[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | Free Show | Home]

/nederdraad/

This is a blue board which means that it's for everybody (Safe For Work content only). If you see any adult content, please report it.

Thread replies: 312
Thread images: 45

File: FB-Banner.png (263KB, 1200x628px) Image search: [Google]
FB-Banner.png
263KB, 1200x628px
PvdA editie

Welkom: samen zijn
Niet welkom: Mark Rutte
>>
anime
>>
>>69671999
Mark Rutte wordt volgende MP, screenshot dit.
>>
Ik weiger hier te palen.
Nieuwe?
>>
>>69672081
>Dradenoorlog

Had je eerder een nieuwe maken, we zaten 7palen over het botslimiet heen, je had tijd zat
>>
KORTE RANT

Al dagen maken zelfbenoemd links en rechts ruzie in mijn tijdlijn en in de media. Links vindt bootvluchtelingen zielig, rechts hakt daar op in door te stellen dat we met "zielig" het probleem niet oplossen. Zielig is alleen maar politiek correcte domheid en naïviteit. Al dagen erger ik me kapot.

Wanneer is empathie veranderd in "domme politieke correctheid"? En sinds wanneer is het onmogelijk om:
1. Het niet tof te vinden dat er bootvluchtelingen sterven, en
2. Me er tegelijkertijd bewust van te zijn dat behalve empathie ook een hoop andere dingen nodig zijn om dit probleem op te lossen?

Goddammit, zelfbenoemde liberalen en rechtsmensen. Jullie zijn net zo erg als de naïeve politieke correctelingen die jullie denken te moeten bestrijden. Jullie waarheid en self-righteousness is even star als die van de door jullie gehate linkse huilerds. Ik, als zelfbenoemd genuanceerd-linkspersoon, vond de discussie met jullie altijd zinvol. Die hield me scherp. Maar hier houdt het even op: door politieke correctheid tot dooddoener du jour te maken is een constructieve discussie wat mij betreft onmogelijk geworden.

Wat zou het toch mooi zijn wanneer we samen in gesprek kunnen gaan om een oplossing te vinden voor de onvermijdelijke herverdeling van onze rijkdom. Zonder elkaar bij voorbaat monddood te willen maken, of steeds weer karaktermoord te willen plegen. Gewoon lekker samen die nuance opzoeken waaruit in de praktijk vaak de beste ideeën uit voortkomen.
>>
>>69671999
stop daar eens mee linkse rat
>>
>>69672143

>Goddammit

Sterf
>>
>>69672143
>goddammit
RANDSTAD
>>
>>69672143
Hoi, leuke post, maar je hebt het per ongeluk op 4chan gepplaatst in plaats van de correspondent
>>
>>69672180
>>69672203
>negeren RANT

Jullie zijn zelf Randstad
>>
File: diederik-samsom.jpg (14KB, 468x264px) Image search: [Google]
diederik-samsom.jpg
14KB, 468x264px
>>69672158
>Dvw wanneer mensen die niet mogen stemmen in een echt land boos worden
>>
>>69671799
Mijn ouders dronken altijd al erg veel, anderhalve fles wijn per dag met z'n twee.
Uiteindlijk komt dat neer op 2-4 glazen afhankelijk van hoe je schenkt. Zelf voel ik na deze hoeveelheid ook wel een drempeltje waarna ik denk "laat ik maar stoppen", ken je die niet dan?
Ik vind het heerlijk om te drinken, je moet het natuurlijk kunnen combineren met de invulling van je leven, maar ik kom altijd gemakkelijk mijn bed weer uit de volgende dag. Ik ben van mening dat je pas alcoholist bent als het je leven beinvloed.
>>
>>69672143
>in mijn tijdlijn
Die heb je vrijwillig?
>>
>zojuist 270 euro uitgegeven aan een jas

godverdomme jongens ik heb het weer gedaan ;_; hoe ga ik nu rondkomen deze maand

oh nee wacht, ik ben geen arme sloeber, ik kan dat makkelijk betalen hahahahahaha
>>
>>69672060
>na een paar dagen alcoholvrij ebt de zin ernaar gestaag weg.
Dit inderdaad. Ik denk dat het vooral belangrijk is om de cirkel van elke dag te drinken te doorbreken. Ik mag me nog lazarus drinken, ik moet mezelf gewoon duidelijk maken dat ik niet élke dag mag drinken.
>>
>>69672220
Ik lees Engelse woorden als een leesteken wat betekent dat je moet stoppen met lezen en alles moet vergeten wat je in die tekst gelezen had.
>>
Jongens één van m'n beste maten heeft een relatie met een letterlijke slet.
Wat doen?

Zal ik hem waarschuwen of gewoon mezelf erbuiten houden? Ben bang dat hij zichzelf pijn gaat doen oetz
>>
File: file.png (417B, 26x20px) Image search: [Google]
file.png
417B, 26x20px
>>69672071
>>
>>69672324
laat hem zijn gang gaan, nu is het te laat

je had hem moeten waarschuwen voordat hij haar een vriendin maakte i.p.v. een wijf waarmee hij sjans had

nu zal hij gekontpijnigd raken als je probeert in te grijpen
>>
>>69672324
Maak een video dat je seks met haar hebt als bewijs
>>
>>69672324
naaktfoto's verkrijgen en die aan hem sturen
>>
>>69672350
Baarn a.u.b.
>>
>>69672350
Moest onironisch lachen
>>
>>69672350
puntje voor jouw, had meer kunnen zijn als je hem verbeterde op z'n engels
>>
File: IMG_2648.jpg (28KB, 300x300px) Image search: [Google]
IMG_2648.jpg
28KB, 300x300px
>>69672071
>MP
Movie park?
>>
>>69672219
Als ik ergens een kanker hekel aan heb zijn het wel die arrogante dikke brilmontuur dragende mongolen van de correspondent.
Mijn bloeddruk!
Mijn bloeddruk!
>>
Jongens ik moet hele tijd hoesten, maar komt geen slijm naar boven. Me borst en keel doen kankerzeer. Heb ik kanker? Ga ik dood?
>>
Van die mensen die semi-grappig en semi-verontwaardigd tweeten: "Mijn vrouw en ik hebben vandaag democratisch gestemd tegen het afbetalen van onze hypotheek!"

Ja, want jij kunt door je hypotheekje je medicijnen niet meer betalen. Of je boodschappen. Of een grafkist voor je oma.

Ga toch weg, man.

Net zo boos word ik van mensen die stellen dat de Grieken zich niet aan "de spelregels" hebben gehouden. Sure, eenzijdig opgelegde en onhaalbare spelregels. Zorgen voor leefbaarheid in een land is toch echt iets anders dan valsspelen bij monopoly.

Of van NOS-lobbyist Arjan Noorlander, die zinsnedes gebruikt als: "Het moet duidelijk zijn dat de Grieken geen cadeautjes meer gaan krijgen."
Cadeautjes, really? Ik wil hem wel eens horen als zijn pinpas niet meer werkt.

Tot zover mijn verontwaardiging.
>>
>>69672270
Dat is zo een hoeveelheid die ik zelf ook drink, maar ik vind het al bij al geen gezonde hoeveelheid. Ik ken wat alcoholverslaafden binnen mijn persoonlijke leefwereld en ik betrap me er nu al op dat ik aan drank denk wanneer ik opsta.
>>
>>69672460
waarschijnlijk :/
>>
>>69672460
Dokter hier,
Ja u heeft inderdaad bananenkanker. Eet wat paardenbloemen om het te genezen.
>>
>>69672482

>Sure
Sterf
>>
>>69672482
>laat bankrekening blokkeren en steelt 10 procent

Lang leve Europa! Lang leve de ECB! Lang leve het diktat van de globalisten!
>>
>>69672369
Kan ik niet zeggen "ik heb gehoord van X dit en dat"?

>>69672370
>>69672373
Kan ik letterlijk doen oetz. Paar dagen terug zat ze opvallend veel aan mij waardoor ik mijn vraagtekens al zette.
Een nieuw collega kent opvallend veel mensen uit mijn kring en kwam zij dus ook tot onderwerp. Ik zei "ken je haar vriendje ook?"

Hij zei letterlijk:
>Welke van de 100?

Ook snapt zij elk weekend hoe zij met anderen uit gaat en shotjes en dergelijk neemt. Arme jongen heeft zelf geen snapchat oetz.
Ik ben alleen bang dat hij op mij gaat zeiken dat ik met zijn relatie bemoei ofzo
>>
File: IMG_2649.jpg (56KB, 540x772px) Image search: [Google]
IMG_2649.jpg
56KB, 540x772px
>>69672569
>>
>>69672569
>laat bankrekening blokkeren en steelt 10 procent

Je bent opgelicht, dat was niet echt Europa aan de telefoon
>>
>>69672604
geef liever geld aan een bank dan een griek
>>
>>69672482
>eenzijdig opgelegde en onhaalbare spelregels. Zorgen voor leefbaarheid in een land is toch echt iets anders dan valsspelen bij monopoly.

Wat stel je dan voor?
>>
File: Alex-Jones-YouTube-800x430.png (406KB, 800x430px) Image search: [Google]
Alex-Jones-YouTube-800x430.png
406KB, 800x430px
>>69672569
>tegen ' de globalisten' zijn
>>
>>69672422
>hem
sexist

>>69672483
Wanneer is iemand alcholverslaafd?
>>
Ik ben serieus wanneer ik zeg dat ik mijn geld liever verbrand dan aan een Oost- of Zuid-Europeaan geef.
>>
>>69672667
>liever geld geven aan (((banken))) dan aan grieken
>>
>>69672759
Ik verbrand liever mijn eigen huis dan niet geld geven aan een bepaalde Oost-Europeaan.
>>
Worden jullie het soms niet beu om altijd maar naar deze kutplek te komen?
>>
>>69672759
Nietsgunner
>>
Jongens ik wil jullie overtuigen om voor minder man te stemmen . Vraag mij eenderwat .
>>
Ok, mensen. Liep net bij de AH met een zware boodschappentas. Opeens hoor ik achter me een jongen zeggen: 'ah, eindelijk, daar ben je!' Ik heb niet helemaal door dat hij het tegen mij heeft, maar dan tikt hij op mijn schouder. Ik draai me om. Ken die hele jongen niet. Hij drukt me pardoes een envelop in de hand. 'Hier, kadootje.'

Ik kijk. Lege envelop. Stop het ding in mijn zak. Loop door. 'Ja ho eens, nou moet je niet doorlopen!', hoor ik. Ik draai me om en kijk de jongen aan. 'Wat wil je?'

'Die envelop is leeg. Dat is symbolisch. Er zit een waardebon in van 15 euro, maar die krijg je alleen als je je inschrijft voor de BankGiroLoterij...'

Ik hoor hem al niet meer. Krijg een beetje een waas voor mijn ogen. 'Seriously?', vraag ik. 'Ga je me op deze manier lastigvallen? Ik ben verdomme gewoon boodschappen aan het doen. Tyf op.' En ik loop verder.

Vijf minuten later loop ik, dit keer met twee volle boodschappentassen, hetzelfde punt voorbij. Een andere jongen, vrolijke krullenbos, komt op me aflopen. Ik zie een envelop in zijn hand. Nog voor hij iets kan doen, zeg ik: 'Waag het dat ding aan mij te geven.'

Zijn er echt nog steeds mensen die dit werk voor een karig salarisje willen doen? En wie zijn dat soort mensen dan? De hele dag mensen het bloed onder de nagels vandaan halen, in ruil voor een paar centjes?

Rare wereld.
>>
>>69672845
Waarom zou ik als Moslim stemmen op Wilders? Overtuig me.
>>
>>69672827
Ik ben mijn leven beu
>>
>>69672604
Maar grieken zijn niet mijn volk.
Is het verkeerd om geld over te hebben voor mensen van mijn volk (Germanen) en niet voor mediraaanse barbaren?
>>
File: S.D. Chargers' golden lel.jpg (2KB, 88x125px) Image search: [Google]
S.D. Chargers' golden lel.jpg
2KB, 88x125px
In Gaelic, Anne means “unremarkable.”
>>69671999
Anne Vondeling, Leader of Partij van de Arbeid from 1962 until 1966, Chairman of that party from 1969 until 1971.
>>
>>69672759
>>69672819
Ik mag jullie wel.
>>
>>69672638
Dat was er toch in Cyprus gebeurd?

>>69672734
Ik begrijp je logica dat je nirt verslaafd bent als het je leven niet beïnvloedt, maar alcoholverslaving is onomkeerbaar, eens je het bent, blijf je het.
>>
>>69672863
Geabboneerd
>>
>>69672889
Je krijgt een gratis vlucht naar je land van herkomst
>>
>>69672889
Imago van degelijke moslims zou ferm opgekrikt worden door het verwijderen van probleemgevallen waardoor je ferm minder gemarginaliseerd zou worden .
>>
>>69672251
>Dit inderdaad. Ik denk dat het vooral belangrijk is om de cirkel van elke dag te drinken te doorbreken. Ik mag me nog lazarus drinken, ik moet mezelf gewoon duidelijk maken dat ik niet élke dag mag drinken.

Inderdaad. Ik zit in dezelfde situatie.

Als ik dan nog eens drank koop om 's avonds alleen te drinken neem ik een simpel pintje i.p.v. in de verleiding te komen sterke bieren of wijn te kopen. Anders ben je direct vertrokken en krijg je zin "je nog eens te laten gaan".

Het belangrijkste echter is zoals je al aangaf, niet dagelijk drinken, zelf niet één eenheid. Ik probeer tegenwoordig iets als: twee dagen alcoholvrij (zorg voor verzameling thee, zoetstoffen en eventueel wat munt of een schilletje citroen), één dag bier (maar dan beperkt tot 2 blikjes - geen "feestjes").

Verveling is inderdaad je grootste vijand. Maar zelfs dan nog, goeie thee is ondergewaardeerd.
>>
>>69672961
Ja maar daar is je moeder niet
>>
>>69672928
Maar wij hebben letterlijk een totaal andere mening.
Ik wil juist geld geven, hij absoluut niet.
>>
>>69672863
Ik heb mij ooit eens zo'n jobke laten aanpraten door een interim bureau.
Enquêtes afnemen voor de reclamecampagne van de loterij.
Ik ben er nooit meer heen gegaan.
Ik denk dat ze voor zo'n jobkes een groot personeelsverloop hebben.

>>69672896
Doe er dan iets mee.
Verander iets, daarvoor is het nooit te laat
>>
>>69672961
Maar ik wil niet terug naar mijn land van herkomst, ik ben blijer hier.
>>69672970
Aangezien Wilders van plan is om de Koeran letterlijk te verbannen, ja dat lees je goed, is dat niet waar. Met hem aan het roer is het voor mij onmogelijk om mijn geloof te belijden.
>>
File: 1483907177877.webm (2MB, 1280x720px) Image search: [Google]
1483907177877.webm
2MB, 1280x720px
Deze kakkerlak is kjoet
>>
>>69672350
:-)
>>
>>69673121
Haal die flikker uit mijn zicht!~
>>
>>69672981
Ik kan me niet beperken tot een eenheid, daar is niets leuks aan. Al ben ik zelf ook een enorme theefan. Ik heb wel tientallen soorten thee en wel meer dan een kilo aan losse thee.
>>
>>69673072
Heh niets persoonlijks jongeman :^)
>>
File: IMG_2653.jpg (50KB, 334x459px) Image search: [Google]
IMG_2653.jpg
50KB, 334x459px
>>69673005
Maar daar mag je wel met kinderen neuken
>>
>>69673072
>Koeran letterlijk te verbannen

Even serieus, interfereren met religie is toch hartstikke verboden? Je krijgt god wie weet hoeveel mensenrechtenorganisaties, EU bemoeienis en boycot gedoe op je af omdat je een boek verbiedt.

Moet hij weten, maar de nadelen zijn vele male groter dan de baten.
>>
>>69673072
>Maar ik wil niet terug naar mijn land van herkomst, ik ben blijer hier.
Je zou veel blijer zijn in een ander land.

>Aangezien Wilders van plan is om de Koeran letterlijk te verbannen
Je weet heel goed dat dat helemaal niet mogelijk is zonder de grondwet te wijzigen. Wilders zet gewoon hoog in om zijn onderhandelingspositie te verbeteren. Hij zal het imago van allochtonen in Nederland flink verbeteren.
>>
>kijk romantische komedie
>reflecteer vervolgens op eigen leven
>word depressief
ELKE KEER
>>
>>69673228
Kinderen interesseren mij niet, je mama se poes wel.
Geen tabon in de wereld net zoals die van haar.
>>
>>69673250
>interfereren
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=interfereren&lang=nn

Doe niet zo je best slim over te komen, zeg bemoeien of iets dergelijks.
>>
>>69672941
Ik snap niet helemaal wat je zegt, ik ga er vanuit dat je niet achteruit gaat in je leven.
Stilstand is één, maar achteruitgang is nog veel erger.
Leg me uit hoe je praktisch in de problemen kunt komen als je je binnen de perken kan houden (geen achteruitgang, maar stilstand of vooruitgang).
>>
>>69673191
Geen argument.
>>69673250
>Even serieus, interfereren met religie is toch hartstikke verboden?

In de mate waarin Wilders het wil doen is het zeker verboden.
>>69673269
>Je weet heel goed dat dat helemaal niet mogelijk is zonder de grondwet te wijzigen. Wilders zet gewoon hoog in om zijn onderhandelingspositie te verbeteren.

Ja, prima kereltje die Wilders, hij doet dus niet eens alsof hij zijn beloftes waar gaat maken, en dan heeft hij het lef om te zeuren over de politici in Den Haag die hun beloftes niet nakomen.

Kwal van een vent.
>>
>>69673316
Mohammed frowns upon you
>>
>>69673335
http://www.etymologiebank.nl/trefwoord/interfereren

Nek jezelf
>>
>>69672889
Doe voor één keer in je leven eens iets onbaatzuchtig goeds. Wilders, of sharia voor Nederland in de nabije toekomst. Probeer even niet te luisteren naar de stem van Satan en kies voor de Verlosser van Nederland.
>>
>>69673072
De Koran is een fascistisch boek dat oproept tot geweld oetz.
>>
>>69671368
bij elke staking zie ik er altijd zo staan aan het station in Gent, belachelijk, alsof alles voor haar op een gouden servies voorgeschoteld moet worden
>>
File: 1466322835956.jpg (45KB, 716x717px) Image search: [Google]
1466322835956.jpg
45KB, 716x717px
>>69673276
>denken dat Hollywood-verfilmingen representatief zijn voor gewone mensen / het echte leven
>>
File: SlechteVoel.png (89KB, 750x750px) Image search: [Google]
SlechteVoel.png
89KB, 750x750px
>dvw vd al dagen niet meer gesproken
>>
>>69673442
Stop met haatzaaien.
>>
>>69673384
>Kwal van een vent.
Helaas wel de minst erge kwal.
>>
>>69673411
Staat het niet in het woordenboek dan is het geen woord.
>>
>>69673475
Ze gaat vreemd.
>>
>>69673475
heb je dan nog wel een vd?
>>
>>69673518
Het is je moeder niet
>>
>>69673354
Als je tolerantie stijgt, ga je sowieso meer moeten drinken voor hetzelfde resultaat en zo begint het.
>>
>>69673442
Zelfs als je dat vindt, dan kan je niet Wilders' besluit om het boek te verbannen niet goedpraten.

Er zijn honderden fascistische boeken die niet verbannen zijn. Alle boeken waarmee je het niet eens bent verbannen hoort thuis in Noord-Korea, geen enkel Westers land doet dat.
>>
>>69673475
Je anime poppetje is niet je vd
>>
Vandaag kopt de Telegraaf op de voorpagina: “Asielhopper-invasie”. Het is het zoveelste neologisme dat de krant introduceert door een woord of voorzetsel met negatieve connotatie voor of achter “asiel” te plakken. Telt u maar even mee met de koppen van de afgelopen week. 7 januari: “asielhopper-invasie”, “kansloze asielplaag”. 4 januari: “aso-asielzoekers”, “asielmachine”. 3 januari: “asieltuig”. En net voor de jaarwisseling was er nog een creatieve variant: de “asielaso”.

De koppen staan steevast boven artikelen over asielzoekers uit Algerije en Marokko. Asielzoekers die in Nederland weinig kans maken op een verblijfsvergunning, en daarom – zo redeneert De Telegraaf – maar beter meteen weer uitgezet kunnen worden, voordat ze hier rottigheid gaan uithalen. Over de inhoud van de artikelen wil ik het vandaag niet hebben, het gaat me puur om de woorden die de Telegraaf kiest om erboven te zetten. Framing zit namelijk niet alleen in het verstrekken van gekleurde of onjuiste informatie, maar ook in woordkeuze.
>>
Ik heb gehoord je moeder houdt van tinderen
>>
>>69673556
kanker op
>>
>>69673556
>framing
Opkankeren, randstedeling.
>>
File: IMG_2641.jpg (83KB, 600x381px) Image search: [Google]
IMG_2641.jpg
83KB, 600x381px
>>69673475
Ze heeft een ander
Ze wordt gezwart hahaa
>>
>>69673534
Ja, soms hebben volwassenen het wel eens druk, dus kan je elkaar niet altijd spreken.
>>
>>69673468
(((Hollywood)))
>>
>>69672896
>>69672981
>>69673175
>>69673276

Hebben al die tragische figuren hier al eens geprobeerd te sporten om iets van geluk in hun leven te brengen ? Voor mij werkt het.
Ga eens een paar kilometers lopen of heffen. Dopamine is geen fabeltje.
>>
>>69673556
Mooi hoe er altijd over de vorm maar niet over de inhoud gepraat wordt. Dat hebben de linkse rakkers tot een kunst verheven.
>>
>>69673556
Je tikt nu al een paar palen expres met wat Engelse woorden erin. Wellicht om het randstadeffect te verkrijgen.

Ik krijg alleen niet het idee dat je ook inhoudelijk reageert op de reacties op je palen. We hebben al iemand die dat doet hier, Nootjood, en hij reageert iig af en toe nog wel op de reacties op zijn palen.
>>
>>69673596
>>69673598
>>69673652
Wanneer de Telegraaf bericht over asielzoekers, dan gaat het vaak over een “invasie”, die de burgers van Nederland “overspoelt”. Het beeld dat wordt opgeroepen is er één van een onschuldige groep mensen wiens territorium plotseling bruut wordt binnengevallen door een vijandige mogendheid. De arme, overrompelde stakkers steken wanhopig hun handen in de lucht, smekend om genade. Nou kan ik me vergissen, maar volgens mij zijn we er in Europa redelijk vakkundig in geslaagd om de “invasie” in de kiem te smoren, door middel van allerlei hekken, geholpen door wat vrieskou. En als we er als continent niet in slagen, dan zorgt de Middellandse Zee er wel voor dat die hele “invasie” niet heel ver komt. In dat licht is het veelvuldig gebruik van “overspoelen” bijna ironisch.
Ernstiger nog is het gebruik van het woord “plaag”, wanneer het over overwegend islamitische asielzoekers van Noord-Afrikaanse afkomst gaat. Hiermee vervalt de Telegraaf in het aloude retorische stijlfiguur dat een groep ongewensten in de samenleving vergelijkt met ongedierte. Het woord “plaag” heeft een aantal duidelijke connotaties. Allereerst is er de bijbelse allusie: de tien plagen van Mozes. Sprinkhanen, steekvliegen, kikkers… friemelende, stekende en glibberige beesten die je lekprikken en je gewassen opvreten. Andere contexten waarin “plaag” vaak gebruikt wordt: als het gaat om ratten, muizen en ander ongedierte dat je huis binnensluipt en je koelkast leegeet als je even niet oplet.
>>
>>69673276
>kijk romantische komedie

ben jij een alleenstaande vrouw van middelbare leeftijd misschien?
>>
>>69673689
Kanker nou maar weer op naar reddit met je geplak.
>>
File: 1465478342335.jpg (66KB, 640x640px) Image search: [Google]
1465478342335.jpg
66KB, 640x640px
>>69673621
>geloven dat je 'vd' echt geen paar minuutjes tijd heeft over een periode van een paar dagen om op zijn minst even met je te bellen
>>
http://www.nu.nl/binnenland/4375875/strooiwagens-rijden-25-keer-wereld-rond-in-nederland.html

Wat de neuk, viel toch wel mee qua ijzel/sneeuw?
>>
>>69673689
Maar die beschrijving van een plaag klopt precies.
>>
>>69673735
>>69673766
Plagen dienen verdelgd te worden. Dat doe je met gif. Of de asielzoekers waar de Telegraaf op duidt nou criminelen zijn of niet: de redactie kiest ervoor om een groep mensen te reduceren tot insecten. Ontmenselijken, noemen we dat, en dat is gevaarlijk. Wanneer we onze medemens niet langer zien als gelijke, maar als een plaag die verdelgd dient te worden, staat de deur wagenwijd open voor haat en geweld. Ik vraag me af waarom de redactie van de Telegraaf daar willens en wetens aan mee wil werken.
Tot slot lijkt het me tijd om eens op te houden te zeggen dat rechtse, islamkritische geluiden genegeerd worden in de media. De Telegraaf is nog altijd de grootste krant van het land, en wijdt zo’n beetje wekelijks een voorpagina aan het bashen van groepen Noord-Afrikanen. Je kunt natuurlijk stellen dat niet alle Noord-Afrikanen moslim zijn. Dat is waar, maar zolang de Telegraaf gemakshalve alle asielzoekers “tuig” noemt in haar koppen kan ik de redactie moeilijk het voordeel van de twijfel geven. Let’s face it: de grootste krant van Nederland draagt moedwillig bij aan het ontmenselijken van een groep binnen onze samenleving. Dat op zich is al gevaarlijk, maar dat een deel van de lezers het nog steeds nodig vindt om zich als slachtoffer van de zogenaamde mainstream media te profileren, dat lijkt me inmiddels geschiedvervalsing.
>>
>>69673750
In het mooie Limburg heeft er dagen sneeuw en ijs op de weg gelegen.
>>
>>69673387
Mohammed deed niks liever dan rondneuken.
>>
>>69673744
Ik bedoel met spreken samen zijn en praten.
Berichten sturen doen we wel, maar dat is niet altijd genoeg
>>
>>69673766
Racist
>>
>>69673783
boeie

letterlijk niet eens gelezen
>>
>>69673783
>>69673689
>>69673556

http://aafkeromeijn.nl/2017/01/07/asokrant-telegraaf/

>invoordat joh dat wisten we al.
>>
>>69673811
Terug naar Marokko met jou.
>>
>>69673783
>Let’s face it
Ze kunnen het niet laten.
>>
>>69673543
>meer moeten drinken voor hetzelfde resultaat
Als het resultaat hetzelfde is, is er toch geen probleem?
>>
>>69673750
Zaterdagochtend was het een hel. Letterlijk alleen een karrenspoor op de snelweg.
>>
File: 2015-.jpg (388KB, 820x500px) Image search: [Google]
2015-.jpg
388KB, 820x500px
Een vrouw en haar twee kinderen zijn vanavond rond 20.45 uur in een woning aan de Postjesweg onwel geworden door koolmonoxidevergiftiging.

De bewoonster belde de hulpdiensten en vertelde dat ze zich niet goed voelde. Toen brandweermensen bij het huis kwamen bleek dat het gehalte koolmonoxide in de woning te hoog was. De vrouw is met haar twee kinderen, die zich net als haar misselijk voelden, naar het ziekenhuis overgebracht.

De oorzaak van de koolmonoxidevergiftiging was een defecte geiser. De brandweer heeft het huis geventileerd. Na behandeling in het ziekenhuis kan het gezin weer terug naar de woning. De geiser mag niet gebruikt worden voordat deze gerepareerd is.
>>
>>69673475
schuld van die kutmoslims
>>
>>69673643
Ik ervaarde joggen als een sleur en er was niet echt iets leuk aan.
>>
>>69673821
>dvw gratis (Jij)'s gekregen door letterlijk te kopiëren te plakken
Die andere palen kwamen trouwens van haar gezichtsboek.
>>
>>69673870
Heb ik eerlijk gezegd géén greintje medelijden mee. De zoveelste vrouw die zich door haar hormonen aan de voeten van een Neanderthaler smijt. Hoeveel leuke, eerlijke venten zijn al in de "friendzone" belandt omdat vrouwen dit soort venten verkiest? Ik trek er mij al jaren niet meer van aan wanneer vriendinnen van mij hun nieuwste "bae" voorstellen en de alarmsignalen bij me afgaan. De excuses/cliché's achteraf : hij slaat me enkel als hij dronken is, hij zal me nooit meer bedriegen ( tot de volgende keer ), hij zal zijn vrouw/vriendin verlaten voor mij, vanaf dat hij werk heeft zal hij me terugbetalen ....... ken ik al van buiten.
>>
File: promo-2010-2.jpg (59KB, 533x800px) Image search: [Google]
promo-2010-2.jpg
59KB, 533x800px
>>69673821
>Aafke Romeijn
>dikke brillenmontuur
>engelse woordjes

Ik wist het.
>>
>>69673870
>De geiser mag niet gebruikt worden voordat deze gerepareerd is.

Meen je niet.
Tevens waarom bestaat er geen koolstofmonoxidedetector 2017 jaar later na de geboorte van onze Heer en Redder Christus?
>>
>>69673939
Ik zag het, ik heb je ook een paar jij's gegeven.
>>
>>69673953
wat een zwakke kaaklijn
>>
Er is gewoon niets re vrezen van Rusland. Gelukkig komt Trump er nu aan. Die zal er ongetwijfeld ook in slagen om afspraken te maken met hen. Gelukkig zijn we nu van de oorlogstoker Obama bijna af. En, waarschijnlijk zal dan ook wel de EU elite (de schoothondjes van Merkel)! Met hun sacties heeft de EU alleen maar in eigen voet geschoten! Ik zie Verhofstadt dan tranen met tuiten wenen (wie weet, misschien mag de roeper/tafelspringeer dan ook de VS niet in - zo een mooie grrap zijn, nadat hij Trump een clown noemde).
>>
>>69673966
Die bestaan wel
>>
>>69673953
Lekker kort pittig kapsel hoor.
>>
>>69674033
Ja klopt, wat ik bedoelde is waarom ze niet standaard in elk woning zijn gebouwd.
>>
>>69673905
Ik geniet in het begin ook niet van lopen. Ge moet uzelf genoeg dwingen tot ge een beetje begint af te zien, achteraf spoelt er een gelukzaligheid over u, dat is niet te benoemen.

Heffen is ook een goed alternatief.
Week na week ( de eerste maanden) uw nummers omhoog zien gaan geeft zo'n voldoening, en uw dagelijks leven gaat er ook gewoon zo veel op vooruit...
>>
>>69674077
Waarom zou ik er een willen hebben?
>>
>>69673643
Ik fiets graag en redelijk veel. Hardlopen kan ik niet door een lichte hartafwijking.
>>
>>69673945
Hoe is dit een reactie op dit? >>69673870
>>
>>69674137
Maar het is veel te koud om te lopen.
>>
>>69674077
Omdat je die dingen zo zelf kunt monteren
>>
File: image.png (81KB, 689x599px) Image search: [Google]
image.png
81KB, 689x599px
Wat is er met deze provincie gebeurd?
>>
>>69674143
Om een ritje naar het ziekenhuis te besparen
>>
>>69673953
Valt me op dat het altijd rijke mensen zijn die zo raar links zijn. Die leven in een totaal ander Nederland dan iemand in Rotterdam Zuid. Zie je de laatste tijd veel.

dus
>>
>>69674190
Maar ik heb niet eens gas
>>
>>69674187
>brabant
wat denk je
>>
>>69674187
Opgesplitst in Brussel, Vlaams en Waals-Brabant
>>
File: carbonmonoxide.jpg (90KB, 1218x915px) Image search: [Google]
carbonmonoxide.jpg
90KB, 1218x915px
>>69673966
>koolstofmonoxidedetector
>>
Disneyland Paris is een godsvermogen kwijt aan het opknappen van attracties en hotels. Een groot renovatieprogramma, dat loopt van 2013 tot 2021, kost het Disney-resort maar liefst 800 miljoen euro. Dat meldt de Franse krant Le Parisien op basis van ingewijden.

De afgelopen jaren werd naar verluidt al 400 miljoen euro geïnvesteerd in verbouwingen en onderhoudsbeurten. Tot 2021 komt daar nog eens 400 miljoen euro bij, weet de krant.


Gemiddeld zou Disneyland Paris 100 miljoen euro per jaar steken in het renoveren van bestaande trekpleisters. Operationeel directeur Daniel Delcourt wil de cijfers niet bevestigen. "De magie van Disney is onbetaalbaar", reageert hij.

Disneyland Paris heeft het moeilijk. Het afgelopen jaar daalden de bezoekersaantallen met 10 procent. Er werd een verlies geboekt van maar liefst 705 miljoen euro. In 2017 viert men het 25-jarig bestaan van het resort.

Het afgelopen jaar zijn Big Thunder Mountain, Thunder Mesa Riverboat Landing, It's a Small World, Peter Pan's Flight, Adventure Isle, La Cabane des Robinson, Rock 'n' Roller Coaster, Alice's Curious Labyrinth, Newport Bay Club Hotel en Hotel Cheyenne vernieuwd.

Vanaf maandag is het de beurt aan Space Mountain: Mission 2, Casey Jr. - le Petit Train du Cirque, Le Pays des Contes de Fées, Studio Tram Tour: Behind the Magic en Pirates of the Caribbean. Ook vliegsimulator Star Tours is gesloten. Later gaan Hotel New York en het Disneyland Hotel dicht voor onderhoud.
>>
>>69674186
Dat klopt maar koolstofmonoxide is vooral gevaarlijk omdat je het niet ziet, ruikt of proeft.

Er is een reden waarom er geur wordt toegevoegd aan gas, normaliter ruik je gas anders ook niet.
Ik weet niet of dat met koolstofmonoxide kan, maar er moet minstens een manier zijn om anderen te waarschuwen en een standaardalarmsysteem in elk huis zou daar ideaal voor zijn.

Kost geen moer, bespaart levens.
>>
>>69674146
Goed zo jongen, moogt ge niet lopen, of niet hard sporten in het algemeen?
Kunt/moogt ge uw hartslag genoeg de hoogte injagen om een beetje af te zien?
Zwemmen is ook altijd een zéér goeie optie.

>>69674174
Ge hebt het toch over Belgïe he?
Dat zijn flauwe excuusjes
>>
>>69674187
>zuid-brabanders
>>
>>69674174
Als je loopt krijg je het vanzelf warm
En je hebt ook van dat soort thermo-ondergoed voor als je het echt koud hebt
>>
>>69674336
Ik ben afgelopen zomer beginnen lopen, maar ben er echt waar mee gestopt toen het te koud begon te worden.
>>
File: klostofmonodxidd.png (841KB, 1218x915px) Image search: [Google]
klostofmonodxidd.png
841KB, 1218x915px
>>69674284
>>
>>69674443
koek

racist!
>>
>>69673966
>koolstofmonoxidedetector
dit

>onze Heer en Redder Christus
en dit

kost weinig en geen geld respectievelijk

>>69674028
En tezeggen dat die man een Nobelprijs voor de Vrede gekregen heeft. Nog voor hij iets gedaan had, omdat hij een neger was.

Ondertussen komt Ford terug naar de VS en daarmee heeft Trump al meer bereikt dan Obummer in zijn hele ambtsperiode op dat vlak.

Het hete Russische hekkersverhaal houdt totaal geen steek. Te absurd voor woorden maar de media verspreidt het even kwaadwillig. Geen wonder dat zelfs Alex Jones vandaag een hogere betrouwbaarheidsfactor heeft dan gelijke welke grote mediaconcerns, zowel daar als hier.
>>
>>69674500
dat was een hln reactie jij idioot
>>
>>69674226
Het zijn natuurlijk Brabanders, maar voelt de bevolking uit Waals-Brabant zich ook verbonden met Vlaams-Brabanders, of is de haat jegens de Franstalige Walen en versa hier net zo veel te merken als in de andere provincies?
>>
>>69674431
Zoek dan iets wat u wel genoeg interesseerde zodat ge geen excuusjes moet zoeken om het niet te hoeven doen.
>>
>>69674174
Is het -50°C of kouder? Nee? Dan is het niet te koud om te hardlopen.
>>
>>69674336
Dat treft, zwemmen doe ik heel graag, al prefereer ik dat in de zomer buiten, liefst in een rivier ofzo, dan in een binnenzwembad. Toch, er is ene vlakbij, ik ga soms eens wanneer er niet teveel volk is. Maar je hebt gelijk, ik zou het meer moeten doen.

Mens sana in corpore sano.
>>
Hebben jullie medelijden met kolenbranders als ze mishandeld worden of alleengelaten met hun kind?
>>
>>69674431
Er is letterlijk maar een ding wat ik steeds kan zeggen over een Gentpaal.

ikdv.
>>
>>69674734
Nee.
>>
Een oude attractie uit Walibi Holland verhuist binnenkort naar Irak. Het vliegende tapijt Aztec wordt momenteel opgeknapt door Nederlandse specialisten, blijkt uit foto's die Looopings in handen kreeg. Als de renovatie achter de rug is, wordt het gevaarte getransporteerd naar een Irakees pretpark.

De Aztec sloot in 2009 na een ongeluk met een soortgelijke attractie in Zweden. Volgens Walibi kon de veiligheid van de ride niet gegarandeerd worden. Inmiddels zou een technisch probleem verholpen zijn. "Dat hebben we makkelijk kunnen oplossen", zegt een ingewijde.

Sinds 2009 lag de gedemonteerde attractie achter de schermen opgeslagen op het Walibi-terrein. De machine was in zeer slechte staat, maar inmiddels ziet het opgepoetste vliegende tapijt er stukken beter uit.
>>
>>69674734
Heb ik ook als ze achtergelaten worden door mannen van wat voor ras.
>>
>>69674734
ik heb medelijden met alle verworpenen der aarde
>>
>>69674545
toch, waar in mijn paal zit ik ernaast?

Het hele "Russische hackers" verhaal is je reinste onzin. Podesta zijn paswoord was "password" toch godgeklaagd.
>>
>>69672569
Nederlanders willen het liefst terugkeren naar de Gulden. Hoe zit dat in België/Vlaanderen?
>>
>>69674847
Russische hackers hebben mijn fiets gestolen.
>>
>>69674847
>>>/pol/
>>
dikzakanon hier, heb me al 3 weken niet gewogen, morgen is het weer tijd

ik ben bang
>>
>>69674951
Niet opgeven, vetklep!
Ik ga morgen ook beginnen met afvallen :)
>>
File: 1460857248465.jpg (1MB, 1287x1720px) Image search: [Google]
1460857248465.jpg
1MB, 1287x1720px
>>69674951
>>
>>69674703
Goed zo. Nie neuten, nie pleuje.

>>69674951
Wat is uw verhaal?
>>
>>69674734
nee, geen morzel
>>
>>69674797
Alle moslims?
>>
>PvdA editie
wat is deze kankeronzin?
>>
>>69675129
>impliceren dat alle moslims verworpenen zijn
>>
>>69674997

Wew. Te zwaar.

Met een gezond gewicht heb je minder kans op diabetes type 2, hart- en vaatziekten en gewrichtsklachten. Bovendien verklein je de kans op bepaalde vormen van kanker. Het is daarom verstandig om af te vallen bij overgewicht.
>>
>>69674951
Stop dan gewoon met eten dikzak.
>>
>>69674997
Kizzige voeten kerel
>>
>>69674997
inb4 boerenkinkel
>>
>>69675195
Zwijg
ik heb dinsdag examen cardiologie
>>
File: 65c82e569a5fdcf302254285a48c12f0.jpg (863KB, 784x1024px) Image search: [Google]
65c82e569a5fdcf302254285a48c12f0.jpg
863KB, 784x1024px
Ilse op NPO1

Dat vind je niet op de commerciële, zulke schatjes
>>
>>69674734
Nee maar ook niet als ze een relatie zouden hebben met een blanke man. eigen schuld dikke bult
>>
>>69675321
Wat een lelijke handen oetz
>>
>>69674997
Papzak
>>
>>69674797
Wel ja, ik ook wel, toch er zijn verworpenen die veel meer medelijden verdienen dan hen. Ik zal het anders zeggen: bij sommigen voel ik medeleven, bij anderen voel ik dat ook maar tegen mijn zin omdat ik tergelijkertijd ook kwaad op hen ben.
>>
>>69675355
spataderen xDDDDD
>>
>>69675195
>>69675294
Ik word vreselijk nerveus en ongemakkelijk als ik geconfronteerd wordt met zaken zoals hartslag of kanker of chirurgen en zowat alles wat met de onvermijdelijke dood te maken heeft.
>>
>>69675195
>>69675266
>>69675372
Lezen jullie wel de bestandsnaam van een plaatje alvorens erop te reageren
>>
File: Screenshot_20170108-223046.png (702KB, 1080x1920px) Image search: [Google]
Screenshot_20170108-223046.png
702KB, 1080x1920px
>>69675428
Ja
>>
>>69675483
kankerdom
>>
>>69675321
>die gigantische mannenhanden
>>
>>69675417
je desensitieseert snel
ik heb al chirurgen in open ruggen zien wroeten, ik kijk nergens meer van op
>>
Als Moslim walg ik ervan hoeveel dikke Moslims ik zie op de straten hier. Dik zijn is uitermate haram, dat is bekend uit de vele hadiths. Een van mijn favoriete voorbeeld is van Umar ibn al Khattab (moge Allah tevreden zijn met hem), tweede kalief en veroveraar van Perzië.

Umar (moge Allah tevreden zijn met hem) kwam een man tegen met een grote buik en hij vroeg aan hem, "wat is dit?". De dikke man zei "dit is een geschenk van Allah!". Umar (moge Allah tevreden zijn met hem) zei "Nee, het is een vloek van Allah!"

Wij Moslims moeten dikke mensen treiteren totdat ze afvallen.

>>69674951
dikzak!
>>
Na hoeveel uur een erectie hebben moet je ook alweer naar de dokter?

De mijne is al bijna 3 uur hard.
>>
>>69675321
Ooit was Ilse ook 16 jaar, ze woonde toen nog in er dorpje Almelo. Ze was niet de mooiste van de klas maar ze had potentie. Toch waren er altijd wel jongens die er schattig vonden, nooit kwam er wat van toch? kreeg ze aandacht, niet zo veel. Ze was teveel met zich zelf bezig een introvert... totdat ze haar zelf vond in de muziek, als een vlinder die zich bevrijde uit haar cocon! De aandacht was er, ze kreeg vriendinnen ging naar feestjes en ze had het naar haar zin,, inmiddels kwamen de eindexamens in de buurt en er werd flink gefeest. Ze was inmiddels achttien, en toen was het tijd.. ze liep naar de liefde van haar leven en alles kwam goed!

Ze maakte nog lang samen muziek ;^)
>>
>>69675582
Dat kan nog wel even. Pas na 12 uur moet je je zorgen maken >>69675619
>>
>>69675582
nog 1 uurtje en je aders zijn afgesloten en is er gevaar op biemelverlies
>>
Weet er iemand wat de etnische opmaak van België is (en ook van geboortes ) ?

Bij voorbaat bedankt om te antwoorden


Mvg . Theofiel
>>
>>69675578
>"wat is dit?"

Je bedoelt: waz deze
>>
>>69675578
>Wij Moslims moeten dikke mensen treiteren totdat ze afvallen.

Treiteren jullie niet ook afvalligen?
>>
>>69675321
Heh zoek op Nancy a

Bedank me later
>>
>>69675545
>ik heb al chirurgen in open ruggen zien wroeten

kek klinkt gezellig
>>
Maken jullie onderscheid tussen wietgebruikers en hashgebruikers of scheren jullie deze over één kam?
>>
>>69675582
In totaal?
>>
>>69675708
>>69675707
Ik vind beide palen grappig

zie je, wij moslims kunnen wel lachen om grappen


(ga niet te ver aha)
>>
>>69675656
>>69675658
Hmm.

>>69675749
Nee sinds 3 uur geleden tot nu.
>>
>>69675745
Je maakt toch ook geen onderscheid tussen jenever en bierdrinkers?
>>
>>69675758
Mohammed was een pedofiel haha
>>
>>69675582
priapisme is geen lachertje, hoeveel viagras heb je zo wel geslikt?
>>
>>69675578
Ik vind Moslims niet erg maar het maakt mij woest als zij zeggen dat zij een zijn maar veel regels breken.
Ook nog maken die misbruik van hun geloof, naar de moskee gaan, bidden en zeggen dat een paar dingen haram zijn is niet genoeg.
>>
Wat is jullie rekoor aan (jij's) achtereenvolgend?
>>
>>69675545
Ik kan alle gore bekijken zonder problemen, maar als ik mezelf ervan bewust word dat ik een sterfelijk wezen ben dan wil ik gewoon wegkruipen.
Zo kan ik het bijvoorbeeld niet aan om Niels Albert te horen praten over zijn zwak hart. Dan voel ik letterlijk iets opkruipen in mijn eigen borstkas.
>>
>>69675821
>Priapisme kan worden veroorzaakt door verschillende ziekten en aandoeningen, de meest bekende zijn onder andere leukemie en sikkelcelanemie.
Riv anon
>>
>>69675739
Het zou je verbazen hoe 'gezellig' chirurgen zijn in het OK. Heb dit semester een stagemeester gehad die gewoon uuuuuuuren aan een stuk zever stond te verkopen rond de operatietafel, als het een 'lopende-band" chirurgie was. Zo even een lezing gekregen over Brabantse geleerden in de Renaissance terwijl hij ruggenmergen aan het ontbenen was.
>>
Ik heb eens viagra gekocht in Thailand genomen. Best wel strafspul, heel mijn eikel zag bloedrood, zo hard dat ik stond.
>>
>>69675882
>>69675821
Kanker. Ik heb geen viagra op.
>>
>>69675842
Ik vind dat ook erg. Als ik een dikke moslim zie heb ik bijna een neiging om ze aan te spreken. Er zijn zoveel hadiths waarin Mohammed zich negatief uit over gulzigheid, maar daar trekken ze zich niets van aan. Maar als een of andere ongelovige een cartoon maakt over Mohammed dan worden ze weer verontwaardigd. Hypocrisie.
>>
>>69675802
Jenever is een alcoholische drank en bierdrinkers zijn mensen die een biertje drinken.
Tussen deze twee maak ik dus wel degelijk onderscheid.
>>
>>69675971
>Dit kan de penis zo ernstig beschadigen, dat daarna geen erectie meer mogelijk is. In het meest extreme geval leidt dit tot afsterven van de penis
Koekkkkk
Riv anon
>>
>>69675889
>ruggenmerg ontbenen

Wat is deze?
>>
http://www.nu.nl/politiek/4375905/oud-raadslid-pvda-met-dood-bedreigd-interview.html

WIE VAN JULLIE WAS DIT?
>>
Geneeskundeanon als je genoeg sperma slikt dat gelijk is aan 20 piemels binnen 2 dagen tijd, heb je dan genoeg vitaminen binnen voor het hele jaar?
Vraag het voor een vriend
>>
>>69675977
Er zijn meer problemen aan het geloof anders dan
obesitas.
>>
File: IMG_2368.jpg (63KB, 641x584px) Image search: [Google]
IMG_2368.jpg
63KB, 641x584px
>>69675987
En wij met de padvinderij die op een feestje gemiddeld zo'n 15 biertjes per persoon drinken dan?
Ahahahah
>>
>>69676040
Noem één voorbeeld.
>>
File: lumbar_laminectomy_intro01.jpg (28KB, 400x400px) Image search: [Google]
lumbar_laminectomy_intro01.jpg
28KB, 400x400px
>>69676005
deze
>>
http://www.telegraaf.nl/binnenland/27366946/__Mep-raadslid_D66_vertrekt__.html
eindelijk krijgt deze nutteloze partij goede pak slaag
>>
>>69675874
75 ofzo
iemand had in elke generaal gezegt dat ik jarig was
>>
>>69676124
>Jasmijn was met een rugzak vol vuurwerk op weg naar haar vriendin. Vervolgens wordt zij aangereden door Ed van der Vaart op zijn fiets. Hij had een hamer in zijn hand en gooide haar tas in de sloot. Mijn dochter heeft een wond op haar hoofd door een recent auto-ongeluk. Hij zwaaide met zijn hamer en zei: ’Zal ik er nog een gat in je hoofd bij maken?’”

>D66
>>
>>69676071
De 50 miljoen die zijn voor geweld.
>>
>>69676220
kutttt ik bedoelde dit
http://www.telegraaf.nl/binnenland/27366946/__Mep-raadslid_D66_vertrekt__.html
>>
Breedte van 1 LEGO blokje is 5/16" oftewel 7,9375mm, ongeveer 0,84 cm
Hoogte van 1 LEGO blokje is 3/8" oftewel 9,525 mm, ongeveer 0,95 cm
Een LEGO plaatje is dus 1/8" oftewel 3,175 mm

Belangrijke informatie.
>>
>>69676265
Er is niets mis met geweld, kuthippie
>>
Jongens ik ben jarig! helaas niets gekregen kwa berichtjes ofzo, maar ja hoeft ook niet..
>>
>>69676355
Dit zette me aan het denken.
>>
>>69676362
Zal ik jou dan eens een flinke rechtse geven?
>>
>>69675889
haha klinkt net alsof ze beenhouwers zijn

>>69675952
Heb ergens op internet eens gelezen over een idioot die op het lumineuze idee kwam een pil viagra te pletten en op te snuiven, omdat hij dacht dat het zo een sterkere werking zou hebben.

En gelijk had ie. Na een uur of vijf priapisme tot op het punt dat zijn erectie heel veel pijn ging doen, hebben ze hem opgenomen in het ziekenhuis en aimgh heeft hij er permanente biemelschade van opgedaan.

>>69675971
Normaal in geval van priapisme zou zo'n urenlange erectie behoorlijk pijnlijk moeten worden.

Het is toch niet normaal, zeker als het een spontane erectie was.. Zoals >>69675992
stelt: de gevolgen kunnen grof en onherroepelijk zijn.

Je hebt toch geen speciale allergieën of zo? Zo kan bv. in zeer zeldzame gevallen vanilline door een allergische reactie priapisme veroorzaken.
>>
File: 1451653676628.jpg (67KB, 960x960px) Image search: [Google]
1451653676628.jpg
67KB, 960x960px
Zijn de joden te ver gegaan?
https://www.youtube.com/watch?v=88STqlr-s74
>>
>>69676407
*knuffeld*
>>
>>69676407
Gefeliciteerd!
>>
>>69676479
*t
>>
>>69676441
>haha klinkt net alsof ze beenhouwers zijn
in sommige gevallen niet ver van de waarheid oetz
De enige keer dat ik echt muisstil moest zijn was toen ze de hersenpan opensneden en een breinkwab uit de weg moesten duwen. Voor de rest is het best een jolige boel.
>>
hallo ik ben remco en ik ben 12 jaar en als ik een stijve heb is mijn penis 19,2 cm is dat niet te groot
>>
>>69676407
Hallo gefeliciteerd met je verjaardag
>>
>>69676560
Je moet een bril op denkik
>>
>>69676560
kweenie man, laat het de huisarts controleren
>>
>>69676560
Hoe oud ben je?
>>
>>69676407
gelukkige verjaardag vriendschap
>>
jongens worden jullie boos als ik een struikel aan doe
>>
>>69676717
Nee, maar we zullen wel wat teleurgesteld worden.
>>
>>69676407
Gelukkige verjaardag!
>>
>>69676407
ALLES GUTE JOONGE
>>
>>69676407
schoene verjaardag usw usf hf cu
>>
>>69676717
Je gaat meteen de filter in
>>
File: 1483846607776.png (47KB, 331x286px) Image search: [Google]
1483846607776.png
47KB, 331x286px
>>69676407
Alles Gute Brudi.
Nothing will change if you don't take action.
>>
File: kadsbuggel.png (17KB, 640x500px) Image search: [Google]
kadsbuggel.png
17KB, 640x500px
>>69676407
Hier, ein seltener Spurdo zum Geburtstag.
>>
File: 1483755980034.jpg (11KB, 230x226px) Image search: [Google]
1483755980034.jpg
11KB, 230x226px
>>69676743
>>69676783
laat dan maar
>>
>>69676407
Ik hou van jou <3
>>
>>69676560
>hallo ik ben remco en ik ben 12 jaar en als ik een stijve heb is mijn penis 19,2 cm is dat niet te groot

Nee hoor. ‘Te’ bestaat niet bij de penis maat.
>>
File: dickehufte.jpg (114KB, 1080x932px) Image search: [Google]
dickehufte.jpg
114KB, 1080x932px
>>69676407
Happy birthday! We Latinos from /deutsch/ wish you all the best!
>>
File: serveimage.jpg (275KB, 1024x1024px) Image search: [Google]
serveimage.jpg
275KB, 1024x1024px
>>69676407
Gefeliciteerd, Anoniempje! <3
>>
>>69676407
Jonblem dutchmon omzar ja ja ja nien een daht twerking er zum
>>
>>69676407
happy birthday, man
>>
>>69676407
Happy birthday
>>
>>69676407
happy birthday
>>
>>69676407
Happy birthday, kanker
>>
>>69676172
dankjewel voor de tip:)
>>
File: 1475595884622.jpg (40KB, 309x365px) Image search: [Google]
1475595884622.jpg
40KB, 309x365px
>>69676407
Gefeliciteerd schatje
>>
File: 1477774794888.jpg (422KB, 800x1144px) Image search: [Google]
1477774794888.jpg
422KB, 800x1144px
>>69676407
Ha en bra födelsedag, goy!
>>
File: 1478871372346.gif (47KB, 250x194px) Image search: [Google]
1478871372346.gif
47KB, 250x194px
>>69676407
hallo nederjonge :DDD
>>
>>69676407
Gelukkige verjaardag!

Happy Birthday!

Joyeux Anniversaire!

Alles gut zum Geburtstag!

Hope you are having a nice day. if I could, I would buy you a krummeldieb, my favourite Dutch word, for my favourite Dutch person
>>
WAT DOEN AL DEZE BUITENLANDERS HIER
>>
>dvw nog steeds geen vd die mij vastbindt en knuffelt
>dvw überhaupt nog nooit vastgebonden en geknuffelt
>>
ebisch, simpelweg ebisch
>>
>>69677062
Kun je niet lezen ofzo?
>>
File: kanker.jpg (25KB, 579x329px) Image search: [Google]
kanker.jpg
25KB, 579x329px
Al die buitenlanders geven me kanker.
>>
>>69677062
sorry heb nu wel al spijt
>>
>>69676407
happy bday dont be sad :3
>>
>>69676956
j-ja, dankje wel
gefeliciteert
>>
File: 3768945678798.jpg (27KB, 579x329px) Image search: [Google]
3768945678798.jpg
27KB, 579x329px
Zullen we ooit herstellen?
>>
Ik haat de winter
>>
Indien dubbels sterven jullie moeders aan kanker
>>
>>69677293
If that means what I think it does FUCKING KYS
>>
File: 547658765.jpg (7KB, 230x180px) Image search: [Google]
547658765.jpg
7KB, 230x180px
>>69677272
Helaas.
>>
>>69677293
Kom hier.
>>
File: 1483207525366.gif (498KB, 300x222px) Image search: [Google]
1483207525366.gif
498KB, 300x222px
>>69677293
>>
>>69677373
Dit is een val.
>>
>>69676407
happy birthday my dude
>>
is it one single kankerjonge that alarms every major general on the board when its the birthday of one of you or are you doing it in general?
genuinely interested 2bh
>>
>>69677368
Als het iets erger was had de winter me dat wel laten doen
Ik voel me er ieder jaar depressief door
>>
Wie /zomer/ hier?
>>
>>69677472
Nee. Mijn land is OK als je een blanke buitenlander bent.
>>
>>69677548
Praat Nederlands
>>
>>69677582
>>69677615
wat de neuk
>>
>>69676407
Happy birthday!
>>
>>69677659
Nederlands is nu de twede taal in Latijns-Amerika na Engels.
>>
File: 43765478745.jpg (4KB, 153x145px) Image search: [Google]
43765478745.jpg
4KB, 153x145px
>>69677723
>>
>>69677659
>>69677723
Ja, iedereen leert Nederlands op school hier.
>>
>>69677149
Ik ken die voel
>>
File: 36546767545.jpg (61KB, 540x511px) Image search: [Google]
36546767545.jpg
61KB, 540x511px
>>69677776
>>
>>69677776
>zo dichtbij
Kanker.
>>
File: IMG-20161221-WA0004.jpg (156KB, 1600x1200px) Image search: [Google]
IMG-20161221-WA0004.jpg
156KB, 1600x1200px
Wat vind je van mijn strand?
>>
>>69677902
Niet genoeg kwallen
>>
File: lmao1n8.webm (2MB, 640x480px) Image search: [Google]
lmao1n8.webm
2MB, 640x480px
>>69674997
>120 ka gee
>1lmaon8
>>
>>69677896
Amai, broeder. Ik vind je Nederlands schattig :3
>>
Zijn jullie tolerant tegenover de nieuwe Nederdraad die ik net gemaakt heb.. heb het een beetje verpest
>>
>>69677548
No.

afz. used to do it
>>
File: cijfertjes.png (11KB, 1252x117px) Image search: [Google]
cijfertjes.png
11KB, 1252x117px
>dvw
>>
>>69677905
>>69677905
>>69677905
>>69677905
nieuw
>>
>>69677902
Had beter verwacht van een tropisch land oetz.

>>69678018
>Amai
Ben je een Vlaming op vakantie?
>>
File: IMG-20150917-WA0008.jpg (291KB, 1127x1600px) Image search: [Google]
IMG-20150917-WA0008.jpg
291KB, 1127x1600px
>>69676407
Happy birthday anon!
Thread posts: 312
Thread images: 45


[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Top | Home]

I'm aware that Imgur.com will stop allowing adult images since 15th of May. I'm taking actions to backup as much data as possible.
Read more on this topic here - https://archived.moe/talk/thread/1694/


If you need a post removed click on it's [Report] button and follow the instruction.
DMCA Content Takedown via dmca.com
All images are hosted on imgur.com.
If you like this website please support us by donating with Bitcoins at 16mKtbZiwW52BLkibtCr8jUg2KVUMTxVQ5
All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties.
Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from that site.
This means that RandomArchive shows their content, archived.
If you need information for a Poster - contact them.