[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | Click for more| Home]

Come on y'all

This is a red board which means that it's strictly for adults (Not Safe For Work content only). If you see any illegal content, please report it.

Thread replies: 503
Thread images: 113

File: pic.jpg (76KB, 644x424px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
pic.jpg
76KB, 644x424px
Come on y'all
>>
>>20190183 go on then lol
>>
File: asdfasdfasdfasdfadf.jpg (179KB, 1280x772px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
asdfasdfasdfasdfadf.jpg
179KB, 1280x772px
>>20190202
11
>>
>>20190202
20
>>
>>20190212
7
>>
>>20190212 I'm gonna guess around 6-8, look like a bit of a lad.
>>
File: blablalball.png (1MB, 713x1277px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
blablalball.png
1MB, 713x1277px
>>20190202
12
>>20190212
7
>>
>>20190250
10 males
>>
>>20190250
9

>>20190250
>>20190220
interesting
>>
>>20190254
Nope. Only girls.
>>20190256
You don't really strike me as the type who'd have a one night stand.
>>
File: dude-2.png (481KB, 558x567px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
dude-2.png
481KB, 558x567px
>>20190202
9
>>20190212
7
>>20190250
3
>>
File: bl.jpg (78KB, 517x842px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
bl.jpg
78KB, 517x842px
guess
>>
>>20190269
23
>>
>>20190260
Honestly I'm not and it's kinda weird that people can see that.

>>20190265
again, interesting.

I'd say 13

>>20190269
8
>>
>>20190265
This fucking guy right here. Chiseled jaw line, nice little beard, and a guitar case. Chicks dig it. I say 25

>>20190269
You're about 9 i'd say
>>
File: Snapshot_20130203.jpg (109KB, 1280x720px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Snapshot_20130203.jpg
109KB, 1280x720px
OP
>>
>>20190250 you look so innocent, Im sure you've got laid, but honestly can't imagine how it would of happened. maybe tell us?

>>20190213 Good guess, of the chicks I can remember anyway... I used to be a man whore, but that's behind me now lol
>>
File: image.jpg (44KB, 376x394px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
44KB, 376x394px
>>20190202
5 women
>>20190212
Either 3 or like 10 no inbetween
>>20190250
4
>>20190265
9
>>20190269
3
>>
>>20190202
7
>>20190212
5
>>20190250
4
>>20190265
7
>>20190279
6

>>20190273
why would you say such a high number
>>
>>20190285
Haha. Good for you, I guess.

>>20190289
You're rolling pretty low there Holmes. For you I say 3.
>>
>>20190289
you have some reeeeeeeeeeeeeeeallly nice facial features.
>>
>>20190279
6
>>20190289
4
>>20190291
that's what i thought.
>>
>>20190291
Trolling you perhaps? Also lol @ your guess, it was delicious.
>>
>>20190285
Nothing special I guess. I'm witty and most girls think I'm cute instead of handsome, but it seems to do the trick. I'm 6"4, so that could help as well.

>>20190265
5. Although you seem like the type who would say he had a higher number
>>20190269
8
>>20190279
2
>>20190289
6
>>
>>20190289
I should note, I do not have sex with women :-P
>>20190295
Thanks :3
>>20190300
Nope
>>20190294
What do you mean about rolling low?
>>
>>20190301
lol sorry i dont assume everyone sleeps around all crazy, ive never understood the whole doing a random thing
>>
>>20190307
if you're gay then it changes everything. At least +10.
>>
>>20190306
10/10, would lol again.
>>
>>20190308
Sometimes it's been a random. But most of the time it's just getting your heartbroken and trying to find someone else. #toodeep
>>
>>20190324
thats depressing
>>
>>20190324
Tell me about it. I've been trying to find someone who loves me for years now and all I can find is 2 months here, 3 months there, one night now and then. Anyway. Rainbows. Kittens. All is well.
>>
>>20190334
try going through a divorce after spending 8 years with the same person only to find out they want to go "sow their oats because they are still young and dont want to miss out" im beginning to think being alone is less emotionally draining than partnership as i go through what im dealing with and still watching my friends deal with the whole "dating" scene
>>
oh
>>
Do I have to guess too?
>>
>>20190354
4
>>
>>20190350
I'm confused. You looked like 20 in the photo...

>>20190354
10

>>20190355
3
>>
File: brown.jpg (41KB, 640x640px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
brown.jpg
41KB, 640x640px
>>20190358
im about to be 27 lol that color makes me look young, but i have a kiddish face.
>>
File: 1409827167583.jpg (66KB, 480x640px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1409827167583.jpg
66KB, 480x640px
No negative numbers, plz
>>
>>20190354
16
>>20190355
4
>>20190372
-3..just kidding 4 maybe
>>20190369
I was gonna say you're 26-28, is my number correct?
>>
>>20190369
I'm also about to be 27. Okay, well, if that is indeed true what you said, that's pretty damn rough. It might be true that it is less taxing to be on your own. But I still feel as if you maybe don't get the most out of life if you can't be with someone intimately and share your life, your heart, your soul with someone. #sap

>>20190372
-3. Lol just kidding. 3
>>
>>20190379
>>20190384
Well shit. We made the same fucking joke with the same fucking number. Creepy.
>>
>>20190354
4
>>20190355
Yes guess as well please
>>20190372
4 seems about right
>>
>>20190379
yea 26 for a few more months.
>>20190384
i thought like that too, im one of those that believes marriage is for life, soulmates etc. all i can say is whatever your end goal is make sure your partner has the same.
>>
>>20190384
Damn that's harsh haha. I like to think I only sleep with people I have serious relationships with. Boring, I know...
>>
>>20190402
I think he is being a jackass and means 26 partners.

Yeah I totally agree. You have to be on the same wavelength about your future and not just hope for the best and ignore that discussion. Honestly I think most failed relationships coe down to either incompatibility or just straight timing.
>>
>>20190388
yes, be careful i am watching you
>>20190402
no, the number of people you had sex with
>>
>>20190413
lmao no ive only slept with 3 people.
>>
File: P8210347.jpg (3MB, 4288x3216px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
P8210347.jpg
3MB, 4288x3216px
>>20190372
1
>>20190369
you're not fooling me, angelface! 6!
>>20190355
3, yes, dont be a freeloader
>>20190354
5
>>20190289
2
>>20190279
2
>>
>>20190388
>implying it was funny
>>
>>20190420
5. Also, nice guess. I laughed all the way to my soul.

>>20190427
I wasn't implying it was funny. You have good jokes and bad jokes, jokes are not always inherently funny.
>>
>>20190410
maybe the whole asshole thing works for him to pick chicks with low self esteem up.
>>
>>20190418
i can't believe you.
>>20190420
17
>sweet tender sex on a bed of flowers ;)
>>
>>20190432
so the number is higher? Im bad at this
...
also you're guess isnt entirely wrong, but not right either
>>
>>20190436
that's rude....i am being honest
>>
File: snap.jpg (149KB, 640x480px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
snap.jpg
149KB, 640x480px
>>20190202
12 to 16
>>20190212
6
>>20190250
5-7
>>20190265
8
>>20190269
6 or 7
>>20190279
2 or 3
>>20190289
6
>>20190354
5 or 6
>>20190355
3 or 4
>>20190372
2-4
>>20190420
12
>>
>>20190438
hai! haha, dont judge, im bored
also you're like 8 or a 9 or maybe the number goes to hundreds, hard to tell
>>
File: 100_1746 - Copy.jpg (1MB, 2233x2715px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
100_1746 - Copy.jpg
1MB, 2233x2715px
>>
>>20190445
You honestly thought she had slept with between 26 and 28 people? Sigh
>>
>>20190448
great you're honest, i can sense it now...
>>20190447
13
>>
>>20190447
Oh wow, you're gorgeous. 8.
>>
>>20190450
I had a heart attack then. I thought you were my older brother. Anyway. Probably 10
>>
>>20190447
>20190447
i like the lilac is it dye or a wig, also 4-7
>>
>>20190420
7, if you count your cousins
>>
>>20190453
is that weird or smth? tell me
>>
>>20190447
imma go with 5...
but im a little worried, do people associate smoking with promiscuity?
>>
>>20190465
im 19, i would guess im 5 years younger than you haha
>>20190471
yes
>>
>>20190469
Well I mean a guess is a guess. But that was a terrible educated guess is what i'm saying.
>>20190471
Of course. Cigarettes are phallic.
>>
>>20190474
7 years. But shucks, thanks haha
>>
File: P8180183.jpg (3MB, 4288x3216px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
P8180183.jpg
3MB, 4288x3216px
>>20190468
haha, well good fucking thing Im an only child with no cousins or family whatsoever
>>
>>20190478
you look broken as fuck
>>
>>20190471
the way you carry yourself is careles;:slutty. Take a picture dressed up with and innocent look and they will think you're pure. not me though, i can see through you ;)
>>
>>20190474
>>20190475
bwhaha, okay
>>
File: image.jpg (397KB, 884x998px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
397KB, 884x998px
Hardmode: bisexual.
>>
>>20190487
21
>>
>>20190480
that burnt nose made me weep in front of a mirror, that would be it
>>20190481
well, that only means that I can still surprise people :)
>>
>>20190487
I think you have more sexual experience with men rather than women... gonna go with 5, three men two women
>>
>>20190493
i'd still do you if it makes you feel better
inb4 whiteknight
>>
File: me.jpg (50KB, 640x480px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
me.jpg
50KB, 640x480px
Ill make my guess in a sec
>>
>>20190487
19 those sweet kind eyes...
>>20190493
yes, you go get em girrrlll
>>
>>20190500
would do you too, you like hiking?
>>
>>20190507
cutie. 7
>>
>>20190467
Still around 4J?
>>
>>20190509
>>
>>20190510
sure do, that pic was taken in Romania

got skype?
>>
>>20190489
>>20190509

Not that much! I'm too fucking shy to make first steps unfortunately.

>>20190499

You're closer to reality, I had sex with 3 women and 5 men. Grindr helps.
>>
>>20190520
0. :P
>>
>>20190519
yea why
>>
>>20190524
Haha. Yeah being shy is a bitch.

>>20190527
Just wondering :) Where you from anyway?
>>
>>20190531
greece originally, california now, dc in about 3 months
>>
>>20190536
That's cool. I'm from Brisbane, Australia :)
>>
>>20190507
13?
>>20190520
shhhhh...i will massage you with almond oil
>>20190524
you're getting close ;)
>>
>>20190539
oo neat havent been to aus yet, closest ive been is okinawa
>>
>>20190512
Thanks dude, you're way off though

>>20190543
nah
>>
>>20190547
Come visit some time. I'll show ya round :P Oh yeah? How was Japan?
>>
>>20190550
Higher or lower?
>>
>>20190551
japans great, lived there for a couple years, visit if you can, and after this move ima have to save up a bit before i can travel
>>
>>20190550
more 21
>>
>>20190552
higher

>>20190557
pretty clsoe
>>
>>20190555
That's awesome. I'd love to visit. Sometimes they have cheap airfares from Brisbane to Japan for like $400 return. One day. How come you're moving to DC? Is it politics related? Is there going to be a House of Cards character based on you?? Pls. :P
>>
>>20190558
Oh i see. 25 grrl.
>>
>>20190562
haha yea you got it
>>
>>20190563
Nice. Quarter century. How old are you?
>>
>>20190523
cool my friends were in romania like a month ago, hiking also and they loved it...
sadly I dont use skype and so on, my only source of info is fb
>inb4 pleb
>>
>>20190558
uh oh, man eating nymph!
>>
>>20190561
lol not politcal just switching from military to a federal job. i doubt thered be any kinda show or characters about anyone like me, im just a translator sittin at a desk
>>
File: image.jpg (73KB, 494x430px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
73KB, 494x430px
>>20190265
This guy right here! At least 25.
Females.
>>
>>20190568
You got skype or something?
>>
>>20190565
22

>>20190567
haha nah
>>
>>20190543
oh please do, my back is killing me lately
>>
>>20190571
9

>>20190576
Sweet batting average girl.
>>
>>20190574
na i dont, i stay off all that kinda stuff
>>
>>20190581
Naw okay. Well then. You will live on in my memory as lovely little 4J :)
>>
>>20190580
Haha its decent
>>
FYI. No one has been close to guessing me. I've had 6, 6, 5, 2, 2, 2 ,2. Is it the tennis polo or what? Hahaha
>>
>>20190588
idk dude, its hard to label people like this haha
>>
>>20190576
ok miss little heartbreaker
>>20190578
what about your ass? do i have to massage your ass too?
>>20190588
9
>>
>>20190594
Nope, i just have problems
>>
>>20190592
Yeah true. I was thinking of posting my nerdiest photo to throw people off, but by semi okay photo seemed to do a fine job anyway haha
>>
File: image.jpg (237KB, 1442x814px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
237KB, 1442x814px
>>
>>20190566
k,whats your fb then?
>>
File: Desperado1.jpg (12KB, 201x300px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Desperado1.jpg
12KB, 201x300px
>>20190605
>>
>>20190600
yes, you're too cute, i want to lick your face
>>
>>20190610
haha thanks dude, you can get better though
>>
File: picture147.jpg (52KB, 640x480px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
picture147.jpg
52KB, 640x480px
>>20190183
>>
>>20190594
I wouldnt be mad
>>
>>20190608
its /soc/
why do you think ppl come here?
>>
>>20190612
I see the problem
>>
>>20190625
Hahaha. Just messin bro, you're alright
>>
>>20190608
>The irony of that reply when looking at your comments throughout the thread
I'm cringing, mate.
>>
>>20190626
Lol hardly, look at that guy
>>
>>20190616
3

>>20190630
Hahaha.
>>
>>20190634
I was going to say he's nothing special. But he is a chiseled god, who am I kidding.
>>
>>20190212
Sleeping soon. And I've slept with 9 people. And I don't do random hook ups. So some anons were really remarkably close with their guesses.
>>
>>20190648
Night anon
>>
>>20190644
yes lol. self esteem isnt a problem for me
>>
>>20190654
What's your secret?
>>
>>20190656
for what?
>>
>>20190612
we have highly spiritual sessions of ass fucking!
>>20190624
you're needy...don't tell me you want me to do this naked too?
>>
>>20190659
Self esteem. I need some pls.
>>
>>20190664
drink black tea and listen to music....this is what i am doing now
>>
>>20190671
Oooh, you might be on to something. I have never drunk tea. And I'm not currently listening to music. Thanks femanon.
>>
>>20190660
actually made me lol

>>20190664
well, for me. i hit rock bottom, and am slowly pulling myself back up, once you relaize the only way to save yourself is not let everyone else go (sry for the edge)
>>
>>20190660

Show your real face nigger.
>>
>>20190671
I now realise you are chiseled man and not femanon.
>>
>>20190679
ooooooooooooooooooooohhhhhh.
>>
>>20190679
awl
>>
>>20190682
Lol yeah well what he says isnt so bad either
>>
>>
>>20190726
man you are so handsome you fucked like 100 women
>>
>>20190739
>>20190726
samefagging
>>
File: IMG-20140814-WA0015.jpg (427KB, 3264x1836px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG-20140814-WA0015.jpg
427KB, 3264x1836px
Have a guess boys and girls
>>
>>20190745
..can't get a joke..
>>
>>20190726
3

>>20190747
5
>>
>>20190747
Sorry, I meant 3 also.
>>
>>20190726
>>20190747
sry i feel like the same rules as a rate thread apply
>>
>>20190747
zero
>>20190726
at least one
>>
File: image201409010004.jpg (38KB, 640x480px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image201409010004.jpg
38KB, 640x480px
>>20190269
6
>>20190507
5
>>
>>20190782
6
>>20190787
4
>>
File: IMG_2451.jpg (129KB, 480x640px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_2451.jpg
129KB, 480x640px
Only your mum
>>
File: image.jpg (379KB, 1280x960px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
379KB, 1280x960px
>>20190726
5
>>20190679
30
>>20190616
20
>>20190579
25
>>20190571
20
>>
File: Snapshot_20140904.png (746KB, 640x480px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Snapshot_20140904.png
746KB, 640x480px
Welp, go ahead.
>>
>>20190883
2
>>
>>20190183
>>
>>20190906

5

>>20190896

Pfft, I wish
>>
>>20190460
Thank you so much!!
>>20190467
It's a wig actually.
>>20190458
>>20190471
>>20190529
>>20190579
Good guesses everyone but the answer is 1.
>>
>>20190910
you're very pretty but what you're wearing and your entire style makes you seem innocent and young
1 is nice.

>>20190862
ty but quite far
>>
File: 1.2.png (503KB, 578x620px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1.2.png
503KB, 578x620px
>>20190183


>>20190202
you're older, so i'm saying 15-20

>>20190269
5

>>20190354
6

>>20190355
3

>>20190726
1.5

>>20190906
8
>>
>>20190937

You're pretty damn handsome, so I'm going to assume over 8.

Am I close?
>>
>>20190937
Adam levine/10

Sorry couldn't help it
>>
File: image.jpg (166KB, 540x960px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
166KB, 540x960px
Let's hear it
>>
>>20190917
Thank you, that's nice! And especially being on 4chan all the time I'm not that innocent but I don't sleep around. The one person I did have sex with I was with for years.
And for you I'll guess maybe 6? You're very attractive too by the way.
>>
Guess.
>>
>>20190906
12
>>
>>20190909
only two actually :)
>>
>>20191009
2
>>
>>20190951

Since you're wearing all thoses crosses, I assume you had/have/will have one sexual partner.
>>
>>20191018
Higher.
>>
File: 1373671557594.png (333KB, 453x695px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1373671557594.png
333KB, 453x695px
>>20190996
>people still dress like this
>>
>>20191034

Hookers don't count.
>>
>>20191034
I'm sorry, 2 is the highest I am able to guess.
>>
>>20190984
thanks but 6 is not the right number :)
>>
File: 1409449583989.jpg (97KB, 1080x1920px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1409449583989.jpg
97KB, 1080x1920px
>>
File: image.jpg (337KB, 1280x960px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
337KB, 1280x960px
I'll play
>>
>>20191255
hey I'm master mysterio. I already saw your tits on /boob/ so what's in it for me if I get the tattoo?
>>
File: 20130415_144626.jpg (2MB, 2448x3264px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
20130415_144626.jpg
2MB, 2448x3264px
I'd love to see what people think.
>>
>>20191603
4
>>
>>20191603
Nice eyes, nice shape, would like more
>>
>>20191603

6+

you've got nice tits and know it and look like you love getting fucked so its probably way more
>>
>>20191603
30+
>>
Interesting
>>
>>20190447
It's a shame you're not around anymore... I'd very much like to get to know you...
>>
>>20190726
0

>>20190782
2

>>20190862
2

>>20190579
>0
oh gee thanks
I'd say you had 5

>>20190883
3

>>20190906
5

>>20191677
12

>>20190450
4
>>
>>20191580
Pride & nobility of actually owning up to ur deal, u got boobs, now let's see the tat ;)

Be the hero the internet needs.
>>
>>20191603
I'm going to guess... 2.

>>20191724
I hate when guys do that, reference you in another thread that's... yeah. Sorry that happened to you.
>>
File: lawless.jpg (125KB, 720x960px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
lawless.jpg
125KB, 720x960px
>>20191677
6
>>20191603
8
>>20191181
1
>>20190996
2
>>20190937
5
>>20190883
0
>>20190827
1
>>20190726
4
>>
>>20191724
Plus it'd just be a badass tattoo
>>
>>20191710
>>20191745
Lol damn, only 6 and 12?
>>
I'm the one on the right
>>
>>20191632
A little more.
>>20191639
Thanks :)
>>20191650
Not way more, very close
>>20191652
Way off.
>>20191741
I'd like to say I'm not this prude but 3 weeks is the quickest anyone has ever gotten into my pants.
>>20191745
Also close. Lucky number 7
>>
>>20191787
You don't look prude. You just look like the type that would have long meaningful relationships instead of being flighty with guys.
>>
>>20191741
don't feel bad, this is about a challenge we arranged on another non nude thread, plus she seems ok with it

>>20191724
>>20191748
ok those are two good points haha if you're patient I'll deliver.You see my friend is out of town and I don't want to pay 50 bucks to get it done at a walk-in tattoo place
>>
>>20191787
7 is yours, or your guess for me?
>>
>>20191800
Fair enough. It just bugs me when people tag face pictures with association to tits pictures.
>>
>>20191603
you look like you've let several negroes have their way with you. i'd guess 10 or more
>>
>>20191603

8 lizards...
>>
>>20191710
not really an insult, you don't like the slutty type and i think you're a bit shy?
i've had less than 5.
>>
>>20191787

was my assumption correct though? you just scream inner freak
>>
>>20191823
+ look
>>
File: tryandguessfgt.jpg (55KB, 800x600px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
tryandguessfgt.jpg
55KB, 800x600px
>>20191765
You're still a virgin.
>>20191745
Around 5.
>>20191677
Around 8.
>>20191603
Around 4.
>>20191255
Virgin.
>>20191181
Virgin.
>>20190996
1.
>>20190951
12.
>>20190937
10.
>>20190906
3.
>>20190883
Virgin.
>>20190862
Virgin.
I can't be bothered to do more. Try and guess for me!
>>
>>20191823
that's why I said thanks, I'm not trying to look like a slut
0 is wrong though
>>
File: _20140831_121439.jpg (173KB, 960x1248px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
_20140831_121439.jpg
173KB, 960x1248px
>>20190269
500

Captcha: loose worker

I am so sorry
>>
Guesses in next post
>>
>>20191906
4
>>20191849
8
>>20191765
Virgin
>>20191745
3
>>20191677
11
>>20191603
5
>>20191255
1
>>20191181
Virgin
>>20190996
Virgin forever

I'm really bad at this.
>>
>>20191908
my god, we've got to see your tits
>>
File: 1403432081725.jpg (11KB, 202x190px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1403432081725.jpg
11KB, 202x190px
>>20191906
Why do you post here all the time, bruh.

Every time i come here you're posting the same picture.
>>
>>20191908
no clue, but you have to have at least given one titfuck
>>
>>20191908
4
>>20191906
7
>>20191849
2
>>20191745
6
>>20190937
5
>>20190782
3
>>
>>20191990
50
>>20191908
30
>>20191906
15
>>20191849
1
>>20191765
1
>>20191745
5
>>20191677
4
>>
>>20191990
one too few hue
>>
>>20191960
nigga idk

boredom in class mostly
>>
File: image.jpg (79KB, 530x687px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
79KB, 530x687px
Shitty pic but take a guess
>>
>>20192009
thats so far off
5 is my guess for you
>>20192010
huehue
>>
>>20192023
More or less?

5?You are flattering me.
>>
>>20191765
am i that bad looking?
>>
>>20191990
>tfw high definition monitor
Your lower face was heavily photoshoped, especially your jaw line. It seems like you removed a possible double chin.

>>20191745
This picture is at least 5 years old and I suspect it's not even the guy in it posting it all this time.
>>
File: SEX.jpg (337KB, 1714x941px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
SEX.jpg
337KB, 1714x941px
>>20191798
And I do. I've had a 7 year relationship, a 3 year, a 2 year, a terrible high school relationship that only lasted a month and I wasn't official with 2 guys but we really liked each other a lot and knew each other for a while. They weren't dating material. The one was a drunk that couldn't get over his ex and the other expected me to support him while he sat at home doing whatever. Which leaves me at 6.
>>20191802
It was my number but I keep counting on my fingers and it keeps coming to 6, not 7. So 7 will be your number.
>>20191812
No AA, I'm just not attracted to them.
>>20191816
No lizards. I've probably owned that many, not including the ones I've captured.
>>20191827
Pic related.
>>
>>20190265 This is Baptiste Giabiconi you fucking morons.
>>
>>20190579

damn dude... i'm sorry but i have to say it, i'm tired to see this pic in every fucking rate post.. and this face you make... god damn it...
>>
>>20192098
Rate whore, what can ya do?

Anyway, dude's a retard. >>20192010 Nevermind him.
>>
>>20192087
I think you need someone to teach you a real lesson
>>
>>20192087

I'm glad you enjoy being teased...also for some reason fucking with clothes on is super hot.

I'm surprised its only 6puesea
>>
ITT bunch of fake old pics and the few people that posted their actual selves
>>
>>20192120

fucking captcha I'm embarrassed
>>
>>20192087

oh...hahaha I can't believe you still post here
>>
>>20192023
now send me all your nudes on skype...
>>
>>20192036
not at all, only 1 for me haha

how far off was i for you?
>>20192137
i dont have any nudes sry bb
>>
>>20192087
My kind of woman. Shame to only get to enjoy the chart.
>>
>>20192150
only one?????

why.jpg that almost makes me mad
>>
>>20192150
then make some for me, love.

>>20192098
>>20192113
awww i'm sorry you guys don't like me.
>>
>>20192150
Only one?I gues there are sill good girls left.You were off by 5,but I get it,you were just trying to be nice to me.
>>
>>20190447
like a billion
>>
>>20192161
ive been with my bf since i was 14, so that's just how it worked out i guess
>>20192162
that's so much work
>>20192171
i wasnt trying to be nice haha. you seem like a douchey british guy, girls like that
>>
>>20192073
>>20192073
Its 6 months old and it is me, though a troll posts it alot
>>
>>20192186
I guess I'm photogenic then.In reality I'm quite ugly and girls hate me.
You kinda look slutty in that pic,like you own a harem of guys.
>>
>>
>>20192186
i'm sure you'll survive
>>
>>20192244
I need my dick in your lips
>>
>>20192244
love the makeup/stella artois shirt combo
>>
>>20192244

Fat midget.
>>
File: smile.gif (549KB, 500x256px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
smile.gif
549KB, 500x256px
>>20191990
I've seen you post before here on /soc/ and I just wanted to say, you're gorgeous! I always think you're super pretty in threads you post in.
Have a nice day
>>
>>20191741
Thanks I appreciate it
>>
>>20191694
Oh! I actually am around. You'd like to get to know me?
>>
>>20191800
I can be patient ;)
>>
Came back to the thread to see if I got any guesses but I didn't. Idk how to delete comments from mobile either so my face will just awkwardly stay there.
>>
>>20191181
1

>>20191255
3

>>20191603
5

>>20191677
8

>>20191816
lol

>>20191849
5

>>20191906
10

>>20191908
5

>>20191990
Holy balls. 12.

>>20192009
10

>>20192010
9

>>20192021
8

>>20192244
4
>>
>>20193276
can we just bang right now?
>>
>>20193276
at least 30
>>
>>20193300
wowza. Not even close.
>>
>>20193276

17 vag
23 bj
5 anal
2 golden showers
>>
>>20193276
You look like a girl named Taylor I knew in Alabama so 9
>>
File: IMG_463.jpg (153KB, 1024x1406px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_463.jpg
153KB, 1024x1406px
sure why not
>>
File: im the dude.jpg (93KB, 406x414px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
im the dude.jpg
93KB, 406x414px
file name
>>
>>20193276

6
>>
>>20193551
7.4 (you don't count your first time as full sex because you were drunk)

Now you could get laid every night if you wanted to be a whore.
>>
>>20193551

5 you look too young to have more tbh
>>
>>20193276
8

>>20193551
9

>>20193557
7
>>
>>20193557
1
>>20193551
5
>>20193276
13
>>20192244
00
>>20192021
Slayer. 18
>>20192009
4
>>20191908
2

Guess how many souls I've stolen.
>>
>>20193551

Virgin
>>
>>20193582
WELL
>>
>>20193568
im 18 so kinda young yeah

but this anon was actually right
>>20193580
>>
>>20193590
Probably 5
>>
>>20193592
Do I win the right to make it 10? :P
>>
>>20193592

9 at 18?

good fucking work I don't even blame you
>>
>>20193551

700

...gross
>>
>>20193592
slow down there missy, you're not going to have any tread on your tires by the time you hit 25. No one wants to marry the town bicycle, they just want the ride when all the parts are working and it looks good, then they buy a car that is theirs to keep.
>>
>>20193596
I wish. A bit more though.
>>
>>20193613
lol this made me laugh, thanks. opps.
>>
>>20193613
>>
>>20193498
>>20193527
>>20193558
>>20193580
>>20193582
Ya'll bad at this.
>>
>>20193592
>>20193610


although this kind of shatters any illusion i had that the hot girls in high school werent taking dicks left and right but deep down i always knew better
>>
>>20193646

We'll see who's bad. Guess me
>>20190279
>>
>>20193582
>1

haha, just curious on why 1.
>>
>>20193646
Say that to my face not online and see what happens fucka, or you can guess and we'll see.
Going low, 3?
>>
>>20190279
12, however 3 were paid for. Not because you needed to, but just because you could.
>>
>>20193669
Hahahaha. No. But I like your style.
>>
>>20193652
>>20193669
>>
File: saythattomyface.jpg (10KB, 245x251px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
saythattomyface.jpg
10KB, 245x251px
>>20193666
trips
>>
>>20193551
8 corporeal, 1 or 2 ghosts
>>
>>20190279
>>20193662
Sticking to 1

>because a real man knows the value of a woman and doesn't need anymore than that
>this romanticism

And she's got a pearl bracelet, that's class, and I'm sure we already know that class is for men and swag is for boys. Too high for all this shit.
>>
File: hDz3Yyp.jpg (80KB, 1080x720px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
hDz3Yyp.jpg
80KB, 1080x720px
dis gon b good
>>
>>20193704
She is my gf, but this is recent and I'm 31 and I did attend college so....yeah a little off but good sentiment
>>
File: 1403946814599.gif (478KB, 450x256px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1403946814599.gif
478KB, 450x256px
>>20193695
You mean 1 or two ETHEREAL GOD YOU FRICKING MUNDANE
>>20193689
>>
>>20193706
72 virgins
>>
File: me.jpg (4MB, 3287x3075px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
me.jpg
4MB, 3287x3075px
>>
>>20193722
Dubbers. You could have easily lied with mid-twenties so good on ya.
Mid tens for college then!
>>
File: which one.jpg (236KB, 1308x1000px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
which one.jpg
236KB, 1308x1000px
Alright which one is the best pic?

And I'll play along a bit; for the thread's sake.

>>20193785
He looks social and decent so I think 5 times.
>>20193706
10 dumb blonde slags
>>20193590
If somebody has to confidence to have that hair (not that it's bad) he must have had sex with 5 people or more.
>>20193557
3; I think you're not looking for so many partners. Could check responses but I won't right now.
>>20193551
1 arab and 9 other people.
>>20193276
28
>>20192244
15
>>
>>20193850
Correctomundo.

If you relaxed that smile a bit and probably used better lighting/angle/less awkward of a head turn it'd be best. No offense, nothin' wholly wrong with ya the way you're doing it now, either.

Anywho, 3-4.
>>20193785
>>20193706
I like all these people who just lurk
>>
File: IMAG0301.jpg (330KB, 1088x1088px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMAG0301.jpg
330KB, 1088x1088px
>>
>>20190202
8+
>>20190212
7-8
>>20190250
3
>>20190265
9
>>20190269
5

Idk, I'm just typing random numbers.
>>
>>20193582
>>20193276
>>20193236
Not even close but that's flattering.

Me
>>20192021
To avoid confusion
>>
>>20194191
7.5
>>
>>20194325
3?
>>
>>20194191
From that expression I'd say 2
>>
File: bones.jpg (78KB, 640x480px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
bones.jpg
78KB, 640x480px
>>20193850
lighting on left and somewhere inbetween the two expressions would be good. also 5
>>20194191
3-4
>>20193785
5-6
>>
File: WIN_20140806_225738.jpg (110KB, 1280x720px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
WIN_20140806_225738.jpg
110KB, 1280x720px
>>
>>20190939
yeah, over that by a margin haha
>>
File: My Snapshot1.jpg (21KB, 640x360px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
My Snapshot1.jpg
21KB, 640x360px
>>20190202
7
>>20190212
9
>>20190269
1
>>20190369
6
>>
>>20194335
Just one actually.

>>20194368
2-3
>>20194372
Dat afro, 3-4 maybe
>>
File: lolshitty.png (519KB, 409x546px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
lolshitty.png
519KB, 409x546px
Are slept with and sexual intercourse the same thing?
>>
>>20194454
Hmm, higher than five but less than ten...?
>>
File: 1357888345296.jpg (208KB, 768x1024px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1357888345296.jpg
208KB, 768x1024px
>>
>>20190202
12
>>20190212
8
>>20190250
9
>>20190265
11
>>
>>20194430
Ha. That's kind of high, for me anyway.
In your case, I'd likely say about 5
>>
File: zsRT.jpg (49KB, 500x329px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
zsRT.jpg
49KB, 500x329px
>>20190265
>first time on /soc/
>first thread
>scroll see this pic
bye
>>
>>20194513
Definitely 4
>>
File: 268362_big.jpg (11KB, 300x285px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
268362_big.jpg
11KB, 300x285px
>>
>>20194585
nope, kinda close tho
>>
>>20194513
asmany as you wanted. You never ever got rejected when had the nerve to approach a guy.
Probs 8-10 so far
>>
>>20194595
I wouldn't go as far as 8-10 but maybe 6? Or 2 even
>>
>>20194609
LOL WAY LOWER
meaningless sex is stupid, I wouldn't approach a dude with the sole intention of getting on his dick
>>
>>20194634
yup, two
>>
ok sure
>>
File: 1.jpg (134KB, 720x1280px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1.jpg
134KB, 720x1280px
>>20194454
I think I recognize you from one of the virgin threads
So none.
If I hadn't seen you there, I'd guess higher.
>>
>>20194662
two or three.
>>
File: Sigmund_Freud_LIFE.jpg (27KB, 423x600px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Sigmund_Freud_LIFE.jpg
27KB, 423x600px
>>20194637
Laney, darling (yes, I love you and all that lol). Sex is a game between adults that can lead to a mess if we can´t handle it, but still a game. It can be a very good game to play with someone you feel in love with, but it doesn´t mean that it is not very enjoyable with fbs/ons.
Nothing wrong with how you enjoy your sexual life. It is up to you and surely you do what you think is bestest for you, but honestly, sex for the sake of it is a good thing.
The fact that such a gorgs grill just has sex with 2 lucky ones means that probs you live in a small place where you have to watch the gossip procks, also that you are insecure and want to be in a long term relationship.
>>
>>20194482
yep. though slept with just as makeout buds
>>20194663
utah is one hell of a cuckold, so yeh ;-;
>>
File: image:2.png (2MB, 1080x1920px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image:2.png
2MB, 1080x1920px
Let's try
>>
>>20194704
6
>>
File: image:9.jpg (155KB, 774x1170px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image:9.jpg
155KB, 774x1170px
>>20194454
If you hadn't of asked that question I would've guessed higher, but my guess is now 1.
>>20194513
Uhh 6
>>20194592
3
>>20194662
5
>>20194663
9
>>20194704
7
>>
File: image:9.jpg (583KB, 1088x1920px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image:9.jpg
583KB, 1088x1920px
>>20194745
Here's a pic of me not baked
>>
>>20194368
two
>>20194372
one?
>>20194429
three
>>20194592
none, maybe one.
>>
File: snapshot.jpg (32KB, 640x480px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
snapshot.jpg
32KB, 640x480px
>>
>>20194685
or maybe I just know casual sex isn't my thing and I don't really care about sex enough to have a fwb....OR maybe I've had a boyfriend for a year...OR maybe I have higher priorities than getting dick and I've never felt the need to have a ton of sex
>>
File: hi.jpg (894KB, 1356x1472px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
hi.jpg
894KB, 1356x1472px
>>20194685
Oh, btw this is me.
>>
>>20194780
Fair enough. You have a low sex drive. You´ll avoid lots of trouble then.
>>
>>20194745
nope, divide that by three
and 5?
>>
>>20194780
As I mentioned earlier in this thread, I'm the type of guy who likes long term things. Lots of sex with the same person is still a lot of sex, just less risky, and the more you experience that person, the more you learn that person, and the better it gets.
>>
>>20194799
I have a ridiculously high sex drive but I'm only 18 and I've been with someone (fwb and the relationship I'm in now) pretty much the whole time since I've lost the big V lol
I have high standards tho so idk
>>
Couldn't find a better shot have fun guessing
>>
>>20194806
yessss! exactly. people assume because I've only been with two dudes I'm vanilla or inexperienced and it's like nope, I just like long term things. hook ups are just so stupid and pointless to me.
>>
>>20194828
Have a guess at my figures. Go crazy.

Keep your standards, this is good for you.
>>
>>20194753
I don't know how to feel about that, but I want to acknowledge that you gave an answer.
>>
>>20194841
Honestly, you're stunning. It is with no small measure of disappointment that we learn you're in a long term relationship.
>>
>>20194803
Wow only 2?

And spot on guess, well played.
>>
File: BSzib-EIQAAMlGv.jpg (41KB, 600x800px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
BSzib-EIQAAMlGv.jpg
41KB, 600x800px
Lets see how goo you all really are!!!
>>
>>20194921
15
>>20194832
9
>>20194768
12
>>20194749
4
>>
>>20194930
wrong ha
>>
>>20194791
Atleast 20

>dat grey beard
>>
>>20194930
Wrong about >>20194832 its higher
>>
>>20194513
13
>>
>>20193551
8
>>
>>20190269
2
>>
>>20194939
lol yes white and blond and ginger spots on beard beard

you have to multiply that 20 though

>>20194945
lets say 15 then
>>
Welp, let's hear it.
>>
>>20194971
>beard
>>
>>20194971
40?
>>
>>20194975
I'd say about a good 10. Seems likely.
>>
>>20194946
no 2
>>20194855
D'aw, ty
>>
>>20194989

keep on multiplying
>>
>>20195004
The want is immense.
>>
File: HUIUHIOH.jpg (84KB, 383x640px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
HUIUHIOH.jpg
84KB, 383x640px
>>
>>20195039
3
>>
>>20195039
3?
>>
>>20195039
Ah... 5?
>>
>>20195010
Are we guessing your age or the people you've fucked?
>>
>>20195056
people.
age is for some other threads
>>
>>20195039
Two.
>>
??? ??????? ????? ???? ?...

>>20194724 ?

!????......
>>
>>20194975
Hope you don't get offended by this but are you a boy or a girl? Either way if say 3. 5 if you're a girl.
>>
>>20195097
Are YOU a boy or a girl?

Post pic please.
>>
>>20195056
Jesus fucking Christ dude do u live in the playboy mansion or work in porn or something? Last guess 80.
>>
>>20195112
I mean it WAS a pretty valid question I can't really tell either.
>>
>>20195097
It's fine; in person my masculinity shines through. Selfies where I'm trying to look pretty, not so much. I'm a guy and you hit the number.

I've only slept with those who I've been in a serious relationship with. Lot of wasted opportunities because of it.

>>20195003
So it was possible, but didn't happen. Three girls.
>>
>>20195125
Oops this was directed at
>>20195010
>>
:) Guess away.
>>
Howdy.
>>
>>20195150
5
6 when I come over ;)
>>
>>20195150
8... and a mix of guys and girls.
>>
??? ??????? ????? ???? ?...

>>20194724 ?

!????...
??? ??????? ????? ???? ?...

>>20194724 ?

!????...
??? ??????? ????? ???? ?...

>>20194724 ?

!????...
??? ??????? ????? ???? ?...

>>20194724 ?

!????...
??? ??????? ????? ???? ?...

>>20194724 ?

!????...
>>
why not
>>
>>20195112
I already posted a pic a few hours ago. Check ID
>TL;DR I'm a dude
>>
>>20195150

20?
>>
File: 189.jpg (108KB, 480x640px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
189.jpg
108KB, 480x640px
>>20190996
virgin
>>20190951
4
>>20191181
2
>>20191677
4-5?
>>20191765
6
>>20191849
7
>>20191906
10+
>>20192009
3
>>20192244
4
>>20193785
1-2
>>20193850
1
>>20194191
virgin
>>20194513
could get many, probably around 3 or 4?
>>
>>20195169
You're nowhere near as innocent as you look... 6?
>>
File: HARAM!.jpg (76KB, 531x471px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
HARAM!.jpg
76KB, 531x471px
>>20195159
THE HARAM IS RIDICULOUS
>>
>>20195125
lol no, just reaching my mid 30s and high sex drive.

Lost count ages a go, but my calculations tell me that it must be 80 ish. Probs more.
>>20195135
Question is valid, I thought the same too.
Anon is kinda annoying because funny comments on people and not posting his own pic itt.
>>
File: Picture0029.jpg (38KB, 640x480px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Picture0029.jpg
38KB, 640x480px
>>
>>20195206
30
aII dudes
>>
>>20195169
2 but close :)
you're gorgeous, 3-5?
>>
>>20195155
Nopes ^.^

>>20195156
Closeeeeish

>>20195165
Little lower.
>>
>>20195161
Ah, ok. The late 20s tatooed fella.

You slept with 23 women, 3 guys and 5 shemales.
>>20195169
14
>>20195188
virnig
>>20195206
1
>>
>>20195160
2

>>20195150
3

>>20195039
1

>>20194921
5-7

>>20194768
4

>>20194513
2

>>20193785
8 because of the sick camera, bra.

>>20193551
5

>>20190372
2

>>20190447
3

>>20190487
9

>>20190507
4

Looks like I'm a low-baller.
>>
>>20195146
Not quite what I meant, more of in the way of an estimate really.
>>
>>20195239
10?
>>
>>20195239
10 then
aIso guys or girIs?
>>
>>20195244
I'm flattered. 1, committed relationships are a thing man. Could be more, but i'm not about that cheating life
>>
>>20195204
Damn man I'm 18 and only at 5 at this point in my life. Granted, I had a gf throughout most of hs. I assume u get checked for STD's pretty regularly? And do you have any kids?
>>
>>20195248
11 three girls 8 guys

:)) It's such an odd number I didn't want to wait for an exact guess.
>>
>>20195183
>>20195215
>>20195241
nope! you're all quite off

>>20195215
and thank you! I could say the same about you :3
>>
>>20195262
Right on, man. Same here. Except for the 1 part of course.

>Captcha 404
>>
>>20195274
Which guess was closest?
>>
>>20195241
Sounds good but I'm only 23

Fucking captchas with numbers
>>
>>20195273
nice whats the main difference between gaIs and guys other than the obvious
>>
>>20195279
More than anything I say the 1 is an accomplishment. I don't look at it like when something is broken you throw it out. Try and fix it first. makes the relationship stronger and that's what's kept it going this long. and on top of that the sex is crazy good
>>
>>20195273
Hey, at least I pegged the both sexes thing...
>>
>>20195296
I tend to fall into relationships easier with guys than I do with girls. I really like girls but in...small amounts of time. It's not a reason really just the way things have happened. A girl did give me my first orgasm though. I mean the first one I didn't give to my self,
>>
>>20195267
Things speed up pretty quickly if you are single or in open relationships by the time you are over mid 20s, finish uni, get a job irl, mingle with real people and so on. No kids. STDs checks sometimes. Condoms always with me though. ALWAYS.

>>20195274

Either virg or +20. I had a gf with an angel face like you and she was the horniest analwhore in the universe, so I will say +20.
>>
>>20195318
>first O from a gaI
go on girIy
>>
>>20195330
Story time??

I was over my friend's house in eight grade. We had always kissed and done little things but she wanted to go a bit further. she tried fingering me but her nails were way to long for it to be comfortable. She grabbed her brush and used the other end of it as a dildo. Made me cum. It was lovely. I returned the favor.
>>
>>20195385
>brush
that seems to be very popuIar impov tbh. speaking of what was the craziest place you did it chica?
>>
>>20195397
I mean it's not super crazy for most people but we had an empty theater once during a moive and fucked twice,
>>
File: snapshot.jpg (32KB, 640x480px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
snapshot.jpg
32KB, 640x480px
sure you can try to guess
>>
>>20195482
That's hot man. I have a thing for public places so I like that idea. My ex girlfriend was lame as fuck and she only liked it some ways
>>
>>20195528
5
>>
>>20195563
way more im counting now
>>
>>20195558
Try in the street, giving five to peeps passing by LOL
>>
>>20195528
18?
>>
>>20195528
Hello Aline


A whole lot. More than most people would ever think.
>>
>>20195571
around 20 then. All of them satisfied byw.
>>
>>20195582
yes something like it

>>20195594
i dont know it kind of shows
>>
>>20195607
How have you been?
>>
>>20195607
Shame you don't do the long term relationship thing, there are benefits.
>>
>>20195281
3-5 was closest!
>>20195325
haha, an angel face! nice
you were on the dot with zero
>>
>>20195615
thats nice to ask^^

>>20195618
yes but it feels weird
>>
>>20195650
Why does it feel weird?
>>
>>20195650
I can't remember the last time we spoke. I think we had a fight. I just got out of the hospital on Monday after being there for a while.
>>
>>20195658
to pretend theres not just you and your body in the sexual decision making
>>
>>20195674
I didn't say that. But if you're in a relationship with someone who listens to what your body says...
>>
>>20195641
Oh dear, you´ll be fine. Probs still a virg because circumstances that are no up to you 8family, education, environment and so on).

I wonder, are you eager to have sex or it doesn´t bother you?
>>
>>20195710
I have moments of both, mainly I'm eager and haven't had the opportunity but as a whole, it's not hugely bothersome.
>>
>>20195783
Yeah, as far as im concerned most women feel like that. You are due to monthly hormone changes and sex crave comes and goes.

In the other hand men have spunk factories working 24/7, hence the obvious urges and the trouble we get into because of it.
>>
im sad i didnt see this thread earlier
>>
>>20196360
237 +
>>
>>20195528
2
>>20195206
virgin
>>20195169
1
>>20195160
virgin
>>20195151
10
>>20195150
15
>>20195039
virgin
>>20194975
5
>>20194921
10
>>20194832
like 500000 people
>>
File: 1.jpg (326KB, 2569x2000px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1.jpg
326KB, 2569x2000px
>>20196360
3 guys, 1 girl
>>20195528
one
>>
File: bleh.jpg (63KB, 960x540px) Image search: [iqdb]