[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | | Home]

Join our Kahoot at class, the teacher is setting it up for a moment

The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.

Thread replies: 347
Thread images: 48

File: Kahoot.jpg (170KB, 1080x720px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Kahoot.jpg
170KB, 1080x720px
Join our Kahoot at class, the teacher is setting it up for a moment
>>
Game pin?
>>
>>684923006
pin is up in just a moment so wait
>>
waiting...
>>
Hurry up ya cunt
>>
Where is it boi
>>
744355 op here
teacher to long because of laptop problem
no offensive name please
>>
File: image.png (3KB, 640x480px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.png
3KB, 640x480px
Hurry up pls
>>
File: spoderman pepe .jpg (21KB, 600x560px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
spoderman pepe .jpg
21KB, 600x560px
>>
Lmao I'm in
>>
>>684924026
dont make multiple names as well he will get suspicious
>>
in
>>
I'm in wats happening
>>
im in
>>
In, now we wait again
>>
>>684922821
bullshit
>>
Op here does anyone want to know the demographic of my class
>>
Rancid vagina in
>>
>>684924450
No.
>>
>>684924450
Sure
>Inb4 jewz
>>
How many people r playing lmao
>>
i'm in first place apparently
>>
I have no idea what Im doing lol all I see are shapes
>>
>>684924677
same
>>
Adolf Hitler Reporting in
>>
>>684924450
>744355
what is the teachers name
>>
>>684924878
GasAllNiggers here
>>
Niggerkiller666 is on FIRE!
>>
>>684924931
roll dubs and ill tell
>>
Only have one right so far
>>
Mr goat is in 7th place
>>
>>684924878
>>684924946
Keked
>>
>>684925019
No just tell me faggot
>>
File: image.jpg (91KB, 1124x1392px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
91KB, 1124x1392px
Fucking whore
>>
Im Hitler lol
>>
>>684925097
WHAT ARE THE QUESTIONS WTF.
>>
LewdyToons reporting in
>>
How many people r playing?
>>
>Secret classroom superpowers?
>>
>>684925190
No one knows it's all guessing
>>
OP is either underage or in a special school for retards
>>
>>684925019
just tell us you faggot
>>
Op here there is still more games to come from what the teacher said
>>
OP post the questions
>>
>>684925019
Tell us you cunt
>>
You’re now in 14th place.
155 points behind Sundance!
>>
>>684925306
what kind of shit game is this then? I went from 3rd place to 33rd in 3 questions. WTF
>>
a u chinese stupid im in first chackie 4 chan
>>
hey hey
>>
>>684925414
there are alot of peopel in it
>>
>>684925190
I'm guessing that the shapes are code for the answers that are on the teachers screen/projector
>>
Looks like OP is in the 9th grade
If you look in the very top right corner it says Q9.
OP IS AN UNDERAGED FAGGOT
>>
it's over :(
>>
Numb 4 bitches
>>
Did the teacher notice anything strange
>>
File: 1421395234591.png (127KB, 397x261px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1421395234591.png
127KB, 397x261px
I got 18th place
>>
filipphillip reporting in
>>
>>684925470
that meant question 9 you fucking retard
>>
>>684925470
That means question 9 you fucking ape
>>
GasAllNiggers became #5
>>
finished 8th place
>>
I got 2nd fags

Chakie 4chan can go suck a dick you 1st place loser
>>
>>684925533
yep he did say there are alot of people
>>
>>684925470
Go back to tumblr newfag
>>
How did the teacher react?
>>
>>684925470
lol that is the classroom he teached multiple grades obviously
>>
lol how could i win, when i couldn't see the questions. lol defuck
>>
>>684922821
WTF, are these school laptops? Do they really shell out ridiculous amounts of money to buy overpriced apple stuff instead of using that money for more important stuff?

That'd be weird. Or are you all fags and mommy bought them? Cause you look like underage b&
>>
File: image.jpg (32KB, 500x444px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
32KB, 500x444px
>>684925663
>>
>>684925707
Yep rich school rich people
>>
What's the next one gonna be about
>>
>>684925673
>>684925551
>>684925557
>>684925617

>Damage control
>>
>>684925575
fuck you your jealus fuck. u can suck my dick regards chackie 4chan
>>
File: sada.jpg (173KB, 1080x720px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
sada.jpg
173KB, 1080x720px
887061 new pin guys ill post questions if i can
>>
>>684925306
The questions are shown on the teacher's computer, you answer from your phone.
>>
>>684925852

So what is her name
>>
>>684925852
>/B/
>>
ADOLF HITLER BACK IN THIS MUTHAFUCKER. #1
>>
Oh, no! You've been kicked out of the game.
>>
Nigger Nogger reporting in
>>
>>684925852
i keep getting kicked
>>
I was kicked out of the game, under the name "poolsclosed" GG OP. teachers onto you.
>>
Spankbob Squirtpants reporting for duty
>>
do i just wait for answers to appear onscreen?
>>
>>684926099
I named myself Skynet. Still in lmao
>>
STOP POSTING OFFENSIVE NAMES
WE ARE GONNA GET IN TROUBLE PLS
>>
>>684926099
user name filter sucks
>>
Student21 boiz
>>
I am 3lit3 hack3r anonmoose!!
>>
>>684926099
PladmirVutin no kick yet comrad
>>
>>684926159
"dont kik me fag"
"teach is fag"
i wonder y im kicked
>>
in as Jason
>>
>>684926172
DONT PUT ASIAN RACIST NAME PLS
75% OF OUR CLASS IS ASIAN
>>
What now
>>
This is awesome lmao
>>
>>684926172
Nice going op, you're going to be the asshole who gets your whole class in trouble.
>>
>>684926172
ourTeacherSux
reporting in
>>
Kicked out named LewdyToons, but now in again. Does anyone else see the window is colored red after being kicked out and reentering? Like they did that so the teacher can see who was kicked out or something?
>>
>>684926273
in for trying to figure this out
>>
Nigh reporting in
>>
BIgBoyMcoy in this biotch
>>
Nigh here - wtf do i do
>>
I joined as "I Hate Blacks" and I'm still in

Kek
>>
DRUMPF2016 reporting
>>
RaceWarNow in
>>
Forst place niggers
>>
>>684926374

Oh man, I'm right behind you. -LetsGasSomeJews
>>
Im tied with Heil!
>>
>>684926389
just click a random color/shape and hope you win? its what ive been doing.
>>
Fuk u sok
>>
How does one see other players names?
>>
File: image.png (73KB, 640x1136px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.png
73KB, 640x1136px
Guesswork
>>
Lickmyfartbox here
>>
What is her name or a slutty classmates we can harrase them
>>
0 lmao
>>
Second place behind TRUMP! - LewdyToons
>>
KEK IM IN FIRST PLACE AND IVE ONLY CLICKED RANDOM FUCKING SHAPES.
>>
SECOND PLACE BITCHES
>>
>>684926543
Newfag dont know the rules
>>
Im just gunna keep guessing blue
>>
1,700 points here
>>
i suck at this shit. -uwotm8
>>
File: 1463283241255.jpg (33KB, 1024x683px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1463283241255.jpg
33KB, 1024x683px
>>684926543
Fuck right off with that name, you're ruining the fun for everyone and you're why we can't have nice things
>>
7th place, 1957 points
>>
in 1st now lmao
>>
Holy shit 50
>>
bob will get one oneday
>>
File: image.png (140KB, 2048x1536px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.png
140KB, 2048x1536px
>>684926273
Fucking kek
>>
yee 9th niggas
>>
>>684926543
Change your name to gasthekikes or something stop ruining it
>>
Aww, from 2. to 13. place

You’re now in 13th place.
3 points behind Mr Goat!
>>
Let's go Ching ChongMong
>>
>>684926694
everyone should know that we fuck up peoples lifes

im fine with that.
>>
How are you all this retarded?
>>
>>684926774
Hey thats me!
>>
2nd Place, 2907 points bitches!
User - Nigh
>>
wtf is this class about///
>>
1ST PLACE MOTHERFUCKERS
User - Nigh
>>
You’re now in 34th place.
Tied with LynchingNignogs!
>>
12th uwotm8
>>
35 million wasn't enough
>>
File: damnegros.png (12KB, 855x698px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
damnegros.png
12KB, 855x698px
>>684922821
Damn Negros!
>>
Op better post ranking list.
>>
47th lmao
>>
nigh forever
>>
i got 31st
>>
OP give results !
>>
You’re now in 13th place.
117 points behind uwotm8!
>>
Yo
>>
1. Nigh 2. Streetcar 3. We're From 4chan
Well done
There will be another kahoot shortly
Trips get teachers facebook
>>
BigBoyMcoy aint doing too hot
>>
>>684926864
Numbers
>>
File: image.png (140KB, 2048x1536px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.png
140KB, 2048x1536px
74th place? Wuuut
>>
File: 1463224030020.jpg (24KB, 387x461px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1463224030020.jpg
24KB, 387x461px
>>684926817
>Kahoot
>Fucking peoples lives up
Wat. Seriously dude, get lost
>>
/b/rosephstalin reporting in
>>
Won't connect!
>>
>>684927036
get
>>
Nigh here - i just guessed blue for every fucking answer lol
>>
>>684927033
HA i FUCKED YOU UP BRO
>>
>>684927036
k
>>
>>684927014
an hero
>>
File: content.jpg (58KB, 1280x720px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
content.jpg
58KB, 1280x720px
>>684926846
Kek!
>>
File: eat it niggers.png (111KB, 1080x1920px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
eat it niggers.png
111KB, 1080x1920px
Hell yeah 14th
>>
File: FuckingNIGH!.png (15KB, 1099x740px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
FuckingNIGH!.png
15KB, 1099x740px
>>684926913
>(
OH FUCK YOU IM in 2nd >_>
>>
>>684926950

Sup Jason.
>>
>>684927014
lolwut, are you OP maybe?
>>
>>684926111

I had trips, gib us facebook.
>>
>>684927036
give facebook, so we can put info in our user names.... FAST !!
>>
the kids in this class must be fucking retarded
>>
File: 1227828501428.jpg (44KB, 576x432px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1227828501428.jpg
44KB, 576x432px
I am enjoying this thread
>>
>>684927165
fuck off Student9
>>
How's the teach taking this?
>>
>>684927161
I am but a simple goat
>>
look at all the asians and middle easterns in that class
>>
File: image.png (74KB, 640x1136px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.png
74KB, 640x1136px
Woot woot
>>
File: mad class.png (317KB, 459x414px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
mad class.png
317KB, 459x414px
727504 op here
Remember if u get trips u get teachers facebook
>>
>>684927071
it's the small things in life mate
>>
How the fuck can we be better than the class tho?
>>
>>684927036
roll for facebook
>>
>>684927358
Maybe my name didnt go in. its suppse to be Lickmyfartbox
>>
pin?
>>
>>684927329
They are not retarded most of them dont want to participate
>>
Considering that we were getting firstplace and such this probs isnt even a real class and op is a fag
>>
jambonootrin repirting for duties
>>
lmao kicked as "jews r bad"
>>
"FuckYouTeach"
reporting in
>>
TIMMY IN!
>>
Homoflexible checking in
>>
>>684927458
Look at the photo everyone is on their emails doing wateva the only people are on the kahoot are u guys the teacher is the dumbcunt here
>>
>>684927376
Roll?
>>
spin
>>
>>684927442
Disappointment
>>
THEY ARE ON TO US
>>
In as James so it isn't sus
>>
>Oh, no! You've been kicked out of the game.
LewdyToons isn't even offensive damnit
>>
keep getting kicked as uwotm8
>>
All 4 of my GasTheKikes accounts got kicked ;-;
>>
MR GOAT GOT KICKED NOTHING IS SACRED
>>
Duck
>>
Wasted degree checking in
>>
Kicked as BigBoyMcoy
>>
got kicked out! EVERYONE GO TO GOOGLE TRANSLATE AND TYPE SOMETHING INTO JAPANESE
>>
>>684927777
FACEBOOK OP
>checked
>>
>>684927777
Nice Quads
>>
>>684927777
Quads are sus!
>>
BushDidHiroshima kicked.
Sudent10 reporting in
>>
this game wont happen, too much kicking
>>
IVE BEEN KICKED 4 TIMES WTF
>>
>>684927777
witnessed
>>
In again, screen's red again. That must have something to do with than I was kicked before. Anyone else seeing this?
>>
>>684927777
holy shit
nice quads
>>
Cuck From 9gag reporting for duty
>>
>>684927777
Shit.
>>
>>684927777
QUAD LORD QUAD LORD QUAD LORD
pls dont harass my teacher pls
>>
Got in as SamuraiJzz
>>
Got in as Student34
>>
GET READY TO RUMBLE FUCKERS!!!
>>
File: Dontkick.png (20KB, 1928x925px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Dontkick.png
20KB, 1928x925px
Just ask him not to kick. it works
>>
stuck at 'see your name onscreen?' here
>>
Your names have to be more subtle faggots, im In as ReltiH
>>
You’re now in 26th place.
Tied with uwotm8!
>>
Name is kahoot
>>
>>684927944
Ill get it up in just a minute
>>
nice. whitegenocide was appropriate i guess
>>
game started boys

-Da Phuq
>>
File: image.png (144KB, 2048x1536px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.png
144KB, 2048x1536px
LOL
>>
File: gas.png (16KB, 916x894px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
gas.png
16KB, 916x894px
>>
>>684927421
The IQ of the average /b/tard is higher than the average people out there.
>>
>>684928075
kek
>>
>>684928018
how did teacherisfag get in
>>
>>684927376
>>684927777
give us facebook
>>
Tied with GasTheKikes
>>
File: 1440734216351.png (155KB, 273x240px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1440734216351.png
155KB, 273x240px
>>684926543
rules one and two you newfag
>>
Mr Goat changed to Derek and I was allowed to stay
>>
>>684928075
lmao
>>
>>684928114
which one i made 4
>>
>>684928099
Because teacher is fag.
>>
wtf I am in 3rd place and i seriously have no clue of what im doin
>>
File: 1463486444532.png (1MB, 1716x1080px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1463486444532.png
1MB, 1716x1080px
>>684928091
That must be the reason, yea

You’re now in 4th place.
25 points behind FagTeacher69!
>>
>>684928123
Skynet to Skynet 2.0 and now CommunistSkynet
>>
How fucking retarded are you faggots, you cant come up with Subtle dirty offensive names, dumbfuck 12 yo's
>>
JAMES IS IN 11TH PLACE BITCHES
>>
tieed with Gas theKikes
>>
File: cuck.png (47KB, 1599x828px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
cuck.png
47KB, 1599x828px
kek
>>
this nigga needs to hurry tf up
>>
you have to be a bit more decent

still in
>>
>>684928222
WITNESS
>>
>>684928222
What's your name faggot?
>>
Atleast 56+ people in room
>>
File: kahoot.png (23KB, 1900x847px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
kahoot.png
23KB, 1900x847px
>>
>>684928230
I made 4 different gas the kikes which are you tied with
>>
Give facebook, nigger.
>>
lmao i'm in as Nagasaki!!
>>
You’re now in 9th place.
25 points behind FagTeacher69!

>NEIN!
>>
File: Screenshot (11).png (103KB, 2160x1440px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Screenshot (11).png
103KB, 2160x1440px
>>684928251
sup bro
>>
>>684926543
edgy faglord 12 year old
>>
>>684928287
reltiH
>>
>>684928325
Nagasaki
>>
>>684928348
>beastiality thread
:/
>>
>>684928339
You’re now in 3rd place.
51 points behind FagTeacher69!

Lol I never get rid of you dude!
>>
smiggers nell incoming
>>
jambo tied with student
>>
11th to 2nd to 8th sheesh
>>
I'm in first place! NAGASAKI RULESSSSSS
>>
I'm behind someone named Faye Gotry. I'm ashamed to say it took me a few seconds to get it.
>>
File: WontLose.png (25KB, 1928x919px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
WontLose.png
25KB, 1928x919px
Watch me win
>>
is zimerman one of us?
>>
File: no harss.png (470KB, 790x356px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
no harss.png
470KB, 790x356px
Ok got the teachers facebook took me forever ffs
dont harass please
>>
fuckign weeaboo in first place... wack
>>
Master debater
>>
File: ayyyyy.jpg (213KB, 1680x1050px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
ayyyyy.jpg
213KB, 1680x1050px
yee
>>
>>684928407
never know when a horse porn related question comes
>>
Why not livestream the questions so we can actually play?

You’re now in 8th place.
13 points behind bushdid911!
>>
>>684928572
Yes
>>
still in first.
>>
You’re now in 2nd place.
1,975 points behind Nagasaki!
>>
>>684928674
how do u do that im in school
>>
>>684928655
Lmao good point
>>
File: Screenshot_1.jpg (104KB, 1353x912px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Screenshot_1.jpg
104KB, 1353x912px
I don't really understand this game.
>>
>>684928574
My name next rount
>>
>>684928721
GG m8
>>
>>684928574
will there be another kahoot?
>>
>>684928721
Bill Gates in 3rd lol....
>>
>>684928574
why post? seems like a cool dude, you know some autist is gonna fuck it up
>>
zimerman is doing horrible..
I know because I'm doing horrible just the same here lol
>>
>>684928843
Stop being a faggot
>>
>>684928843
i really don't know he is acctually
>>
>>684928339
Lol i got kicked out
>>
File: Screenshot (12).png (111KB, 2160x1440px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Screenshot (12).png
111KB, 2160x1440px
damn
>>
File: shuxaohoisz.jpg (7KB, 228x221px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
shuxaohoisz.jpg
7KB, 228x221px
havent got any right yet
>>
>>684928723
Check out ustream and the app, you can just stream with your phone. But it may be a bit difficult to do it without suspicion
>>
TayTay if i find you in here im going to fuck you
>>
>The correct answer was:
>Yeah!

What was the question?
>>
why am i not getting any points plz
>>
>>684926543
Leave
>>
>>684928924
>lets class kahoot during class
seems pretty cool to me
>>
>>684929030
This
>>
How am i not getting points??!!?!?!?
>>
>>684929042
jambonootrin reporting in with 0 points plus 0 for first right answer..
>>
>>684928949
Lol disqualified
>>
>>684929153
because youre a nigger and niggers are worthless.
>>
>>684926543
die in a fire, fag
>>
It says I'm in but nothing is happening
>>
You’re now in 11th place.
13 points behind bushdid911!
>>
>>684929219
Suck my nagasaki balls!
>>
1.Nagasaki
2.Derek
3. Bill gates
.4 Gasthekikes
5.david allen
Another kahoot will be coming
>>
File: lol.png (49KB, 423x426px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
lol.png
49KB, 423x426px
>MFW there are about 78th places in the game, yet about 20 students in class
>>
are we done here? different pin or what?
>>
>>684928970
beasty caught out
>>
You’re now in 2nd place.
900 points behind Nagasaki!
>>
Game over
>>
>>684929314
oh yiss,
but we want the questions
>>
>>684929314
Bill Gates reporting in
>>Enter at Q3
>>Randomly clicked
>>Get third
>>
Squeeze those tiny peanut brains for more subtle original names, you retarded cunts
>>
>>684929367
gg i just guessed everything. xD
>>
>>684929262
ayy thats me
>>
>>684929022
kek I saw him too, he's a faggot.
>>
File: fucjhgj.png (153KB, 1920x1080px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
fucjhgj.png
153KB, 1920x1080px
fuck its over
>>
>>684929030
Probably like

Is Mr.spanksalot the best teacher

A. Yes
B. Totes
C. Omg duh
D. Yeah!
>>
Get on me level kunts.
>>
22nd place biiitch
>>
2nd place
5,569 points
8 correct, 3 incorrect
>>
149574 ill post answer rahter than questions since its too hard
>>
45th here. 2 correct, 9 incorrect
>>
>>684929477
Ay fuck you mang tight behind your ass I was james
>>
>>684929424
We all did
>>
I got third with my we'refrom4chan
>>
1st place 10 correct, 2 incorrect
6,469 points
>>
1v1 me lumby here
>>
GG ya fags
>>
OP gonna carry on to another thread?
>>
>>684928988

Do this.
>>
how the fuck do you use this fucking website all i get to is "see your nickname?"
>>
>>684929750
should I?
>>
James McFggot
>>
Kicked for using teacher's name
>>
>>684929794
just wait for the game to start retard
>>
>>684929794
Game hasn't started yet
>>
File: UltraNigger.png (21KB, 1928x921px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
UltraNigger.png
21KB, 1928x921px
Ultra Nigger, Reporting in for New game
>>
>>684929808
well, I'm waiting at the you're in screen again, if the pin 149 pin is still correct..
>>
OP is not in Japan.
Used Japanese language and not kicked
>>
Succmycocc reporting in
>>
File: lel why u fag.png (61KB, 127x220px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
lel why u fag.png
61KB, 127x220px
azn kid is mad about the names and the harssment his name is david dog
>>
File: jambonootrin.png (19KB, 663x635px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
jambonootrin.png
19KB, 663x635px
awaiting game
>>
>>684929958
>149574
In as David Cock
>>
any other reactions from the others in the class?
>>
File: Wayne.png (13KB, 1898x634px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Wayne.png
13KB, 1898x634px
Wayne Reporting in
Thread posts: 347
Thread images: 48



[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Top | Home]
Please support this website by donating Bitcoins to 16mKtbZiwW52BLkibtCr8jUg2KVUMTxVQ5
If a post contains copyrighted or illegal content, please click on that post's [Report] button and fill out a post removal request
All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from that site. This means that 4Archive shows an archive of their content. If you need information for a Poster - contact them.