[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | Home]
4Archive logo
What games allow me to overcome the odds...
If images are not shown try to refresh the page. If you like this website, please disable any AdBlock software!

You are currently reading a thread in /v/ - Video Games

Thread replies: 46
Thread images: 13
What games allow me to overcome the odds no matter how stacked they are against me in a way that seems like I just did an asspull?
>>
i fucking hate samoa and all the cannibal niggers it bred

fuck everyone from samoa

roman reigns
the rock
usos
samoa joe
tamina
superfly
yokozuna
rikishi

just nuke the fucking place
>>
>>322780980
lmao
>>
>>322780980
But they will whoop your candy ass!
And you can BELIEVE THAT!
>>
File: baleedat.webm (695 KB, 500x441) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
baleedat.webm
695 KB, 500x441
Shadow of Rome on PS2 does.
>>
2k16 on pc when
>>
>Roman Reigns is gonna bury the whole roster
>Brock Lesnar or HHH is gonna win the Rumble
>shenanigans occur at Wrestlemania

Screencap this
>>
Not even cena was booked like this
>>
File: 1418720321360.jpg (3 KB, 110x125) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1418720321360.jpg
3 KB, 110x125
is WWE still shit?
>>
>Changing the Rumble into "Roman buries most of the roster: The Match"

WWE is fucking shit.
>>
>>322783654
Yes, but they just signed AJ Styles last night so it'll be less shit soon.
>>
sup /woo/
>>
>>322783654
RAW/Smackdown? Yeah
NXT? Nah, thats some good shit
>>
>coconut niggers
please go
>>322780980
Joey Samoey is the only non-cuntish one from these 2bh
>>
Then Roman Reigns uses his amazing strength to eliminate Nakamura, AJ Styles, Doc Gallows and Karl Anderson all at the same time becoming a back to back Rumble winner.
>>
File: 230841.jpg (3 MB, 1680x2129) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
230841.jpg
3 MB, 1680x2129
Every JRPG ever
>>
why is everybody talking about reigns winning the rumble, isn't he still the champ?
>>
>>322787657
The championship is being defended in the Rumble itself this year.
>>
>>322788032
wtf
literally retarded
>>
File: romanlol.gif (1 MB, 500x407) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
romanlol.gif
1 MB, 500x407
>Implying Roman is going to win.
>Implying he's not going to lose the belt at the Rumble.
>Implying it's not going to be used to build up YET ANOTHER stupid Authority angle
>Implying he's not going to win it back at Wrestlemania
>>
>>322788210
To be fair, they did it before in 92.

But it's not all that interesting either way because, regardless of what the Rumble is for and who wins, the end game will always be Ramen walking out of Wrestlemania as champ.
>>
>>322783778

>Implying AJ Styles won't be mistreated like every fucking piece of non-brown talent they've signed in the last 3 years.
>>
>watching anything but NXT
Kekerino bobino senpai
>>
>>322788640
>not watching lucha underground
top jej
>>
>>322788290
>implying brock isnt gonna win it
>implying brock isnt gonna defend it from roman at fastlane
>implying brock wont face jeriGOAT at ww32
>>
>>322783654

Raw at least has ONE decent match per show and if anything fails, a passable New Day promo.

Everything else, boring.
>>
File: Jeridad.jpg (44 KB, 645x370) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Jeridad.jpg
44 KB, 645x370
>>322788786

Go back to Toronto Jeridad
>>
>there are people who are triggered by the thought of based Reigns winning the rumble

18+ Have sex
>>
File: 1451835002884.jpg (41 KB, 338x452) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1451835002884.jpg
41 KB, 338x452
>>322789229
>Reigns
>based
Fucking marks
>>
>>322790319
>people cant enjoy wrestling and its stories
>he cant suspend his disbelief
Fucking smarks
>>
File: fuckingover.jpg (116 KB, 524x808) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
fuckingover.jpg
116 KB, 524x808
>>322790635

>Implying Reigns is enjoyable to watch
>Implying his story isn't crap
>Implying CM Punk wasn't right about everything
>>
File: vince.png (234 KB, 512x384) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
vince.png
234 KB, 512x384
>final boss keeps handing you opportunities while acting like he's fucking you over
>>
>>322781203
cringed
>>
>>322793189
Are you a child?
>>
Maybe they'll let Bryan get it?
>>
So he's gonna lose the belt then? Because there's literally no reason to enter the rumble if he's the champ.
>>
>>322789086
>I'm from fucking Winnipeg you idiot!
>>
>>322780980
CM Cuck pls go
>>
>HHH vs roman at rumble
>this way reigns doesn't ruin the rumble

wow was that so hard?
>>
>>322790986
Punk was shit. He literally has no strength to lift heavy people and his moves are flaccid as fuck. I don't care how much they hurt in real life, they're not fun to watch because they have no impact. Plus, he was a whiny bastard who completely refuses to pay tribute to those who've paved the way for him.
>>
>37 replies, 3 are videogame related and on topic

it sure is neo/v/ in here
>>
>>322780126
Samurai Warrios 1 Xtreme Legends.

Play as Imagawa Yoshimoto.
>>
File: 1334718692631.jpg (445 KB, 816x1119) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1334718692631.jpg
445 KB, 816x1119
>>322780126
You can solo entire armies alone in Mount & Blade if you have the right equipment
>>
>>322783778
Yeah, if they keep him on NXT. Keep all those new guys who've just been signed away form the main roster.
>>
NEW DAY ROCKS
>>
>>322780126
Hotline Miami 2 does this more than any game I ever played. A lot of people complained about it being too hard and with bad enemy placement and such, but I loved it because it felt like I was fighting against ridiculous odds
Thread replies: 46
Thread images: 13
Thread DB ID: 379814



[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Home]

[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Home]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the shown content originated from that site. This means that 4Archive shows their content, archived. If you need information for a Poster - contact them.
If a post contains personal/copyrighted/illegal content, then use the post's [Report] link! If a post is not removed within 24h contact me at [email protected] with the post's information.