[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | Free Show | Home]

/NEDERDRAAD/

This is a blue board which means that it's for everybody (Safe For Work content only). If you see any adult content, please report it.

Thread replies: 136
Thread images: 29

File: Nederdraad.jpg (113KB, 630x354px) Image search: [Google]
Nederdraad.jpg
113KB, 630x354px
Geen editie-editie.

Welkom: Iedereen.
Niet welkom: Iedereen.

Vorig draadje: >>68951811
>>
>>68960897
Waarom is iedereen boven de rivieren zo zuur?

>Kijk ik ben een blonde blauwogige bewoner van boven de rivieren. Ik kan me alleen gedragen als Halbe Zijlstra en praten over hoeveel geld ik heb betaal voor mijn alles-inclusie- vakantie naar Turkije. haha het leven draait alleen om geld en "hard werken".
>>
File: image.jpg (2MB, 3264x2448px) Image search: [Google]
image.jpg
2MB, 3264x2448px
Islam is de ware religie.
>>
>>68961004
Klote mentaliteit oetz.
>>
>>68961004
Geen flauw idee. Maar ik ben een zeldzame noot hier en geef je groot gelijk.
>>
File: breda.png (674KB, 1440x900px) Image search: [Google]
breda.png
674KB, 1440x900px
bied even snel 201euro als je in breda woont, kan je elke week naar de mac met 2 mensen
>>
File: wodan.jpg (85KB, 550x360px) Image search: [Google]
wodan.jpg
85KB, 550x360px
>>68961067
Het is een religie.
>>
File: 1467862360343.png (148KB, 438x453px) Image search: [Google]
1467862360343.png
148KB, 438x453px
>>68961105
Niet gezond
>>
kankerdraad
>>
File: held.png (772KB, 1260x596px) Image search: [Google]
held.png
772KB, 1260x596px
>>68961245
Hersenstamkankerdraad
>>
>>68960650
Ik denk helaas dat de media juist een te onschuldig beeld wil laten zien van de moslims. Maar dit is een onderwerp waar je uren over kunt steggelen en het niet eens kan worden, dit is waarom er geen staatsmedia zou moeten zijn bijv. de een vindt dat het iets overbelicht, de ander onderbelicht.

Ik zie niet iedere moslim als iemand die uit is op het doden van onschuldigen, wat me zelfs nog meer stoort aan moslims is iets anders. Het is (over het algemeen, uitzonderingen daargelaten) een religie waarbij geloven een stuk dwang is, een afvallige moet eigenlijk doodgemaakt worden, ik weet ook wel dat de ruime meerderheid in Nederland dat niet zal doen, maar op z'n minst negeren of treiteren een groot gedeelte bekeerlingen. Nee, christenen zijn ook niet blij met bekeerlingen de andere kant op, maar het negeren van bekeerde familieleden komt nauwelijks tot niet voor in Nederland tenminste. En dan is er nog het hele gedoe dat een christelijke man niet met een moslima mag trouwen maar andersom wel, een ongelovige/christelijke ouder gooit bij een dochter die eropuit gaat met een moslimman over het algemeen de handen omhoog dat het haar eigen keus is, een moslima zou er (nogmaals, uitzonderingen daargelaten) in NL niet over na moeten denken met een niet-moslim thuis te komen.

Ik denk dat moslims hier heel erg ongelovigen als minderwaardigen zien, en wat ik merk om mij heen (maar dit is anekdotisch weer) zien ze dat ook zo.

En (misschien nog wel) het meest nog stoort me als historicus het verbuigen van de geschiedenis. Wij in het westen slaan snel de handen omhoog dat er dingen verkeerd gedaan zijn door ons, zelfs tot in het ridicule, zie de white guilt beweging nu. Maar een moslim lijkt elke verovering als het brengen van cultuur te zien en lijkt alle misdaden te bagatelliseren of te verzwijgen waardoor het westen als de slechterik uit te bus komt, niet omdat ze dat is, maar omdat ze gewoon het sneller toegeeft. We hebben redenen om voorzichtig te zijn._
>>
>>68961300

+ vervolg:

Oudere mensen herkennen het land niet meer. We moeten de hele dagen propagandanonsens slikken dat islam vreedzaam en tolerant is, dat we onze eigen culturele symbolen niet meer mogen publiek uitten om moslims niet voor het hoofd te stoten.

Een verkeerd woord van frustratie of verontwaardiging op sociale media kan je je werk kosten tegenwoordig.

Persoonlijk vrees ik echt voor mijn neefje en pasgeboren nichtje, wat wij hen achtergelaten hebben.

Er wordt gezegd dat we moeten leren leven met een constante terreurdreiging, maar dan wordt er iedere keer weer gezwamd over "de verrijking van onze samenleving", zelfs vlak na een aanslag komt de premier ons de les lezen over "de rijkdom van culturele diversiteit". Je kan ook wel verstaan dat bij veel mensen, goedmenende, brave mensen, de maat vol is. Maar de onmacht en dan nog eens het geslijm van de heren politici en mediafiguren, maken het helemaal onverteerbaar.


(excuses voor de blog ; zoals je kan zien zit het me wat hoog)
>>
tl;ng
>>
>>68961105
>van 1 jaar lang naar 52 keer in een jaar

pfff kankerkapitalisten
>>
File: zzzz.png (157KB, 416x312px) Image search: [Google]
zzzz.png
157KB, 416x312px
Welterusten schatjes
>>
File: Dionne.png (322KB, 1440x900px) Image search: [Google]
Dionne.png
322KB, 1440x900px
In persoon bij het journaal zijn en de schattigste nieuwslezer van de benelux ontmoeten.

Was ik maar geen arme student
>>
>>68961447
Opgever.

Wie hier /doodtgrijpts/?
>>
>>68961498
Ik zou er een tientje voor neerleggen
>>
>>68961498
Ik vind haar overschat.

Ze heeft gewoon een doorsnee Brabandse boerensmoel en het IQ van een Limburger.

>Hoi ik kan met een dom glimlachje dingen vasn een scherm lezen voor een camera
>>
File: 1476139101280.gif (327KB, 834x870px) Image search: [Google]
1476139101280.gif
327KB, 834x870px
>>68961245
altijd

>>68961347
>genuanceerde standpunten met argumentatie en achtergronden
>in MIJN /neder/draad
kanker

plaatje ongerelateerd
>>
>>68961549
deukhoed.jpg
>>
>>68961549
Het is een nieuwslezer, geen wetenschapper. Wat verwacht je precies van de slet?
>>
>>68961549
Hou je kankerbek over Dionne kankerkneusje
>>
>>68961542
>>68961549

Jongens, ontmoeten betekent ook drie kussen op de wang geven. En een halfuur lang naar haar mogen staren terwijl je waarschijnlijk weer zo een mooi kokerrokje draagt.
>>
>>68961639
En voetjes ruiken
>>
>>68961667
Proleet
>>
>>68961573
>>68961625
Ik kan echt wel beter krijgen dan die hoop ellende...

>>68961610
Waarom gedraagd ze zich zo dan? Net zoals die kanker Twan.

>Hoi ik ben Twan en ik weet alles van de Amerikaanse politiek. >haha de republikeinse partij is zo dom waarom stemt niemant voor hillury XD?

Reageer, maar niet meer op mij. Ik ben niet in een goede bui en dit kun je niet winnen.
>>
>>68961703
Bent gij nou echt serieus
>>
>>68961753
hij heeft gelijk
>>
>>68961753
>Ben je nu echt serieus

Ja. haar gezicht is zo dom doos achtig. Zo'n rechthoek gezicht. Totaal niet vrouwelijk. Misschien voor normies zonder smaak. Maar van jullie verwacht ik beter.

Ik merk dan in mijn afwezigheid de kwaliteit van paals hier diep diep diep naar beneden is gegaan. Ik ben hier niet over tevreden en ik eis dat jullie je niveau aanpassen op mijn aanwezigheid.
>>
Iemand hier naar Lissabon geweest? Hoe is het nachtleven daar?
>>
>>68961792
Ik doelde meer op dat een stukje tekst op het internet hem zo boos maakt, ga toch eens naar buiten man.
>>
>>68961610
>Wat verwacht je precies van de slet?
niet hem, maar ik verwacht een jongere vrouw die niet voor de grote jood werkt, wel ervaren is in *seksuele* prostitutie en minder dan 1.500 euro vraagt voor een paar minuten.
>>
File: volleybal.png (765KB, 1440x900px) Image search: [Google]
volleybal.png
765KB, 1440x900px
Dit is pas oneindig naar konten mogen staren.
>>
>>68961808
Hihi ik deel jullie mening niet dus jullie zijn DOM
>>
>>68961808
>doos achtig
>paals ipv palen
>aanpassen op ipv aanpassen aan
>>
>>68961885
>68961885

Ze is objectief lelijk.
>>
File: randstad.jpg (15KB, 261x184px) Image search: [Google]
randstad.jpg
15KB, 261x184px
>>68961808
>normies
>>
>>68961975
Ga toch fietsen man
>>
>>68961885
>68961885

Ze is objectief lelijk.

>>68961929
Je kanker moeder vieze kanker mof. ga lekker daar wonen.

Jij bent vast zo'n vieze Nederlander die in Duitsland woont, maar niet eens Duits kan.
>>
Haha kon je die fout niet verbeteren in je tweede paal?
>>
File: DOUTZEN.png (543KB, 1440x900px) Image search: [Google]
DOUTZEN.png
543KB, 1440x900px
DE SPORTBEHA EN HET SPORTBROEKJE VAN DOUTZEN AAAAAAAAAAH
>>
>>68962019
>Jij bent vast zo'n vieze Nederlander die in Duitsland woont, maar niet eens Duits kan.
:^)
Gelukkig spreek ik wel Nederlands
>>
>>68962089
>kolenbrander
>>
>>68961347
Het "stuk dwang" dat je beschrijft lijkt me niet echt dwang.
Er zijn regels die je als Soenniet na moet leven, afhangend van de "sterkte waarop je gelooft".
Er zijn er zat die slechts mildgelovig zijn en "vele zonden" begaan, zonder hier (over het algemeen) op benadeelt te worden.
Een afvallige zal over het algemeen geen problemen krijgen tenzij deze afvallige deel uitmaakt van een streng gelovige familie of overige kringen.
Hierbij maakt het echter niet uit of je nou moslim, christen, katholiek, student of arbeider of wat dan ook bent.
Bij Aziatische gezinnen zie je bijvoorbeeld vaak terug dat de kinderen geforceerd worden goede resultaten op school te behalen en zo niet, bestaat de kans dat ze onteert worden.
Ik geloof niet dat er geen consequenties zijn voor een afvallige van het christelijke geloof bij streng gelovige families.

Een mildgelovige moslim mag met iedereen trouwen, het geloof is iets voor jezelf, richtlijnen voor "een goed leven". Een zwaarder gelovige moslim die het geloof serieus neemt en het volgt zoals het hoort, zal alleen met een moslima trouwen.

Over het algemeen heerst er een enorme afkeer tegen moslims onder ongelovigen en al helemaal christenen dus ik geloof niet dat ze zeggen dat het hun eigen keus is, natuurlijk zijn er uitzonderingen.

Moslima's die uit mildgelovige families komen hebben vaak veel keus wat partner betreft.
Moslima's uit wat serieuzere moslim families worden eerder uitgehuwlijkt aan een juiste partner.

Moslims die ongelovigen / anders gelovende als minder zien zijn naar mijn mening slechte moslims.

Een van de hoofdregels voor moslims is; "Benadeel mensen niet op basis van afkomst of geloofsovertuiging" (even snel gezegd, het werkelijke citaat is gedetailleerder).

De enigste groepering die het aanmoedigt ongelovigen te benadelen zijn de joden, wat ook in hun boek wordt beschreven als regel; "Profiteer van ze wanneer het kan en onderdruk ze, ze zijn niet waardig" of iets in die trant.
>>
>>68961852
het was maar een luchthartige opmerking hoor, naar aanleiding van zijn

>Reageer, maar niet meer op mij. Ik ben niet in een goede bui en dit kun je niet winnen.
>>
File: dionne-stax-29.jpg (80KB, 1280x720px) Image search: [Google]
dionne-stax-29.jpg
80KB, 1280x720px
D'r nosso is echt KENKERgroot oetz
Gewoon gigantisch
>>
File: gigi-d-agostino-blablabla.gif (159KB, 320x240px) Image search: [Google]
gigi-d-agostino-blablabla.gif
159KB, 320x240px
Deze draad
https://www.youtube.com/watch?v=c0HX5pg36K4

Ik ga een spel spelen tot in de vroege ochtend. HOUDOE!
>>
>>68961858
Voor 1500 euro per uur verwacht ik drie 18-jarige maagden met mooie gezichten, dikke konten en een strak lichaam die niet vies zijn van anaal
>>
>>68962230
Die naar buiten man was ook aan hem gericht schat
>>
>>68962267
Dat zei je de vorige keer ook
>>
>>68961347
Geschiedenis boeken zijn overal anders en wordt luidt het gezegde "Geschreven door overwinnaars", dat specefiek moslims de waarheid zouden verdraaien en het westen als slechterik zouden afschilderen is nieuw voor mij.
Graag zie ik dan ook legitieme bewijzen.

Maar om terug te komen op verschillende geschiedenis, in Bulgarije bijvoorbeeld zijn de geschiedenis boeken compleet anders als die in Nederland. De "waarheid" over de geschiedenis voor onze generaties is dus waarschijnlijk voor iedereen anders.
>>
>>68962267
Wat voor kanker spel ga je spelen?

Triests kanker flikker.

Haha ik hoop dat ik jullie avond heb verpest!
>>
>>68962307
haha, ok, het wordt tijd dat ik eens naar buiten ga precies
>>
>>68962384
Lelg aub
>>
>>68962375
Doe eens aardig daar wordt je zelf ook vrolijker van.
>>
>dvw je zelfs te verbitterend voor /r9k/ bent geworden

Ik ga er denk ik maar eens een einde aan maken.

Help veel alcohol drinken als je je slagaderen doorsnijd?
>>
File: image.jpg (78KB, 1000x1000px) Image search: [Google]
image.jpg
78KB, 1000x1000px
>bij de doden in Berlijn zat een toerist uit Israël
>>
>>68962421
Er zijn betere manieren om zelfmoord te plegen dan dat. Ik wed dat je het eigenlijk helemaal niet wilt doen.
>>
>>68962349
Is dat zo? Dat kan.
>>68962375
Ik denk Kruistochten Koningen 2. Ik ga de islam verspreiden over Europa.
>>
https://veiling.3fm.nl/op-reis-met-floortje-dessing-naar-ijsland

Waarom zou iemand in godsnaam 5500+ euro betalen voor een reis naar Ijsland met haar?
wat maakt haar bijzonder?
>>
>>68962414
Aardig is een ander woord voor naïef.

De wereld bestaat uit twee soorten mensen:

Klootzakken
en nog grotere klootzakken

en dan ga je dood.
>>
>>68962475
Oeps ik las het als "ik ga een spel maken" want dat zei een anon een paar dagen geleden.
>>
>>68962487
HEILIGE kanker haar voorhoofd

Ze doet me denken aan die ei-gast die wel eens op int wordt gepaald
>>
>>68962497
Probeer je nou bitter over te komen want je probeert het een beetje teveel.
>>
https://veiling.3fm.nl/voor-n-dag-burgemeester-van-breda

Wie gaat burgemeester worden van Breda oetz? wat kun je allemaal als burgemeester?
Kun je de gemeentevlag naar nederdraadvlag veranderen?
>>
>>68962475
Speel je dat vaak?

Ik heb het weleens bij iemand anders gespeeld. De historische structuren die ze in de familiepolitiek hebben gestopt zijn wel sterk. Maar helaas is er wel erg veel DLC en ik vind de AI niet altijd bijster slim.

>>68962487
Wat maakt een mens uberhaupt bijzonder?

t. Mijn wil of hem/haar te doden.
>>
File: akari collection.jpg (775KB, 1920x1080px) Image search: [Google]
akari collection.jpg
775KB, 1920x1080px
Animé
>>
>>68962545
Nee, ik ben gewoon mijzelf.
>>
>>68962598
Hoe oud ben je?
>>
File: Yfke.png (1MB, 1440x900px) Image search: [Google]
Yfke.png
1MB, 1440x900px
1 uur lang naar een internationaal top model mogens staren
>>
>>68962611
25
>>
File: suikerdief.jpg (99KB, 780x520px) Image search: [Google]
suikerdief.jpg
99KB, 780x520px
>>68962509
Nee, ik ga morgen weer programmeren. Nu wel even klaar mee.
>>68962563
Heb er nu 536 uur inzitten volgens stoom. Er zit een moeilijkheidsgraad in als je het moeilijker wilt maken. En de AI kan soms gemeen uit de hoek komen.
>>
>>68962623
Zielig oetz
>>
>>68962645
Je maakt me enkel sterker.

>>68962624
Het is wel leuk als achtergrondprogramma, tijdens het schijtpalen.

Maar op den duur moet je zoveel besturen en managen dat het gewoon niet leuk meer is.
>>
>>68962624
Vli dat er suikerdiefjes bestaan
>>
>>68962691
Sterker? Voor wat? Sneller zelfdoding?
>>
herhalende getallen = slapen
>>
>>68961364
Excuses voor mijn late reactie, tegen de tijd dat ik op de ene paal gereageerd heb zijn er al weer 3 nieuwe voor in de plaats. )

Precies wat je beschrijft in paal 1 is een alternatief tot het direct worden geplaatst in een bepaald soort deel van de stad. (Dit is in Nederland en mogelijk België geloof ik illegaal vandaar dat wegpesten hoogst waarschijnlijk maar in Duitsland gebeurt dit nog altijd)

Ik ervaar het juist omgekeerd, het is voor mij interessant om te horen dat je het zo ziet dat de propaganda ter voordelen van de islam wordt gebruikt, naar mijn beleving is het vooral juist tegen o.a. door effectieve mediaframing. Ik bezoek echter vooral Russische nieuws websites aangezien dat mijn 2de / semi-hoofdtaal is.

Voor mij moet het niet zo zijn dat er propaganda wordt toegepast, helemaal niet zelfs. Wat ik als waarde voorop zou stellen is dat iedereen zich gewoon met zijn / haar eigen ding bezig houdt en anderen niet benadeelt op basis van afkomst of religie.

Ik begrijp goed dat je je zorgen maakt over de toekomst en ook je frustratie.
Ik zelf "baal" er ook van dat groeperingen zoals de "neo-vluchtelingen" een kankerbende zoals dit veroorzaken maar ik sta ook machteloos.

Nu heb ik deels het "voordeel" dat ik familie en vrienden hier heb, die ook uit Tsjetsjenië zijn en dat Tsjetsjenen relatief "onbekend" zijn voor de allerdaagse mens en ik dus minder met vooroordelen te maken heb maar voor mij neemt dat niet weg dat ik het zonde vind dat het zover heeft kunnen komen, de acties van de neo-vluchtelingen in bijvoorbeeld Keulen heb ik 0 begrip voor en begrijp ik niet, evenals Berlijn.
Dit soort mensen mogen van mij, zeg ik voorzichtig, een hoge prijs betalen.

Ze zijn hier "te gast" maar verzieken het allerdaagse leven van de over het algemeen onschuldige mens.
>>
File: 1353015803444.jpg (380KB, 980x1196px) Image search: [Google]
1353015803444.jpg
380KB, 980x1196px
>>68962842
Slaap is goed voor je
>>
>>68962857
Ja maar ik heb geen dubbels dus mag ik nog niet slapen
>>
>>68962497
Er zijn altijd nog goeie mensen, ze vallen veel minder op dan de klootzakken.
>>
>>68962691
Ik mik meestal op een stoom prestatie, zodra ik dat heb gehaald heb ik het meestal wel gehad.
>>68962720
Suikerdiefjes zijn leuk. Dat is een referentie voor een model waar ik morgen aan ga beginnen.
>>
IK ROL WEL NOG EEN KEER DAN

>>68962900
naar bed jij
>>
>>68962152
>De enigste groepering die het aanmoedigt ongelovigen te benadelen zijn de joden, wat ook in hun boek wordt beschreven als regel; "Profiteer van ze wanneer het kan en onderdruk ze, ze zijn niet waardig" of iets in die trant.

Ik probeer beleefd te blijven in discussies, echt waar, maar dit stoort me tot geen eind. Je vertelt me dat ik niet alle moslims over één kam moet scheren (wat ik probeer ook niet te doen), maar in dezelfde adem maak je wel een gigantische uitspraak over Joden waar je ook zelf bij aangeeft dat je weinig kennis hebt van Joodse theologie.

Er zijn milde moslims, ja, maar het is wel de islam waar de meerderheid of grote minderheid zo is zoals ik besproken heb, die onderzoeken tonen dat aan. Bij christenen zijn het enkel groepen zoals mennonieten die shunning aanhouden. Ik ken zware refo's persoonlijk, ook ex-refo's die helemaal los zijn gegaan en volledig atheïst zijn, hun ouders negeren ze niet. Het is een vraag van schaal, de schaal is groot bij moslims, de schaal is klein bij christenen.

>>68962366
Ik heb weinig problemen ermee dat die dingen gebeurd zijn, we kunnen er niets meer aan, waar ik wel problemen mee heb is dat ze weggebagatelliseerd worden. De Islamitische gouden eeuw was ook de tijd waarin er een constante dreun aan aanvallen waren op het westen en waarin Europa economisch afgesneden werd door piraterij, de middellandse zee was praktisch onbevaarbaar geworden.

https://en.wikipedia.org/wiki/Barbary_pirates (NB. deze naam kwam in zwang later maar het vond al veel en veel eerder plaats).
http://www.pro-europa.eu/index.php/en/library/the-spirit-of-europe/213-pirenne,-henri-the-expansion-of-islam-in-the-mediterranean-basin-1
(op dit boek is kritiek gekomen, kritiek die ook weer gepareerd is in een ander boek).

En dan nog niet te vergeten de slavernij en de meerdere massamoorden gepleegd door de islam. Neen ik reken het de moslim nu niet aan, ik reken het de moslims die ik spreek die het ontkennen/verzachten wel aan.
>>
>er zijn mensen in de draad die Dionne geen schattetaartje vinden
>>
File: nee.png (144KB, 600x623px) Image search: [Google]
nee.png
144KB, 600x623px
>>68962913
Ik ging een spel spelen, dus ik ga wel offline.
>>
>>68962951
>>68962152
jullie praten echt teveel oetz

neem een biertje ofzo en ga minder zeiken
>>
>>68962958
Zou haar wel doen
>>
>>68962458
Valt oetz wel mee. Ik heb het onderzocht.

Een pistool om jezelf in het hoofd te schieten lijkt me nog het meest ideaal, maar hoe kom ik daaraan?

Van een gebouw of toren afspringen is ook nog wel haalbaar, maar in Nederland zijn grote hoogten altijd goed afgesloten. Dat blijft dus erg lastig om uit te voeren. Lagere gebouwen ga ik niet riskeren.

Voor de trein springen lijkt me persoonlijk niet ideaal.

Heb al verschillende keren via drugs/overdosis geprobeerd, maar daar enkel zware leverschade mee opgelopen. Dat is dus ook geen optie.

De andere optie zou zijn om met mijn auto gewoon met 180 ergens op te rijden, maar ook dat is nog niet zo simpel.

Ik zou ook nog eens van de brug in de rivier kunnen springen, maar dat lijkt me ook onplezierig.

Dus gewoon ladderzat en onder invloed van drugs gewoon alle slagaders in mijn lichaam open halen en dan een uur wachten tot ik weg ben is nog vrij haalbaar.

>>68962884
>er zijn nog goede mensen
Nee, er zijn enkel nog mensen die zichzelf goed vinden. Mensen zijn per definitie rot. Ik ben enkel in mijn leven verraden. Ik heb genoeg messteken in mijn rug gehad om te weten dat niemand te vertrouwen is. Nu deel ik de steken uit.

>>68962900
>stoomprestaties

>>68962958
kots. Ik zit nog liever op kerst en nieuwjaarsdag 10 jaar op rij alleen dan ik 1 seconden met haar door zou moeten brengen.

t. de wens gaat dit jaar in vervulling.
>>
kanker ik moet echt naar bed

laatste x dat ik rol. dubbels of oneven getal en ik ga slapen
>>
>>68962958
Die nosso, man
>>
File: dionne.jpg (284KB, 440x551px) Image search: [Google]
dionne.jpg
284KB, 440x551px
>>68962998
zeg dat nog eens
>>
File: 1460925667629.png (168KB, 727x682px) Image search: [Google]
1460925667629.png
168KB, 727x682px
>>68962421
1. Zorg ervoor dat je ingeschreven bent voor orgaandonatie
2. Zorg voor een vuurwapen
3. Bel de hulpdiensten
4. Schiet met het vuurwapen tegen je voorhoofd recht naar achteren

Het vuurwapen is voor het gemak om zelfmoord te plegen.
Het rechtstreeks uitschakelen van breinfuncties en het bellen van de hulpdiensten zijn om ervoor te zorgen dat de rest van je lichaam in geweldige staat is voor autopsie en orgaandonatie.
De positie en richting van het vuurwapen zijn om ervoor te zorgen dat je kruitsporen minimaliseert en de grootste rotzooi zich vormt aan de achterkant van je hoofd. Doe het bij voorkeur terwijl je op je rug ligt op een bed zodat je in een rustigere houding wordt aangetroffen en het bloed en andere rotzooi in het beddengoed trekt in plaats van in je kleren en huid.

Als iemand een toegankelijkere manier weet die dezelfde voordelen heeft als een vuurwapen, hoor ik het graag.
>>
>>68962998
Ja of je zoekt hulp. Het leven is inderdaad geen bloemen en rozen maar ook weer niet zwart/wit zoals in jouw geval.

Jij moet niet zo kankerlui wezen en constant schijtpalen op een Tsjetsjeens mensenhandelpraatpaal en aan de drugs zitten maar gewoon met een psycholoog praten en alles weer opbouwen..
Zal je goed doen kankerjunk.
>>
>>68962951
Het is echter een feit, iedereen me basis kennis van joden zal je dit vertellen.
Dat het je niet bevalt is wat anders, maar het is een feit.

Ik kan je garanderen dat dit onder allerlei verschillende groeperingen "normaal" is, niet alleen bij confessionelen.

Dit ligt eerder aan jouw geschiedenis bronnen lijkt me, zoiets als dit ben ik nog niet eerder tegengekomen oetz.
En ik heb me aardig verdiept in de Geschiedenis.

Ik zal de links op een later tijdstip eens bekijken, bedankt.

Ironisch te bedenken dat Nederland tot voor eigenlijk nog vrij kort een van de grootste slavernijen gedreven heeft binnen de kolonieën.
Toen ze in opstand kwamen werden de inheemse burgers ook massaal vermoord door militairen onder de noemer van "Politionele acties om rust te bewaren".

Reken ik Nederlanders ook niet aan maar volledig correct is het naar mijn mening niet op andere aantewijzen als slechterik wanneer "je jezelf" ook schuldig maakt aan dit soort zaken.
>>
Ik ben nu weg, nog even film afkijken met vriendin en dan naar bed.

Ik wens jullie een goede nacht.
>>
>>68963427
>vriendin

Sterf
>>
>>68963427
Paal je vd
Zowel letterlijk als figuurlijk
>>
>>68962848
Wat je zegt klinkt me heel redelijk in de oren en ik ga akkoord met je visie op propaganda. Echter valt het mij op dat de berichtgeving hier en de omringende landen echt tendentieus is, en er op gericht om vooral de bevolking zoet te houden. Wat vorig jaar in Keulen gebeurde is aanvankelijk (de eerste vijf dagen) gewoon genegeerd door de mainstream media, tot zij door gebruikers van sociale media onder druk gezet werden. Er is een tendens aanwezig om de problematiek waar het kan gewoon te negeren omdat men bang is voor verontwaardiging onder de bevolking.

Zo herinner ik me een Nederlands meisje die in 2011 haar ervaring met het eenvoudig wandelen door een Brusselse moslimwijk (Anderlecht) gefilmd had en op youtube geplaatst had. Opeens was er furore in de media die het opgepikt had, nadat half het land het al gezien had natuurlijk, dit terwijl de jaren ervoor elke dergelijke kritiek als racisme afgedaan werd. In 2005 had ik een vriendin die daar op kot zat en het na een half jaar niet meer aankon, elke dag werd ze lastig gevallen en uitgescholden voor hoer. Dit problematiek was bekend maar een publiek geheim.

Zelfs onder het linkse "vluchtelingen welkom" type volk zijn dergelijke zaken bekend, maar dan spreken ze er stil over, want mocht iemand het horen zouden ze wel eens als "racist" aanzien kunnen worden.

Zo'n zaken zijn in mijn inzien het gevolg van een goed geöliede propagandamachine. Het lijkt wel alsof men liefst alle problematiek wil negeren en de mensen een sprookjesverhaal wil voorschotelen. En er zijn er genoeg die dat maar al te graag aannemen, vooral zij die zich kunnen permitteren ver dan dergelijke buurten te wonen.
>>
>>68963286
Dit is helaas dat wat me stoort. Dit zijn dingen waar Nederlanders echt boeken over geschreven hebben, waar we het op de studie geschiedenis uitgebreid over hebben, waar niemand ook maar aan twijfelt. Nederland heeft slavernij bedreven, ja, heeft dit land verschrikkelijke dingen gedaan? Ja. Maar dit is weer de eenzijdigheid van dingen, jij weet dit soort dingen, ik weet dit soort dingen, iedereen weet wat Nederland verkeerd gedaan heeft, maar het zelfreflecterend vermogen van veel Islamitische gebieden ontbreekt om te leren over dat wat zij misgedaan hebben. Maar op hetzelfde moment ontkennen Turken nog massaal dat ze een overduidelijke genocide gepleegd hebben (om maar een voorbeeld te noemen).

>Het is echter een feit, iedereen me basis kennis van joden zal je dit vertellen.

Je kunt lezen op /pol/ wat je wil maar wat jij zegt over moslims geldt ook voor Joden, er zijn hele milde Joden te vinden, en Joden steunen tenminste niet in grote mate het doden van mensen die van het Joodse geloof afstappen. Ik zeg dat omdat je anders begint over Israël en die discussie is me wat te veel op de late nacht. Ik geef je dat er milde moslims zijn, maar pas ajb dan ook dezelfde logica toe op de Joden, en ik vermoed dat die zelfs in de meerderheid zijn, diegene die ik ken iig wel.

Ik wijs de moslims niet alleen aan als slechterik, ik ben me bewust van het bloed op de handen van mijn land, maar zoals Johan Huizinga zei "geschiedenis is de geestelijke vorm, waarin een cultuur zich rekenschap geeft van haar verleden". Een beetje historische kennis aan de andere kant zou me goed doen.

>>68963427
Maar goed, ik investeer weer te veel tijd in internetdiscussies zoals ik altijd doe, veel plezier en tot een ander moment.
>>
https://www.instagram.com/p/BOUpqtrhXX_/

Ik krijg echt het vliegend schijt van die onbeduidende en nietszeggende moralistische zeikacties van mijn linkse leeftijdsgenoten.
Voelen die zelf niet aan dat dit gewoon geleuter en kansloze tijdverspilling is?
>>
>>68963212
Ik heb er gewoon geen zin meer in. Het is geen depressie. Het is een wel overwogen, goed doordachte, filosofische keuze, waarover ik al meerdere jaren diep heb nagedacht. Ik ga gewoon niet gelukkig worden en dat heb ik echt geprobeerd hoor. Ik heb al zoveel overwonnen, inclusief lichamelijk beperkingen en ziekte. Maar ik kan het en wil het gewoon niet meer. En ik ben er terecht verbitterd over ook.

Oordeel eerst over je eigen zonden, want die heb je ongetwijfeld genoeg.
>>
>>68962951
>http://www.pro-europa.eu/index.php/en/library/the-spirit-of-europe/213-pirenne,-henri-the-expansion-of-islam-in-the-mediterranean-basin-1

Hey, van Henri Pirenne! Bedankt, dat ga ik alvast lezen.
>>
>virgijn boos dat niet iedereen een suïcidale alcoholist is

lmke misschien is zelfnekking iets voor hem
>>
>>68963775
Lees Mohammed en Charlemagne revisited, dat is het meer recentere werk. Ik heb het zelf nog niet uit maar wel op een pdfje.
>>
>>68963782
Waardeer me dan tenminste nog wel met de jij's die ik verdien, want dit is gewoon laag.

In één ding exaleer ik nog steeds: jij's ophalen.
>>
>>68963709

>KASK
>bende "cool kids, 2good4u" die wel je rechts populistisch belastinggeld willen omdat "(mijn/mijn vrienden hun) kunst belangrijk is"
>>
File: image.jpg (19KB, 236x151px) Image search: [Google]
image.jpg
19KB, 236x151px
>>68962951
>The Arab conquest, which brought confusion upon both Europe and Asia, was without precedent. The swiftness of its victory is comparable only with that by which the Mongol Empires of Attila, Jenghiz Khan and Tamerlane were established. But these Empires were as ephemeral as the conquest of Islam was lasting. This religion still has its faithful today in almost every country where it was imposed by the first Caliphs. The lightning-like rapidity of its diffusion was a veritable miracle as compared with the slow progress of Christianity.

Mijn voorouders :)
>>
File: image.png (2MB, 2048x1536px) Image search: [Google]
image.png
2MB, 2048x1536px
Wie het ware /nieuws/ kijken?
>>
>>68963760
Je gaat toch op een gegeven moment dood, waarom zou je nu al willen ingeven?
Als je letterlijk geen neuk meer om het leven geeft heb je pas alle vrijheid. Ga naar een tropisch land en neuk 10/10 hoeren tot je sterft van aids.
Stuk beter dan je polsen doorsnijden.

En wie weet, misschien vind je dan je geluk wel. Jouw leven is echt niet beperkt in dit klein, miezerig koud kikkerlandje.

Zonden heb ik zat, maar wij zijn ook allemaal maar mensen. Jij vast ook genoeg.
Is het erg? Nee. Het is menselijk.

Weet dat je waarschijnlijk schijt hebt aan mijn paal maar neem het op zn minst in overweging.
>>
>>68964030
Ik heb geen autisme.
>>
File: image.jpg (778KB, 3273x2390px) Image search: [Google]
image.jpg
778KB, 3273x2390px
>>68964030
Die is nu helemaal niet aan de gang aandachtshoer.

Ik ben de enige korea flikker die nodig is hier.
>>
>>68963834
>Mohammed en Charlemagne revisited

http://bookzz.org/book/2768658/7a1910

super! bedankt!
>>
File: kim-jong-un-wants-cake.jpg (23KB, 300x300px) Image search: [Google]
kim-jong-un-wants-cake.jpg
23KB, 300x300px
>>68964030
>>
>>68963760
Andere paler, zie nu opeens de zwarte wolken die zich hier samenpakken. Wat zou er moeten gebeuren denk je om weer de moed erin te krijgen? Er is vast wel iets gok ik.
>>
>>68964063
>ga gewoon naar een tropisch land en neuk hoeren

Nee, daar ben ik te autistisch. Maar het is wel echt een goede suggestie. Ik zal dit zeker in overweging nemen.

>>68964293
Nee, nu heb ik geblowed. Dus dan gaat het beter. Maar dat is eigenlijk al wel een heel slecht teken.
>>
>>68963865
Ik herinner me nog zo'n "vernisage" van de studenten van de KASK, of was het Sint-Lucas.

Een "werk" die ik me nog herinner was een touw aan het plafond, en toen ik de kunstenaar vroeg wat dit voorstelde, antwoordde hij "het plafond is de vlieger".

Ook was er een garagepoort waarvoor bandsporen waren aangebracht. Ik stond er op en een verontwaardigde kunstenaar kwam me vertellen dat ik op zijn werk stond.

Ik heb nog een kot gedeeld met een deel van die kwiestenbiebels.
>>
>>68964354
Een verandering van omgeving kan helpen, ik denk dat die anon gelijk heeft maar je hoeft niet perse hoeren te neuken natuurlijk. Het klinkt alleen wel alsof je je besluit al hebt gemaakt. Misschien zijn alle mensen rot vind je, ik ben ook verre van perfect en verrot tot op het bot, maar deze arme zondaar wenst je wel zonder bijbedoelingen veel sterkte hopende dat je je pad weer mag vinden.
>>
>>68964627
Waarom worden Belgen eigenlijk nog getolereerd?
>>
>>68964354
Blow jij dagelijks misschien?
>>
>>68964672
Je hebt vast een heleboel van die kwibussen in Nederland ook.
>>
>>68964675
: ^)
Mijn doel is gek worden.
>>
File: 1409963995661.jpg (53KB, 600x600px) Image search: [Google]
1409963995661.jpg
53KB, 600x600px
Walen zijn oké
>>
Ik ben hier lang niet geweest, alles goed hier?
>>
>>68965755
Nee, vlucht nu het nog kan.
>>
>>68965580
Ik ben het met je eens. En voor groot-Nederland is Wallonië een noodzakelijk kwaad. Want dat ga je er gewoon bij moeten annexeren. En hier spreekt toch niemand Dutch meer.

>>68965755
Nee, want ik ben ook terug. En ik ben als duistere heer deze gehele draad systematisch naar de kanker aan het helpen en met mijn negatieve gedrag het voor iedereen aan het verpesten, zodat ik me tenminste ietjes beter over mijn eigen leven voel.
>>
File: 1471736819422.png (13KB, 426x364px) Image search: [Google]
1471736819422.png
13KB, 426x364px
welterusten jongens en >meisjes

Nog maar 10 nachtjes tot de normaaltjes weer stoppen met hun schijnheilige gekanker.
>>
>>68965814
Het is helaas al te laat om te vluchten
>>
>>68966028
https://www.youtube.com/watch?v=sE2yz-L64ag
>>
>>68965890
Tja, ik ga zo maar aan de drank
>>
>>68966070
ik heb geen alcohol meer, maa rik wil wil meer.
>>
>>68966059
Het einde is in zicht
>>
>>68966138
Mag niet
>>
>>68966203
:") toch wel.
>>
>>68966226
Wat drink je?
Thread posts: 136
Thread images: 29


[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Top | Home]

I'm aware that Imgur.com will stop allowing adult images since 15th of May. I'm taking actions to backup as much data as possible.
Read more on this topic here - https://archived.moe/talk/thread/1694/


If you need a post removed click on it's [Report] button and follow the instruction.
DMCA Content Takedown via dmca.com
All images are hosted on imgur.com.
If you like this website please support us by donating with Bitcoins at 16mKtbZiwW52BLkibtCr8jUg2KVUMTxVQ5
All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties.
Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from that site.
This means that RandomArchive shows their content, archived.
If you need information for a Poster - contact them.