[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | Free Show | Home]

Dutch One Liners

This is a red board which means that it's strictly for adults (Not Safe For Work content only). If you see any illegal content, please report it.

Thread replies: 19
Thread images: 6

File: Netherlands Badassery.png (11KB, 2000x1333px) Image search: [Google]
Netherlands Badassery.png
11KB, 2000x1333px
Ga verdomme terug naar Japan, weeb.
Je bent een flikker en ik heb geen tijd voor flikkers.
Rot op, twaalf jaar oud.
Haal dat autisme bij me weg.
Stop neuken paarden en krijgen een vriendin.
Ik zou je vertellen dat je een leven te krijgen, maar ik zou graag zien dat je jezelf te doden.
Stop met trollen me terwijl ik probeer je troll.
Je ouders sprak vandaag, vertelden ze me dat ze willen dat je uit de kelder.
>>
>>5280078
haha fagger
>>
File: hide dutch.jpg (168KB, 1188x892px) Image search: [Google]
hide dutch.jpg
168KB, 1188x892px
>>5280078
Good grammar man

Keep practicing you'll get there one day
>>
>>5280079
Lol
>>
>>5280080
>Stop met trollen me terwijl ik probeer je troll.
>>
File: krok et.jpg (6KB, 176x176px) Image search: [Google]
krok et.jpg
6KB, 176x176px
>>5280078
100% accurate, i use these daily

source: am dutcc
>>
>>5280078
Redelijk slecht tbh
>>
i haart mein aashoel
>>
File: grape or birb.png (298KB, 500x380px) Image search: [Google]
grape or birb.png
298KB, 500x380px
my Inglish is not zo well, but dat komt later wel
>>
>>5280078
HEINEKEN REEEEEEEEEEEEEEEEE
>>
Ironie is het culturele erfgoed van ons landje.
In Nederland is ALLES een meme.

Als je dat zo hoort, denk je: "Huh, nee toch, ik kan zó drie voorbeelden noemen, van Nederlandse dingen die géén meme zijn." Maar dan begin je toch te twijfelen: "is dat wel zo? Zou hij niet toch gelijk hebben?" En dan kijk je eens aandachtig naar je drie voorbeelden, en dan denk je "potverdikkie! Dit zijn waarempel toch echt wel memes!". En dan begint het je te dagen: je hele leven is een meme. Ja. Het is wel even wennen om te leven met die realisatie. Maar eigenlijk is het wel prettig. Want diep van binnen wist je het wel. Maar nu beséf je het ook.
>>
>>5280078
Hij heeft het daadwerkelijk gedaan, die absolute gek
>>
>>5281928
Ik heb je moeder gedaan :^)
>>
>>5282005
ONBESCHOFT!!!!
ga als de wiedeweerga terug naar /b/!!
>>
>>5282094
Je begrijpt me verkeerd. Dat was een uiting van liefde. Dit is een gezinsbord. Ik bezoek deze samen met mijn moeder en broertje. We willen de liefde delen, voor dubbels en voor elkaar. <3
>>
File: 1472583740803.gif (377KB, 500x500px) Image search: [Google]
1472583740803.gif
377KB, 500x500px
>>5282112 (net geen drievoudige)
beerig mooie woorden!
>>
>>5282133
>33
>net wel tweevoudige
>mooie dubbels
Ik citeer jou, voor educatieve doeleinden. Ik heb echter een aanpassing gemaakt, waardoor het een parodie is op het eerder genoemde materiaal. Voor vragen over auteursrecht, zoek op het sleutelwoord "citaatrecht". De wetgeving is vrij specifiek, maar in dit geval wordt er aan voldaan, dunkt me.
>>
Kanker

amirite?
>>
File: Kermit_the_Frog.jpg (19KB, 225x260px) Image search: [Google]
Kermit_the_Frog.jpg
19KB, 225x260px
>>5282832
kankermitdekikkerkankerkrijgen
Thread posts: 19
Thread images: 6


[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Top | Home]

I'm aware that Imgur.com will stop allowing adult images since 15th of May. I'm taking actions to backup as much data as possible.
Read more on this topic here - https://archived.moe/talk/thread/1694/


If you need a post removed click on it's [Report] button and follow the instruction.
DMCA Content Takedown via dmca.com
All images are hosted on imgur.com.
If you like this website please support us by donating with Bitcoins at 16mKtbZiwW52BLkibtCr8jUg2KVUMTxVQ5
All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties.
Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from that site.
This means that RandomArchive shows their content, archived.
If you need information for a Poster - contact them.