[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | Free Show | Home]

Bonjour wagecuck, that's french by the way. Se mettre

This is a red board which means that it's strictly for adults (Not Safe For Work content only). If you see any illegal content, please report it.

Thread replies: 13
Thread images: 5

File: 1482407089069.png (78KB, 420x420px) Image search: [Google]
1482407089069.png
78KB, 420x420px
Bonjour wagecuck, that's french by the way.

Se mettre au travail, bon wagecuck,
elle ne le fera pas elle-meme.

cha cha.
>>
>>34309919
That abomination isn't french, it's sandnigger at it's best:
>Travail is "il" since it's masculin
>"Mets-toi au travail" you have to conjugate it.
For someone that has all the time he wishes to learn an extra language you're quite retarded, you should really think about becomming a wagecuck, at least you'd look smart at what you work for.
t. frenchfag
>>
>>34309919
tres bien post mon ami
>>
>>34310660
>tfw you will never get this btfo
>>
File: smugwojak4v2.png (32KB, 640x400px) Image search: [Google]
smugwojak4v2.png
32KB, 640x400px
>>34309919
Ce is "This." in French.
>>
File: moi.jpg (17KB, 640x360px) Image search: [Google]
moi.jpg
17KB, 640x360px
>>34309919
Qu'est ce que tu viens de putain de dire a propos de moi, petite salope? Pour ton information je t'apprends que j'ai ete diplome premier de ma promo dans la marine, et j'ai ete implique dans de nombreux raids top secrets contre Al-Quaida, et j'ai plus de 300 meurtres confirmes. J'ai recu un entrainement en guerre des gorilles et je suis le meilleur sniper de toute l'armee Francaise. Tu n'es rien pour moi excepte une autre cible. Je vais te putain d'effacer avec une precision telle qu'elle n'a jamais ete vue sur terre auparavant, note bien cela. Tu penses que tu peux t'en sortir apres m'avoir dit ce genre de merdes sur Internet? Reflechis a nouveau, salope. En meme temps que nous parlons je contacte mon reseau secret d'espions dans la France entiere et ton adresse IP est en train d'etre tracee en ce moment meme alors tu ferais mieux de te preparer pour l'orage, pauvre merde. L'orage qui efface cette petite chose pathetique que tu appelles ta vie. T'es putain de mort, gamin. Je peux etre partout, n'importe quand, et je peux te tuer de plus de 700 facons differentes, et ce juste a mains nues. Non seulement je suis entraine de facon extensive au combat sans armes, mais j'ai en plus acces a un arsenal entier provenant du corps d'armee de la marine francaise et je vais l'utiliser en entier pour effacer ton cul miserable de la face de ce continent, espece de petite merde. Si seulement tu avais su quelle vengeance impie ton petit commentaire "intelligent" s'appretait a faire descendre sur ta tronche, peut etre que tu aurais ferme ta putain de gueule. Mais tu n'as pas pu, tu ne l'as pas fait, et maintenant tu en payes le prix, espece d'idiot. Je vais chier de la fureur sur ta tronche et tu vas te noyer dedans. T'es putain de mort, gamin.
>>
>>34310660
Enjoy your last day of freedom muhammed wagie.
>>
File: 1455942313495.jpg (13KB, 252x370px) Image search: [Google]
1455942313495.jpg
13KB, 252x370px
>>34309919
Sans nourriture de votre mere vous etaient deja morts, probablement pour leurs passages SIDA
>>
>>34310660
oh shit btfo
better start spending all your 'free time' studying French, neetcuck
>>
>>34309919
Va te faire foutre, tiens!
>>
File: 1484741375757.png (179KB, 405x406px)
1484741375757.png
179KB, 405x406px
>>34310660
What is that they don;t understand?

Incorrect comme toujours wagecuck, puis de nouveau ce que je peux attendre de quelqu'un qui n'a pas de temps libre.
>>
>>34311849

"puis de nouveau ce que je peux attendre de quelqu'un qui n'a pas de temps libre"

Doesn't mean anything. Can't even guess what you were trying to say.

t. frenchfag2
>>
>>34311958
It's an "OP gets btfo multiple times" episode
Thread posts: 13
Thread images: 5


[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Top | Home]

I'm aware that Imgur.com will stop allowing adult images since 15th of May. I'm taking actions to backup as much data as possible.
Read more on this topic here - https://archived.moe/talk/thread/1694/


If you need a post removed click on it's [Report] button and follow the instruction.
DMCA Content Takedown via dmca.com
All images are hosted on imgur.com.
If you like this website please support us by donating with Bitcoins at 16mKtbZiwW52BLkibtCr8jUg2KVUMTxVQ5
All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties.
Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from that site.
This means that RandomArchive shows their content, archived.
If you need information for a Poster - contact them.