[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | Home]
4Archive logo
Today my sister got mad that I have a job...
If images are not shown try to refresh the page. If you like this website, please disable any AdBlock software!

You are currently reading a thread in /r9k/ - ROBOT9001

Thread replies: 21
Thread images: 2
File: laughter.gif (2 MB, 415x323) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
laughter.gif
2 MB, 415x323
Today my sister got mad that I have a job interview on wednesday.

We're both living with mom and this female manchild is mad that I'm less NEET than she is.
>>
Pls tell me she doesn't browse here
>>
>>26349260
What job you being interviewed for?
>>
>>26349278
nah she's on tumblr.

>>26349281
Some grunt work at a dairy factory storage unit. Nothing fancy but I've got no education and I've never got a job before.
>>
File: 1.jpg (292 KB, 1057x1024) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1.jpg
292 KB, 1057x1024
>>26349260

i guess sibling rivalry exists no matter how shit tier the family is
>>
>>26349260
If you're both neet and living in the same house then you really should be fugging.
>>
>>26349318
I'm gonna get out of this shit tier family.

I'm gonna get a decent source of income, my own place to live and never set my foot here again.
>>
>>26349312
Good.
Does she post nudes? Is she ugly?
>>
Do you ever expose yourself to your sister? How would she react if you walked in her room naked and fully erect?
>>
>>26349349
She's fat and I'm gay.

>>26349366
>Is she ugly?
kinda. She'd be pretty if she wasn't fat, didn't dress like an 8-year-old boy and actually touched a makeup, but she's never gonna do any of that so yeah.

>>26349384
There is no real nudity taboo where I'm from, at least within family, but I am literally incapable of being aroused while around other people.
>>
>be me
>drop outta college cause no $$$
>sister took 6 years to get bachelor's in finance
>she's pissed I earn more than her, and I work manual labor

ROASTIE BTFO
>>
>>26349460
>She's fat and I'm gay.
So what? She's your sister. Don't you love your imouto?
>>
>>26349479
>imouto
She's older than me.

That's why she is so mad. She was always the older and bigger and smarter and more competent one, then she gave up university after a year and she's been NEETing at home for two years, and now she's mad that I'm getting ahead of her in life.
>>
>>26349460
>fat
>dresses like a boy
>no make up
>Tumblr
I'm so sorry. My sister uses tumblr, but at least she isn't a complete tumblrina
>>
>>26349575
Her little gayboy brother is doing better than her, eh?
>>
>>26349624
Yes. She mad.

Her childish sulking would fuel me, but then again, she has no intention of ever moving out of home and I pity mom.
>>
>>26349795
Still, you can rub it in her face.
>>
>>26349575
onee-chan huh
fuck her anon
make her ahegao
>>
>>26350024
stop making me google weird shit
>>
I know how you feel bro, my sister is even less independent than I am.
Shes a disgusting pizza faced manchild that watches k-dramas and browses facebook all day.
>>
>>26350060
Nigger do you know where you are?
You're on an anime imageboard site
Thread replies: 21
Thread images: 2
Thread DB ID: 497037



[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Home]

[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Home]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the shown content originated from that site. This means that 4Archive shows their content, archived. If you need information for a Poster - contact them.
If a post contains personal/copyrighted/illegal content, then use the post's [Report] link! If a post is not removed within 24h contact me at [email protected] with the post's information.