[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | Free Show | Home]

/NEDERDRAAD/

This is a blue board which means that it's for everybody (Safe For Work content only). If you see any adult content, please report it.

Thread replies: 313
Thread images: 25

File: IMG_5752.png (277KB, 750x1334px) Image search: [Google]
IMG_5752.png
277KB, 750x1334px
Mitchel uitgave

Welkom: scholieren
Niet welkom: docenten
>>
File: benis.jpg (17KB, 309x309px) Image search: [Google]
benis.jpg
17KB, 309x309px
/koffie/
>>
SP
>>
GL
>>
>>74946152
Ik heb werk in Nederland, niet in Finland.

>>74946163
Niet iedereen zit altijd binnen Nederland of heeft een gloednieuw abonnement. Normaal is het 12,50
>>
kankerwarm ovetz
>>
https://www.youtube.com/watch?v=agdMEF8o4QQ
>>
>>74948692
Ik snap niet hoe mensen overleven in de tropen. Het is nu 28° buiten en ietsje warmer op mijn kot denk ik (bovenste verdieping onder schuin dak met dunne muren, naar het zuiden gericht m.a.w. een sauna in de zomer). Ik kan niets doen, voel me elke seconde uitgeput. Ik zweet veel, mijn kleren plakken aan mn lijf, de lucht voelt drukkend. Hoe kan iemand functioneren hierin? Gisteren ben ik in de namiddag naar de gym gegaan ipv 's avonds zoals gewoonlijk, enkel omdat daar airco is zodat ik de piektemperaturen van de dag op mijn kamer kon ontsnappen.

Deze zomer toen het zo 36-38° was, ben ik een weekje bij mn vader gebleven want daar was het lekker koel.

>dvw niet het hele jaar door tussen de -5 en 18°
>>
>>74948872
>dvw standaard lekker frisse living
>>
>1 keer regent of sneeuwt het niet
>kk tatas beginnen gelijk in hun sokken en sandalen te klagen
witte mensen waren een fout
>>
File: 14947762738690.jpg (45KB, 540x636px) Image search: [Google]
14947762738690.jpg
45KB, 540x636px
>>74949058
>>
>>74949058
Borsten klagen in hun sokken? Je praat poep.
>>
>>74948872
je went er snel aan oetz

mvg 2 maanden op de caribben geweest
>>
Tering warm buiten
>>
>>74949058
>het is te koud
>draag extra kleren of zet de verwarming hoger

>het is te warm
>???
>>
>>74949206
draag geen kleding
>>
wanneer komt oude moet terug?
>>
>>74948463
Warm, maar wel fijn rosé/bier-weer
>>
>>74949206
>het is te warm
>draag minder kleren of zet de AC aan

letterlijke 1-op-1 correspondentie
>>
poging 273
>>
>>74949266
Paal tetten met tijdstempel
>>
WE LEVEN WEER

3 UUR LANG GODVERDOMME
>>
poging 280
>>
poging 281
>>
>>74949327
ik had de webstek gehekt
moehahaha
>>
Wat hebben jullie de voorbije 3 uur gedaan?
>>
>>74949274
Maar minder kleding dragen is onmogelijk
>>
>ik ben niet gelukkig
>>
>>74949480
Iedere 10 minuten kijken of 4kan het weer deed

Kanker ik moet echt een hobby zoeken
>>
>>74949274
Ik heb lekker een kacheltje aan op mijn kamer.
>>
>>74949490
ben je bloot?
onkuis hihi
>>
>>74949480
onironisch reddit
>>
>>74949512
>mussen vallen van de daken
>meneer heeft de kachel aan

Je moet terug gaan
>>
Over hat WannaCry virus gelezen. Jullie hebben toch al je windows geupdate? Want je bent echt zo gehekt oetz
>>
>>74949558
>virus
>hacken

Het is geen van beide
>>
>>74949558
voor zover ik weet verspreid dat virus alleen als je netwerk geinfecteerd is of als je nigeriaanse mails opent, dus als je niet hersendood bent moet het ok zijn.

maar gelukkig heeft minizacht een patch voor windows XP uitgebracht zodat ook ik kon updaten.
>>
>>74949621
>nog steeds Ikspee gebruiken

Waarom?
>>
>>74949578
>>74949621


https://en.wikipedia.org/wiki/EternalBlue
Is de exploit die gebruikt is. Door de NSA ontworpen ooit.

En dit is hoe snel je binnen bent. Letterlijk elke windows die niet geupdate is, loop risico

https://www.youtube.com/watch?v=cauCimthNTA&t=460s
>>
>>74949654
Repareer niets wat niet kapot is

Ik heb nog een 98SE machine thuis
>>
>>74949670
Nog steeds geen hekken of virus, maar een defect tussen het toetsenbord en de rugleuning.
>>
>>74949762
Leg uit aub.

Live map van geïnfecteerde machines:

https://intel.malwaretech.com/pewpew.html
>>
>>74949809
De gebruiker moet zelf het programma op zijn pc zetten en starten (door middel van de bijlage in een email te openen).
>>
>dvw hele dag comfy Pokémon GO gedaan.
Wie ook outdoor training gedaan?
>>
>>74950033
Kan foto niet plaatsen, want 4kan nog half kapot. Maar zijn fotos van bank automaten met virus. Dat is dan fotowinkel?
>>
>>74950083
Ik zag de update maar ben eerlijk gezegd helemaal klaar met dat spel
>>
>>74950095
nee betekent dat het een of andere debiel die op hetzelfde interne netwerk zit als de bank automaten de nigeriaanse mails heeft geopend. over een netwerk verspreid het zich automatisch
>>
>>74949541
tis koud op mijn kamertje
>>
>>74950137
Hopelijk maken ze gym battles beter binnenkort zo dat er wat meer interessants te doen is.
>>
Wat voor speciaalbier zal ik zo uit de super meenemen jongens? Heb wel zin in een Pauwel Kwak op zich.
>>
>>74950934
La Chouffe
>>
>>74950934
Ik heb bij me
Femme Fatal
Cluysenaer
Cuvée des Trolls
Malheur 12
Kwak
Duvel
>>
>>74950934
Bier is haram hoor
>>
engels ging best goed jongens
>>
>>74951043
Je moeder is haram
>>
>>74950999
Oeh ja hopelijk hebben ze die Chouffe Soleil nog. Een lekkere Maredsous zuuk op zich ok wel.

>>74951035
De helft hiervan ken ik niet dus hopelijk kan ik daar iets van vinden, altijd leuk om nieuwe biertjes te proberen.

>>74951043
Islam is een misdaad tegen de mensheid
>>
http://www.standaard.be/cnt/dmf20170517_02886566

>In de ochtendspits waren ongeveer op hetzelfde ogenblik drie legervoertuigen ’in panne’ op belangrijke knooppunten
>In de Kennedytunnel werd er grote hinder veroorzaakt door twee defecte legervoertuigen.
>‘Op een bepaald moment was het richting Gent twee uur aanschuiven vanaf Sint-Job’, verduidelijkt Peter Bruyninckx van het Vlaams Verkeerscentrum.
>Ook op de Brusselse ring viel er een legervoertuig ‘in panne’, ter hoogte van het viaduct van Vilvoorde.
>De drie defecte legervoertuigen op één ochtend blijken geen toeval. Het gaat om een vakbondsactie.
>Voor de militaire vakbond valt het niet te verwonderen dat de voertuigen in panne vallen. ‘Het materieel van het leger hangt met spuug en paktouw aan mekaar’, staat te lezen in een persbericht.
>De militairen hebben er nu dus genoeg van.
>'Als vakbond hebben wij de taak om ongenoegen en problemen op de werkvloer gehoor te geven. Er zouden nog wel eens meer acties kunnen volgen.’
>‘De militaire gemeenschap kennende weten we dat militairen de middelen, de training en het lef hebben om nog een krachtiger signaal te geven. Mogelijk was dit dus nog maar een voorproefje. '
>>
>>74951122
Nootjood ga weg
>>
>>74949480
Gefietst en Pokemon GO gespeeld.

Jij?
>>
>>74951130
Spreek niet tegen mij, ik heb je daar geen toestemming voor gegeven.
>>
Poe poe
>>
>>74949480
Afspraak gemaakt in Finland
Setje banden besteld omdat ik mijn huidige setje binnen een dag aan gort gereden heb en ik nu letterlijk geen profiel meer heb in het midden van mijn achterwiel.
>>
>>74951122
Koek, waar jij je toch allemaal 'zorgen' om maakt.
>>
>>74951327
Ik deel gewoon een opmerkelijk artikel dat ik vandaag in de actualiteit gelezen heb, wat is hier het probleem mee en waarom insinueer je zaken die ik helemaal nooit gezegd heb?
>>
http://www.bruzz.be/nl/actua/uitbraak-hepatitis-homogemeenschap

>België heeft sinds het begin van dit jaar te kampen met een uitbraak van hepatitis A binnen de homogemeenschap.
> Op drie maanden tijd werd in Vlaanderen het jaarlijks gemiddelde al overschreden en ook in Brussel duiken nog elke dag gevallen op.
>Het virus zou zich stilaan beginnen verspreiden zijn in ons land na de EuroPride in Amsterdam in de zomer van 2016.
>Met ook het slotfeest van het Pride Festival in Brussel dit weekend in het vooruitzicht, is voorzichtigheid geboden voor ‘mannen die met mannen seks hebben’ (de term die gebruikt wordt omdat niet elke homo seks heeft met mannen en omgekeerd die daad ook niet meteen homoseksualiteit definieert).
>Hepatitis A is een bijzonder besmettelijk virus dat zich voornamelijk manifesteert in een leverontsteking.
>De overdracht gebeurt door deeltjes in uitwerpselen die in contact komen met de mond.
>Handenhygiëne is heel belangrijk.

Een beetje cynisch dat de auteurs van dit artikel beweren dat de voornaamste reden voor besmetting binnen de homogemeenschap slechte handhygiëne zou zijn terwijl volgens mijn bescheiden mening anale seks de voornaamste factor is voor de overdracht van fecale materie.
>>
>>74951580
Het kan niemand iets schelen nootjood
>>
Krijgen jullie ook regelmatig een foutmelding als je wil palen?
>>
De neo-/nederdraad/ is echt zo stom. Waar is het intellectueel niveau gebleven?
>>
>>74951616
intellectueelniveau is één woord.
>>
>>74951703
(Jij)

>>74951616
Opkankeren nootjood
>>
>>74951703
Dat is het niet.

>74951740
Ik weet niet wie je bent en wat je tegen mij hebt, maar het zou misschien wat duidelijker voor ons beide zijn als je je woede eens onder woorden zou kunnen brengen, dan heb ik er ook wat aan en dan kan ik, theoretisch gezien, je tegemoet komen, maar als ik het niet weet, dan kan ik er niets aan doen. Dat is uitgaande van de situatie dat je überhaupt intellectueel begaafd genoeg bent om je gevoelens onder woorden te brengen, maar aangezien je dagdagelijks je tijd op een autistisch vingerverfforum doorbrengt, vermeod ik dat je dat helemaal niet kan.
>>
If Islam despises Christianity, it has a thousandfold right to do so: Islam at least assumes that it is dealing with men
>>
>>74951616
Wat stel je voor?
>>
>>74951616
>waar is het intellectueel niveau gebleven?

noem me precies het moment dat het hier was
>>
>>74952122
We moeten het wat meer over echte onderwerpen hebben in plaats van discussieëren over de breindodende activiteiten die de noten hier dag in dag uit uitoefenen en proclameren om hun eigen bestaan goed te praten.

>>74952160
>noem me precies het moment dat het hier was
Je geeft nu zelf aan dat je deze plek nooit gekend hebt, vroeger, toen het goed was.
>>
>>74952222
>kan geen moment opnoemen

zoals ik al vermoedde
>>
>>74952266
>gebruikt geen leestekens of hoofdletters

Intellectueel zwakbegaafd en eigenhandig verantwoordelijk voor de neergang van de draad, zoals ik al vermoedde.
>>
Nootjood opkankeren
>>
>>74952299
iemand die het gebruik van leestekens en hoofdletters intelligent vindt..

misschien moet je toch maar eens een krant openslaan, de leestekens die daarin staan zullen je vast meer voldoening geven
>>
>zag net ex fietsen met nieuwe vriend.
Heb medelijden met hem oetz
>>
>>74952365
>iemand die het gebruik van leestekens en hoofdletters intelligent vindt..

Ik vind het niet intelligent, maar het is zeker wel een teken van intelligentie.
Verder slaag ik dagdagelijks de krant open, ik volg de Belgische en Nederlandse actualiteit, maar ook de Europese politiek. Gek dat je wilt dat ik wat meer lees, terwijl je de eerste bent o mme te bekritiseren wanneer ik een inhoudelijk gesprek wil hebben over de actualiteit.
>>
Een van de belangrijkste youtube videos allertijden.

Kijk dit vooral als je een man onder de 21 ben.

https://www.youtube.com/watch?v=4AHH0bdNKyM
>>
>>74952438
ik wil niet dat je meer leest, wat jij doet boeit me totaal niet, als je morgen zou sterven zou ik daar niet 1 seconde om treuren, en gezien het niveau van je gepaal denk ik dat de draad je ook niet zou missen

wat ik je echter wel voorstelde is om de krant open te slaan in plaats van de nederdraad, want het is overduidelijk dat je niet begrijpt waar de draad voor dient.

daarbij is het voor de wereld beter als mensen zoals jij zich bezig houden met activiteiten waar maar 1 persoon voor nodig is, zodat de rest van de mensheid niet lastig gevallen wordt door jullie bestaan
>>
die iglo diepvries zak maaltijden zijn goed te eten oetz
>>
>>74952566
>want het is overduidelijk dat je niet begrijpt waar de draad voor dient.
Denk dat dit schilt voor iedereen die hier is. Persoonlijk is het gewoon tijdverdrijf.
>>
>>74952383
>dvw elke keer aan ex moeten denken als je dit nummer hoort
https://youtu.be/0RyInjfgNc4
>dvw ze dit nummer elke keer draaien in de winkels hier
>>
>>74952566
>serieus op nootjood ingaan

Waar ben je mee bezig
>>
>>74952635
sorry maar ik hou me persoonlijk niet bezig met welke draadpersoonlijk wie is
>>
>>74952566
>wat ik je echter wel voorstelde is om de krant open te slaan in plaats van de nederdraad, want het is overduidelijk dat je niet begrijpt waar de draad voor dient.
>want het is overduidelijk dat je niet begrijpt waar de draad voor dient.


Ik luister Einstein, waar dient de draad voor?

Ik geef geen enkele neuk om wat jij "vindt" waar ik het in de draad over moet hebben. Ik heb het over wat ik wil en jij doet hetzelfde. Enkel discussies waar de ongeleide, anonieme groep zich in kan vinden blijven overeind.
>>
>>74952631
dat nummer gaat over bdsm
>>
>>74952759
Dus?
>>
>>74952553
Oude video, hier is de nieuwere:

https://www.youtube.com/watch?v=Sz6NQ48VIUo
>>
Ik heb een kredietkaart besteld dat me niets kost en daarmee ga ik al mijn voedseluitgaven mee betalen. Zo krijg ik een beter zicht op mijn voedseluitgaven en kan ik ze hopelijk beter beheersen en controleren.
>>
>>74949480
Een tukje.
>>
Is it true you can smoke marijuana and fuck prostitutes legally in Amsterdam?
>>
>>74953049
>kopen op kredit

Dombo.
Bovendien heeft iedere fatsoenlijke bank wel een app waarmee je je uitgaven per categorie kunt bijhouden.
>>
>>74953111
>legally
No.
It's decriminalized.
>>
>>74953111
lol weed xD xD
>>
>>74953126
>kopen op kredit
Het is helemaal niet op krediet als je alles op het einde van de maand terugbetaalt. Op krediet met termijnen terugbetalen is echter wel een optie.
Die categorieën moet je echter wel zelf invullen en door het via de kredietkaart te doen zijn de voedseluitgaven echter meteen gecategoriseerd.
>>
>>74953111
Natuurlijk, mijn arische vriend.
Wiet en hoeren zover het oog reikt.
>>
https://www.youtube.com/watch?&v=uKpTThH4cbw

ebisch
>>
>>74953111
Whores have to register at the chamber of commerce.
>>
>>74953231
>Het is helemaal niet op krediet als je alles op het einde van de maand terugbetaalt.

Dat is de definitie van op krediet kopen.
>>
Jongens ik kan geen plaatje meer toevoegen, hebben jullie dit ook?
>>
Ik wil geestesziekje vastbinden en neuken!
>>
>>74953334
Maar als je het op het einde van de maand meteen terugbetaalt, dan betaal je helemaal geen intrest.
Kredietkaarten zijn niet per sé negatief, alleen voor zwakzinnige mensen.
>>
>>74953372
Wie van ons? De meeste nederdraders zijn geestesziek.
>>
>>74953313
>Not expecting them to be picked up by pimps in Romania without any form of registration and license.
>>
>>74953418
Die ene homo die 48kg weegt
>>
Ik heb twee dokter oetker pizza's op en een halve liter bier en nu voel ik me een beetje misselijk.
>>
>>74953591
Dikzak aub
>>
>>74953111
Yes.
>>
Net terug van 't werk, lekker geld verdient.
Wat is jullie excuus om werkloos te zijn?
>>
>>74953361
>plaatje
Kan iemand hier aub op reageren?? HELP!
>>
>>74953627
Ik heb er eentje gegeten om 16 uur (type "bolognese") en eentje zonet (het nieuwe type "pese bianco", witvis en spinazie).

Eentje was eigenlijk genoeg.
>>
>>74953765
>impliceren
>>
>>74953765
Ben lui en moe.
>>
>>74953826
http://thinspo.intropagina.nl/
aub
>>
Lichgt het aan mij of kan je geen nieuwe draden maken?
>>
>>74953765
>Wat is jullie excuus om werkloos te zijn?
Ik heb er geen, ik heb werk.
Ik heb er over nagedacht om een tweede job te zoeken, als bijverdienste, en er was een vacature die perfect paste binnen mijn tijdsschema, maar het was in een logistiek verdeelcentrum van een pakjesbedrijf.
Aangezien ik geen zin heb om zoals een slaaf te werken, heb ik er van afgezien om te solliciteren.
>>
http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/121626/Oud-bankmedewerkers-voor-rechter-voor-verduistering-erfenis-12-jarige

Hoe kun je ooit 4 miljoen helemaal wegbeleggen? Waar heb je dan in belegd als dat geld helemaal weg is. Wat een oenen
>>
>>74953796
>>74953960
>>
>>74953941
>http://thinspo.intropagina.nl/

Ik bedoelde niet dat ik er geen twee kon eten, maar twee vlak achter elkaar is teveel ongezond om goed te doen.
>>
>>74953960
Fug. En ook geen plaatjes. Zometeen maar vluchten naar /carib/ ofzo?
>>
>>74953984
""het geld is weg"" zeiden ze tegen de overheid, beleggingen en zo
>>
>>74953984
>Hoe kun je ooit 4 miljoen helemaal wegbeleggen?

> Beiden wordt verweten dat zij als bewindvoerders vier miljoen euro aan erfenisgeld van een 12-jarige jongen hebben verspild via beleggingsfonds CEG/Reggehuys.
>CEG/Reggehuys was een beleggingsbedrijf waar de man uit Eelderwolde mede-eigenaar van was.
>Het bedrijf ging in 2010 failliet.
>Ongeveer 190 miljoen euro van beleggers in Noord- en Oost-Nederland verdampte.

Zo dus.

Verder vind ik het wel dom dat die man zijn hele kapitaal heeft belegd bij het schimmig bedrijf van zijn eigen adviseur. Het is niet omdat je adviseurs hebt dat je ze niet in twijfel mag trekken. Geen idee waarom je 50 miljoen euro van je geld in dezelfde mand legt, hij had het even goed kunnen verdelen tussen twee banken, dan hadden die banken onderling vast ook iets harder hun best gedaan, wetende dat je er niet voor terugdeinst om een nieuwe partner op te zoeken.
>>
>>74953765
Vakantie
Hoef pas de 29ste weer aangewezig te zijn.
>>
Ik heb eens rondgeneust op het vacature gedeelte van de websites van de Europese Commissie en de NAVO en ik ben tot de vaststelling gekomen dat deze supranationale instituten helemaal niet geïnteresseerd zijn in een persoon zoals ik.

Einde blogpost.
>>
>>>/qa/1328590
sjongejonge
>>
alri lads, /nederdraad/ is formally invited to help /brit/ rack up as many posts as we can

we're aiming for over 2000 posts

>>74945293
>>74945293
>>74945293

we need HIGH SPEED ENERGY
>>
https://i.imgur.com/JikC7LH.png

Volgende keer dat ik gaat fappen doe ik het op het antifameisje :)
>>
>>74954699
>>74954702
koek
>>
>probeer in rust een jijbuisfilmpje te kijken
>iedereen en hun moeder probeert mij opeens te bereiken

Zo kan ik toch niet rustig genieten van vakantie?
>>
I can't upload images at the moment, so image a picture of a really small, foamy beer.
>>
Waarom is de klote layout van youtube opnieuw veranderd?
Letterlijk OPNIEUW
>>
>30°
>>
salam aleikum
>>
>>74954923
IK heb veel kortgerokte, vrouwelijke specimen aanschouwd vandaag.
>>
>>74954952
Ik heb je moeder ook veel aangeschouwd vandaag
>>
fuck islam
>>
>>74954952
Waarom dragen vrouwen eigenlijk korte rokjes?
>>
Frikandellen :Dd
>>
>>74955087
Dat is zeer verfrissend

https://www.youtube.com/watch?v=rtL0a7XhpJk
>>
>>74955087
Frisse lucht
Ziet er leuk uit
>>
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/3160351/2017/05/17/Ondervoorzitter-Jong-N-VA-biedt-ontslag-aan-na-commotie-rond-verkrachtingscartoon.dhtml

WE VERLIEZEN DE MIEMOORLOG GODVERDOMME
>>
>>74955241
Terug naar roodhet
>>
>>74955241
Wat is jong n-va?
>>
>>74955241
le miemoorlog xD
le prijs kek xDDDD
le SHADILAY XDDDDDDD

Ik haat Rooddhet zo erg.
>>
>>74955241
Zoals ik al eerder zei. Hij had geen portretten moeten gebruiken. We zijn niet zijn persoonlijke leger.
>>
>>74955393
Elke noemenswaardige politieke partij in België heeft een jongerenpartij, waar jongeren, tieners en studenten lid van kunnen worden om zo het toekomstig politiek systeem te kunnen opbouwen.
>>
>thierry
>WAAR STAAT DAT?
koek
>>
>>74955515
Het was best ongemakkelijk kijken naar Tjerrie vanmiddag oetz
>>
http://sceptr.net/2017/05/linkse-studenten-ontzettende-zeikerds/

>De studenten van de Universiteit Amsterdam (UvA) mogen binnenkort hun studentenvertegenwoordigers kiezen. De UvA geldt als een (uiterst) linkse universiteit, in bijzonder de faculteit sociale wetenschappen.
>Maar daar wil de studentenpartij ‘Roede‘, gewapend met ‘alt right memes‘ en hippe internetcultuur, verandering in brengen.
>De partij koos de naam Roede naar aanleiding van de heisa rond Zwarte Piet. Die Zwarte Piet is ook direct het logo van de partij.
>De Roede-voorman komt naar eigen zeggen vooral op tegen de politieke correctheid.
>Hoe ernstig de studentenpartij Roede genomen moet worden is niet direct duidelijk.
>De facultaire studentenraad blijkt dit partijpolitiek fenomeen echter wel zeer ernstig te nemen en richtte een schrijven aan het centrale stembureau omdat Roede zich ‘kwetsend en discriminerend’ uitlaat tegenover vrouwen en minderheden.
>Met de verkiezing van Donald Trump (Rep.) heeft het gebruik van sociale media in politiek een definitieve doorbraak gekend.
>Maar niet enkel als communicatiekanaal voor politici om te communiceren met de achterban, maar ook voor die achterban om op eigen initiatief cybermilitantisme te ontwikkelen. >
Dat gebeurt via allerhande platformen als 4chan, Facebook, Twitter, Reddit enzoverder.
>allerhande platformen als 4chan, Facebook, Twitter, Reddit enzoverder.

Wie van jullie werkt hier mee aan Roede?
MIEMS
>>
File: 1494790643441.jpg (115KB, 500x667px) Image search: [Google]
1494790643441.jpg
115KB, 500x667px
AFBEELDINGEN
>>
>>74955620
https://www.youtube.com/watch?v=u-v7hH55imI
>>
http://sceptr.net/2017/05/cdv-enige-partij-medina-expo/

>dit is waar Jong CD&V zich mee bezighoudt

stomme hoorndragers
>>
>>74955515

Wat dan

>>74955620
Ik heb op de UvA gestudeerd. Er zijn een stuk of 5 linkse partijen, 1 liberale partij en nu dus deze partij. En nog kunnen die 5 linkse die ±90% van alle stemmen krijgen niet beslissen wat ze willen, en liggen ze continu overhoop met elkaar.
>>
>>74955708
De duimnagel was leuker dan het echte plaatje.
>>
>>74955708
Mooi lichaam, jammer dat ze haar haar zo lelijk verft
>>
>>74955761
>MAGA

kek
>>
Nootjood. Houd eens op met je sceptr palen. Als ik sceptr wil lezen dan ging ik wel naar die website toe.
>>
>>74955761
>>74955620
oh stond al in die link, sorry

Maar volgens mij is het gewoon die gast in zijn eentje
>>
>>74951047
Het correctievoorschrift geeft me kanker.

>7,0-9,0 ipv 9,0-10
>>
>>74955761
Wat een kankerautist
>>
Ik ben tegen de verzorgingsstaat. Ik vind dat de samenleving een weerspiegeling moet zijn van het werk dat de mensen in de samenleving stoppen - er zijn vele miljoenen die er veel werk in stoppen en die het dus verdienen om een goed leven te kunnen leiden, maar er zijn ook vele honderdduizenden, misschien zelfs miljoenen, die er niets in stoppen en enkel nemen - die verdienen het om te creperen, niet om te gedijen.

Dat doet Amerika veel beter, daar zijn er veel mensen die terecht creperen. Hier heb je talloze mensen, voornamelijk negers, die zouden creperen in een eerlijke samenleving maar hier gedijen.
>>
>>74955863
>"Ik heb al op mezelf gestemd, dus dat is al een stem."
Grappige kerel en dan nog eentje met ideeën.
>>
>>74955835
>ze
>>
>>74955952
Staat genoteerd.
*Eet verder m'n ijsje op*
>>
>>74956043
Wat voor ijsje?
>>
File: 1490069413369.gif (990KB, 240x240px) Image search: [Google]
1490069413369.gif
990KB, 240x240px
>>74955708
Lieve asuka
>>
>>74956070
Een vruchtenijsje met aardbeiensmaak.
>>
>>74953765
Autisme en ik wil van mijn vrijheid kunnen genieten.
>>
>>74955904
wat bedoel je?

ik ga een 7,6 krijgen met een n-term van 0,5 maar dit examen gaat sowieso een hoger n-term krijgen omdat het niveau een stuk hoger zat en er een paar woorden niet eens in het woordenboek zaten
>>
ik ben arm maar stem op fvd

ben ik een hoorndrager?
>>
>>74956181
Ja, maar niet vanwege je stem op fvd.
>>
Waarom lopen alle meisjes er bij als hoeren?
>>
>>74956277
77IQ aub
Passende cijfers trouwens
>>
>politie
http://nos.nl/artikel/2173701-wijkagent-op-zoek-naar-lokfiets-achtervolgt-zichzelf.html
>>
Nogmaals.

Ik wil geestesziekje vastbinden.
>>
>>74956365
>Hij besluit nog eens goed om zich heen te kijken en dan ineens ziet hij het: de lokfiets bleek al die tijd achter in zijn eigen bus te staan.

Dit meen je niet.
>>
>>74956461
In bed met zijn kontje omhoog.
>>
>>74956539
als jij nooit per ongeluk een lokfiets hebt gestolen
>>
File: 1459526569287.jpg (31KB, 540x482px) Image search: [Google]
1459526569287.jpg
31KB, 540x482px
>Was met vriendin weg
>We hadden het weer over ons uiterlijk
>Maakte me een beetje zorgen over mijn toekomst
>Zegt dat ik er beter uitzie als vrouw dan man maar dat ik mijn kin kan bijslijpen bij een of andere goedkope maar goede dokter in Antwerpen en dat ik vooral aan mijn stem moet werken.
>Beter antwoord dan ik had verwacht
>Zij maakte zich ook zorgen over haarzelf omdat ze een nieuwe vriend heeft
>Vind haar eigenlijk wel heel mooi
>Probeer iets nieuws uit: miemen ihel, iets wat ik nog nooit eerder heb gedaan
>Zeg dat ze thicc (ik had dicc kunnen zeggen maar dat zou niet zo goed overkomen) is en dat ze een mooi figuurje heeft
>Ze voelde zich gevleid en ze moest lachen

En ik dacht dat ik bijna dood ging omdat ik ihel miemde.
>>
>>74956747
Al die vliegen eromheen.. bah
>>
>>74956789
>Zeg dat ze thicc (ik had dicc kunnen zeggen maar dat zou niet zo goed overkomen) is en dat ze een mooi figuurje heeft
>Ze voelde zich gevleid en ze moest lachen

Dat word neuken binnenkort!
>>
>>74956813
Waar denk je dat een vliegenmepper goed voor is?
>>
>>74956789
ditisechtgebeurd.jpeg
>>
File: propere meneer.jpg (68KB, 923x960px) Image search: [Google]
propere meneer.jpg
68KB, 923x960px
Wie ook /kortebroek/ hier vandaag?
>>
File: 1.jpg (70KB, 980x490px) Image search: [Google]
1.jpg
70KB, 980x490px
>Dat gevoel wanneer geen verlegen meisje dat gepest wordt op school om te beschermen.
>>
>>74956858
Ik vind het ook een interessant personage.
Ik vraag me af wie erachter zit. Zou het nootjood zijn?
>>
>>74956789
>mijn kin kan bijslijpen bij een of andere goedkope maar goede dokter
dit klinkt echt heel erg kut
>>
>>74956838
Bah

>>74956858
Geesteziek trek je broek op, Martie is er niet.

>>74956954
Is het ook, maar ik doe er alles aan om er nog een beetje presenteerbaar uit te zien. Word wel flink sparen!
>>
>oud dronken thaise vrouwen geven mij ongewild kussen
>70€ fooi
>dvw manhoer
>>
>>74957108
>Bah
Beter wordt je eens een keer minder kuis. Het is maar heteroseksuele seks.
>>
Postbodes doen het in de gleuf
En pedofielen doen het op hun knieën
De meeste trio's doen het met z'n drieën
En tegenliggers doen het soixante neuf
>>
>>74957108
het is nog maar de vraag of het een verbetering gaat worden, of niet? En sowieso, kies aub een gerenommeerd chirurg in een ziekenhuis en niet een goedkope privekliniek. Het UMCG groningen gaat meer plek bieden voor transgenders las ik vanmorgen op de NOS.
>>
>>74956162
Ik heb geklaagd over vraag 25, 32 en 43 omdat de antwoorden niet kloppen. Er komt sowieso een tweede erratum en een n-term van 2,5.

IK
BEN
WOEDEND
>>
>>74957598
>Ik heb geklaagd over vraag 25, 32 en 43 omdat de antwoorden niet kloppen
Of jij hebt het gewoon fout.
>>
>>74957627
Je kankermoeder.
>>
>>74957647
Zo zo, stoere jongen ben je.
>>
>>74957450
Kon ik maar heteroseksuele seks hebben met een man.

>>74957492
Schijnbaar doet "Bart van de Ven" het best goed. Mocht het uiteindelijk toch niets worden of krijg ik wat slechtere dingen te horen kan ik idd beter helemaal de trein naar Groningen pakken.

Ik probeer zoveel mogelijk goede kansen te pakken oetz.
>>
File: feelseh.png (48KB, 400x389px) Image search: [Google]
feelseh.png
48KB, 400x389px
>>74957598
>omdat de antwoorden niet kloppen
>>
>>74957767
>Kon ik maar heteroseksuele seks hebben met een man.
Dat ken je niet, dus moet je maar je vd neuken.
Blijft heteroseksueel, vrouwen zien er toch leuker uit en je lul werkt ten minste, dat is maar de vraag als je ooit een gleuf krijgt.
>>
>>74957831
Geslacht is een spectrum hoor
>>
>>74957831
>Vrouwen zien er toch leuker uit

Nou op het gebied van aantrekkingsgevoel vind ik van niet. Ik heb al een vriendin gehad maar wel tegen mijn zin.
>>
>>74958048
Zeg, homo.
Wat heb je liever. Een bruine schacht, of heerlijke zachte deegbolletjes.
>>
>>74958138
Ik hoef me geen zorgen te maken over mijn toekomstige heerlijke zachte deegbolletjes als ik even verder ben met hormonen.
>>
tsuuuuuuuuu
>>
>>74958294
Ik vind ze zelf hebben toch minder dan er lekker aan sabbelen en op liggen oetz
>>
>>74958331
Coppa italia
>>
>>74957767
ik heb al twee reviews gevonden van mensen met klachten over verlies van smaak, motorische klachten en lelijke littekens

toegegeven, ik zocht er ook naar, maar als het om zoiets belangrijks gaat zou ik het beste willen wat er is en dan kijk je toch eerder naar een gerenommeerd (Nederlands?) ziekenhuis dan een privekliniek. het zal ook wel niet helpen dat ik ooit een tvprogramma heb gezien over een horror-plastische-privekliniek
>>
>>74957598
>n-term van 2,5
dat kan niet eens en een n-term van engels is altijd laag en bij beta vakken hoog


43 klopte gewoon trouwens
32 klopte ook maar dat had ik fout
en 25 was onduidelijk dat wel
>>
>>74958342
Dat is jouw ding dan. Leuk toch?

>>74958409
Misschien is Groningen dan inderdaad mijn beste optie.

>ik zocht er ook naar

Waarvoor als ik vragen mag?
>>
>>74956789
>je zwakke plek op 4kant uiten

ahahahahahahahah kin.
>>
File: SGcry.gif (341KB, 245x245px) Image search: [Google]
SGcry.gif
341KB, 245x245px
>>74958483
>Leuk toch?
Nee, want meiden laten me het niet doen.
>>
>>74958494
>ipv 4kin, 4kant

Je had een kans, Beethoven

>>74958559
Dat komt nog wel!

Everybody finds somebody sometime~
>>
>>74958483
oh de klemtoon lag daar op 'zocht', niet op 'ook' : Ik bladerde wat berichten/reviews door over die Bart tot ik wat negatiefs tegenkwam om mijn mening/voorgevoel te steunen

Dus misschien ben ik wat vooringenomen, maar tegelijk denk ik ook dat het logisch is om te zoeken naar de allerbeste zorg als je zo'n belangrijke en zichtbare ingreep overweegt.
>>
>>74958048

>Nou
>Belgische vlag

Stop
>>
>>74958932
Jullie Lelgen gebruiken vast 'nu ja' in plaats van 'nou'

Stom kutland
>>
>>74958852
>Dat komt nog wel!
Zou godverdomme nu bij m'n ex moeten zijn, als ze het niet had afgebroken.
En de andere meid met wie ik wat probeer kon ook al haar afspraak nakomen.

Deze hele vakantie is improvisatie omdat niets gaat zoals het hoort.
Zit nu ook ruzie te maken met mijn kredietkaartbedrijf omdat een of ander kut Zwitsers tankstation 150CHF heeft gereserveerd en na bijna een week nog niet heeft terug gestort. Heb dat geld hard nodig om mijn trip naar Finland te betalen nu ik spontaan een nieuw setje banden moet halen wat godsgruwelijk duur is.
>>
>>74958932
Iedereen weet dat Translelg een Nederlander is.
>>
>>74958972
Nu ja, en dan?
>>
>>74959092
En dan je kankermoeder
>>
Hoeveel zou jij vragen als iemand om een pijpbeurt vroeg?
Iedereen heeft een prijs, ook jij.
>>
File: Runningrena.gif (2MB, 500x260px) Image search: [Google]
Runningrena.gif
2MB, 500x260px
>dvw je 2:30 pace sprint en je broer sneller rent.
>>
>>74959155
€1.000.000,00, met condoom.
>>
>>74959155
een vd
>>
>>74959207
Het is een vieze gore vent met een piemel van 28 centimeter en hij wilt absoluut geen condoom.
Hij is miljardair maar prijs moet wel redelijk blijven.

Hoeveel vraag je?
>>
>>74958870
Vind het ten eerste al lief van je dat jij je zo'n zorgen maakt.

Ja inderdaad, misschien moet ik ook wat alternatieve opties zien te vinden die niet alleen "goedkoop en MISSCHIEN goed" zijn. Ik probeer er alles aan te doen om zo vrouwelijk mogelijk te lijken.

Het is inderdaad wel iets zwaars.

>>74958932
Translelg, professionele Nederlander. Aangenaam kennis te maken.

>>74958975
Het spijt me dat het zo zwaar gaat, ik hoop dat je morgen goed nieuws krijgt.

Ben jij trouwens die ene die ook in Italië enz. is geweest? Moet toch wel spannend zijn om zo rond te reizen, al is het maar een improvisatie.
>>
>>74959207
slet
>>
>>74959259
Gaat niet door.
>>
>>74958972

Neen. In die zin zou "allé" vaker voorkomen. In Antwerpen dan toch.
>>
>>74959269

Waarom ben je in België?

Sorry, ik kom hier niet vaak.
>>
>>74959359
"Problemen in Amsterdam", heb geen zin om de hele boel opnieuw uit te leggen.

Ik woon hier al 10 jaar.
>>
>>74959311
Allé, zwanst na ni hé

Versta je dit al?
>>
>>74959269
>ik hoop dat je morgen goed nieuws krijgt.
Hoop het ook, heb contacten in de financiële afdeling van mijn werk, dus heb daar de druk opgezet om mijn declaraties zo snel mogelijk te betalen, aangezien deze vandaag daar aangekomen is. Als ik dat heb, zijn er eigenlijk geen zorgen meer. Dan red ik het wel tot de 25ste, wanneer mijn salaris binnen komt.

>Ben jij trouwens die ene die ook in Italië enz. is geweest?
Ja.

>Moet toch wel spannend zijn om zo rond te reizen, al is het maar een improvisatie.
Is al de 4de keer dat ik zoiets doe. Reis eigenlijk van vriend naar vriend nu, aangezien ik niet kan komen als zij allemaal samen gaan kamperen. Scheelt ook een hoop geld om bij hun te slapen en ze trakteren allemaal op het eten en drinken.
>>
File: 1486145282576.png (390KB, 519x586px) Image search: [Google]
1486145282576.png
390KB, 519x586px
>dvw je al weet dat je geslaagd bent ook al haal je nog een 2 voor Frans en een 4 voor eco dus je lekker league of legendes kan spelen

Voelt goed
>>
>>74959555
Nouja als je al goede contacten hebt op die manier zal het misschien wel lukken? Optimistisch blijven!

En leuk! Lijkt me ook wel leuk als ik zo vrienden in het buitenland kon bezoeken. Ga je nog naar andere locaties naast Finland? En hoe was Zwitserland eigenlijk?
>>
>>74951047
zoals wordt verwacht
>>
>>74956789
kin bijslijpen kan je thuis vast ook wel doen
>>
>>74959947
>americanhistoryx.gif
>>
>>74959763
Ik wil jou vastbinden en neuken.

Ben er zelf voor bereid om ervoor te betalen.

We kunnen wel iets regelen.
>>
>>74959768
>als je al goede contacten hebt op die manier zal het misschien wel lukken?
Het is momenteel een beetje het kutste moment om zonder geld te komen te zitten, aangezien ik nu net van het goedkope deel naar het dure ga. Met benzine, eten en overnachtingen lukt het mij wel, maar het zijn de ferry's en tolbruggen die mij opbreken. Denk dat ik nog net Zweden in kom, maar dan houdt het echt op en moet ik mogelijk wildkamperen zonder tent en zo. Zit tussen waar ik nu zit en Finland ook niemand die ik ken en het is nog 2 dagen rijden.

>Lijkt me ook wel leuk als ik zo vrienden in het buitenland kon bezoeken.
Is fantastisch, want je ziet de lokale plekjes meteen. Beetje jammer dat Monaco niet door ging, maar dat komt van de herfst dan wel. Zet haar wel betaald ervoor.

>Ga je nog naar andere locaties naast Finland?
Laatste punt dat ik ga bezoeken, ben nu al anderhalve week onderweg, blijf daar tot zeker woensdag.

>En hoe was Zwitserland eigenlijk?
Mooi. Een van de mooiste landen die ik ken, maar de regels zijn wel erg strikt. Wat lastig is als je daarvoor vier dagen in Italië heb rond gereden waar alles slechts een suggestie is.
>>
>>74959269
neem zo'n kin
>>
File: touw-snoer-detail2.jpg (107KB, 1000x667px) Image search: [Google]
touw-snoer-detail2.jpg
107KB, 1000x667px
>>74959763
>>
>>74959763
>league of legends
saai spel
>>
>>74960040
>>74960120
Waar komt die touw en vastbinden miem vandaan?
>>
>>74960181
Dat vindt hij geil. En ik ook.
>>
>>74960181
Hij had een foto van zichzelf gepaald waarop hij was vastgebonden met een mondknevel
>>
File: 1489858396073.jpg (438KB, 900x1600px) Image search: [Google]
1489858396073.jpg
438KB, 900x1600px
>>74960181
>>
>>74960264
lmao dikke homo
>>
>>74960340
Zeer goed aas
>>
>>74960264
Hoe heb je die foto gemaakt?
>>
>>74960389
met zn kleine piet
>>
File: 1489945109992.jpg (932KB, 1200x1600px) Image search: [Google]
1489945109992.jpg
932KB, 1200x1600px
>>74960389
met zn mond ofzo denk ik
>>
File: 2017-03-13-13-12-03.png (1MB, 1118x1599px) Image search: [Google]
2017-03-13-13-12-03.png
1MB, 1118x1599px
>>74960340
>dik

Ummmm, nee schat.
Wat je zegt ben je zelf.
>>
>>74960512
oink oink
>>
>>74960512
hongerige skelet aub
>>
>>74960454
>>74960264
waarom sla jij deze foto's op?
>>
kanker twink
>>
>>74960968
>haarlem
>>
>>74960454
kanker wat een dunne pols
>>
File: uno1.gif (498KB, 500x400px) Image search: [Google]
uno1.gif
498KB, 500x400px
>>74961012
>boven het kanaal
>>
10kg afvallen in 2 maanden

kan het gedaan worden zonder uit te hongeren?
>>
File: 1494110865159.jpg (35KB, 535x577px) Image search: [Google]
1494110865159.jpg
35KB, 535x577px
>>74961216
ik kan onironisch niets slechts verzinnen over haarlem
>>
>>74961235
Ja, als je heel de dag kleine beetjes eet en zorgt dat je onder je BMR zit
>>
>>74961261
Het is dan ook een uiterstgeite stad
>>
>>74961235
Aannames die ik maak

>je bent een gemiddelde man, oftewel hebt 2500 kcal nodig om op gewicht te blijven
>10kg = 22 pond
>1 pond aan vet verliezen = 3500 kcal
>2 maanden = 60 dagen

22 pond aan vet kwijtraken is ~80k kcal

beetje redelijk eten maar toch willen afvallen? laten we het op 1500 kcal houden, dan heb je een tekort van 60*1000 = 60k kcal

dan moet je de overige 20kcal kwijtraken door sport

das ongeveer 333 kcal per dag aan cardio

het kan gedaan worden maar dit is echt helemaal niet nauwkeurig, gwn een redelijke indicatie met veel impliciete aannames
>>
>>74959947
Grappenmaker.

>>74960093
Zweden zou ik liever niet naartoe willen gaan, tenzij iemand me kan bewijzen dat het zo erg nog niet is...maar we zien wel.

Zwitserland en strikt lijkt me nou niet geel verrassend maar ik hoor ook niet zo heel veel van Zwiterland oetz, ik weet wel dat het een mooi landje is.

Ik wens je iedergeval veel succes met je geldproblemen en ik wens je veel plezier in Finland en denk er aan: optimistisch blijven!

>>74960114
Grappenmaker. Ultra Lord > Karmozijn Kin.

>>74960512
We mogen elkaar dan wel haten (ik haat niemand eigenlijk, vind je nog altijd een zuur bekrompen ventje met de bipolariteit die even groot is als de zon) maar dit vind ik er echt zorgelijk uitzien.

Ja je mag grappenmaken over hoe D I K K ik ben of hoe jij een vriendje hebt of weet ik veel wat, maar weet wel dat dit ongezond is.

>"Waar bemoei jij je mee?" - Met Monster Jager afbeelding.

Zorgen maken over iemand z'n gezondheid. Ja erg he, ik weet het.
>>
>>74961235
Easy, heb het gedaan terwijl ik regelmatig kebab at. 10kg per maand was makkelijk te doen.
>>
>>74961650
>maar weet wel dat dit ongezond is.
Hoezo is dat ongezond?

Je onderbouwt het nog geen eens.
>>
>>74961752
>10kg per maand gemakkelijk verliezen terwijl je kebab weegt

jij was obees, jij telt niet
>>
Mag je met zichtbare tattoo's het leger in?
Ik heb een tattoo op mijn nek maar toch wil ik graag de landmacht in.
>>
>>74961650
>Zweden zou ik liever niet naartoe willen gaan, tenzij iemand me kan bewijzen dat het zo erg nog niet is...maar we zien wel.
Voor toeristen is het niet zo erg, Malmö, Lund en Stockholm zijn leuke steden. De kleinere plaatsten zijn depressieve kuthollen, maar dat zijn ze altijd al geweest.
Ik weet niet waarom het bekend staat als zo erg, terwijl Brussel vele malen erger is.
>>
>>74961851
>Hoezo is dat ongezond?
>Je onderbouwt het nog geen eens.

48kg voor een man is niet normaal licht. Nog twee kilo eraf en het is zwaar ongezond, wat zo gebeurd als hij ziek wordt. Een beetje reserves hebben is goed voor je.
>>
>>74961851
>>74962108 dit dus.

>>74962035
Daar heb je iedergeval wel gelijk in, Brussel is de hel van Europa.
>>
>>74962035
>>74962198
Jullie overdrijven, Brussel heeft mooie stukken. Antwerpen heeft borgerhout, dat zou je ook als de hel van Europa kunnen omschrijven in die context
>>
http://www.ad.nl/binnenland/russische-vliegtuigen-scheren-langs-nederlands-fregat~a897554f/

Waarom pikken we dit?
>>
>>74961235
Hangt er vanaf hoeveel calorieën je dagelijks verbrandt.
>>
File: 2017-05-06-12-01-17.jpg (123KB, 900x1600px) Image search: [Google]
2017-05-06-12-01-17.jpg
123KB, 900x1600px
>>74962198
>>74962108

Ik weeg al zo lang rond de 48kg en ik voel me gewoon gezond hoor.

Ik ben ook nauwelijks ziek.

Wat lopen jullie nou te lullen?
>>
>>74962258
Waar zeg ik dat Brussel totaal verschrikkelijk is?
Zeg alleen dat het erger is dan Zweden. Zweden heeft op dit bord een erge naam, maar heb er geen last van gehad en ik ben er dit jaar al 3x geweest.
>>
>>74962359
gezond voelen =/= gezond zijn

Je bent misschien niet zo vaak ziek, maar als je een keer een goede griep te pakken heb zak jij zo enkele kilo's, recht het gevaarlijke gebied in met kans dat je naar het ziekenhuis moet.
>>
>>74962378
Hangt er gewoon vanaf in welke buurten je komt. Net zoals in Zweden.
>>
>>74962479
>zak jij zo enkele kilo's
Goed toch?

Ik heb trouwens echt zo lang geen griep gehad.
En ik ga echt niet het ziekenhuis in.
>>
>>74962258
Ik kom sowieso alleen maar in plekken zoals het centrum, het Eilandje of de bios. Borgerhout vind ik ook verschrikkelijk erg, wil daar nooit meer komen.

Dan had ik misschien wel beter kunnen zeggen dat Brussel en Antwerpen even erg zijn op bepaalde plekken.

>>74962359
>>74962707
Ik haat het om te doen maar ik geef >>74962479 ook weer gelijk en voor een man is dat laag, al ben je maar 168 cm. Wat ik er ook bij wil toevoegen is dat het er ook gewoon ongezond uitziet.

>En ik ga echt niet het ziekenhuis in.

Ik hoop het voor je dat je niet in het ziekenhuis beland.
>>
>>74962786
Vriendin van me is net in Borgerhout gaan wonen, geen idee wat ze bezielt oetz, ze is rechts als neuk.
>>
File: 1484432943225.jpg (51KB, 1280x720px) Image search: [Google]
1484432943225.jpg
51KB, 1280x720px
>>74962888
>Vriendin van me is net in Borgerhout gaan wonen

Toevallig?
>>
>>74962786
>Wat ik er ook bij wil toevoegen is dat het er ook gewoon ongezond uitziet.
Hoezo ziet het er ongezond uit dan?

Wees eens wat specifieker.
>>
>>74962917
?
>>
>>74962940
Omdat het kankerdun is neger. Ik ben ook 168 cm maar weeg 71 KG.

48 KG is gewoon gevaarlijk dun.
>>
>>74962940
Je moet toch IETS van vlees zichtbaar hebben op je lichaam? Je kan niet als een skalet door de straten lopen want misschien denken dan "arm kind, eet eens wat."

Ik weet dat je héél naief bent hierover maar meer kan ik er niet over zeggen, doe wat je het leukste vind in je leven en scheld me maar lekker uit maar weet wel dat het ongezond is en ik hoop voor je dat je nooit in het ziekenhuis is beland.

>>74962950
Ik ken ook iemand die naar Borgerhout is verhuist.

Begint haar naam toevallig met een R?
>>
>>74963128
ziekenhuis beland*
>>
^
gaat ooit een homoseksuele relatie tegemoet in hun leven met elkaar
v
>>
STRUIKELFLIKKER DONDERDAAAAG.

>>74963191
Oké.
>>
>>74963227
Homo.
>>
>>74963128
Nee niet met een R
>>
>>74963316
Je liegt. Ik ken haar ook, haar naam begint met een R.
>>
>>74963301
Grappenmaker.

>>74963316
Oh oke. Ja ik ken ook iemand die onlangs naar Borgerhout is verhuist. Was wel toevallig.
>>
>>74963026
>Ik ben ook 168 cm maar weeg 71 KG.

Dat is redelijk zwaar voor die lengte oetz
>>
>>74963355
Je hebt gelijk, het is Rachida
>>
>>74963421
Nee hoor, heel lichtjes mollig oetz. 65 KG zou ideaal zijn.
>>
>>74963417
Waarom verhuizen vrouwen naar moslim buurten!?
>>
>>74963549
Omdat je in Molenbeek woont
>>
File: 1495059040766.jpg (362KB, 1080x1518px) Image search: [Google]
1495059040766.jpg
362KB, 1080x1518px
>>74963506
Oké, dikzak.
>>
>>74963662
Nou nou, 2 pixels over gezond gewicht heen. Wat een drama.

Tevens is BMI niet altijd accuraat. Je kan ook 71 KG aan spier wegen en nog steeds laat het zien dat je te zwaar bent.
Niet dat ik gespierd ben.
>>
>>74963774
Ben je een meisje (vrouw)?
Je bent tamelijk kort oetz
>>
>>74963598
Charleroi hier
>>
https://youtu.be/ASRCE4EBIXs?t=491

koek
>>
waarom gaan 80 jarige blanke vrouwen naar Kenia om geneukt te worden door een neger?
>>
>>74963970
1) Mannen zijn gewillig
2) Geen sociale controle (daarom zijn vrouwen op vakantie ook veel losbandiger)
3) Ze zijn blijkbaar geil
>>
>>74963970
Rare fantasieën heb jij oetz
>>
>>74964152
>>74964152
>>74964152
>>
File: 1489706574159.png (427KB, 701x441px) Image search: [Google]
1489706574159.png
427KB, 701x441px
>>74963128
Je overdrijft.

Zo licht is 48kg ook al weer niet.
Ik ga naar de sportschool, ik eet gezond.

Gezonder kan ik niet zijn.
>invoordat muh griep muh ziekenhuis

Anders lag ik nu al in het ziekenhuis.
>>
>>74964123
Ik heb geen rare fantasieën, het gebeurd echt. zie hier >>74963879

die negers worden 45 tot 90 euro betaald om ze te neuken.
Thread posts: 313
Thread images: 25


[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Top | Home]

I'm aware that Imgur.com will stop allowing adult images since 15th of May. I'm taking actions to backup as much data as possible.
Read more on this topic here - https://archived.moe/talk/thread/1694/


If you need a post removed click on it's [Report] button and follow the instruction.
DMCA Content Takedown via dmca.com
All images are hosted on imgur.com.
If you like this website please support us by donating with Bitcoins at 16mKtbZiwW52BLkibtCr8jUg2KVUMTxVQ5
All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties.
Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from that site.
This means that RandomArchive shows their content, archived.
If you need information for a Poster - contact them.