[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | Click for more| Home]

Kiwi fags, report in.

The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.

Thread replies: 315
Thread images: 60

File: new-zealand-flag.jpg (35KB, 800x400px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
new-zealand-flag.jpg
35KB, 800x400px
Kiwi fags, report in.
>>
Why are IDs even back?
>>
File: giphy.gif (536KB, 498x266px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
giphy.gif
536KB, 498x266px
>>581053420
bit early isnt it?


>inb4 hello boys!!
>>
File: 1373356109170.gif (325KB, 240x180px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1373356109170.gif
325KB, 240x180px
>>581054245
Hello, boys!

>inb4 hello boys!!
>how fucking dare you
>>
why are IDs even back?
>>
>>581054245
>bit early isnt it?
It's never too early to talk with friends.
>>
Inb4 why are IDs even back?

Inb4 IDbro
>>
>>581054724
>inb4ing IDgod
Do you want the thread to be boring or something?
>>
>>581054509
mwah!
>>581054689
fuck yea!! friends!!!
>>
How did your interview go, Bj Lips?
>>
I'm stuck in Hamilton for the entire summer break and there is nothing to do here and I have no weed and I hate my life
>>
So yea does anyone have that pic filled with IDbros posts? Like I said in the last thread I didn't get a chance to save it...
>>
File: Capture.png (1MB, 691x928px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Capture.png
1MB, 691x928px
I fucked my sister a few times. She's a slut.

pic related.
>>
why are IDs even back?
>>
>>581056006
Looks like your dad fucked his siter a few times, too.
>>
>>581056006
>inb4 r u maori

yep.
>>
Hastings here.
>>
>>581055681
i might be able to hook a nigga up
>>
>>581056174
Nah, we both grew up without our dad. Probably why she ended up a bit how she has. I'm not complaining though. She knows how to fuck, i'll give her that.
>>
File: drunk IDbro.png (811KB, 1920x1080px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
drunk IDbro.png
811KB, 1920x1080px
>>581055695
How can one man, one poster be so based?
>>
File: Ujp0PQis.jpg (24KB, 400x400px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Ujp0PQis.jpg
24KB, 400x400px
Anybody have sauce on some good NZ porn?
>>
>>581056251
Waddup nigger same
>>
>>581056006
green text story perchance? I could use a giggle

Reporting in. Still a jobless loser.

Hey if i put my t shirt on my lamp as an attempt to imitate something i saw on /g/, will it set on fire?
>>
>>581056660
I'm implying she looks as though she was the result of your mum having her brothers (your dads) child...

What was it like failing NCEA English level one?
>>
>>581053420
HU GOT WEED IN HAWKES BAY HIT A /b/ITCH UP $$$
>>
>>581056006
>>581057136
i second this, requesting greentext
>>
Inb4 NZ women don't shave properly
>>
File: colbertOMGscream.gif (1MB, 250x187px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
colbertOMGscream.gif
1MB, 250x187px
>>581055510
well, It could of gone better haha.

I went in early, full of confidence (even chatted up the receptionist)
. When two men came out and handed me a piece of paper with a bunch of logic questions and told me to take a seat, then immediately they sat opposite to me and watched me silently fill it out. Now I have terrible anxiety and this situation was fucking cringe worthy when they started wringing things down and crossing things out on their own bits of paper I was fucking nervous as shit. Five minutes in I told them straight up I was feeling a little panicked jokingly and they had a good friendly giggle and told me to do it after the interview. we had a good chat, discussed what I wanted and what they wanted and pay all the usual jib jab and when they left I plowed though the questions easily.

I still felt like I fucked up, they obviously did that to test how I work under pressure and I failed lol. ahh well, life moves on.

>gif related, how I was feeling at first internally.
>>
>>581056872
There's a couple Maori porns you can buy, you just have to ask around. They aren't on the internet. It's a bit of an underground thing, it's pretty hot. I've seen it with my cousins & whatnot. The woman look really native, and the men quite hory looking. full moko on the face etc.
>>
dunners reporting, what's everyone up to
>>
also hamfag here, reporting in as usual, hows it fellas
>>
>>581057303
Ofc I do
>>
>>581056251
>>581057071

Frimley REPPPPPPPPP
>>
>>581056872
>>581057393
All memes aside, i second this. If anyone could point me in the direction of some digital New Zealand porn (Would be interesting to see some Maori in one) it would be much appreciated.

I need something to tempt me to break my no fap and my JAV's aren't doing the trick anymore
>>
>>581057385
>they had a good friendly giggle and told me to do it after the interview.
I would have committed sudoku right there and then.
>>
>>581057698
Do you deal?
>>
>>581057720
gtf0 I live two blocks from hells pizza
>>
Any girls on tonight?
>>
>>581057924
>
>>
I'M IN QUEENSTOWN, DOES ANYBODY KNOW WHERE I CAN GET WEED?
>>
File: 1393909009955.png (76KB, 525x393px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1393909009955.png
76KB, 525x393px
ITT: Ramrooter & Sheepshagger General
>>
Why do you NZ fags move to Australia and all you do is bitch and complain that NZ is so much better? why the FUCK move here to begin with?
>>
>>581057698
which burb are you in? hook a poorfag up bruh
>>
File: 1394308954481.gif (2MB, 250x249px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1394308954481.gif
2MB, 250x249px
>>581057868
I beared with it, they said they've had some shocking interviews before mine where people came in either drunk or were texting while being talked to. I still have hope.
>>
>>581057880
Use to. Don't really any more. sorry /b/ro
>>
>>581056608
real, logistics?

>>581057694
whats up man, i am bored as shit

any of you guys go to the 150 anniversary fireworks the other night? I could hear it from my place in hillcrest, it took me 10 minutes to drive over there and by the time i did they were still going, probably the biggest fireworks display I've seen
>>
>>581058297
>INB4 flaxmere
>>
>>581058463
fuck that, scored from those scum fucks the other night.
>>
>>581058072
Don't judge till you've tried it yourself m8.
>>
>>581058297
parkvale.
>>
>>581056801
Lol who ever made this desrves a fucking medal
>>
File: this1.jpg (59KB, 960x720px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
this1.jpg
59KB, 960x720px
>>
File: uWqdPYE.png (57KB, 1200x600px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
uWqdPYE.png
57KB, 1200x600px
Was Just waiting for this to crop up
>>
Guess whos hungry again?? :D I want chocolate... :(
>>
>>581058860
Good lord I think we found queen of the jews
>>
>>581055681
hamilton lol shame boi
>>
>>581058458
shit man, wish i had've known that was going, got a throwaway email?
>>
>>581059079
you're more than welcome to help yourself to my chocolate factory
>>
File: IMG_58393535901536.jpg (85KB, 960x960px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_58393535901536.jpg
85KB, 960x960px
Lost my virginity to my cousin. Pic related
>>
File: Capture.png (317KB, 425x409px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Capture.png
317KB, 425x409px
>>581057148
Pretty average for my racial bracket.

>>581057136
>>581057329
Not going to spend a lot of time on this, i wont text our first time.

>mum works for WINZ
>shes at work all day
>sister & I are both the same age, 18
>We have the house to ourselves for quite a few hours.
>She comes into my room wearing nothing but her house gown
>She looks at me standing with her feet facing inwards toward eachother, rocking her body like a washing machine
>"Anon, i'm horny. Let's fuck"
She on the pill so we go with no condom
>She starts sucking my cock till i'm hard
>She crawls up on me as I lay back on my bed and rides the shit out of me
>cum buckets all up inside her

She has a boyfriend & a kid now. We don't fuck anymore. kind of miss it.
>>
>>581059554
Greentext perchance? Could use a giggle
>>
>>581059480
Where?? Im craaaaaving for chocolate right now.
>>
File: IMG_58399215702575.jpg (104KB, 960x960px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_58399215702575.jpg
104KB, 960x960px
>>581059554
She was great I lasted 5 mins, a bit awkward for me though
>>
>>581059663
between my buttcheeks
>>
>>581058138
THIS!!!
>>
>>581057835
Get a gf instead?
>>
>>581059573
nice
>>581059714
Now you, mate

>>581057148
I knew a guy who failed NCEA level once. Don't see much of him anymore
>>
>>581059817
:'( man dont do that to me...
>>
Amerifag here. Never been to NZ, but from everything I've read, it seems awesome there. Anyone want to give me the pros/cons of living there, specifically as an immigrant, and what's the job market like?
>>
>>581060290
sorry brah, i still wuvs u
>>
Jesus Christ I hate this goddamn country and all of you too

>inb4 "but aren't you from New Zealand too?"

Unfortunately
>>
>>581060605
With you there /b/rother. Such piece of shit of a country and population
>>
>>581060446
thank you. wuv u 2! xoxo :*
>>
I've grown to like these threads. It feels like a family to me. Gay nazi seems like the weird uncle that used to touch you sometimes. German girl kind of like a mother figure in the thread. IDbro is like the kid that can be troublesome sometimes or a teenager going through his phase. And all the other posters makes it feel like a home. This is the reason why I lurk these threads. Thank you.
>>
>>581059282
i can set one up, i have no money tonight anyway so it would have to be another night
>>
>>581060721
>>581060605
no ones keeping you here, fuck off if you don't like it
>>
>>581060864
no problems, whole summer ahead fellow anon
>>
>>581060440
Pros: Nice place to look at if your into that shit.
Small population so its not crowded.
Guns are easy to get.
Dont have too much of a crime problem.
We have miss alice
Cons: Small population so you go somewhere and youll find out everyones cousins.
People can be stupid as shit.
Politics cringey as fuck.
Not that much to do if your not in a major centre.
Jobs are alright from what Ive heard theres major shortages in the engineering and IT fields.
>>
>>581060440
I guess Americans are just ignored there then?
>>
>>581057890
And babala's m9
>>
>>581060792
where you at/
>>
File: 1383112542611.jpg (92KB, 631x537px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1383112542611.jpg
92KB, 631x537px
>>581061102
cmon m8 dont be like that I wrote for ya
>>
>>581061276
still south aucks m8.
lol im the mother of the thread.
thats so cute. <3<3<3
>>
>>581061057
>How's the business/management industry?
>Any large retailers or corporations?
>Any emerging markets for someone willing to take risks?
>If you lived in the city, how much is there to offer in terms of entertainment?
>>
File: 1383391207156.gif (474KB, 200x150px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1383391207156.gif
474KB, 200x150px
>>581060446
>>581060792
>>
File: hehehehe.jpg (38KB, 285x287px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
hehehehe.jpg
38KB, 285x287px
>>581061862
>>
>>581061597
I think buisness and management might be ok Im not sure but Im sure theres places hiring in Auckland We got a few retailers not many and they arnt really that big and the only corporation we have that seems to be worth anything is xero.
I know nothing about emerging markets and entertainment is dependant on which city and what you want to do
>>
File: 1416253359121.png (259KB, 463x394px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1416253359121.png
259KB, 463x394px
>>581053420

Pukekohe reporting in. Hello boys.
>>
>>581058397
If they told you about the other people that means you made a good impression on them.
>>
File: tiptop.jpg (98KB, 290x435px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
tiptop.jpg
98KB, 290x435px
bump
>>
>>581061597
>entertainment
Auckland and Wellington are good, everywhere else you can pretty much get fucked unless you are a student and enjoy drinking in shitty clubs
>>
>>581062169
sup
>>
why are IDs even back?
>>
>>581062169
I used to live in that shithole of a town

any nudes cunt?
>>
File: IMG_59206351620236.jpg (92KB, 717x960px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_59206351620236.jpg
92KB, 717x960px
>>581059554
Fuckin typed up a long one and phone closed the page. Don't want to retype. Sorry bros
>one on left, pic related
>>
>>581062526
you got that throwaway?
>>
>tfw just woke up
>>
File: 1370381915589.gif (785KB, 400x225px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1370381915589.gif
785KB, 400x225px
>>581060838
>Gay nazi seems like the weird uncle that used to touch you sometimes.
I hardly even touch myself!
>>
>>581062673
>>
>>581053420
>>581054509
since when did you make NZ threads?
>>
>>581062781
sacrilege!
>>
>>581060838
love you too brah
>>
>>581060838
ayy
>>
>>581063017
good ol sharklasers coleman onvhir
>>
>tfw slightly hungover

http://www.youtube.com/watch?v=HkMNOlYcpHg
>>
File: 1416789638507.jpg (173KB, 1023x1059px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1416789638507.jpg
173KB, 1023x1059px
>>581062526

LOL.

did you go to PHS?
>>
>>581062413

ey bit early for a NZ thread imo.
>>
>>581063317
LONDON
O
N
D
O
N

>>581063268
Bruh
>>
>>581059554
>>581062567

save this incest chit for Tasmania bros what the fuk.
>>
>>581063461
Nah mate, this is ideal NZ thread time. Shit will be kill in like an hour or so, and two of the 21 current posters will make a second thread which won't last
>>
https://www.youtube.com/watch?v=Wz29_bFxBZA
>>
>>581063529
yo
>>
>>581062871
I don't think I've made one since "Hello, boys".

So, not in quite sometime.
>>
>greymouth
>>
File: 20080919-queen.jpg (39KB, 400x300px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
20080919-queen.jpg
39KB, 400x300px
GOD OF NATIONS AT THY FEET
>>
>>581064034
Didn't you make last nights one?
>>
>tfw Noon/German girl is really quite pretty
>>
>>581062781
great, he just reminded himself to touch himself.
>>
>>581064139
I'm going to ask again, when are we going to choreograph the New Zealand thread official Haka?
>>
>>581064152
Oh, yeah. But before that not in ages.

I was away from these threads for a while.

>visiting the Nazi base in Antarctica
>>
>Been drinking last night
>Have to take hangover shit
>No toilet paper
>No paper at all
>See old enrollment form I never used
>Try to wipe arse with it
>Imagine ghosts of political prisoners watching me as I completely take for granted and disrespect the very idea of democracy.

Feels strange man.
>>
>>581063672

might just be me but NZ threads have too much cringe before the sun goes down
>>
>>581064247
Nah, that can be your job.
>>
anyone is hastings wanna chill?
>>
>>581064442
8:30 - 9:30 is ideal funposting time.

After that i get sleepy / tempted to fap
>>
>>581064553
I'm stuck at home for the next five months bruh i'm down.
>>
>>581064528
O.O
>>
>>581064787
why is that?
>>
>>581065019
got v& for being n00b, home detention.
>>
>>581065123
whats your real reason haha
>>
File: IMAG0082.jpg (32KB, 418x572px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMAG0082.jpg
32KB, 418x572px
Evening lads.
Couldn't wait for the plant to be harvestable, so I just took a wee buddikins snipping to try.
>>
>going for dubs
>connection error
>13 posts too late
i thought i fixed it ;_;
>>
Lets all post our faces. would be a good laugh no?
>>
>>581065123
for real?
>>
>>581065640
i'm handsome af
>>
https://www.youtube.com/watch?v=iEgvWiOKOmA&list=UUr1eoZ4CczEy2xfZG1jbYPQ

pictures of welly if anyone bored
>>
>>581065640
You start then :D
>>
>>581065640
It would be but I was called a kiddie fiddler in this thread so I'm not going to!
>>
File: WIN_20141124_200641.jpg (162KB, 1280x720px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
WIN_20141124_200641.jpg
162KB, 1280x720px
>>581065267
Kidnapping (no gain) = Five months home detention with weekly probation meetings + alcohol and drug abuse counselling
Pic related: muh anklet
>>
>>581065267
+1
>>
Woah, early NZ thread. Tauranga reporting in.
>>
>>581066016
Who'd you kidnap?
>>
>>581066016
why did you kidnap?
>>
>>581066016
Thats the internet people my mum warned me about. :O They really exist!
>>
>>581066240
>>581066223
This local young skate rat, stole a couple ounces off a good friend of mine so we decided to kidnap him and drop him a couple hours walk from where we live. Little fuck went straight to the police.
>>
File: 1413000719207.gif (839KB, 245x254px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1413000719207.gif
839KB, 245x254px
>>581066016
>wearing shoes inside
DROPPED
>>
>>581065940
b-but nuuuuuuu
>>581065964
mustache?
>>
File: fail.png (48KB, 490x165px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
fail.png
48KB, 490x165px
>>581065618
>trying this hard

>failing even harder

just pay attention to meee giuse
>>
>>581066449
>mustache?
No, this is Nightwalker?
>>
>>581066417
Fuuckk hahaha. Thats funny as shit.
>>
>>581066606
>>
>>581066669
For real, the moment we pulled him from the car he was in he fucking balled his eyes out like he was being payed too. Such a little bitch
>>
>>581066417
You happen to know nicloa c?
>>
>>581065964
Didn't you post your arm in another thread? You're halfway there mate
>>581065640
Go m8 i'll r8
>>
>>581058138
i didn't and wouldn't i hate the climate there
too warm for me
>>
>>581066789
Don't think so man, is that your mumsy or some shit cuz?
>>
>>581066836
tfw a 10 year old picture of yourself looks older and sexier than current you.
>>
>>581066783
How old was this kid?
>>
>>581066836
Nah, that wasy arm you idiots! So are you saying I have masculine arms? :'(
and i also posted my feet yesterday! i think thats enough
>>
>>581066836
Yeah and I posted my face the other day, too.
>>
>>581066969
just a little hastings slut that needs some harassment
>>
File: NIGRESS.jpg (32KB, 500x330px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
NIGRESS.jpg
32KB, 500x330px
>>581066591
13 counts as dubs for nz threads cause sieg fucking hail mighty mongrel mob arah arah dogz
>>
>>581066993
Post it, and i'll post my bottle of milk or some shit idk

>>581067054
There was fucking hair on the arm i swear. What the fuck mate.
And yes /r/'d your feet so i remember

>>581067101
R-r-repost?
>>
File: 1409218509913.jpg (731KB, 936x4798px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1409218509913.jpg
731KB, 936x4798px
>>581067105
>>
>>581067271
>>
>>581065525
Some early as bud there man, any of the plant?
>>
>>581067213
Pretty much this
>>
Any weed in palmy?
>>
>>581067271
She got confused and thought your arm reply was to her.

Nah, not going to repost, I've said too much shit in these threads, haha.
>>
>>581067356
omg this is gold
>>
>>581067271
Ah no, seems like we both posted arm. :D Mine was the one with the "bruise" if anyone remembers. :) What did you do with my feet?
>>
File: 1324201247204.jpg (93KB, 360x360px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1324201247204.jpg
93KB, 360x360px
>>581067213
13 counts for dumb ass niggers with superglued fingers who can't count

so congrats dog, you clocked it
>>
>>581067105
ohhhhh shit, I think I know who she is. She had a kid to daniel right?
>>
>>581067379
Ooh...

Now current face. Why are ID evens back as the timestamp as is standard

>>581067565
Can you summarize the general idea of what it's saying. Too damn lazy to read
>>
>>581067379
Didn't I see you outside Countdown Fraser Cove looking for dicks to suck, Bj lips?
>>
>>581067597
>Friendly reminder NZ threads are strictly 'No Bully" zones
>>
>still too light to go for a walk
>>
>>581066996
Fifteen man, little shit is known for stealing shit. Apparently he and some of his friends robbed another local skaters house for most of their electronics and valuables.
>>
Hey Not a NZ fag but I have a question is Lorde attractive in NZ because she looks more weird then anything else?
>>
>>581067695
1. that picture was taken back in 2002
2. I don't look for dicks to suck, they com to me
3. It is possible that you saw me there. I frequent it
>>
File: 1412811774022.jpg (427KB, 960x1440px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1412811774022.jpg
427KB, 960x1440px
>>581067908
put a blindfold on
>>
>>581067601
hashahhaha yeah.
>>
>>581067686
destory life. moral of the story
>>
>>581067686
but I ams too shy anon, you post.
>>
>>581068079
Ahahahaha what'd she do to you man? Daniels one of my boys, great dude stuck with an ugly chicks kid.
>>
>>581067983
Well on ya then mate. Can't stand little shits like that eh.

>>581068026
>Hey Not a NZ fag but I have a question is Lorde attractive in NZ because she looks more weird then anything else?
Stopped reading there
>>
>>581068262
Yeah sucks for him man
>>
>>581068026
>is Lorde attractive in NZ
no
>>
>>581068034
>I frequent it
You see that nice guy with the short brown hair that's sometimes on the check outs?

>>581068072
No, all mine are in the wash.
>>
File: surely.jpg (5KB, 196x185px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
surely.jpg
5KB, 196x185px
>>581067870
>>
>>581068419
I only see girls on the checkouts. and of course Judy, shes such a lovely woman.
>>
>>581063317
holy shit can't believe i missed this

i did briefly, got any more lol
>>
>>581068571
>and of course Judy
Who dat?

>I only see girls on the checkouts
Useless.
>>
>>581068026
I'd give her one.
>>
>>581068690
are you sure you don't have feminine features?, I thought you said you don't work anyways.

Judy is the older one with funny teeth,blonde frizzy hair and a heart of gold.
>>
File: 1415062187944.jpg (540KB, 1500x1000px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1415062187944.jpg
540KB, 1500x1000px
>>581068486
i bet you didn't even know NZ threads are a pro-gay environment
>>
>>581068997
I came here about a month or 2 ago and asked about any guys in TGA and promptly got told to fuck off my several individuals. glad it's changed around here.
>>
>>581068987
>I thought you said you don't work anyways.
Doesn't mean I can't go to the supermarket.

>>581068987
>are you sure you don't have feminine features?
Dunno, ask noona.

>>581068987
>Judy is the older one with funny teeth,blonde frizzy hair and a heart of gold.
Haha, I know the one.

Maori guy: (Hands over money) You wanna make sure that funny English ladies on the back?
Judy: Nah, not my problem.
>>
File: 1416158038399.jpg (517KB, 1600x1200px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1416158038399.jpg
517KB, 1600x1200px
>>581068647

diff gril,

what year did you leave phs?
>>
>>581069320
shame about the right boob
>>
>>581069187
To think that it took a nazi to teach us all tolerance.
>>
>>581069204
so you expect me to remember every dark haired, dark eyed white guy I see in da supermarkets?
>>
>>581069320
qt

i was class of 2011 but i dropped out a few years early, you?
>>
>>581069391
one arm is up and one is down, think about it.
>>
>>581069204
Absolutely non-feminine. ;)
Youre welcome.
>>
File: 1408833914566.jpg (898KB, 1500x1000px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1408833914566.jpg
898KB, 1500x1000px
>>581069537
>During thelarche, the developing breasts sometimes are of unequal size, and usually the left breast is slightly larger; said condition of asymmetry is transitory and statistically normal to female physical and sexual development.
>For about 5% to 10% women, their breasts are severely different, with the left breast being larger in 62% of cases.
>>
>>581070006
true story
>>
is it comfy time?
>>
>>581069420
Nah but this guy is rather tall, got a nice build and just lovely looking.

>tfw I fucking spaghetti hard around him and come across like a complete cunt.

>>581069409
I think it might have been me that told him to fuck off, actually, haha.

Welcome to Aotearoa-chan!

>>581069589
I honestly thought I looked fem as, aye, until I got told otherwise. Was like that scene where Peter Griffen is told he's fat and can't believe it.
>>
File: 1336983960788.jpg (12KB, 160x200px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1336983960788.jpg
12KB, 160x200px
>>581068997
you're on 4chan, it's full of faggots
>>
>>581070236
Its always comfy time
>>
>wonder what my nana is doing right now
>don't like that she lives alone
>>
>>581069531

i left after Y12, would be class of 2010 (22 now)

holy shit i probably would know who you are lmao (fucking can't remember everyone a year under me)
>>
>>581070406
wassup uncle antonie
>>
>>581069531

tryna remember people who left early.
>>
>>581070608
maybe you should visit her?
>>
>>581071403
I was going down the other week to visit family but I chicken out.
>>
i think i have a fever
>>
>>581071482
All my nans and gramps are gone. You always think that they're never gonna leave you just yet until they are gone then you always think how much you could of just picked up the phone to say hello.
>>
>>581069391
>>581069537

tits aren't as lopsided as seen in pic, can confirm
>>
>>581071741
My grandma died when I was in NZ. About 4 months ago. She never wamted me to leave for a year, I told her Ill come back and then well play together. I couldnt even say Goodbye...
>>
>>581071741
Yeah, I've only ever had the one set of grandparents. The others were lucky and died before I was born.

>mfw I say that joke to people and they always say "Why would you say that about yourself?"
>"Because I passed NCEA English Level one"

Grandad went a few years ago and it was a bit shit. Didn't even say goodbye.

Jajaja.
>>
>tfw Mine
>>
>>581071723
K pop fever?
>>
>>581071723
Bieber fever?
>>
>>581071741
My parents are divorced and I was only ever close with my mum's parents. When my dad's father died it didn't really affect me, the main thing I remember from his funeral is how my down syndrome having cousin kept trying to grope my aunt's girlfriend. That was weird as fuck.
>>
>>581071903
Oh, noona.
>>
File: Ride.jpg (46KB, 500x334px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Ride.jpg
46KB, 500x334px
>>581072107
>>581072215

>not "THE" fever

It's like you plebs don't even stay noided
>>
>>581072265
>down syndrome having cousin kept trying to grope my aunt's girlfriend. That was weird as fuck.
Funny how similar downies and chimps are.
>>
>>581072015
my grandad met and got to know my boyfriend over the years, I never talked about us actually being a couple but I always assumed he knew. even on his deathbed I didn't bring it up, I feel like he would of been cool with it too. I am full of regret
>>
File: 1412192814342.gif (500KB, 245x245px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1412192814342.gif
500KB, 245x245px
>>581072107
>>581072215
the real kind
>>
>bang bang Maxwell's silver hammer came down upon her heads
>>
>>581072371
AYE AYE
>>
>>581072451
I know he's just retarded, but I really dislike being around him. He always smelled like peanut butter.
>>
File: 1400365608753.png (37KB, 750x988px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1400365608753.png
37KB, 750x988px
>>581072626
>You never give me your money
>you only give me your funny paper
>>
>>581072479
>I am full of regret
Regret, the spice of life.
>>
>>581072648
So I guess you sit on 4chan err day?
>>
>>581072557
Is this you?
>>581056801
>>
>>581072557
Drink applesauce upside down.
>>
>>581072747
Lydia Ko made two million today.
>>
>>581072856
JENNY DEATH WHEN
>>
>>581072904
yes my friend, this is IDBro. ;)
>>
File: 1411364490643.gif (2MB, 358x198px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1411364490643.gif
2MB, 358x198px
>>581072904
is this you?
>>581072904
>>
>>581072701
When I played hockey there was this team that had "one of them" on their team and he would come and hug me.

>birds of a feather
>>
File: Bob_at_Easel.jpg (120KB, 420x543px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Bob_at_Easel.jpg
120KB, 420x543px
>>581072856
>wake up
>go to work
>come home
>get high
>shitpost

That's basically it for me these days man.
>>
>>581073020
hm, how about that. Good for her

>BOY YOU'RE GONNA CARRY THAT WEIGHT
>CARRY THAT WEIGHT A LOOONG TIME
>>
>>581073156
Have a good job? Line of work?
>>
>I'd like to be under the sea in an octopus's garden in the shade
>>
>>581073275
Fuck no man, I work in a shitty fast food joint. Shit pays me enough to do what I do but it's so awful working there.
>>
>>581073426
Fuck that shit. McD?
>>
>>581073172
Couldn't do my weights today, had no energy.

Thank you, dexedrine.
>>
>>581072930
just thinking about being upside down is gonna make me vomit
>>
Anybody got any experience with incorrect exam results at nz unis? I got results confirmed today that I am certain are higher than my actual mark, any idea if they can be changed post-confirmation for glitches/staff fuck ups?
>>
File: 1401668103453.gif (2MB, 512x321px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1401668103453.gif
2MB, 512x321px
I feel like making chocycup,

I'm totally making chocycup.
>>
>>581073824
>tfw lifting so no chocycup for me anymore
>>
>>581073136
Thanks was just making sure.
>>581073137
Yes lol.
>>
>>581073020
A GOD
>>
>>581073970
If I didnt have such a high motab I'd be an absolute fatass. I'll have 2 one for me and one for you.
>>
>>581058463
Flaxmere haha. I am not from NZ, lived there for 2 years. Fuckin flaxmere. That place, tiny little scum hole next to Hastings.

I banged the hottest maori girl there, she was 16 at the time. 'Westside' tattoo on wrist.
>>
>>581074158
Thanks bro, I'll have a glass of milk i guess
>>
>>581073824
make me one! i think i still have about 250 calories left for today. :)
>>
>>581074265
Hhahha parkvale here
>>
File: DSC_0702[1].jpg (67KB, 640x428px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
DSC_0702[1].jpg
67KB, 640x428px
>>581074365
3 is pushing it
>>
Chch again, still fucked up on Severedol like last night
>>
>>581074682
Fuck yeah man.
>>
File: 1414467723264.jpg (564KB, 1500x1000px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1414467723264.jpg
564KB, 1500x1000px
>tfw computer is making loud noises
i think it's trying to talk to me
>>
Where the hell are the pictures? Kiwifags are pussies.
>>
>>581074682
I went to chch once pre-quakes and ended up at a party there, it was fucking fun man. Much love for Christchurch
>>
>>581074958
mine too over 65 degrees it sounds like its going to take off. summer was a bit late coming but it's finally here.
>>
Who /comfy/ here?
>>
File: Oops.jpg (48KB, 560x420px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Oops.jpg
48KB, 560x420px
>>581075015
>>
>>581073529
I bet you're on your walk, I'm considering stalking you.
>>
File: YARS.jpg (50KB, 560x420px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
YARS.jpg
50KB, 560x420px
>>581075182
>>
>>581074682
What's morphine like?
>>
>>581075205
Not yet, listenting to Beatles and then I will.
>>
>>581075489
Here comes the Sun. :D This song just suots you soo good. :D
>>
>>581073137
Stupid Crayon Pop bitch. They are ugly cunts.
>>
>>581075651
Oh I do love sarcasm.
>>
https://www.youtube.com/watch?v=6okxSooxU9s
>>
>>581075239
stop making me straight.
>>
File: image.jpg (43KB, 608x400px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
43KB, 608x400px
>>581074898
you that other local?
>>
File: image.jpg (59KB, 400x520px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
59KB, 400x520px
Walkin dead tymz
>>
File: IDs.png (129KB, 962x762px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IDs.png
129KB, 962x762px
>>581053420
Average nz thread
>>
>>581075018
Fucking love house parties, I'd take a decent party over a club anyday
>>
File: 1414538658415.webm (3MB, 1280x720px)
1414538658415.webm
3MB, 1280x720px
CATCH ME ON FIRE
>>
>>581075270
It's really good man warm and euphoric(without the fedora)
>>
What yall be thinking about the warehouse deciding to ban r18 shit coz of their 'family values'
I feel like Im in America
>>
>>581076192
Same. Tell me if youre having a house party. :D
>>
someone delivar
>>
>>581076524
Hmmm seems familiar

What was the story with her again?
>>
>>581058138
I didn't do that
>>
File: vout38.webm (3MB, 1280x720px)
vout38.webm
3MB, 1280x720px
Anyone else amused by the whole Agora panic?
>>
>>581076645
Do you know if theres party in Auckland on the 23.12?
>>
>>581076041
Probably not, Waikato here, cunt who was posting his missus
>>
>>581076514
Will do!
>>
>>581075773
too bad you diddnt wait another hour, I cant make a suitable excuse to go "out" without looking like i'm going to get high or fug chix.

;_;
>>
>>581076645
I would have agreed with you when I was 18-21
>>
>>581077598
I'm still here, just refraining from posting.
>>
>>581077191
You're a good cunt for that, thank you sir
>>
300? :3
>>
i keep it 300

like the romans

300 bitches
>>
>>581077803
again?

damn...
>>
File: 1221779199326.jpg (32KB, 200x300px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1221779199326.jpg
32KB, 200x300px
>>581077803
sorry hun, will you ever forgive me?
>>
>>581077468
And better make it before February. :D
>>
>>581077803
Kanye never watched 300
>>
>>581077778
All good man
>>
>>581077191
Missed that. Post again?
>>
File: image.jpg (53KB, 401x568px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
53KB, 401x568px
You Fuckers had a hoon on this? Can't get enough
>>
Trip Tank is on Comedy Central tonight at 10:15. Imma watch it then come back here and tell everyone what I thought.
>>
new thread where?
>>
>>581078138
Marc Ellis pls go
>>
>>581078353
4chan? maybe that /b/ board?
>>
>>581078463
why not /int?
>>
File: image.jpg (19KB, 300x366px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
19KB, 300x366px
>>581078403
Drink my liquids, cunt
>>
File: 1415687803631.jpg (37KB, 426x364px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1415687803631.jpg
37KB, 426x364px
Well, goodnight bro's i'm done.

>>581078528
>tfw haven't been on /int/ in a month
Thread posts: 315
Thread images: 60


[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Top | Home]
Please support this website by donating Bitcoins to 16mKtbZiwW52BLkibtCr8jUg2KVUMTxVQ5
If a post contains copyrighted or illegal content, please click on that post's [Report] button and fill out a post removal request
All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from that site. This means that 4Archive shows an archive of their content. If you need information for a Poster - contact them.