[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | | Home]

Bored in the tub. Let's have a watch thread. What cheap,

The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.

Thread replies: 199
Thread images: 84

Bored in the tub. Let's have a watch thread. What cheap, shitty, nasty watches are you poor-fags wearing today?

>inb4 Seiko is cheap
I don't bath with my vintage 18k gold Omega Seamaster.
>>
>>718780971
tasteful scrote teaser. citizen eco whatever with a red/blue nato strap. don't wear it much lately.
>>
>>718781107
Nice. NATO's goes with everything. Well not dress watches but you get the idea.
>>
File: IMG_0113.jpg (131KB, 750x1049px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_0113.jpg
131KB, 750x1049px
The Suunto core
Pretty good
>>
Bumping with superior watches.
>>
File: piaget_zps1e4757b6.jpg (29KB, 480x298px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
piaget_zps1e4757b6.jpg
29KB, 480x298px
>>
>>
File: IMG_20170113_122547.jpg (159KB, 768x1280px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_20170113_122547.jpg
159KB, 768x1280px
>>
File: IMG_1055.jpg (75KB, 560x800px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_1055.jpg
75KB, 560x800px
Gift from my brother. I've had it for nearly ten years now.

Seiko Kinetic watch
>>
>>718781448
Holy shit, this one is beautiful
>>
>>718780971
what fucking weird cunt washes with his watch on lmao wtf
>>
>>718781726
Piaget Altiplano 900p. World's thinnest mechanical watch.
>>
>>718781897
It'a really nice. I only know these very thin smart watches. They look nice, but this one is on another level
>>
>>718781107
Citizen eco drive here too. I only have the leather strap though.
>>
>>718781386
That is a fucking monstrosity. Jesus fuck
>>
>>718782072
Yeah. I get a boner everytime I look at it.
https://youtu.be/ml8HB_WucIo
>>
Tissot seastar 1000
>>
Had this for YEARS even used it as a knuckle duster once.
>>
File: Seiko.jpg (542KB, 1361x1614px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Seiko.jpg
542KB, 1361x1614px
>>
>>718782874
Interesting.
>>
File: 1482964597613.jpg (33KB, 484x356px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1482964597613.jpg
33KB, 484x356px
>>718783310
Thanks brah!
>>
File: image.jpg (1MB, 3264x2448px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
1MB, 3264x2448px
>>718780971
Fresh from Christmas.
>>
>>718784283
Not bad, not bad.
>>
File: zenith elite 2.jpg (16KB, 200x300px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
zenith elite 2.jpg
16KB, 200x300px
Mine is all batons, though. No Arabic numerals

I've also got a pretty distinctive strap (rare skin) hence stock photo
>>
File: 10273.jpg (609KB, 2200x1238px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
10273.jpg
609KB, 2200x1238px
/g/ reporting
>>
>>718782376
What do you mean? It looks big but isn't really, and it's not heavy at all
>>
>>718781473
that watch has no hands?
>>718782874
NEET AF
>>718786807
top watch
>>
File: watch .jpg (63KB, 618x651px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
watch .jpg
63KB, 618x651px
heres mine
>>
File: 1473364059283.jpg (66KB, 575x710px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1473364059283.jpg
66KB, 575x710px
>>718781386
prefer this one
>>
>>718788532
it's clearly the back cover
>>
Just some Swiss branded one.
>>
>>718780971
From the 70's probably but I actually have no clue as how to date this watch.
>>
File: mois.jpg (146KB, 640x640px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
mois.jpg
146KB, 640x640px
Mine
>>
My boys.
>>
>>718781473
Sif you own a patek faggot.
>>
>>
Bump with hate for richfags.
>>
File: Uhr.jpg (1MB, 2048x1536px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Uhr.jpg
1MB, 2048x1536px
>>
Thread still up? Wow. Well OP bumping with my Ref. 16570 Explorer II. Also watchmaker student here if anyone's interested
>>
>>718792321
>>
>>718780971
Are you fucking 12? Jesus christ is this cp
>>
>>718792487
>12
>that amount of body hair
Are you fucking retarded?
>>
File: 20170113_094405-1.jpg (1MB, 3252x1538px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
20170113_094405-1.jpg
1MB, 3252x1538px
>>718792664
That body hair is my point.
>>
>>718786807
Holy shit dude are you Andre the Giant's kid??
>>
File: A8297-JLC1.jpg (151KB, 1200x1120px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
A8297-JLC1.jpg
151KB, 1200x1120px
>>718780971
gonna buy a jaeger lecoultre master ultra thin with réserve de marche pic related
>>
File: 0160325022654.jpg (318KB, 1102x1960px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
0160325022654.jpg
318KB, 1102x1960px
hello
>>
File: KS060 .png (248KB, 281x500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
KS060 .png
248KB, 281x500px
Kronen & Söhne Imperial 060. A piece of crap watch, about $35 online. I wear it only when I visit my sister. Here is the story:
>I love her.
>She has job and earns own money, but is too much of a spender.
>So always asking to lend money, mostly like $10 up to 50, sometimes around $300-400.
>Always late to pay back: 'bought pair of shoes, had a 'girl's night out,' that kind of excuses.
>I hate that, I need my money back.
>After 10 times or so in a year, told her no more loans.
>Next time: 'I need 20 bucks, can I borrow from you?'
>'No'.
>Told me I was a shithead for not helping her.
>Getting fucking angry, made up plan.
>Bought watch, flashed it harcore next time I visited.
>Sis impressed by it's shine, 'New watch? Is it gold? What did you pay for it?'
>'Yes, is gold on stainless steel, about 1400 bucks. Worth it.'
>'But you couldn't help me with only 20?'
>'Nope, couldn't, had to buy a watch'.
>Shitty eyes at me.
>Every time after, I wear this watch, flashing it, and bragging about how expensive it was.
>She never asked to lend money again.
>Sooooo worth the 35 bucks.
>>
>>718792321
Why does everyone wear their watch on the stupid nato? And this "james bond" nato?? Even I thought about doing it but now I think it's just some stupid fashion thing
>>
>>
>>718793739
That is some great shit
>>
got this in my mail today, pretty shit i know but better than a 50$ watch
>>
>>718792773
Does anyone else bother with smart watches? Honestly I only wear this because it was given to me. It's a neat gimmick, but definitely a short-lived fad.
>>
>>718794422

Your double-dubs are great too.
>>
Fuck it before work
>>
>>718794741
didn't even notice

Here's mine, 7 bucks at the lidl kek. I hardly wear watches because of horribly skinny wrists, like OP and some others here
>>
>>718791636
>>718795023
>>718783051
Poorfags
>>
>>718780971
Why the fuck is your arm so skinny nur your hand the hand equvivalent of bifoots foot?
>>
>>718795271
Not exactly, but watches don't suit me at all because of my wrists, and my very cheap watch is very pretty imo, for the few times I do wear it
>>
>>718795343
But not nur
>>
>>718780971
Nice balls, OP.
>>
>>718780971
90% of the time im wearing some sort of Movado. My new casual is a calendoplan
http://www.movado.com/us/en/shop-watches/movado-heritage-series--3650005.html#start=1&cgid=mens-heritage got a brown band on mine however
>>
>>718795343
Skinny wrists. Never wear watches over 42 millimetres.
>>
>>718780971
Holy shit is that you PCJP
You're a legend
>>
My Alpinist
>>
File: 1483931784535.png (643KB, 666x666px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1483931784535.png
643KB, 666x666px
>>718796008
Shit didn't know own anyone was gonna notice haha. Yeah it's me.
>>
>>718796008
Shit didn't know anyone was gonna notice haha. Yeah it's me.
>>
File: 1477587631119.jpg (52KB, 419x480px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1477587631119.jpg
52KB, 419x480px
>>718794787
top fucking kek
the fuck is that
>>
File: IMG_1882.jpg (2MB, 3264x2448px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_1882.jpg
2MB, 3264x2448px
Rolex Submariner, My Great Dane Ernie approves
>>
File: DSC_0012.jpg (2MB, 2040x3184px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
DSC_0012.jpg
2MB, 2040x3184px
do you guys like mine
>>
>>718797077
I approve.
>>
>>718797077
Can we see your penis?
>>
File: adsfgg.jpg (2MB, 2465x2879px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
adsfgg.jpg
2MB, 2465x2879px
>>
>>718796868
>>718791485

My 16610 is my more preferred model. I dislike your bezel and you don't have the rehaut
>>
>>718797566
Ripoff sub. Poorfag
>>
File: FS4662c.jpg (34KB, 600x600px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
FS4662c.jpg
34KB, 600x600px
wa7cha 7hink?
>>
>>718780971
>>
File: Picture 2.jpg (173KB, 1280x960px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Picture 2.jpg
173KB, 1280x960px
>>718780971
>>
File: watches.jpg (93KB, 960x720px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
watches.jpg
93KB, 960x720px
nothing special
>>
ay
>>
>>718797851
i liek
>>
Best watch
>>
>>718798080
Can we see your face? You have sexy hands.
>>
>>718797974
I like the Tissot
>>
>>718798337
i dont have my phone with me at the moment so nahh :/
>>
>>718794787
this is disgusting
>>
>>718797851
Same watch
>>
>>718798253
i'd expect nothing more from a retard.
>>
File: DSC_0268.jpg (1MB, 2048x1536px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
DSC_0268.jpg
1MB, 2048x1536px
This beautiful thing
>>
>>718780971
my go-to

Invicta Pro Diver. I have maybe 10 Invictas but I fell out of the Hobby. Currently saving and hoping for a Ball Engineer II
>>
File: watch chart 2017.png (122KB, 1001x862px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
watch chart 2017.png
122KB, 1001x862px
I get really tired of the speedies and submariners. I mean at this point the Seiko trash is more endearing.

can any of you tell me why you wear watches? is it a 'fashion accessory'? MEN don't fucking need accessories.

I collect watches. Patek Philippes. I keep them in a safe as an investment.

My PHONE tells me the time.
>>
>>718781448
Replace the P and L with a capital F what do you get?
>>
>>718798945
>that chart
kys pls
I have pic related but with chrome keepers and I love it
I like being able to tell the time and date without taking my phone out of my pocket
>>
>>718799122
your pic is stolen from strapcode's website.

also skx = trash. lol shaking a watch for the movement to engage... my god.
>>
>>718799067
which L? are you fucking retarded mate?
>>
>>718797566
meko II ?
>>
>>718799250
did you even bother reading my post
and holy shit you must be baiting
>>
Why do you have such girly arms and the legs of a 12 dimensional hobo
>>
>>718799541
no, blue ray II
>>
>>718799250
it's called "automatic"
it's a watch that doesn't require batteries to operate. google it.
>>
>>718792972
>What is "Forced Perspective", Alex?
>>
>>718799683
I've got the black ray raven. nice little watch
>>
File: u a bitch tho.gif (73KB, 129x150px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
u a bitch tho.gif
73KB, 129x150px
>>718799731
I only own automatics you wretched animal.

I pick them up and the second hand starts moving. set the time, go. very high-beat movements. not 1 piece under $8k.

skx's 7s26 = must shake for the tension to build up in the mainspring. non-hackable. non-winding. at LEAST swap for a 4r36.

just.... blech!

I created this >>718798945 chart. live by it. love it. respect it.
>>
>>718798945
Piaget needs to be moved to the top.
>>
>>718780971

Casio Edifice Eqb-510 poorfag reporting in
>>
File: IMG_1092.jpg (2MB, 3024x3024px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_1092.jpg
2MB, 3024x3024px
Another Seiko poorfag reporting in.
>>
>>718800100
we're not going to have this debate here.
>>
>>718799731
>>718800055
It's called a mechanical watch jesus christ. You people makes me embarrassed to be a watchmaker.
>>
>>718800148
Can we see your face? You have a sexy arm.
>>
>>718800055
you sound a bit autistic, creating chart and all.
wtf man.
>>
>>718800206
lol a watchmaker!

if you ever so much as try to handle one of my pateks, i'd paint my lovely golden-flaked walls with your brains, AMATEUR!
>>
>>718800055
>>718800416
Are you ARCHIELUXURY ?!?!
>>
>>718800416
I also create charts of which patek I wear, and when.

at the end of the year I calculate, to see which gets the most wrist time.

I know, successful, intelligent people do quirky things.

enjoy your skx, pleb.
>>
those will literally put you on a watchlist.
like, terrorists use 'em n shit
>>
>>718798253

>>718800623
>>
>>718800523
maybe, maybe not, but fuck off. this is an anonymous forum you lackey jackass.
>>
File: IMG_20170113_174005.jpg (936KB, 2082x2081px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_20170113_174005.jpg
936KB, 2082x2081px
Seiko coming in.
>>
>>718800661
Why so mad Archie? Did a Thai hooker steal your credit cards?
>>
File: image.jpg (2MB, 3264x2448px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
2MB, 3264x2448px
My everyday.
>>
>>718780971
Who the fuck still wears a watch. Fucking nerds
>>
>>718800786
Can we see your face? You have a sexy arm.
>>
>>718800887
Is James Bond a nerd?
>>
Casio Edifice.

Navitimer looks on a budget. Ain't even care.
>>
>>718801048

Good nerd response
>>
>>718800498
You fucking wut m8? I'm trained under Rolex roofs punk.
>>
File: 20170113_174815.jpg (836KB, 3264x1836px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
20170113_174815.jpg
836KB, 3264x1836px
GMT Master II
>>
>>718801169
>posts on anime picture board in middle of the day
>calls SOMEONE ELSE a nerd

Ok then.
>>
>>718800523
OMEGA MAAAN ON THE PHUCKING MOOOOON PHUCKAS!
>>
it would be nice to see some panda-dialed chronographs.

thanks.
>>
>>718801377
then critique my graph you fool. if you agree, you're likely telling the truth. if not... well, we'll see. critique away: >>718798945
>>
File: IMG_1998.jpg (159KB, 750x1334px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_1998.jpg
159KB, 750x1334px
Seiko I got a few months back
>>
>>718780971
Best watch I have ever owned
>>
lol
>>
File: 20170113_105626.png (2MB, 1183x1326px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
20170113_105626.png
2MB, 1183x1326px
Like a boss
>>
Sinn 756
>>
File: 20170113_115157.jpg (1MB, 2000x1125px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
20170113_115157.jpg
1MB, 2000x1125px
ayy
>>
File: IMG_6180.jpg (2MB, 3024x4032px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_6180.jpg
2MB, 3024x4032px
>>
>>718801381
man thats a sick watch
>>
>>718802314
It's just a Rolex Batman.
>>
>>718780971
The moment you said seiko was cheap (geneally) i stopped reading. You know NOTHING about watches, seiko has economy seiko 5 line and very expensive line. Fucking retarded faggot
>>
>>718802455
and you're just a fag
>>
>>718802460
Jesus christ you fucking retard. I never said that. I said >inb4 Seiko is cheap.
Meaning I expect retards saying Seiko is cheap. I know full well about Seiko and their lines.
>>
>>718800586

so that's what successful, intelligent people do in te US?

I haven't had such a good laugh for weeks, man

just imagine all the successful people in the US, coming home in the evening to sit down and relax a little with their watch-charts...

btw: the US is not America, it is one of the more shitty countries in America
>>
Junkers - Hugo Junkers 150y special edition
too lazy to take pic so stock photo
crisp clear to read, simple and elegant
my edc watch
>>
Expensive watches are fucking stupid. Flashy cars are one thing, but watches? I would rather get a custom one for £10 and use the money for a high end PC and shitloads of games.
>>
>>718802755
i really like it, neat. how much did you pay for it?
>>
>>718802892
if you got the money then why not do both :)
>>
>dat feel when you learn to become a watchmaker.

Man, i wish i could afford a grand seiko spring drive. Some day i will buy it. In The meantime a Seiko presage has to do
>>
File: DSC_0009.jpg (2MB, 3456x1944px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
DSC_0009.jpg
2MB, 3456x1944px
>>
Thoughts on this watch?
>>
>>718803281
Looks really nice but wish the strap metal pieces kept the same colour as the watch itself.
>>
>>718802920
around 230€
quite good value for money - some user experience some quality issues though
i have this watch for 4 years now and never had any issues with it
>>
>>718800586
I don't even own an SKX
congrats on your "success" and the time spent trying to impress people on an anonymous website.
>>
File: IMG_20170113_183914.jpg (747KB, 1944x2592px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_20170113_183914.jpg
747KB, 1944x2592px
In train right now. R8
>>
>>718803281
Quartz. It has a battery. Nuf said
>>
File: ishiki setup.jpg (525KB, 1239x826px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
ishiki setup.jpg
525KB, 1239x826px
>>718804281
oh you wretched fool it's all a farce!

look. as far as anyone should be concerned. wear what watch you like. no snobby sack of shit, and no chart should dictate what watch you buy/wear.

some of the wealthiest people I know own seikos and love them. seikos make great watches.

it's sad that our resident 'rolex watchmaker' is so snobby "if it's not a rolex or above, I don't like it!".
>>
>>718804281
so why is an skx such a bad watch?...
>>
>>718805043
It's super quartz.
>>
File: 213_2.png (340KB, 420x420px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
213_2.png
340KB, 420x420px
>What cheap, shitty, nasty watches are you poor-fags wearing today?
this
>>
>>718789182
What is this? I like.
>>
>>718798945
>Mass produced rolex shit is top tier
Stopped reading
>>
File: tg_aq5.jpg (118KB, 797x448px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
tg_aq5.jpg
118KB, 797x448px
Tag Heuer Aquaracer Calibre 5.

I'd describe it as being just about the cheapest non-cheap looking watch you can buy.
>>
>>718806666
quads confirm
>>
>>718780971
my watch: https://www.youtube.com/watch?v=aekiMlGQDLY
>>
>>718807553
some watch snobs hate on tag.

however I approve.
>>
>>718807230
Nvm. Shit tier watch. Actually much bigger than shown in image.
>>
File: 16610 .jpg (43KB, 440x490px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
16610 .jpg
43KB, 440x490px
>>718796868
>>718796868

Is it a 16610 day?

By the way, OP, your watch is a total shitter
>>
>>718798253
Kill yourself
>>
>>718800055

Agreed. Fuck the ignorant morons ITT that don't know what a quality movement is. When I buy an automatic, it has to be reliable, serviceable, hacking, and hand windable
>>
>>718808524
BINGO
>>
File: subnodate.jpg (140KB, 605x807px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
subnodate.jpg
140KB, 605x807px
>>718808271
Nahh, it's more of a 114060 day!
>>
>>718808923
Meh. I like the original 14060. Not a fan of that maxi case. Bracelet, blue lume, and max dial is nice though. The obese Sub.

What I wish Rolex would have done: maintain the regular case and upgraded the bracelet, clasp, bezel, dial, and hands.
>>
>>718780971
if you have an expensive watch, why do you put on a cheaper one to have a bath? most people dont generally wear anything.
>>
File: muh beat up seiko.jpg (237KB, 750x1000px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
muh beat up seiko.jpg
237KB, 750x1000px
My beat to shit Seiko 5.
>>
>>718784283
You look like a weak pasty bitch.
>>
>>
>>718808923
Nice fake. I can tell by the hole in the center of the seconds hand, among other things.
>>
File: 922.jpg (32KB, 242x242px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
922.jpg
32KB, 242x242px
>>
File: 1434390841780.jpg (90KB, 638x425px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1434390841780.jpg
90KB, 638x425px
>>718780971
>18k seamster
lol bless ya
>>
File: Rotary.jpg (346KB, 1200x1200px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Rotary.jpg
346KB, 1200x1200px
I never see Rotarys posted in watch threads...

Does that mean they're shit tier?
>>
>>718809106
Well, they are just keeping up with the times. (ba dum tss)
Huge watches are fashion and Rolex has made the sub bigger, without actually being bigger.

I just need the ceramic bezel.
>>
>>718809705
>Does that mean they're shit tier?

Yes. Unoriginal designs with cheap, shitty Chinese movements. Stay away. If you're on a budget, buy a Seiko or an Orient. Casio.
>>
>>718809778
I'm aware of that. Not a fan of this big watch trend. I'm the minority.
>>
>>718809491
Lol, jelly much?
>>
>>718810016
Over a fake? No...
>>
I have a couple but this is my everyday watch
>>
>>718810327
BAWAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.... Might as well by an invicta... Shitty fashion watch. Your watch will look like total shit when that black IP scratches and fades off
>>
File: 20170113_140253.jpg (1MB, 3264x1836px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
20170113_140253.jpg
1MB, 3264x1836px
Rate pls
>>
>>718810705
>Rate pls

????
You think this is a dick-thread???
>>
>>718810287
Give me a full analyze of my blurry downsized picture.
And I'm going to retake the picture with a DSLR.
>>
File: IMG_3670.jpg (1MB, 2448x1696px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_3670.jpg
1MB, 2448x1696px
>>718810705

Invicta/10. Watches are shit. With the exception of the Invicta 9826OB with the Seiko NH35A automatic movement, stay way from these.

>pic related: my 8926OB beater watch
>>
>>718810705
3 out of 10
>>
>>718810822
no one cares
>>
File: 1484071852886.gif (510KB, 700x827px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1484071852886.gif
510KB, 700x827px
>>718810930
>>718810889
>>718810797
>>
>>718802162
love my blue DB T-100.
>>
File: IMG_3754.jpg (2MB, 2257x1678px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_3754.jpg
2MB, 2257x1678px
>>718810889
>>718811002
>>
File: P_20161216_184151.jpg (110KB, 500x759px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
P_20161216_184151.jpg
110KB, 500x759px
Lancaster Apollo, because im not rich neither poor lol
>>
>>718811126

Invicta seems pretty sweet dont know why everyones hating5
>>
File: lacroix.jpg (31KB, 500x375px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
lacroix.jpg
31KB, 500x375px
>>718781415
posting an actual superior watch. fuck your rolex shit.
>>
File: IMG_0844.jpg (1MB, 3264x2448px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_0844.jpg
1MB, 3264x2448px
my Omega Seamaster
Thread posts: 199
Thread images: 84



[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Top | Home]
Please support this website by donating Bitcoins to 16mKtbZiwW52BLkibtCr8jUg2KVUMTxVQ5
If a post contains copyrighted or illegal content, please click on that post's [Report] button and fill out a post removal request
All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from that site. This means that 4Archive shows an archive of their content. If you need information for a Poster - contact them.