[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | Free Show | Home]

Any Norwayfags lurking here? Post Kik or Snap

This is a red board which means that it's strictly for adults (Not Safe For Work content only). If you see any illegal content, please report it.

Thread replies: 24
Thread images: 5

File: Norway.png (14KB, 500x332px) Image search: [Google]
Norway.png
14KB, 500x332px
Any Norwayfags lurking here?

Post Kik or Snap
>>
>>25067820
Here!
>>
checkster82 mann på vestlandet, helst damer da
>>
nords turn me on so bad.
>>
dystopiansnoman 29M Akershus/Oslo. Ikke behov for fler peniser enn min egen
>>
File: e32016amiiboheader.jpg (61KB, 800x600px) Image search: [Google]
e32016amiiboheader.jpg
61KB, 800x600px
>>25067820
Norge for Nordmenn!!!

Link fra Legend of Zelda er en av oss! En ekte viking!

Fuck alle innvandrere, dere er ikke ekte vikinger. Ingen tror at noen som heter Muhammed Tjetslovlohim er norsk, uansett hvor mange generasjoner han har vært her. Dere er ikke onsket her, dra hjem til afrika!

Helt sånn ærlig, er det egentlig noen nordmenn som synes det er greit at det er pakkiser her. Jeg synes i hvertfall ikke det, og mange er enige med meg.
>>
File: 1489180265936.jpg (77KB, 634x630px) Image search: [Google]
1489180265936.jpg
77KB, 634x630px
Skjer?
>>
norsk paki f here need to get fucked by a big nordic dick
>>
bump...
>>
>>25071031
Bilde av deg? / Pic of u?
>>
>>25071031

Come here:

37/M/Oslo

Kik: Daddy_Master_Alex
>>
>>25070215
Norge for Nordmenn indeed

Og ingen er ekte vikinger i 2017, get over it. Folk som heter Muhammed Tjetslovohim kan fint være mer norske enn deg, - kanskje til og med ha litt bedre moraler som ikke innebærer å hate andre folkeslag. Man kan fint være både pakkis og nordmann, mener jeg.

Helt sånn ærlig, jeg håper du vet at pakkiser ikke kommer fra Afrika.
>>
>>25070151
adder deg straks, f/19
>>
Har på folelsen at de fleste nordmenn på /soc/ er drittunger..
>>
32 m vestlandet snapstysnapper

helst jenter;P
>>
hej drenge, skal jeg lige give jer finger her fra Danmark?
>>
kanskje1

26/m/sorlandet
>>
>>25073174

>Ingen er ekte vikinger i 2017
Jo, jeg har blondt hår, blåe oyne, fra mine vikinge forfedre.

>Muhammed kan være mer norsk enn deg
Nei, det kan han ikke. Han stammer fra Araberlandet, Untermenchistan. Han er ikke Norsk, han er en araber i Norge. Han kommer aldri til å være norsk og det er best at han vet det, fordi han ville ha hatt det mye bedre om han reiste hjem til det stygge landet sitt som jeg hater, fordi der vil han finne folk med lang stygg nese, og ekkel skitten hund, svart grisete hår og ekle fotter. Folk som ligner på det han ser i speilet, jeg ligner ikke på dette.

>Hate andre folkeslag
Det er bra å hate disse muslimene, de er helt forferdelige. De er ikke velkommen her, ingen som liker de. Jeg snakker med så mange folk og spor hva de synes om dem, alle sammen sier at muslimer er det værste de vet.

>En kan være både pakkis og nordmann.
Nei, du er en pakkis med norsk statsborgerskap. Det vil de alltid være, vi vil aldri akseptere dem. De er ikke menn, de er flyktninger som dro fra sitt hjemland. Hvor er kvinnene og barna? De er flyktningene! Mennene skal bli igjen å jobbe, gjore landet godt igjen.

En rotte er ikke en hest bare fordi den blir fodt i en stall. Utlendinger er utlendinger, selv om de blir fodt i Norge. Jeg stoler faen ikke på dem, de har ingen historie her, deres forfedre var i midt-osten, hvor de horer hjemme.

Jeg liker ikke at de er her, norske folk med brune oyne og brunt hår er det nok av, om vi ikke skal ha inn en gjeng med sand-rotter som skal pisse i genbassenget vårt med sine forferdelig ansiktstrekk. Og dere stygge kultur.

Ha deg ut av landet mitt!
>>
>>25074078
vet du i det hele tatt forskjell på islamist og muslim

Jeg har også blondt hår og blå oyne, men bor i hus, plyndrer og voldtar ikke og fryser om det er 19 grader inne, så det gjor meg ikke til viking uansett.

'hunder fodt i staller ekke hester eller gårdsdyr'
men så er det ikke snakk om noe annet enn mennesker da. Mennesker fodt i Norge er mennesker fodt i Norge.

Du gjor meg redd for nordmenn, og ikke minst flau. Og jeg mener gutter er flyktninger også. Du er sjuk. Pls ikke få barn.

OG PAKKISER HAR SÅ FINE OYNEEEEE. Vil ha alle barna deres. Skal f¨så mange blandingsbarn at de må lage nye skoler<333
>>
File: parkour.jpg (7KB, 259x194px) Image search: [Google]
parkour.jpg
7KB, 259x194px
>>25074078
Å så sinna! Du hores mer ut som en fjosnisse enn en viking..
>>
>>25074198
Hores ut som en naver-nisse desu
>>
18/M/Buskerud - Ser stort sett etter kvinner, men chatter gjerne

Kik: RevvyT
>>
>>25071031
add meg på snapp

checkster82
>>
22/M/Trondheim

Snap: plett
Thread posts: 24
Thread images: 5


[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Top | Home]

I'm aware that Imgur.com will stop allowing adult images since 15th of May. I'm taking actions to backup as much data as possible.
Read more on this topic here - https://archived.moe/talk/thread/1694/


If you need a post removed click on it's [Report] button and follow the instruction.
DMCA Content Takedown via dmca.com
All images are hosted on imgur.com.
If you like this website please support us by donating with Bitcoins at 16mKtbZiwW52BLkibtCr8jUg2KVUMTxVQ5
All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties.
Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from that site.
This means that RandomArchive shows their content, archived.
If you need information for a Poster - contact them.