[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | Free Show | Home]

/nederdraad/

This is a blue board which means that it's for everybody (Safe For Work content only). If you see any adult content, please report it.

Thread replies: 318
Thread images: 39

File: Kamal.png (2MB, 1920x1080px) Image search: [Google]
Kamal.png
2MB, 1920x1080px
NEDERDRAAD

Waar is jouw leven? uitgave

Welkom: Killer kamal en jij
Niet welkom: Youssef en je moeder
>>
ISLAM
>>
>>68790158
Kankeratheist
>>
023
>>
>>68790063
>Boterhammen met wat?
Salami met augurk, kaas, eiersla, af en toe chocolade pasta. Ben niet zo voor zoettigheid. Het variëert eigenlijk.

>Wat is je avondeten?
Ligt er aan wat ik maak. Heb vandaag lasagna gemaakt.

>Eet je nog andere dingen tussendoor of 's avonds?
Als het nodig is, ja. Dan maak ik sla of weer een boterham.

>Zit je veel stil voor de rest?
Nu wel.
>>
>>68790082
Waarom is je vader geblauwpild?
>>
WOENSEL IS DE BASIS
>>
Zal ik een stapeltje kerstkaarten zonder postzegel naar dave sturen?
Dan kan ie dokken haha
>>
>>68790194
Er bestaat letterlijk geen grotere blauwpil op aarde dan religie.

Religie is letterlijk geloven in leugens omdat het geruststellend werkt.
>>
representeer 033
>>
>>68790183
Ik zou zeggen dat je net genoeg binnen krijgt om op gewicht te blijven.
Misschien kan fruit tussendoor wat beter zijn.

Vooral dat hardlopen kost veel energie, die jij niet echt binnen krijgt. Ik eet ongeveer hetzelfde, en doe veel zwaar werk maar weeg bijna het dubbele.
>>
>>68790273
Hoe is aarde ontstaan?
Waarom is de mens zo'n intelligent wezen?
Hoe hebben we allemaal een bewustzijn?
Hoe is de universum en de aarde zo perfect geplaatst in ideale condities zodat er een leven is kunnen ontstaan op aarde?

Oh ja, allemaal plotseling natuurlijk en er zit niets achter.
>>
>>68790158
>>68776827
>>
DUTCH GIRLS BELONG TO BIG ARAB COCK

check 'em
>>
File: IMG_2296.jpg (60KB, 557x711px) Image search: [Google]
IMG_2296.jpg
60KB, 557x711px
Arabier is letterlijk reddit atheist cringe
>>
>>68790369
>69
>>
Welk halal glijmiddel kan ik het beste gebruiken om mijn jongenskutje te preppen voor mijn lieve vriendje?
>>
>>68790359
E-er moet wel een hoger doel zitten achter MIJN bestaan.
Maatje...
>>
File: IMG_2246.png (248KB, 1292x572px) Image search: [Google]
IMG_2246.png
248KB, 1292x572px
Schaakmat atheisten
>>
>>68790444
Jou niet want lelgen zijn niet menswaardig

Ik heb het over echte mensen.
>>
>>68790359
>Hoe is aarde ontstaan?
Botsing van stofdeeltjes, die ontstaan zijn bij de geboorte van de zon, die steeds grotere klonten produceerde.

>Waarom is de mens zo'n intelligent wezen?
Grote hersenen die door ons dieet ver ontwikkeld zijn.

>Hoe hebben we allemaal een bewustzijn?
Niet helemaal zeker, ik gok wegen onze hersenen.

>Hoe is de universum en de aarde zo perfect geplaatst in ideale condities zodat er een leven is kunnen ontstaan op aarde?
Beetje toeval, er zijn enorme aantallen planeten in het universum, slechts een handjevol hebben kans op leven volgens onze eisen waarin leven kan ontstaan.

>Oh ja, allemaal plotseling natuurlijk en er zit niets achter.
Beetje hetzelfde als waar die god vandaan komt.
>>
File: IMG_0072.jpg (30KB, 437x437px) Image search: [Google]
IMG_0072.jpg
30KB, 437x437px
>>68790589
>>
File: 1463802571776.jpg (20KB, 306x306px) Image search: [Google]
1463802571776.jpg
20KB, 306x306px
>de hoedjesmeme
>>
>>68790589
>Botsing van stofdeeltjes, die ontstaan zijn bij de geboorte van de zon, die steeds grotere klonten produceerde.

Waarom komen die stofdeeltjes dan vandaan hé hé?
Niets kan uit het niets ontstaan.
>>
>>68790359
>Hoe hebben we allemaal een bewustzijn?
er is er maar 1 waar iedereen deel van uitmaakt
>>
>>68790359
Hoe is de aarde ontstaan? Dat weten we gewoon. Koekel maar eens over het ontstaan van een zonnestelsel, is geen geheim hoor.

Waarom is de mens zo'n intelligent wezen? Je kan ook vragen waarom chimpansees zo veel intelligenter zijn dan egels. Dit is gewoon biologisch te verklaren, vriend.

Hoe hebben we allemaal een bewustzijn? We hebben zintuigen en we hebben hersenen om de prikkels te interpreteren.

En op je laatste vraag, zoek op het antropisch principe.


Allemaal veel logischer dan het geloven dat een kontenbonkende jood de zoon van een god was.
>>
>>68790692
Waar dat precies vandaan komt, weten wij nog niet.
Komt omdat dit lang geleden gebeurt is en nog ver weg ook.

Maar waar komt die god van jou vandaan?
>>
File: 6487765467.jpg (79KB, 1280x720px) Image search: [Google]
6487765467.jpg
79KB, 1280x720px
>>68790791
>Maar waar komt die god van jou vandaan?

De bijbol.
>>
File: 1432088056799.gif (1MB, 300x197px) Image search: [Google]
1432088056799.gif
1MB, 300x197px
Vroegâh, toen /fit/ niet vol zat met minderjarigen en slechte miemers
>>
>>68790691
>kikkermiem
Kankergehersenspoelde minderjarige
De joden willen jullie laten geloven dat er geen god is
>>
>>68790791
God heeft altijd bestaan

>>68790589
>Beetje toeval, er zijn enorme aantallen planeten in het universum, slechts een handjevol hebben kans op leven volgens onze eisen waarin leven kan ontstaan.

Ja kankertoevallig dat onze planeet de enige is waar een leven is ontstaan.
Geloof je het zelf?

Het is gewoon in de ideale condities geplaatst. Net ver genoeg van de zon en andere planeten om te kunnen overleven.
En dan heb ik het niet eens over de magnetische veld dat ons beschermt tegen o.a. meteorieten. Ook toeval?
>>
File: IMG_0151.jpg (53KB, 600x600px) Image search: [Google]
IMG_0151.jpg
53KB, 600x600px
>>68790873
>hoedjesmeme
>>
>>68790912
Wodan is mijn god.
>>
>>68790943
>Ja kankertoevallig dat onze planeet de enige is waar een leven is ontstaan.
De enige waar wij het zeker van weten, de anderen zijn zo ver weg dat wij ze niet echt kunnen zijn en dus niet kunnen bevestigen of leven is.

>En dan heb ik het niet eens over de magnetische veld dat ons beschermt tegen o.a. meteorieten. Ook toeval?
Onze atmosfeer beschermd wat, maar dat hebben meerdere planeten.

>God heeft altijd bestaan
Hij moet ergens vandaan komen. Je kan niet iets hebben uit niets of altijd, er was altijd een tijd daarvoor.
>>
>>68790943
Arabier gaf een goed antwoord. Ooit gehoord van het antropisch principe?

Het universum en de aarde e.d. zijn zo perfect voor het bestaan van leven omdat wij hier leven en het kunnen waarnemen en erover kunnen discussiëren. Als de aarde en het universum leven niet hadden kunnen waarborgen, zouden wij er niet eens zijn.

Kankergoed argument oetz.
>>
>>68791101
>Hij moet ergens vandaan komen. Je kan niet iets hebben uit niets of altijd, er was altijd een tijd daarvoor.

Botsing van stofdeeltjes, die steeds grotere klonten produceerde.
>>
File: image.jpg (105KB, 500x307px) Image search: [Google]
image.jpg
105KB, 500x307px
Gelovige: Waar komt ons universum vandaan? Wat was er voor de oerknal? ALLES HEEFT EEN BEGIN IETS KAN NIET UIT NIETS ONTSTAAN!

Niet-gelovige: Waar komt jouw god dan vandaan?

Gelovige: Die heeft altijd al bestaan.
>>
>>68791246
Nee hoor, zie >>68791161
>>
>>68791279
Dat is mijn uitleg over het ontstaan van de aarde.

Daarvoor zei je nog dat god altijd heeft bestaan.
>>
>>68791279
Wees duidelijk, ik heb geen idee wat je probeert te zeggen en waarom je hiermee op mij reageert.
>>
>>68791351
>>68791359
Het is toch logischer dat er iets is wat iets heeft gemaakt dan dat alles plotseling uit het niets is ontstaan?

Dit is gewoon logica. Hoe de kanker kan alles zo ver ontwikkeld zijn en komen uit het niets?
Jullie zijn kankerdom.
>>
>>68791246
>IETS KAN NIET UIT NIETS ONTSTAAN!
blij dat je toegeeft niet in God te geloven
>>
>>68791246
>ALLES HEEFT EEN BEGIN IETS KAN NIET UIT NIETS ONTSTAAN!
Maar dat is niet wat (niet-plebejer) gelovigen pleiten, slechts dat er in de materiële wereld niets bestaat dat oneindig is. Zij zoeken dus naar een metafysische eerste oorzaak, een onbewogen beweger (om oneindig regres te vermijden). Alternatieven hierop zijn onder andere het oneindige universum (dat theoretisch is verworpen door David Hilbert en feitelijk door Georges Lemaître) en de multiversum theorie (maar niet alleen duwt deze enige verklaring slechts verder terug in de tijd, maar deze lijdt er ook onder dat de Kopenhagen interpretatie alles ten minste net zo goed uitlegt zonder op een multiversum te moeten vertrouwen).

>>68790734
>>68791140
Het grappige aan het antropische principe is dat het in de meest extreme vorm terugvalt op de Kopenhagen interpretatie. In haar meest extreme vorm zegt het antropisch principe dat het universum niet zou bestaan als het niet geobserveerd zou worden. Er zijn zelfs mensen die het observer principle nog verder doortrekken: er is een soort super-observator, zonder wiens observatie het universum niet zou bestaan. Dit alles in lijn met de kennis van de kwantummechanica zoals wij die nu kennen.
>>
Religiediscussie in de draad, ik doe eens een keer lekker niet mee. Ik ga fijn even naar "jesu bleibet meine freude" van Bach luisteren.
>>
>>68791359
Hij denkt dat hij het ongelovige argument ontkracht door het te herhalen.
Hij denkt dat doordat jullie dit argument niet aanvaarden, jullie bewijzen dat de redenering geen steek houdt.
Hij heeft echter niet door dat hij precies het omgekeerde doet.
Of hij doet het expres natuurlijk
>>
>>68791464
>iets
Ja, dat is logisch
>al almachtige god die niet wilt dat je masturbeert en een zoon heeft met een of andere jood die is gekruisigd voor onze zonden of zoiets doms
Nee, dat is totaal niet logisch
>>
Ik denk dat er maar weinig gelovigen zijn die echt in de god geloven van zijn of haar godsdienst.
De sociale druk om in een godsdienst te geloven, zoals familie of cultuur, is de grote rede waarom iemand ergens in "gelooft" en het niet gewoon loslaat.
>>
>ik geloof in goden en engeltjes

owkee poeperts
>>
>>68791565
https://www.youtube.com/watch?v=d9EN27Zh_vg

Ik probeer nog steeds har niet te reageren.
>>
>>68791464
>Het is toch logischer dat er iets is wat uit het niets kwam dat alles uit het niets haalt dan dan er iets was waardoor de grondstoffen vrij kwamen waarmee alles gemaakt werkt na millennia
>>
>>68791464
Je kan ook zeggen dat je niet weet hoe het allemaal is ontstaan, ipv dat een god het heeft gedaan of dat er een magische oerknal was. Dat is hoe ik er een beetje tegenaan kijk.
>>
>>68791562
Dat beweer ik toch ook niet kankermongool. Er bestaat een God, of zijn zoon is gekruisigd is door joden heb ik nooit beweerd.

Christendom zal vast wel nep zijn. God niet.
>>
>>68791660
Oké, je uitspraak betekent dus totaal niets, het is geen wetenschappelijke uitspraak (het is niet falsifieerbaar) en dus is het even waardevol als een koeienscheet.

Gefeliciteerd, je bent even intelligent als een koeienanus.
>>
>>68791751
>Gefeliciteerd, je bent even intelligent als een koeienanus.

Toon mij een wetenschappelijk bewijs
>>
Arabier ga nou maar je koffer ofzo inpakken.
>>
>>68791813
>koeienanus
>>68791843
Neger ik vlieg kankerlicht, ik ben voor 2 weken weg en heb enkel een rugzak mee
>>
>>68791892
Wat is "kankerlicht vliegen" nou weer.
>>
>>68791892
Geen wetenschappelijk bewijs.

Gefeliciteerd, jij bent even intelligent als een varkenanus.
>>
>>68791946
Ik reis nooit met koffers. Ik neem maximaal een rugzak mee, meestal is die niet eens vol.

Koffers zijn voor proleten.
>>
https://alfanl.com/2016/08/25/een-alternatief-rechts-voor-nederland/amp/

Zelden ben ik het zo erg met iemand eens
>>
>>68791751
>het is geen wetenschappelijke uitspraak (het is niet falsifieerbaar) en dus is het even waardevol als een koeienscheet
Oh kijk, we hebben iemand van de Wiener Kreis. Hier is een leuk raadseltje voor je: kan je de wetenschappelijke methode falsificeren? De wiskunde? De logica? Waar is jouw falsifieerbare bewijs van de waarheid van de algebra? Dit zijn allemaal zeer metafysische aannamen die wij a priori moeten maken voordat wij de wetenschap überhaupt kunnen bedrijven. Dit zien we zelfs terug bij de Cartesiaanse twijfel: eerst moet het bestaan van de zelf bewezen worden (cogito ergo sum), dan van God, dan van de buitenwereld en dan pas kan men volgens Descartes de observatie genoeg vertrouwen om er conclusies uit te trekken. En laat het nou net zo zijn dat deze Descartes een van de belangrijkste boeken over de wetenschappelijke methode schreef: Discours sur la Méthode.

Het zuivere materialistische empirisme bijt zichzelf vroeg of laat in de staart.
>>
>>68792016
Maar waarom als je niet in dat wetenschappelijk gepruts gelooft geloof je nou weer wel in een of andere god.
Waarom kan je niet gewoon denken dat we niet weten hoe het zit, en het waarschijnlijk nooit te weten komen.
>>
>>68792016
Kanker even op met je studie filosofie en je lappen tekst, niets van wat ik zeg is controversieel

Het feit dat je wiskunde (berust op axioma's) vergelijkt met natuurkunde (geen axioma's) bewijst dat je geen idee hebt waar je het over hebt.

Recht in de prullenbak met je miemstudie.
>>
>>68792003
>proleten
Je bent nogal makkelijk te herkennen als je dat woordje steeds blijft gebruiken
>>
>nog steeds in discussie gaan met zandaap nadat hij een tijdje terug zo kankerhard de neuk werd uitgeblazen dat hij niet meer inhoudelijk wilde reageren

ahahah
>>
>>68792131
>Waarom kan je niet gewoon denken dat we niet weten hoe het zit, en het waarschijnlijk nooit te weten komen.
Omdat het een dooddoener is. Dan komen we op het "alles is relatief" antwoord.

>>68792140
>Het feit dat je wiskunde (berust op axioma's) vergelijkt met natuurkunde (geen axioma's) bewijst dat je geen idee hebt waar je het over hebt.
Iedere vorm van natuurwetenschap valt vroeg of laat terug op wiskunde. Zonder wiskunde is er geen natuurwetenschap, op z'n best hebben we dan slechts een verzameling observaties.
>>
>>68792228
Wat bedoel je met dooddoener? Waarom is dat slecht?
>>
>Alles is uit het niets ontstaan jongens

Atheist logica ahahahhaah
>>
>>68792391
Daarom is agnosticisme superieur
>>
>>68792016
Wat studeer je zelf eigenlijk? Zie je hier wel vaker palen en je lijkt wel een degelijk begrip te hebben van de logica.
>>
>>68792210
Het is mijn woordje.
>>68792228
Nog meer lege uitspraken. Dit is dus waardoor ik stopte met reageren op je de vorige keer waardoor autisten zoals >>68792217 een feest hielden.

Je zegt absoluut niets van waarde. Je zei net "hoe kunnen we weten dat de algebra waar is" of iets dergelijks. Het feit dat je zoiets vraagt bewijst gewoon hoe kankerdom je bent.

We hebben een verzameling axioma's, en met die verzameling axioma's bewijzen we uitspraken. Die bewijzen zijn dus 100% waterdicht binnen dat systeem.

Er zijn verschillende systemen, bijv. de axioma's van Peano. Binnen dat systeem zijn er uitspraken die je niet kan bewijzen met de gegeven axioma's. Bekijk Goodstein's stelling maar als voorbeeld, kan niet bewezen worden met Peano's axioma's.

De natuurkunde is totaal niet zo, je hebt geen axioma's, je hebt aannames. Dus je uitspraak was kankerdom. Reageer NOOIT meer op mijn palen.
>>
>>68792556
waarom gebruik je zoveel moeilijke woorden
>>
>heb weer zin om piano spelen
>moet nog een week wachten totdat ik tijd overheb om weer te oefenen
>heb op dat punt hoogstwaarschijnlijk geen zin meer
Waarom ben ik zo goed in talent verkwanselen?
>>
>>68792556
>Wordt weer de neuk uitgeblazen
>Reageer NOOIT meer op mijn palen.

Koek kanker kontebonker
>>
Voortaan als jullie op mij willen reageren, stuur dan eerst een brief naar het ministerie van binnenlandse zaken als je Nederlands bent of het ministerie van buitenlandse zaken als je Belg bent. Vermeld in die brief dat je op een paal van Arabier in de /NEDERDRAAD/ wilt reageren.

Wacht dan 3-5 werkdagen op een bericht waar al dan niet toestemming wordt gegeven.
>>
>>68792251
>Wat bedoel je met dooddoener?
Het "we zullen er toch nooit achter komen" idee doodt iedere vorm van discussie.

>>68792439
Niet echt. Als je met agnosticisme bedoelt "ik weet het niet" is dat ofwel intellectuele luiheid ofwel te laf zijn om een keuze te maken. Als je daarmee bedoelt "niemand kan het weten" heb je een veel grotere bewijslast dan zowel theïst als atheïst, omdat je de argumenten van beide partijen nu plat moet gooien.

>>68792556
>Je zei net "hoe kunnen we weten dat de algebra waar is" of iets dergelijks.
Nope. Ik zei dat het niet mogelijk is om puur met de wetenschappelijke methode de waarheid van de algebra aan te tonen. Dat betekent simpelweg dat materialisten de algebra moeten verwerpen (of ze moeten uitgaan van wiskundig relativisme, waarmee ze ook de natuurwetenschap het raam uit gooien).

>De natuurkunde is totaal niet zo, je hebt geen axioma's, je hebt aannames.
Mijn punt was dat de natuurkunde, die zich inderdaad bezig houdt met observaties uit de natuur, a priori bepaalde wiskundige en logische aannames doet. Ik noem bijvoorbeeld maar het idee van de causaliteit (wat in de Islamitische wereld verworpen wordt sinds Al-Ghezali): causaliteit wordt niet wetenschappelijk bewezen, maar is een aanname die we a priori moeten accepteren om überhaupt de wetenschap te kunnen bedrijven. Dit was ook Einstein's 'scientific faith': geen geloof in God, maar wel het noodzakelijk geloof dat de wereld vatbaar is voor de menselijke rede, een geloof dat niet wetenschappelijk bewezen kan worden maar een aanname is die noodzakelijk is voordat men de wetenschap kan bedrijven.
>>
>>68792744
Ben je ihel ook zo?

Je nodigde wel eens mensen uit om met je te drinken in de witte aap, hoe zou dat dan in zijn gang gaan?
>>
Sinds wanneer is late-avond nederdraad zo autistisch geworden?
>>
>>68792807
Maar wat is nu je punt? Waar zit jouw onenigheid met me?
>>68792818
Ik ga ook met een maat op vakantie, ik heb zeker vrienden maar ik gedraag me altijd anders. Iedereen gedraagt zich rond andere mensen iets anders.
>>
>>68792807
Haha maar een discussie over dit onderwerp is nutteloos.
>>
>>68792556
>h-het is de schuld van anderen dat ik KANKERHARD de neuk werd uitgeblazen dus daarom reageer ik niet meer

ahahah
>>
>>68792908
Kom jij met een beter onderwerp dan.
>>
>>68792972
stuur een willekeurig meiske in je watsapplicatie lijst het volgende

>ik ben al jaren verliefd op je geweest
>>
>>68792924
>Maar wat is nu je punt? Waar zit jouw onenigheid met me?
Jouw idee dat alle uitspraken die niet falsifieerbaar zijn automatisch waardeloos zijn. Ik probeer aan te tonen hoe onlogisch dit is, aangezien de gehele natuurwetenschap zelf valt en staat met aannames die men niet kan falsifiëren.

>>68792908
>autistisch
Welkom op 4kan.
>>
>>68793012
Ik gebruik geen whatsapp sorry.
>>
>>68792924
Ik denk gewoon zo van, stel je voor, ik ben een keer in Rotterdam (wat niet vaak gebeurt) en jij zit in de witte aap, zouden we dan gezellig kunnen kletsen? Of komt dan mijn foto op de Nederdraad met de ondertitel plebejer?

Je bent best intelligent, zo kom je iig over, maar je bent ook niet altijd even prettig. Om je gedachten zou ik zeker gaan.
>>
>>68793012
Die Zuckerbergstein rommel mag je houden.
>>
>>68793016
Ah, oke. Dan heb ik dus toch gelijk.
>>68793061
Ik ben sociaal. Ik kan met iedereen goed omgaan ihel.
>>
>>68793154
Ben je normaaltje?
>>
>>68793086
Is whatsapp van Zuckerjood?
>>
>>68793179
Ligt aan jouw definitie van normaaltje.
>>
>>68793283
>>68793179
Ik zeg even sorry tegen filosofieanon. Ik deed onnodig gemeen tegen je.
>>
>>68793373
Beter voor je, kankernicht.
>>
>>68793154
Ik zal er eens over nadenken mocht het voorkomen. Denk alleen dat de momenten schaars zijn.
>>
>>68793631
4kin is mijn uitlaatklep, alles wat ik hier zeg en doe is satire.

dat is voor velen ook zo
>>
>>68793678
Je bent dus geen moslim
>>
>>68793678
zeg wollah
>>
>>68793725
Wij zijn hier allemaal moslim wollah g waar is het uitkering
>>
>>68793725
ik hou 4kin en religie gescheiden

alsook 4kin en de werkelijkheid
>>
>>68793766
In je moeders tabon
>>
>>68793678
Oh natuurlijk, dat is het voor velen, maar sommigen hier hebben verder ook niet veel anders dan 4kan. Dat klinkt sneu, is ook onironisch sneu. Maar als dit het enige echte vertier en contact met mensen geworden is dan nemen mensen toch dingen rap serieus. Zoals de mensen in de grot van Plato zich geen voorstelling kunnen maken van de wereld erbuiten, zo realiseren sommige 4kanners dat een discussie met zware termen niet het einde van de wereld is.
>>
>>68793868
>maar sommigen hier hebben verder ook niet veel anders dan 4kan. Dat klinkt sneu, is ook onironisch sneu

Betwijfel dat oetz. Denk dat de meeste hier gewoon op z'n minst semi-normaaltjes zijn ihel en een sociaal leven lijden.

NOTEN zul je vast wel hebben, maar zij zullen eerder aanwezig zijn in >>>/r9k/
>>
>>68793725
Goh zou je denken
>>
>>68793952
Oh er zullen hier mensen zijn die werken en studeren maar alsnog ihel bijna geen contact aan durven te gaan. Ik ben dat stadium zelf wat aan het ontkomen, gelukkig maar, maar ik vermoed dat er hier veel mensen zitten die zo zijn. Echt ergens op baseren kan ik het natuurlijk niet.
>>
>>68794046
Er zijn volgens mij al nedermiets geweest. Dit alleen bewijst al dat de meeste normaaltjes zijn.
>>
>>68794110
Iemand uit 0315-0316-0543?
>>
>>68794131
Ja klopt, ook wel eens miets waar de rest van de draad niet achterkomt, maar ik denk dat iedereen wil ontsnappen aan het wereldje hier, die miets zijn onder andere een manier hoe.

Maar goed, filosofie over 4kanners is wel nog een wat lastiger iets dan redeneren over het bestaan van God.
>>
>>68794305
Heeft 4kan een verslavend effect?
>>
>rugzak ingepakt

wiew
>>
>>68794373
Omhooglaad foto
>>
File: zombie_flesh_eaters_2[1].jpg (261KB, 1000x1402px) Image search: [Google]
zombie_flesh_eaters_2[1].jpg
261KB, 1000x1402px
Zombi 3
>>
File: image.png (217KB, 394x480px) Image search: [Google]
image.png
217KB, 394x480px
>>68794406
schematische weergave
>>
Welke lijsttrekker kan het beste pijpen volgens /neder/?
>>
>>68794357
Kek, alsof ik dat allemaal precies weet. Verslaving is volgens mij een lastig concept, er zijn onderzoeken naar gedaan waarom een persoon precies verslaafd raakt aan iets, vaak is het zo dat mensen naar de drugs grijpen omdat ze contact met iets willen. Hoe meer wij als mensen uit elkaar drijven hoe meer mensen dingen aangrijpen om het contact weer te krijgen. Onze huidige maatschappij is beter dan de eeuwen voorheen, maar we zijn ook eenzamer geworden. 4kan vult dat gat op, en ja, daardoor is het denk ik verslavend. Maar is het de ergste verslaving? Ik denk het niet, alle mensen hier zijn echt en soms bloeien er nog mooie contacten uit voort.

Dit filmpje is hier wel leuk over trouwens: https://www.youtube.com/watch?v=ao8L-0nSYzg
>>
>>68794560
marianne thieme is zo lekker

ik wil haar kutje likken
>>
M'n nek doet zo'n kankerpijn.
Ik zit ook nooit goed voor m'n bureau.
>>
>>68794373
Een Arabier is
niets anders dan een tikfout
in Gods kerstwenskaart.
>>
>>68794560
VDP
>>
>>68792733
Ikdv
>>
>>68794569
Ik grijp naar drugs en/of alcohol omdat mijns inziens op lange termijn gebleken is dat ze een betrouwbaarder troostvermogen hebben dan de gemiddelde liefdespartner.

Ook de kater achteraf is beter te verdragen.
>>
File: 978675646.png (79KB, 236x273px) Image search: [Google]
978675646.png
79KB, 236x273px
>>
>>68790359
>hoe is het universum en de aarde zo perfect geplaats in ideale condities zodat er leven is kunnen ontstaan op aarde?

de aarde is nooit bewust op de ideale plek gaan staan, dat is hetzelfde als wanneer je zegt dat bepaalde organismen zich bewust zijn gaan aanpassen aan hun omstandigheden.

de aarde stond blijkbaar op een goede plek voor organismen. Hij is niet hier gaan staan omdat hij dat zo leuk vond ofzo
>>
Frans Timmermans is gebaseerd
>>
>>68794796
Ik heb persoonlijk meer aan mijn familie, maar ik weet ook dat niet iedereen hier een altijd even goede relatie heeft met zijn bloedverwanten. Een liefdespartner kan een troost zijn, tot die relatie ophoudt, maar het is natuurlijk mooier als hij bestendig is. Maar mocht het toch eindigen ben je niet alleen je schouder kwijt maar heb je ook nog harder een schouder nodig.

Vroeger waren gemeenschappen hechter, en er zit zeker een voordeel aan dat we nu vrijer zijn en meer ons eigen ding kunnen doen. Ik woon niet ver van Urk, ik kijk soms als buitenstaander naar ze en zie hun problemen (kleine genenpoel, drugsgebruik), maar ik kan het ook niet helpen dat ik af en toe jaloers ben op de band die bestaat daar tussen die mensen, zelfs al is het vingertje maar al te snel opgeheven.

>>68794947
Ik heb me voorgenomen vandaag niet echt religieus mee te palen, maar toch, kan het niet laten, het argument gaat over de kans dat alles precies juist is, ik ben geen sterrenkundige maar de kans schijnt aardig klein te zijn. Iets met een hoop nullen achter de komma.
>>
>>68795124
>Iets met een hoop nullen achter de komma

Alfa studenten, jongens.
>>
>>68795167
Jup, de andere anon kan dat argument beter uitleggen, het spijt me dat me het aan die wijsheid ontbreekt.
>>
>>68795225
Ik vond jouw uitleg uitgebreider hoor oetz
>>
>>68795225
>u-uh hoop n-nullen achter d-de k-komma 0,000000001 ofzo weet ik veel

lmke
>>
File: tess.jpg (298KB, 1350x900px) Image search: [Google]
tess.jpg
298KB, 1350x900px
>dvw geen tess wester handbal vd
>>
>>68795373
ze lijkt fins met haar kleine oogjes
>>
>>68795124
Je religieuze palen maken soms mijn dag goed
>>
>>68795434
kontenbonker.
>>
>>68795434
kontenbonker.
>>
File: brudikalender warmmachen 2.jpg (2MB, 4032x3024px) Image search: [Google]
brudikalender warmmachen 2.jpg
2MB, 4032x3024px
>>68790137
Friendly reminder that the nederdraad can also participate in the final of Brudikalender on Tuesday, Dec 20, which takes place in /deutsch/. You can win 50 € for Amazon.de, which also delivers to NL and BE, if you sing the best Christmas song on vocaroo. (the vouchers for the other competitions are not valid in your countries).

2. Advent, 25€ Google Play + 10€ Spotify: Lustigste Kurzgeschichte gewinnt (sie muss in einen Post passen). Gewinner: Weihnachtsmann!2buIbL5iDA

3. Advent (11.12.16, 21:30 Uhr), 25€ iTunes + 4,90€ Bild Plus: Bestes selbst gemachtes Miehmbild gewinnt. Gewinner: hi!RYJnY4VaGM

--> 4. Advent (wird am 20.12.16 voraussichtlich um 18:00-20:00 Uhr nachgeholt), 50€ Amazon: Am schönsten gesungenes Weihnachtslied gewinnt (vocaroo)
* Amazon.de nutzbar in: Deutschland, Niederlande, Österreich, Schweiz, Flandern, Luxemburg, Liechtenstein
>>
>>68795478
Zuig mijn ballen kankernazi
>>
File: 1480823778961.jpg (64KB, 491x713px) Image search: [Google]
1480823778961.jpg
64KB, 491x713px
>>68795478
>betalen voor muziek
kankerwaus
>>
>>68795434
Apologetica is wat lastiger en vergt aardig wat energie, toegepaste theologie is wat minder moeite, wilde vandaag niet zo meegaan in dat eerste mocht je de discussie van eerder gezien hebben koek.
>>
File: Brudikalender Amazon Beispiele.jpg (951KB, 3507x2480px) Image search: [Google]
Brudikalender Amazon Beispiele.jpg
951KB, 3507x2480px
>>68795478
>>68795529
>>
TOEGEPASTE THEOLOGIE

W
A
T
>>
>>68795581
Tegeltjeswijsheid als je het zo wil noemen. Ik noem het wat hoogvliegend en ik zie zelf ook wel hoe dat nogal arrogant overkomt.
>>
File: jeuj.png (102KB, 1538x870px) Image search: [Google]
jeuj.png
102KB, 1538x870px
vma
>>
>>68795470
>>68795475
De liefde die ik hier ontvang, ik krijg er tranen in mijn ogen van. Jullie zijn echt mijn vrienden, hé?

>>68795536
Nee, ben maar pas aangekomen. Zal het eens bekijken.
>>
>>68795765
Je bent een beetje laat kerel
>>
>>68795787
ja

>>68795806
geen vraag
>>
>>68795838
Okokok
Euh, waarom heb je nu pas gekozen voor Spotify, en waarom brengt het je zoveel vreugde dat je het op een anoniem kattenplaatjes forum moet delen?
>>
>>68795877
omdat het in de aanbieding is voor €0,99 en ik benieuwd ben of 't uiteindelijk wel de volle 10 euro p/m waard is.
en omdat ik om half 1 in de nacht met niemand anders kan delen oetz
>>
>>68795919
Google play music heeft op dit moment een drie maanden gratis proefabonnement, daar al naar gekeken?
En €10 p/m is toch niks?
>>
Hebben jullie geen NAS server ofzo?
>>
File: 2016-12-19_00-37-16.jpg (18KB, 436x319px) Image search: [Google]
2016-12-19_00-37-16.jpg
18KB, 436x319px
plebejers
>>
>>68795952
nee, en Google Play is niet zo groot als Spotify (denk ik).
tientje in de maand vind ik voor alleen muziek wel duur oetz. voor 8 euro p/m kan je hele series en duizendtal films kijken op netflix.

ik betaal dus meer voor minder
>>
>>68796034
Ik heb zelf gpm en spotify beide geprobeerd, en de collectie van gpm is echt verbazend groot. De meest obscure Nederlandse Kinderliedjes kan je er op vinden.
>>
>>68795952
10 euro is 22 gulden, op jaarbasis is dat 264 gulden
>>
>>68796075
Ik heb sowieso gulden niet meegemaakt, en mijn loon op jaarbasis is vele malen groter dan dat.
>>
>>68796024
Je praat hier met digibeten.
>>
>>68796024
Ik sla mooi alles op de interne harde schrijf van de desktop op.
En als deze vol zit dan verwijder ik wat ik niet meer gebruik. Dit trekkert heel wat mensen.
>>
>>68796137
>En als deze vol zit dan verwijder ik wat ik niet meer gebruik. Dit trekkert heel wat mensen.

Ik begrijp dit letterlijk nooit van mensen. Men koopt meerdere HDD's met terabytes omdat ze hun hele animoecollectie niet willen verwijderen.

Je hebt alles al gezien, waarom wil je het houden?
>>
>>68796219
Omdat mijn nas server terabytes aan ruimte heeft die ik van elk apparaat overal kan benaderen. Hoe is het in de jaren 90?
>>
>>68796333
Voor welk doel?
>>
Soms denk ik wel eens om een nas server te kopen of op te zetten, maar muziek stream ik sowieso al omdat ik heel onregelmatig luister, en de films zijn eigenlijk alleen door de computer goed af te spelen door muh H265 10bit flac encodings die geen ander apparaat aan kan. Dus waarom zou ik nog een nas halen, als ik het ook in de computer zelf kan laten.

>>68796333
Die terabytes waren niet gratis neem ik aan.
>>
Ik heb hard het gevoel dat ik iets ben vergeten voor mijn reis, help me anoniempjes

>tickets uitgeprint, online ingecheckt
>treinticket uitgeprint
>ken de route van het vliegveld naar mijn accomodatie
>kleding en toiletartikelen heb ik al
>boeken heb ik ook
>porto met ~€50 contant heb ik
hmm
>>
>>68796422
je verstand, geen probleem
>>
>>68796422
Paspoort
>>
>>68796465
goeie

bedankt
>>
>>68796422
Haha je bent nog iets heel belangrijks vergeten
>>
>>68796374
Hoef je geen spotify of andere kanker te betalen voor geluid of beeld.
>>
>>68795952
>betalen voor niet-live muziek
Serieus mannen?
>>
>>68796532
Controleer of je paspoort ook minstens 6 maanden geldig is, anders mag je niet reizen.
ID kaart
Reisverzekering
Condooms
Oordoppen
Paracetamol, maar ze zullen vast denken dat het drugs is
Pyjama
Opladers
Tijdelijk roaming abbo activeren
>>
>>68796771
>Condooms
koopt ge daar
>Oordoppen
>Paracetamol
>Pyjama
Ok dan opa
>>
>>68796857
Oordoppen als in muziek oordopjes kankerlelg
Paracetamol omdat ik geen idee heb naar welk 3e wereldland hij gaat. Liever goed voorbereid dan doodgaan aan Zika
Pyjama omdat het kankerkomfy is
>>
>>68796771
>Controleer of je paspoort ook minstens 6 maanden geldig is, anders mag je niet reizen.
Check
>ID kaart
Heb ik niet, wel mijn ribba (naast mijn paspoort uiteraard).
>Reisverzekering
Niet afgesloten.
>Condooms
Heb er altijd een in mijn porto maar dat koop ik daar wel zou ik het nodig hebben
>oordroppen
Check
>paracetamol
Ik heb mijn medicijnen mee, met recept zodat het mee mag
>pyama
ik slaap naakt
>opladers
Check
>tijdelijk roaming abbo activeren
Niet gedaan, zal hopelijk niet nodig zijn
>>
>>68796422
Een touw
>>
File: 468756745676.png (505KB, 640x561px) Image search: [Google]
468756745676.png
505KB, 640x561px
>>
>>68796956
Hoekig famalam.
>>
>>68796949
>Ik heb mijn medicijnen mee, met recept zodat het mee mag
wat voor
>>
>>68796768
>>68796986
Is dat tientje zoveel geld voor jullie?
zielig oetz
>>
>>68797021
Reuma
>>
>>68797032
Sukkol
>>
>>68797032
Het stapelt snel op oetz.

Netfliks = 8 doekoe p/m oftewel 96 per jaar
Spotify = 10 doekoe p/m oftewel 120 per jaar

Die 216 doekoe kon je ook aan bijvoorbeeld bier besteden en gratis aan je films/muziek komen met iets meer moeite
>>
>>68797103
Nogmaals, dingen naar een jaar omrekenen doet me niet zoveel.
>>
>>68797103
>bier

ja, alsof dat zo nuttig is
>>
>>68796899
>Oordoppen als in muziek
Ja dat is iets wat normale mensen zeggen natuurlijk
>paracetamol om zich te beschermen tegen tropische ziektes
blijf maar onder uw kerktoren
>>68797032
Ik geef het dan nog liever aan een dakloze oetz
>>
>>68797165
jij bent echt kanker
>>
>>68796949
Neem gewoon deze lijst door oetz

https://www.neckermann-vakantieservice.nl/voorbereid-op-reis/wat-neemt-u-mee/

Afhankelijk van het land waar je heen gaat, kan het nodig zijn dat je pinnen in buitenland moet activeren. Het is volgens mij alleen standaard in Europa geactiveerd.

Veel plezier
>>
>>68797406
Bedankt, zal het s'ochtends nog even checken.
>>
stoot
>>
>>68796422
koran? stanley-mes? bomgordel?
>>
>>68798581
doe eens normaal man.
>>
>>68797032
het is een principiële kwestie, normaaltje
>>
File: tv_oranje_10_jaar[1].jpg (181KB, 745x300px) Image search: [Google]
tv_oranje_10_jaar[1].jpg
181KB, 745x300px
>>68796899
>paracetamol tegen tropische ziektes

mgw
>>
>wil op vakantie
>moet leren voor tentamen
>verplichte werkdagen
>moet om 06:00 op
>kan niet slapen

Het leven is kut
>>
>>68798598
hah
>>
File: schatjes.jpg (202KB, 1920x1080px) Image search: [Google]
schatjes.jpg
202KB, 1920x1080px
Welterusten schatjes (•ө•)
>>
>>68798750
ja voor jou is het zeker leuk hè? klootzak
>>
dvw op zakenreis naar verenigde burgers. kankerdikke mensen hier.
>>
>>68798806
moet je maar geen moslim zijn ^_^
>>
>>68798967
alles beter dan een orthodoxe kakkerlak
>>
>>68798854
welke staat? texas?
>>
>>68798997
zeg dat in mijn gezicht als je durft
>>
>>68799254
Moet je wel eerst je kankerhoofd omhoogladen
>>
Ewa zwemmels
>>
>>68799328
Ewaa pastaneger, faka broer
>>
>>68799296
Brederodestraat 16, B-1000 Brussel

ik wacht op je makak
>>
protestanten >> papen >> poep en pis gemixt met kots en menestruatie > orthodoxen
>>
>>68799382
Wat moet ik voor het koningshuis
>>
>>68799453

HAND IN HAND TERUG NAAR EIGEN LAND
>>
>>68799529
Ben ik al
>>
>>68799374
Ja man lekker en met u? Jojo is wel lit
>>
>>68799582
Jouw plaats is in de zandbak moezelman.

EEN AMADEES,
EEN MAROKKAAN,
EEN KRAKER EN EEN NIKKERIAAN,
EEN COMMUNIST,
EEN VREEMDE TIST,
DIE ZWIEREN WE IN HUN KIST.
>>
>>68799661
Moeilijke tijden broer. Hosselen gaat afoe afoe.
Studie neemt veel tijd in beslag jeweettoch. Maarja het is dit of tasjes nakken van bejaarde tattas.

Jij dan?
>>
>>68799795
t. Mahmoud al-Maqaqi
>>
>>68799835
A bezem ga buiten spelen
>>
>>68799835
afz. bezem
>>
>>68799795
Hoofd is heet broer
>>
>>68799987
K weet. Effe volhouden en challas op vakantie.
>>
>>68799850
>>68799875

iedereen haat zandnegers

sommigen openlijk, sommigen heimelijk
>>
>hoofd is 40000 graden
>rest van m'n lichaam is ijskoud
wat is deze miem nou weer ik ben nooit ziek
>>
>>68800340
Neem een koude douche
>>
>>68800340
neem een pijnstiller die zijn ook koortswerend

waarschijnlijk een opkomende griep

of als je een zandneger bent: God die je straft
>>
>>68800782
Snuif heroïne
>>
File: ayylmoa.jpg (63KB, 800x517px) Image search: [Google]
ayylmoa.jpg
63KB, 800x517px
>>68790964
*miem
>>
>>68801001
Ik zal je sebiet eens roflbotten
>>
File: 1481414742676.jpg (62KB, 500x459px) Image search: [Google]
1481414742676.jpg
62KB, 500x459px
>>68801025
>>
File: 1481798604845.gif (3MB, 480x360px) Image search: [Google]
1481798604845.gif
3MB, 480x360px
>kom weer terug naar de /nederdraad/
>zie dat het nog steeds kanker is

Ik ga weer, houdoe.
>>
>>68801343
Opgekenkerd
>>
>>68801343
Ik begrijp niet wat mensen verwachten om half 4 op zondag?
>>
>>68801404
>half 4
godverdomme
>>
>>68801430
Tijd voor een biertje!
>>
>>68801430
ikdv

Waarom gaat de tijd zo snel
>>
File: IMG-20161217-WA0006.jpg (622KB, 2448x3264px) Image search: [Google]
IMG-20161217-WA0006.jpg
622KB, 2448x3264px
>>68799004
florida
>>
>>68801647
>werk van 6 tot 11
>kom compleet uitgeput en kapot terug
>blijf alsnog tot half 4 op
Ik moet denk ik maar even een vriendin gaan regelen om mijn leven wat op te vullen
>>
>>68801682
Miami was nogal overgewaardeerd heb ik ooit gehoord, klopt dit?
>>
>>68801712
klopt wel ja, er zijn een stuk of 4 gave plekken, alles daarbuiten is een kankerzooitje. niemand kan autorijden. keiveel zwervers. veel vuilnismeisjes. wel wat lekkere latinareten.
>>
>>68801752
ben je alleen in florida of reis je rond in amerika?
>>
>>68801776
india, amerika (alleen florida) en engeland. ben in januari weer in de glorieuze lage landen
>>
>>68801810
jaloers oetz
>>
File: IMG_20161211_204058.jpg (2MB, 2432x3286px) Image search: [Google]
IMG_20161211_204058.jpg
2MB, 2432x3286px
>>68801863
dvw creepshotten bij hooters
>>
>>68801909
koek
>>
>>68801909
Ziet er gezellig uit
>>
File: IMG_20161215_083442.jpg (2MB, 2432x3286px) Image search: [Google]
IMG_20161215_083442.jpg
2MB, 2432x3286px
>>68801940
>>68802026
dvw creepshotten bij ontbijt (allang weg van vd, niet oordelen aub)
>>
>>68802055
Geen oordelen hier, ga gerust verder moest je er nog hebben
>>
dvw ontbijtmeisje je ziet creepshotten
>>
File: IMG_20161215_083320.jpg (1MB, 2458x3248px) Image search: [Google]
IMG_20161215_083320.jpg
1MB, 2458x3248px
>>
File: IMG_20161215_083336.jpg (2MB, 2432x3286px) Image search: [Google]
IMG_20161215_083336.jpg
2MB, 2432x3286px
dvw haar zusje je ook ziet creepshotten
>>
>>68802134
Ben vrij zeker dat ze het door hebben. Hoe lang blijf je nog? Haar zusje zegt het in de eerste foto tegen haar
>>
>>68802239
boeie, ik zie die wijven nooit meer
>>
>>68802295
Morgen aan het ontbijt misschien
>>
File: IMG_20161211_203948.jpg (2MB, 2432x3286px) Image search: [Google]
IMG_20161211_203948.jpg
2MB, 2432x3286px
hooters-kontje
>>
>>68802354
Engerd oetz
>>
>>68802516
ben lang weg van vd godverdomme
>>
>>68802055
Viespeuk!
>>
File: 1471490981126.png (386KB, 667x670px) Image search: [Google]
1471490981126.png
386KB, 667x670px
>nog 2 uur om mijn deel van het pws te maken en geen slaap
het is mijn eigen dikke schuld maar kanker wat ga ik het leuk vinden om school zonder slaap
>>
>>68804451
>dvw ook de nacht doorgehaald en het is mijn eigen schuld

Jezus ik haat dit zo erg he
Het voelt zo raar om niet te slapen
>>
>>68804583
Ik vind het juist altijd raar dat ik altijd rond 11 uur opeens heel erg moe word, maar dat ik dan de rest van de dag praktisch gewoon fit ben en door kan gaan. Heb jij dat ook?
>>
>>68804618
Zolang ik niet stilzit kan ik zo anderhalve dag functioneren
Alleen daarna ben ik gesloopt
>>
File: 7565.png (7KB, 212x238px) Image search: [Google]
7565.png
7KB, 212x238px
>>68804654
Dat gaat moeilijk als je de hele dag in een lokaal zit tot 4 uur oetz
Maar ik ook, ik ga vaak meteen voor een dutje

Moet jij zo niet naar school ofzo?
>>
>>68804714
Jep, even een tentamentje verpesten en dan slapen
>>
>>68804722
Waar gaat je tentamen over en heb je goed geleerd?
>>
>>68804755
Iets miemerigs en nee ik heb niet goed geleerd, maar niet geschoten is altijd mis
>>
>>68804774
woew, veel geluk anon
ik ga weer aan mijn pws
>>
>>68804799
Jij ook sterkte ;_;
>>
ik wil niet werken
>>
>>68806231
Ik wil niet naar sgool!
>>
>>68806231
>>68806320
Dvw ik sebiet hetepot ga eten op mijn gemak.
>>
>>68806840
Je moeder is een hete pot
>>
>>68806860
Gemeen oetz
>>
>>68806869
Wat bedoel je dán met hetepot?
>>
Jongens waar kan je het best checken of een trein vertraging heeft?
>>
>>68806923
Hotpot. Een soort van soep waar je vlees en dergelijke in doet en dan opeet. Meestal met eend als zijde gerecht.
>>
>>68802354
why are you taking pictures of people

bit weird
>>
>>68807246
And it's totally not weird to see half naked whores delivering food
>>
>zit op tinder
>zit er een meid tussen die 1450km verderop is

Ik vond mijn 30km radius al groot genoeg
>>
File: dvw te inteligendt voor tinder.jpg (16KB, 253x105px) Image search: [Google]
dvw te inteligendt voor tinder.jpg
16KB, 253x105px
>>68808118
>dvw te inteligendt voor tinder
>>
>>68808118
>>zit op tinder

Gestopt met lezen.
>>
Jullie maken mijn leven zuur als wahed citroen
>>
Ik wil naar huis
>>
IK WIL NAAR HUIS!
>>
Dit is verreweg de vreselijkste tocht
Waar ik ooit mee ben gegaan
>>
Willen de echte strandjongen opstaan aub?
Dit gekrijs klinkt nergens naar
>>
File: aoCydsCw.png (292KB, 500x500px) Image search: [Google]
aoCydsCw.png
292KB, 500x500px
Al/leen/
>>
>>68808778
Goed voor je, flikker. Nu oprotten naar >>>/a/
>>
File: FB_IMG_1481728706811.jpg (19KB, 450x300px) Image search: [Google]
FB_IMG_1481728706811.jpg
19KB, 450x300px
Sgool is saai jongenz >;c
>>
>>68808747
Hallo ik ben mijk liefde en dit is de zomer van de liefde
>>
>>68808814
Ey zemmer zeg dat nog 1x en ik stuur me niffos achter je aan kkr zwemmel
>>
>>68808898
Ok, flikker. Opbokken naar >>>/a/, en anders schop ik je er wel heen, begrepen?
>>
>>68808817
Werk is ook saai. Is het dagelijks leven gewoon een saaie boel tot je met pensioen gaat?
>>
>>68809052
Mijn werk is absoluut niet saai, jij doet gewoon iets fout
>>
>>68809071
Wat doe jij dan?
>>
File: 1441881502474.jpg (64KB, 480x669px) Image search: [Google]
1441881502474.jpg
64KB, 480x669px
Goedemorgen
>>
Ik heb 100€ en heel de dag tijd, wat zal ik gaan doen?
>>
>>68809126
hoeren neuken
>>
>>68809135
Dan ben ik na 10 minuten mijn 100€ al kwijt
>>
>>68809169
Dan zijn een stel dure hoeren.
Vorige kostte mij €500, maar dat was wel 2-3 uur
>>
>>68809083
Ik en mijn clown reizen het land door.
>>
Net mijn vriendin geneukt
>>
>>68809194
Waarom de neuk heb je 500 euro uitgegeven aan kanker hoeren

Kanker proleten
>>
>>68809194
Hoe oud was ze? Figuur? Haarkleur? Nederlandse? Deed ze alles wat je wilde? Kwam ze bij jou thuis? Ben je meerdere keren klaargekomen? Voor herhaling vatbaar?
>>
>>68809285
29, strak met figuur, zwart, nee, en meer, nee, nee, ja.

>>68809281
Omdat escorts te veel opvallen en het geld niet heb om sugardaddy te zijn.
>>
>>68808817
Niet naar school gaan is nog "saaier" is dit een Nederlands woord??
>>
>>68809194
Ik zou mij fysiek slecht voelen moest ik 500€ aan hoeren uitgeven oetz
>>
>>68809374
Ja, dat is een Nederlands woord
>>
>>68809401
Als je had geen voldoening geeft moet je maatregelen nemen.
>>
>>68809424
Ja want ik ga niet meer naar school, dus ben nu een beetje analfabeet.
>>
>>68809433
*je hand
>>
File: kanna (7).gif (2MB, 530x490px) Image search: [Google]
kanna (7).gif
2MB, 530x490px
Goedemorgen schatjes
>>
>>68809401
Ik denk niet dat anon werd gedwongen.
Ik wil wel een keer voor een escort gaan maar heb er nog nooit eentje gezien waar ik warm van wordt. Het zijn altijd of van die graatmagere lelijke oost Europese drugsverslaafden met hoge hakken of vetkleppen met teveel make up diep in de 30.
Knappe jonge vrouwen willen blijkbaar niet neuken voor geld.
>>
>>68809471
Ben jij een meisje?
>>
>>68809481
Nee, maar op voorhand lijkt het allemaal een goed plan als je geil bent. Maar vanaf je klaarkomt zou voor mij het slechte gevoel komen.

Ook; knappe jonge vrouwen hebben meestal genoeg mannen die geven wat ze willen; en seks aanbiedingen in overvloed
>>
>>68809481
Je ken ook gewoon een fleshlight aanschaffen als je graag wilt neuken.
>>
>>68809537
RANDSTAD
>>
>>68809537
Heb ik al, is niet zo geweldig, één op de vijf keer is het wel lekker, de andere keren gaat het schuren of blijft ie niet hard genoeg en is het ongemakkelijk en gebruik je toch maar je hand om het af te maken. En ja ik gebruik genoeg glijmiddel
>>
>>68809575
Ja Rotterdam
>>
>>68809609
Nieuwflikker aub
>>
>>68809530
Ligt er aan hoe lang je alleen bent en wat voor hoertje je neemt.

Voor mij duurt het wel even voor ik er eentje heb uitgekozen en dan praat ik eerst ook nog een tijd. Eerste keer hoeft het niet eens zo te zijn dat er iets seksueels gebeurd. Beetje een relatie opbouwen, vaak vragen ze dan zelf of ik langs wil komen en hebben ze wat voorbereid voor mij.
>>
>>68809629
Hoe weet je dat!!???
>>
nieuwe draad waar
>>
>>68809734
>>68809734
>>68809734
>>
>>68809715
Nederdraad daar wil ik op klikken maar dat lukt me niet...
>>
Lekker aan het poepen op de han nijmegen wie nog meer
Thread posts: 318
Thread images: 39


[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Top | Home]

If you need a post removed click on it's [Report] button and follow the instruction.
If you like this website please support us by donating with Bitcoin at 16mKtbZiwW52BLkibtCr8jUg2KVUMTxVQ5
All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Posts and uploaded images are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from that website. If you need information about a Poster - contact 4chan. This project is not affiliated in any way with 4chan.