[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | Home]
4Archive logo
Radio thread?
If images are not shown try to refresh the page. If you like this website, please disable any AdBlock software!

You are currently reading a thread in /sp/ - Sports

Thread replies: 351
Thread images: 27
File: IMG_1363.gif (3 MB, 290x279) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_1363.gif
3 MB, 290x279
Radio thread?

http://www.thefan1075.com/
>>
>>64974067
bump i need the station for the packers postgame call in show

and pictures of spiderman
>>
lurking. these the same guys from Hail Mary?
>>
>>64974067
>calling the league office over refball
>>
Which thread is better? >>64974019
>>
File: 1353268019029.png (134 KB, 406x409) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1353268019029.png
134 KB, 406x409
>Puckers fans crying about the refs
>>
>>64974337

honestly we're so drunk we're still celebrating the hail mary TD
>>
who else /comfy/ listening to cheesecucks crying?
>>
>blaming your injured player and the refs

Top kek Green Bay fans
>>
9203931075
The Fan 107.5 WDUZ
>>
hope larry from arizona doesn't call in
>>
>all respect to Larry Fitzgerald, but I wish our defense had injured him

Wtf puckers
>>
lol @ these people "why didn't the D just murder Larry Fitzgerald after no penalties ?"
>>
>we're gonna take a call from Larry in Arizona. Larry?
>continuous laughter until they hang up
>>
I miss when people actually called in
>>
>>64975231

They can't handle the idea that they got outplayed without being able to blame the refs.
>>
NEVER 4GET

https://www.youtube.com/watch?v=bDVKXLRZEBw
>>
>>64975106
THIS IS THE NUMBER
>>
>the only reason the packers lost is because of fitzgerald at the end

TOPMOST KEK

THE ONLY REASON THEY HAD A CHANCE WAS BECAUSE OF A MIRACLE NO TALENT MEME PLAY


So who's gonna call in?
>>
Anyone have the number for call in? I haven't heard it dropped yet
>>
>>64975359
Yes because the Cards didn't score the go ahead TD on an equally fluky play
>>
>>64975369
>>64975341
>>
>>64975412
if NEITHER should have happened, the packers lose.
>>
>>64975489
no
>>
>>64975106
when are they taking calls
>>
Im on mobile and getting constant ads. Can anyone point me towards the actual show?
>>
bump for memes
>>
>>64975359
Retarded much?

This game was fucking great all around, so I agree that that's not the only reason they lost, but still the whole game was a fucking meme machine, I don't know how else it could've gone down. One team was losing on shit luck, no matter who won.
>>
GET IN HERE FUCKBAGS

IM ON HOLD

DETLEF IN SEATTLE
>>
>>64975604
Welcome to postgame sports radio
>>
https://twitter.com/wduz
>>
>>64975339
why arent we calling that one
>>
>>64975663
Yeah, got to the show finally but Jesus that was bad.
>>
>Packshits want relatiation on fitz

Kek
>>
>>64975576
The miracle hail mary happened BEFORE the Packers defensive breakdown. In regulation.

>>64975640
>I don't know how else it could have gone down
With the 100 yard INT return not getting called back for holding
>>
Anyone gonna do the tebow pasta?
>>
heres the link to the actual show

get in here now this host is about to cry live on the air
http://v6.player.abacast.net/2140
>>
Need tebow
>>
>"The thing that bothers me the most is Larry Fitzgerald's hit on Morgen Brunete and the lack of a retaliation... well to me, if this was old school football, if you hit us, we take you down"

JESUS
FUCKING
CHRIST
>>
Someone should say they should trade for Hayne and do the Hayne pasta.
>>
http://player.streamtheworld.com/liveplayer.php?callsign=WDUZFM
>>
>>64975737
I dunno but here's the link

http://espn1005.com/
>>
You fucking idiots call Green Bay sports bars instead,

http://vocaroo.com/i/s0N1livs81aP
>>
you can email as well to [email protected]
>>
>Port Gravy
>>
>i did not have a jersey for overtime
>>
I WORE TEN DIFFERENT OUTFITS TONIGHT THIS LOSS IS MY FAULT
>>
>>64976003
fucking kek
>>
File: 1379340907368.jpg (29 KB, 528x543) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1379340907368.jpg
29 KB, 528x543
>port gravy
>>
This is even worse than an /sp/ call
>>
This dumb superstitious faggot HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
>>
How come everyone sounds overweight
>>
File: 1366231381235.jpg (32 KB, 413x395) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1366231381235.jpg
32 KB, 413x395
>Rex Grossman jersey

This has to be one of us
>>
Which one is everyone listening to?
>>
>>64975962
>http://vocaroo.com/i/s0N1livs81aP
kek
>>
>>64976112
107.5 in the OP
>>
>decide to play good
lol
>talk to you later
HAHAHA THAT SPAGHETTI
>>
The monotone drone in rodgers voice makes me so happy
>>
>THE PACKERS SHOULD PROTEST THE GAME
>AN ILLEGAL FLIP

JAJAJAJ
>>
THAT HAS TO BE A /SP/ GUY
>>
Oh god, this fat fucker doesnt understand the rules
>>
Which station are we listening to?
>>
>The OT rules should change to pander to us special little snowflakes

And why do they sound like rednecks?
>>
>WHAZZUP WITH OVERTIME? CAN WE CHANGE THE RULE FOR US?

Fuck I hate this fanbase
>>
change the rule hahahahahaha lmao dead
>>
we need a MADMAN in this thread to assblast the puckers fans
>>
LETS CHANGE IT EVEN MORE AGAIN AGAIN
FIVE HUNDREDTH TOUCHDOWN WINS
>>
>>64976224

OP's link.
>>
that fag prolly /sp/
>>
File: 1418028154294.jpg (24 KB, 342x380) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1418028154294.jpg
24 KB, 342x380
that has to be one of us
packfags can't be this retarded
>>
File: cheap_seats1.jpg (20 KB, 384x288) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
cheap_seats1.jpg
20 KB, 384x288
>WHY DIDNT WE GET A CHANCE TO SCORE?
>>
is this /sp/?
>>
>Travis
>>
File: 11232143223.jpg (109 KB, 955x768) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
11232143223.jpg
109 KB, 955x768
>we
>>
>>64976294
did you not hear the accent?
>>
>>64976294
/sp/ is way too retarded to be subtle, this is just pure Wisconsin retard.
>>
this fucking accent. hillbilly nation
>>
>>64975927
Someone say trade Lacy for Hayne straight up. And do the pasta.
>>
>having to look forward to Brewers

how fucking woeful is it to be a Minnesota sports fan?
>>
I'm so autistic that it's legitimately stressing me out that we have two separate threads for different stations
>>
File: 1433629302472.jpg (47 KB, 214x278) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1433629302472.jpg
47 KB, 214x278
>>64976374
>not having a hockey team

lmao
>>
How do I call these faggots?
>>
what is the number, will they take my call from new york?
>jets here
>>
>>64976436
VoxOX nigga you can spoof any number you want
>>
>>64976393
this station has had better calls so far
>>
>>64976393
im migrating, one is taking calls. other one is gonna take calls from regulars
>>
File: louis-ck.jpg (67 KB, 558x750) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
louis-ck.jpg
67 KB, 558x750
>now listening to Adam the Bull
>>
File: 1383428114311.jpg (128 KB, 1100x914) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1383428114311.jpg
128 KB, 1100x914
>mfw listening to packers radio (http://v6.player.abacast.net/2140)
>that coin flip man, they screwed up the coin flip, that's why we lost
>>
>>64976121
I did like 5 more and they all have good spirits... no one is getting mad lol
>>
>emoji
>>
>NBC still on in the background
>This cringy ass SNL skit

Who the fuck writes this shit? I've better effort from high school assemblies
>>
>Talking about Google Images
>TECH TRENDS
>>
>>64976578
better question should be how is SNL still on the air? Shit is terrible
>>
>>64976454
yea but idk wtf is green bay
>>
someone do the "my wife's husband/son/daughter" routine
>>
>"You're almost happy that it's over."

maximum damage control
>>
File: merchant.gif (4 KB, 452x523) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
merchant.gif
4 KB, 452x523
>>64976598
Hmm I wonder
>>
>>64976650
lmao this is the best use of this pic
>>
>>64976621
What do you mean by this? The area code? It's 920
>>
>>64976598
The target rating to be successful on Saturday night are pretty low.
>>
>>64976628
Someone do wife's son. That is the funniest one imo desu.
>>
>>64976621

http://lmgtfy.com/?q=Green+Bay+Area+code
>>
MUH HEART OF HEARTS

who remember
>>
>glad we lost now

ANOTHER PACKER KEK
>>
What is the number?
PLS
>>
>>64976598
it really is shitty right now. no real stars and every one just seems so boring
>>
THIS IS THE NUMBER:
9203931075
>>
>trading rodgers
Ghost is back on air!
>>
>>64976747
I agree, they should trade Rodgers for Tim Tebow
>>
I'm so conflicted
The other station hosts are so much more angry but this thread has more people
>>
>>64976768
>busy
>>
>>64976817
Are they taking calls?
>>
>>64976768
yup busy trying to call to complain about wisconsin being a state
>>
>>64976817
Are there more phone answers in the other?
>>
>>64976817
I'm listening to both
>>
Who /onhold/ here?
>>
>>64976903
Me. I'm going to bring up the wife's son maymay
>>
>>
IS THIS DUDE CRYING LIVE ON AIR???????
>>
we need a voocaroo for imminent wife's son memery
>>
>>64976962
link?
>>
Is my radio feed in the past? Right now they playing post-conference Q and A
>>
>>64974067
NOICE HOINDS LOIRRY
>>
>>64976997

OP's link. It was the Packer's coach post-game press conference.
>>
>>64973350
>>64973350
>>
>>64976403
well the admirals are pretty good but yeah the NHL has this thing where they dont allow adjacent states to have nhl teams unless you pay a heavy fee

its really fucking stupid
>>
This is what I am thinking:
>This day went real bad
>first my gf car broke down just after halftime
>didn't want to get her since close game
>thankfully her ex was able to pick her up
>now the packers lost and my GF is at her ex's house
>I am trying to focus on what is important so I am trying to scheme what the packers offseason moves should be
>draft a dietitian first round so Lacy can lose some weight
good or no?
>>
>>64977032
Is it the same as http://v6.player.abacast.net/2140 ?
>>
GUYS IM ON HOLD ILL BE ON SOON
>>
>>64977150
You guys shouldn't say that due to white knights
>>
>>64977148
No
Two separate threads
The one you linked isn't taking as many calls
>>
>>64977148
OP is 107.5, one you posted is 105.7
>>
Is apple cider vinegar the new health fad? I haven't heard this one yet.
>>
>>64977175
OP's isn't working for me.
>>
>>64977166
I hung up because the station wasn't matching with the streams on here

I called >>64976768
>>
>>64977195

Did you click the play button at the top?
>>
>>64977130
no. just say im a packers fan but my wife's boyfriend is an arizona fan then talk about trading gaygers
>>
I got through but I'm not sure if they have a delay that no one heard me
>>
>>64977214
It just says 'loading.'
>>
>>64977195
Then just find http://www.thefan1075.com on iheart or radio.com
>>
>>64977195
It wouldn't load in Firefox for me, but it worked in IE. Or try here: >>64975932
>>
Link to McCarthy presser?
>>
>>64977195
http://player.streamtheworld.com/liveplayer.php?callsign=WDUZFM

better link..if you feel sketchy clicking it just google the radio station and it should refer you to a tune-it (famous website, app) then click on Wisconsin radio 1075 or whatever then the same window will open
>>
HAHAHAHAHAHAHAHHA

WIN
>>
>>64977186
Vinegar has long been considered a health thing to a lot of the alternative medicine people.

Supposedly drinking is good for you, use it on your hair as natural shampoo, use it to clean your house without harsh chemicals etc etc etc.

I guess the apple cider stuff may not smell as bad as regular vinegar.
>>
>>64977222
wife's boyfriend is dumb. wife's son is funnier. more subtle.
>>
>"all the white receivers"
>"was that win affirmative action?"
someone do this
>>
File: 1380937001969.jpg (3 KB, 168x178) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1380937001969.jpg
3 KB, 168x178
oh shit
>>
decent attempt
>>
LMAOOOOOOOOOOOOO

LMAO

LMAO
M
A
O

HOW GOAT CAN ANON HAPPEN


HE REALLY REALLY LIKES WOMEN
>>
That had to be a /sp/ guy, right?

No way it wasn't.
>>
lmao i can't breath
>>
Top kek
>>
/SP/ FOUND A WAY!
>>
IT WAS ME!!!!
>>
File: 1352056744226.png (116 KB, 331x375) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1352056744226.png
116 KB, 331x375
>Rodgers blaming the coin toss
>>
File: 54879252.jpg (181 KB, 500x281) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
54879252.jpg
181 KB, 500x281
>>64977264
previous call
>do you think god hates us cause rogers is a closet homosexual?
>MORE SUBTLE
>>
The "debacle" of the coin toss

>Trying to justify your shit defense

Nice try Rorgers
>>
PROTIP to /sp/: after you say your stupid trolling shit, keep talking. Don't just let it sit, because it lets everyone know you're just trolling.
>>
>>64977288
>>64977294
>>64977295
>>64977296
>>64977299
what the fuck are you listening to? They're fucking playing the Aaron Rogers press conference
>>
What the fuck is the station? Im listening to WSSP milwaukee at http://v6.player.abacast.net/2140
>>
He was waffling pretty bad, lucky he didnt get dumped earlier
>>
>>64974067
>these guys shilling for the coaches this hard
>>
Thanks guys, I'm listening to it now.
>>
>>64977310

>he would have said "heads" the second time

fucking lol
>>
HAHAHAHHAH

BREHS

BREHS
R
E
H
S

VOCAROO WHEN

VOCAROO WHEN!!!!!!!!!!!!!!!!

HOW DOES /SP/ ALWAYS FIND A WAY??!?!
>>
>>64977321
They hung up right after I said that
>>
>>64977288
>>64977294
>>64977295
>>64977296
>>64977299
>>64977304
The fuck did he say?
>>
>>64977310
it's a plot by the federal reserve system
>>
File: AzhhAfq.jpg (51 KB, 600x600) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
AzhhAfq.jpg
51 KB, 600x600
THE ABSOLUTE MADMAN
>>
WHAT STATION WAS /sp/ ON?
>>
WHAT THE FUCK IS THE STATION YOU STUPID NIGGERS?
>>
Rodgers blaming the coin flip makes me fucking sick
>>
>>64977354
That God smited the Packers cus Rodgers is gay lol
>>
>>64977325
They played a press conference for a bit then quickly took a call and the caller basically said "as a packers fan you really gotta think there's an outside source changing the outcome of the game" and then he mentions rodger's homosexuality and gets cut immediately
>>
>>64977264
>still doesn't get the cuck jokes
>>
>>64977354
Here http://vocaroo.com/i/s0TGp5deQmI4
>>
>>64977370
>>64977372
http://player.streamtheworld.com/liveplayer.php?callsign=WDUZFM
>>
THE LINK IN THE OP YOU FUCKING RETARDS, THATS WHAT EVERYONE IS USING
>>
>>64977349
fair enough, but don't even pause what you are saying. don't even take a breath because then it make it obvious they cut you off for extra keks
>>
OH MY GOD
HOLY SHIT
THE ABSOLUTE MADMAN
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
>>
>>64977381
How do I not get it? Do you know what the word subtle means?
>>
>>64977394
it's Aaron's press conference, they're not having callers on
>>
>>64977385
BASED
>>
>>64977385
So fucking funny
>>
>>64977409
Call was right before the presser
>>
>>64977409
The caller got in right before the conference
>>
The host enjoyed the call too. You could hear him snickering in the back.
>>
>>64977385

*applause*
>>
>>64977385
What was the reaction?
>>
I can't wait until Seattle loses tomorrow
>>
>>64977458

They totally fucking laughed, haha. You could tell they were trying not to.
>>
>>64977385
holy fucking kek
>>
>>64977458
Immediate dump,"Lets go to the Rodgers conference!"
>>
>>64977458
giggles then immediately to erin's presser
>>
>>64977458
The guy snickered and they went to Aaron Rodgers press conference
>>
>>64977385
great work, try recording aftermath a bit more tho
>>
"they all suck"
Aaron Rodgers (current year)
>>
>>64977458
They were holding back laughter
>>
File: art6582widea[1].jpg (22 KB, 540x315) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
art6582widea[1].jpg
22 KB, 540x315
If you're going to say anything extremely outlandish, pull the Don Rickles and move along like it was a throwaway with UMM or ANYWAY and then get on with the next point.
>>
Based Panthers fan
>>
>>64977458
They were trying not to show their powerlevel and almost held back their laughter
>>
Honestly it was funny because they were sneaky with how they snuck it in and kept it clean.
>>
File: found.jpg (9 KB, 192x190) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
found.jpg
9 KB, 192x190
>>64977385
>>
>>64977385
>http://vocaroo.com/i/s0TGp5deQmI4
Oh fuck my flanks
>>
>>64974067
>this nigga blaming everything on Rodgers
>>
"Adam The Bull" is the radio show
The show ends in 5 minutes, probably wont take more calls
>>
>closet homo
My fuckin sides
>>
Said they're taking a break and then taking some more calls. C'mon /sp/ c'mon
>>
>>64977590
They literally just said 40 more minutes fucboi
>>
>>64977590
they moving to a national station or another local one?
>>
oh gawd need to call. cant find phone # on phone... crappy site design..
>>
>>64977609
I'm second in line
>>
>>64977609
Make sure you can spoof your caller ID
>>
File: Mount SPmore.jpg (298 KB, 1024x768) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Mount SPmore.jpg
298 KB, 1024x768
>>64977385
>mfw anon didn't start by saying "I watched the game with my wife's son...."
>>
on hold now, going to go with the "your" meme and then say ask "what did he mean by this" and make up some quote for aaron rodgers in his postgame
>>
>>64977590
>how do timezones work?
>>
>>64977621
see >>64976768
>>
can /sp/ deliver again
>>
>>64977630
isn't it wife's boyfriend's son?
>>
>>64977633
thats stupid
>>
>>64977652
What should I say? Im about to go on
>>
>>64977661
Step son would work
>>
>>64977633
>Say Aaron Rodgers said "We didn't deserve to win because of Affirmative Action because he only threw the ball to white receivers"
>>
>>64977621
9203931075

Guys we need to get some scripts so more people call in. Ideas?

>More fag
>XFL coin toss rules
>Fitzgerald is a thug
>my wife's son/boyfriend
>ask when they play the next game as though this is a best of 7 series
>>
>>64977625
as if you have to spoof. its call in radio
>>
Someone should call Aaron Rodgers a big guy
>>
>>64977667
>I'm watching the game with my wife and her friend Tyrone
>>
what is with these retarded ads?
>>
>>64977680
>baneposting
>higher ground
>sheev
>from my point of view
>>
i like the idea of watching with wife's boyfriend's son. call rodgers throw a throw that only a big guy can make. allude to lacy being fat.
>>
>>64977687
And really, really likes females
>>
EDDIE LACY TUTORED MY GF IN COLLEGE
>>
>>64977680
Trade for Tebow
>>
>>64977708
online are different than broadcast
>>
>>64977690
kek
>>
>>64977708
Have you never listened to the radio before?
>>
HERE WE GO
>>
>>64977715

fuck i fucked up hard i should have totally gone with wife's son :(

>>64977633

me, i'm "stephen"
>>
>>64977690
>I'm watching the game with my wife and her friend Tyrone. I've really noticed one thing, and that's that Rodgers is a really big guy. I know they're called the Packers but I didn't know this was what they meant. I can't help but wonder if he has black heritage.
>>
I SWEAR IF SOMEONE CALLS IN AND MENTIONS WIFE"S SON AND OTHER POPULAR MEMES I WILL GIVE YOU 100 DOLLARS VIA PAYPAL MEMEMEMEMEME
>>
we back
>>
>>64977680
discount double choke
>>
>>64977729
good, because I have to hope that people in Wisconsin already know how to use Google image search
>>
>>64977385
What happened after that? Did you get cut off?
>>
>>64977726
holy shit, this.
insist "we should trade the Eagles for Tebow"
>>
>>64977715
>allude to lacy being fat.
Trade Lacy for Jarryd Hayne.
>>
>>64977758
Yeah. They snickered and went to the closet homos press conference
>>
>>64977680
what kind of a washing machine do you think we could trade lacy for?
>>
Is this a memer
>>
>>64977710
"I'm sick of being patient with McCarthy. I don't think this master plan of his is ever going to work out. This team is crashing, with no survivors. I could go on about how much respect I lost for Fitz, but I'm going to take the higher ground. From my point of view, the Packers should have won this game.
>>
>>64977741
Why would you lie to us
>>
>tfw I tweeted the station and the host that an internet message board full of patriot and seahawks fans were planning on phone raiding
>got thanked and told they would screen better

haha, get fucked autists.
>>
>>64977815
kill yourself you fucking nigger faggot
>>
how do you fuck up this badly
>>
Someone needs to just mention LAcy looked out of shape and then read off a list of old tweets he made. A good compilation here https://twitter.com/CamJewton
>>
Fuck I spilled spaghetti sorry guys. I was "John"
>>
>>64977800
SOMEBODY DO THIS

MY SIDES WILL FOREVER BE IN SPACE
>>
>>64977800
this is so weak.
>>
>>64977800
I like it.
>>
>>64977815
Damage is already done faggot. Go suck some Rodgers cock
>>
>>64977815
And we have a person who supports the Janitors.
>>
>>64977815
Nice b8 m8 I r8 8/8
>>
>>64977815
No you didn't. I just checked their twitter.
>>
File: 1405482896755.jpg (44 KB, 340x480) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1405482896755.jpg
44 KB, 340x480
>>64977815
>this post again

nice try, the calls have never been stopped before, nothing stops /sp/
>>
>>64977830

i kinda feel bad for him now, dude has a legit eating problem
>>
NICE MEMES
>>
it's a memer
>>
HAHAHAHAHHaaa
>>
>>64977680
>xfl coin toss
this was like dodgeball back in grade school, only we called it bombardment
>>
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
>everything was good until you went there
>>
>>64977833
Meh, nobody made scripts, that almost always happens to first timers

>>64977835
You can't really do much and expect it to make it on air
>>
BASED
>>
THERE IT IS
>>
LOOOOOL
>>
THE MADMAN

TYRONE
>>
HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA
>>
YES YES YES
>>
File: 1392476933351.jpg (121 KB, 352x338) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1392476933351.jpg
121 KB, 352x338
>my wife's son Tyrone

/SP/ FOUND A WAY
>>
>>64977830
THIS THIS THIS
>>
GOT YA FAMILIA
http://vocaroo.com/i/s0G1Ggo14TWf
>>
>>64977690
>Everything was good until you mentioned Tebow

At least we know the hosts are cucks
>>
IM CRYING
>>
John here. I tried guys
>>
oh man madman mad fucking man
>>
>my wife's son Tyrone

HAHAHAHA
>>
MY GOD THANK YOU! LOSING ISNT SO BAD WHEN /sp/ HAS YOUR BACK!

>BASED
>A
>S
>E
>D
>>
>>64977917
You did good
>>
thread peaks
>>
WE DID IT /SP/ SINGLE GREATEST MOMENT IN THE HISTORY OF /SP/ WE MEME ON AIR

HOLY SHIT POSTING IN A EPIC THREAD UFCK I'M NUMB RIGHT NOW THAT WAS MEME/10 MEME
>>
HAHAHAHA TYRONE

THEY FUCKING AIRED IT
>>
File: tyrone laughing.jpg (40 KB, 1280x720) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
tyrone laughing.jpg
40 KB, 1280x720
TOP JEJ
>>
File: 1417375831977.gif (3 MB, 628x402) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1417375831977.gif
3 MB, 628x402
>my wife's son Tyrone
>>
FUG I LOVE YOU GUYS
>>
LMAO

vocaroo where???
>>
>>64977932
Your buttmad is delicious
>>
breddy gud
>>
>>64977917
you made us all very proud
>>
>>64977948
here
http://vocaroo.com/i/s0G1Ggo14TWf
>>
>>64977908
kek
KEK
>>
>>64977932
You must be new. These kinds of calls used to be a regular occurrence. Tonight has been very good so far
>>
>>64977815


BTFO
T
F
O
>>
Is there anyone else on hold or was that it?
>>
>>64977972
Its going to be even better if Seattle loses tomorrow
>>
woohoo they read my email!
>>
THIRD REICH MIKE?
THIRD REICH MIKE?
THIRD REICH MIKE?
>>
Two austists in one night?

Damn spee you're making me proud
>>
Someone follow up by asking the hosts why they were so dismissive of the Tebow suggestion, and then say that kind of heresy is probably why they lost
>>
>>64977972
FUCK OFF NIGGA STOP TRYING TO RUIN /SP/ HISTORY THIS IS THE MOST IMPORTANT MOMENT OF /SP/

WE ACTUALLY MEME'D ON AIR GET FUCKED AND DIE NIGGA WE MEME
>>
>>64977815
Hello!
>>
>>64977992
I wasn't paying attention, what did it say?
>>
>>64977992
Did you make a Third Reich Mike reference?
>>
>>64977999
I like it
>>
>>64977815
Some faggot cowboys tripfag tried doing this last season and it didn't work
>>
>>64977999
lol
>>
>>64978013
was saying that why did the refs not call that play coming out of rodgers mouth. then said if refs called it we'd be in super bowl.
>>
>>64978043
doesn't sound very funny
>>
>>64978022
no. god damn it. too late.
>>
"The refs were completely against us tonight. Don't tell me that because Rodgers is dating Munn that he's no longer giving the officials pregame head"
>>
>>64978060
never said it was funny. just said they read it on air.
>>
>>64977996
What is this third reich mike meme I've not heard of it.
>>
this guy knows that Russell Wilson is the man of prophecy
>>
I thought Mike was >>64977996 and I was waiting for a Tebow line
>>
"Fire everyone, move to LA."
>>
When I heard 30 years I thought he was gonna do the Jarryd Hayne pasta.
>>
Mention you're a majopr shareholder for the packers and that you're going to sell all of it
>>
>>64978200
Mention that you inherited the shares from your grandpa.
>>
Maybe call as Brett from Milwaukee. When you get on >BRETT FARVE BRETT FARVE BRETT FARVE BRETT FARVE BRETT FARVE BRETT FARVE BRETT FARVE BRETT FARVE BRETT FARVE BRETT FARVE BRETT FARVE BRETT FARVE BRETT FARVE BRETT FARVE BRETT FARVE BRETT FARVE BRETT FARVE BRETT FARVE BRETT FARVE BRETT FARVE BRETT FARVE BRETT FARVE BRETT FARVE BRETT FARVE BRETT FARVE BRETT FARVE BRETT FARVE BRETT FARVE BRETT FARVE BRETT FARVE BRETT FARVE BRETT FARVE
>>
meh they're probably done taking calls
>>
>>64978227
and that you're in the top 25% of the season ticket waitlist
>>
if i started an /sp/ radio show and just took calls on a bantz line would people be interested?
>>
>>64978233
>Brett from Minnesota
Too late

>>64978264
it would be a trainwreck
>>
>>64978264
Stick to shitposting kid
>>
107.5 seems done with calls
105.7 might still be taking them

either way, I'm going to sleep
>>
>mention that rodgers has struggled in the post-season, unlike brady, roethlisberger, and wilson.
>say that the 2010 super bowl run was because of the team Brett Favre built.
>wrap up with suggesting the packers need to sign the opposite of Rodgers, a playoff winner with good christian values, like Tim Tebow
>>
>>64977385
Good god I haven't laughed so hard in a while
>>
>>64978200
>I've been a major shareholder for this team for so long, and after this disgraceful performance, I'm making a call to all of you Packer shareholders, let's all give our stock to Stan Kroenke and move the team to Los Angeles.
>>
>Low T
>>
Pissed that the Panthers Seahawks game is at noon, too many people will be watching the Steelers game and the threads will be dead even if seattle loses
>>
>>64977385

10/10 brings me back to the glory days
>>
>>64977908
lmao this was even better than the first one
>>
File: laughing.jpg (25 KB, 400x386) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
laughing.jpg
25 KB, 400x386
>>64977385
>>
Pleasantly surprised by the callers tonight. This board might have hope after all. I used to call in a ton, might start doing it again soon
>>
Bahhahahahaa this guy is crying live on air
>>
finally we start calling again
>>
If you guys like prank calls, check out prank call nation. It was fun and I will join tomorrow for the other post games. later
>>
>>64978527
New rule: no one is allowed to complain about nocalls unless they themselves have called already
>>
>this Bradyfag
>>
>these drunk southerners
>>
>>64977908
That was excellent. Can't wait for the Seahawks to lose.
>>
File: kek2.png (484 KB, 582x600) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
kek2.png
484 KB, 582x600
>>64977908
oh fuck my sides
Thread replies: 351
Thread images: 27
Thread DB ID: 455324



[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Home]

[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Home]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the shown content originated from that site. This means that 4Archive shows their content, archived. If you need information for a Poster - contact them.
If a post contains personal/copyrighted/illegal content, then use the post's [Report] link! If a post is not removed within 24h contact me at [email protected] with the post's information.