[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | | Home]

Smackdown Game Thread #4

This is a blue board which means that it's for everybody (Safe For Work content only). If you see any adult content, please report it.

Thread replies: 124
Thread images: 34

File: 1493773303048.jpg (73KB, 479x598px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1493773303048.jpg
73KB, 479x598px
Based Hog edition
>>
PUNJABI PRIDE
>>
first
>>
File: iwtcis.jpg (40KB, 500x480px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
iwtcis.jpg
40KB, 500x480px
>>2979333
I WANT TO CUM INSIDE CARMELLA
>>
A meaningless Orton/Jinder match? Why not! The Singh bros and rusev won't interfere at all
>>
File: 8XEeKZF_d.jpg (26KB, 500x376px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
8XEeKZF_d.jpg
26KB, 500x376px
https://www.youtube.com/watch?v=Q0gEdgb_5K8&feature=youtu.be
>>
>16 minutes
Khali is coming
>>
Does anyone else we'll get to see the Singh brothers tonight? They are my favorite wrestlers and I'm a little disappointed they didn't walk out with Jinder.
>>
>>2979333
Czeched
>>
File: feelings.jpg (15KB, 298x303px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
feelings.jpg
15KB, 298x303px
JINDER CHANTS
>>
>>2979333
sweet me bros 4 home stretch
>>
File: image.jpg (66KB, 600x527px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
66KB, 600x527px
>randy getting boos
Fucking leafs
>>
>>2979377
>Wasting energy in reacting to Snoreton
>>
>>2979375
*2sweet for good brother hootski
>>
File: 001.jpg (268KB, 550x602px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
001.jpg
268KB, 550x602px
why is leafada such a mark country

lmao wrestling isnt real
>>
>>2979370
>Guy in the red cap going nuts
>>
File: image.jpg (25KB, 480x276px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
25KB, 480x276px
>>2979375
>>
>>2979377

>giving a fuck about Randy Boreton

Should be booed everywhere
>>
File: ZSJ.webm (590KB, 540x304px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
ZSJ.webm
590KB, 540x304px
>>2979375
>>
File: 2sweet5.jpg (288KB, 650x454px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
2sweet5.jpg
288KB, 650x454px
>>2979375
have a few, fella
>>
did Khali really used to shit in the shower?
>>
LOL HE COULDN'T PULL OUT THE OTHER MONITOR

IT'S GONNA BREAK JINDER'S BACK WHEN HE GOES THROUGH IT
>>
>Orton struggling with the one TV
>cant do his cool spot now
SIMPLY
>>
Poor Randall couldn't get the monitor out
>>
So did jobber Jinder legit decide to just work out to peak physical condition and then WWE noticed and gave him a title run?
>>
>no Becky
>no handsome Rusev (inb4 run in)
>no SmackChad Gable

wtf are they doing?
>>
>>2979392
Yeah, things are just different in his country, you know?
>>
>>2979399
Vince got a hardon after dealing with all the nxt and indie vanilla midgets
>>
>>2979392
>did an Indian not use the toilet to take a shit
Cmon mate
>>
Shooter?

Is that a new wrestler or something?
>>
>>2979392
No, he took a shit on the floor next to it
>>
>Randy moving like a hungover office slave going to work on Monday morning
I can't remember the last time he looked like he gave a shit. Just retire, take your HoF ring, and go home dude.
>>
File: wwe-carmela-01.jpg (404KB, 960x1440px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
wwe-carmela-01.jpg
404KB, 960x1440px
>>
how many botches will take place during the Jinder vs. Nakamura match?
>>
File: 1501857269829.jpg (39KB, 575x556px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1501857269829.jpg
39KB, 575x556px
>>2979404
dude, i love when they say
India super power by 2020.

and 80% of their population still shit in the street. Why does the SJW globalist jew push shit they know is not real?
>>
File: lg1XoUz.jpg (157KB, 1440x1377px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
lg1XoUz.jpg
157KB, 1440x1377px
Look what you've all done.
>>
File: 1306805148766.jpg (50KB, 395x428px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1306805148766.jpg
50KB, 395x428px
>mfw Ruru comes out and helps Jinder
>>
>>2979392
His legs don't bend, so it's just easier to do it while standing
>>
>>2979408
Send him to RAW.

We'll take Rollins.

Thanks.
>>
>>2979413
Holy fucking Yuck!
>>
File: Ruru_Cute.gif (2MB, 500x281px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Ruru_Cute.gif
2MB, 500x281px
>>2979414
>>
>>2979410
They'll both injure themselves. Nippymemer is the hero we all need.
>>
>>2979413
t-t-t-they were booing the injury
>>
>>2979370
>we will never see what they see
GAY
>>
I like the sound of Nakamura Dynasty
It has a nice ring to to
>>
>>2979408
Randy want to but Vince still want him around.
>>
>>2979408
He's said in interviews that he prefers to be a heel. He's miserable when he has to be a face.
>>
>>2979423
this
>>
>>2979402
Look at my crazy passport!
>>
File: VkjnLEo.jpg (79KB, 533x800px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
VkjnLEo.jpg
79KB, 533x800px
>Leafs cheering the poo in the loo
>>
>>2979370
that poor audience. I wouldn't wish that on my worst enemies.
>>
>>2979408

>>2979408

>doesn't give a shit
>crowd doesn't give a shit about him

Yep, about time to call it quits.
>>
Honestly, if Orton ever gave a shit, he'd be the greatest of all time.
>>
>>2979423
Nakamura has sons? All the top guys from the past decades had daughters and I don't want The Rock's daughter vs Gaytch's daughter on WM 50
>>
File: 1293983127144.jpg (7KB, 187x270px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1293983127144.jpg
7KB, 187x270px
>COWBOY BOB

Cringe.
>>
post yfw jinder is still champ after summerslam
>>
>10 meme counting
>toronto is ahead of the curve
nah just loud and dumb
>>
Did they really put the elbow where Jinder concussed Balor in his video packages?
>>
>>2979399
The India tv deal is about to be renewed, Jindermania was a way to extract more poo shekels. I also think the wwe are touring india in september, but I don't care enough to check.
>>
>>2979439
You wanna know why that is?
Steroids and fucking with natural testosterone production.
Same reason NFL athletes have a bunch of autistic sons and daughters.
>>
File: happy.jpg (60KB, 519x533px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
happy.jpg
60KB, 519x533px
>>2979441
>>
>>2979443
Well it got him this push
>>
>some other announcer
>>
File: 1262751967444.jpg (86KB, 280x280px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1262751967444.jpg
86KB, 280x280px
>>2979441
>>
>>2979444
Bryan Alvarez recently read an email from a fan that began with "I live in India, and the whole country hates Jinder Mahal."
>>
File: luOAcg5.jpg (87KB, 640x640px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
luOAcg5.jpg
87KB, 640x640px
>>2979441
>>
>>2979448
or bc they are shitty nogs with a ton of money
men have crazy low T the past few decades, injecting is is our last solution till we figure this shit out
>>
GARBAGE CHAMP BURIED
>>
>>2979454
mommy
>>
WTF?!
>>
File: reproduce.jpg (46KB, 743x493px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
reproduce.jpg
46KB, 743x493px
>>2979439
No kids. Yet.
>>
>wwe champion gets pinned clean

Then why is he the champion?
>>
File: MDMWTS.jpg (108KB, 1080x810px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
MDMWTS.jpg
108KB, 1080x810px
>>2979441
>>
I just got home, is randy champ now?
>>
The state of Mahaletty.
>>
>>2979463
1.3 billion of poos helping him cheat
>>
>>2976569

called it
>>
>>2979453
alvarez is butt blasted by jinder.
he's an angry little man.
i enjoy him with big dick dave tho
>>
>>2979453
>expecting national pride from people who shit in their own streets
>>
>>2979465
Non title match
>>
Well that was pure retarded
>>
File: BPP.png (49KB, 750x679px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
BPP.png
49KB, 750x679px
>>
>>2979467
worked
>>
India retaining
>>
>>2979463
because the belt wasn't on the line so he didn't care
>>
So sad they had to "give him his win back".

That mentality killed the business!!
>>
>>2979439
We'll always have Sonberg

https://www.youtube.com/watch?v=cWH-CUkdSsc
>>
>>2979453
It's because they love baby faces. A heel Indian made no sense

They love Roman and cena
>>
File: 1328299626344.jpg (21KB, 337x276px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1328299626344.jpg
21KB, 337x276px
>>2979444
>poo shekels
>>
Corbin cashes in at SS him and Shinsuke feud for title. Based Snek and Poo Word Order continue pointless fued for months.

Predictable booking.
>>
Orton pinned him because Mahal took the vintage bump on his knees like a bitch
>>
>>2979475
Wait really, they had the champ pinned clean in a non title match? What?
>>
Is Jinder going to poo in the street after this??
>>
Rate this Smackdown

8.5/10
>>
File: jeri.jpg (70KB, 480x640px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
jeri.jpg
70KB, 480x640px
>burying your champion on live TV
>>
RURUUUU
>>
BOPPED
>>
RURU OUTTA NOWHERE
>>
>Rusev for 3 seconds
>>
>>2979472
>>2979473
It seems weird to think a massively Hindu majority country would give a fuck about a Punjabi Sikh just because he's from there.
>>
Based Rusev
>>
File: 251 (1).jpg (58KB, 479x269px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
251 (1).jpg
58KB, 479x269px
>>
RURU
>>
File: 1491962429782.jpg (96KB, 988x388px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1491962429782.jpg
96KB, 988x388px
Nice Champ you have there, Cuckdownies
>>
>>2979487
NVM Orton and ???(maybe Cena) face Evil foreigners
>>
>carmella beats naomi
>doesn't get the title because lol non-title match
>randy beats jinder
>doesn't get the title because lol non-title match
>both on the same night

Then they wonder why people don't want to watch their shit show anymore.
>>
Pretty sure Orton flipped off the crowd
>>
File: nakameme family.png (3MB, 2548x1522px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
nakameme family.png
3MB, 2548x1522px
>>2979462
Nakamura has 2 girls.
>>
File: Rusev_happy.png (159KB, 280x280px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Rusev_happy.png
159KB, 280x280px
RURU
U
R
U

OH FUCK
>>
>>2979489
Yes. Is it not obvious Jinder is a weasel heel who only wins because of the Mean Street Shitters? WWE is not exactly making it ambiguous.
>>
>>2979487
You just got proven wrong by Based RuRu
>>
>>2979498
i could give a fuck either way
i think he;s a great champ.
getting butthurt over THE INDIA DEAL are the buttmad people who first said "well well well he's only champ bc of that india deal" now they feel stupid
>>
File: Ruru Pain.jpg (211KB, 1000x792px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Ruru Pain.jpg
211KB, 1000x792px
>>2979506
Wikipedia lied to meeeee!
>>
>lost clean

wow
just wow
>>
>>2979508
Ok... But he's still the damn champion and shouldn't be pinned clean in non title matches, it does nothing but trash the already nearly dead belt's integrity
>>
>We're outta time we gotta go
Nice WCW ending there
>>
File: 1486593428767.png (234KB, 914x654px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1486593428767.png
234KB, 914x654px
>>2979508
>Mean Street Shitters
>>
>>2979518
>hogan vs sting for the title, sting makes a comeback
>OH WE GOTTA GO

one of the most retarded things ive ever fucking seen on tv
>>
Those two had 3 shit PPV matches in a row and this random ass SD was the best one they had.
>>
>>2979516
The title is a fucking toy, a prop. The wrestler makes it, not the other way around.
>>
>>2979506
>2 girls
Fuck. I hope he has more kids. Just in case, what about AJ Styles?
>>
File: St. George Despair.png (301KB, 643x636px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
St. George Despair.png
301KB, 643x636px
>Smack is a week away now
>>
>>2979527
Three boys. Based BMAJ.
>>
goodnight boys. its always fun
Thread posts: 124
Thread images: 34


[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Top | Home]
Please support this website by donating Bitcoins to 16mKtbZiwW52BLkibtCr8jUg2KVUMTxVQ5
If a post contains copyrighted or illegal content, please click on that post's [Report] button and fill out a post removal request
All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from that site. This means that 4Archive shows an archive of their content. If you need information for a Poster - contact them.