[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | | Home]

Best rapper in the game at this moment. Come at me. inb4 50

The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.

Thread replies: 236
Thread images: 53

File: wtRxq_70.jpg (24KB, 512x512px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
wtRxq_70.jpg
24KB, 512x512px
Best rapper in the game at this moment. Come at me.

inb4 50 faggots post tupac
>>
File: kendric orange.jpg (112KB, 640x640px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
kendric orange.jpg
112KB, 640x640px
>>678904390
Well 2Pac isn't in the game right now, so I doubt that'd happen.

I'd say it's Kendric.
>>
rap is dead
>>
>>678904390
Kill yourself nigger-loving faggot.
>>
>>
>>678904961
Is this because of that stupid Gene Simmons interview or because you're retarded?
>>
tossup between bones and micky mirage
>>
Macklemore
>>
>>678906149
/thread
>>
Mac Miller, no question.
>>
>>
>>678904390
he good. idk if he the best tho
>>
>>678904612
As much as I hate him, I have to agree.
>>
https://www.youtube.com/watch?v=NHfWY0is3rE

/thread
>>
>>678907223
nooo
>>
>>678906299
>>678906149
Nice samefag there.
>>
Logic.
>>
>>678904989
/thread
>>
>>678904390
>>
>>678904390
rap. what the fuck are you? a nigger? GTFO.
>>
File: image.png (975KB, 620x618px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.png
975KB, 620x618px
He's in his prhyme right now
>>
Rittz...
/thread
>>
>>
>>678904390
https://www.youtube.com/watch?v=mZUOSRIross
>>
File: image.png (170KB, 244x247px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.png
170KB, 244x247px
This is about the only rapper Fetty Wap is better than... And that's barely.
>>
>>678908811
https://www.youtube.com/watch?v=6F__OzmToQ0
>>
Stitches or slim jesus
>>
>>678908641
Let me sharpen up my number two. Beta fuck.
>>
File: image.jpg (190KB, 750x1000px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
190KB, 750x1000px
MC Ride or lil ugly mane
>>
AZ's old music shits on every current and past rapper, including Nas, who is severely overrated.
>>
>>678904989
Shut up you worthless Nigger
>>
>>678904390
Chino xl, rhyme asylum, swollen members, tech9ine and jaooo

>>678908641
>>678908700

these are also excellent choices
>>
File: slash_thread.jpg (230KB, 1224x1130px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
slash_thread.jpg
230KB, 1224x1130px
/thread
>>
>>678909931
So subruban-tier?
>>
>>678910078
I lol'd
>>
>>678909931
Tech has gone to shit.
>>
kendrick, aesop, logic, tyler, frank, the list can go on
>>
>>678904390
Who is that dipshit?
>>
>>678904390
Is that fetty wap? Are you really calling that retarded nigger rap?

Jesus christ.

There's enough good wu tang and affiliated artists songs to last two decades. I don't even listen to rap anymore for the most part, but anybody listening to that tasteless, moronic shit deserves to get ass raped by that one eyed retard.
>>
>>678904390
Killrog deadeye is shit
>>
/thread
>>
Not a popular choice but I think he's got some creative shit
>>
File: 1460416452676.gif (551KB, 288x199px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1460416452676.gif
551KB, 288x199px
>>678910262

Go suck a dick.
>>
>>678909473
AZ criminally underrated and undeservedly overshadowed. Doe or Doe is dooe
>>
File: thugga.png (138KB, 302x299px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
thugga.png
138KB, 302x299px
thugga
>>
Since Tupac and biggie are gone the The best rapper in the game is Eminem. I don't think he really counts tho he's a rap god he's on his own level.

I like Fetty wap, Yelawolf, MGK, Hopsin and Snak The Ripper. Most rappers fucking suck these days.

BTW if Bros haven't seen it check out the Machild Vs Snak The Ripper diss videos. Snak fucking destroys madchild.
>>
>>678911285
L for bad trolling
>>
>>678910689
Drake is shit. And he's more hip hop than rap
>>
https://www.youtube.com/watch?v=fj8QftJ96wo fuck all y'all faggot ass niggers this is best rapper of all time
>>
File: VECJM8YrHtU.jpg (74KB, 600x600px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
VECJM8YrHtU.jpg
74KB, 600x600px
G*59 $uicideboy$
>>
>>678911083
Not the guy who said he went to shit, but he's not completely wrong. I still love techs shit, but it isn't nearly as good as his older music. Same goes for anybody who's been in the game that long, though, for the most part. One person can only come up with so much genius before they start to slide down the slope
>>
I like Trick Trick
But rap isn't the same as it used to be
>>
File: bladee.jpg (39KB, 512x512px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
bladee.jpg
39KB, 512x512px
If you don't fuck with bladee, I don't fuck with you.
>>
>>678908455
>pun
Royce is definitely at a high atm, best in his tier
>>
>>678911285
White nigger
>>
>>678904390
>>678906987
>>678908209
>>678908455
>>678908641
>>678908875
>>678909473
>>678910078
>>678910689
>>678910917
>>678911083
>>678911281
>>678911906
I like Fetty Wap b4 he gouged his eye out

https://www.youtube.com/watch?v=IdclkOJqaRw&nohtml5=False
>>
>>678904390
Logic.
>>
>>678904390
>>
File: image.jpg (3MB, 3264x2448px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
3MB, 3264x2448px
>>678904390
Madlib.
Actually listen to some fucking hip-hop before you start fucking faggot threads like this
>>
>>678912456

Saw Die Antwoord live last year, probably one of the most insane live performances I've ever seen, so many girls with they titties out
>>
>>678904390
Your comment has been e-clipsed

https://www.youtube.com/watch?v=vRMQExIxwss&nohtml5=False
>>
Nick Grant has done some really nice live bars on some different hip hop radio shows/pod casts. Plus the Royalty remix with Big Krit and Killa Mike is crazy good.
>>
Lil dicky GOAT of Jewish rappers
>>
you're all retarded
>>
>>678904390
Raindrop
>>
>>678905542
agreed
>>
File: VIW9lB9.png (368KB, 600x538px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
VIW9lB9.png
368KB, 600x538px
>>
>>678911281
real 1 detected
>>
File: 1447600170693.jpg (65KB, 600x516px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1447600170693.jpg
65KB, 600x516px
>>678904390

> implying rap is, in fact, "good"
>>
>>678916021
implying anybody has ever loved you
>>
>>
>>678904989
Basically
Rap = Garbage
>>
>>678916897
Nice meme
>>
>>678911542
fucking trash
>>
>>678907171
Why would you hate kendrick? Fucking smut
>>
>>678904390
ugly ass talentless fuck, who doesn't even making music
>>
Why does everybody hate on hopsin? He's talented.
>>
>>678918000
Got his start opening for the rapper I hate most in this world. The Game. Call it petty but when your start is from that fuck, don't care how good you are I'm not going to like you.
>>
>>678919187
You mean the black Eminem?
>>
>>678912228
You mean before the glaucoma?
>>
>>678920140
Do you hate his personality or his music? The Game makes dope music
>>
>>678911285
Eminem is a has been, last two albums were trash.
>>
Rap is fucking shit.
Come up with a catchy beat and play it through the entire song, think of lyrics that rhyme and make you sound cool. Put the beat behind your talking, talk fast. Profit.
>>
>>678904390
Drake or Kendrick or J Cole
>>
>>678921279
Fuck off with Drake. Kendrick is good. Cole is alright too.
>>
>>678921039
Recovery and Relapse were bad but MMLP2 was pretty good. He's not a has been, he's just trying to do something interesting with his art.
>>
>>678911083
Been down since Anghellic. He really peaked with K.O.D., everything between then and his last album were pretty good but not great. I remember hearing that a new album was coming out, saw all the people that were going to be on it. Thought this is going to be fucking amazing. Only one song had his vibe and everything else was garbage or commercialized bull shit.
>>
>>678920944
Google the game freestyle.
>>
>>678904390
chief keef famous dex > fetty
>>
>>678922244
You mean go pop?
Not do his own thing like he used to and just do what everyone else is to make money.
>>
The one who makes the most niggers go out and kill each other
>>
>>678914673
Underrated post
>>
>>678922624
Thats too vague, what am i searching?
>>
>>678923022
T-pain?
>>
>>678921164
Rock
>play the same couple of chords over and over
EDM
> watch me play on my computer
I could continue but I'll quit feeding you.
>>
>>678923170
Same verse over and over
>>
>>678908209
my ninja!
I've had "Rings" on repeat for the past three days and damn son!
>>
File: madvillan.jpg (6KB, 225x225px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
madvillan.jpg
6KB, 225x225px
>MFDOOM
>>
File: image.png (4MB, 1242x2208px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.png
4MB, 1242x2208px
The Game been on point from Westside Story to El Chapo
>>
>>678911542
THIS 2
>>
>>678905542
i loved the narrative in wolf and bastard

too bad cherry bomb was shit
>>
>>678923470
For radio shows? A lot of rappers do that, its not like he rehashed it multiple times throughout his discography
>>
>>678912228
Congrats i made a cookie just for you because you're soooo original. Fuck off none of you know real rappers. Fucking mainstream fuckboys fuck all of you.
>>
>>678923943
Not just radio shows, had "a battle" where he rhymed it, not just radio shit.
>>
Anyone listen to Busdriver?

https://m.youtube.com/watch?v=HHM62T8TLHA

He's the guy that did Imaginary Places if you played Tony Hawk Underground
>>
>>678923793
This guy gets it.
>>
>>678904390
You mean the same guy that has two songs that use the same lyrics on the same cd?
>>
>>678923793
Madvillain is fantastic. DOOM and Madlib are a good duo
>>
>rap

>best
>>
Rob Sonic
>>
>>678923388
All music is shit, worthless, pathetic and easy to make. It's just that some music isn't as shit as other music.

nice dubs.
>>
>>678925148
Calm down faggot.
>>
>>678924741
Mf doom is madlib dumbass.
>>
File: 1459027172165.gif (92KB, 500x376px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1459027172165.gif
92KB, 500x376px
>>678924897
This guys got the right idea.
>>
ITT: Suburban white kids
>>
>>678925435
They're different people.

Try again.
>>
>>678926070
No, you're mistaken.
>>
>>678925148
You must be a lot of fun
>>
https://www.youtube.com/watch?v=zjyIBkk5HTQ
>>
File: eminem-fuckyou.gif (428KB, 349x243px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
eminem-fuckyou.gif
428KB, 349x243px
>>678904390
The ONLY good rapper is Eminem.
>>
>>678907529
smh when are people going stop dicking riding Logic
>>
>>678927865
fucking white boi
>>
File: image.jpg (38KB, 389x597px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
38KB, 389x597px
>>678910078
>>
>>678925435
>MF DOOM is Madlib
Please do some research on some music
>>
File: Cover.jpg (56KB, 500x500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Cover.jpg
56KB, 500x500px
>>
Kendrick lamar
https://www.youtube.com/watch?v=fUYAF4tCEzc
J cole
https://www.youtube.com/watch?v=fwux1A5hBdQ
Schoolboy q
https://www.youtube.com/watch?v=7iJDXIOk0bg
Jay rock
https://www.youtube.com/watch?v=fk10RoZV4fw
Joey Bada$$
https://www.youtube.com/watch?v=DcT6-wcDuJc
A$AP FERG
https://www.youtube.com/watch?v=Q2foQwkKQgc
>>
File: will_smith.png (318KB, 600x387px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
will_smith.png
318KB, 600x387px
All y'all niggas suck for not mentioning this God.
>>
>>678926460
>trying this hard to cover your mistake
>>
>>678928664
This guy gets it. Trap lord shits on rocky.
>>
File: 2-Chainz-Net-Worth.jpg (457KB, 3000x1853px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
2-Chainz-Net-Worth.jpg
457KB, 3000x1853px
Let us not forget about the king of Ad libs
>>
>>678928926
Id throw in Isiah rashad
>>
>>678929077
Whatever. Stay ignorant fuckboy. Nice dubs btw.
>>
>>678928664
my favorite of ASAP MOB... Ferg is just straight hype
>>
>>678929395
he released some real good shit in the past but wouldnt say the best in the game.. needa full album from him
>>
File: jack-laugh.gif (478KB, 244x199px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
jack-laugh.gif
478KB, 244x199px
>>678928348
You mad that a white guy is the best rapper of all time and did it better than any black man?
>>
>>678930015
no eminem hasnt released shit in the past 3 years.. how the fuck is he the best right now then? and his last album was weak as fuck. eminem was my favorite rapper for lik 5 years, everything from infinite to curtain calls was amazing but from then on was shit
>>
>>678913647
Actually a decent rapper

But there are a lot of actually good rappers out right now.

Kevin gates
Joyner Lucas
Flatbush, mostly juice and eric
Joey badass
This dude a.f.r.o about to bring hip hop back from the dead.
King Los
Ab soul
Waka has been gettin better too.
Been liking this dude cozz too
All the old guys still Killin it too like Ghostface, lox, mostly jada. Luda dropped some hard freestyles somewhat recently. Can go for days
>>
Rappers get surpassed by other rappers all the time. Everyone's a critic with an opinion.
>>
>>678930633
/thread
>>
Pfff the latin rap kick the ass to USA Rap
>>
File: big boooys.jpg (62KB, 960x720px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
big boooys.jpg
62KB, 960x720px
Dunkis, or go home.
>>
Crudbump is superior
>>
>>678908209
the god is back
>>
im from the uk, they have a rap genre called 'grime'. i seriously recommend all you usfags to listen to a rapper by the name of Devilman. many keks in his lyrics
>>
yall needa get with the times
https://www.youtube.com/watch?v=rzc3_b_KnHc
>>
Xavier wulf, Bones, Chris Travis and Eddie baker. Thats all.
>>
MF DOOM
>>
>>678931935
nigga we know MF DoOM is a legend in the game but we talking ATM
>>
>>678905868
How did we go from Tribe Called Quest's electric mind relax to whatever the hell was on the radio the other day when the guy was count rapping, i kid you not, he was count rapping.

I dun came from store word. my candy paint yellow


It was like listening to a retarded child reading Dr Seuss while mastrubating.
>>
File: TPAB.jpg (55KB, 500x300px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
TPAB.jpg
55KB, 500x300px
>>678904612
Agreed. To pimp a butterfly was fucking amazing. Should have gotten best album.
>>
>>678932561
motherfucker you cant base a whole genre off one song you heard from the radio. there are countless artists out now who are making quality music in all genres, you just have to look for it
>>
>>678904390
this little nigger
>>
File: 1458051462818.jpg (264KB, 951x443px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1458051462818.jpg
264KB, 951x443px
>>
File: image.jpg (9KB, 500x500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
9KB, 500x500px
no one can top Nav
>>
File: 20160306_204159-1.jpg (3MB, 2274x2199px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
20160306_204159-1.jpg
3MB, 2274x2199px
>>678933384
Haha nice memed mate.
>>
I'm the best rapper, bitch
Watch me Chuck all of your favorite MC's in a ditch
>>
>>678931920
SESH
>>
>>678932864
There are a few that I still find, palatable. Not going to list them here but let us say they're a throw back to the art of making sense. Not this nursery rhyme bullshit you hear being played these days. And that goes triply so for anything Little Wayne has done. Everything that comes out of his mouth is pure trash. He was witty in probably one of his songs, 6 feet bunch, I think.
>>
File: image.gif (2MB, 500x281px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.gif
2MB, 500x281px
Nah $uicideBoy$
>>
>>678934006
Lil wayne isn't even relevant right now. Now it's drake, future, fetty wap and all those artists that don't even rap properly.
>>
>>678934103
All I see is a cool degenerate.
>>
>>678905542
lmao no one listens to this lame ass nigga anymore except the white hype beast faggots that never grewup
>>
Fucking niggers - they will always be objects of ridicule and they go out of their way to earn it. Keep jabbering on monkeys! Nobody will ever give shit except to laugh at you
>>
Kendrick would probably be the most decent rapper with mainstream attention
I'd personally go with Kanye, even though TLOP was hit or miss, Kanye still knows how to make contemporary music

Drake doesn't count for shit, that faggot is a popstar, not a rapper. Plus his have lyrics have noticeably gotten more shit, probably dropped his ghost writers
>>
>>678923793
doom gets no attention for the caliber of rapper/producer he is. GodMC
>>
You must have forgotten about drake and future hendrix
>>
File: 20160314_162050-1.jpg (731KB, 1650x1342px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
20160314_162050-1.jpg
731KB, 1650x1342px
>>678934611
Haha nice memed mate
>>
>>678934795
Agree
>>
>>678934006
>Little Wayne

The fuck is wrong with you
>>
>>678925435
>>678926070
>>678926460
>>678929077
>>678929420
lmao, why couldn't you have just googled it ?
>>
Stitches is the only acceptable answer.
>>
>>678910078
Fucking magnets
>>
>>678935424
fuck scientists how do they work?
>>
>>678904390
tupac
>>
>>678921473
Truth
>>
>>678909081
I LOVE SELLIN BLOOOOOWWWWWW!!!!!!
>>
>>678923022
Haha nice memed m8
>>
>>678935199
It was only bait.
>>
File: IMG_20151113_201919.jpg (382KB, 1440x1440px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_20151113_201919.jpg
382KB, 1440x1440px
>>678921164
Haha nice memed friend
>>
>>678904390
https://soundcloud.com/hamburgerhelper/sets/watch-the-stove
>>
File: IMG_20151112_223131.jpg (385KB, 1420x1420px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_20151112_223131.jpg
385KB, 1420x1420px
>>678916021
Haha nice maymayed matey
>>
Kendrick wins, everybody can go home now
>>
>>
>>678910917
This
>>
>>678912456
Tastes like fish, smells like chicken..
>>
>>678934238
Wayne sucks but not like Drake. Drake's the smell, essence and the embodiment of the foul stuff that makes shit repugnant.

>>678935007
I have no quarrel with you sir, so as you were, nothing to see here.
>>
File: image.jpg (333KB, 1242x1425px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
333KB, 1242x1425px
this one is the truth
>>
No ones talking about A$AP Rocky
>>
>>678937428
He's sus
>>
>>678937320
>>678937320
all those rappers are fucking corny. just because your lyrical doesnt make you a good rapper, just means you know how to write.. its how you deliver it that makes you recognizable
>>
>>678937320
all those niggas fucking suck. If anyone thinks these people are legit they're fooling themselves.

Fucking Pouya raps about THE SAME SHIT in all of his songs.
>>
>>678937428
i prefer A$AP ferg over rocky
https://www.youtube.com/watch?v=Q2foQwkKQgc
>>
>>678904390
Monty Zoo is better than Fetty IMO
>>
>>678924623
Pulmonary palimpsest
>>
Literally anyone that posted a white person in this thread automagically qualifies as instabetacuck. Being a fan of white rappers is a sign of mental illness, self-loathing, and a confirmation of utter uncoolness. You have no life if you literally listen to white rappers. You are a backpacking faggot. That is all. Literally look at all of the people you know, and/or yourself, if you actively listen to white rappers. You are either poor, stupid, white trash, a wigger, a useless stoner, or any confirmation of the aforementioned.
>>
>>678906443
No one is even a close second compared to Mac
>>
>>678923793
First time I heard of this dude was through adult swim..
>>
>>678911542
this
>>
File: image.jpg (59KB, 980x551px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
59KB, 980x551px
lil' yachty

/thread
>>
>>678931828
Looks like he has downs, kek
>>
>>678938207
look you cock smith if it was not for bubba sparks we would not have BOOTY ROCKING EVERY WHERE and go fuck your self for think your race gives you talent you mac using fuck
>>
File: XFOXWM1UbtBo.jpg (100KB, 629x371px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
XFOXWM1UbtBo.jpg
100KB, 629x371px
Father
>>
>>678931132
I'll give you that one.
>>
>>678938207
I bet you are some white guy who thinks he is a rap aficionado
>>
>>678938207
idk man.. i listen to all hip hop and eminem from infinite to cutain calls was good. brother ali is okay. but other than that they are all corny as shit.. i dont even know what to classify mac miller as
>>
>>678935264
Whatcha gonna do with it?
>>
>>678921164
I know you won't even read this but I love when people try to say this who haven't even heard people who sample jazz and blues or even make their own beats using an actual drum and bass, on top of that besides some lyricists using actual music for the instrumental you have people like Kendrick who are almost transcribing their poetry onto the music which is pretty talented if you ask me
>>
File: 1456112288733.jpg (205KB, 600x400px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1456112288733.jpg
205KB, 600x400px
>>
>>678904390
Lupe Fiasco and it's not even close.

>>Conscious rap > shitty ass trap music
>>
>>678904390
stitches
>>
>>678937320
lmao, lyrics are only one dimension of rap and even then these niggas are mediocre as fuck

try again faggot
>>
>>678939761
Ahh yes excellent choice! I can really tell which artist you're trying to convey you like and/or is good with this pro-level image! The pixels tell such a tale! Good show! Faggot!
>>
>>678936426
No
>>
>>678939904
Oh god, are you one of those white or Asian backpackers that talks to people about the "pillars of hip hop?" I'm barfing already.
>>
>>678939712
>Kendrick Lamar
>raps about weed pussy and money
>poetry
>>
File: 1435644821918.jpg (89KB, 640x640px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1435644821918.jpg
89KB, 640x640px
BONES is the best atm
>>
>>678939802
lol "conscious rap"

Lupe's been mediocre for years now. Just an old has been, his beats and his flow sucks ass
>>
You're all wrong, it's Young Thug
>>
>>678939712
only hipster or edgelord cant acknowledge kendrick.. or beta cocks who only listen to fucking metal or green day ( i love green day)
>>
>>678940166
Fucking this
>>
>>678940253
Lol
>>
>>678940085
https://www.youtube.com/watch?v=xtIr8k4eC7o
https://www.youtube.com/watch?v=6xRerLLcJvY
https://www.youtube.com/watch?v=3gThiEx7NZQ
https://www.youtube.com/watch?v=EwsEjzseESI
and many more...
>>
>>678904390
10 artist better than this faggot
>Tech N9ne
>Hopsin
>Jarren Benton
>G-mo Skee
>Eminem
>Cryptic Wisdom
>Brotha Lynch Hung
>Twisted Insane
>Dizzy Wright
>Jamie Madrox

Now stop listening to faggots
>>
>>678940015
wtf is a pillars of hiphop? im just not a faggot that walks around claiming 'muh'lyrics, ah fuk so conscious and deep'
>>
>>678940485
I'm so glad you posted these so I don't have to fucking hipsters who think hating a good musician cause he's a "rapper" is cool
>>
>>678940520
HAHAHAH Hopsin
oh man, come back when you grow out of your teenage angsty rap phase
>>
https://soundcloud.com/couchtruthing/im-so-high

nigggggger
>>
>>678940222
And Fetty Wap is better? Give me a break. Lupe's flow is better than half of the artists in the game right now. His music has been shit lately because his label is shit and he hates making music for them. Once he's free to do what he pleases he'll come back in a big way, I promise you that.
>>
>>678910917
Winner.
>>
>>678912456
Kill yourself.
>>
>>678940835
never said Fetty was better, OP is obviously baiting
Lupe has good freestyles still but hasn't been making good songs for years
>>
File: cover.jpg (33KB, 500x500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
cover.jpg
33KB, 500x500px
Hottest mixtape out rn
>>
File: 140027839104_PM.png (573KB, 663x598px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
140027839104_PM.png
573KB, 663x598px
>Best rapper in the game
>no one said Stitches

This guy made a rap remix to Adele's Hello song
>>
>>678930015
Retard alert
>>
>>678941416
Yeah if you are into nigger music
>>
WHY THE FUCK ARE WHITE PEOPLE ALLOWED TO HAVE OPINIONS ON RAP?

FUCK YOU /B/ STOP TRIGGERING ME
Thread posts: 236
Thread images: 53





[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Top | Home]
Please support this website by donating Bitcoins to 16mKtbZiwW52BLkibtCr8jUg2KVUMTxVQ5
If a post contains copyrighted or illegal content, please click on that post's [Report] button and fill out a post removal request
All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from that site. This means that 4Archive shows an archive of their content. If you need information for a Poster - contact them.