[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | Home]
4Archive logo
holy fuck
If images are not shown try to refresh the page. If you like this website, please disable any AdBlock software!

You are currently reading a thread in /tv/ - Television & Film

Thread replies: 246
Thread images: 35
File: p9127721_d_v7_aa.jpg (147 KB, 480x720) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
p9127721_d_v7_aa.jpg
147 KB, 480x720
holy fuck
>>
Someone post the webms. You know the ones
>>
The feel bad movie of the year
>>
>>64749734
>needing a movie to feel bad
>>
>>64749787
the feel worse movie of the year
>>
>>64749291

how was she cool with doing this movie
>>
>>64749291
Matt Smith was pure cringe.
>>
>>64749291
if this was a man and a little girl it would be banned
>>
Post more Eva pics
>>
I still don't know if I actually enjoyed that movie or not.
>>
>>64749291

What bothered me the most is that she didn't age at all from start to finish. There were probably 20 years between the middle of the movie and the end (the time for the kid to grow up), but she looks exactly the same.

0/10
>>
>>64749986
>yfw you see pics of her at the start of her career compared to now
>>
it gave me weird feelings for days
>>
>>64749896
but it isn't, so it's not.
Take your lumps.
>>
>>64749986
She doesn't though
>>
>>64749896
How many times has Lolita been adapted to film?
>>
>>64749291
I want to fill her womb.
>>
File: mommy.webm (3 MB, 1920x816) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
mommy.webm
3 MB, 1920x816
>>
>>64749291
>Matt Smith
Not interested tbcauhwyf.
>>
>>64749787
usually i don't feel anything at all m8
>>
>>64749291
alright, i'll bite, what the hell is this?
>>
>>64750189
Incest.

Her son fucks and impregnates her
>>
>>64750125
the real semen demon
>>
>>64750201
I though 4chan likes that stuff.
>>
>>64750245
/tv/ adores this movie. You can't make an Eva Green thread without webms from this movie getting spammed.
>>
>>64750245
>/tv/
>4chan
In case you didn't notice most people here are newfags from tumblr and reddit, it's literally a normalfag containment board.

People from 4chan like it, there's newfags that say it's creepy.
>>
>>64750201
>>64750189
More than that. Her bf dies so she takes his DNA and impregnates herself with it. She gives birth to a clone of her bf and start to molest him from early age.
>>
>>64750307
though /sp/ and /b/ were containment boads
>>
>>64750337
That's hot
>>
>>64750337
that kid was living the dream
>>
>>64749291
Thanks for this thread. Will dl and watch this movie tonight.

Mom son incest is my fetish.
>>
File: 1424701368716.png (109 KB, 360x340) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1424701368716.png
109 KB, 360x340
>>64750125
Christ
>>
>>64750369
/sp/ is decent, /tv/ is far worse
>>
>>64750337
sounds like this movie has plenty of womb for improvement.
>>
>>64750501
do they still have breakfast threads?
>>
>>64750201
To elaborate, he's not her son. He's a clone of her boyfriend that died in an accident years before.
>>
>>
>>64750633
She gave birth to the clone and raised him from infancy. She is his mother.
>>
>>64750125
that'd be hot if he were a more developed teenager
>>
>>64750681
Technically yeah. It's a very strange movie.
>>
>>64750666
>>64750125
Do you think the actor knew what's going down?
>>
i NEED to suck her tits
>>
>>64750369
>>64750501
/sp/ is kinda normie by default. Not much room for 4chan ideals in that topic. /b/ is meant to be the general [lel] area of 4chan, a common discussion ground, but ended up becoming a shit-pit with a sort of theme of its own. It's full of normies now due to internet spread and fame, not to mention most of the greentext stories. /tv/ is kinda like /sp/ except it has a bit more room for 4chan mentality [exhibit A-this movie], yet has plenty of room for normie ideals as well, so it's a bit of an odd mix.
>>64750762
What tits?
>>
>>64749896
Go back to Reddit

There is NOTHING wrong with older women and younger boys
>>
File: 1446440900063.jpg (10 KB, 320x320) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1446440900063.jpg
10 KB, 320x320
>>64750810
>4chan ideals
>>
>>64750814
>>64749896
Obviously pedophilia is wrong and everything, yeah, but in fairness this chick wants to fuck her son because it's her husband. still fucked up, granted, but a bit titchy. If the movie had an older guy, odds are he'd be licking his lips and thrusting his hips at a flat chest, and people would see it as just a sexual thing. Plus it's kinda hard to have a guy clone his wife through birth...
>>64750867
If you have a point to make, you haven't made it.
>>
>>64750912
Woman/boy harms no one

Shouldn't even be in the same category as pedoshit desu
>>
I don't understand. What is this movie all about?
>>
>>64750369
/tv/ is the designated shitting street of 4chan. /b/ is the ganges.
>>
>>64751021
real life /ss/
>>
>>64749291
Is this movie worth my time or is it just a pretentious shit?
>>
>>64750712
>doesn't like /ss/
GET OUT!!
>>
>>64751060
It's legit good faps aside
>>
>>64750944
you are an idiot
>>
>>64750944
It harms the minor that's too young to fully consent. Though at least the little boy doesn't get vaginal trauma. Unless she's into analplay...
Either way, the whole "men can't get raped" thing is way wrong. I don't feel like debating it, especially on here.
>>
>>64751086
Prove me wrong, reddit
>>
>>64751109
My hurt fee fees are all the proof i need
>>
>>64751090
>implying getting "raped" as an /ss/ isn't the best childhood experience you can have

Dude...
>>
>>64750912

>a plot device excuses pedophilia

Wew lad
>>
>>64751187
It's a film. Are you an American soccer mom?
>>
>>64751187
It's not pedo tho
>>
File: 1440384984569.jpg (536 KB, 1590x2164) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1440384984569.jpg
536 KB, 1590x2164
>>64749291
What kind of fucking lottery do you have to win to get a role like this.

Lucky shit.
>>
>>64751109
>Loli is bad
>thinks he's not himself the reddit
Oh boy
>>
>>64751187
>excuses
Never claimed it justified it. Dam she a freak. But yeah, no, it's bad. I was just saying it ain't really a movie about some chick that likes to fuck kids, but rather a movie about a chick that likes to fuck husband-shaped adolescents.
>>64751172
Kids that age don't even care about sex, anon. usually not to any full extent at least. Eitehr way, A) sex isn't everything, anon. Calm your dick. And B) you can admit that being raped is awful. Nobody would sincerely fault you for saying that, even if you don't slap on a "no homo" to the end. Anyone who calls you out for it is a shit anyway.
>>
>>64751214

>Pedophilia in a film is excusable

Are you a Muslim perhaps? Rape any little boys lately?
>>
reading this thread it looks like i'm going to watch this movie
>>
>>64751263
lmao this, only newfriends and ledditors hate cunny
>>
>>64751320
You know there are movies about genocide and mass murder and nuclear holocaust and what not
>>
>>64751187
>>64751320
Literally anything is excusable in a film. Gang-raped dead grannies are allowed in film. Thats why its film. You can put anything into a film.
>>
>>64751294
>Kids that age don't even care about sex, anon. usually not to any full extent at least.
Well kinda true but they still care about sex. And diddling. Children diddle each other all the time all over the world. I speak from personal experience.
>>
>>64751187
>Movies are real life
Will you sign my petition to stop unobtanium mining on pandore?
>>
>>64751294
>Kids that age don't even care about sex, anon
confirmed for never being 12.

12 years old are horny little shits. I was, and you were too
>>
>>64751294

>it ain't about a chick that likes to fuck kids

Except it literally fucking is. A stupid "hurr durr it's her husband reincarnated" plot device doesn't change a damn thing. She's fucking a little kid.
>>
>>64751320
>Murder in a film is excusable

Are you a muslim perhaps? Bomb and buildings lately?
>>
>>64751373
You talk about fucking kids a lot, dont you?
>>
>>64751373
she doesn't fuck him tho dumb pleb till he's older
>>
File: 1408130291630.jpg (107 KB, 680x451) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1408130291630.jpg
107 KB, 680x451
>post yfw redditors think films are real and that an actual child was molested to make this movie
>>
File: 1424309649861.png (142 KB, 415x367) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1424309649861.png
142 KB, 415x367
>>64751255
I would cum before I even got the panties off
>>
>>64750125
uhhhh wats dis motion picture about senpai?
>>
>>64751393
>murder
>muslims
good joke, whitey.
>>64751373
Yeah, she's a babyfucker, but I'm saying it ain't a movie about a chick who, in general, gets off to little boys having pillow fights. She wants to fuck one kid in particular for horrible plot reasons. Guys are huge pedos, so a movie with an older man, even with that plot involved, would just seem like ToddlerDick 2:electric boogaloo
>>
>>64751320
>he goes on 4chan to cry about being offended by movies
lmao, kid
>>
>you will never be bullied and raped by cunny Eva Green
>>
>>64751480
weak b8, anyone who falls for this is officially a retard
>>
i haven't seen it, but how come she seemingly didn't age? was there some sort of sci-fi rapid growth thing going on with the kid? becasue as far as i know he grew to the same "age" as her?
>>
>>64751480
The inverse would be something like the orphan.
>>
>>64751090
harm is a social construct, it is fact that nailing a older woman especially as hot as eva green is an accomplishment by social construct, therefore there is no harm

so by your argument, no harm no foul
>>
>>64751548
>harm
>social construct
>ow my leg
>lol shut up, faker
?????????
>>
File: 1451323092781.png (305 KB, 374x429) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1451323092781.png
305 KB, 374x429
>>64750503
>>
>>64751502
If you have a point to make...
>>
>>64751564
>all harm is physical

i'm sorry is the train of discussion going to fast for you? should I slow it down? choo chooo chooooo
>>
File: Sp6ylLS.gif (498 KB, 500x252) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Sp6ylLS.gif
498 KB, 500x252
>>64751255
>>
>>64751594
His point was that it was weak b8.
>>
>>64751594
Don't ever fucking reply to me again unless you're contributing to the thread.
>>
>>64751612
>all harm is physical
no, but according to you, harm is a social construct.
>>
>>64751618
>>64751620
Oh shit the muslim got rekt. You got rekt son! Go back home kebab nobody likes you you filth
>>
>>64751594
>If you have a point to make...
I see it all the time. Is this one of those new "meme jokes"?
>>
>>64751652
>oh shit he caught on to me, let me move the goal post back
>haha ya dodged another one
>>
>>64751656
Don't ever fucking reply to me again unless you're contributing to the thread.
>>
File: rdZ43Ph.gif (2 MB, 450x356) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
rdZ43Ph.gif
2 MB, 450x356
>>64751710
Cuc├╣!!
>>
>>64751618
>>64751620
>no point at all
Alright, sure. Not Muslim by the way. Way to go.
>>
>>64751676
>implying we're the same person
either way, you did say harm. No mention of what kind. It ain't a social construct either way.
>>
>>64751676
>make a mistake
>someone points it out
>N-NO YOU'RE WRONG
wew lad
>>
>>64751736
Don't ever fucking reply to me again unless you're contributing to the thread.
>>
>>64751773
>harm
you obviously dont know this, but for us civilized speaking people, there's a thing called context. this context is usually implied and not explicit. I know its difficult for someone with downs to read into subtle social cues but come on son you are embarrassing your mother

>>64751780
Don't ever fucking reply to me again unless you're contributing to the thread.
>>
>>64749291
My Power Rankings:

1. Saoirse Ronan
2. Blake Lively
3. Eva Green
4. Imogen Poots
5. Rooney Mara

Runner Up: Kristen Stewart

However, out of all of them, I'd let Eva Green peg my ass. Only woman in the world I'd let do that.
>>
>>64750125
SHIT NIGGA, DAMN
>>
File: Baitespeare.png (6 KB, 478x373) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Baitespeare.png
6 KB, 478x373
>>64751825
>point-dodging this hard
>still trying to keep up a serious appearance
wew
>>
>>64751825
this has nothing to do with context, you're just too much of an ironic meme shitposter to admit that you made a mistake. you're basically a child.
>>
>>64751825
>get completely BTFO
>start memeing

this is just getting sad now
>>
>>64750125
MUH DICK
U
H

D
I
C
K
>>
>>64750712
Fag detected.
>>
>>64751884
>so stupid has to use my post to reply to me

wewewew come up with something original

>>64751894
>>64751909
>get out on being a retard
>deny deny deny
>cant refute argument
>better call him a memer

Thank you for abandoning your position. I'm glad we have come the agreement that you are an utter fucking moron. Based on your post history, you are probably too stupid to understand what's happening so let me explain. Refute the argument, or shut the fuck up.

tl;dr Don't ever fucking reply to me again unless you're contributing to the thread.
>>
>>64750125
now post the scene where they fuck
>>
>>64752001
prease
>>
File: it's time.jpg (31 KB, 500x375) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
it's time.jpg
31 KB, 500x375
>>64751989
>get btfo
>unable to admit he was wrong
>instead of leaving the thread he keeps on posting shit memes
anon please.
>>
>>64751989
>thinks everyone calling him a retard is the same poster
lmao, you got fucking rekt son. Just leave the thread and move on
>>
>>64751989
>OMG DON'T CALL ME A MEMER
>proceeds to meme
>>
>>64752027
>>64752029
>america wakes up
>suddenly shitposting everywhere

interesting
>>
>>64751989
>my post
>anon invented wew
>still being this shit at arguing, if you can call it that
anon, I get that your mother never loved you. I get the feeling. You don't need to do this for attention, though. There are better ways.
Plus I only have so many bait pics. Would you prefer the classic, meme-y "Trollface" instead? would that be top kek enough for you?
>>
>>64752049
ya its almost like i didnt deny being a memer in any of my posts

hows does the world look on the other side of intelligence?
>>
Tbh the movie was kind of boring even if the premise was kind of hot and original. If she had gotten more naked in front of him as a kid I would've liked it more.
>>
>it's a wanting your mom episode
>>
>>64751511
please respond
>>
>>64750912
>Obviously pedophilia is wrong and everything

?
>>
>>64752226
Not sure, but I think she's just shit at aging and looks the same?
>>
>>64752053
>euros get out of work
>suddenly shitposting everywhere

interesting
>>
>>64752478
>europeans
>working
>>
>>64752084
>im such a memer xD

reddit pls leave
>>
>>64750125
post the more lewd ones damn it
>>
File: mommy cuddles.webm (3 MB, 1024x435) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
mommy cuddles.webm
3 MB, 1024x435
>>
File: confess.jpg (415 KB, 1280x720) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
confess.jpg
415 KB, 1280x720
>>64750912
>he fell for the males can be raped meme
>>
>>64752566
what a lil faggot
>>
>>64752566
My dick tells me to watch this movie, by mind tells me that nothing is worth seeing that much of Smith's body.
>>64752726
>the Everything Is A Meme meme
>>
>>64752781
listen to your dick anon
>>
>>64752853
but his body is so gross. especially in that webm. looks like they photoshopped his forehead-face onto a gangly teenager.
>>
WHAT THE FUCK ARE YOU RETARDS ARGUING ABOUT A DAMN MOVIE THATS NOT EVEN REAL, WHERE ARE THE EVA GREEN WEBMS WTFFFFF
>>
>>64752935
this desu
>>
>redditor gets BTFO and leaves the thread
thank fuck, can we get back to fapping now?
>>
>>64752935
>>64752967
pls
>>
>>64752935
damn right
>>
DUDE DISTURBING SCENES OF DEPRAVED SEX WITH STRONG INCESTUAL ELEMENTS AND HIGHLY AMBIVALENT MORALITY LMAO
>>
File: download.jpg (6 KB, 284x177) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
download.jpg
6 KB, 284x177
>It's an Eva Green and NOT son episode
>>
>>64754474
This isn't an edgy thing, it's a fetish thing.
Most taboo stuff is. It's also usually a matter of the idea itself, rather than the practice. I'm into it, but hell if I'd touch any of the ugly Mo'fs in my family.
>>
>>64754996
kek
>>
I'm going to need to see these webms.
>>
>>64755481
anyone?
>>
>>64749863
He always is.
>>
>>64756444
>>64755481

Watch the movie you fucking pleb.
It's good.
>>
>>64756755
I will, but I don't have access to anything but my phone for a few days so I'd really appreciate some cock-teasing.
>>
>>64755481
https://www.youtube.com/watch?v=WzdTgYJR5j0
>>
File: dinosaur tail.webm (3 MB, 1920x816) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
dinosaur tail.webm
3 MB, 1920x816
>>
>>64757068
fug
>>
This movie gave me the most uncomfortable boners.
>>
>>64757826
>uncomfortable
what are you, some kind of kinkless freak?
Bet you've never even heard of saline injections.
>>
>>64750912
Holy shit, I'm not usually one to do this, but you are such a Reddit cuck and have no idea where you are.
>>
>>64758197
Jokes on you, you can't be a cuck if you have nothing to get cucked with.
Either way, I've never even been on reddit.
>>
File: wew.jpg (1 MB, 5000x5933) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
wew.jpg
1 MB, 5000x5933
Whats going on here
>>
>>64759551
shit posting, pedophilia, and eagerness for porn.
>>
so what happens in the end? does the mom and son live happily ever after? they hook up?

not worth the watch if it's just some softcore h-novel where they don't end up fucking.
>>
>>64759651
I'm going to need that porn.
>>
>>64759658
The movie itself- from what I can tell from wikipedia, is about the loss and her cloning. She keeps wanting to fuck her son, with her son not knowing about his dad. He then gets a girlfriend, the mom gets jealous, grandma spills the beans about the dad. Then he fucks his mom.
>>64759702
we all do, anon. I'm starting to believe that the webms are figures of myth.
>>
>>64759551
redditors out of control
>>
>>64759551
straight shota
>>
>>64750754
or the parents... fucking weirdos
>>
>>64759789
if anything she was a surrogate for her dead husband's parents. it's not like she gave the clone anything of hers other than an incubator and life support system.
>>
>>64759892
Not really. The parents didn't want a clone baby, but she wanted a clone husband. She just chose to be the birther.
Not to mention, outside of genetics, she acted out the role of motherhood.
>>
>>64759877
>the parents
>implying parents of child actors care about what kinds of scenes their cash cows are in
good joke
>>
>>64750125

My dick is fucking diamonds right now.
>>
File: 4825826525.jpg (13 KB, 337x450) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
4825826525.jpg
13 KB, 337x450
>>64750912
>Obviously pedophilia is wrong and everything
Get the fuck out my board you fucking bigot. There's not a single biological reason to outlaw peadosexuality, the hatemongrels like you base your bigotry on petty morality invented by feminist dyke kikes from the early XX century.
>>
>>64750099
>>64750099
2 and both used adult woman acting to portray dolores.
>>
>>64750666
I was hard as fuck during that scene
>>
File: 1448313993276.jpg (24 KB, 399x388) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1448313993276.jpg
24 KB, 399x388
MORE WEBS

WHAT THE FUCK

REEEEEEEE
>>
>>64759942
he's not her kid though. he's a child she birthed and took care of. how she performed is of no consequence. genetically, he was a child of some one else.

couldn't watch the movie because of muh ethics but i think i'll brave to watch it in a bit. or maybe i won't. want to watch something else that isn't insulting to my sensibilities.
even though technically it shouldn't be.
>>
Redditors please go away and someone post more webms

>Eva will never be your mommy and bully you into submission
>>
>>64751710
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
>>
File: anon in womb.webm (3 MB, 1920x816) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
anon in womb.webm
3 MB, 1920x816
>>
File: anon in womb 2.webm (3 MB, 1920x816) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
anon in womb 2.webm
3 MB, 1920x816
>>
File: 1415632325345.webm (3 MB, 1920x816) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1415632325345.webm
3 MB, 1920x816
>>
File: 1408891435241.jpg (29 KB, 300x300) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1408891435241.jpg
29 KB, 300x300
>>64750125
>I can do whatever I want to you now
>go ahead
>>
File: 1415730196081.webm (3 MB, 1920x816) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1415730196081.webm
3 MB, 1920x816
>>
>>64760617
>>64760658
Does someone else enjoys pregnancy porn?
>>
>>64760775
You're not alone anon
>>
I saw this movie on an airplane
Haha top kek awkward as shit movie to watch with people
>>
File: b59.jpg (21 KB, 400x300) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
b59.jpg
21 KB, 400x300
>>64750666
>>64760702
>ywn wrestle with eva green

why even live
>>
File: Eva bath.webm (2 MB, 1920x816) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Eva bath.webm
2 MB, 1920x816
>>
>>64760617
>>64760658
Hourly reminder than no one will ever love you
>>
I just finished watching it 5 minutes ago.

What the fuck
>>
is this a good film to watch with my parents?
>>
>>64760062
The fact that it tears up little girls?
Either way, we're talking morals, not biology.
>>
>>64760327
There won't be any biological consequences, sure, but she fully acted as a mother, like I said. She was the mother figure, and therefore his mom, just like adoption, though I'm unsure how guardianship was treated legally in the film.
She still had a son that she wanted to fuck because the son was genetically her husband.
Even if she didn't fully see him as a son, he saw her as a mom.
It's pretty messed up building sexual tension between a kid and his mom.
>>
>>64761497
Do you like awkward situations?
>>
>>64761869
surrogates and adopted are not biological therefore any discomfort is applied by either the child, the surrogate or outsiders.

it's why step fathers and step mothers sometimes engages in sexual liaisons with their wards and can't be charged with anything. Remember a case of a girl, 17 who started a relationship with her foster father. mother divorced him, remarried, girl always loved foster father, saw him as the only man for her.
>>
>>64762041
Whoa
>>
>>64761020
I havent seen this. What liquid is in the bath? Milk? If it were water it would be clear.
>>
>>64762145
as i said, any and all discomfort is what we bring to the table and not necessarily is warranted seeing as how no obvious crime was committed.
>>
>>64762164
she's just filthy
>>64762041
Step-father? or foster?
There's natural biological shutdowns that stop you from wanting to hag your sisters and all that, but also usual mental barriers toward the act as well. Step-parents are different, because even though the take the title, they may not mentally take the role. Foster parents are slightly less different, though not by much.
He wasn't adopted or anything though. She was his mom his whole life. The discomfort comes from the societal wrongness of seeing someone as child, and then seeing them in a sexually appealing light. Not a legal fault, but a social and perhaps mental one.
>>
of COURSE its Eva Green
>>
>>64762359
does she have a thing for shota or something?
>>
>>64762348
don't think she ever saw him as her child. from the webms she looked to be a bit too involved with him for their connection to have been, a mother and child. he may have gotten the wrong idea but i don't think, at least from the webms, she ever stopped longing for the day that he'd become her husband.
>>
>>64760062
Being a pedo is fucking wrong. Go back to your stupid cunny thread before it 404s.
>>
Freeleech on TehC atm.
>>
>>64762485
you do understand the idea behind the film in question is to raise thinking about the topic?
>>
>>64762563
I meant to respond in a movie thread on /tv/. Ignore me.

I fucking fooled myself for a minute there and had to check.
>>
>>64762641
Jesus, I actually did respond in the right there. What the fuck is wrong with me today.
>>
>>64762459
Oh, I know. She panted a husband seed and couldn't wait for it to grow. I meant Incest in general, and how the different pieces add up to make the movie seem edgy in the non-buzzword sense. She was a mother figure, and that usually causes one to feel motherly love for someone, so it's almost assumed. She always wanted his dick, though, it looks like. She didn't want a kid, she wanted her husband. There's also the matter of how the kid saw it. Sure it's 4chan and if I say no kid wants to fuck their mom and would be a bit traumatized at being dominated by their mom, I'd meet hearty disagreement, but the point still stands.
>>64762582
The film itself and all it's parts were to stir controversial questions, but not to argue about whether or not incest itself is okay.
>>
>>64762733
yeah that is fucked up and gross. within the film's universe though, and from what i've read in this thread, he and her ultimately gets together so i guess he kind of saw it her way.

i woudln't though and would sympathize with her then get the fuck out of their and head to China Or Cuba, or something.
>>
>>64761035
Thanks friendo I almost went one full hour with out remembering that little fact :^)
>>
>>64762862
Shes a virgin all the way through the film though, She never banged who she cloned until she bangs the clone who takes her virginity. (She gave birth by Cesarean)
>>
File: datfeelmove.gif (57 KB, 74x98) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
datfeelmove.gif
57 KB, 74x98
>>64761035
I know now let me just dance it off.
>>
STOP TALKING ABOUT THE DAMN MOVIE AND POST THE DAMN HOT WEBUMS
>>
>>64762986
So technically her husband took her virginity? Wow, that's all kinds of fucked up. will probably still watch it. but yeah, that's all kinds of fucked up.
>>
>>64763170
Her Son took her virginity
>>
>>64763214
which she technically took before.
>>
>>64763329
When? The only time she has sex is with her son who is a clone of some dude she never got to fuck
>>
>>64763170
this spoiler is an actual spoiler just so you know, but I'm pretty sure she also gets pregnant with her Son-husbands child.
>>
Every single one of you faggots arguing in this shitty thread should kill yourselves. It's seriously pathetic. God damn
>>
File: Bob Condescaget.jpg (16 KB, 230x316) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Bob Condescaget.jpg
16 KB, 230x316
>>64763539
Good point anon. What's the point in living if I can't be as cool as you?
>>
>>64763214
>>64763329
>>64763381

That's kind of okay..i mean its not like he's her biological child and it would only be weird for him. where's the webm guys. i may want to see it, for prosperity and stuff.

>>64763431

that, is really out there. if things were reversed and a dude in a movie did this, would it be okay?
>>
>>64761035
>you will never get a woman pregnant.
>>
File: 1450343708085.png (244 KB, 480x368) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1450343708085.png
244 KB, 480x368
SOMEONE POST THEM ALREADY FUCK
>>
>>64763753
please, someone post the webms.
>>
>>64763666
It's pretty bad either way, it's just that a female parental is less of a social stigma due to less known circumstances where it happens. That and plenty of people believing that men can't be raped. The lady in this movie is a huge kook in my opinion, but if it were a dude, I'd just thing of him as a desperate, awful creep. Men have more chance of being off-putting than women, I'd say.
>inb4 any bait related to Muh Feminism or some shit like that
>>
File: 1452371955094.webm (2 MB, 1920x816) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1452371955094.webm
2 MB, 1920x816
>>64763753
>>64763794
>your mommy will never smile at you with joy.
>>
>>64763795

we need a film in which a dude clones a chick and accelerates her growth to a girl of 12, decides to fuck her because she'll be dead in 48 hours. she has the intelligence of a lima bean but unknowingly to the guy, by accelerating her growth her intelligence potential is also accelerated. he just wants to wet her dick and she, upon understanding of who and what she is, prefers to spend more time trying to figure out how to live longer than to spend her days playing with a loser who'd prefer to clone a famous person than going out there and fucking any broad he could find.

>>64763851
yeah, at no moment did she ever think of him as a son. she wanted his dick from then.
>>
Clones always get the shit end of the stick.
>>
why is it always eva doing this weird shit? does this not arouse suspicions in anyone or what?
>>
>>64764102
i always wanted to clone myself, and then clone a famous person and then have the two of them in easter europe off the beaten track in the mountains some where's about and have them grow up together, then have one make moves on the other until they become a couple.
i also wanted to clone a person, some how accelerate their growth and plug their pussy with my cock while they lay their all vegetative like. it's better to clone a girl i want to fuck, take her to age ten, then wet my cock in a lab underground some where.
that would be cool too, but ten years is a long time.
>>
>>64764419
>>
>>64763851
wow this suddenly made the whole thing disgusting and fucking way worse than cunnyposters shit or "it's actually a 1000 years old demon in a little girl's body"

it's not like the boy is a man-shaped but not 100% growned. It's literally a pre-pubescent boy.
>>
>>64764538
it's the future, man. we'll be able to grow girls to fuck. and boys to fuck, if you're a fag. the future's gonna be so fucking bright you're gonna have to wear shades.
>>
>>64749863
Literally everyone outside of /who/ hates him. He's fucking awful.
>>
>>64749896
remember that one movie with a young jodi foster
>>
>>64764546
spot the fucking pleb that can't appreciate a young gentlemen's body.
>>
File: 1447364288168.png (188 KB, 515x642) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1447364288168.png
188 KB, 515x642
>>64750337
but that's impossible anon!
>>
>>64764761
its Taxi Driver you fucking pleb
>>
>>64764727
He's a good Doctor, but then the Doctor can be anyone. I guess he was thought of as a good actor through that. Also any brit that comes to fame is considered hot, and he just isn't. Neither is bumblee cabbage patch
>>
>>64750503

i did nazi that coming
>>
>>64761035
Thanks, I got dumped yesterday and the thought hadn't crossed me for several seconds.
>>
>>64764886
nope was thinking of The Little Girl who lives Down the Lane
>>
>>64764546
Hate to break it to you, but your mom has probably seen you naked too
>>
>>64765446
Moms don't usually wanna fuck their kid-bodied kids for looking similar to their adult-bodied husbands.
>>
>>64765602
Have you ever asked her about that?
>>
>>64763170
>>64763214
>>64763329
>>64763381
>>64763431
God damn this shit is like the Primer of incest movies
>>
>>64765649
Hardy har
>>
File: 1438841595544.png (143 KB, 672x434) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1438841595544.png
143 KB, 672x434
>this thread
>>
>>64760617
Is that her own milk?
Thread replies: 246
Thread images: 35
Thread DB ID: 399184



[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Home]

[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Home]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the shown content originated from that site. This means that 4Archive shows their content, archived. If you need information for a Poster - contact them.
If a post contains personal/copyrighted/illegal content, then use the post's [Report] link! If a post is not removed within 24h contact me at [email protected] with the post's information.