[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | Free Show | Home]

nederdraad

This is a blue board which means that it's for everybody (Safe For Work content only). If you see any adult content, please report it.

Thread replies: 319
Thread images: 32

File: bendevannijvel.jpg (10KB, 299x168px) Image search: [Google]
bendevannijvel.jpg
10KB, 299x168px
/NEDERDRAAD/

Bende van Nijvel editie.
>>
ik heb vandaag mijn eerste vlieg doodgemept met mijn elektrisch vliegenmepper
vma
>>
>>77977846
>maar de standaard is dat het een lening is.
Er is dus geen standaard.

>Asielzoeker mochten niet worden teruggestuurd, enkel uitgeproduceerde en die maakte nooit aanspraak op de voorzieningen die je hebt genoemd.
Verdrag van Dublin heeft men ook schijt aan, waarom zou je je wel aan andere verdragen houden?

>Maar waar de gemeente het doet gaan ze zelf over.
Er zijn een paar gemeentes die vrijwillig hebben meegewerkt. Maar er is nu een heel onderhandel circus ontstaan over welke gemeentes gaan opvangen. Ze krijgen er in ruil subsidies en leuke baantjes voor.

>als je scholier bent
ben ik niet en ik krijg geen gratis fiets.
>>
File: 1501573702879.jpg (26KB, 480x360px) Image search: [Google]
1501573702879.jpg
26KB, 480x360px
>>77978016
>Wallonië
>>
>>77978053
>gemept

Dat doe je nie met zo'n ding.

Heb je hem nog even sadistisch extra geroosterd?
>>
https://www.youtube.com/watch?v=JDSPAPOUU0U
>>
>>77978108
>Alleen de aanvullende beurs en het studentenreisproduct worden verstrekt in de vorm van een prestatiebeurs: dit is een gift, tenzij de student niet binnen 10 jaar afstudeert.

Niet waar
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/studiefinanciering/vraag-en-antwoord/studiefinanciering-student-hoger-onderwijs
>>
>>77978204
Ik bedoel, niet waar dat het alleen voor mbo 1 en 2 is.

>>77978142
Absoluut, maar het begon te stinken en heb ik het toch maar weggegooid.
>>
>Ze maken het beleid voor wat de gemente wel en niet mag. En dit is een bewuste strategie om de schuld af te schuiven op de gemeente, terwijl het gewoon met toestemming van de regering gebeurd.
Nee, gemeentes weten zelf beter waar geld voor nodig is. Anders krijg je situaties waarin de gemeente geld krijgt voor fietspaden terwijl ze juist geld nodig hebben voor nieuwbouw.

>U moet de inburgeringscursus en het inburgeringsexamen zelf regelen en betalen. Als u geen geld heeft, kunt u geld lenen van Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO). Bent u asielgerechtigde en slaagt u voor het examen? Dan wordt uw lening kwijtgescholden.
Dan is het nog geen gift. En dit geld alleen voor asielgerechtigden onder een bepaalde vermogensgrens

>Alleen de aanvullende beurs en het studentenreisproduct worden verstrekt in de vorm van een prestatiebeurs: dit is een gift, tenzij de student niet binnen 10 jaar afstudeert.
Dat is alleen mbo 1-2

>Dus ze krijgen altijd max aanvullend.
Nee dus
>>Daarnaast vind ik het leenstelsel eerlijker.
>Omdat de negerkindjes wel geld krijgen? Nee omdat advocaten zoons het niet krijgen en 35jaar terugbetalen is kei lang.

>Het punt was dat ongeacht je afkomst of je geboorte je mocht studeren en daarin gesteund werd door de staat.
Nu ook
>Nu is het weer een lege nivelleringsregeling geworden, die werkende nauwelijks ten goede komt. Want die betalen mee aan de niet werkende vluchtelingen.
Ze mogen nog niet werken. Anders "stelen ze de banen" terecht.
>>
>>77978055
>Er is dus geen standaard.
Weldegelijk, de meeste gemeentes maken er gewoon een lening van omdat ze het geld later weer nodig hebben. Het is de standaard omdat ze mensen moeten helpen met zulke dingen en daarnaast Niks extra krijgen van de overheid voor deze bijzondere situatie.

>Verdrag van Dublin heeft men ook schijt aan, waarom zou je je wel aan andere verdragen houden?
Diplomatie.

>Er zijn een paar gemeentes die vrijwillig hebben meegewerkt. Maar er is nu een heel onderhandel circus ontstaan over welke gemeentes gaan opvangen. Ze krijgen er in ruil subsidies en leuke baantjes voor.

De subsidies willen ze maar al te graag hebben inderdaad, omdat die meestal hoger zijn dan de werkelijke kosten, zo krijgen gemeentes die het aannemen meer geld voor andere dingen.
En daarnaast krijgen zij er geen leuke banen voor, maar zulke woonprojecten die de overheid financiert levert wel banen op voor de bouw e.d.

>ben ik niet en ik krijg geen gratis fiets.
Bijzondere bijstand aanvragen. Fietsen vallen er in veel gevallen onder.
>>
>dvw ik straks max aanvullend krijg

Maar ik heb dan ook een conflict met ouders dus dan kijken ze niet naar wat ze verdienen.

Ik vind het überhaupt wel raar dat ze kijken naar het inkomen van je ouders omdat ouders niet altijd meebetalen aan je studie.

Dus een student met ouders die niet meebetalen en een gemiddeld inkomen hebben, krijgen straks helemaal niks en zijn geforceerd om bij te lenen aangezien je heel moeilijk alles kan financiëren, zelfs met een baantje ernaast.
Voorheen had je natuurlijk een basisbeurs voor iedereen.
>>
Jullie zitten allebei fout.

>>77978055
Jij bent te rechts

>>77978431
Jij bent te links

Je moet gewoon centraal zijn oetz.
>>
File: 1452430247650.jpg (88KB, 1280x720px) Image search: [Google]
1452430247650.jpg
88KB, 1280x720px
>dvw Kangaskhan vangen met Pokemon GO in de stad.
>>
>>77978514
>Maar ik heb dan ook een conflict met ouders dus dan kijken ze niet naar wat ze verdienen.
Gefeliciteerd

>Ik vind het überhaupt wel raar dat ze kijken naar het inkomen van je ouders omdat ouders niet altijd meebetalen aan je studie.
Je ouders zijn financieel voor je verantwoordelijk, dus als ze niet meebetalen kunnen ze je het huis niet uitzetten.

>Dus een student met ouders die niet meebetalen en een gemiddeld inkomen hebben, krijgen straks helemaal niks en zijn geforceerd om bij te lenen aangezien je heel moeilijk alles kan financiëren, zelfs met een baantje ernaast.
Thuis blijven wonen, en zoals jij zelf zijn er uitzonderingen
>Voorheen had je natuurlijk een basisbeurs voor iedereen.
En daarnaast leende de gemiddelde student €15000 die niet kan worden kwijtgescholden. Nu wel.
>>
>voel me eenzaam
>denk opeens aan het Deense meisje waar ik vroeger altijd mee skypete en spelletjes speelde na schooltijd toen ik 13-15 was.
>herinner me hoe goed we het met elkaar konden vinden, vraag me af hoe ze nu is
>Open skype voor de eerste keer in twee jaar
>ze staat niet meer tussen me contacten
>ben haar achternaam vergeten dus ik kan haar niet op neusboek opzoeken
Jammer, had haar best wel willen spreken oetz.
>>
>>77978698
Zij is momenteel op en neer aan het gaan op de piemel van Mahmoud
>>
>Nee, gemeentes weten zelf beter waar geld voor nodig is
Politiek correct smoesje. De VVD heeft het bewust zo georganiseerd zodat de schuld bij de gemeentes terecht zou komen die akkoord gaan terwijl de nationale overheid buiten visier zou blijven. Dat was de deal van PvdA en VVD over dit hele circus.

> En dit geld alleen voor asielgerechtigden onder een bepaalde vermogensgrens
Allemaal dus, want ze hebben geen vermogen.

>Dat is alleen mbo 1-2
>Dus ze krijgen altijd max aanvullend.
Niet volgens de website van de overheid.

>Het punt was dat ongeacht je afkomst of je geboorte je mocht studeren en daarin gesteund werd door de staat.
Nu ook.

Nee, als je rijke ouders hebt die toevallig zeggen dat je het allemaal maar moet lenen, dan ben je genaaid.

>Ze mogen nog niet werken. Anders "stelen ze de banen" terecht.
Ze mogen echt wel werken hoor..

alleen ze kunnen het niet want ze spreken de taal niet.

>Weldegelijk, de meeste gemeentes maken er gewoon een lening van omdat ze het geld later weer nodig hebben. Het is de standaard omdat ze mensen moeten helpen met zulke dingen en daarnaast Niks extra krijgen van de overheid voor deze bijzondere situatie.

Cijfers graag.

>Diplomatie.
Jezelf in je reet laken neuken door een neoliberale financiële elite die zelf overal schijt aan heeft bedoel je? Andere landen kunnen de tering krijgen. Dat heet onafhankelijkheid en soevereiniteit.

>En daarnaast krijgen zij er geen leuke banen voor
Jawel, maar ze zijn daar niet transparant over. Wedden dat zo'n burgemeester straks ineens onder een nieuw kabinet promotie maakt? Als onze blinde media alweer ergens anders mee bezig zijn. Gemeenten worden gewoon afgekocht en de PvdA-burgemeester - zonder enig democratische legitimatie - werken er aan mee.
>>
>>77978651
>Je ouders zijn financieel voor je verantwoordelijk, dus als ze niet meebetalen kunnen ze je het huis niet uitzetten.

DUO berekent de bijdrage van ouders alleen maar op basis van hun inkomen.
Dat betekent niet dat ouders ook daadwerkelijk financiële steun gaan verlenen, DUO gaat er alleen maar van uit dat ze dat doen.

Dus als student wiens ouders helemaal geen steun verlenen aan jou, zal je en geen aanvullende beurs ontvangen en zal je niks ontvangen van je ouders.

>Thuis blijven wonen
Je moet daarnaast nog collegegeld betalen, boeken, overige lesmateriaal.
Dat stapelt aardig op hoor.
>>
>>77978833
Had je maar niet uit huis moeten worden getrapt.
>>
>>77978698
>toen ik 13-15 was.
>Denken dat een vrouw jaren later niet allang andere mannen in haar leven heeft.
Bezef je wel hoe disposable je bent als man?
>>
>>77978870
>Bezef
>disposable

HOU GODVERDOMME NOU EENS OP 77IQ
>>
>>77978870
Heb ik iets gezegd over een relatie? Langeafstandsrelatie's zijn echt voor kneuzen
>>77978786
Denen zijn over het algemeen racistisch en xenofoob
>>
>>77978850
Ik praat toch ook niet voor mezelf?

Ik krijg sowieso een maximale aanvullende beurs.

Ik zeg alleen dat het systeem niet deugd op het moment dat je ouders net iets te veel verdienen waardoor je geen aanvullende beurs krijgt ook al ontvang je geen ouderlijk bijdrage.
>>
>>77978925
oikofobie
>>
>>77978925
Er is geen andere interactie tussen man en vrouw als het niet over een relatie gaat.
>>
>>77978926
Daar ben ik het met je eens.
>>
>>77978926
Ontvang jij trouwens alimentatie van je ouders?
>>
>>77979036
Gebruik geen moeilijke woorden boven mijn niveau
>>
>>77979079
doos.
>>
>>77978961
t. maagd
>>
>>77979142
Doe niet stoer vriend, kom afspreken Almere station achter de Aldi.
>>
>>77979227
Ben zo zwollywood bruur
>>
>>77978810
>Politiek correct smoesje. De VVD heeft het bewust zo georganiseerd zodat de schuld bij de gemeentes terecht zou komen die akkoord gaan terwijl de nationale overheid buiten visier zou blijven. Dat was de deal van PvdA en VVD over dit hele circus.
Aluminium hoedje kopen?

>Allemaal dus, want ze hebben geen vermogen.
Europa bereiken is zeer prijzig op de zwarte markt. De vluchtelingen die hier komen hebben vaak een vermogen. In veel gevallen is die nog niet helemaal op.


>Niet volgens de website van de overheid.
Voor studeren vallen ze gewoon onder hetzelfde stelsel als iedereen, dus wel.

>Nee, als je rijke ouders hebt die toevallig zeggen dat je het allemaal maar moet lenen, dan ben je genaaid.
Ja inderdaad, maar je ouders zijn wel financieel voor je verantwoordelijk, als jij niet zelf in je onderhoud kan voorzien zijn ze strafbaar, daarom is er ook een vorm van financiering.

>Ze mogen echt wel werken hoor..
>alleen ze kunnen het niet want ze spreken de taal niet.
Geen inburgeringsdiploma = geen baan

>Cijfers graag.
CBS, gebruik het eens.

>Jezelf in je reet laken neuken door een neoliberale financiële elite die zelf overal schijt aan heeft bedoel je? Andere landen kunnen de tering krijgen. Dat heet onafhankelijkheid en soevereiniteit.
Aluminium hoedje kopen?

>Jawel, maar ze zijn daar niet transparant over. Wedden dat zo'n burgemeester straks ineens onder een nieuw kabinet promotie maakt? Als onze blinde media alweer ergens anders mee bezig zijn. Gemeenten worden gewoon afgekocht en de PvdA-burgemeester - zonder enig democratische legitimatie - werken er aan mee.
Aluminium hoedje kopen?
>>
>>77979275
>alimentatie van ouders
Wacht, heb jij een kind met 1 van je ouders?
>>
>>77978833
>DUO berekent de bijdrage van ouders alleen maar op basis van hun inkomen.
Waarop anders? Hun gewicht?

>Dat betekent niet dat ouders ook daadwerkelijk financiële steun gaan verlenen, DUO gaat er alleen maar van uit dat ze dat doen.
Ja omdat je ouders financieel verantwoordelijk zijn.

>Dus als student wiens ouders helemaal geen steun verlenen aan jou, zal je en geen aanvullende beurs ontvangen en zal je niks ontvangen van je ouders.
Als je jezelf niet aan je behoeftes kan voorzien om te leven dan zijn je ouders wettelijk verantwoordelijk. Desnoods kan je het laten afdwingen voor de rechter.


>Je moet daarnaast nog collegegeld betalen, boeken, overige lesmateriaal.
>Dat stapelt aardig op hoor.
Daarvoor is duo juist.
>>
>>77978586
>speel alleen maar 's nachts pokemon go
>geen raids 's nachts
kut spel.
>>
>>77979426
>Ja omdat je ouders financieel verantwoordelijk zijn.
tot je 18e ja, daarna niet
>>
>>77979499
Nee tot je 21ste
>>
>>77979426
Dat ze moreel verantwoordelijk zijn betekent niet dat ze dat wettelijk zijn. Ik kan niet naar de rechter stappen omdat mijn ouders niet bijdragen aan mijn studie, ook al gaat DUO uit van wel volgens hun berekeningen.
>>
>>77979486
je krijgt dan wel maximale aanvullende beurs bij duo als je geen ouders hebt
>>
>>77979512
>Dat ze moreel verantwoordelijk zijn betekent niet dat ze dat wettelijk zijn. Ik kan niet naar de rechter stappen omdat mijn ouders niet bijdragen aan mijn studie, ook al gaat DUO uit van wel volgens hun berekeningen.
Wel wettelijk tot je 21ste, en je kan naar de rechter stappen als je niet in je levensbehoeften kan voorzien en je ouders willen niks betalen. Je krijgt dan alimentatie van je ouders.
>>
>>77979594
Studie is geen levensbehoefte, ergo ze kunnen wettelijk niet verplicht worden tot bijdrage.
>>
>>77979614
Ja maar je studie is een kost die je aangaat, daarnaast moet je nog eten en huur betalen e.d. kan je die niet betalen dan moeten je ouders het doen of ze moeten je in huis houden.
>>
>>77979512
als ze geen voogdij hebben hoeft duo ook geen rekening met ze te houden, regel dat dan eens
>>
>>77979650
Nee ookal hebben zo geen voogdij, ze zijn nog steeds financieel verantwoordelijk.
>>
>>77979641
waarom denk je dat
>>
>>77979641
Het groter probleem is: Waarom is studeren zo kankerduur in Nederland?
>>
>>77979329
Aluminium hoedje kopen?
Ad hominem

>Europa bereiken is zeer prijzig op de zwarte markt.
Ja, maar dit zijn dus de rijkste vluchtelingen ook nog. En ze gaan heus niet zeggen "oh nee maar ik heb wel geld en betaal het allemaal zelf wel". Dat is gewoon naïef.

>CBS, gebruik het eens.
bewijslast ligt bij jou.

>Aluminium hoedje kopen?
ad hominem

>Aluminium hoedje kopen?
ad hominem
>>
>>77979687
Ouders zijn wettelijk verantwoordelijk voor de verzorging en opvoeding van hun kinderen. De alimentatieplicht voor uw kind geldt tot uw kind 18 jaar wordt. Daarna geldt een voortgezette onderhoudsplicht voor de kosten van levensonderhoud en studie tot uw kind 21 jaar wordt. Als ouders uit elkaar gaan, moeten ze hiervoor een financiële regeling afspreken.
-Rijksoverheid
>>
>>77979692
Kwaliteit kost geld
>>
>>77979740
>Ad hominem
Nee, jij hebt een vreemde theorie, bewijs het maar eens.

>Ja, maar dit zijn dus de rijkste vluchtelingen ook nog. En ze gaan heus niet zeggen "oh nee maar ik heb wel geld en betaal het allemaal zelf wel". Dat is gewoon naïef.
Hun bezittingen worden gecontroleerd

>bewijslast ligt bij jou
Als jij niet weet hoe CBS werkt dan stop ik maar, geen zin om te discussiëren met laaggeschoolden.
>>
>>77979816
Waarom kan je dan voor minder geld studeren aan veel betere universiteiten? En Vlaamse universiteiten zijn bijna even goed en ze vragen maar 700 euro inschrijfgeld (en geen collegegeld)
>>
>>77979841
>vreemde theorie
Vind jij.

>Hun bezittingen worden gecontroleerd
#hoedan

>Als jij niet weet hoe CBS werkt dan stop ik maar, geen zin om te discussiëren met laaggeschoolden.
ad hominem
>>
>>77978016
https://www.youtube.com/watch?v=Bq7gwwHX5L4
>>
hello Dutch
>>
>>77980006
HALLO
>>
>>77979816
Aub zeg, dit is onzin
Zoals de Belg al aangeeft kan je net zo goed in Vlaanderen studeren voor nog minder dan de helft van de kosten hier. Nederlandse universiteiten zijn in die zin echt niet bijzonder goed of zo
>>
File: 2017-08-05-18-03-17.jpg (535KB, 900x1600px) Image search: [Google]
2017-08-05-18-03-17.jpg
535KB, 900x1600px
Skinny jeans is liefde
Skinny jeans is leven
>>
>>77980089
Hallo Leopold
>>
>>77979468
>Ben bij raid.
>Gym zit naast een huis.
>Mensen zijn luiddurchtig en iemand heeft een radio in zijn tas.
Dat doen ze om overlast te voorkomen.
>>
>>77979982
>vreemde theorie
>Muh het is niet transparant maar het gebeurt wel!!!

>Hun bezittingen worden gecontroleerd
Fouilleren van alle bezittingen.

>ad hominem
Nee, ik gaf je een bron en je weigert hem te gebruiken, dan is het jouw schuld.
>>
>>77980275
Ze hebben vast wel ergens geld gestald.

>Nee, ik gaf je een bron en je weigert hem te gebruiken, dan is het jouw schuld.
Jij beweert dingen en zegt dan: "Bewijs mijn argument maar!".

Ik ben al voor je aan het denken. Dit kan ik er niet ook nog bijnemen.
>>
>>77980435
>Ze hebben vast wel ergens geld gestald.
Jij beweert nu dat ik dit argument moet bewijzen?

>Jij beweert dingen en zegt dan: "Bewijs mijn argument maar!".
Déjà vu

Alsook, ik heb hem zelf bewezen, jij wilt alleen niet naar de bron kijken.
>>
File: 1501495776260.png (57KB, 800x550px) Image search: [Google]
1501495776260.png
57KB, 800x550px
Ik ga binnenkort naar Seoel voor twee weken. Is iemand al eens geweest/suggesties?
>>
File: 40-img_3-proost.jpg (19KB, 400x300px) Image search: [Google]
40-img_3-proost.jpg
19KB, 400x300px
Geniet erfan! Proost!
>>
>>77980130
Mee eens
>en overigens absoluut heteroseksueel & alpha omdat het zelfverzekerdheid toont
>>
>>77980693
Ben geen betawieb sorry.
>>
>>77980735
>zelfverzekerdheid

koek, niemand die denkt dat jij zelfverzekerd bent omdat je zo'n broek draagt
ze zullen (terecht) eerder denken dat je een flikker bent
>>
>>77980735
nee.

>>77980579
1. vluchtelingen kosten geld
2. dat geld gaat dan niet naar autochtonen

Dat is het eigenlijk.
>>
Niets voor Bertje vandaag trouwens. Niet omdat hij zich zo goed aan het raamakkoord houdt (raam aan de straatkant is immers ook een raam), maar omdat hij eigenlijk een heel redelijk persoon is die absoluut NIET tegen de pliesie liegt.
Vandaag is jouw dag, Jaap.
>>
File: photo.jpg (216KB, 900x900px) Image search: [Google]
photo.jpg
216KB, 900x900px
>dvw we de wederom Wotan's aardse expressie zullen zien
https://www.youtube.com/watch?v=IyMFsWDKOa8
>>
>>77980839
>>77980840
Ik heb nog nooit kritiek gekregen oetz, dat durven ze sowieso niet als ze mijn krachtige benen in volle glorie zien.
>>
>>77980840
>wat is CBS
>>
>>77980966
laat maar zien dan?
>>
>>77981252
een overheidsinstantie die het gelijk van de regering bevestigd.

http://www.elsevierweekblad.nl/economie/article/2016/03/279600-279600/

Migranten kosten vorig jaar 1 miljard en dat is niet eens het hele bedrag.
>>
>>77981416
>wat is elsevier
>>
>>77981416
>1 miljard
>veel geld
>>
>>77981488
een serieus en gerespecteerd nieuesmedium dat geen staatspropaganda is, Anne-Fleur.
>>
>>77980803
Toch zit je hier, dan doe je toch iets verkeerd.
>>
>>77981533
>nieuesmedium
gezondheid
>>
>>77981497
Dat is alleen de begroting van MOS nog maar en over 1 periode van een jaar.

maar 1 miljard is letterlijk de basisbeurs, maar ik heb ook liever Saïd en Lupe.
>>
>>77981567
NIEUWSMEDIUM

Ben ik inhoudelijk te sterk voor je?
>>
>>77981588
https://www.volkskrant.nl/buitenland/wat-kosten-asielzoekers-nou~a4149990/
>>
File: 1496512188343.jpg (143KB, 1100x700px) Image search: [Google]
1496512188343.jpg
143KB, 1100x700px
>>
>>77981633
kan dit niet lezen zonder abonnement

Leuk geprobeerd Anne
>>
>>77981622
koek ik ben hem helemaal niet
>>
>>77981666
Aub armflikker
>>
>>77981666
>Ik heb gelijk want ik ben arm
>>
>>77981689
Als er nou geen azielzoekers waren dan kon hij een abonement betalen :^)
>>
>>77981689
>betalen voor Volkrant.nl

Schaam je.
>>
>>77981738
ik heb meer geld dan jou.
>>
>>77981819
>dan jou
>>
File: golden-power.jpg (44KB, 600x601px) Image search: [Google]
golden-power.jpg
44KB, 600x601px
>>
>>77981849
*dan jouw
Nou goed, zeurkous?
>>
File: 1300858870_kermit_human_eyes.jpg (54KB, 500x583px) Image search: [Google]
1300858870_kermit_human_eyes.jpg
54KB, 500x583px
noord-brabant hehehe
>>
>>77981849
Discrimineer mijn dialect niet
>>
>>77981895
dan mijn wat?
>>
>>77981895
verrader
>>
>>77981783
http://alfredvierling.com/?p=4444

Alstublieft, zelfde artikel.
>>
>>77981895
Dit doe je expres, toch?
>>
>geef bron dat laat zien dat een vluchteling enkel €1.000 per jaar kost voor de rest van zijn leven
>Los van alle economische voordelen zoals een grotere afzetmarkt, stijging van huizenprijzen en laaggeschoolde banen die moeilijk te vullen zijn.

>Hahaha ik ben arm!
Neuk jouw leven maat.
>>
>>77982012
>Ruimhartige sociale voorzieningen en een hoge toestroom van migranten met een zwakke arbeidsmarktpositie gaan niet goed samen, concludeerde de Amerikaanse econoom Milton Friedman al in 1999. Dus laten we afscheid nemen van het economische wensdenken en de illusie dat Nederland enorm gaat profiteren van de asielzoekers die nu naar Nederland komen. De ervaringen uit het verleden duiden daar niet op. De opvang van asielzoekers in Nederland komt neer op liefdadigheid. En liefdadigheid kost nu eenmaal geld.

Waarom schakel je een artikel waarin staat de asielzoekers letterlijk tienduizenden euros kosten?
>>
>>77982163
Lees jij wel eens een heel artikel af?
>>
>>77982093
Het probleem is dat hij geld kost en geen geld oplevert.
>>
>>77982093
Niet waar. Dat artikel maakt onderscheid tussen arbeidsmigranten en asielzoekers.
>>
>>77982093
>€1.000 per jaar kost
Daar geloof ik helemaal niets van dus 3 euro per dag? Hahaha, leefde ze maar zo'n kutleven.
>>
>>77982205
>>77982200
Ja, maar het verteld ook dat een vluchteling gemiddeld €1000 per levensjaar kost. En dat het gepaard gaat met meer economische voordelen
>>
>>77982194
Dit is de laatste alinea van het artikel en de conclusie van het verhaal.

Je hebt zojuist jezelf vernietigd. Triest.
>>
>>77982038
nee
>>
>>77982242
Het is gemiddeld over hun hele leven, een periode zou het meer zijn maar er zijn ook periodes dat ze juist netto opbrengen voor de staat. Ik weerlegde jouw mening dat ze veel kosten.
>>
>>77982247
Wat is het voordeel dat de huizenprijs omhoog gaat en jonge Nederlanders geen huis meer kunnen kopen?
>>
>>77982260
Zo werkt een artikel niet, er is geen conclusie aan het eind van het stuk, er wordt informatie verteld gedurende het stuk. Dit is geen nu.nl. of een eindexamentekst Nederlands.
>>
File: file.png (128KB, 589x702px) Image search: [Google]
file.png
128KB, 589x702px
>>77981897
>>
>>77982287
Oh en hoe weten ze dan hoeveel er werk zullen krijgen/nemen?
>>
>>77982339
jawel
>>
>>77982312
Dan zijn schulden makkelijker af te lossen, zijn er hogere erfenissen. Dat betekent minder aftrekposten op belastingen door o.a. overwaarde verder.
>>
File: 2017-08-05-19-47-15.jpg (391KB, 900x1600px) Image search: [Google]
2017-08-05-19-47-15.jpg
391KB, 900x1600px
Waarom zijn skinny jeans zo fijn?
>>
>>77982359
Een gemiddelde maat.
>>
>>77978016
Heb ik op mijn werk alles terug in de vriezer gezet mannen?
>>
>>77982424
Ofwel niet zeker.
>>
>>77982388
Ja, dat wel, maar stel dat het zo ver komt dat een jong gezinnetje niet meer in staat is een huis te kopen, wat nu al het geval is bij alleenstaanden. Dan gaan ze moeten huren, en worden ze op langere termijn eigenlijk alleen maar armer.
>>
>>77982422
Omdat het je ballen afknijpt en homo's ene hogere kans op een verdraaide teelbal geeft.
>>
File: handelaar4.png (46KB, 532x557px) Image search: [Google]
handelaar4.png
46KB, 532x557px
Noord-Brabant
>>
>>77982456
Ach het maakt de elite niet uit; je moet inderdaad tegenwoordig zeker proberen zo weinig mogelijk kopen en je voorbereiden om over enkele decennia te emigreren.
>>
>>77982452
Niet per individu zeker, wel over het gemiddelde zeker. Er zijn vluchtelingen die de staatskas tienduizenden euro's opleveren en vluchtelingen die de staatskas duizenden euro's gaan kosten. Maar allemaal samen kosten ze de staatskas €1000 per jaar per vluchtelingen over hun hele leven. En daarnaast heb je nog baten voor de economie.
>>
>>77982242
>De Syriërs die in het verleden naar Nederland kwamen zijn net zo vaak werkloos als leden van andere asielzoekersgroepen: 41 procent zat in 2013 in de bijstand.

>De opvang in asielzoekerscentra kost 22.100 euro per asielzoeker..

>Een gezin met twee kleine kinderen dat van de bijstand leeft, kost de overheid minstens 23.818 euro per jaar aan uitkeringen en toeslagen.

>Dat is zonder gemeentelijke subsidieregelingen en bijzondere bijstand (wmo) en de kosten van het onderwijs aan de kinderen. Daarnaast moeten er vanwege de komst van zoveel asielzoekers extra sociale huurwoningen worden gebouwd.

>Ook oud-vluchtelingen die wel betaald werk verrichten, dragen gemiddeld minder bij aan de staats- en gemeentekas dan de meeste andere Nederlanders. Dat komt doordat zij voornamelijk laaggeschoold en slecht betaald werk doen. Van alle werkende vluchtelingen die tussen 2000 en 2010 naar Nederland kwamen had op 1 januari 2013 32 procent een baan van maximaal 12 uur per week, 34 procent werkte voltijds.

>Omdat oud-vluchtelingen als groep niet veel AOW-, zorg- en pensioenpremie betalen, dragen zij dus niet bij aan de kosten van de vergrijzing, integendeel. Niet-westerse allochtonen doen een groter beroep op de gezondheidszorg dan autochtone Nederlanders, wijzen de statistieken uit. Daar komt nog bij dat oud-vluchtelingen vaak een deel van hun inkomsten naar familie in hun geboorteland overmaken. Een deel van de economische (consumptieve) baten van hun lonen en uitkeringen lekt dus weg naar het buitenland.

Uit dit artikel blijkt alleen maar hoe ziekelijk veel geld al die migranten kosten.

>20k per asielzoeker alleen al aan opvang
>20k alleen al aan bijstand voor een gezin is van 4 is dus 5k per asielzoeker
>daar is niet eens het geld bij gerekend uit de gezondheidszorg, de bouw, onderwijs.

https://www.youtube.com/watch?v=XhJaZLXy9DI noemt 200.000 per vluchteling per jaar.

>2 ton per kreng.
>>
File: handelaar2.jpg (54KB, 1130x678px) Image search: [Google]
handelaar2.jpg
54KB, 1130x678px
(((Noord-brabant)))
>>
>>77982525
Jij gelooft echt blind in de papieren realiteit he? Ik ben niet die anon, maar het lijkt mij duidelijk dat dit een riskante onderneming is.
En de culturele consequenties zijn wederom een extra risico.
Verder komt er ook nog automatisering en zullen we schakelen naar een algemeen inkomen; dat zal ook een zooitje worden.
>>
>>77982549
Zo werkt dat niet, dat is enkel in de periode waarin ze moeten intergeren. Er zijn periodes waarin ze de staatskas weer geld gaan opleveren. Het artikel zegt dat het niet positief eindigt maar €1000 per levensjaar kost. Maar dat kost het de overheid. Daarnaast zijn er economische baten.

Je moet een heel stuk lezen, niet alleen even naar beneden gaan met je muis tot je een cijfer tegenkomt
>>
>>77982038
nee corri ik heb diskelzix :(
>>
File: yasr.jpg (29KB, 500x322px) Image search: [Google]
yasr.jpg
29KB, 500x322px
>>77982339
>Ruimhartige sociale voorzieningen en een hoge toestroom van migranten met een zwakke arbeidsmarktpositie gaan niet goed samen, concludeerde de Amerikaanse econoom Milton Friedman al in 1999. Dus laten we afscheid nemen van het economische wensdenken en de illusie dat Nederland enorm gaat profiteren van de asielzoekers die nu naar Nederland komen. De ervaringen uit het verleden duiden daar niet op. De opvang van asielzoekers in Nederland komt neer op liefdadigheid. En liefdadigheid kost nu eenmaal geld.

Dat is letterlijk het einde van de tekst en de conclusie,

De conclusie van de auteur - die je zelf schakelt - is dus: migratie kost enorme bakken met geld en is een vorm van liefdadigheid.

Begin je het nu te zien?
Begin je nu de feiten door te krijgen?
>>
>>77982623
>Jij gelooft echt blind in de papieren realiteit he? Ik ben niet die anon, maar het lijkt mij duidelijk dat dit een riskante onderneming is.
Dit zijn onderzoeken door meerdere onafhankelijke instanties en hooggeleerde professoren. Dit is niet een brochure van een auto.

>En de culturele consequenties zijn wederom een extra risico.
Het gaat om financiële baten en lasten, culturele interesseren mij niet.

>Verder komt er ook nog automatisering en zullen we schakelen naar een algemeen inkomen; dat zal ook een zooitje worden.
Maar dat heeft niks met dit artikel te maken en is alleen speculeren.
>>
>>77982696
ER IS GEEN NEUKENDE CONCLUSIE AAN HET EINDE VIEZE KANKERFLIKKER, ZO WERKEN BETAALDE ARTIKELEN NIET.
>>
>>77982644
Als ik kijk naar bijvoorbeeld bouwprojecten zitten ze er vaak veel te positief in.
En dan heb je deze begroting, welke nog vager is en veel aannames maakt in een veranderende wereld, hoe kan je er zo in geloven dat deze projectie juist zal zijn? En wat als het integreren langer duurt? Of dat de uitkering ook wel een mooi iets is voor velen? En de veranderende wereld.

>>77982710
Verdedig je een punt of enkel het artikel?
>>
>>77982644
>Er zijn periodes waarin ze de staatskas weer geld gaan opleveren.

Ook oud-vluchtelingen die wel betaald werk verrichten, dragen gemiddeld minder bij aan de staats- en gemeentekas dan de meeste andere Nederlanders.

Omdat oud-vluchtelingen als groep niet veel AOW-, zorg- en pensioenpremie betalen, dragen zij dus niet bij aan de kosten van de vergrijzing, integendeel. Niet-westerse allochtonen doen een groter beroep op de gezondheidszorg dan autochtone Nederlanders, wijzen de statistieken uit. Daar komt nog bij dat oud-vluchtelingen vaak een deel van hun inkomsten naar familie in hun geboorteland overmaken. Een deel van de economische (consumptieve) baten van hun lonen en uitkeringen lekt dus weg naar het buitenland

En dat is dan als ze werk vinden en maar 34% werkt voltijds...................

Sorry, maar je kunt jezelf niet blijven verdedigen.

Je blijft de hele tijd beweren dat er "economische baten" zijn, maar zelfs de cijfers uit je eigen artikel laten een compleet ander beeld laten zien. Ik heb heel het stuk gelezen en in dat stuk staat ook uitgelegd welke denkfout jij maakt: vluchtelingen = / = arbeidsmigranten. Polen etc. dragen wel iets bij en leveren wat op.

Wanneer houd je nu gewoon op met het spelen van deze linkse hersenspelletjes? Asielzoekers kosten alleen geld. Dat staat LETTERLIJK zo in het artikel.

Je kunt zeggen dat je het belangrijk vindt vanuit humanitaire overwegingen en dat je vindt dat er heel veel geld aan uit gegeven moet worden.

Maar het argument dat die asielzoekers ons nog maar een eurocent zouden opleveren, is feitelijk gewoon niet waar en dat blijkt uit alle gegevens. Als je dat wil geloven, dan houd je alleen jezelf maar voor de gek.
>>
File: 2q390za.jpg (31KB, 600x297px) Image search: [Google]
2q390za.jpg
31KB, 600x297px
Misschien zouden ze niet zo veel geld kosten als tatta's ze een kans gaven op de arbeidsmarkt? Iemand die in het gevang heeft gezeten heeft letterlijk een grotere kans om aangenomen te worden dan iemand met een niet-Hollandse naam. Dan moet je ook niet zeuren als ze een uitkering krijgen.
>>
File: 1464297298853.png (242KB, 500x332px) Image search: [Google]
1464297298853.png
242KB, 500x332px
>mgw internetdiscussies

waarom al die tijd en moeite steken in zoiets nutteloos
>>
>>77982744
jawel
>>
File: 2017-08-05-20-00-21.jpg (334KB, 1078x1600px) Image search: [Google]
2017-08-05-20-00-21.jpg
334KB, 1078x1600px
>>77982459
Niet als je slanke benen hebt.

Ik heb maatje 146 trouwens.
>>
>>77982846
Je moet wat in de vakantie
>>
>>77982744
>De opvang van asielzoekers in Nederland komt neer op liefdadigheid. En liefdadigheid kost nu eenmaal geld.

Klinkt vrij conlusieachtig.

Je wilt gewoon de waarheid niet onder ogen zien. Maar je zult hier niet van herstellen.

Je ziet nu in dat je eigen partij je hoofd alleen vult met complete leugens en valse feiten.

Je bent zojuist één van ons geworden omdat je de cijfers en de feiten niet langer kan erkennen. Die staan zelfs zo in je eigen bronnen.
>>
>>77982748
Ja maar bij bouwprojecten worden projecten die slecht ingeschat worden geweigerd. Het is dus niet mogelijk voor een slecht ingeschat project om toch de bewijzen dat het goed uitpakt. Het pakt dus vaker negatief uit dan positief daarbij omdat de verwachte negatieve geweigerd worden. Bij dingen zoals vluchtelingen is dat niet zo.
Zo een projectie houdt rekening met veranderende politieke acties en begrotingen, daarom moet je vooral de culture verwachtingen, positief en negatief met een korreltje zout nemen. Maar economische voordelen zijn veel zekerder om te voorspellen.

Kan het negatiever uitpakken?
Ja
Kan het positiever uitpakken?
Ja

Maar de verwachtingswaarde is dit.
>>
>>77982846

Ik ben een land aan het redden.
>>
>>77982841
Knap hoe ze zo'n slechte naam kunnen opbouwen, daar moet je letterlijk je best voor doen.
>>
File: aandachthoer.gif (415KB, 480x238px) Image search: [Google]
aandachthoer.gif
415KB, 480x238px
>>77982865
hier heb je een jij, stop nu maar met je aandachthoeren
>>
>>77982870
Stommerik :(
>>
Er wordt de afgelopen 4 uur constant gelult over vluchtelingen en homo's. hebben jullie niets te doen ofzo?
>>
>>77982870
Nee, er komen gedurende een artikel meerdere standpunten aan het woord en die krijgen ieder een eigen conclusie omdat er ruimte voor is. Gratis artikelen moeten zo snel mogelijk worden samengevat en er is dan meestal maar een soms 2 conclusies.

>>77982814
Nogmaals, lees het hele artikel

Ik heb het gevoel dat de meeste van jullie nog nooit een abonnement op een krant hebben gehad.
>>
File: blocksyourpath.jpg (176KB, 1024x1024px) Image search: [Google]
blocksyourpath.jpg
176KB, 1024x1024px
>>
>>77982865
Heb liever slim fit oetz, je lijkt anders wat te veel op een skeletor

Ik heb trouwens lekker nog een lightwash jeans gekocht oetz
>>
>>77982846
Ik sluit me hierbij aan.
>>
File: 1470853899184.jpg (27KB, 425x283px) Image search: [Google]
1470853899184.jpg
27KB, 425x283px
>>77982992
>>
>>77982896
>die slecht ingeschat worden geweigerd
Tot een bepaalde marge, als de prijsverschillen te groot zijn. De goedkoopste krijgt meestal het werk

>slecht ingeschat project om toch de bewijzen dat het goed uitpakt
letterlijk wut

>Maar de verwachtingswaarde is dit.
Dat is mijn punt enkel, ik wil niet gokken.
En we weten allebei dat het niet beter gaat uitpakken want je weet dat er meer automatisering komt.
>>
>>77982846
Het is toch zaterdag voor iets
>>
>>77982974
Mensen zijn moslimmoe en willen niet dat Nederland een multiculturele rampzone wordt.
>>
>>77982942
:( je bent zelf stom.

>>77982984
Ik heb het helemaal doorgelezen en nergens staan cijfers of feiten genoemd die een positief effect uitwijzen.

Je bent aan het miemen.
>>
>>77982994
>je lijkt anders wat te veel op een skeletor

Valt wel mee.
Ik weer 46kg daar kan zeker nog wat van af.
>>
Ik denk dat iedereen ondertussen weet hoeveel je weegt
>>
>>77983190
Daar gaat het hem niet om, hij moet gewoon aandacht hebben en zolang mensen het hem geven blijft hij zeiken
>>
>>77983123
krijg aub kanker, ik zeg de heletijd dat het negatief uitpakt voor de staatskas, alleen het is niet zo negatief als hij laat blijken.

En er is meer dan een kostenplaatje, de overheid maakt nergens winst op. Als het positief uitpakte voor de overheid is er iets flink mis.

>>77983072
Automatisering ben ik niet zo pessimistisch over. Voor de rest liet ik met mijn uitleg over jouw vergelijking enkel merken dat het een onjuiste vergelijking is.
>>
>>77983233
Ik lees jammer genoeg zijn blog al veel te lang, ik zou me graag willen uitschrijven
>>
>>77983264
Je vergelijking is onduidelijk.
>>
En ik ga 4kan blokkeren om mijn huiswerk te doen in 3.... 2.... 1....
>>
>>77983264
Het is niet duizend euro per vluchteling.
>>
>mun staatskas!
>mun begroting!
>mun premies!
als het geld op is druk je gewoon meer, duh
>>
File: 1498240949044.png (236KB, 808x805px) Image search: [Google]
1498240949044.png
236KB, 808x805px
>>77983336
>>
>>77983313
Wat voor huiswerk?
>>
COMING OUT OF MY CAGE AND I'VE BEEN DOING JUST FINE GOTTA GOTTA BE DOWN BECAUSE I WANT IT ALL
>>
>>77983313
succes
>>
>>77983264
Ik snap niet waarom je dingen niet gewoon uitlegt. Wat je bedoelde met de bouwbegrotingen is mij niet duidelijk.
En waarom je positief denkt over automatisme terwijl je extra veel laag geschoolden hebt is ook niet uitgelegd.
Sommige dingen ga je uitleggen en dan voeg je rap iets toe wat je zogenaamd als feit ziet.
>>
>>77983327
Duizend euro per vluchteling per jaar voor de rest van zijn leven.
Leeft hij 40jaar dan kost hij €40.000 gemiddeld. Leeft hij tien jaar dan €10.000 gemiddeld.

Dat is een negatief kostenbatensom voor de staatskas, niet positief.
Ik heb nooit beweerd dat ze meer opleverden dan dat ze kosten voor de overheid.

Maar dat is het doel niet van de overheid, de overheid moet voor zo een laag mogelijk verlies zoveel mogelijke externe positieve effecten verzorgen. En het artikel verteld dat het wel lukt met hoe het nu werkt.
Het kan beter inderdaad, maar het is niet zo slecht als jij laat blijken.
>>
>>77983336
Maar wat doe je als je geldpers sinds de Euro in Frankfurt staat, en de Duitsers niet willen drukken?
>>
>>77983399
het begon met een kus, hoe is het ooit zover gekomen? (het was slechts een kus, het was slechts een kus)
>>
>>77983459
>Leeft hij tien jaar dan €10.000 gemiddeld
Dat is letterlijk onmogelijk.
>>
File: russian-opening.jpg (13KB, 250x250px) Image search: [Google]
russian-opening.jpg
13KB, 250x250px
>>77983399
>>77983471
ga uit m'n kanker draad aub
>>
>>77983399
goede smaak, anon.
en mooie dubbeldubs.
>>
>>77983459
Het doel van de overheid is ook geen liefdadigheid.
>>
>>77983441
>Ik snap niet waarom je dingen niet gewoon uitlegt.
Dat is heel lastig met 2000 tekens via een toetsenbord. Ik zeg alleen dat jouw vergelijking onjuist is. De bouwproject voorspellingen zijn gefilterd dat alleen de goede voorspellingen gerealiseerd worden maar dat betekent dat het alleen maar over het gemiddelde slechter kan uitpakken.

>En waarom je positief denkt over automatisme terwijl je extra veel laag geschoolden hebt is ook niet uitgelegd.
Omdat het een heel andere discussie is. Ik ben van mening dat er meer kwalitatieve banen komen door de automatisering. Maar aan die discussie heb je niks. Ik hecht ook totaal geen waarde aan zo een discussie.
>>
>>77983531
Mooi argument.
>>
>>77983470
Eigen geldpers maken
Duh
Maar de duitsers willen altijd wel drukken ze zijn dol op werk
>>
>>77983675
>>77982549
Lees, als hij een paar jaar 22+k kost hoeveel moet hij wel niet opbrengen om op dat bedrag te vergoeden.
>>
>>77983531
Het is gemiddeld natuurlijk is het onmogelijk stomme kankerautist. Maar gemiddeld gbeurrt het.

In werkelijkheid zal iemand die tien jaar leeft misschien €20.000 kosten en iemand die 40jaar leeft maar €30.000 maar dat boeit niemand. Gemiddeld is het per jaar €1000 aan kosten voor de staatskas.

>>77983593
Leuk man, het boeit me niet hoe de overheid positieve externe effecten creëert als ze het maar doen.
>>
>>77983678
ik druk alleen maar als ik echt nodig moet
>>
De wereldeconomie gaat instorten, je las het hier eerst
>>
>>77983835
Je bericht kwam 9jaar te laat binnen
>>
>>77983640
Oké jij bedoelde goedkoop = goed; juist. Niet altijd waar met EMVI contracten maar goed.
Het probleem is dat ditzelfde ook gebeurd bij gespecialiseerde projecten waarbij er nog steeds wordt verwacht winst te behalen.

>Maar aan die discussie heb je niks
Maar dat is één van de cruciale punten
>>
>>77983835
Je bericht kwam 4jaar te vroeg binnen
>>
>>77982846
Alles is nutteloos, dus wat is er mis met doen wat ge graag doet?
>>
>>77983791
Duitsers niet
Met die worsten die ze eten
>>
>>77983779
>gemiddeld gbeurrt het
Dat weet ik, maar ik snap niet waarom je een foute vergelijking in je tekst zet.
>>
File: 1457712159225.png (31KB, 689x768px) Image search: [Google]
1457712159225.png
31KB, 689x768px
>>77983773
een paar * 22+k (aan belasting dus, niet zijn inkomsten, wijsneus)
>>
>>77983967
Sow die vluchtelingen gaan wel echt serieus werk verrichten dus.
>>
https://www.youtube.com/watch?v=xRxt8u-iaGE zou je een 22-jarige dakloze schattigtaart in huis nemen?
>>
>>77983993
Ja, ze gaan indirect een hoop werk opleveren voor de politie, gevangenispersoneel en uitvaartondernemingen.
>>
>>77984020
Lijkt op een vent en veel ouder dan 22
>>
>>77983871
Het heeft geen zin om een speculeren of het misschien niet helemaal correct voorspellen van een verwachtingswaarde. Dit zijn meerdere externe bureaus die een onafhankelijk onderzoek hebben gedaan en deze bureaus hebben eerder goede voorspellingen gedaan. Dus ervan uitgaan dat dit onderzoek dichtbij de verwachtingswaarde komt lijkt me niet meer dan reëel. Misschien wordt het positiever misschien negatiever.

En de automatisering gaat naar mijn mening leiden tot betere banen en niet tot een grotere werkloosheid. Maar als jij van mening bent dat het niet zo is mag dat ook. Als iemand anders van mening is dat het leidt tot een oorlog tussen broodroosters en diepvriezen maakt het me ook niet uit. Ik ga ervan uit dat er rekening mee wordt gehouden in zo een onderzoek over een lange periode.
>>
>>77984020
Hoeveel levert een dakloze in huis op? Het is wel goed want het aanbod van eten in mijn koelkast gaat lager worden waardoor die prijs weer omhoog gaat. Ze kan arbeid verrichten, wat dan ook weer goed is.
>>
>>77983951
Deed ik niet, ik zei gemiddeld. Jij wil gewoon aandacht dus hier is je (jij)
>>
>>77984119
Ze kan ook een krantenwijk gaan lopen, dan kun je quitte spelen.
>>
>>77984097
Natuurlijk heeft het zin om te kijken naar de nu aanwezige zijnde veranderingen van de wereld.
Maar het is zo onlogisch om aan te nemen dat machines wiens bedoeling is menselijke arbeid te vervangen voor meer werk gaan zorgen. Het uiteindelijk doel is efficiëntie niet meer inefficiëntie
>>
>>77984189
Je zei gemiddeld voor die persoon van 10 jaar.
Dat klopt gewoon niet.
>>
>>77984020
Dit is gewoon wijven aandachtshoeren, ze is nooit echt dakloos geweest en wou even in het nieuws komen. Mannen staan in de rij om een vrouw op te vangen die het slecht heb en zal daarom nooit dakloos zijn.
>>
>>77984119
1000 per jaar
>>
>>77984287
Leuk, zoals ik al zei ben ik het daar niet mee eens en wil ik er ook geen discussie over voeren omdat het alleen maar speculeren is.
>>
>>77984055
Je vergat het UWV. Daar werken ook mensen.
>>
>>77984325(Jij)
>>
>>77984368
Oké dus jij weet niet zeker of technologie voor meer werk zorgt of niet.
Dus de landbouwmachines voor minder arbeid gezorgd in de landbouwsector. De fabrieksmachines hebben voor minder arbeid gezorgd in de het fabriceren van goederen.
Wat zou er toch in de toekomst gebeuren???
>men kan alleen maar speculeren.
>>
File: dank.png (168KB, 268x269px) Image search: [Google]
dank.png
168KB, 268x269px
Eerste dubbels kiest de nieuwe naam voor mijn zaalvoetbalploeg

Het mag niets duidelijk vuil zijn, want onze vorige naam Sporting Erma werd na klachten geweigerd omdat de afkorting Sp. Erma is
>>
>>77984532
De roomtaarten
>>
>>77984455
Leuk dat je dat vindt
>>
>>77984608
Helaas, gewoon feiten.
>>
>>77984532
"oxfordanon's zaalvoetbalploeg"
>>
>>77984532
Herrol
>>
ik heb trouwes fotos van de bowling meetup van utrecht
>>
Zaal anon
>>
>>77984532
De Preutse Prutsers
>>
>>77984396
oh ja.
die """""""""vluchtelingen""" leveren toch echt meer werk op dan ik dacht.
>>
Let maar niet op mij. Ik hoor in een instelling voor geesteszieke mensen.
>>
>>77984929
Maar dat is nooit gebeurd
>>
>>77984532
Verpakking intact.
>>
>>77985011
Was dit een rol? Dan wordt het Zaal anons
>>
>>77985097
nee, dat was geen rol.
>>
>>77985209
>>77985097

Dit is pas een rol
>>
>>77985271
* ontritst biemel *
>>
>>77985046
jij ook al? :4
>>
>>77985304
waar is de piemul dan?
>>
Stop met teveel alcohol drinken
https://www.youtube.com/watch?v=kx2j6mewwmw
>>
>>77985383
dat is de vraag der vragen.
>>
>>77985487
bedankt, varg.
>>
>>77985487
Is 1,5L bier per dag te veel?
>>
>>77985547
is gras groen?
>>
>>77985729
Mijn gras ziet bruin oetz
>>
>>77985760
dan is het antwoord nee.
>>
>>77985547
Ja, zeer gedegenereerd maar Lelgen hebben uitzonderingspositie omdat het leven in België één grote depressie-episode is.
>>
>Ben in stad.
>Zie vrouw lopen met homo vlag om haar heen.
>Zie twee andere vrouwen hand in hand lopen.
Vieze kk homos, hou die shit voor je.
>>
>>77978016
what is this about

bande de Nivelles?
>>
>>77978243

je moet doorgaan totdat die niet meer rookt, duurt een minuutje of anderhalf.
>>
>>77986952
ce sont des criminelles
>>
>dvw geen Bretoense vriendin
Meisjes hier zien er gemiddeld veel minder boertig uit dan in Vlaanderen, en deze regio is zelfs voor zover ik begrijp naar Franse standaarden nogal ruraal en inbred (>verengelsing jaja jeweetwel) dus je zou kunnen verwachten dat ze hier niet zo aantrekkelijk zouden zijn.
>>
MIJN NAAM IS RITA TOVENAAR
>>
>>77987107
zijn er veel (zand)negers in bretanje?
>>
>>77986981
Ja en een anderhalf minuut aan batterij.

Over dat gesproken, waarom bestaan er geen elektrische gazen voor je raam oetz? Praktisch een elektrisch vliegenmepper aan je raam lijkt me fantastisch.
>>
>>77987190
Neen, opmerkelijk weinig niet-blanken. Ik denk dat ik tot nu toe 4 negers en 1 zandneger heb gezien, en ik heb al bijna de hele regio bezocht.
Hetzelfde viel me op vorig jaar tijdens mijn vakantie in de Vendée, hoewel Nantes net zoals elke grote stad wel redelijk wat niet-blanken had (maar nog steeds veel minder dan Parijs of het zuiden van Frankrijk).
>>
>>77986952
Ja
>>
Elektrische raamhorren bestaan niet. Dit is mijn zakenidee.
Is genocide van insecten verboden? Bestaan er wetten voor?
>>
>>77987351
Klinkt als een goede vakantiebestemming oetz.
Heb je kiekjes geschoten van kjoeties?
>>
Is het niet raar dat we om de paar seconden onbewust knipperen om ons oog schoon te houden ofzo?
Het mensenlichaam zit echt raar in elkaar.
>>
File: IMG_20170804_165729.jpg (4MB, 4160x3120px) Image search: [Google]
IMG_20170804_165729.jpg
4MB, 4160x3120px
>>77987560
Nee sorry :(
Ik ben te autismo om in het openbaar foto's te nemen van vreemde meisjes.

Hier is een willekeurig plaatje.
>>
>>77987560

Dat is vies, anon

>>77987887
Het is geweldig
>>
>>77987961
jaloers oetz.
>>
>>77987220
Kickstarter.
>>
Godverdomme waarom heb ik zo'n kanker nerdvrienden die nooit op zo'n kanker tt camping gaan staan
https://youtu.be/6VFtwX6GQxo
Misschien iets voor de draad
>>
>>77987961
toch mooi hoor, anon.
>>
File: 1496771386658.png (206KB, 748x639px) Image search: [Google]
1496771386658.png
206KB, 748x639px
Jongens, kunnen jullie mij wat advies geven? Ik ben 20 jaar en zoenmaagd. Tijdens sommige lessen zit er een meisje bij mij in de buurt en ze is supermooi. Af en toe als ik uitga kom ik haar tegen en ze knuffelt me dan gelijk, we praten even en gaan weer verder. Ik wil haar beter leren kennen, maar heb geen idee hoe ik dit moet aanpakken. Heeft iemand wat tips voor mij?
>>
>>77988598
>dvw te intelligent om hier van te kunnen genieten.
>>
>>77988369
Tsja hoeveel mensen zouden er in meegaan? Ik denk persoonlijk dat er velen zullen janken dat het insectengenocide is.
Het bestaat gewoon echt niet. Hoe is niemand op dit idee gekomen?

Ik ben een genie.
>>
>>77988598
>Assen
Ik weet genoeg. Naast deze boerenbijeenkomst heb je ook nog Zwarte Cross.
https://www.youtube.com/watch?v=MuXZsCVWbxg
>>
>>77989037
Verkracht haar
>>
>>77989057
>impliceren dat uni studenten ook niet liters wegzuipen
>>
>>77989037
vraag of ze een drankje wil doen.
>>
>>77989167
Waar? Bij een restaurant of een café? Bovendien, ze is net 18 geworden dus ik weet niet of ze dat leuk vindt.
>>
>>77989037
wees jezelf
>>
>>77989212
Bij je thuis.
>>
>>77989106
GODVERDEKANKER WAAROM BEN IK NIET IN ZO'N BOERENKANKERGAT GEBOREN ZODAT IK BIER KAN DRINKEN ZONDER DAT MIJN VRIENDEN ZEGGEN
"Anon alcohol is slecht" "je zuipt veel te veel" RIEEEEEEE
>>
>>77989037
En dit vraag je hier?
>>
>>77989267
Dat kan natuurlijk ook, maar ben altijd bang dat ze nee zegt.
>>
>>77989212
bij een café.
dan kun je haar leren darten.
>>
>>77989267
Je moet niet bang zijn. Je moet het gewoon doen. Als je geen actie onderneemt zul je er hoe dan ook spijt van hebben.
>>
>>77989097
laten we niet te hard van stapel lopen..
>>
>>77989417
En wat als ik haar nummer eerst vraag? Is dat een goed idee?
>>
>>77989037
Als ze je wil, dan toont ze wel interesse. Dat is nog niet gebeurd. Een knuffel betekent voor meisjes niks en is waarschijnlijk vriendschappelijk bedoeld.

Elke seconde die je verspilt aan deze teef is een seconde die je had kunnen besteden aan een gewillig meisjes.
>>
>>77989106
https://youtu.be/obmpDnvEbIg?t=215
>>
>>77989458
Ik ben geen expert, maar ik zou haar eerst uitvragen, en wanneer ze ja zegt, haar nummer vragen.
>>
>>77989474
> gewillige meisjes
> impliceren dat die er zijn
>>
>>77989549
Zie >>77989482

>Ik heb echt zin in een gast vanavond

t. 80% van alle vrouwen
>>
>>77989474
Deze besluiten kun je helemaal niet nemen na een paar zinnetjes op 4chan gelezen te hebben. Stop met palen als je zo negatief gaat doen. Als anon niets doet, wordt hij een drepressieve loser. Als anon wel iets doet, kan hij gelukkig worden. Als hij moet wachten op absolute zekerheid, zal hij nog jaren mogen wachten. Vroeg of laat zal hij wel een ja krijgen en misschien wel van dit meisje.
>>
Ik geef vrouwen altijd een hand. Hoe degeneraat ben ik van 1 tot 10?
>>
>>77989603
>Ik heb echt zin in een gast vanavond

Een is nog wel te doen, hou niet van een heel huis vol visite.
>>
>>77989482
Godverdomme das precies wat ik bedoel
>>
>>77989680
6.6/10.
beter dan geen hand.
>>
>>77989549
3 vriendinnetjes gehad. 3 keer nam zij het initiatief. Ook daarnaast een hoop meisjes die ik niet eens moest (honderden) die me wel héél overduidelijk versierde.

Een knuffel is niks. Als ze je wil, dan merk je dat aan alles.

Als dat nog niet is gebeurd, dan is het dus pure tijdverspilling om achter het meisje aan te lopen. Je beland enkel in de vriendzone.

Mannen maken nu eenmaal niet de keuze en wij kiezen in het beperkte aanbod dat voor ons wordt gemaakt.
>>
>>77989793
Ik durf niet voor een knuffel te gaan of 3 kusjes op de wang oetz. Het zijn meestal vriendinnen van me maten wie ik al lang ken.
Ben bang dat ze het verkeerd begrijpen of zij het niet verwacht.

Waarom ben ik zo'n kankermietje?
>>
>>77989680
>interacteren met vrouwen
>>
File: 1495741468059.gif (2MB, 320x384px) Image search: [Google]
1495741468059.gif
2MB, 320x384px
>>77989685
> mgw
>>
>>77989814
Dit helpt verliefde anon helemaal niet.
>>
>>77989612
Mijn aannames zijn onfeilbaar.

Ik heb gelijk vergaand inzicht in alle situaties door superieur evaluerend vermogen.

Evalueren is de hoogste vorm van intelligentie.
>>
>>77989814
toch is het onnatuurlijk als het vrouwtje het initiatief neemt. dat is de taak van de man.
initiatief nemen en vervolgens afgewezen worden.
>>
>>77989846
je bent inderdaad een mietje, anon.
je hoeft niet gelijk alle vrouwen te omhelzen, maar drie kusjes op de wang is toch niet zo moeilijk?
denk maar dat het je moeder is.
>>
>>77990036
STOP
>>
>drie kusjes op de wang

Bl*nken zijn echt kkraar oetz
>>
Wat als ik het meisje wil zijn in de relatie met een meisje
>>
>>77990106
Tegenwoordig heb je daar allerlei mogelijkheden voor. Zo gedegenereerd is de samenleving geworden.
>>
>>77989917
Ik ben hier niet om de gevoelens van random personen te strelen.

>>77989939
Dat doe ik dus daarom nooit. Als ze wat wilt, dan neemt ze wel initiatief.

>>77989846
>vriendinnen van maten willen aanraken
Ik negeer vriendinnetjes of vrouwen van anderen, tenzij het moet vanuit een professionele relatie of vanuit gewoon dagelijks noodzaak. Maar zodra een meisje een vriendje heeft, negeer ik haar compleet. Daar zit geen toekomst in en ik heb mannelijke vrienden genoeg.
>>
>>77990178
Niet enkel seks
Een echte relatie
>>
>>77990106
watje ajb.

Maar vernederd worden in vrouwenkleren lijkt me ook wel een keer leuk.

Ik heb hele complimenterende vormen daarvoor.
>>
>>77990236
Dirk Donderpenis aub.
Ik negeer ze ook volledig maar als ik op bezoek ben is het onvermijdelijk.

Dan ga je niet alleen gedag zeggen tegen je maat en die wijf compleet negeren.
>>
>>77990292
N-niet vernederd! M-misschien heel klein beetje waar ik van moet blozen 0////0
Misschien meisjeskleren dragen in openbaat
>>
>>77990327
>oh
>hoi
>>
>>77990236
Je ontneemt hem bij voorbaat alle hoop hoewel je niet weet of die er al dan niet is.
>>
>>77990359
Nee je wil wel vernederd worden, maar dat durf je nog niet toe te geven.

Verplicht ingespoten worden met vrouwelijke hormonen.
>>
ik wil een godverdomme vriending
>>
>>77990360
Kankerautistisch oetz
>>
Ik droomde vannacht dat ik een Amerikaanse soldaat was in de Vietnam oorlog.

VMBA (Vraag Me Bijna Alles)
>>
>>77990641
Bitcoin is vandaag op zijn hoogste punt. Hoe lang voordat het weer gaat zakken?
>>
>>77990641
Wat vind je van het uiteenvallen van de Rood-Groene coalitie in de Duitse deelstaat Niedersachsen?
>>
>>77990641
Wat zijn etalagebenen?
>>
Bedankt voor het advies iedereen. Ik zal hopelijk binnenkort actie ondernemen en het resultaat hier palen. Wens mij geluk kameraden.

>>77990641
Waar ging je droom over?
>>
>>77990641
Wat is het mooiste Nederlandstalige gedicht?
>>
>>77990409
0_0
S-stop >\\\\\<
>>
>>77990641
De diameter van de waarneembare universum is 93 miljard lichtjaren. Hoe groot is de universum in totaal en bestaan er multi-universums?
>>
>>77990749
Sterkte, anon.
De goden kijken mee vanaf de Olympus.
>>
File: 822118-13-20160117032106.jpg (10KB, 320x213px) Image search: [Google]
822118-13-20160117032106.jpg
10KB, 320x213px
>>77990749
Geluk, kameraad.
>>
>>77990571
>ik wil gewoon een jongen blijven
Je was nooit een man.

>>77990584
Nee. Ze willen me enkel meer omdat ik hun negeer. Ze zijn ook nooit interessant.

Ik kan het met 1 best wel overweg, maar die is zo verlegen en spreekt gebrekkig Nederlands.

>>77990771
Waarom niet toegeven? Waar ben je bang voor?
>>
>>77990670
Ik denk eerlijk gezegd dat crypto valuta nu nog een miem is, het zal ooit wel groot worden maar nu nog niet. Dat zeggende, ik heb geen idee.

>>77990684
Ik kom er zo op terug, even lezen wat dat allemaal is.

>>77990724
Etalagebenen is de volksterm voor symptomatisch perifeer arterieel vaatlijden, ofwel claudicatio intermittens. Hierbij voeren de slagaders in uw benen te weinig zuurstof aan voor de spieren die u gebruikt bij het lopen.

>>77990749
Ik droomde dat ik een soldaat was in de Vietnam oorlog die achter de linies zat rond te rennen en allemaal Vietnamese mensen dood zag branden enzo. Maar het was niet echt realistisch ofzo dus ik voelde er niet veel bij.

>>77990770
Geen idee.
>>77990807
>de universum
HA! nu hoef ik jou vraag niet te beantwoorden want je maakte een spelling fout en nu neemt niemand je serieus.
>>
maak een nieuwe draad
>>
>>77991010
maak zelf een nieuwe draad
>>
>>77990991
Omdat klootzakkrn zoals jij me dan gaan negeren
>>
>>77991045
nee
>>
>>NIEUW!!
>>77991299
>>77991299
>>77991299
>>NIEUW!!
Thread posts: 319
Thread images: 32


[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Top | Home]

I'm aware that Imgur.com will stop allowing adult images since 15th of May. I'm taking actions to backup as much data as possible.
Read more on this topic here - https://archived.moe/talk/thread/1694/


If you need a post removed click on it's [Report] button and follow the instruction.
DMCA Content Takedown via dmca.com
All images are hosted on imgur.com.
If you like this website please support us by donating with Bitcoins at 16mKtbZiwW52BLkibtCr8jUg2KVUMTxVQ5
All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties.
Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from that site.
This means that RandomArchive shows their content, archived.
If you need information for a Poster - contact them.