[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | Home]
4Archive logo
This hot bitch just posted her number on...
If images are not shown try to refresh the page. If you like this website, please disable any AdBlock software!
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.

You are currently reading a thread in /b/ - Random

Thread replies: 195
Thread images: 51
File: 51859189.png (385 KB, 946x687) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
51859189.png
385 KB, 946x687
This hot bitch just posted her number on instagram and is posting the messages sent to her

have fun /b/
>>
BUMP!!!!!!!!!!!!!!!
>>
File: 51561569999.png (737 KB, 602x613) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
51561569999.png
737 KB, 602x613
pic related
>>
What am I supposed to do??
>>
bumping, this is what ill send her
>>
>>560666789
text her shit
>>
>>560667115
like what??
>>
>>560667186
cheeze pzza
>>
>>560667115
srsly OP what do???
>>
File: 8984151.png (590 KB, 603x582) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
8984151.png
590 KB, 603x582
l0l
>>
>>560667518
send her gore
>>
>>560667765
who is gore? What do I say on phone???
>>
Is text number same thing as calling number>>
>>
File: 88888899555.png (230 KB, 898x663) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
88888899555.png
230 KB, 898x663
l o l
>>
Just fooling with you bitch, nigger is her name Macy Leigh?
>>
File: 658889999.png (109 KB, 1060x195) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
658889999.png
109 KB, 1060x195
>>560668164
jaycie
>>
Bump
>>
File: Screenshot (443).png (167 KB, 1366x768) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Screenshot (443).png
167 KB, 1366x768
closest I could get, I'm going to dox her for you /b/

City: Murfreesboro
State: TN
County: Rutherford
>>
File: blow.gif (2 MB, 325x183) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
blow.gif
2 MB, 325x183
>>560668697

epic dox bro
>>
File: 1401240424290.gif (775 KB, 245x245) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1401240424290.gif
775 KB, 245x245
>>560666253
>hot bitch
>>
>>560668697
The real MVP
>>
Nigger post more of her pictures, preferably ones outside.

>>560668969
Does it look like I am done, nigger?
>>
File: Screenshot (444).png (264 KB, 1366x768) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Screenshot (444).png
264 KB, 1366x768
>>560669149
forgot pic
>>
OP pls
>>
dis bitch isn't texting back
>>
File: 5556644888.png (747 KB, 613x607) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
5556644888.png
747 KB, 613x607
>>560669149
>>
>>560669994
wut u say?
>>
>>560670391
"yo gril I saw your post on insty wats up??"
>>
she just followed me on insta
>>
File: Screenshot (446).png (2 MB, 1366x768) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Screenshot (446).png
2 MB, 1366x768
>>560670013
>she lives in the suburbs
call me in a fucking month when I find her, the entire town of murfreesboro is suburbia

also how recent is that photo?
>>
yay! get her to commit suicide
>>
>>560671290
I live in Nashville, if you give me her address I'll go creep on her house for the good of the thread
>>
>>560671290
it was posted yesterday
>>
>>560671689
the greater good
>>
File: 1407040013514.jpg (40 KB, 500x500) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1407040013514.jpg
40 KB, 500x500
>>560668697
Are we gonna kill her guys?
>>
>>560671813
"herohatz"
>>
File: Screenshot (451).png (1 MB, 1366x768) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Screenshot (451).png
1 MB, 1366x768
Anybody want to help out? The search radius is 34~ miles! We'll never find her in the dense jungle of the suburbs! OP you have anymore pictures of outside, anything can narrow it down!
>>
File: image.jpg (116 KB, 640x960) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
116 KB, 640x960
She posted her location one picture lol
>>
File: image.jpg (135 KB, 640x960) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
135 KB, 640x960
Gonna bump with hot bitches
>>
>>560672889
LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>>
>>560673046

Where did you get that pic?
>>
>>560672889
hoi jij
>>
>>560672889

someone should go creep on her , seriously
>>
File: Screenshot (452).png (1 MB, 1366x768) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Screenshot (452).png
1 MB, 1366x768
2711 Enfield Dr?
Easier than I thought...
>>
>>560673209
Why do you ask?
>>
>>560672889
HA dumbass
>>
>>560673569
thats an adorable mailbox
>>
File: Screenshot (453).png (1 MB, 1366x768) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Screenshot (453).png
1 MB, 1366x768
Even has the yellow fire hydrant and two rocks acrossed the street.
>>560670013


Location confirmed!
>>
File: image.jpg (97 KB, 640x960) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
97 KB, 640x960
>>
send her weird packages and shit
>>
>>560673581

It doesn't concern me all too much tbh, she's just a mutual friend with someone I'm friends with. Her name slipped my mind but she's part of my friends 'clique' I guess you can say lol.
>>
>>560673616
Your id is awesome
>>
>>560670013
lol nice Sebring you dumb bitch
>>
>>560671813
Greatest id ever
>>
>>560673569
thats a 30 minute drive for me, will it be worth it?
Dont want to make the drive if it isnt her
>>
Why bother with someone so ugly, brother?
>>
>>560673872
Your name wouldn't start with a T would it?
>>
File: 1354239155785s.jpg (26 KB, 384x288) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1354239155785s.jpg
26 KB, 384x288
>>560674064
>>
File: Screenshot (454).png (1 MB, 1366x768) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Screenshot (454).png
1 MB, 1366x768
>>560674045
It is her, trust me. The yellow hydrant and two massive rocks don't lie. Ask her if she like to go boating!
>>
>>560671813
Fuck that's a good ID.
>>
>>560668697
Use pipl.com

may get more info
>>
Someone should screen cap that google image search and send it to her. (take out the google shit too)
>>
>>560674462
this
>>
>>560674462
or everybody
>>
CONGRATS STUDENTS OF THE WEEK OF BLACKMAN HIGH
>>
>>560675023
>>560674462

I'M FUKN DYING LOL!!!!!!!!!!!!1
>>
Mrs. Vick a cutie
>>
>>560675175
took a pic with my phone of it (looks like i stood outside of her house cause 4k screen) sent it saying "i like ur mailbox"
>>
>>560675381
take a screenshot
>>
>>560675023

>blaze
>his face
>>
>>560673872
>

Mine? Nope. You wouldn't know me, I'm not part of their 'clique' and I've been attending an alternative school for two years now. Shit sucks man.
>>
>>560675381
>>560675476

keep it coming LOL!!!!!!!!!!!!!!1
>>
>>560675476
i have a shitty phone from 07 so i cant. the shitty quality does hide the fact its a pic of a screen
>>
File: dox.png (2 MB, 1366x768) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
dox.png
2 MB, 1366x768
>>560668969
Fuck you I was right bitch!

Obligatory:
>>
File: image.jpg (13 KB, 300x300) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
13 KB, 300x300
>/b/
>the people that my mom warned me about before making my myspace
>>
>>560675630 someone keep an eye on her instagram
i post what she replys if she does.
>>
File: 2321343243423.jpg (76 KB, 473x678) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
2321343243423.jpg
76 KB, 473x678
This thread has so much potential.

Don't fuck it up /b/

>Posting in a potential epic bread
>>
File: 1354470731638.png (262 KB, 594x404) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1354470731638.png
262 KB, 594x404
>>560675702
>>
>>560675695
you do this kind of stuff often don't you?
>>
>>560675702
I should have listened to her
>>
>>560675695
Nice job /b/rother
>>
More targets anyone?
Left to right:
>Megan Macquire (?)
>Lauren Williamson
>Spencer Woods
>>
File: image.jpg (153 KB, 1645x1192) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
153 KB, 1645x1192
>>560668697
IT BEGINS
>>
oh my god I didn't believe my parents when tey said I should be careful
guys you scare the shit out of me
>>
>>560676062

L
O
L
>>
>>560676115
FEAR US
>>
>>560676115
WE'RE ANONYMOUS
SHOW US TITS
>>
File: Forensics.jpg (499 KB, 1440x1920) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Forensics.jpg
499 KB, 1440x1920
>>560675938
nope, first time. It's easier than it looks especially when you are trained to spot and match minutia. Forensics fag reporting in, I debunked a couple of threads claiming some feminist posted her nudes here, two different girls

Pic related
>>
>>560673569
That is a tiny ass house for Tennessee
>>
>>560676115
dude its easy to do this. if you get someones ip the you can do a lookup online get pics of their house get directions. and its easy to get an ip. welcome to the web
>>
Inb4themurder
>>
File: 1355546164813.png (332 KB, 647x484) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1355546164813.png
332 KB, 647x484
>>560676115
we know where you live
>>
this is the best shit I have seen on /b/ in a while. Don't fuck this up
>>
File: image.jpg (233 KB, 717x789) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
233 KB, 717x789
>>560675972
No turning back on the rape train
>>
File: image.jpg (54 KB, 440x328) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
54 KB, 440x328
Congrats. Her account is private so nobody besides OP can see her posts.
>>
File: 1341727028052.jpg (158 KB, 1600x1200) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1341727028052.jpg
158 KB, 1600x1200
>>
>>560676102
u l8 m8
>>
File: Screenshot (455).png (641 KB, 1366x768) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Screenshot (455).png
641 KB, 1366x768
lel is this her?
>>
File: ..jpg (10 KB, 250x250) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
..jpg
10 KB, 250x250
>heaven approves
>>
>>560676319
>Works in forensics
>Does this sad shit
>>
>>560677129
well done anon it is
>>
>>560677129

no her name is jaycie
>>
>>560676062
It appears as though both Ms. McGuire and Ms. Williamson both cheerlead.
>>
I live in Murfreesboro. Should I go creep /b/? I live very close.
>>
>>560677309
the fuck kind of name is that?
>>
>>560677129
Worked at Lithia Motors (Receptionist)
Studied at Blinn College
Lives in Spring Hill, Tennessee
(from facebook)

>>560677208
>thinks I'd be working at midnight

>>560677309
when you put her phone number in it says Macy Leigh, that's even her in the fb I think
>>
>>560677405
Do it
>>
>>560677405
Post pic of her house with time stamp and once we've seen proof we will tell you what to do from there, most likely some form of rape.
>>
>>560677405
Cum on her mailbox and timestamp.
>>
>>560677631
LEAVE THE MAILBOX OUT OF THIS
>>
looks like I arrived after the doxxing, hopefully before the stalking
>>
gotta say /b/ im impressed. fantastic threads. its cool when we work together to scare the fuck out of someone rather than calling eachother faggots 24/7 some faggot callings good tho
>>
>>560677631

This, please.
>>
shut up faggot fuck ruining the mood
>>
>>560677392
lul'd at the faggots
>>
>>560677857
yup
>>
>>560677631
yep
>>
File: SDHgUWi.jpg (66 KB, 1198x629) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
SDHgUWi.jpg
66 KB, 1198x629
>>560677631
>>
>>560677857
faggot
>>
You guys gonna ruin her life? Or what?
>>
File: jizz birde.png (168 KB, 317x343) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
jizz birde.png
168 KB, 317x343
10/10, too bad the pussy near her doesn't have the balls to do anything.
>>
>>560678058
faggot
>>
>>560678070
nah, but it's really up to the guys who said they'd visit her house.
Maybe she'll get raped or something, probably not.
>>
File: image.jpg (21 KB, 257x281) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
21 KB, 257x281
How will this end
>>
>>560678172
faggot
>>
god damn this is the best thread chan has had in a while
>>
>>560678124
>filename
Lol
>>
>>560678172
faggot
>>
i say we get a bunch of fake nigger accounts to friend her. when we find nudes of her (we will) we dump them on every social media site she has
>>
>>560678124
Maybe we should all meet up somewhere and then charter a bus to her house? We would make global headlines
>>
File: 1400550960935.jpg (32 KB, 800x441) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1400550960935.jpg
32 KB, 800x441
>>560678003
who you talking to?
>>
>>560678306
faggot.
>>
>>560677392
And Spencer over here is bretty gud at baseball
>>
>>560678379
I'm on the other side of the world buddy, I would if I could.
>>
ask.fm/babyy_jay_
>>
>>560678306
faggot
>>
>>560678385
himself
>>
File: rrr.png (202 KB, 1440x878) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
rrr.png
202 KB, 1440x878
Sent mormons to the house. lel
>>
>>560678435
you are too late to the game
>>
>>560678435
>>560678543
faggot
>>
>>560678504
How deep will this dox go? Shall we put her name into one of those ancestry sites and send pizza to her entire family?
>>
You guys should ask her to come to /b/
>>
File: image.jpg (56 KB, 400x400) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
56 KB, 400x400
this thread is best
>>
>>560678679
Mormon Jeebus is plz'd
>>
File: 1405360224115.jpg (7 KB, 213x160) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1405360224115.jpg
7 KB, 213x160
>>560678679
kek
>>
you can send boxes using the usps to a house for free. up to 60 units which is like 900 boxes. someone send her house 900 cardboard boxes
>>
>>560677631
FUCKING THIS. Whoever lives close must achieve jizz ninja status
>>
Sacrifice her to our lord sonic
>>
Anyone that follows her on instagram here? Has she reacted to anything yet?
>>
>>560678679
send the jehovahs witnesses
>>
>>560679076
rofl
>>
How old is she guys?

WE MUST GO DEEPER
>>
>>560678807
I vote for pizza. Everybody with a phone send her pizza.
>number is 6158900893.
>>
Get her swatted.
>>
>>560678723
fuck you, faggot.

>>560678752
fag.

>>560679115
samefag

>>560678679
kekfag
>>560679076
good ideafag
>>
File: Screenshot (456).png (1 MB, 1366x768) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Screenshot (456).png
1 MB, 1366x768
>>560679262
forgot pic
>>
File: ruin life tactics.jpg (687 KB, 936x4798) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
ruin life tactics.jpg
687 KB, 936x4798
might i suggest the phonebook one?
>>
>>560679262
>>560679262
we need nudes so we can rek her life
>>
>>560679301
this
>>
>>560679076
That's mail fraud.

Don't do it from the us.
>>
>>560679354
so?
>>
Found teacher emails and the school phone number for anyone interested. Click on the "website" hyperlink to get to emails and the phone number.

http://bhs.rcs.k12.tn.us/teachers-alpha.html
>>
>>560679369
the yellowpages sorry
>>
>>560679369
give me adress and ill do box flood
>>
>>560679513
Forgot pic
>>
She kinda hot, do you really wanna mess up her life?
>>
>>560679761
yes
>>
File: 3B8Zyzu.png (86 KB, 1100x822) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
3B8Zyzu.png
86 KB, 1100x822
>>560679761
moralfag
>>
>>560679761
yes
>>
>>560679761
stfu faggot gtfo party pooper this is b we run this shit
>>
>>560679761
Welcome. You must be new here
>>
>>560679621
See
>>560673569
>>
/b/ is still shit and lame as fuck but at least y'all are doing something for a change.

and glad to see someone posted from that old wiki


that used to have all the pussy shit to do to people


glad y'all are on it


y'all should keep steppin it up though... js
>>
>>560680197
on it
>>
>>560679941
Not really a moralfag but whatever
>>
>>560679761
yes we do.
>>560679486
samefag is a type of fag. Faggot.
>>
Any text response any insta updates?
>>
File: 1404772153236.gif (4 MB, 298x224) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1404772153236.gif
4 MB, 298x224
>>560679761
>>
so many beta fags on b now quit bitching
>>
>>560680418

she deleted all of the pics that she uploaded including the texts
>>
>>560680418
was gonna ask the same


Btw guys is doxxing against 4chan rules? If this thread's at risk of getting shut down, should we open an irc?
>>
>>560678814
Agree
>>
>>560680273
Sweet thanks for your approval faggot
>>
holy fuck I live really close to her, I have a 615 number too
>>
Find an AIDS support group mailing list and send her some literature on AIDS and other STDs
>>
>>560680689

same
>>
>>560680689
you know what you have to do.
>>
>>560680689
Go there, anon. Make this thread truly epic
>>
>>560680646
the mods like it when we dox, they like fun too, believe it or not
>>
>>560680646
we need an irc
>>
>>560680689
the fate of this thread is in your dirty little hands
>>
>>560680689
You can make this thread history my brother
>>
>>560680829
what do I do
>>
>>560680689
you will be remembered
>>
>>560680968
>>560680908
good to see we're in agreement, then.
Thread replies: 195
Thread images: 51
Thread DB ID: 8025



[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Home]

[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Home]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the shown content originated from that site. This means that 4Archive shows their content, archived. If you need information for a Poster - contact them.
If a post contains personal/copyrighted/illegal content, then use the post's [Report] link! If a post is not removed within 24h contact me at [email protected] with the post's information.