[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | Free Show | Home]

/Norgesnora/

This is a blue board which means that it's for everybody (Safe For Work content only). If you see any adult content, please report it.

Thread replies: 330
Thread images: 77

File: Norgetråden Bambi.jpg (285KB, 1024x714px) Image search: [Google]
Norgetråden Bambi.jpg
285KB, 1024x714px
Bambi på besok-utgaven.

Forrige: >>70102596
>>
File: smug pepe wineglass.png (19KB, 530x492px) Image search: [Google]
smug pepe wineglass.png
19KB, 530x492px
Det er en klein kar her som legger ann på en dame i Frederikke kafeteriaen på blindern. Han ble BTHU.
>>
>>70122228
Fortell mer det er goy med kleine historier.
>>
File: gaymer gutt.jpg (46KB, 500x331px) Image search: [Google]
gaymer gutt.jpg
46KB, 500x331px
Hva foler du av å se dette? https://www.youtube.com/watch?v=XSXLjvW86s8

Du er lat. Du har potentiell. Arbeid hardt, anon. Du har bare deg selv å skylde på.
>>
Tredje for siste dag i tråden
>>
Inviterer meg selv om dere ikke vil ha meg med på hyttteturen

t. Negeranon
>>
>>70122228
Gre ut om du kan
>>
>>70122228
Hva gjorde han? Var hun norsk? Hva med han?
>>
>>70122300

Hva slags type nese har dere?
>>
Fikk tak i kort informasjonen til en feit kar på byen sist helg.
Hvordan får jeg ut pengene uten å bli tatt?
>>
>>70122358
bra, noen må jo bære bagasjen min
>>
>>70122413
Steg 1: Du lar være
Steg 2: Glem kort informasjonen
Steg 3: Lev videre uten skyldfolelse og paranoia

Svindlere er absolutt verste sort fåvæ.
>>
File: mentos freshmaker.jpg (9KB, 225x225px) Image search: [Google]
mentos freshmaker.jpg
9KB, 225x225px
>>70122271
Så jeg sitter her og venter på at en aktivitet på OSI skal begynne, og mokkbrever på norgetråden, så skjer dette:

>kar, ser veldig "studentaktig", har på seg sånn "student-trenchcoat" greie, har skjegg men ikke sånn kult skjegg, og ser ut som om han trener
>typisk normalhomse
>sitter en sotpai litt lenger unna meg, hun sitter på telefonen nå, tror hun satt og leste på PCen om noe
>karen går bort til henne, spor "er det ledig her?"
>hun ser opp fra PC og bort på han, ser han opp og ned, svarer "Ja sikkert"
>"Er det virkelig ledig her liksom?"
>hun ser rart på han og sier "eh ja..."
>han setter seg ned, sier noen greier til henne, jeg horte ikke. Antok bare at han skulle lade noe eller noe slikt, da hun også satt med PC og ladet den mens hun brukte den
>horer plutselig han si "så eh jeg har et sånn prosjekt gående"
>"hvor jeg samler på nummeret til folk"
>noe gibberish, mer om nummer og noe jeg ikke horte
>"Altså jeg har ikke så mange til nå, jeg bare samler på de"
>"så eh, kan jeg få ditt?
>hun ser rart på han og sier "Eh, jeg gir egentlig ikke nummeret mitt til fremmede"
>"ja ja, sikker smart av deg det, eh, det var hyggelig"
>han stikker
>mfw hele tiden
>>
File: logikkens bastion.png (251KB, 474x248px) Image search: [Google]
logikkens bastion.png
251KB, 474x248px
>>
File: 847169841228430465.jpg (26KB, 367x500px) Image search: [Google]
847169841228430465.jpg
26KB, 367x500px
Fy faen...
https://www.nrk.no/nordland/mann-tiltalt-a-angrepet-innbruddstyv-med-sverd-1.13331223
>>
Snedig. I morres fikk jeg mail fra Amazon at jeg hadde fått tilbake penger for å levert tilbake noen varer jeg kjǿpte i november og at jeg derfor hadde fått 900 kr i amazon gavekort.

Tinger er at jeg ikke har levert tilbake en dritt da jeg var fornǿyd. Sendte straks et brev til dem om dette. Noen timer senere hadde jeg vist bestilt meg en telefon til 800kr adressert til Florida, noe jeg da så klart ikke har gjort. Heldigvis fanget Amazon opp dette og kansellerte ordren, fjerna kortet, adresse etc etc.

Hvordan i huleste har noen klart å hacke seg inn på kontoen og i tillegg fått "cash-back" for varer de ikke har levert til leverandǿr? Passordet er meget unikt og vanskelig, og brukes ikke noen andre plasser, samt jeg har ikke logget meg inn siden november. Amazon bekrefter at dette ikke var internt da noen brukte email og passord uten tegn til "brute forcing" eller annet. Fikk beholde de 900 kronene i gavekortet som beklagelse for ulempen og stresset dette måtte ha medfǿrt meg så jeg er sånn sett fornǿyd.
>>
>>70122723
kan du gi meg en for lang; leste ikke: av denne veggen med tekst?
>>
>>70122456
Kan ikke bære, forstuet armen min da jeg sto på slalom.
>>
>>70122398
Begge var Norske. Karen slo meg som en smått tilbakestående normie, eller kanskje en av oss. Jeg humret iallefall litt her der jeg sitter, med min laptop full av anime-klistremerker. Kanskje det er han som er vinneren, da det var han som iallefall provde?
>>
>>70122550
Meh, det var ikke super kleint da. Jeg blir mer irritert over hvor lite kisen la i det. Om du allerede har selvtilliten til å gå bort og snakke med hun, hvorfor ikke heller bare prove å bli kjent med hun? Det finnes absolutt ingen projekter på denne kloden som baserer seg på å samle inn telefon nummer, hvorfor i all verden skulle hun tro på det? Spor hva hun studerer, hvilket år hun er på, kanskje etterhvert hvor gammel hun er (dersom samtalen stopper litt opp).
>>
>>70122754
Tl:DR Du er en ADHD autist om du syns 3 korte snitt gir deg vondt i hodet.
>>
>>70122314

Det her er bare kleint. Stefan er alt for hoyt på sin hoye hest.
>>
>>70122314
hehe mm ska jobba så 60/70-talisterna kan bli ännu rikare :p
>>
File: AMIBEINGDETAINED.jpg (29KB, 940x611px) Image search: [Google]
AMIBEINGDETAINED.jpg
29KB, 940x611px
>>70122314
Stefan er en idiot som burde henge seg men altså han har jo forsåvidt rett i at statlig velferd er utrolig skadelig.
>>
>>70122314
At han er smart. Ved å kjefte opp "tapere" så får han nærmest automatiske klikk og store penger på reklamer. Ikke rart han trenger å være på velferd, selv om han ikke har hatt jobb siden 2000 da selskapet han jobbet i ble solgt og han fikk sparken.
>>
>>70122723
Er det ikke litt skummelt at noen klarte å "hacke" seg inn på kontoen din? Jeg hadde blitt veldig stresset.
>>
>>70122760
da blir du ikke med da
>>
File: 2290662sa4rd02587.gif (460KB, 250x250px) Image search: [Google]
2290662sa4rd02587.gif
460KB, 250x250px
https://www.youtube.com/watch?v=WmtgULE1Wxw
>>
>>70122770
Hvordan går det til? Gikk han bar opp til henne å begynte snakke mens hun satt der å spiste? Eller?

Innvandrergutta på vgs min pleide å bare gå opp til jenter å begynne å snakke/prove seg. Det gikk vel sånn 1/3 av gangene. Vietnameserne (selv om det var 2 stk da) var vel av en eller annen grunn de mest suksessfulle.
>>
>>70122314
Fåvæ så holder også velferd folk flest unna kriminalitet. Hadde jeg vært blakk og ikke fått penger fra NAV så hadde nok jeg fort gitt opp moralske prinsipper og begynt å rane folk log havnet i feil miljǿ. Om ikke annet så er fengsel tak over hodet og noen måltid. Da hadde du fremdeles betalt for meg, bare at jeg neppe hadde kommet ut som en ny mann om jeg viste at det ikke var hjelp og få når jeg kom ut.
>>
File: 1469925085884.jpg (34KB, 567x565px) Image search: [Google]
1469925085884.jpg
34KB, 567x565px
>>70122890
>store penger på reklamer
Godt forsǿk, men vi har allerede tilbakevist det argumentet. Stefan har ingen reklamer.
>>
kanskje jeg skal ta noen armhevninger i dag
>>
>>70122980
Hun spiste ikke, satt der og jobbet med noe.
>>
>>70123008
Jeg skal svomme idag jeg.
>>
>>70122994

Men han får fitta full av sand når han får donasjer han ikke synes er store nok.
>>
>>70122903
Njoda, brydde meg ikke veldig da Amazon som nevt fanget dette opp og sǿrget for ingen skade ble gjort. Men byttet alle passord for sikkerhets skyld. Til bank og epost har jeg flere steg som må utfǿres så et passord holder ikke der. Om noen knabber et gammelt forumsbruker jeg laget for 10 år siden så gjǿr det meg ikke noe. Som nevt bruker jeg forskjellige passord på alt, oftest helt tilfeldig laget.

Men er mest overrasket at tross dette klarte noen faktisk å gjǿre det.
>>
>>70123024
Det virker ikke som han provde ordentlig. Måten du fremstiller på får han til å virke usikker. Kan godt være hun hadde vært mer fremkommelig med om han var mer "alfa". Det er å "lure" seg til nummeret hennes virker vel sjeldnere enn når du er frempå om hva du vil.
>>
>>70123048
Svom sommarfugl.
>>
>>70123074
>Velferd er forferdelig
>Får "crowd fundet welfare" uten å produsere noe av nytte
>>
>>70123110
Mer som tjukkas som prover å bli sunn og fornuftig.Så langt så bra.
>>
Hvordan kan man forklare eksistensen selv, gutta?

Er jo ingenting som gir mening, fåvæ
>>
>>70123104
>>Det virker ikke som han provde ordentlig. Måten du fremstiller på får han til å virke usikker. Kan godt være hun hadde vært mer fremkommelig med om han var mer "alfa". Det er å "lure" seg til nummeret hennes virker vel sjeldnere enn når du er frempå om hva du vil.
Ja altså dette er så sykt åpenbart, hvor dum er han liksom? En av oss, definitivt.
>>
>>70123138
er du seriǿs?
>>
>>70123138
hva faen er det du snakker du om
det at faktisk folk gir ham penger, selv om de ikke trenger det, selv om alt innholdet hans er tilgjengelig helt gratis, betyr jo at han produserer over gjennomsnittet godt innhold
>>
>>70122314
>Molyneux theorizes that the pursuit of virtue in our personal lives could bring about a stateless society that abhors the initiation of force (see Non-Aggression Principle). In addition, the free market (see anarcho-capitalism), poly-centric legal systems and private "dispute resolution organizations" (DROs) could be empowered to find new and more peaceful ways of adjudicating common law infractions and contractual disputes
I et sånt samfunn hadde jeg bare leid inn private bǿller til å ta fra folk deres eiendeler eller lem. Hvem skulle stoppet meg? Den ikke-eksisterende staten? Han og sine som skyr vold?
>>
>>70123138
>crowd fundet welfare
nå synes jeg du pröver veldig hardt

han tilbyr innhold på Youtube og folk synes det har nok verdi til at de betaler for det (det synes ikke jeg, men de må få lov)

slutt å hate så intenst på folk som ikke har en A4 jobb, det virker ganske misunnelig
>>
>>70123230
Så artister som får 30k dollar på Patron for å kansje lage et bilde i halvåret er ikke på en slags folkedannet velferd? Mangt en artist som sluttet å produsere da Patron sǿrget for at de fikk et godt liv uten å levere.
>>
>>70123239
>I et sånt samfunn hadde jeg bare leid inn private bǿller til å ta fra folk deres eiendeler eller lem.
hvorfor skulle du ha lyst til å gjǿre det?
>>
>>70123292
det at pengene gis helt frivillig er en fundamental forskjell på donasjoner og velferd, det er en såpass viktig distinksjon at du ikke kan kalle det velferd lenger
>>
>>70123332
Fordi det er lettere å leie folk til å ta ting du vil ha, enn å gjǿre seg fortjent til det.
>>
>>70122550
Spaghetti deluxe. Enig med han andre anonsen, hvorfor ikke heller prove å småprate om man forst har motet med seg? Er jo det som er dorstokkmila, å faktisk initiere kontakt.

T-tror dere det var noen i tråden?
>>
>>70123369
Om en person gir penger til en uteligger hver måned så er det en form for velferd uansett. Eneste forskjellen er at det er frivillig. Og det er mange som betaler skatt frivillig og med glede nettop fordi det også gir velferd til tapere som de syns synd på.
>>
>>70123706
nei, private gaver til uteliggere er ikke velderd det heller
>>
Drar til butikken å kjoper litt gift
>>
>>70123424
jeg er villig til å akseptere at du er en dårlig person, men jeg tror du forstår – selv om vi nå opererer litt i teori-land, altså – hvor vanskelig det er å holde på sånn i lengden, uten å etter hvert miste alt du eier. du trenger jo en bærekraftig privatǿkonomi og en tilstrekkelig privat sikkerhet. husk også at hvis du mener at det skal være ok for deg å stjele fra andre, må du jo samtidig mene at det er ok at folk stjeler fra deg.
det kan selvsagt ikke eksistere noen forutsigbar ǿkonomi eller noe bærekraftig samfunn i det hele tatt hvis folk bare stjeler alt de vil ha. hvorfor skulle noen ville ha noe å gjǿre med deg når du undergraver de universale reglene som et samfunn må hvile på?
jeg tror du ville gått konkurs etter dag én, og mest sannsynlig bli drept også.
>>
>>70123292
vi snakker ikke om dem, vi snakker om Stefan Molyneux, som gikk fra en godt betalt konvensjonell jobb for å gi ut hundrevis av timer med gratis innhold med tusenvis av timer med arbeid bak dem, uten å tjene penger på reklame, selv om han veldig lett kunne gjort det, kun for å holde seg upartisk, som har gitt ut flere boker som du kan laste ned gratis, som kun spor at hvis du tar nytte av innholdet hans, at du donerer en liten slant slik at han kan holde mat i magen til dattera
>>
File: wendelboe.jpg (1MB, 2048x1152px) Image search: [Google]
wendelboe.jpg
1MB, 2048x1152px
Hvem /KAFFE/ her?
>>
>>70123848
>uten å tjene penger på reklame
>kun for å holde seg upartisk
>Prater hele tiden om sitt urealistiske runkeideologi, sine bǿker som TOTALT VIL FORANDRE LIVET DITT LǾP OG KJǾP og selv hans kone misbruker podden til å spre sine uproffesjonelle holdninger om psykologi
Nei altså. Fyren er en politisk forettningsmann, ikke en hyggelig fyr som kun vil ditt beste.
>>
File: Nietzsche187a.jpg (14KB, 220x298px) Image search: [Google]
Nietzsche187a.jpg
14KB, 220x298px
Påminnelse på at mange av de storste kunstnere, forfattere, musikere også videre levde på stotte fra andre mennesker.
>>
>>70123706
Veldedighet er ikke velferd.
Selv om jeg er enig i at patreon-horer og de som ufortjent klikk-agner seg til rikdom gjennom dårlige youtube-videoer laget for barn gjor noe jeg personlig synes er både usmaklig og til dels ganske kreftbefengt, så er det i verste fall beviset på en dårlig kultur, ikke velferd.
Uansett hva man synes om produktet, om det finnes et marked for det, er det vanskelig å generalisere det bort som "uetisk" uten å legge bredere foringer enn det ancap-folka onsker.

For å si det på en annen måte, selv om jeg ikke bruker kokain, og synes det er umoralsk å gjore folk avhengige for så å utnytte avhengigheten deres, forstår jeg at det ikke er kokainen som er problemet, men årsakene til at folk onsker å bruke det. Altså er det ikke et okonomisk, lovmessig problem, men et helseproblem og sosialproblem.
>>
>>70123832
>jeg tror du forstår – selv om vi nå opererer litt i teori-land, altså – hvor vanskelig det er å holde på sånn i lengden
selv om det kanskje er vanskelig så er det ikke umulig hvis man f. eks. spesialiserer seg på det, og da er problemet at det ikke er et lovverk på plass
>>
>>70123985
Gjerne de som drǿmte om anarkisme og kommunistisk verden ironisk nok. Marx sjǿl var jo sjefssnylteren på sin rike aristokratiske venn.
>>
>>70123985
All monetær inntekt er stotte fra andre mennesker.
>>
PÅMINNELSE!

Trump sin innsettelse skjer imorra, norsk tid 1800

Alt er taima og tilrettelagt!
>>
>>70123706
>Og det er mange som betaler skatt frivillig og med glede
elsker dette megmeget.
jeg vet ikke helt nǿyaktig hvor riktig dette er, så ingen må ta det for god fisk helt uten videre, men inntrykket mitt er at de fleste som er positive til skattebyrden sin er de som selv mener at de tjener mer enn de taper på "le contrat social". og hvis man mister det inntrykket, hvis man begynner å oppleve (i subjektiv betydning, altså) at man mister mer enn man får, blir man mye mer negativ til skattebetalinga.
>>
>>70124105
>>
jeg HATER menn som HATER kvinner som HATER menn
>>
>>70124048
Men i Stefan sitt tilfelle så ǿnsker han en statlǿs verden uten et maktapparat. Hvem skal håndholde loven da? Folket? Da blir det nok fort misbruk skal du se når enkelte innser at når de passer på loven, så er det ingen som passer at de fǿlger den selv.

Forsåvidt mener han at ingen bǿr beholde slektskap, eller FOO (family of origin) som han kaller det, og at alle bǿr bryte med sine foreldre og sǿsken snarest mulig, deFOO som han også kaller det.
>>
>>70123985
Helt sant. Historisk kan vi se en klar sammenheng mellom anerkjente kunstnere og enten aristokrati (altså arv og familie som stotter en) eller andre stotteordninger som kunstnerstipend og lignende.
Det er ikke så mye uenighet rundt hvorvidt det har samfunnsnytte å lonne kunstnere og filosofer som en kanskje skulle tro, og det er en spesiell type hoyfungerende autist som ikke tror det finnes nytte i skjonnhet, kunst og filosofi som konsepter.

Personlig tror jeg borgerlonn vil kunne skape en bro mellom velferds- og stipendiatordninger, men det er en annen samtale for et annet tema enn ancap.
>>
>>70124167
Jeg HATER deg
>>
>>70124167
d-du også
>>
>>70124167
Hvor hanrei er du?
>>
>>70124105

Skulle onske jeg kunne sett dette brevet 1,5 år siden. Det hadde virkelig vært et hjerneknull.
>>
>>70124188
>>70124195
IKKE greit
>>
>>70124175
>Men i Stefan sitt tilfelle så ǿnsker han en statlǿs verden uten et maktapparat. Hvem skal håndholde loven da? Folket? Da blir det nok fort misbruk skal du se når enkelte innser at når de passer på loven, så er det ingen som passer at de fǿlger den selv.
nei
han onsker at staten skal være et lite apparat, som sitter og venter på at folk bryter loven, for å så lope ut for å arrestere den kriminelle
>>
>>70124175
tror du misforstår meg, kommentaren min var kritikk av Stefans ideologi
>>
>>70124133
>men inntrykket mitt er at de fleste som er positive til skattebyrden sin er de som selv mener at de tjener mer enn de taper på "le contrat social". og hvis man mister det inntrykket, hvis man begynner å oppleve (i subjektiv betydning, altså) at man mister mer enn man får, blir man mye mer negativ til skattebetalinga.
Nei sier du det...

Når det er sagt så lever vi i Norge, og folk flest gjǿr det ganske greit her. Altid noen grinebiter som vil ha mer og mer til seg selv så klart, men tenker at den vante Ola Nordmann i byen som ikke er samfunnets taper og derfor bitter syns det er helt greit å skattes da han klarer seg fint fordi, til forskjellige grader naturlig nok. Er helt sikkert de som syns det er greit med skatt når den går til rusmisbrukere, men ikke til immigranter for eksempel.

Legger faktisk merke til at de fleste som stiller seg mest negativ til det er enten de rikeste, eller de fattigste. Mange på NAV som stemmer FRP eller Hǿyre selv om disse partimedlemmene ǿnsker å redusere om ikke fjerne stǿtten. Snedig hvordan de fattigste ser på seg selv som fremtidlige rikinger.
>>
>>70123960
>Prater hele tiden om sitt urealistiske runkeideologi
...det er bare din antagelse, som for ǿvrig ikke stemmer. Det siste året gikk mye i å få Trump inn i det hvite huset, og han roet anarkokapitalismen (og anti-barnevolden) ned veldig kraftig for å oppnå det.
Og det er litt rart at du regner med at jeg skal stole på deg her. Hvorfor skulle du, som ikke gidder å hǿre på et program, vite hva som blir sagt? Det gir da ikke mening.
Jeg tror aldri Stefan har vært uoppriktig mtp hvor "urealistisk" det er; han sier stadig vekk at et skifte til et statlǿst samfunn krever et årslǿp på minst flere generasjoner, dersom det i det hele tatt er mulig.
>sine bǿker som TOTALT VIL FORANDRE LIVET DITT LǾP OG KJǾP
Bǿkene er gratis tilgjengelig.
>>
>>70124369
>Det siste året gikk mye i å få Trump inn i det hvite huset, og han roet anarkokapitalismen (og anti-barnevolden) ned veldig kraftig for å oppnå det.
Helt klart upartisk da altså. Prinsipper til side for politikken.
>>
>>70124176
Grunnen til dette er fordi folk med fritid kan finne på mye rart. Literært hvem som helst kan være en "artist". Det eneste jeg annerkjenner som artisteri i denne formen er ting som krever omfattende undersokelse og arbeid for å utfore. Noen som skriver en bok er en artist, folk som driver med legemitim arkitektur er artister. Folk som kaster maling på ett lærret, spikrer fast en dormatte til veggen, eller tegner en dame med store fotter er folk som aldri burde få stotte fra staten.
>>
>>70124167
så du godtar at kvinner hater menn?
Hat er aldri greit, dustefant
>>
>>70124369
>Reklamerer for sine bǿker
>Folk laster dem ned
>Folk donerer til han fordi boka fikk dem til å forstå hvor mye de hater mamma og pappa fordi de ikke er veganere
>Folk sprer dritten hans slik at han får flere tittere som gjǿr det samme
Fyren har lite respekt blandt sine liketenkende for en grunn.
>>
>>70124406
>Helt klart upartisk da altså.
Hva mener du?
Målet har aldri vært å være upartisk.
>Prinsipper til side for politikken.
Du må tro hva du vil.
Stefan stǿttet ingen i 2012.
>>
File: 1483494018712.jpg (20KB, 480x360px) Image search: [Google]
1483494018712.jpg
20KB, 480x360px
Hva tenker tråden om at Serbia prover å annektere Kosovo akuratt nå?
>>
Hvorfor prater vi engang om en klisje MRA som har verdens stǿrste samling av fedoraer? Hva har det med Norge å gjǿre?
>>
File: not.jpg (54KB, 720x530px) Image search: [Google]
not.jpg
54KB, 720x530px
>>70124605
>>
>>70124605
norge er under angrep fra feminister så MRA-temaer er veldig relevant her til lands
>>
>>70124603
>Serbia prover å annektere Kosovo akuratt nå
Saus?
>>
Viss vi skal prate om Norge. Hva tenker folk om godeste Jensen? Tidligere politileder som nå har vært i rettsak i en god stund? Skyldig eller utsatt for justismord?
>>
Dokke tru dokke e smart
Men dokke e bare dum
>>
>>70124636
Norge har alltid vært et av verdens mest feministiske og liberale land, helt tilbake til vikingtiden og trolig lengre.

Er bare du som ikke har fulgt med og derfor er overrasket.

>>70124632
Det var ikke et argument vennen, det var et spǿrsmål. Stor forskjell.
>>
>>70124662
Har ikke fulgt med på denne saken fåvæ, korrupsjon er ikke noe å bli sjokkert over, spesielt ikke på så lavt plan som det der også
>>
>>70124603
jeg hörte om det först i går, så er lite informert om det fåvæ

men jeg tenker at Serbia må få lov til å fjerne kebab fra området
>>
>>70124605
Autisme, svaret er alltid autisme.
>>
>>70124490
Jeg tror jeg forstår argumentet, men det åpner for en rekke andre sporsmål, som "hvilke kriterier skal ligge til grunn" for hvem som får stotte, "hvilke kunstarter anses som stotteverdige", og kanskje mest opprivende "hvem skal bestemme hva som anses som verdige kunstuttrykk" osv.

Selv om jeg er enig i at det finnes mye drittkunst utfort av idioter som har skjont hvordan de skal manipulere kunstidioter, foler jeg at det er vanskelig å forene "nyskapende tolkninger og uttrykk for kunst er nodvendig" og tanken på at noen skal vurdere, ut fra et ikke-skapende standpunkt, hvilke uttrykk de personlig liker eller ikke liker.

Salgbarhet er bare én del av ligningen, og langt fra den viktigste. Mange av de mest anerkjente kunstnerne fra gamle dager levde og dode i fattigdom, til tross for at mange av dem mottok stotte for å skape det de gjorde.

Men det er et interessant tema, selv om jeg kanskje overtenker litt akkurat nå.
>>
https://www.youtube.com/watch?v=dQmK1CnwOUI
>>
>>70124730
Syns det er grusomt fåvæ. Nesten på samme rad som russiske innvandrere i Finnmark er betalt av Russland for å bosette seg der, slik de kan invandere om noen generasjoner. Bare noe jeg også hǿrte
>>
>>70124603
Kosovo je Srbija fåvæ
>>
>>70124841

Kosovo har alltid vært historisk serbisk, det er albanerne som sakte ble en majoritet og startet seperatistkrigen i 98.
>>
File: le sweaty man.jpg (94KB, 300x900px) Image search: [Google]
le sweaty man.jpg
94KB, 300x900px
>dfn kronisk svette fötter
>dfn når jeg har valget mellom å gå med gjennomblaute sokker hele dagen eller å bytte sokker en gang i timen
>>
File: boerner.jpg (100KB, 529x706px) Image search: [Google]
boerner.jpg
100KB, 529x706px
germanske jenter?
>>
>>70124662
Vel, det er lite som tyder på at han IKKE er involvert i transport av tonnevis med hasj, så jeg vet ikke helt hva du mener med justismord i denne sammenhengen. Vil du utdype?
>>
>>70124928
>>70124940
Fant serbermafiaen.
>>
>>70122550
Han prövde ihvertfall, det er mer enn hva som kan sies om de fleste inne her, inkludert meg selv.
>>
File: normal.jpg (177KB, 596x569px) Image search: [Google]
normal.jpg
177KB, 596x569px
Hvor mye hater dere meg?
>>
https://www.nrk.no/nordland/mann-tiltalt-a-angrepet-innbruddstyv-med-sverd-1.13331223

SÆLVESTE NARVIK
>>
File: normal template.png (38KB, 596x569px) Image search: [Google]
normal template.png
38KB, 596x569px
Her er den blanke
>>
>>70125335
Med tanke på at jeg har alle de der + noen ekstra, veldig lite faktisk
>>
File: trash.jpg (30KB, 300x418px) Image search: [Google]
trash.jpg
30KB, 300x418px
>>70125376
>ikke på norsk
Dette holder ikke.
>>
File: 1482714149025.jpg (47KB, 640x426px) Image search: [Google]
1482714149025.jpg
47KB, 640x426px
>>70125335

Det samme her fåvæ, minus en eller to ruter.
>>
>>70124167

Hvorfor det? Kvinner som hater menn er soppel.
>>
>>70125371
Burde ikke være straffbart å beskytte sitt hjem mot innbrytere
IKKE TRÅKK PÅ MEG
>>
>>70125507
Hvis du leser saken gjorde han litt mer enn å forsvare hjemmet sitt da.
>>
File: 1484738467739.jpg (44KB, 377x667px) Image search: [Google]
1484738467739.jpg
44KB, 377x667px
>>70125371

>bilde av tiltalte
>>
>>70125507
Neida, men å jakte på dem og så stæbbe bilen deres? Kan ikke si jeg synes han handlet feil NOK til å fortjene ti år i spjeldet. Kanskje seks mnd for skadene, og seks mnd for kjoringa, men TI ÅR? Da synes jeg de ikke skal tråkke på meg.
>>
>>70125577
>>70125655
Blodhevn er norsk tradisjon, Harald Hårfagre ville vært stolt
>>
>>70125371

Når politiet må bevæpne seg i en alvorlig sak, tror dere de tenker "håhå fett, vi får bruke våpen"?
>>
>>70125655

>noen har brutt seg inn i mitt hus og odelagt illusjonen min om trygghet totalt
>åja de stakk, nå er alt helt okay og jeg kan slappe av
>>
File: index.png (8KB, 275x183px) Image search: [Google]
index.png
8KB, 275x183px
>>70125655
Enig, de innbryttstyvene kommer garantert til å få maks et par måneder, er ikke rett sdm.
>>
>>70125376

>held at least one birthday party

Hvem er det som ikke har gjort dette? Hva innebærer det egentlig? At man personlig arrangerer en bursdagsfest? Det har jeg gjort mange ganger, men hovedsakelig er det bare meg og tre-fire kompiser som finner på noe og tar en pils. Kan det kalles en bursdagsfest da?
>>
File: hjelp meg.png (50KB, 600x576px) Image search: [Google]
hjelp meg.png
50KB, 600x576px
Når er hytteturen gutta? Jæg har snoscooter
>>
>>70125649
mer sannsynlig at huseieren er en "kjenning av politiet" for å si det sånn, höres ut som en ganske typisk kjeltring
>>
>>70125819
Antok det var hjemmefest ifbm bursdag, gidder ikke å ha folk som drikker seg dritings hjemme til meg fåvæ, så har aldri hatt det.
>>
>>70125696
Som (((viking))) ville jeg foreslått at de fikk valget mellom trelldom for mannens ætt eller å miste en hånd for innbruddet og krenkinga av annen manns eiendom.

Som borger av en rettsstat ville jeg heller anbefalt ham å skaffe en god advokat, fordi vi har så dårlig selvforsvarsrett i dette landet.

>>70125730
Jeg tror egentlig det, selv om det sikkert er en sånn ting man blir vant til. Og om man har kone og barn er det kanskje andre ting som går gjennom hodet.
Du kan jo se lignende på "politiet" på tv og sånt, det å kjore fort med blålys og andre action-ting er jo det som gir purk ståpikk, så hvorfor skulle det vært annerledes å leke med gunnere?
>>
File: Morpheus2.jpg (39KB, 600x543px) Image search: [Google]
Morpheus2.jpg
39KB, 600x543px
>dfn Nyhetsspeilet faktisk skriver en god artikkel

http://www.nyhetsspeilet.no/2014/11/privateide-banker-eier-landet-vart-vet-du-hvorfor-det/
>>
File: normisbingo.png (43KB, 596x569px) Image search: [Google]
normisbingo.png
43KB, 596x569px
>>70125835
dette kan ta lang tid å få organisert, det er ikke sikkert det skjer för snöen har smelta
>>
>>70125809
Jeg er ikke uenig. Og jeg sier ikke at jeg ville handlet rolig og behersket i tilfellet jeg tok med et sverd fra jobben og racet hjem. Men nå er det slik at konsevensene ved å handle i affekt ikke alltid utveier gevinsten ved å fole at man får oppnådd hevn. Men det er en privatsak sdm, ikke som om de som gjor alvorlig ulovligheter oftest er kun EN tur i fengsel heller.
>>
>>70125838
>Mann med jobb og tenåringsdatter
>Typisk kjeltring
Hva er det du har smeika?
>>
>>70125835

>moved out of parent's home

Kan jeg krysse av denne hvis jeg har flyttet tilbake igjen?
>>
File: 1484824855120.jpg (4KB, 273x184px) Image search: [Google]
1484824855120.jpg
4KB, 273x184px
>>70125978
Drar ikke på hyttetur med normiser
>>
>>70126017
Nei
>>
>>70125730
det finnes en del betjenter med null interesse i skytevåpen, for noen av dem er våpen noe de bare må forholde seg til fordi jobben sier det, ellers hadde de aldri rört en pistol

det gjelder spesielt kvinner da, men noen mannlige betjenter også anti-morro
>>
>>70126011
Skurker har familie de også.
>>
https://www.youtube.com/watch?v=8A9YW9cxfPY felte en liten tåre fåvæ
>>
>>70126036
jeg er en veldig sympatisk fyr (ikke homo)
>>
File: 1484845143203.png (46KB, 596x569px) Image search: [Google]
1484845143203.png
46KB, 596x569px
>>70125335
>>70125376
Hva gjor jeg nå gutta
>>
>>70126292
>>
File: normalhomse.png (46KB, 596x569px) Image search: [Google]
normalhomse.png
46KB, 596x569px
>>
File: 1484845143203.png (60KB, 596x569px) Image search: [Google]
1484845143203.png
60KB, 596x569px
>>70125376
Sporsmåltegnene er ting jeg egentlig ikke er helt sikker på. Jeg vil jo gjerne tro det da, men jeg er ikke helt sikker.
>>
>>70126058
Tror faktisk flertallet har denne innstillingen, i hvertfall etter hva jeg har erfart.
t. fra en politifamilie
>>
File: normiss.png (54KB, 596x569px) Image search: [Google]
normiss.png
54KB, 596x569px
Ranger meg
>>
File: 1484845143203.png (41KB, 596x569px) Image search: [Google]
1484845143203.png
41KB, 596x569px
>>70125376
er jeg normiss?
>>
File: 1484722773096.png (193KB, 499x478px) Image search: [Google]
1484722773096.png
193KB, 499x478px
>>70126672
>>70126530
>>70126471
NORMIES GÅ AV MITT BRETT!
>>
>>70126672
>jomfru
>>
>>70124976
Tenkt på å bytte vaskemiddel? Det kan være noe du reagerer på.
>>
File: normisbingo.jpg (192KB, 596x569px) Image search: [Google]
normisbingo.jpg
192KB, 596x569px
jeg er ikke en forbanna normis engang
>>
>>70126768
baredrepmegallerede.tiff
>>
File: 1484845143203.png (43KB, 596x569px) Image search: [Google]
1484845143203.png
43KB, 596x569px
>>
File: lz6rr3f0.jpg (294KB, 596x569px) Image search: [Google]
lz6rr3f0.jpg
294KB, 596x569px
fy faen
>>
>>70126768
Dårlig sugejobb teller ikke, gjor det?
>>
Nå må dere dra til butikken
>>
>>70127010
de aller fleste sugejobber er dårlige
>>
>>70127051
va der nettopp
>>
>>70127051
Handla i går...
>>
File: Untitled.jpg (186KB, 596x569px) Image search: [Google]
Untitled.jpg
186KB, 596x569px
>>
>>70127053
Litterært dette
>>
File: normtemp1.png (40KB, 596x569px) Image search: [Google]
normtemp1.png
40KB, 596x569px
Se der, ja
>>
whe does Bokmål sound so childish? It sounds like it's lacking rudimentary linguistics that sophisticated languages need.
>>
>>70127053
Faktisk endel sannhet i dette. Jeg har fått kanskje to-tre stykker som var ganske bra, resten har vært ett fullkoment ubehag.
>>
>nettsider på nynork

Hvem mener dette er akseptabelt i 2017?
>>
>>70127305
Det er faktisk veldig viktig dersom vi skal bevare språket.
>>
>>70127344
Nei, det er det ikke.
>>
>>70127355
>t. Laurits Hojberg
>>
>>70127237
Because it's a simplification of a very very silly language that has a bunch of crazy linguistics just to fuck with people.
>>
File: IMG_0150.jpg (209KB, 640x670px) Image search: [Google]
IMG_0150.jpg
209KB, 640x670px
>>
>>70127344
Bevare hva? Nynorsk er et kunstig sammensurium av noen utvalgte vestlandsdialekter som en selvutdannet språknǿrd syntes klang fint. Det har ingenting med faktisk språkhistorikk unntatt som en kuriositet som burde vært behandlet som den uproffe, urepresentative smǿrja det er.
>>
>>70127587
t. Mogens Höjborg
>>
>>70127567
>not fat
>ikke avkrysset
fy faen burgeranon...
>>
Innafor å ta seg en dusj?
>>
File: 1484845143203.png (46KB, 596x569px) Image search: [Google]
1484845143203.png
46KB, 596x569px
hm
>>
>>70127703
Alltid.
>>
Nynorsk, det kaller jeg "aspergernorsk" jeg.
>>
>>70127587
Du vet absolutt ingenting. Bokmål er resultatet av Dansk okkupasjon, Nynorsk er en måte for vestlandet å samles under ett skriftspråk.

Også
>t. Emil Bendiksen
>>
>>70127237
D*nsk påverknad.
>>
>>70127767
Vær så snill å forklar meg hvor jeg tok feil i det jeg postet. Jeg benekter ikke at bokmål er et resultat av danskene, men det representerer da faktisk noe folk har snakket og fremdeles snakker i dag. Det er ingen som snakker "nynorsk". De bruker sin dialekt i talespråket, og så tilpasser de det så det blir sånn cirka i nærheten av nynorsk skriftlig.
>>
>>70127935
>denne maktdemostrasjonen av ignoranse

Ha sex.
>>
>>70127053
Sannhet. Det verste jeg vet er når dama liksom forventer at jeg skal komme på tre minutter, eller hun blir "sliten i kjeven" etter like lang tid. Nesten like ille er om hun bare klarer å få inn hodet. Har vært bortpå kun 2-3 stykker som klarer å ta hele pikken, og kun en av dem har sugd meg til orgasme. Hittil er tallet på de kvinnfolka som har fått meg til å komme ved oralsex rundt to.
>>
File: bingobingo.png (31KB, 596x569px) Image search: [Google]
bingobingo.png
31KB, 596x569px
>>70125835
>>70125978
>>70126292
Krever da ikke allverden.
Er ikke engang sosial.
Den overst til hoyre er vel mer et tegn på at jeg ikke har begynt familiefasen.
>>
>>70128045
Slutt å forsvare et kunstig kvasispråk som de fleste hater.
>>
>>70127681
Stussa litt på den sjolv, kva kryssar ein av om ein er ein stor kar (for deg) men også har ganske greit med mage?
>>
Ser dere på Level Up?
Hvorfor er Karl så basert, gutta?
>>
File: katana.png (246KB, 439x223px) Image search: [Google]
katana.png
246KB, 439x223px
>>70125371
>fy faen... prover å stjele mangaen min, vellferdsnegere?

*trekker kontor-katanaen i slira*

>ikke faen

*presser foten så hardt ned på pedallen at hans volvo 240 er på nippet med å bryte lydbarrieren*
>>
>>70124663
Dåm som seie dåm e dåm, dåm e dåmme, dåm!
>>
>>70124663
>>70128313
SKRIV NORSK
>>
File: 1473548137373.jpg (8KB, 220x173px) Image search: [Google]
1473548137373.jpg
8KB, 220x173px
>>70128251
>dfn bruker NAV penga til å kjope manga
>>
File: afrofeel.jpg (35KB, 600x545px) Image search: [Google]
afrofeel.jpg
35KB, 600x545px
De tror ikke det er som det er, men det gjör
>>
File: trist som faen.png (44KB, 596x569px) Image search: [Google]
trist som faen.png
44KB, 596x569px
fy faen...
>>
>>70128385
PRIVATISER
>>
>>70128355
"Dem som sier at de er dumme, de er dumme de"
Kom igjen, jeg gjorde narr av ham
Drit og dra om du ikke kan ta en vits, og heller ikke kan ignorere den
>>
Jeg...
>>
File: 1481422392600.jpg (49KB, 562x490px) Image search: [Google]
1481422392600.jpg
49KB, 562x490px
>>70128600
v...
>>
Hva synes dere om hun på bildet?
>>70128418
>>
>>70128768
Tenker at det er veldig degenerert.
>>
>>70128768
Jeg ville
>>
>>70128768
"hun"
>>
File: 10kra.gif (799KB, 200x189px) Image search: [Google]
10kra.gif
799KB, 200x189px
>>70128529
>dem som sier de er
>>
Elsker hockey, gaming og jenta mi fra USA hehe
>>
Håper dere har drikke klar til i morgen
>>
>>70128768
Burde avlives.
>>
>>70128861
Jeg også fåvæ, ville ikke tatt noen ting i röven, men jeg hadde latt "henne" suge meg fåvæ
>>
>>70128768
Skjonner helt ærlig ikke hvem som er tiltrukket av sånt. Enten liker du kuk, eller så gjor du det ikke. Hvorfor må... vedkommende se ut som en jente, men samtidig ha en 20cm lang pikk? Forstår det virkelig ikke.
>>
>>70128910
Hvorfor skal jeg ha drikke til i morgen? Jeg avtalte jo med gjengen at jeg var opptatt denne fredagen og at vi heller skulle drikke neste fredag når jeg var ferdig med eksamen.
>>
>>70128768
Den penisen er ikke feminin i det hele tatt.
>>
>>70128970
Hva faen for en eksamen er det du har i januar?
>>
>>70128768
hu har stǿrre penis en meg
>>
Jeg ringte og sa jeg var syk av matforgiftning i dag. Er det nödvendig å ringe i morgen også? Antar at de vet jo at jeg burde holde meg borte fra jobb i 48 timer da de er helsepersonell
>>
>>70129045
Hvor stor penis har du?
>>
>>70129101
lite grann mindre en henes
>>
>>70129018
Okonomihistorie.
Går på et tulleuniversitet som har oppstart på vanlige fag i februar/september og kjorer intensive fempoengsfag i januar/august.
>>
File: 1479147544402.png (831KB, 1280x1381px) Image search: [Google]
1479147544402.png
831KB, 1280x1381px
Jeg vet jeg må sette meg ned og lese pensum gutta, men jeg får det for faen ikke til. Er en mental sperre som bare gjor at jeg sitter apatisk og glor i skjermen. Hva faen gjor jeg gutta?
>>
>>70128970
Hallo? Trump skal inn i det hvite haus, nå må du altså kjope inn i morgen syntes jeg
>>
File: eg må drite.jpg (57KB, 492x491px) Image search: [Google]
eg må drite.jpg
57KB, 492x491px
Hei gutta
>>
>>70129135
Jeg vil vite lengden fåvæ. Jeg skal ikke domme.
>>
>>70129229
Jeg har pensum som må leses, kan ikke sitte hele kvelden og feire når jeg har eksamen om en uke.
>>
>>70129208
Skru av PC-en og bare vær deg selv
>>
>>70129198
Det hortes ekstremt jalla ut, hva faen. Du får uansett ha lykke til.
>>
>>70129208
Samme problem her fåvæ. Fy faen jeg begynner å ligge langt bak selv om jeg bare er en - to uker inni året.
>>
>>70129269
Nerd!
>>
>>70129262
12,5 cm
>>
File: BARE.jpg (32KB, 472x472px) Image search: [Google]
BARE.jpg
32KB, 472x472px
>dfn tissen din bare er 19,5cm lang
>>
>>70129208
Du er nok ikke vandt til ting som ikke gir sterk stimulering av hjernen som det drittbrevting gjor. Anbefaler at du leser på papir og finner et eget sted der du kan sitte og lese uten å bli forstyrret av datamaskin.
>>
File: 1447279806554.jpg (141KB, 543x405px) Image search: [Google]
1447279806554.jpg
141KB, 543x405px
>dfn bare 24cm lang penis
>>
File: Slæsketryne.jpg (34KB, 400x440px) Image search: [Google]
Slæsketryne.jpg
34KB, 400x440px
>>70129340

>dfn 16 cm lang tiss

Akkurat pass fåvæ. Ser ingen grunn til at den skulle vært lengre.
>>
>>70128884
bare hold kjeften
>>
File: 1346761612617.jpg (72KB, 709x765px) Image search: [Google]
1346761612617.jpg
72KB, 709x765px
lengde spiller ingen rolle når din penis er formet som en flyndre
>>
File: IMAG0452.jpg (2MB, 1520x2688px) Image search: [Google]
IMAG0452.jpg
2MB, 1520x2688px
Big Mac til middag gutta
>>
>>70129502
Fy faen så ekkelt.
>>
>>70129502
Pent.
>>
>>70129502
Fy faen, må gå å kjope middag nå jeg
>>
File: flott post.jpg (117KB, 1000x800px) Image search: [Google]
flott post.jpg
117KB, 1000x800px
>>70129502
>>
https://i.4cdn.org/wsg/1484674723960.webm

Er han /vårkar/?
>>
https://www.youtube.com/watch?v=85rcd5hq2ds
>>
>>70129502
>>70129526
>>70129529
>>70129539
>>70129592
Minnet meg om /norgetråden/ anno 2015 fåvæ
>>
>>70129729
Nei, han er svensk, ikke norsk
Dessuten er nazisme kjipt, selv når det er ironisk nazisme
>>
8 minutter til olsalget stenger. Må bare holde meg fast i stolen et par minutter til nå, så kan jeg være edru enda en dag. Kom igjennnnn
>>
>>70129502
hey kid, wanna get hitched?
>>
>>70129849
nei, nasjonalsosialisme er flott det
>>
>>70129198
hvor
>>
>>70129729
Er litt dårlig gjort av han når de fleste som ser på han er lettpåvirkelige 12-13 åringer.
>>
>>70129902
Nei, der tror jeg jammen du tar feil
>>
>>70129971
du veit ikkje kva du snakka om
>>
>>70129907
Hvorfor i alle dager skulle jeg ville fortelle deg det?
>>
>>70130004
Så heldig at ikke du gjǿr det heller, da
>>
jeg er ikke sint
slutt å kalle meg sint
>>
>>70130053
jeg er nysgjerrig på hvor tulleuniversitetet befinner seg
>>
>>70130090
allerede tilbakevist
>>
>>70129971
nasjonalsosialisme innebærer ikke automatisk et onske om jodeutryddelse
>>
tror jeg ville vært en veldig kjekk kar hadde jeg slanka meg litt og skaffet meg muskler
>>
>>70129884
Jadaa
>>
>>70130142
Tilbakevisningen din er tilbakevist
>>
>>70130190
gratulerer
>>
nasjonalsosialisme er bare annerkjennelsen av at en sosialistisk stat ikke kan fungere utenfor et homogent sammfunn
hvis du er imot innvandring, men for velferdstaten er du egentlig nazi fåvæ
>>
>>70130184
Rart da, at den eneste nasjonalsosialistiske staten som noensinne har eksistert varte i tolv år og klarte på den tiden å odelegge hele det europeiske kontinent i sin streben etter å utrydde nettopp jodene.
>>
File: 1469407495293.jpg (12KB, 238x192px) Image search: [Google]
1469407495293.jpg
12KB, 238x192px
>>70130299
>>
>>70130299
Det ville du nok Anonsen. Ment for >>70130151
>>
File: comfyaasad.jpg (53KB, 197x190px) Image search: [Google]
comfyaasad.jpg
53KB, 197x190px
>>70130190
jeg kjopte en sixpack som jeg skal drikke alene fåvæ
>>
File: 1484575447892.jpg (165KB, 960x640px) Image search: [Google]
1484575447892.jpg
165KB, 960x640px
You did you guys achieve personal pet american?
I want one too
>>
File: 1484308346828.gif (2MB, 390x241px) Image search: [Google]
1484308346828.gif
2MB, 390x241px
meg og hitler
>>
>>70130299
Kan ikke vi bare utrydde de jodene da sånn at vi slipper å snakke om de hele tiden?
>>
>>70130338
Ja, men de falt sammen på grunn av at de invaderte naboland og myrdet egen befolkning, ikke på grunn av at de var nasjonalister eller sosialistiske som jo egentlig begrepet nasjonalsosialisme burde begrense seg til å omfavne.
>>
>>70130436
Meg til hoyre.
>>
File: 1482691186574.png (83KB, 258x330px) Image search: [Google]
1482691186574.png
83KB, 258x330px
>>70130299

>uironisk ha et slikt unyansert syn på verdenshistorie
>>
https://www.youtube.com/watch?v=y4o4qtWBepQ
>>
>muh nazi tyskland

kom dere ut av landet jævla hanrei landsforrædere
>>
File: 1471530064915.jpg (323KB, 1200x868px) Image search: [Google]
1471530064915.jpg
323KB, 1200x868px
meg på bildet
>>
File: 1484524733335.jpg (85KB, 750x750px) Image search: [Google]
1484524733335.jpg
85KB, 750x750px
Daglig påminner
>>
>>70130657
Dette. Nassere UT!
>>
File: 36578969074757.jpg (58KB, 545x357px) Image search: [Google]
36578969074757.jpg
58KB, 545x357px
meg og gutta
>>
>>70130707
kan nokon breve det jævla bra politiske kompasset som inneheld moderne ideologi forbi hogre-venstreaksa?
>>
nå som vi er på tema
noen som vet når ny fash the nation kommer ut?
har de slutta eller?
>>
File: lars.jpg (60KB, 614x457px) Image search: [Google]
lars.jpg
60KB, 614x457px
Hvem /Lars Monsen/ her?
Finnes det en mer basert nordmann?
>Når du må rope på engelsk til grizzlybjörnen fordi du er i Canada
>>
Nå har denne tråden blitt for kantete for meg. Farvel. Håper dere tar til vettet.
>>
>>70130923
Dette. Når alle nasserne er på samtidig blir det for mye for meg også. Sees i morgen gutta.
>>
File: heil.jpg (159KB, 364x445px) Image search: [Google]
heil.jpg
159KB, 364x445px
>>70130923
ha det bra
>>
>>70130923
Er bare en kantegutt, og han gjör det mest for oppmerksomhet.
Er bare å la være å svare.
>>
>>70130976
de starter tidlig de disse dager
>>
https://www.youtube.com/watch?v=rO1bEGPVl90

Tanker?
>>
Oppkjoring på tirsdag gutta, send gode tanker og be til kek for meg
>>
File: thanks for helping us.webm (3MB, 640x360px) Image search: [Google]
thanks for helping us.webm
3MB, 640x360px
>>
>Sauene har blitt så indoktrinert at når et standpunkt som ikke er godkjent kommer til lys, loper de bare vekk.

Hvordan skal det ende gutta
>>
File: 1481906509661.png (113KB, 241x255px) Image search: [Google]
1481906509661.png
113KB, 241x255px
>>70131220
>Oppkjöring först nå
Har du begynt å få hår på tissen også?
Stemmeskifte?
>>
>>70131209
Vakkert
>>
>>70131246
Nå skjonner jeg ingenting... Har sauene begynt å folge trafikklys?
>>
File: 1484845143203-1.png (36KB, 591x569px) Image search: [Google]
1484845143203-1.png
36KB, 591x569px
>>70125376
fy faen
>>
>>70131406
Hei stormanon
>>
File: truethough.jpg (831KB, 1200x1600px) Image search: [Google]
truethough.jpg
831KB, 1200x1600px
>alle sosialistene stikker et par hitlerbrev
>>
>>70131246
har egentlig ganske lite å si hva "sauene" syns
vi kommer ikke til å vinne demokratisk, eller ved å overbevise folk i debatt, 90% av folket sitter for godt fast i sine syn, er for komfortable til at det ikke er noen vits i å diskutere med dem
>>
File: 1458051412116.jpg (142KB, 625x626px) Image search: [Google]
1458051412116.jpg
142KB, 625x626px
>>70130299
>>
Daglig påminnelse om at jenter ikke kan prumpe. Tenk på det, du har aldri hort en jente slippe en braker har du?
>>
>>70131712
ikke en braker, men har hort prump fra jenter
>>
Nav ringte meg no nettopp og eg averga kurset og slave arbeidet med å sei at eg vente på ein telefon fra ein arbeidsgiver.

Takk gutta!
>>
>>70131712
Mor mi slapp brakere hele tiden når jeg bodde hjemme fåvæ
>>
>>70131826
>når
>>
>>70131712
eg prumpe
>>
Tar og ser litt "Kontoret (Forente Stater)" (2005-2013) jeg
>>
>>70130878
Lars Monsen er den ideelle normannen, sett bort ifra at de fleste ikke vil väre tv stjerner.

Vi bör da heller være naut som konstant leker i skogen
>>
https://www.youtube.com/watch?v=_M2Ewi2YlvA

Er nynorsk rapping elite?
>>
full fyr i ovnen gutta
varmt gutta
>>
>trykk på "bli medlem"
>kun 1 mnd. oppsigelse regnes fra forste månedskifte!
>alle medlemskapsvalgene er uten binding
>trykker på betignelser
>medlemskapet gjelder fra innmeldingsdato og i 6 betalende måneder dersom ikke annet er oppgitt.

??? det er jo ingen medlemskap med binding, betyr dette at de bare lyver og at jeg vil bli bundet i 6 måneder om jeg bare vil trene i 2?
>>
Herre Gud gutta jeg er så sliten ass dette "selvforbedringsdriten" tar på ass
>>
Rift i lakenet gutta.
>>
>>70132340
Hvorfor vil du bare trene i to?
>>
>>70132340
Nei, det betyr bare at det fornyes/må fornyes hvert halvår.
>>
>>70132434
Hogskolen fikser treningssenteret så jeg kan ikke trene der på en måned.
>>
hvem /privatisert/ her
>>
>>70132377
Da har jeg fiksa riften i lakenet gutta.
>>
>>70132377
>>70132904

Er det det ungdommen kaller det nå til dags?
>>
>>70132193
Eg bygde eit hus borti Hareid når ditta drape hende.
>>
eplejuice er noe til å spy av
>>
>>70133021
Hva kalte du laken for da du var ung onkel bestefar?
>>
File: 31.jpg (49KB, 550x535px) Image search: [Google]
31.jpg
49KB, 550x535px
Ny tråd?
>>
File: 1454839432099.png (268KB, 367x472px) Image search: [Google]
1454839432099.png
268KB, 367x472px
>>70133230
såklart ikkje
>>
>>70133230
Would you like me to make one?
>>
Viktig å holde seg i form
>>
>>70131243
The fuck is this?
>>
>>70131819
Du hadde bare hatt godt av å gå på det kurset
>>
File: 1480759779130.webm (690KB, 1280x710px) Image search: [Google]
1480759779130.webm
690KB, 1280x710px
JEG ER I KJEMPEFORM
JEG ER I KJEMPEFORM
>>
Hvem /forkjolet/ her?
>>
Neger
>>
>>70134456
Er du Robert?
>>
da var det over
>>
File: 1420240466022.jpg (28KB, 499x499px) Image search: [Google]
1420240466022.jpg
28KB, 499x499px
>>70133825
dfn ikke i kjempeform
>>
>>70133825
Jeg er ikke det, jeg må gå ned 8 kg til i sommer.
>>
Hehe
>>
>>70134920
>>70134920
>>70134920
>>
Nei gutta nå har jeg vært våken i 20 timer altså helt forferdelig, fikk min forste matbit på 12 timer for et par minutter siden.

>>70125076
Ja altså det skal han ha, men slik jeg så det kræsjet han og brant veldig. Sånn når hun sa det var ledig, han skulle bare satt seg, men istedenfor så spurte han "virkelig? er du sikker på at det er ledig her?" litt nervost.

Foles som om jeg bevitnet en intrikat sosial dans idag, som gikk fryktelig feil.
>>
File: 1436823215447.jpg (57KB, 895x895px) Image search: [Google]
1436823215447.jpg
57KB, 895x895px
>>70134935
HOMO nå dreiv jeg å lagde
>>
>>70130383
kek
>>
Det fyrer og knaker i peisen, gutta!
Thread posts: 330
Thread images: 77


[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Top | Home]

I'm aware that Imgur.com will stop allowing adult images since 15th of May. I'm taking actions to backup as much data as possible.
Read more on this topic here - https://archived.moe/talk/thread/1694/


If you need a post removed click on it's [Report] button and follow the instruction.
DMCA Content Takedown via dmca.com
All images are hosted on imgur.com.
If you like this website please support us by donating with Bitcoins at 16mKtbZiwW52BLkibtCr8jUg2KVUMTxVQ5
All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties.
Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from that site.
This means that RandomArchive shows their content, archived.
If you need information for a Poster - contact them.