[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | Free Show | Home]

People from the Netherlands: post here for talking, discussing

This is a red board which means that it's strictly for adults (Not Safe For Work content only). If you see any illegal content, please report it.

Thread replies: 27
Thread images: 5

File: flag_of_netherlands_1_1600x1200.jpg (41KB, 1600x1200px) Image search: [Google]
flag_of_netherlands_1_1600x1200.jpg
41KB, 1600x1200px
People from the Netherlands: post here for talking, discussing things, and maybe meeting and take a cup of coffee together. Don't just seek sex, instead seek to be decent and amiable with each other.

Wees lief!
>>
Regio Eindhoven, op zoek naar gezelschap, bandleden, of een date.

23/M/bi
kik is fumperwinkle
>>
File: images.jpg (18KB, 300x168px) Image search: [Google]
images.jpg
18KB, 300x168px
>>24614549
>People from the Netherlands: post here for talking, discussing things, and maybe meeting and take a cup of coffee together. Don't just seek sex, instead seek to be decent and amiable with each other.


Volgens mij zitten hier minimaal 3 fouten in :)
>>
Regio Rotterdam/Den Haag en ben op zoek naar gezelschap of leuke contacten, bij voorkeur met vrouwen.
Ik spreek met enige regelmaat met zeer charmante nederlandse vrouwen, maar vind het dan vaak jammer dat het bij threads blijft.
Ik zou het leuk vinden om aan het leven van een ander een positieve draai te geven, wat ik in threads ook altijd probeer. Dus waarom niet een op een?
Interesses zijn fitness, cultuur en sport. Daarnaast sta ik ook zeker open voor nieuwe ervaring, mits het niet te gek is.

25/M/hetero.
Contactinformatie bij voldoende interesse.
>>
Regio Den Haag
Zoek naar een goeie meme buddy of iemand waarmee ik kan gamen / random shit over praten.
ben ook open voor andere dingen. basically open voor alles.

20/M/Bi
kik: brianbrainc of vraag voor andere contact manier
>>
>>24614549
I am trying to fuck an Asian in Tilburg. Met some Korean girls but they're too uptight. Any tips?
>>
19/M uit 043, ben ok met alles en iedereen voor wat dan ook.
>>
>"""people""" from the Netherlands

LMAO
>>
M/24/straight
Regio Twente
Kik hg_show

Open zoek naar gezelschap en nieuwe vrienden.Ik ben wel in voor alles.
>>
26/m/030
Kik: dontdropdurkadurk
Hit me up!
>>
23/m/blk/020

Iamthatsomebody

Ik vind van alles leuk
>>
bumperin
>>
>>24618499

Er zijn geen Nederlandse meisjes op 4chan je kankermongol!
>>
>>24618521

Er zijn er best een heel aantal, maar met dat soort posts blijven ze natuurlijk niet lang.
Wees behagelijk en dan komen ze echt wel bovendrijven :3
>>
>>24618536
Zodra je ":3" gebruikt weten ze dat je ongeschikt ben voor voortplanting.
>>
>>24615065
I think asians really only hang around with other asians.
>>
>>24618959
Asians sometimes are looking to get you (non-asians) into their christianity, almost cultlike. I've been there, they are all really nice, almost too nice..
>>
Hallo. Ik ben een meisje van 18. Ben nog maagd maar wel bloedgeil. Ik wil graag gebruikt worden door dikke antisociale losers met nekbaarden van het internet.
>>
>>24622162
>Ik ben een meisje van 18. Ben nog maagd maar wel bloedgeil.
Dit klinkt interessant.

>Ik wil graag gebruikt worden door dikke antisociale losers met nekbaarden van het internet.
Dit echter niet. Waar komen dit soort fantasieën vandaan? Ik ben daarnaast bang dat ik niet corpulent ben, of in het bezit ben van een nekbaard.
>>
>>24622188
>Waar komen dit soort fantasieën vandaan?
Van het feit dat dit lage kwaliteit aas is.
>>
File: league_of_aquafresh.png (79KB, 1560x920px) Image search: [Google]
league_of_aquafresh.png
79KB, 1560x920px
>>24614549
Can we discuss your flag and why it sucks?
>>
18/M/bi, regio Amsterdam, ben eens op zoek naar jongens dichter bij m'n leeftijd. De gay bars hier zitten vol met mannen die veels te oud voor me zijn en verder is het hier ook vrij dood qua gays. Best ironisch eigenlijk.

Ik zoek vooral dunne jongens, het contrast in lichaamsmassa vind ik opwindend. Ik ben zelf vrij fors en hoewel er aardig wat spieren onder het vet zitten ben ik ver van fit. Ik stel dus geen eisen waar ik zelf niet aan kan voldoen en vraag geen perfecte twinks, je hoeft geen buitengewoon verzorgd lichaam te hebben (alhoewel ik een lekkere twink niet afslaan). Gewone persoonlijke hygiene is daarentegen uiteraard gewoon een must, en ik heb liever een jongen met niet zoveel lichaamshaar / gezichtsbeharing. Ik ben al harig genoeg. Ik ben trouwens behoorlijk kinky, dus als je open staat voor sexuele experimentatie en dit met een ruimdenkende instelling benaderd is dat een dikke plus.

Ik ben vooral een top, maar als ik je beter leer kennen is bottomen zeker niet uitgesloten, vooral als je wat vrouwelijker bent.
>>
>>24622235
It used to be orange, white and blue, but then the french had to ruin that with their revolution.
>>
>>24615065
There arent that many here in Tilburg, try Eindhoven.
>>
hobbel
>>
>>24614559
Brabo hier. 28/m/bi.
>>24622162
Meid toch, het is allemaal wat.
>>24622235
Cognitieve dissonantie is een bitch.
>>
Beetje jong misschien maar
17/M/0527
Kik: Commichi

Ik dacht ik probeer maar gewoon want wil ook wat vrienden in het echte leven haha :)
Thread posts: 27
Thread images: 5


[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Top | Home]

I'm aware that Imgur.com will stop allowing adult images since 15th of May. I'm taking actions to backup as much data as possible.
Read more on this topic here - https://archived.moe/talk/thread/1694/


If you need a post removed click on it's [Report] button and follow the instruction.
DMCA Content Takedown via dmca.com
All images are hosted on imgur.com.
If you like this website please support us by donating with Bitcoins at 16mKtbZiwW52BLkibtCr8jUg2KVUMTxVQ5
All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties.
Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from that site.
This means that RandomArchive shows their content, archived.
If you need information for a Poster - contact them.