[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | Free Show | Home]

I've... never seen a pair of breasts before... and I'm

This is a red board which means that it's strictly for adults (Not Safe For Work content only). If you see any illegal content, please report it.

Thread replies: 15
Thread images: 6

File: ehh.png (603KB, 1335x502px) Image search: [Google]
ehh.png
603KB, 1335x502px
I've... never seen a pair of breasts before... and I'm quite old... and there's nobody to fix that...

:-(
>>
and I never seen two limp dick midgets have sex with goats

get in line already
>>
>>5200600
im a girl and ive never seen breasts before

(this is an attempt at self deprecating humor lole i am very insecure about my flat chest lole)

anyway nice dubs
>>
>>5200663
do u know anybody to show me a pair of breasts...?
>>
>>5200600
how old r u
>>
>>5200663
TITS or GTFO
>>
File: 85nf82h439h.png (659KB, 748x906px) Image search: [Google]
85nf82h439h.png
659KB, 748x906px
>>5200685
mee lole
>>
>>5200663
https://www.youtube.com/watch?v=xX050NcDNAU
>>
>>5200688
I'm afraid I'll be bullied if I revealed my age...
>>
File: 1488494134200.jpg (180KB, 1000x1000px) Image search: [Google]
1488494134200.jpg
180KB, 1000x1000px
>>
>>5200702
lol.
>>
>>5200698
thats a nice meme there my guy
>>
File: 1481838947431.jpg (521KB, 1000x1000px) Image search: [Google]
1481838947431.jpg
521KB, 1000x1000px
>>5200600
Va? Har du aldrig sett ett par bröst förut? HUR gammal är du? H-herrejistanes... Ahahahah! D-då är det dags att fixa det då! Bara stäng dina ögon för en stund, och sååååååå...

HÄR! BOING!

AHAHAHAHA! Du borde ha sett ditt ansiktsuttryck! J-jistanes, anon! D-d-de är bara fettsäckar på min bröstkorg, vet du! Får de dig verkligen att bli SÅ upphetsad?! T-ta en titt på det här då! Kolla på hur de studsar upp och ner! Boing boing! J-jag slår vad om att du vill känna på dem också, eller hur, Herr Perversa Oskuldspojke Anon?! G-gör det då! Snattra på dessa snattrande snattare allt du vill! Ta din tid!
Tusan, s-sug på dem också! Jag vet att du verkligen vill det~! Var bara försiktig; mina bröstvårtor är superhårda just nu! V-vet inte varföööör...~!
J-j-j-j-j-jag slår vad om att du vill se min slida med! Pervo! J-j-jaha, vi har redan kommit så här långt! Lika väl då! Jag har inga t-trosor på mig ändå!
N-n-n-nå, vad tycker du? ...Jaha, ser ut som att ditt rasande stånd i dina byxor svarar på DEN frågan! HAHAHAHAHA! D-d-du är verkligen ett patetiskt pervo, anon! J-j-j-jag slår vad om att det här är första gången du sett en sen du föl ur din mammas! K-k-kolla hur våt den är! Jesums jävla Kristums, jag är så jävla våt! J-jag har aldrig sett den så här våt förut! Titta vad du nu gjort, ditt satans pervo! D-du vet verkligen hur man besvärar en tjej! Herresatans! Jesus i himlarna! Jag hoppas du tar ansvar för detta!
Trots allt, eftersom den är så här våt, så är det mycket lättare att trycka upp något där i! Och jag läcker som en satans kran här!
Du borde verkligen p-p-p-proppa upp den OMEDELBUMS!
>>
File: 1488466244546.jpg (214KB, 995x978px) Image search: [Google]
1488466244546.jpg
214KB, 995x978px
Hę? Nigdy wcześniej nie widziałeś pary piersi? A ILE ty masz lat? J-Jezu... Ahahahah! N-No cóż, więc lepiej to zmieńmy! Wystarczy że zamkniesz oczy na chwilę iiii...

JUŻ! BOING!

AHAHAHAHA! Gdybyś tylko widział swoją minę! J-Jezu, anon! T-T-To tylko płaty tłuszczu na mojej klatce piersiowej, wiesz? To podnieca cię aż TAK bardzo? N-No to patrz na to! Widzisz jak podskakują w górę i w dół? Bing bong! Z-założę się że chciałbyś też je pościskać, prawda Panie Stuleja Prawiczek Anon? Ś-Śmiało! Gnieć te gniotliwe gniotki tak długo jak tylko chcesz! Nie ma pośpiechu! Kij tam, też possij je sobie! Wiem że tego bardzo chcesz~! Tylko bądź ostrożny, moje sutki są teraz super twarde! C-Ciekawe dlaczegoooo...~!

Z-Z-Z-Z-Z-Założę się że chcesz też zobaczyć moją waginę! Zboczeńcu! C-C-Cóż, skoro zaszliśmy już tak daleko! Dlaczego nie! Zresztą i tak nie mam na sobie m-majtek!

I-I-I jak ci się podoba? ...Cóż, podejrzewam że ten stojący drągal w twoich majtkach odpowiada na TO pytanie! HAHAHAHAHA! J-J-Jesteś taką żałosną stuleją anon! Z-Z-Z-Założę się że to pierwsza którą widziałeś od czasu kiedy wyszedłeś z tej swojej matki! P-P-Patrz, jaka w dodatku jest mokra! Jeżusie kurwa Chytrusie, jest cholernie mokra! N-Nigdy wcześniej nie byłam taka mokra! Patrz co ze mną zrobiłeś ty pieprzona stulejo! Wiesz jak sprawić by dziewczyna była napalona, bez dwóch zdań! O jeny! O rany! Lepiej weź za to odpowiedzialność! Przecież jak jest mokra jest o wiele łatwiej jest coś tam wepchnąć! A ze mnie się leje jak przez pieprzone sito! Lepiej w-w-w-wkładaj go NATYCHMIAST!
>>
File: 1488475732365.gif (9KB, 256x256px) Image search: [Google]
1488475732365.gif
9KB, 256x256px
>>5200695
Thread posts: 15
Thread images: 6


[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Top | Home]

I'm aware that Imgur.com will stop allowing adult images since 15th of May. I'm taking actions to backup as much data as possible.
Read more on this topic here - https://archived.moe/talk/thread/1694/


If you need a post removed click on it's [Report] button and follow the instruction.
DMCA Content Takedown via dmca.com
All images are hosted on imgur.com.
If you like this website please support us by donating with Bitcoins at 16mKtbZiwW52BLkibtCr8jUg2KVUMTxVQ5
All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties.
Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from that site.
This means that RandomArchive shows their content, archived.
If you need information for a Poster - contact them.