[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | | Home]

what's on your mind, /b/?

The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.

Thread replies: 38
Thread images: 4

File: image.jpg (1MB, 3264x2448px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
1MB, 3264x2448px
what's on your mind, /b/?
>>
tbh? your tits.
>>
>>680164340
Whether you're shaved or not
>>
>>680164340
Right now? The idea of putting my dick between your juicy breasts.
>>
>>680164340
I'm wondering what your womb looks like
>>
>>680164340
Write 'Nate' on your titty to prove you're legit
>>
>>680164544
tbh you're not getting anything between those tiny things /:
>>
>>680164340
I want to titfuck as hard as I can.
>>
>>680164340
Why don't I have a qt 3.14 Asian gf
>>
>>680164340
y mah tits dont look as purty. >_<
>>
>>680164340
mooooooar
>>
>>680164541
this
>>
show your pussy, or GTFO
>>
>>680164731
post'm! :)
>>
Whether your of age or not
>>
>>680164685
Fuck off Nate, you've requested this in every fucking thread, either get a girlfriend or kill yourself
>>
>>680164731
Tits or gtfo. Also write 'Nate' on your titty to prove you're legit
>>
>>680164690
Still would be awesome just to rub my dick on them.
>>
>>680164731
SO...POST YOURS....
>>
>>680164725
Also if I should go to bed or Patti dark souls 3
>>
>>680164685
She has a time stamp you fucking cuck
>>
File: image.jpg (30KB, 236x284px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
30KB, 236x284px
>>680164813
You still mad your name is not as cool? Kek
>>
Nice tits. 8/10 would cum on, around and possibly into if I could find a way..

Would love to rate ass too
>>
>>680164911
Could've been posted on /soc/ you dingus. Gotta make sure it's legit :)
>>
>>680164917
If you're so cool then have your girlfriend write all over her tits, kiddo
>>
>>680164731
yeah
post your titsss
xD~~
>>
>>680165004
It says /b/ right on it you moron
>>
>>680165023
>>680164917
Shut up you fucking faggots, enjoy the tits.
>>
>>680165004
Never mind I see /b/ on it. Fuck it write it anyway :D
>>
Anyone got a brazzers account here ?
>>
My girl boobs too
>>
>>680164813
underrated post
>>
>>680165111
Yeah calm down Percy, I already said I saw it. Jeez
>>
>>680165191
aww!
love ur nails and tits. post more (*)(*)
>>
>>680164340
teetering between your tits and how the i got fucked up by one class in HS so now im trapped at a JC forever
>>
>>680164955
Sounds like a real virgin
>>
>>680164340

You know the rules gurl. Nice tits btw.
>>
File: FUCKINGPUKE.jpg (117KB, 720x960px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
FUCKINGPUKE.jpg
117KB, 720x960px
>>680165191
Those nails
Thread posts: 38
Thread images: 4





[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Top | Home]
Please support this website by donating Bitcoins to 16mKtbZiwW52BLkibtCr8jUg2KVUMTxVQ5
If a post contains copyrighted or illegal content, please click on that post's [Report] button and fill out a post removal request
All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from that site. This means that 4Archive shows an archive of their content. If you need information for a Poster - contact them.