[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | Free Show | Home]

wat is boven /b/roeders? Als een klein kindje die aan het zwemmen

The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.

Thread replies: 13
Thread images: 1

File: KAAS.jpg (39KB, 476x361px) Image search: [Google]
KAAS.jpg
39KB, 476x361px
wat is boven /b/roeders? Als een klein kindje die aan het zwemmen in de zee per ongeluk zeewater inslikt, is dat dan niet gevaarlijk? Zitten er dan geen bacteriën of ziektekiemen of parasieten ofzo in dat water?
>>
1 slokje zou geen kwaad moeten kunnen. Ik zou alleen niet bij fukushima gaan zwemmen.
>>
xgjxykfkckudoydilo6eo6cupoyidup69eoudoyculf
>>
>>722331013
en is dat dan omdat er geen schadelijke ziektekiemen of bacteriën in het water zitten? of is dat misschien omdat het zout in het water de bacteriën en ziektekiemen doodt of onschadelijk maakt? Of is dat gewoon omdat de hoeveelheid bacteriën te laag is, en dat get lichaam het aan kan. maar is dat niet zo dat je vanaf één schadelijk ziektekiem in het lichaam al ziek wordt in de meerderheid van de gevallen?
>>
>>722332079
het lichaam*
aankan*
>>
>>722330929
Jongen ge krijgt een goed immuunsysteem door blootstelling, niet door als een smetvrees retard alles te vermijden. Mensen zwemmen al meer dan 200.000 jaar rond in de zee dus wat zou het slecht zijn voor ons. Doe me een plezier en zet uw kinderen in een jeugdbeweging zodat ze tenminste nog kunnen leven.
>>
Haha dies dood.
>>
>>722332370
Ja niet op letten, ik ben gewoon mega gebakken omdat ik net wat hoge graad wiet (sour diesel) gevaporiseerd heb, en ik was dat even vergeten... *hoofd palm*

Oh, en ik heb helemaal geen smetvrees hoor. En ik heb ook helemaal al geen kindren hoor...
>>
>>722333442
(zure diesel*)
>>
>>722332213
>>722333494
Jij vuile kleine grammatika nazie
>>
>>722332213
>>722333494
>>722333806
Zelf-flik' !
>>
>>722333442
Ok kan ik in komen, ook nagekeken 42 blaze
>>
aaaa
Thread posts: 13
Thread images: 1


[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Top | Home]

I'm aware that Imgur.com will stop allowing adult images since 15th of May. I'm taking actions to backup as much data as possible.
Read more on this topic here - https://archived.moe/talk/thread/1694/


If you need a post removed click on it's [Report] button and follow the instruction.
DMCA Content Takedown via dmca.com
All images are hosted on imgur.com.
If you like this website please support us by donating with Bitcoins at 16mKtbZiwW52BLkibtCr8jUg2KVUMTxVQ5
All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties.
Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from that site.
This means that RandomArchive shows their content, archived.
If you need information for a Poster - contact them.