[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | Free Show | Home]

Dum dansk trunte

The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.

Thread replies: 114
Thread images: 8

File: facepalm.jpg (35KB, 600x600px) Image search: [Google]
facepalm.jpg
35KB, 600x600px
Dum dansk trunte
>>
jamen så svar jeg da lige på det jeg var ved og skrive :D

tænk på hvis nu hendes nabo på 70 år sidder i hans lænestol og få sig en maveplasker til hende.. eller hvis nu hendes forældre venner børn har set det det kan hun jo ikke gøre noget ved... og når det komme ud på nette hvor der er omkring 2,7 milliarder mennesker verden over har adgang til internettet altså så har hun jo ikke så meget og gøre
>>
hahaha! xD
>>
CSGO danmark skriv her
>>
Fadme nederen
>>
Det er Aabenbart imod reglerne og have andre meninger end hende der....Fuck det ned af bakke mand..
>>
Hun er så grim jeg ikke engang vil se billederne
>>
Hvor meget skal vi væde på hun har fået det hun søgte... 100 beskeder i privat om folk der beder om link til hvor hun sender live ;)

Desuden har hun flere gange forsøgt at få flere fyre hun har spillet cs go med til at joine hende live stream med webcam leg ;)
>>
Link til billede?
>>
amen hvad regnede kosten med ?
>>
Din mening er fin at ha, men det er stadig ulovlig at lægge hendes billeder ud hvor alle kan få dem.

Desuden spurgte hun om information på hvem det var der lagde det ud og ikke var efter jeres dum smarte beskeder
>>
>>729666487
Jeg bliver impotent hvis jeg ser hende nøgen
>>
hende Kristina Hansen er fandmer også op af bakke ...hahahaha
>>
Ej men det jo latterligt hvordan de kællinger ik ku se vores mening med at hun selv løber en risiko
>>
>>729666527
Hun kan jo bar fucking lade vær med at sælge de videoer i første omgang. Bevares, hvis det var billeder der var taget privat og sendt til en kæreste og SÅ delt, så var jeg imod det. Men når hun selv deler lortet, og så fortryder så er det bare unlucky for hende
>>
natazia hendes forældre burde have fået en staveplade
>>
"Føj, klamme holdninger i har jer, i latterlige små drenge" Bitch please, bare hold jeres fucking kæft
>>
>>729666888
Du har dårlig ånde af alt det pik du sutter
>>
De der gamle liderlige mænd der beskytter hende, gør det kun fordi de håber på et gratis liveshow bagefter Xd
>>
>>729666771
Det er fuldstændig ligemeget om hun gør det eller ej.

Det giver stadig ikke personen ret til at screenshot og poste det andre steder..

Lad hende gøre hvad hun vil, det er ikke jeres problem at hun gør det, så lad være med at gøre det til jeres problem, det er jo bare idiotisk
>>
truth
>>
>>729667161
True.....
De har sikkert allerede fået et
>>
Hahaha de fjernede lige min kommetar ogsaa XD
Det fandme komisk.
>>
Synes helt klart lige der skal et link til, for os som ikke aner noget om det her haha
>>
Daim hun bliver flamet her inde. XD
>>
>>729667251
Du er bare butthurt over du ikke har fået showet at se. hun kan da bare lære det
>>
Ja nogen smid et link. Vi skal lige se hvad hun er sur over om der er noget at blive sur over. XD
>>
>>729666129
Danskjävlar
>>
>>729667468
Jeg er ikke butthurt, jeg har en kæreste så har ikke brug for at se shows.

Det er bare dig som virkelig er smadret i æ bær
>>
Syndes i alle lige skal tage jer sammen. Og smut hjem til mor og sutter på hendes patter.
>>
Håber der er en der deler billederne her..fuck det kunne være sjovt
>>
>>729667651
lær at stav din evnesvage mongol
>>
>>729667732
stave* - måske skulle du ikke kaste med sten, karl-smart
>>
På tide med nogle kællinger i den her tråd
>>
Hva fanden er jeg gået glip af her?
>>
File: 125_1000.jpg (80KB, 480x640px) Image search: [Google]
125_1000.jpg
80KB, 480x640px
jeg hader screenshots x.x
>>
Nogen, der vil forklare?
>>
Ja post dem her... Håber hun lÆser med XD
>>
God, nogen der har et billede, link eller whatever det her handler om? Man er seriøst helt forvirret når man ikke aner en skid om hvad der er sket hahaha
>>
Billede: https://images-ext-1.discordapp.net/eyJ1cmwiOiJodHRwczovL2Rrd2ViY2FtLmRrL2ltYWdlL21vdmllLzE4MzczMS9jdXJyZW50L2Z1bGwifQ.isuX5j_2102A_AzebkaKLkugMcM
>>
File: Admins be like.jpg (51KB, 539x960px) Image search: [Google]
Admins be like.jpg
51KB, 539x960px
Fuck jeg hader de der admins der. I guder hvor er de latterlige..
>>
det handler om en trunte der har ondt i røven over at blive screenshottet i et camshow
>>
HAHAHHAHAHA Der var sku billedet omg dude du er fucking legend eyy XD
>>
dansk kvindelig csgo streamer på twitch får offentliggjort screenshots fra camshow hun lavede på betalingssite.

vil herefter finde ud af hvem der postede billedet på dansk csgo facebook gruppe og hendes veninder vil politianmelde folk.

folk oprettede denne tråd fordi admins på facebookgruppen blev ved med at slette trådene omkring det.
>>
>>729668325
jeg er glad for mit sexliv og vil blive impotent :D
>>
Holy shit facebooks filtre kan gøre meget hold KÆFT hvor er hun fed og ULÆKKER XD
>>
>>729668325
Det er vel forhåbentligt ikke hende kek
>>
Ja vi skal se tv avisen imorgen vi er garenteret med i den kan lige se over skreften for mig XD
>>
Amen ved ikke hvad der går mig mest på..
at hun ikke er lækker eller at hun ikke er lækker :/
burde få penge for at rive den af til hende ahahhahahahaha
>>
Ja, det er sgu ikke det kønneste... Skal vi ikke bare spamme hendes næste stream til med denne tråd?
>>
Hun streamer garanteret nu mens hun græder ?
Ikke engang et reb kan bære hende
>>
Hvorfor har hun en gagball i munden nårr ja det så hun ikke kaster op over det hun har gang i XD
>>
>>729668870
fordi folk blev trætte af at hører på hendes lort ?
>>
>>729668658
Sande ord /b/ror, hvem fanden i helvede vil betale for det lort
>>
Jeg syntes faktisk jeg kan lugte stanken af fisk gennem min pc skærm
>>
>>729669021
folk fra Saudi Arabien de køber alt ..
>>
Hendes fætter vil sikkert gerne betale for at se dette rædselsfulde syn
>>
>>729669111
Ligeså snart de er hvide, så er de game
>>
>>729668325
FU !! Nu kan jeg så gå i seng med traumer... -_-
>>
man må håbe der ikke var nogen der fik den fede ko i hovedet - Terkel i knibe xD
>>
>>729666888
Check double trips
>>
>>729668325
Det er hende, jo ;-)
>>
Ville heller ikke have sex med hende selv om at jeg fik penge for det...
>>
>>729669238
enig hellere et får
>>
File: 584_1000.jpg (129KB, 640x480px) Image search: [Google]
584_1000.jpg
129KB, 640x480px
>>
Jeg vil gerne have det splitsekund af mit liv tilbage som jeg brugte på at se det billede...
>>
Hvorfor skal hun være så fucking gross og ikke lækker instagram model istedet.
>>
Ja men det dsv blevet ulovligt. Det med får.. Sad face
>>
File: reading_squint2.gif (23KB, 188x275px) Image search: [Google]
reading_squint2.gif
23KB, 188x275px
oh lord
>>
XD
>>
Hvad er hendes Twitch, steam, facebook anyone?
>>
>>729669652
Fucking kek
>>
File: jadak.png (755KB, 592x789px) Image search: [Google]
jadak.png
755KB, 592x789px
Når nu hun er så grim må vi hellere få en rigtig pigekrop frem
>>
>>729669739
Jeg ser ikke danske streams eller noget?
Jeg subber til folk som Angrypug osv..
Men vil gerne mobbe hende Dorit der :')
>>
>>729669833
Jeg ser squ heller ikke danske streams, meeeeen, jeg vil squ have penge for at se hende der igen...

Kun HastrupOW er en god dansk streamer <3
>>
>>729669928
Hvad er hendes stream stadig?
>>
>>729669652
hendes fb profil id er
100004894112483
>>
Ja hvad er hendes Twich eller der hun laver sine lad vær med at spidse aftensmad inden du ser det her streams.
>>
>>729670022
OH GOD, Hun er en del af pulterkammeret også.
>>
>>729669652
Dette er hendes Twitch: blessedwithacat

På Facebook hedder hun Natazia Dantoft, du kan ikke undgå at finde hende
>>
natazia dantoft
>>
>>729670008
Hvad
>>729670022
sagde
>>
>>729670078
hun er cancer
>>
>>729670078
Ikke overrasket. Kek
>>
>>729670178
>natazia
Det er de brøde der startede Pulterkammeret også, Jan Lauritsen
>>
gad vide hvor langtid der går før hun deaktivere hendes face for shame :D
>>
Forstår fandme godt hun tuder over det billede blev delt, græder stadig af grin efter jeg så det ;)
>>
>>729670404
hahahahaha nice 1
>>
>>729670369
Det Discord billede, hun er så tyk det tog mig omkring 5 min at loade, med 100/100 :~|
>>
>>729670446
rip
>>
>>729670446
vi burde sende hende et års forbrug af nupo
>>
Hvor længe er det siden hun lavede det show der og til det blev "leaked"?
>>
>>729670759
no idea who cares..she aint hot
>>
Hvor lavede hun det der show ville gerne se det naeste for at tage nogle flere billeder XD
>>
>>729670831
Never said she was.. just wanted to know.
>>
leaked polar bear gets naked and reports people to the police for putting her fat on the interwebs
>>
>>729670759
Tror vist det var et par dage siden hun fik besked om at en delte hendes nudes på Steam. Så oprettede hun er opslag i CS:GO Danmark som bare eskalerede sagen endnu mere. Hun har vist lavet de shows i lang tid og tager stadig penge for at man kan se dem. Men det er vist bare et stort PR stunt for hendes Twitch kanal.
>>
Læser du med Nataziaiaiaiaai ?
>>
Nataziaaaaaa?
>>
>>729671429
>>729671148
Hun slår mig som typen, der er ynkelig og med lavt selvværd... Hun er nødt til at bruge 4chan!
>>
>>729670910
Unden at vide det, sikkert dkwebcam.
>>
>>729671562
Hun bruger sikkert Tumblr
>>
en eller anden skriv til hende på face at den her tråd stadig lever..hahaha og lad som om I har ondt af hende..vi skal have hende herind :D !!!!
>>
>>729671688
Hun er fed nok til at være feminist.
>>
coco pops og 4chan mit liv er komplet :D
>>
Lad os få folk til at tro Natazia er en scammer OH ...the epicness
>>
havde det bare været nudes af hende Siri så havde det været win
>>
dis gon be gud
>>
>>729670083
Hun er sgu ikke pæn
>>
>>729672703
Selvfølgelig ikke
>>
Er jeg den eneste der synes Siri er fucker lækker og gerne ville se hende nude istedet for hende den anden
>>
Vi ser på det i morgen, der sender jeg billedet til hende.
>>
>>729672925
aaaaaaaaaaaaaaaaad
>>
>>729672864
Inderst inde vil du hellere have Natazia end Siri
Thread posts: 114
Thread images: 8


[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Top | Home]

I'm aware that Imgur.com will stop allowing adult images since 15th of May. I'm taking actions to backup as much data as possible.
Read more on this topic here - https://archived.moe/talk/thread/1694/


If you need a post removed click on it's [Report] button and follow the instruction.
DMCA Content Takedown via dmca.com
All images are hosted on imgur.com.
If you like this website please support us by donating with Bitcoins at 16mKtbZiwW52BLkibtCr8jUg2KVUMTxVQ5
All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties.
Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from that site.
This means that RandomArchive shows their content, archived.
If you need information for a Poster - contact them.