[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | Click for more| Home]

So has /x/ seen this website yet? http://b74287346ef38c3e.link/

This is a blue board which means that it's for everybody (Safe For Work content only). If you see any adult content, please report it.

Thread replies: 358
Thread images: 37

File: Breaking Bad.jpg (28KB, 698x563px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Breaking Bad.jpg
28KB, 698x563px
So has /x/ seen this website yet?

http://b74287346ef38c3e.link/
>>
>>14961061

Virus, don't click.
>>
The image on the wall changes every few weeks btw, and all of the sacks/mask appeared today
>>
File: Untitled.png (418KB, 1440x900px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Untitled.png
418KB, 1440x900px
>>14961062
Not a virus
>>
>>14961071

So have you called the number yet?
>>
>>14961075
Yeah, when you call it's a automated voice saying a membership team has been dispatched to my location, then it goes to a leave a message tone.
>>
File: 1399149555243.gif (814KB, 367x270px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1399149555243.gif
814KB, 367x270px
>>14961084
they're going to kill u OP
>>
>>14961092
probably
>>
>>14961084

Welp, RIP op.
>>
File: 1399132474884.gif (991KB, 500x367px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1399132474884.gif
991KB, 500x367px
>>14961094
Update thread with any events pls
>>
Op why dont you set up a cam and stream it, just in case
>>
>>14961115

This, if something does in fact happen you'll go down a legend if we get footage of it.
>>
File: Ao9YNHL.jpg (70KB, 720x523px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Ao9YNHL.jpg
70KB, 720x523px
I usually don't bite, but this one does have me curious. Has anyone else seen the pictures move. The mask will occasionally adjust like it is actually attached to someone's face (said someone is in the bag). Apparently a hand has been spotted.

I've googled some of the names under the 'New Members' section. Nothing really sticks out except that the Aubrey Browe person looks like an alien.
>>
File: hmmm.png (556KB, 1366x728px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
hmmm.png
556KB, 1366x728px
Whoever is in the room was turning the light on and off... strange
>>
>>14961236
I'm pretty sure the pictures are from some shitty webcam that doesn't play in video, but updates itself in pictures. I'm pretty sure chip chan's camera's are like that too
>>
>newest member Myrtle Beach area
>live close by
spoopy
>>
At first I thought whatever is on the right was someone's ass.

So, think this is genuine? Or maybe there's just a bunch of images to make it LOOK like it's being photographed live?
>>
>>14961317
Well the clock is moving, so it's either a really shitty webcam like the guy above said, or they took a lot of pictures.
>>
Damn thats some spooky shit. They probably can trace your IP if you visit the site or else trace your phoneline if you call. I wouldnt go to the site now if it was me.
>>
So apparently the image on the wall changes every few weeks.

What was it before?
>>
>>14961278
Lel they probably found that /x/ is there.
>>
>>14961284
This reminds me of the old webcam pages from back in the mid-nineties. It was a really edgy and cutting edge thing to have a webcam with a one-minute refresh rate. Jennycam was one of the first big ones. Then there was someone that had a camera in a closet, asking viewers to look for ghosts... I'm rambling because I'm really tired and old. Anyway, some cam sites would just loop pictures as if it was live. That's probably all this is, but it is interesting to see how sporadic the changes are. Seen so far: the mask/bag moves, bag to the right moves, hand appears from behind the bag on the right, and the lights flicker on and off. Anyone got anything else.
>>
>>14961347
This what the website like a week ago

http://www.youtube.com/watch?v=LOkWIvKQJ84
>>
>>14961356
I don't know, it seems like it would be harder to fake this. A lot more work.
>>
>>14961360
It changes every week i presume
>>
>>14961348
It's been doing that since before I made the thread, all of the bags and the mask and shit were put in like 6 hours ago
>>
>>14961344
>ever going to site's posted on /x/

keks. Most of them are cheap clickbait 2spooky crap that'll end up having my computer become some asshole's botnet or have myself be supplied with pizza for the rest of my life.
>>
>>14961360

Yeah... Whoever owns that site must be pretty fucked in the head from what I've seen. I wouldn't go calling that phone line. I'm actually pretty concerned for the OP.
>>
>>14961369
>b74287346ef38c3e
Yeah... I want to believe. There's still websites that only have mysterious logins and no one knows what they are. John dot com was one. Hell dot com too. I haven't tried that in yeats.
>>
>>14961371
Not every week, more like every 3 or 4 weeks. The quote on top changes every few hours though.

Also if anyone wants them, here are some screenshots of the shit that was going on earlier on the site
http://imgur.com/a/B2EQE
>>
>>14961386
Thank you.
>>
Just surface digging so far, but reddit user by asmrtycoon has been promoting the website since day one, but acts ignorant of it otherwise--constantly promoting it.
>>
>>14961383
the only difference between john.com and this is that shit is actually happening here. John.com was just a bunch of stock photo's and log ins
>>
The new members have all of their addresses publicized.

Odd...
>>
>>14961424
I'm in that reddit thread as well, something does seem off about the guy
>>
>>14961386
Definitely some guy in a bag.

He's probably gone to sleep now, though.
>>
So does this have a name yet? You know, other than b74287-etc.

If not, I propose the name "The Bags." What's in the bags? Is it people? Are the people alive?
>>
There's also this subreddit named after the site, I cant read it for shit though, maybe one of you guys can decode it?

http://www.reddit.com/user/B74287346EF38C3E
>>
>>14961458
I don't know. It's probably nonsense, or maybe coded dates and times for when whoever is going to do stuff.
>>
Imagine looking up more information about the people whose addresses and information are posted on the site and finding out they're dead.
>>
>>14961485
>implying its difficult to go through obituaries and picking off names, addresses, and perhaps a phone number from a phone book

top keks.
>>
This thread got gay. I will come back when you guys find something interesting.
>>
http://www.legacy.com/ns/obitfinder/obituary-search.aspx
Not coming up positive
>>
>>14961236
I loaded the page and after a second or two the image reloaded, like it were another frame, the whole cutting to black and then the picture scanning from top to bottom real quick kind of thing.
>>
>>14961292
You should visit and relay info to us.
>>
http://www.reddit.com/r/creepy/comments/2bnyds/b74287346ef38c3elink_has_changed_it_now_has_login/
Here's reddit's take on it.
>>
Still here OP? You alright?
>>
>>14961458
NSFW?
>>
http://whois.domaintools.com/b74287346ef38c3e.link
>>
File: afjhadfshasfhka.png (1MB, 1233x435px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
afjhadfshasfhka.png
1MB, 1233x435px
Reddit says the number is apparently a landline for 619 Union Street Seattle Washington.
>>
File: ssss.png (42KB, 829x523px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
ssss.png
42KB, 829x523px
IP appears to be 199.188.203.197
Looks like it's in tujunga california
>>
>>14961603
Thanks for the link

I'll link the Phone Number's automated message recording someone in that post did.

https://soundcloud.com/user43262925/2063091892-1

>>14961525
Don't come back.
>>
>>14961442
pls stay there and never leave
>args
>>
>Called it, said a membership team has been dispatched to my location. I'd like to see them get on base.
kek
>>
>>14961525
>got gay
>implying it hasn't been the faggot owner of the site/redditor promoting stupid arg
>>
>>14961061
>>14961061
>>14961061
Three new members, three bags on screen...
>>
File: screen shot.png (24KB, 918x378px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
screen shot.png
24KB, 918x378px
I'm no pro at this, but I'm pretty sure this is SSL code. It's impossible to decrypt, I wonder if our user here knows something about since they left a comment...
>>
>>14961666
I know I've seen that shit somewhere before. I just can't remember where.
>>
>>14961278
Screenshots
http://imgur.com/a/B2EQE
>>
>>14961661
4 bags
>>
>>14961672
I am getting the same fucking vibe.
>>
>>14961672
I got that feeling as well before I searched it. Maybe in a book somewhere
>>
>>14961672
>>14961679
>>14961685
It's just hexadecimal
>>
I tried decrypting it in a hex translator, but all I got was gibberish.
>>
>>14961672
>>14961679
>>14961685
09 F9 11 02 9D 74 E3 5B D8 41 56 C5 63 56 88 C0
>>
Somebody needs to call that number and hit pound.
>>
that hand on the last screen is creepy as fuck! u guys think its male or female?
>>
>>14961424
asmrtycoon? I watch his vids, hes cool as hell. I'd like a story behind this
>>
>>14961692
post the Hexadecimal decoded. May need to be decoded twice.
>>
File: ashj.png (40KB, 1349x612px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
ashj.png
40KB, 1349x612px
>>14961698
anon the fuck you doin
>>
>>14961692
Care to share with the rest of us? Maybe it is coded after that. We surely have at least one or two people up to the challenge.
>>
>>14961702
female
>>
http://www.reddit.com/r/B74287346EF38C3E/comments/1w4jd7/f7_2c_c3_8f_c2_c1_d5_16_d0_08_54_63_d7_bb_45_c1/
Big chunk run through a decipher

:3<?»?])·Mú½Æx威'fÕd(°sÛ¸½otpnTOOsÖ Àýè?ä???ºûÎ=ËÇ#ð?z Çáì·?l½c&09È.5D?;´´?F¯LÕ?Ó¸î[¾ðç¦ç? Ïâ´d9?3Àé°gGFeç??·?ñÄ??6KUµo3XèuRÐ`SX°?d2±É!Ðbé?>?ñ§ë?¿?ùî?ÊÚ4ohÐ ¨X????Ä*Ë@?YÕfaMJ`®?ÚÃjâVÝËÌ7¯?G-Ê¿¾-Ûî??¥oDÇt=¿Üæ|WÑóêd?#¦t?3â%å3Þi½ã 9?`ܪO:k 
>>
>>14961702
A good way to guess is if the index finger is shorter than the ring finger, there is a good chance that it is a woman, or a man who was not exposed to a great deal of testosterone. That's about all the help I can think of.
>>
I'll make a pastebin for you niqqas.
This is what our anon said.
http://pastebin.com/swBYxr9c
Pastebin for our big fuckin post comes next.
>>
>>14961736
> if the index finger is shorter than the ring finger,
Does that mean male or female?
>>
>>14961746
Means it's a male.
>>
>>14961746
Female. Did you read the whole pots?
>>
so, it might be a female... that actually seems to be hidding,
>>
>>14961746
>>14961754
Fuck, I am an idiot. If they are the same size it is a female. I got distracted looking at my hand to check if I was gay.
>>
>>14961713
AACS.
>>
>>14961726
What if it's an executeable? Plug all the Hex data into a hex editor and save it as an exe file.
>>
>>14961770
Bad news?
>>
So is the OP dead or what
>>
>>14961781
?

Also. Second paste. http://pastebin.com/pcahaQA4
>>
>>14961789
I'm still alive
>>
>>14961736

fuck! I'm gay.
>>
>>14961781
Googled AACS, was immediately directed to AACS decoding. Google's got a lot of shit to say about muh blu-rays. Help me out here?
>>
>>14961781
All I got from googling AACS was someshit about blu-rays. Help
>>
>>14961783
Eh, I wouldn't be too upset if I were gay. Not like it makes a difference.
>>
>>14961278
Just happened again too.
>>
Holy shit that lag tho I apologize
>>
>>14961800
Nope, I got it backwards, sorry.
>>
>>14961678
I need spectacles.
>>
>>14961801
>>14961808
>the site is actually about promoting blu-ray
>>
>>14961736
You're an idiot.

Males have same size fingers and females have longer ring finger.

This whole thread is fucking full of 12 year old faggots
>>
>>14961825

you sure? I am actually gay.
>>
>>14961770
Apparently the finger size changes slightly depending on menstruation times. Just before menstruation they're even sized, otherwise theyr'e not
>>
File: blu_ray_movies2.jpg (72KB, 653x272px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
blu_ray_movies2.jpg
72KB, 653x272px
>>14961833
Well, I just visited the site. nothing seems off here.
By the way.
You know what's even cooler than DVD?


BLU RAY
>>
>>14961746
>>14961770
>>14961736
>>14961754
>>14961800
>>14961825
>>14961840
>>14961842
If you have higher Testosterone, your index finger is shorter than your ring.
SOURCED
http://en.wikipedia.org/wiki/Digit_ratio
>>
Can we not derail the thread and turn it into shitposting? This thread is actually pretty interesting.
>>
>>14961846

Oh i forgot to quote >>14961833 this retard
>>
I would like to formerly apologize for the fingers info. I got mixed up the first time, and it's pretty much completely irrelevant anyways.
>>
>>14961851
I apologize. I'm done shitposting.
Don't forget that I've been contributing too honey.
Anybody who's got balls should call that number and hit pound for more options. Unless they have good free calling services for me to use.
>>
Let's not derail this now gentlemen. I'm waiting for OP to be murderized.
>>
>>14961853
Then I'm a female with high testoserone. Makes sense.
>>
>>14961863
I'm not dead yet
>>
How do we know it's OP?
Source: Logic, annie96 is typing
>>
>>14961874
You're just going to have to take my word for it
>>
File: 11.jpg (136KB, 1366x768px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
11.jpg
136KB, 1366x768px
>>14961868
Include more soy and licorice in your diet. Wear lavender.
>>
>>14961878
be a tripfag like me
>>
>>14961878
I gotta ask, why don't OPs grab a secure trip so that people don't impersonate them during this kind of thing?
>>
Because our OP isn't THAT important. Love you OP, but you just sorta pointed it out to us.
>>
>>14961874
Doesnt matter, someone else should just call in.
Not me, I'm not even at my own house atm. Shouldnt cost more than $2 to call for 30 seconds anywhere
>>
>>14961870

so how long do we wait until we determine that you're not going to be abducted or murdered?

I'm sorta hoping for an abduction, and a subcutaneous microchip implantation. Course they'll erase the memory of the surgery, so you won't know until they activate you with the codeword.

You'll still -think- that you're operating on your own free will after they activate the programming with the codeword though.

Do let us know if that happens though. You'll know, cuz you'll feel totally normal.
>>
>>14961881
I doubt that'll change my skeletal structure, but I will try. Thank you.
>>
>>14961898
I'm not spending a single dollar on this brah
>>
>>14961888
I think we all need to get those colourful coded posts like in /B/
>>
File: screen shot.png (59KB, 179x182px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
screen shot.png
59KB, 179x182px
Okay anons, I saved the hex as a .exe script, I shall run it, if my computer blows up, godspeed fgts.
>>
>>14961870
Oh, well that's good.

Also, five bucks says that this is just going to be some "maximum spoop" tier fake shit here? I mean, have the members even changed? The first picture is from 8:06 and it featured Noelle S., Rachel S., and Aubrey B., then the most recent one featured no names and was posted at 10:28. Anyone confirm any new members?

Also, did anyone notice that in the pictures with members it stated date of birth (d.o.b), and date of death? And that all the members died at the same day. Seems like either bullshit or some serious "death cult" shit here.
>>
>>14961915
I don't want to think about the implications.
>>
>>14961915
No, we need absolutely no trips other than for OPs, but most OPs don't even use it, as they should.
>>
IT MOVED
FUUUCK
>>
>>14961934
OH SHIT DUDE, POST PICS.
>>
>>14961915
That's what I've been thinking all day.
>>14961920
Did you try all the hex codes? I made two different pastebins.
>>
File: image.jpg (56KB, 600x400px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
56KB, 600x400px
>>14961934
>>
>>14961922
It might be fake, and even if it is it's still fascinating.

And I don't have a tripcode because I'm not important to this thread, you guys are just gonna have to take my word on it when it's me, it also might not be me. But it doesn't really matter does it
>>
File: 11.jpg (140KB, 1366x768px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
11.jpg
140KB, 1366x768px
>>14961903
Are you under 25?
People go entire sex changes on estrogen alone. You can adjust your body slightly by a bit of tofu and soy milk everyday. Your body isnt 100% cemented til about that age so you got some hope. Better than doing nothing and not seeing a little positive change yeah
>>
>>14961937
no b4 and after sorry.
>>
Is someone gonna call the damn number, or do I have to?
>>
File: 1406348455736.jpg (94KB, 700x519px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1406348455736.jpg
94KB, 700x519px
>>14961906
Then quit being a useless tripfag.
>>
File: Untitled.png (579KB, 1440x900px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Untitled.png
579KB, 1440x900px
it changed
>>
>>14961956
We all kind of know how it looked at the beginning.So even if it just an after pic.
>>
>>14961945
27.
>big rib cage
>not even a cup boobs
>wide shoulders
>more muscle
>gigantic clit
I've always wondered if estrogen bumps would help me since even some traps are way more female/petite than me. I guess it's too late now anyway.
>>
Wait, what's that at the bottom, in front of the clock? Has that always been there?
>>
>>14961965

Whoever is calling, you're fucked.
>>
>>14961972

New body bag for the OP
>>
The quotes above the images are from Edgar Allan Poe.

Site operator confirmed for English Lit major.
>>
THE PICTURE ON THE WALL CHANGED
>>
File: hole.png (309KB, 912x516px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
hole.png
309KB, 912x516px
>>14961963
<3
>>14961972
That's the fourth sack, I think?

ALSO.

There's a hole in the bag that had a hand on it, I think.
>>
Weird, the whole thing went black then not again.
>>
The picture in the back changed again.
>>
Seems some kind of ARG like the Junsui shit game, remember that? The whole 'men of taste', 'alfa tsentr' and shit like that was an arg which was advertising the sherlock holmes movie, however it continued and I think it still does. They spen loads of money lel.
>>
>>14961972
That's just Rachel
>>
>>14961972
They're all filled with unhuman-shapes except for the one in the mask, unless you think you think the pillowy-shaped masses are all just obese people
>>
Now the picture is just gone 3spoopy5me
>>
PIC GONE
>>
>>14961945
Oh my word I didn't realize how terrifying that picture was, and was it like, a gif of was it or just moving pictures.

>>14961956
Also, don't worry about in my nigga.

>>14961965
OH MY FUCKING GOD DUDE. FOR REAL. I DON'T THINK BONED EVEN COUNTS FOR THIS. LIKE BONERIFIED OR BONEDERIFIC.
>>
>>14962000
>pillows don't exist
>cushioning doesn't exist
>lumps mean not people
>>
oh jesus god it's gone all dark and terrifying
>>
>>14961997
I have to agree.

This seems very ARG-y. Updating site, phone line, 2spooky, and a bunch of threads popping up on Reddit.
>>
>>14962000
I mean that...furry looking thing? Kinda looked like an animal or something.

Also, now completely dark except for mask.
>>
another picture, oh lawdy
>>
oh fuck now there's a terrifying fucking picture
>>
File: wtf.jpg (86KB, 640x380px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
wtf.jpg
86KB, 640x380px
jeezus
>>
Aaaaan picture changed. Again.
>>
Glad I didn't call because fuckthatshitfuckthatshit
Also. Someone post updated site, please?
>>
>>14962013
Yeah, I mean, the Junsui ARG seem real but it was fake, I even thought it was real but I searched and shit.
>>
File: 11.jpg (14KB, 640x380px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
11.jpg
14KB, 640x380px
>>14961971
Thats a shame
I wonder if there's many successes with older transgendered by specifically taking hormones. All I know about is lavender, licorice and soy products causing gyno and feminization in men, would do in women.
At least you can get the boobs going with those, since its not skeletal
>>
>>14961938
Er... well this is embarrassing, all it brought up was the hexadecimal again
>>
The back on the right, in the back, was moved. And there was something with a handle.
>>
Fellow anons, I don't want to ruin all the fun but the website started updating when this board and lebbit focused on it.
>>
File: 728A3834CE48D6B9.jpg (123KB, 640x380px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
728A3834CE48D6B9.jpg
123KB, 640x380px
here's the one with the spoopy pic
>>
>>14962046
Could be updating with more traffic.
>>
Wait, so is the emphasis just the picture behind the "supposedly" thrashing sackboy? Because it seems the person-in-the-sack stays in a relatively fixed. Also, does anyone have ideas of what that being is?
>>
>>14962032
I used to buy into ARGs all the time. This just seems exactly like the kind that I've been a part of.

Suggestion for those of the more brave, start typing random addresses within the site itself. There might be something hidden in it.
>>
>>14962046
It's been updating for a few days now, before I made this thread
>>
>>14962040
u-tried.jpg
>>
>>14962014
I'm not sure what furry looking think you're referring to?
But anyhow, it's stupid and naive as fuck to assume they're victims or anything more than something cheezy. Just a cheezy setup.
>>
>>14962055
Well yes. I will play this, seems fun and very real.
>>14962058
I'll check if the website was made long ago.
>>
>>14962047

Well I won't be sleeping tonight.
>>
>>14962047
holy shit what is that
>>
>>14962047
That's just lady caca.

>>14962033
It's worth a try, I guess.
>>
>>14962058
It was on reddit for a few days.
>>
File: 22.jpg (114KB, 640x380px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
22.jpg
114KB, 640x380px
This is getting fuuucked up
>>
Whatever is inside the mask-bag hasn't moved at all. There's been this part on the side pushing against the inside that's always been there.

Which means we're PROBABLY not watching a serial killer put up bodied live. PROBABLY.
>>
>>14962086
I guess answered my question here
>>14962054
>>
>>14962086
Well considering this isn't an arg it could be some sort of bait website to attract killers or some killers club.
>>
>>14962082
Not really.
>>14962086
Its just been the same pictures looping through for ages, only changes is the artwork on the back photoshooped in.
>>
Well, they are coming for me too now.

> MEMBERSHIP TEAM SCHEDULED FOR DISPATCH.
>
> VANCOUVER, BC
> LONGITUDE: -123.133301
> LATITUDE: 49.25
> PHONE: 0-XXX-XXXX
>
> PLEASE ALLOW 24-96 HOURS FOR ARRIVAL AFTER DISPATCH
>>
>>14962082
Shit looked real until this. Why break the black and white to put in that shitty sepia pic?

Also, even if it IS an arg, is that a problem? Shit's interesting.
>>
>>14962094
It's not a loop of images, look at the clock, it's changing. Unless they just have a fuck ton of images, I seriously doubt that's it.
>>
>>14962092
Killers arent really social people i reckon
>>
>>14962094
The clock has been changing too.
>>
Hmm. This is cool.

How did you find this, OP?
>>
>>14962095
Bruh post something we can use to track you with because I wanna know what happens if you disappear
>>
>>14962095

rip. What are your initials so we can sort of see if you end up on the site soon
>>
>>14962095
You've just fucked up, oh my god. Be our insider.
>>
>>14962092
It's an arg, sorry if you think otherwise. Just wish it would have stayed contained in reddit.
>>
>>14962095
What is your name laddie? I'm quite curious to see if you'll die next ;)
>>
>>14962097
The sepia image isn't there, its a shitty image put over it
>>
>>14962100
Why is the mask face always in the same 3-5 positions then?
>>
>>14962106
OP might be the one behind it.
>>
haha, lights turned down
>>
>>14962114
I know, that's my point.
>>
>>14962111
Well so if it's a game I'll play. Seems fun.
>>
>>14962115
Because there's no one inside it.

Or at least no one alive.
>>
>>14962115
Because whatever is inside it is either propped up, or unconscious.
>>
>>14962109

Initials are JB

wish me luck, brothers.
>>
>>14962119
That's why I'm asking
>>
>>14962128
It's a little cute that this is your first run in with an arg.
>>
>>14962095
Those coordinates correspond with a shed in a backyard of some house in Vancouver.

GODSPEED ANON.
>>
>>14962132
J... Justin?
Also, the clock could really easily be faked, similar to this shit here. http://martymcflyinthefuture.tumblr.com/
>>
>>14962106
I found a thread on it on reddit, it only had like 2 comments on it
>>
>>14962132
pls be justin beiber
pls be justin beiber
pls be justin beiber
>>
File: 625835.jpg (18KB, 364x400px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
625835.jpg
18KB, 364x400px
>>14962136
>>
>>14962144
>http://martymcflyinthefuture.tumblr.com/
We can dream
>>
>>14962134
It isn't. I've played the Junsui arg, if you don't remember then search it. Shit got real when they travelled to Chile and did some grafitti. Then a letter was leaked that the creator of the ARG spent too much money and so it was over.
>>
>>14962132
Time to go on a vacation, love.
Also, first name would be lovely so we could find your missing person entry faster :)
>>
>>14962130
>>14962131
It's playing a cycle of the same movements.
>>
>>14962132
Juan Benavides don't die pls. You didn't hop the frontier wall for nothing.
>>
It would be funny as hell if a pizza guy just shows up and gives you an order.
>>
>>14962128
Still kills the freak element to it, though.
>>
>>14962159
If you wanna get pics of that shit, that'd be great.
>>
>>14962162
this.
I'll try to get the location of it with my 133t h4xx04 skillz.
>>
Hay man, I'll post from the beyond the shadowy veil of death if I have to. I don't mean to disappoint.
>>
I found the phone number's address earlier in the thread. It looks like an empty building.
>>
>>14962162
www.youtube.com/watch?v=IJ52TPPEPhQ
>>
Update on the phone number. It's next to a steakhouse called Sullivan's, and I'm going to call them and ask about their next-door neighbors.
>>
>>14962187
you go anon
>>
>>14962178
My sides, that took away from the grimness of this
>>
>>14962188
Called Sullivan's, the woman at the phone said she didn't know what was in the building. AT LEAST I TRIED>
>>
>>14962187
Good luck mate.
>>
File: 728A3834CE48D6B9.jpg (85KB, 640x380px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
728A3834CE48D6B9.jpg
85KB, 640x380px
Make what you will.
>>
>>14962178
Aww damn.
>dat bomb collar
:(
>>
>>14961782
>inb4 this is one big ruse to get some faggot on /x/ to delete system 32
>>
List of relevant links for the sake of reference:

http://b74287346ef38c3e.link/
http://www.reddit.com/r/b74287346ef38c3e
http://www.reddit.com/user/watch-v-LOkWIvKQJ84
http://www.reddit.com/domain/b74287346ef38c3e.link/
>>
Anybody wanna call any of the other businesses nearby, have fun. https://www.google.com/maps/@47.610299,-122.333207,3a,75y,134.65h,84.38t/data=!3m4!1e1!3m2!1s2cFxQclqYpYZm4DJcAbbsw!2e0
>>
>>14962190
>man kidnapped
>gets bomb collar put on him and demands shit
>says his device will go off if demands aren't met
>local news filming
>victim explodes
You're a 12 year old.
>>
>>14962199
:(
can you ask her if she knows anyone that might know?
>>
>>14961887
So close
>>
File: 666.jpg (462KB, 640x380px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
666.jpg
462KB, 640x380px
Light goes off occasionally

Perhaps the guy is trying to entice us to find out more, I brightened it up.
>>
>>14962190
fighting fire with fire!

>>14962206
Chill man, he was in on it. Suicidal, but in on it.

>2003 - A pizza deliveryman who robbed a bank and was killed when the bomb around his neck exploded wasn't a hostage — he was a conspirator in the plot, federal authorities said Wednesday.

>http://en.wikipedia.org/wiki/Brian_Douglas_Wells

>The deliveryman, Brian Wells, 46, had told police before the bomb exploded in August 2003 that he was an innocent victim and had been forced by gunmen to rob the bank.

>However, in the indictments unsealed Wednesday, Wells is named as a co-conspirator. Two other people, Marjorie Diehl-Armstrong and her friend Kenneth E. Barnes, are charged with bank robbery, conspiracy and a firearms count.

>>14962214
Thats not even the story. Stop posting.
His story was, he went to deliver a pizza to someone's house, and some guys (who turned out not to be their house - they just broke in) jumped him, put the collar on, and demanded him to rob a bank.
Could have been the two women I s'pose.
>>
>>14962212
>http://www.reddit.com/r/b74287346ef38c3e

also various formats for the presumably encrypted data is here:

http://pastebin.com/pcahaQA4
>>
>>14962218
She hung up on me. It's in the middle of seattle though, and there's multiple numbers we could call around the place. I'm checkin that shit out.
>>
>>14962205
Holy shit are those eyes?

...A doll then?
>>
>>14962230
gogogogo
>>
The website has no robots.txt file.

I assume it constantly refreshes to prevent people from viewing the source, so fuck that I'm gonna paste this piece by piece.
>>
>>14961061
<p><img src="728A3834CE48D6B9.jpg?refreshimagecachetrick=7462" width="800" height="500"></p>
refreshimagecachetrick
refreshimagecachetrick
refreshimagecachetrick

look at website source and notice
>>
For each of the new members under their d.o.b. (date of birth) there is a d.o.d. and age. The date they joined, or perhaps Date Of Death?

Also has someone searched for where this site was first posted, this doesn't look like a site that can be accidentally come across.
>>
File: 57438294754832.jpg (79KB, 640x380px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
57438294754832.jpg
79KB, 640x380px
>>14962235
Same thing I thought anon.

Been playing with levels, nothing so far.

In this pic you can see...something
>>
File: dalek-fx-single-3.jpg (62KB, 580x857px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
dalek-fx-single-3.jpg
62KB, 580x857px
>>14962245
EXPLAIN EXPLAIN
>>
>>14962251
Could be date of death, or date of dispatch, since dispatch I think they mentioned on the telephone
>>
>>14962245
>refreshimagecachetrick

looks like he's using this to ensure the image updates:

http://hivelogic.com/articles/the-cache-trick

and appending a number to the image source to ensure that the image actually changes when it needs to change. I don't think it's sinister
>>
File: source.png (751KB, 1937x1097px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
source.png
751KB, 1937x1097px
source for website
>>
>>14962262

IMO it's a date of death, but I don't think those people exist. at least I wasn't able to find them.
>>
I have a couple of friends looking in to this behind a few thousand proxies, one messed with the login fields and it pinned our local police department as location.
>>
>>14962271
Yeah I think the same
>>
>>14962251
Yeah man, I posted something about that here.
>>14961922

>>14962264
Wait, if he wanted the image to change why and it wasn't sinister, why would he change the background image and the position of the sackmonster.
>>
Try searching the new members on facebook
>>
Yeh
>>
So there are about five or six bags now. Six if you count the one with the mask.

Has anything happened for a while other than the lights? I haven't been watching too closely.
>>
>>14962269
>LMAO
AYY
>>
>>14962275
tfw polices are killers
>>
>>14962288
Nah, that was it trying to found our location, but the proxies fucked up the process, I think.
>>
I got a flower business at 619 Union Street, but the phone number's not the same.

https://www.dobsearch.com/business-lookup/view.php?t=1406441665&searchnum=182099377672
Searching the number definitely confirms that it's in Seattle, though I have to pay to get more info than that.
>>
>>14962292
Theres some script that finds our location? sheeeeit
>>
>>14962251
First time it was posted on /x/:
http://archive.4plebs.org/x/thread/14835930/#14842442

http://archive.4plebs.org/x/search/text/http%3A%2F%2Fb74287346ef38c3e.link%2F/order/asc/
>>
>>14962292
o so you meant that when the site was trying to find your location but the proxies sent the site to the pd. I see.
>>
File: fuck.png (609KB, 1937x1097px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
fuck.png
609KB, 1937x1097px
>>14962269
ID: id
code: pass

type that in and this happens for where you are, freaky
>>
gais find out if the "new members" are real people
>>
>>14962301
I think so. I'll keep updating if stuff becomes interesting.
>>
>>14962303
It does that no matter what you type in
>>
>>14962305
it's an arg m8
>>
>>14962303
That happens if you type in any user/pass.
>>
Oh fuck nigger, that doll/face/shit is made with the same material as the bags, and if you look at
>>14962205
you can see rolled back eyes? so I'm guessing they're dead bodies.
>>
File: 1404752356179.gif (89KB, 600x450px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1404752356179.gif
89KB, 600x450px
>>14962298
We're doomed
>>
>>14962303
well I typed that in, you probably just killed me anon good job.
>>
>>14962311
what is an arg?
>>
>>14962317
whats your name so we can check if you become a new member
>>
Maybe we could contact International telecom, that's their service provider. Everybody who's claiming to give more info wants me to pay but fuck that
>>
I've had a thought

on this post:

http://www.reddit.com/r/B74287346EF38C3E/comments/1w4jd7/f7_2c_c3_8f_c2_c1_d5_16_d0_08_54_63_d7_bb_45_c1/

I'm going to try to use the title of the post as a decryption key for the content.

problem is the key looks quite long, and I'm not sure what typical encryption algorithm would use a key that long.

are there any more hints out there as to how to derypt the data that anyone knows about?
>>
>>14962318
alternate reality game
Look in the wikipedia.
I don't want to ruin the fun but it is. There's even a subreddit of it so shit is fake. I still want to play it, though.
>>
File: image.jpg (107KB, 640x960px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
107KB, 640x960px
Literally just made a thread about this. I've seen something else pop up before the actual sight showes up. Pic related.
>>
Also, I'm gonna have to sleep soon. So shit.
>>
>>14962320
Initials
CG
My name is pretty unique, you can't miss it.
See ya on the other side homies, but for now I'll continue playing around with it on GIMP to try and fucking x-ray these bags or..something.
>>
I just set up my Proxy, hopefully it works well enough. I don't want to die.
>>
Comm.ch looks to be parked.
>>
Guus called the number and pressed pound. They said im a new member for the week. Well I is kill. My initials are DI. My last name is pretty uncommon.
>>
>>14962326
So this whole thread is fake?
>>
>>14962338
Also, because I will be using proxy, I can't fucking post, so I will be off the reservation for a bit.
Had to exit the thing to post this shit.
>>
>>14962349
Best of luck to you mate. Make us proud.
>>
>>14962346
What exactly did they say when you hit pound?
>>
>>14962333
carl gustav????
>>
>>14962347
Wow. No.
>>
OP here, taking off for the night, I'll make a new thread tomorrow if this dies out. Good luck everyone. If I don't make the thread just assume I got murdered by this guy or something
>>
>>14962317
ME too. Ciao ciao.
>>
>>14962359
Don't worry, I'm sure someone else will make another in half an hour when the thread gets pruned.

Everyone loves args.
>>
>>14962357
Its alright buddy, not my name, your friends are safe.
>>
>>14962352
Basically after you leave a voicemail it asks you to press pound then they'll give you an option. Press 1 if you are satisfied with the message press 2 of not
>>
>>14962347
No. It's just a thread about it. It's an arg, so it's a game.
This shit won't kill you or something.
>>
Ah. Alright, so it's normal voicemail shit.
>>
>>14962370
Wait, what happens when you press 2?
>>
>>14962371
I thought it was something actually scary
damn
>>
>>14962374
Rape AND torture.
>>
File: Capture.png (15KB, 180x177px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Capture.png
15KB, 180x177px
ROLLiNG OUT FOR THE NIGHT BRUH
MY WORK HERE IS DONE
>>14962376
Also, it might not be an ARG. It's always fun to imagine :^)
>>
>>14962374
Welp i didnt press 2 lol
>>
>>14962371
>arg
Nothing to suggest its an arg yet
>>
>>14962385
You should totally try it, I mean, you pressed 1 so you're already fucked, may as well live a little. Ironic.
>>
>>14962303
I put it in and it got me a literal state away, in the middle of nowhere (Long: 133, Lat -27)
>>
File: image.jpg (57KB, 480x401px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
57KB, 480x401px
>>14961920
godspeed anon
>>
>>14962385
I think you just get to redo the voicemail
>>
>>14962357
He said unique.
Carl Gustav Jung you're thinking
>>
>>14962389
>>14962384
>said EVERY.TIME a new arg pops up
sigh
>>
>>14962376
It's fun anon, join us. It's not real but it's fun.
>>14962389
There are threads on reddit made by the one who's running the website, so it's an arg.
>wait what if it's some killers blablabla
They aren't that stupid to creat a website with information so easily to access.
As I said it's still fun.
>>
K im bored laterz :>
>>
>>14962413
call the line then
>>
>>14962409
Thats boring
Fuckers like you with your realism take the fun out of everything.
>>
>>14962369
actually i was asking because that name is somewhat unique
nice 69 btw
>>
File: lehappybrmerchant.jpg (7KB, 175x204px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
lehappybrmerchant.jpg
7KB, 175x204px
>>14962429
Sorry m8, as I said I didn't want to ruin the fun. I'll continue to play this. Seems someone actually decided to run the execeutable from that reddit thread.
>>
>>14962327
What does that actually mean?
>>
>>14962436

It looks way to short to be a meaningful executable on win32.

I've been trying to decrypt the data here:

http://www.reddit.com/r/B74287346EF38C3E/comments/1w4jd7/f7_2c_c3_8f_c2_c1_d5_16_d0_08_54_63_d7_bb_45_c1/

but I've not gotten anywhere.

I've tried several cyphers with the username as the initialization vector (where applicable) and the title of the post as a decryption key, but I haven't' gotten anything meaningful out of it yet.
>>
Alright guys. This is what I found using a proxy.


MEMBER NOT FOUND.

MEMBERSHIP TEAM SCHEDULED FOR DISPATCH.

,
LONGITUDE: 0
LATITUDE: 0
PHONE: 0-XXX-XXXX

PLEASE ALLOW 24-96 HOURS FOR ARRIVAL AFTER DISPATCH


I also plugged all of the addresses in, but nothing special there.
>>
well it said it was coming to get me, and I'm still here. so color me sad.

I was looking forward to 'collection' by the many-angled-ones
>>
>>14962460
I tried fucking with the URL, nothing special.
>>
>>14962442
I'm geussing when it was trying to go through the username and password it was either trying to connect to my router or the nearest cell tower. It obviously got something off of me because I do have cellular data and calling, but I never have location services on. If you look near the bottom it has my current state, longitude and latitude. The number isn't mine, though. This is all theory, though. I'm just as in the dark as you.
>>
>>14962483

I think it's just doing a geographic lookup of the IP that you're hitting it from. not everything is going to be in it's database so it just reports '0' if it's got no idea.
>>
>>14962429
WAA I CAN'T HAVE MY SANTA OR UNICORNS ABLOOBLOOBLOO
>>
this reminds me of creepypasta dot wikia dot com slash wiki slash 630 hyphen 296 hyphen 7536
Has memberships and shit just like this. Related maybe?
>>
>>14962456
u dun goof
Seems it's a batch file. Will try it soon.
>>
>>14962490
dude, he's just saying it ruins the immersion, control your tits man.
>>
Image went red again.
>>
Has anyone called yet? Why doesn't anyone go to Google voice and call through there so that it doesn't actually call with your phone number?
>>
>>14962639

https://soundcloud.com/user43262925/2063091892-1
>>
Anything changed at all?

Is the serial killer asleep?
>>
Okay, now there are huge jumps with the clock.
>>
No seriously, the time on the clock is jumping around. Either something's up with the clock, or they messed up and it's showing the same couple of images.

Or they didn't realize a large chunk of images were missing and this is just a bunch of images that were timed pretty damn well.
>>
*and this WHOLE THING is just a bunch of images that were timed pretty damn well.
>>
>>14962326

>I don't want to ruin the fun but I'm going to spam the thread with "It's an arg" and totally ruin the fun
>>
my nite officially wasted...
>>
Yo people, stuff is actually happening.

Look at the damn clock.
>>
http://oct282011.com/main.html
>>
>>14963096
Looks like we've got a bunch a bullshit on this page, including Schrodinger's cat.
don't think it's related.
>>
>>14961690
Oh man... Reboot! I used to love that show. I'm only familiar with the first two original seasons though.
>>
>>14962051
Good thought.
>>
Googled the url. Found this Youtube post. https://www.youtube.com/channel/UCFJ4q9AoXvakh7wVwc27oHQ About the same shot, different video quality, same premise minus the hexadecimal bags. This is more than likely an ARG.
>>
>>14964292
Guys not everything interesting on /x/ has to be an ARG.

But yeah, this is either an ARG, or we're looking at a future/current serial killer.
>>
Aaaand the clock is jumping around in time again.
>>
>>14964369
lol I thought I saw that too. Lame.
>>
to anyone that wants to keep this alive, seems to be 619 Union Street its an old hotel on capitol hill.. this weekend they have the block party...
>>
Holy fuck my thread is still alive
>>
Shit's moving around by the looks of it
>>
>>14964766
Which Union Street? Because this is in Seattle, anon.
>>
Thread's probably going to 404 soon
>>
If it does, I'll make another one.
>>
The good thing about living in Mexico is thaat the IP location doesn't work well here, but... do you guys think that a TOR browser could hide my IP to enter the site? Just to be sure.
>>
>>14965164
Go for it brah
>>
>>14965164
Nah man, I wouldn't even worry about it. I don;t think this site can track your IP I think all it can do is locate your ISP because both me and a friend did the whole ID and code login and the towns they showed were both like 2 towns over.
>>
>>14965106

Please do this is still interesting.
>>
>>14965187
Depends on your isp.
>>
Ok, it could be nothing, but this is becoming scary... yesterday I called to that number and well, 2 hours ago a group of 3 people knocked the door and I didn't wanted to answer.. then they knocked harder, but like 20 min later they left.. now I don't want to sleep in my house anymore
>They could have been anyone
>inb4 I'm a pussy
>3spooky5me
>>
>>14965648
What did they look like
How'd you know there were three of them
What time was it
>>
>>14965648
Are you the original OP, or are you just trolling us?
>>
>>14965669
Original OP doesn't matter. This isn't a single cryptid at some asshole's house, this is something that could theoretically have something to do with anyone visiting the website.
>>
>>14965669
I'm not OP, but i called the number and i heard the same message "a dispatch team will arrive" or something like that
>>14965655
I have a peephole in my door, I saw 2 of them the other one was in the back and couldn't see it well, the closest one had a short berd, not very clean, that kind of beard when you don't shave for like 2 or 3 weeks.. he had dark color eyes, brown or black, i don't know, the other one had more bright shade of hair, and was shaved, slightly big nose.. I didn't see much details because when i saw them through the peephole i panicked and just crouched and remained there for like 20 minutes, and then they left...
>>
>>14965713
What time was it?
>>
>>14965723
around 11 am and 12pm...
another strange thing i saw (althought i just saw hem for like 5 seconds) is that they were very still, they didn't move much, they were just waiting me to open the door... it was very scaring
>>
>>14965753
Alright, cool. Where are you located, and when did you call?
Thread posts: 358
Thread images: 37


[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Top | Home]
Please support this website by donating Bitcoins to 16mKtbZiwW52BLkibtCr8jUg2KVUMTxVQ5
If a post contains copyrighted or illegal content, please click on that post's [Report] button and fill out a post removal request
All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from that site. This means that 4Archive shows an archive of their content. If you need information for a Poster - contact them.