[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | | Home]

You still with us op?

The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.

Thread replies: 149
Thread images: 22

File: image.jpg (2MB, 2576x1932px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
2MB, 2576x1932px
You still with us op?
>>
>>734147887
Nope
>>
>>734147887
She still I. The other thread
>>
She's fucking dead m8
>>
File: image.jpg (1MB, 2576x1932px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
1MB, 2576x1932px
She posted this
>>
who knows
>>
join us again OP
>>
File: 4chan.jpg (2MB, 2576x1932px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
4chan.jpg
2MB, 2576x1932px
you niggas are quick
>>
>>734148918
bump
>>
>>734148760
was there anything with a time stamp or just a bunch of virgins creaming over a picture on the internet?
>>
What did I miss?
>>
File: 20170529_174423.jpg (1MB, 2576x1932px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
20170529_174423.jpg
1MB, 2576x1932px
>>734148976
I posted timestamp you faggot

I will post my snapchat if anyone proves they are a qt
>>
>>734148976
>>734148836
>>
>>734148976
Just the first pic she posted
>>
>>734149124
how would we do that
>>
>>734149124
How
>>
>>734149124
we want tits, not snapchat
>>
>>734149124
First tits pls
>>
>>734149124
Well show tit then maybe
>>
>>734149124
I want nudes not snapchat
>>
>>734149311
Winrar
>>
>>734149232
>>734149194
Someone post pics! :))))))

The requests move way too fast to fulfill
>>
File: omg.jpg (11KB, 350x263px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
omg.jpg
11KB, 350x263px
>>734149124

its me
>>
CAM WHORE THAT IS NOT GOING TO POST NUDES

DON'T WASTE YOUR TIME

OBVIOUS PLOY TO PROMOTE HER SNAPCHAT / OTHER WHORE SITES
>>
>>734149124
>I posted timestamp

post another or it's not the bitch in that pic.

sage
>>
>>734149124
ill take you on a date and give you 500 cash for a hj if you post sc
>>
>>734149124
snap me you asian slut and btw take off your necklace. I can recognize u
>>
>>734149124
Ass in panties plz
>>
>>734149377
yeah just like you somehow miss all the dubs that told you to get naked.

kys fucking whore
>>
>>734149377
A text description works?
>>
File: hqdefault.jpg (21KB, 480x360px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
hqdefault.jpg
21KB, 480x360px
me right now
>>
>>734149124
Ffs o cant get this fucking dubs to get ass in paties
>>
>>734149124
Full frontal pls
>>
File: IMG_9452.jpg (26KB, 480x480px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_9452.jpg
26KB, 480x480px
>>734149124
Hey babe. It's me. Can I have Snapchat now?
>>
>>734149124
Op in my triple 7 I said I wanted tits out. Now please respect my trip by taking both tits out and pinching one nipple while the other one is out in all its glory you gorgeous human
>>
>>734149547
she isn't going to anyway fucking moron
>>
>>734149124
What's wrong with your boobs?
>>
>>734149577
fuck made me kek
now give me the fucking nudes
>>
>>734149124
ATTENTION WHORE, ABANDON THREAD
ATTENTION WHORE, ABANDON THREAD
ATTENTION WHORE, ABANDON THREAD
>>
>>734149124
You owe us boobs op
>>
>>734149378
Fuck I loved that episode. Squidward was finally not a sad failure but a musculine handsome squidman. Really depressing he got fixed, I was really turned on.
>>
>>734149377
We're not the ones teasing now deliver or get off
>>
File: 20170529_175007.jpg (2MB, 2576x1932px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
20170529_175007.jpg
2MB, 2576x1932px
>>734149431
It's a personal snapchat and if I were a camwhore would I not be posting my tits off the bat?
>>734149463
Fuck you I'm 100% white
>>734149594
I did the nipple pinch!
>>
>>734149594
Give him what he deserves
>>
>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>/b/>>>

Roll
>>
Show tits, just think of all the attention you'd get to make up for your parent's neglet.
>>
C'mon OP I have to wake up early in the morning tomorow so just show us your tits so I can leave
>>
File: 1444789547736.jpg (175KB, 720x556px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1444789547736.jpg
175KB, 720x556px
ITT;

lonely children actually think they are interacting with a woman.
>>
>>734149777
Snap moorelax21 for a qt
>>
>>734149777
Covered tits aren't tits at all.

Post tits.
>>
This is /b goddammit. Got a or gtfo . At least put something in your pussy.
>>
File: HYsBU6L.jpg (120KB, 599x607px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
HYsBU6L.jpg
120KB, 599x607px
>>734149124
wow you guys are fucking sad lol

bunch of maggot dicked virgins that have never scene pussy haha

anyways op sorry for disrespectful pussy comment but like its true these kids on /b/ have never even interacted with a girl before so they dont know how to act smh. look what u need to do is not add anyone form here because it wont end well, so dont accept any adds ok?

here add me on kik (king_oliver420)

lets chat and who knows what might happen lol :P muah xoxox
>>
>>734149777
You can post your snap ill send you a pic of me so these b tards dont see my face then we can talk
>>
OP if i have tripple eights may i please see your nipples pretty please
>>
>>734149777
So make new snapchat for us
>>
>>734149777
some tits would be great for trips but nooo
>>
>>734149777
>I did the nipple pinch!
What a liar
>>
>>734149777
Trips lol. What does the paper say?
>>
Still no topless pics

Losing interest in thread
>>
>>734149945
ive failed
>>
File: 21360300.jpg (22KB, 407x405px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
21360300.jpg
22KB, 407x405px
>>734149777
you're no aryan
>>
>>734149928
scarfbeard? Nice.
>>
Her tits are probably garbage anyways.
>>
>>734149777
show tits, you'll make people happy
>>
I'm white give me snap
>>
thread gonna be deleted in few minutes OP
>>
>>734149945
roll harder my friend
>>
>>734149777
Take you shirt off
>>
Show your bare white body you cunt
>>
File: IMG_9473.jpg (324KB, 936x1268px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_9473.jpg
324KB, 936x1268px
Since op won't deliver. Here you go boys :)
>>
>>734149777
your tits are asian tier
>>
>>734149777
Trip 7s asked for tits out. If you open up for all takers and someone says tits out and get trip 7s, you can't walk it back. That's not how this here game works.
>>
>>734150232
OH god I hope not.
>>
>>734150186
That's why I want to see them. I won't settle for some fucking schroedinger tits, I want to know
>>
>>734149900
Dubs demands it
>>
>>734149945
one more go
>>
That's some good titties.
>>
>>734150232
fake shit but same size tits
>>
File: 20170529_175556.jpg (2MB, 2576x1932px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
20170529_175556.jpg
2MB, 2576x1932px
Yeah I'm done posting. Just made a throwaway snap, add me all you please

Username
Notacamwhore404
>>
File: 1420759819879.gif (2MB, 360x240px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1420759819879.gif
2MB, 360x240px
>>734150232
>>
all that buildup for such disappointment
>>
>>734150416
fuck off op
>>
>>734150416
Come on pls post tits
>>
>>734150349
>schroedinger tits
this.
>>
>>734149777
You did the pinch but you didn't get both tits out like I asked. Now before anything else get both tits out and pinch ome nipple and show me the other one. As I don't want this thread to go south
>>
>>734150416
Fucking terrible waste of time
>>
File: 1496104554398.jpg (1MB, 2576x1932px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1496104554398.jpg
1MB, 2576x1932px
>>
>>734150416
What will you pls there?
>>
>>734150349
>schroedinger tits

kek
>>
>>734150232
got more?
>>
File: 1496103941325.jpg (2MB, 2576x1932px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1496103941325.jpg
2MB, 2576x1932px
>>
>>734150616
ok now show us your ass
>>
Not a camwhore.

No just incredibly confused on how this place works. Attention whore yes
>>
>>734150688
im just an anon sir
>>
File: 1496105506437.jpg (566KB, 1196x2125px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1496105506437.jpg
566KB, 1196x2125px
>>734150661
sure
>>
>>734150845
any getting fucked?
>>
>>734150845
>>734150845
fucking hair asshole
>>
>>734150416
You gonna post anything?
>>
>>734150793
There's one rule. Tits or gtfo. It's literally that simple. And I'm not even joking that's the funny thing about it. So just show tits so we can get the thread going
>>
can we make a new /b/ rule just meme whoever doesn't deliver
>>
>>734150416
>not responding to snaps
>>
>>734150416
Will you get naked in yourstory?
>>
File: tits-or-gtfo.jpg (40KB, 600x395px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
tits-or-gtfo.jpg
40KB, 600x395px
please leave you are such a waste of time.
>>
File: WTF.jpg (637KB, 1728x1616px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
WTF.jpg
637KB, 1728x1616px
>>
I think we're making headway here.
>>
>added op on snap
>worried something fishy is going on
how bad is it to give your snap away to random strangers? am i gonna get prankd irl
>>
>>734151349
>using your real snap

what kind of newfag doesn't use a throwaway for adding /b/tards
>>
>>734151349
You can always delete and block anyway
>>
>>734151349

pretty sad you added it in hopes of anything
>>
>>734151349
IDK I want to add but don't know if going to get trolled especially since my picture is on my story line
>>
she literally said dubs and ignored all the ones that involved her getting naked its a huge waste of time but all the pathetic virgins are adding her rn anyway.
>>
>>734150401
nobody said it was here, you idiot
>>
>>734151421
didnt expect anything but worth a try
>>
>>734151460
Are you kidding me? She's just gonna draw it out on there too. Big time attention whore
>>
>>734151597
You right . I'm thinking with my dick. Just need to fap, and I'll be good
>>
https://www.watch2gether.com/rooms/ho885gzyve62wa0wd9
>>
Hopefully she will post something worth the time here
>>
>>734151704
This !
>>
She send proof on sc
>>
>>734151766
lol
>Important Videos
>>
still teasing on snap lol, this bitch
>>
>>734152132
Post em
>>
>>734152132
post screenshots
>>
>>734148949

Those fucking skidmarks tho. Fucking gross bro
>>
>>734152206
just add her on snap..
>>
>>734152406
t. op
fuck off
>>
>>
>>734149928
kek
>>
>>734152471
she aint posting shit
>>
>>734152480
teasing whore
everyone abort mission
>>
>>734152480
keep posting what you get
>>
>>734152675
>
yeah its nothing but fucking tease
>>
>>734152686
will do
>>
Someone get a face pic off her
>>
>>734150416
You didn't even look at my snap, tf?
>>
Let's turn this into a get thread
>>
>>734152480
Gross 90's momshorts. Are you poor?
>>
File: image.jpg (281KB, 1597x1075px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
281KB, 1597x1075px
Check em
>>
>>734153163
fuck you man this girls cute as shit.
>>
>>734152480
Show us your bras. With a doodle of boobs.
>>
>>734153298
fuck off orbiter
>>
damn 4chan is savage today. I think OP likes a rough
>>
File: 1489205421651.jpg (44KB, 500x500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1489205421651.jpg
44KB, 500x500px
checkummm
>>
She is lurking on fit/
>>
She's ruthless, I got a "not sure if qt or flattering pic"

):
>>
>>734153298
This 'girl' is a newfag who won't show /b/ nip. She's a tease.
>>
>>734153505
>Update] [Auto] 27
bitch aint even fit
>>
>>734148949
I wanna smell that
>>
>>734153522
She's a dumb slut what would you faggots expect? >>734153533
She's laughing at all of you cucks with her girlfriends.
Thread posts: 149
Thread images: 22



[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Top | Home]
Please support this website by donating Bitcoins to 16mKtbZiwW52BLkibtCr8jUg2KVUMTxVQ5
If a post contains copyrighted or illegal content, please click on that post's [Report] button and fill out a post removal request
All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from that site. This means that 4Archive shows an archive of their content. If you need information for a Poster - contact them.