[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | Extra juicy! | Home]

NZ

The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.

Thread replies: 280
Thread images: 38

File: nz.jpg (36KB, 800x400px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
nz.jpg
36KB, 800x400px
NZ
>>
>>613163020
Sheep fucking
>>
how old were you guys when you had your first sheep gangbang? 12 here, i'll never forget the way she smelt
>>
>>613163020
UoA's overly politically correct bullshit is actually giving me cancer
>>
>>613163323
Fuck an Asian in public.
>>
>>613163323
example?
>>
>>613163444
Yes.

How did you know it was me?
>>
>>613163020
Thames here, bored AF
>>
>>613163444
muslim prayer space, women's space. was TRIGGERED today by a feminist student association representative who was somehow allowed to insert herself at the beginning of a class and then continued to give no credible reasons of gender inequality. something along the lines of "we're going to improve safety around the campus and advocate for the rights of women in the community and abroad" like rly? you're going to make an international impact are you? some nice nice examples of inequality you detailed here. RANT OVER.
>>
Buuuuummmppp
>>
>>613164066
>muslim prayer space, women's space.
goddamn i hate the youth of today
>>
>>613164066
Goddamn it, I can't believe this cancer has made it to NZ.
>>613164266
We need a good war to give people something to live for, so they know what's important.
>>
>>613164066
I can understand a prayer space, what's the women's space for
>>
>>613164244
Holy fuck you cunts that bump drive me wild.

Reply to a fucking post (even if it's saying something stupid) or ask a question to start discussion.
>>
>>613164672
Why are IDs even gone?
>>
>>613164724
Because of the youth of today.
>>
>>613164672
Sorry
>>613164724
This. I liked them, they seemed quite handy. The latest iteration of them was good.
>>
>>613164463
i wish i could tell you. MUH OBJECTIFICATION. CATCALLING PANDEMIC. #killallmen
>>
>>613164856
>Sorry
Now I'm sorry for yelling :-(
>>
>>613164961
looool what do you study there
>>
>>613165007
aw that's some love right there bois :')
>>
>>613165007
>>613165102
I bet you're like a 6'5" Samoan dude or some shit haha
>>
>>613165171
It's not the same person LOL
>>
>>613165102
>aw that's some love right there bois :')
love the way man love smells
>>
>>613165040
first year politics, anthropology and philosophy.
>>
>>613165261
How do you know?
>>
>>613165171
>I bet you're like a 6'5" Samoan dude or some shit haha
wot
>>
File: 1280px.png (28KB, 1280x640px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1280px.png
28KB, 1280x640px
Cunts!
>>
>>613165394
Cause I didn't say one of them, hahaha
>>
>>613165261
I know, I've had too many to make my joke come across properly, I meant to say that to the first guy and point it out to the second lol.
>>613165312
I love the way man love smells in the morning.
>>
>tfw have to flush the weed you got because the idiot growers didn't flush it and it's not getting you high
>>
>>613165389
enjoying your courses?
>>
File: bait.png (11KB, 478x373px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
bait.png
11KB, 478x373px
>>613165452
>>
>>613165468
wot
>>
>>613163020
Job hungry upper hutto
reporting in
>>
>>613164397

Fuck I wish we have mandatory service and go invade Fiji or somewhere. Iraq 3 electric boogaloo is a good start, sending just one battalion is pissing in an ocean of raghead piss. Needs moar troops.

Can we discuss how we can make NZ more nationalistic and proud as a nation?

Also your thoughts on our dear leader withholding troops movement info from NZ public because security, then goes and spills the beans on aussie and saudi TV.
>>
>>613165632
dude what dont you get lol
I said one of the two replies, someone else said another
>>
>>613165701
What's it like fucking your sister?
>>
>>613165736
Why tho the reason NZ is cool is cause it's super laid back
>>
>>613165789
Not as good as my dad but hey can't complain
>>
File: muhphilosophy.png (97KB, 280x283px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
muhphilosophy.png
97KB, 280x283px
>>613165563
philosophy is my favourite although I've been told it's pretty useless as a credential.
>>
>>613165736
>Can we discuss how we can make NZ more nationalistic and proud as a nation?
Partly what needs to happen is education about who we are.

Our nation is a British nation as are, for the time being, the majoirty of her people. To know where one is going one must know from where they have come.

We need to remember, least we forget.
>>
>>613165845
You'll get better with practice.
>>
>>613165977
SadLyfe what do you want to actually do with your courses
>>
I am under the influence of weed, morphine, codeine, alcohol, caffeine, diazepam, and cigarettes (nicotine).

Beat that fags. It's friday night niggas! Even though I don't work so this day is like any other! Celebrate everyday!
>>
>>613166065
no fuckin clue m8, i did a year of apprentice plumbing last year and it was so shit it motivated to jump into the topics that most interest me at uni.
>>
>>613166180
I actually enjoy my life, so I don't need those things.
>>
>>613166180
I am currently enjoying a spa bath with a young tranny named Huhana.

She likes chicken, has a great knowledge of wine ("Get it from the dairy, bro") and likes to show her feelings without any consideration for the feelings of others.

So, yeah, lol, check mate, mate.
>>
File: Volvo S60 Nr 33.jpg (57KB, 736x490px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Volvo S60 Nr 33.jpg
57KB, 736x490px
>>613163020
SCOTTY "GIVE IT SOME FUCKIN' JANDAL" McLAUGHLIN

https://www.youtube.com/watch?v=hAFRS5r2g8E&hl=en-GB&gl=GB
>>
>>613166492
Fair enough, I hope you find it useful somehow
Good to see some other UoA kids. Had no clue about the women space shit rofl
>>
>>613166576
Did you know he's got a secret family in Fiji?
>>
>>613166525
pics?

she have implants?

is she topless? Or even naked?!
>>
>>613166779
you ever gone to the gloryhole and got your knob wet
>>
>>613166877
>Or even naked?!
No she's in a pool completely clothed...

Yes she's naked so I can look at her and her tits.
>>
>>613166886
wtf LOL no where the fuck is that you need to teach me some stuff
>>
>>613167010
you want your dick sucked by randoms
>>
>>613166802
No. Where did you get that from?
B.t.w.
Perth this weekend in the V8 Supercars' championship.
Donington in the B.T.C.C. was boss a couple of weeks ago.
>>
>>613167010
lol sorry
>>
>>613167342
oh lol whoops im a total newfag, both in UoA and 4chan
>>
why is NZ DnB so fucking based?

https://www.youtube.com/watch?v=sSSRD1pOiV8
>>
>>613167588
Where are you from?

You know what glory holes are aye?
>>
>>613167762
ye I know what they are rofl
>>
>>613167378
>Where did you get that from?
Little known fact. He, for obvious reasons, tries to keep it secret.
>>
Chch here. Anything happening this weekend?
>>
>>613167829
you keen dont be shy if you are
>>
>>613167855
For your sake I hope not.
>>
>>613167891
no way man hahahaha I'm usually just studying cause engineering is fuckin lame
>>
>>613167653
Concord Dawn, m8.
Heard 'em on mixmag's comp. "Trance 'n' Bass".
http://www.discogs.com/John-B-Trance-n-Bass/release/60375
>>
>>613168033
its ok if you are bro a little bit of relief aye bro im there almost every night fucking love it aye lol
>>
>>613168215
Ye im a guy hahaha I dont doubt anyone would enjoy it why not have some fun right?
>>
>>613168428
there now waiting come down and cum down bro
>>
>>613164066
>we're going to improve safety around the campus and advocate for the rights of women in the community and abroad
How are women legitimately endangered at UoA? Hurt feels aren't real btw
>>
>>613168094
got all their LP's

pretty much the best DnB around
>>
>>613168601
who even knows aye makes as little sense as they do
>>
>>613168532
LOL ive never even stepped into shadows rofl
>>
>>613168864
bro im thirsty as you keen you white or what
>>
>>613168625
You heard of the EZ Rollers?
British, not Kiwis, sorry.
If you've seen "Lock Stock..." you'll recognize 'em.
I got Weekend World and Lickable Beats.
I've not got much d. and b. on my shelves.
>>
FRI NIGH MFERS

>tfw was meant to go clubbing today
>>
>>613169472
Why didn't you?
>>
>>613169472
>tfw never been clubbing

Am I missing out on much?
>>
>>613169634
>Am I missing out on much?
Girls only talking to you if you buy them a drink.

"Hey, can I just get pas-"
"You can only talk to me if you buy me a drink"
>wot
>>
>>613164397
>a good war to give people something to live for,
Isn't dhat what was said about Viet Nam?
Look how dhat turnd owt.
>>
>>613169596
was too tired after my test

no way i can turn up like that :/

>>613169634
it's pretty shit, especially if you go with girls
>>
still bought drinks on the way home tho :3
>>
>>613164463
>women's space for
Misandrik konspiracies.
>>
>>613170191
What type?
>>
>>613170272
soju
>>
>>613170579
Stop making up words.
>>
>>613170671
소주
>>
>>613168601
that's my point, she didn't actually provide any such reasons.
>>613167653
>>613168094
https://www.youtube.com/watch?v=sqkUUDwtGc4
not NZ but god-tier
>>
I'm glad to be back. I was banned for three days.
>>
>>613170859
왜?
>>
>>613170859
please, for the love of god, don't bring the gay porn with you.
>>
>>613170859
It's the Korean fag (,I think).
>>
>>613171154
retard
>>
>>613171154
stupid
>>
>>613169318
Nah man i'm a currymuncher
>>
>>613171154
dumbass
>>
>>613171154
idiot
>>
>>613171154
loser
>>
Sitting at home trying to play Hearts of Iron with a killer headache. Whatchu nigs doing
>>
File: i5TId4fnqYTWa.gif (4MB, 250x189px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
i5TId4fnqYTWa.gif
4MB, 250x189px
>>613170910
>>613171034
>>613171154
I posted this gif in /tv/.
>>
>>613171154
this nerd
>>
>>613171392
ok sorry no
>>
>>613171154
faggot
>>
>>613171154
think harder
>>
>>613171154
>2015
>getting b&
>>
>>613171494
Exactly hhahaha a gloryhole is the last place to find one
>>
>>613171154
what a fool
>>
>>613171154
what a tool
>>
>>613171494
wbu you white?
>>
>>613171154
imbecile
>>
>>613171154
moron
>>
File: 1420019153301.gif (974KB, 500x318px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1420019153301.gif
974KB, 500x318px
>>613166576

Skip to 6:00 to wait for the line drop.

mfw it dropped
>>
>>613171154
this lame ass cramping my style
>>
>>613171154
sup geek boy
>>
>>613171154
hey freak
>>
File: uWqdPYE.jpg (92KB, 1202x601px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
uWqdPYE.jpg
92KB, 1202x601px
>tfw nerve eating
>>
>>613171594
find what

>>613171635
white
>>
>>613171154
kiss yourself
>>
File: 598-5.jpg (94KB, 1208x920px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
598-5.jpg
94KB, 1208x920px
>>613171832
>>
>>613171154
i
don't
like
you
>>
File: 1420778201102.gif (2MB, 340x240px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1420778201102.gif
2MB, 340x240px
>>613171463
would have liked to smash that gash back in her prime no lie
>>
>>613171154
you're a fag (i know)
>>
>>613171861
find an indian nerd
you go to any of the events like that concert shit?
>>
File: 1430453979273.jpg (10KB, 251x241px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1430453979273.jpg
10KB, 251x241px
>>613171943
Sup
>>
>>613171392
some of your women are hot as hell, my friend
>>
>>613171154
(you)
>>
>>613172085
i want to rim you
>>
>>613171154 (you)
>>
>>613172192
Can you buy me dinner first? Im fucking starving and Im too scared to go make toast.
>>
>>613172192
passionately
>>
>>613172243
why what have you done
>>
>>613172137
ikr But they're real reserved, at least the ones back home. The ones brought up here are a lot more laidback hahah
>>
what's everyone listening to?

capsule - WAVE RUNNER
>>
>>613164066
1st year science uoa student here, this school is full of retarded leftists, if that feminist bitch gets elected things are going to get even worse.
>>
>>613172247
>passionately
> nate
>>
>>613172308
if i didn't have a waifu, i would've dated one by now
>>
>>613172298
Move to a boarding house.
>>
>>613172367
first year engineering currymuncher with no clue about anything: how much impact do these elections actually have and are you talking about AUSA
>>
Get more drugs and i'll relocate.
>>
>>613163948
Fellow Thamesfag?
>>
File: 1430471344711.jpg (169KB, 1208x920px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1430471344711.jpg
169KB, 1208x920px
>>613171154
>>
>>613172423
you sure? brown parents can be a total pain in the ass
quick Q can waifu refer to an asian chick irl or is it always 2d
>>
>>613165736
>>613164397

Protip: There's a reason NZ is the 2nd least corrupt country in the world. Your stupidity about wanting war and invading stuff is just a small pinch of what would very quickly change this.

Who do you think directs the war, and sells the equipment to us? Not anyone in NZ that's for sure. Do you want corruption? Because that's how you get corruption.
>>
>>613172465
you mean uni hall?
>>
>>613172730
I mean boarding house.
>>
File: 1430471436460.jpg (11KB, 251x241px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1430471436460.jpg
11KB, 251x241px
>>613171154

>>613172653
p sure it's mainly used for anime/manga characters

but my waifu is real
>>
>>613172924
thought so. ur a lucky cunt
>>
File: 1430467851541.png (124KB, 280x283px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1430467851541.png
124KB, 280x283px
>>613171154
hi
>>
>>613166493
I enjoy my life too, and I don't need these things to do it. But I use them as well and they do certainly enhance and amplify my enjoyment. What does it even mean to "actually enjoy your life"?, as if the enjoyment drugs provide is somehow less real than that coming from other sources. Are you implying that everyone who takes drugs doesn't 'actually' enjoy their lives? That everyone who ingests a drug (and remember, caffeine, nicotine and alcohol are all drugs as well = drugs I'm sure you've ingested before, and you probably regularly ingest at least of those as well) is doing so because they are not enjoying their lives? Perhaps even depressed?

Most people who take drugs do it because they enjoy them - they provide positive worthwhile experiences, rather than ingested as an escape from despair. I know I do. It's great watching a sunset, even more so when has some morphine on board - it adds a serene, spiritually peaceful aspect to the experience. To deny oneself access to these experiences, be it due to religious attitudes, d.a.r.e. type drug education, lame xXx subculture group think, or the myriad of other possible reasons, is to masochistically deny yourself some of the most positive,(physically, and spiritually) worthwhile, euphoric, and meaningful experiences one could undergo. And for no good reason at all. Anyone with a shred of intelligence knows that drugs can be used to enhance your pleasure, and provide wanted experiences, to deny oneself these experiences due to some silly prejudice is to deny oneself a whole aspect of the ways in which humans experience. All through our evolutionary history, it has been found, and shown again and again our universal want to imbibe. Wanting to, and deliberately altering one's experience through the use of drugs is as old as humanity itself. It's part of our human make-up. Entire civilizations have flourished and fallen due to these mild altering substances, to have been attacked from outside because
>>
>>613173174
d.a.r.e?
>>
File: Ruginator.jpg (34KB, 500x372px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Ruginator.jpg
34KB, 500x372px
>>613173174
You are most certainly under the influence.
FFFFFFFFFFFRIDAY NIGHT MOTHERFUCKER!
>>
>>613173174
the drive to imbibe is so strong men will risk life and imbe to get it. Drug use is synonymous with humanity and to deny yourself this aspect to an entire aspect of human experience, is to deny in yourself your own humanness.

Eat, drink, and be merry friends. For tomorrow we shall die.
>>
>>613173174
Not using drugs also protects me from ball cancer.
>>
>>613173258
Are you 12?
>>
>>613173010
who's ur waifu, my friend?
>>
File: fuck_your_mixtape.gif (2MB, 359x270px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
fuck_your_mixtape.gif
2MB, 359x270px
tfw working on your mixtape and you listen to it and realize your actually sucking your own dick and will never amount to anything.
>>
>tfw turning 20 this month
>>
>>613173626
spit some bars, my friend
>>
Reporting In. Sorry I'm late
>>613173626
please post soundcloud
>>
>>613173617
my engineering coursebooks this fuckin sucks
>>
File: 1420445013952.gif (386KB, 480x260px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1420445013952.gif
386KB, 480x260px
>>613173646
tfw after your 21st birthdays don't mean shit anymore.
>>
>>613173819
goooooooood mooooooooornin' captn'

>>613173822
that's gay af, dude

>>613173885
damn...
>>
>>613173885
Just turn 50.
>>
File: 1427140848961.jpg (36KB, 210x202px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1427140848961.jpg
36KB, 210x202px
CHCH fag reporting in, much on this weekend?
>>
>>613173600
I bet you regularly take drug(s). Caffeine, alcohol, tobacco. All mind altering drugs. Previous experience has shown me that it turns out a lot of you anti, or "non"-drug takers, actually regularly ingest drugs. So which one is it?
>>
File: 1421333029107.png (458KB, 1500x1374px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1421333029107.png
458KB, 1500x1374px
>>613174042
>>
>>613173885
Implying my 21st wasn't my worst birthday
>>
>>613174042
A lot of girls on my dick so far this weekend.
>>
>>613174112
I dont do any of those 3. Coffee disgusts me I dont smoke because then I also get ball cancer and I dont drink because I dont want to get drunk.
>>
>>613174228
Never taken a panadol?
>>
>>613174112
You also need to learn to not be so uptight. For someone who claims to be all enlightened by your drugs you cant pick up on an obvious joke like ball cancer.
>>
>>613173992
yeah i know, but tbh i dont really know whether i want a chick or not i usually crush on the ones who id never have a chance with hahaha although its kinda good cause then i get motivated to go for runs, do better at uni and shit
>>
i don't feel so good :/
>>
>>613173992
Bruh.


>>613173885
they never really meant shit in the first place to me tbh and my 21st is next year

>>613173646
be sure to mention it the night before and i'll drink some asahi / canadian club.

>implying i don't drink every night anyway
>>
>>613171392
Is this your first time in an nz thread?
>>
>>613173822
if you're UoA then that's really fucking gay bruh. Engineering is literally a fucking cockfest lmao
>>
File: casc.png (64KB, 594x540px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
casc.png
64KB, 594x540px
>>613174190
21st stories

> made seafood soup with the gf
> watched a movie
> went to sleep
>>
>>613174622
yes, first time posting on 4chan too, usually just read random stuff
>>
>>613174695
yup UoA eng nerd here, super lame shit hahaha what are you doing
>>
>>613174798
Commerce. You first year?
>>
File: 1385897374075.png (69KB, 816x1259px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1385897374075.png
69KB, 816x1259px
>>613171392
>>
>>613174840
yessir
>>
>>613174721
But did you eat it?
>>
>>613174870
LOL only one is true the going to uni one the rest doesnt apply to me
>>
>>613174572
>implying i don't drink every night anyway

>tfw weeks are getting colder but can only warm up your body with alcohol during the weekends because you are a sensible student

>>613174723
i will answer an newfriend questions you might have
>>
>>613174870
>five guys
accurate
>>
File: 1420777349052.gif (939KB, 180x155px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1420777349052.gif
939KB, 180x155px
>>613174965
you know it.
>>
>>613174723
How did you find out about it? Both 4chan and this thread?
>>
>>613175122
should i run away from 4chan while i can
>>
>>613174878
hope you're enjoying it anon

>>613175122
>tfw finally comfy again
>>
File: Nadine1.jpg (170KB, 400x600px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Nadine1.jpg
170KB, 400x600px
>>
>>613175253
yuck, spoiler that shit lmfao
>>
>>613175199
like, i used 4chan before, and just read through threads. I found out about 4chan... idk how, it's just something you learn about, maybe through word of mouth aye. I just saw this thread on the the front page of b and saw a UoA post and got interested
>>
>>613172367
doing us rational leftists a disservice. i say us but i mean me
>>
>>613175207
no, embrace it

make sure to catch this thread every night at around 8pm

we stay up late and discuss kpop too sometimes

>>613175237
finally can go back to posting frozen lyrics again
>>
>>613175237
ty ty :) its pretty funny how people talk shit about this place and how its supposed to be fucking awful filled with morons etc
>>
>>613175336
don't go telling all your buddies mmk?
>>
>>613175444
Oh ok, no sarcasm: I actually wont (why not tho)
>>
>>613175336
>saw a UoA post and got interested
Which one?
>>
get a job sheep fuckers
>>
>>613175423
fuck sweet as ty for the intro man not sure i have any other Qs... What are the best boards? And where can you usually find those threads where they ask the board to message someone
>>
>>613175504
the one about the muslim prayer space and womens space
>>
>>613165789
How is that a bad thing?
>>
>>613175502
rules 1 & 2
>>
who Taurangay here?
>>
>>613175795
ah gotcha i'll shut up about it
>>
>>613175592
>What are the best boards?
they're all shit
>>
>>613174721
>woke up
>cried a little
>got drunk
>rang mum
>went to bed
>cried some more
>>
File: 1420693719827.gif (2MB, 300x225px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1420693719827.gif
2MB, 300x225px
>>613175795
>rules 1 & 2
apply to raids faggot
>>
>>613176112
damn whyd you cry
>>
>>613175592

Not him, but depends what you like of course

my homeboard is /mu/ come for the music, stay for the memes
>>
>>613176163
but tbh i think anon has a point, probs for the best
>>
Wheres the vocaroo faggot from yesterday?
>>
File: 1420083018230.gif (2MB, 400x250px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1420083018230.gif
2MB, 400x250px
>>613176112
>cried a little
>>
>>613176193
I just. Kinda wanted a special birthday. But was no friends and opposite end if country to my family
>>
>>613176251
ive checked it out, not too bad. i usually like going to r9k and laughing heaps or going on feeltrips
>>
>>613176112
probably going to be my exact 21st next year
>>
>>613176363
well that fuckin sucks had any better bdays since then?
>>
>>613163020
Nz brat
>>
somehow i kinda knew this guy >>613176382 would be into /r9k/ but i didn't want to say anything

>tfw i tripped there for a whole year
>>
>>613176163
do raids even exist?
>>
>>613176525
what gave it away lol yeah i really should stop going there tho
>>
>>613175836
Shh.
>>
>>613176628
you got a last.fm?
>>
File: 1420600547444.gif (4MB, 460x194px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1420600547444.gif
4MB, 460x194px
>>613176558
>do raids even exist?
>>
>>613176700
no ive seen others with em but i dont think i could be bothered with one
>>
>>613176389
Do anything you can to avoid it. Felt hella bad
>>613176460
Nawh still 21.
>>
>>613176639
i dont feel soo good

MY EARS ARE RED AF
>>
Oi friends where is this UoA gloryhole?
>>
$150 for a beej from a fem in wngtn... takers?
>>
>>613176899
RIGHT HERE

*grabs crotch*
>>
File: 1405429491115.jpg (3KB, 120x125px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1405429491115.jpg
3KB, 120x125px
>>613174209
You dirty lil sloot
>>
>>613176786
well what do you do for work and have you made any more friends since then
>>
>>613176951
Awesome, be there in a sec
>>
>>613176850
Do you need a hug?

>>613176899
Lol.

>>613176910
I'd do it for free, mate.
>>
>>613174341
I guess it just wasn't very funny.
>>
>>613176899
what do you study there
>>
fuck reading that i didnt explain it right. i pay 150 for a bj any fem takers?
>>
>>613176979
Currently benefit bum till the ski season starts. And sorta. Just online pm
>>
>>613177064
you're giving 150 too much mang
>>
File: 3.jpg (53KB, 540x600px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
3.jpg
53KB, 540x600px
I need a dealer in wellington, just sayin.
>>
>>613177001
>Do you need a hug?
idk what i want :/
>>
>>613177079
ah ok. i reckon you should try and make some new friends somehow or the other, make it irl
>>
Reminder that weed is unhealthy for your body.
>>
File: 1423464252054.gif (1MB, 220x182px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1423464252054.gif
1MB, 220x182px
>>613176910
are you on tinder advertising your services?
>>
>>613177064
Here, this anon.

>>613171832
>>
>>613177116
Im rich bitch
>>
>>613177238
shouldn't that mean you'd be drowning in puss right now
>>
>>613163020
anyone know georgia cunningham? goes to college in auckland, used to camwhore on /soc/ apparently
>>
File: 1408702687537.jpg (23KB, 500x259px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1408702687537.jpg
23KB, 500x259px
>>613177230
nu :C
>>
File: 1423536629268.gif (2MB, 394x227px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1423536629268.gif
2MB, 394x227px
When yo mixtape starting to sound better and you gotta doge that fire
>>
>>613177173
You want HER.
>>
>>613177389
this is true
>>
>>613177466
who is she tho.
>>
File: 1427604726147.gif (1MB, 500x285px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1427604726147.gif
1MB, 500x285px
>>613177343
>>
>>613177300
something more fun about paying for it - meet girls you normally wouldnt... dunno just like it
>>
File: sicshot.gif (736KB, 250x226px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
sicshot.gif
736KB, 250x226px
thats why i chug 7 and 7's til i'm fucking homeless
>>
>>613177552
do it then son but dont get addicted aye
>>
>>613166180
A bit ott? Why not just leave it at weed/codeine?
>>
>>613172566
Don't know if you're still here, but original Thamesfag is back
>>
>>613177527
some goddess
>>
>>613177878
ethnicity?
>>
>>613177927
S.Korean
>>
>>613165736
Same, original Thamesfag here, I've seen a couple of anti-war protests in town. I've bought boards and made signs that are pro-war. If only those fucking hippies would come out again...
>>
>tfw almost Romans
i thought Fri threads were slowfy :/
>>
>>613177795
ill do my best. see if i can snag one from here. will report back if i do
>>
>>613177874
Yeah, I am.
How's it?
>>
Are any of you guys non-white NZer? I really wanna fuck an Indian guy, not gunna lie.
>>
File: collage.jpg (262KB, 900x900px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
collage.jpg
262KB, 900x900px
>all that meme rap
>>
>>613177310

Holy fuck, I know her. Used to go to high school with her. Great to know that. She's training to be a nurse right?
>>
>>613178089
Fuck yeah, currently had a few, you?
I'm still bored as shit...
>>
>>613177959
sadlyfe why are asians so interesting/hot
currently crushing on a chick thats a million times smarter than me aye
>>
>>
>>613178072
sweet as bro
>>
File: 1425971221314.gif (2MB, 245x600px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1425971221314.gif
2MB, 245x600px
>>613178119
non-white NZer?
>>
>>613178119
Indian male reporting in
>>
>>613178325

Do you know that Indian fagit 8inchuncut who always hangs around on gay apps by chance?
>>
>>613178232
i don't even find most Asians hot

tbh they are p ugly

there's something special about my waifu that differs from the rest tho
Thread posts: 280
Thread images: 38



[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Top | Home]
Please support this website by donating Bitcoins to 16mKtbZiwW52BLkibtCr8jUg2KVUMTxVQ5
If a post contains copyrighted or illegal content, please click on that post's [Report] button and fill out a post removal request
All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from that site. This means that 4Archive shows an archive of their content. If you need information for a Poster - contact them.