[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | Home]
4Archive logo
1,3,5 chooses what i say next
If images are not shown try to refresh the page. If you like this website, please disable any AdBlock software!
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.

You are currently reading a thread in /b/ - Random

Thread replies: 322
Thread images: 32
File: image.jpg (98 KB, 640x1136) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
98 KB, 640x1136
1,3,5 chooses what i say next
>>
>>555876564
bump
>>
>>555876564
bump2
>>
>>555876564
You got fuckin nerve telling me what to do. Dumb nigger cum slut
>>
>>555876564
to be honest I'm a little hungry for pussy *winky face emoji*
>>
>>555876564
I really need to tell you something serious, please first promise me you won't tell anyone tho
>>
File: image.jpg (121 KB, 640x1136) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
121 KB, 640x1136
This is what the convo looks like now
>>
Is it just me or does every nigger in existance deserve to die in a fire?
>>
>>555876564
don't tell me what to do you raging cunt
>>
>>555876564
to be honest I'm a little hungry for your pussy *winky face emoji*
>>
I'd like to smash your pussy
>>
>>555877625
Winrar
>>
>>555877408
This
>>
>>555877625
Winrar
>>
>>555877691
wait no OP I didn't know the convo moved, say "jacking off to you *winky face emoji*
>>
File: image.jpg (131 KB, 640x1136) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
131 KB, 640x1136
7,9 now
>>
I've a rock solid erection right now and every inch of it is for you Kelsey, babe so how about we cut to the chase and go at it like rabbits
>>
>>555876564
Watching a 'movie' myself. How well done do you like your hamburgers?
>>
Only thing harsh is my dick in your ass without lube babe ;)
>>
>>555877931
Look if we aint talkin cunny i don't wanna talk
>>
Sometimes I get why Hitler wanted to kill every jew and nigger
>>
>>555877938
roll for this
>>
>>555877931
You don't think...? Come on we're all thinking it but nobody wants to say it
>>
>>555876564
Why is it that every faggot who starts these threads has the "read" stamps on? Are you guys that fucking beta that you count the seconds it takes her to reply after you send a message?
>>
>>555877931
Lol, sorry. Just a joke, I forgot how much you love nigger cock haha you slut.
>>
>>555878085
rr
>>
>>555877931
Shut the fuck up right now you nigger lover.
>>
>>555878167
winrar
>>
i once tugged it so hard it bleed. have u eva pushed it so hard it bleed?
>>
I've a rock solid erection right now and every inch of it is for you Kelsey, babe so how about we cut to the chase and go at it like rabbits
>>
I love your lady parts.
>>
>>555877931
What does your upper-lip smell like?
>>
>>555878167
winrar
>>
Yeah texting this bitch called kelsey, she wants the D. I'm gonna fuck her right in the pussy
>>
>>555877931
no, I think it's reasonable. and people with downs, too
>>
>>555878167
Winner winner chicken dinner
>>
>>555877623
Mom?

Im assuming underaged or extreme lvl99 wizard that live in his mons basement
>>
File: image.jpg (131 KB, 640x1136) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
131 KB, 640x1136
4,6,8 now
>>
look kelsey i know im not the usual rock hard nigga cock you love but my white meber is big enough for ur tiny ass pussy and since i can always bag your face i think we should jsut fuck and get it over with
>>
C'mon OP let's see the convo now
>>
>>555878167
>>555878203
ah shit, you gotta post these 2 in a row
>>
>>555878062
reroll
>>
For once.. just for fucking once..

Can we have a thread where we actually try and help OP get nudes?
>>
>>555878547
Maybe if they are on fire we can catch them jacking our shit for a change
>>
>>555877938
Reroll
>>
So, next Friday, wanna get together and you suck my dick?
>>
>>555878587
Rolling this
>>
>>555878547
I dont think i'm comfortable around a nigger lover like you.
>>
the real reason i said that is because i just wanted to conect with you and one of ur firends told me u hate blacks and jews like me so i thought we could talk about it and eventually fuck
>>
>>555878547
Don't lie to me you fucking cunt, I'll kill your whole family
>>
>>555877938
This but with a winky face at the end
>>
>>555878662
roll
>>
I want your finger nails inside my dick hole right now bby <3
>>
>>555878547
Stop using your own responses cunt
>>
>>555878547
"I wish we could still keep slaves, I want a nigger to act as my meat shield (or some shit) when I need it"
>>
>>555878547
I really hate spazzers, too
>>
>>555878680
this
>>
>>555878662
Actually, I agree with this faggot.
>>
File: image.jpg (126 KB, 640x1136) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
126 KB, 640x1136
0,5 now
>>
help me kill jews?
>>
>>555878547
I wanna shoot my hot spaghetti right in every niggers face, you're really telling me you don't wanna do the same?
>>
>>555878662
That ship has sailed my nigga
>>
>>555878686
I'm winrar?
>>
want your finger nails inside my dick hole right now bby <3
>>
>>555878938
what a waste of spaghetti
>>
>>555878628
first and only winrar
>>
>>555878662
Yes... lets unite anons

>>555878773
Lel
>>
>>555878587
rolling this
>>
>>555878895
"I wish I can have a nigger spread his asscheeks over a whole barrel because that's my fetish"
>>
>>555878895
If you where 12 years younger id rape you
>>
>>555878895
DAMNIT
>>
sorry i just really don't like minorities lol xDD
>>
>>555879035
Winrar
>>
>>555878895
I often fantasize about jews being barbecued
>>
>>555878895
sorry i forgot how much you like nigger cock lol slut
>>
File: 1403542421105.jpg (6 KB, 183x275) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1403542421105.jpg
6 KB, 183x275
>>555878895
>>
I'm sorry, I just get so jealous thinking about all those niggers tonguing your moist nugget; the nugget which is rightfully mine.
>>
Sorry my little brother took my cellphone
>>
>>555878587
GET
>>
Send her a pic of your dick and say "How about that in your mouth"
>>
Would you let me bleach your asshole
>>
>>555879096
My uncle wants your number, can I give it to him?
>>
What have cunt you been up to?
>>
>>555878895
if you don't like the thunder perhaps i could come over keep you company? I got like a 12 pack of condoms too.
>>
*op sends his cock*
>>
>>555878587
ROLLING FOR OP TO DO THIS
>>
>>555879074
Roll for this
>>
>>555879123
this
>>
frined is keping me from phone
>>
>>555879136
reroll
>>
do you know how old I am? if so how old?
>>
File: image.jpg (116 KB, 640x1136) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
116 KB, 640x1136
6, 9 now

come on guys be creative
>>
Do you eat ass? Cuz I'd like that.
>>
>>555879257
rolling for this
>>
Sorry, my friend took my phone. Wanna fuck?
>>
>>555878895
wollt ihr den totalen krieg?
>>
Bumping for lulz
>>
File: 140936657675.jpg (68 KB, 599x800) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
140936657675.jpg
68 KB, 599x800
>>555879338
>>
>>555879339
you're winner
>>
>>555879245
Winrar
>>
>>555879078
Kek
This please
>>
>>555879339
insta-winrar
>>
>>555878587
Roll For This
>>
>>555879376
roll for this
>>
>>555879376
WINN
>>
>>555879338
I'm sorry OP. I'm actually trying to get you nudes but these other niggers keep getting horrible wins
>>
>>555879257
reroll
>>
>>555879257
rolling for this
>>
>>555879339
Winrar
>>
text your boobs or i cut myself
>>
>>555879245
Ganna roll only once for this.
>>
>>555879339
Winrar!
>>
>>555879385
fuck those 19 seconds! still winrar!
rolling again
>>
Are u a angel cuz id fok yer mum lel

Caprcha : PIccadilly coverss
>>
You give meaning to my life.
>>
Do you praise the sun, fagt?
>>
do you think you could get my cock and balls in your mouth at the same time
>>
>>555879257
Roll
>>
File: image.jpg (119 KB, 640x1136) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
119 KB, 640x1136
0,9 now
>>
you fauckin neufag, learn the difference between a roll by itself and a roll for another
>>
How about some nudes?
>>
>>555879542
rewoll
>>
>>555879339
fuck can't even reply quick enough before a winrar
>>
>>555879710
winrar
>>
I think God was high when he created you because there’s no one else who comes so close to perfection.
>>
>>555879710
dis 1 mite git u goofd OP gl dood
>>
>>555879542
rollin again
>>
Can I take a hot and steamy shit on your chest?
>>
>>555879334
reroll for underage b&
>>
>>555879710
HOLY SHIT STOP POSTING ON THE THREAD IF ITS NOT DIRECTED AT OP, fucking retards like you are ruining the convo
>>
>>555879721
winrar
>>
would you like me to eat your ass?
>>
>>555879710
shit nigga
>>
>>555879710
win fucking rar
captcha : fervice sgsage
>>
File: 1404550138311s.jpg (4 KB, 125x125) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1404550138311s.jpg
4 KB, 125x125
>>555879710
>>
File: image.jpg (122 KB, 640x1136) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
122 KB, 640x1136
7,3 now
>>
U wot m8 ? I'll hook u rite in the gabber m8 if u don't send mi nudes now I swer to Christ I'll turn you into a sperglord
>>
...Toasters arouse me.
>>
File: image.jpg (20 KB, 331x331) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
20 KB, 331x331
>>555879698
Well I assure you that eating ass is a good source of all your daily vitamins
>>
File: t17.jpg (748 KB, 1024x1398) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
t17.jpg
748 KB, 1024x1398
>>555879954
>>
>>555879887
>>
Hey Kelsey, ive wanted to tell you this for a really long time but I think I love you. Whenever we talk i get goosebumps and butterflies, and whenever you look me in the eyes I become entranced, like you have me under a spell. I have no clue why I'm telling you all this but I just have to know if you feel the Same.
>>
>>555879376

Rerolllllllllllllllllllllllll
>>
>>555879954
smack my ass and call me a bitch
>>
>>555879968
Rerawl
>>
>>555879954
I'm sorry what I meant to say was "Will you please eat my ass as I shit down your throat?"
>>
File: funny elf picture.jpg (64 KB, 768x983) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
funny elf picture.jpg
64 KB, 768x983
FUKCING
>>
>>555879954
omg last time I let my cousin use my phone. I'm so sorry for that
>>
>>555879954

What I'm trying to say is that i want my penis tip in your anus so I can ejaculate with the force of a thousand suns
>>
>>555879698
it's gone to shit now, congrats /b/ for your ADHD version of talking to females
>As soon as multiple edgies are spoken she knows it's fake
>>
>>555879954
fuck me no lube
>>
>>555880023
uh winrar? send it op i fkn deer u
>>
Have you ever had your ass ate? You might like (;
>>
>>555880053
winrar
>>
>>555880023
winrar
>>
>>555879954
I'm letting people on the internet write the messages for me
>>
>>555880023
Winrar
>>
>>555879968
Reroll
>>
>>555880023
winner
>>
Sorry that was my friend. But now that we already talked about it, you should suck my inflamed nigger cock while I eat your ass.
>>
>>555880061
roll for this
>>
>>555880023
this wins
>>
Someone keeps taking my phone please stop replying and btw i only talk to you because i wanna fuck now stop replying
>>
Yo0 @r3 0n3 hug3 [email protected] d!d y0u kn0w [email protected]?
>>
>>555879954
Sorry, my friend got my phone. I really hate black people and Jews though.
>>
>>555880061
Roll for this as well
>>
Sorry. I gotta go. My friend just called and he needs his cock sucked. It is what I do best. Ttyl.
>>
>>555880061
roll for this
>>
>>555876564
>>
What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch?I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills.I am trained in gorilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces.
You are nothing to me but just another target.
I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words.You think you can get away with saying that shit to me over the Internet?Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot.The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life.You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands.Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit.If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot.I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.
>>
File: 1404898453039.jpg (104 KB, 546x658) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1404898453039.jpg
104 KB, 546x658
write this:
can I rape you anally?
>>
Hiiiiiiiiiii! Just want to say, i'm a directioner. Die fucking asshole fuck you fucking asshole fucking
>>
>>555880126
i like your funny elf picture
good meme
hnggg
>>
>>555880126
>funny elf picture.jpg
>not even funny
>>
File: image.jpg (117 KB, 640x1136) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
117 KB, 640x1136
I didnt see the winrar before so i sent the "7" one. Then sent the actual winrar.

5,6 now
>>
Hey Kelsey, you are a really nice girl but I (being a sissy-faggot) am too beta white-knight to even have my asshole eaten out by you. I think you would do much better with some inbred fucktard transexual faggot.
>>
>>555880640
read the whole thing and i actually laughed out loud
>>
>>555880692
rollllll
>>
>>555880126
roll for this
>>
>>555880801
"It'd be awesome if my dick was 24,400 miles long so it stretches around the world and inserts into my asshole. Not only do I get to assfuck myself, but if I turn 360 degrees, I destroy everything on the planet. It's really awesome."
>>
>>555880801
fuck her right in the pussy
>>
>>555880061
roll for this as well
>>
>>555880736
>not even funny
Because it's elven funny.
>>
Lol sorry that was my friend lol, but hey do u want to go out lol we don't have to if u don't want to but I really like u a lot lol and I would be in the kitchen not u lol
>>
>>555880704
reroll
>>
>>555880828
This
>>
>>555880061
reroll
>>
Show me them titties, baby ;)
>>
>>555880801
Bitches can't do shit other than suck dick.
>>
SUNDAY 29/6 OFF DAY
*LEFT DELT*
250mg TEST 250 test
200mg EQ 200 EQ

MONDAY 30/6 TRAINING DAY
*10IU GH HGH
500mcg ghrp
250mcg cjc
100mcg IGF
6iu humalog

TUESDAY 1/7 TRAINING DAY
500mcg ghrp
250mcg cjc
100mcg IGF
6iu humalog

WEDNESDAY 2/7 OFF DAY
*LEFT GLUTE*
250mg TEST 500 TEST
200mg EQ 400 EQ

THURSDAY 3/7 TRAINING DAY
*10IU GH HGH
500mcg ghrp
250mcg cjc
100mcg IGF
6iu humalog
*RIGHT GLUTE*
250mg TEST 750 TEST
200mg EQ 600 EQ

FRIDAY 4/7 OFF DAY
>>
>>555880801

Would you let me insert my penis tip into your anus?
>>
>>555880640
Reroll
>>
I love big cocks.
>>
>>555880828
rollllin
>>
If you don't send me em nudes miss I'll douse me 'Ouse in petrol mam I swer 2 Christ GET
>>
>>555880830
fucking newfag
>>
>>555879376
>>555880801

Going for this
>>
>>555880801
Show Rick James your titties, bitch!
>>
>>555880801
I love bestiality
>>
kelsey, you are so beautiful, and want to to see you naked body :)
>>
Aye bb wan sum fuk ?
>>
>>555880830

welcome to the internet newfriend
>>
>>555880801
Could you send me nudes by any chance? Ill return the favor ;)
>>
>>555881006
THANK YOU BASED GOD
>>
>>555880995
dis gun b gud
>>
>>555880801
Nigger tonged my anus.
>>
>>555880995
winrar
>>
>>555876564
anonette, all I want right now is to empty my nut sack in your mouth. Then you'll make me some food. How about it? I love you, Anon.
>>
>>555880061
this
>>
>>555880704
reroll.
>>
>mfw the navy seal won
>>
bb wn fk? me n u toon8. I have 11 inch dick
>>
>>555881225
didn't win stupid faggot
>>
CAN I RAPE YOU ANALLY?
>>
>>555880715
thx
>>555880736
hey now
>>
Lettuce fukk bbz
>>
>>555880995
winrar(where he directed, not this, you cunt)
>>
>>555881225
Look who it is again, ID Heaven. I'm fed up with your shit faggot. The other day when you called me a newfag, yeah, haven't forgotten about that yet. Fuck you I've been on here for months and probably get on here more than you anyways. Don't you know that you make yourself look like a newfag when you call others newfag? Just because you learned how to hack your name and change it to "Heaven" does not give you the right to disrespect anyone at any time.
>>
File: image.jpg (145 KB, 640x1136) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
145 KB, 640x1136
damn i must be blind.

Wont happen again. Sent the navy seal.

7,8 now
>>
>>555881045
WINRAR
>>
>>555881468
ey
>>
Kelsey, ever since I laid my eyes on you, I knew that my 1-inch dick would have immense attraction to everything except your face. I have stayed up all night thinking about how many times I could take a dildo in the ass from you. You make my heart all fuzzy and I want you to know that I will continue masturbating to your pictures for the rest of my life ;)
>>
>>555880892
reroll
>>
Fucking slut i have been fucking you over with my internet friends club all this time.
check it :
http://boards.4chan org/b/thread/555876564/135-chooses-what-i-say-next
>>
call the police im killing myself
>>
>>555881582
I want to fuck you right in the pussy
>>
>>555880704
re fucking roll
>>
Lol - did I ever tell you about the time I ate shit? I was "changing" my brother's diaper (molesting him) and got shit all down my arm.

Then I ate [pizza and forgot to wash my hands.
>>
>>555881582
you make me a gayer man
>>
>>555881582
Why do you so dis to me?
>>
I was just kidding, I'm really nervous and shy, but I like you alot!
>>
>>555881665
Winrar
>>
>>555881582

i'll eat your box out like it contains chicken mcnuggets i swear to god.
>>
>>555881665
rollll
>>
>>555881582
woah hold on now, there's part of the conversation missing. OP you sneaksin
>>
>>555879623
reroll
>>
>>555881769
FOR THE LULZ MEIN BRÖ
>>
>>555881727
nice winrar
>>
>>555881641
SUP NIGGA
>>
>>555881727
>>555881727
>>555881727

I win post results.
>>
File: 1401631244005.png (491 KB, 897x796) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1401631244005.png
491 KB, 897x796
>>
>>555881802
RE FUCKING ROLL
>>
Really, what is actually wrong with child porn?
>>
i watch glee
>>
k den bitch im way too alfa male for your low test booty anyway
>>
>>555881727
haha win
>>
do you like memes
>>
>>555881727
winrar
>>
>>555881727


HAHAH
>>
>>555881942
maymays
>>
>>
>>555881727
This is gold.
>>
>>555881727
/thread
>>
>>555881582
She is really adamant about the fact that she doesn't eat booty.
>>
you are beautiful. Since the first day I saw you I knew I was in love. The amount of beauty encompassed in you simply baffles me. Everything about you is perfect. You smile is so euphoric. Your existence is proof of a higher being. How is it that a girl can be so sublime. I love you. Can I sex you up l.
>>
>>555881582
Would you please send me a picture of your face? I need something to jerk off to!
>>
File: 1l1vY37.jpg (135 KB, 880x932) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1l1vY37.jpg
135 KB, 880x932
>>555881727
>>
>>555881904
why would the three year old just sit and watch? do something you little shit!!!
>>
File: winner.jpg (23 KB, 471x480) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
winner.jpg
23 KB, 471x480
>>555881727
winrar
>>
>>555881727
epic winrar
>>
Kelsey, you are the most amazing girl in the world. You remind me of all my favorite loli, pedophilia, gore, and rape posts on 4chan. I will do anything for a chance to even be near your week old released queef. You are the vagina to my butt plug. Love you bae.
>>
File: image.jpg (3 KB, 300x57) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
3 KB, 300x57
>>555881893
you're a piece of a piece, motherfucker
>>
>>555881727
my penis is a gluestick now
>>
Hey gurl, just kidding with all this bullshit.
Let's talk about serious shit right now.
Do you have Tumblr?
>>
>>555882271
need sex tht PIECE
>>
>>555881971
reroll for this
>>
>>555881582
i wanna shitty shitty wok with chicken poo, cum on it, so you can eat it with your ass
>>
You are the reason my dick doesn't smell like bleach.
>>
op sux
>>
>>555881727
>>555881727
>>555881727

DELIVER OP
>>
Op will surely deliver
>>
>>555882497
double winrar
>>
hurry up faggot op
>>
File: image.jpg (141 KB, 640x1136) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
141 KB, 640x1136
she doesnt answer. Probably she's reading this thread

Will post if she does
>>
OP you better fucking deliver you piece of shit
>>
>>555882535
rerolling
>>
>>555882719
holy shit keks are fucking real
op you fucking win i love you a little gay
>>
Kelsey?
>>
>>555882719
op confirmed for bisexual
>>
>>555882624
>mfw kelsey might deliver on bbc
hide your ass op
>>
>>555882719
top kek
>>
>>555882813
all the homo
>>
Alright Kelsey enough bullshit. My dick is rock hard and I'm coming for that pussy. Get ready bitch.
>>
>>555882719
quick post gore
>>
>>555882719
num nums, super op.
>>
>>555882943
>>555882719
he's right full homo op full homo
>>
File: 1369763888817.jpg (42 KB, 251x251) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1369763888817.jpg
42 KB, 251x251
>>555882719
Nice
>>
HEY KELSEY
if u can read this
I want you to know that
You're such a huge faggot\
holy shit
>>
>>555882719
OP i like you, you delivered.
>>
We love you Kelsey <3 <3
>>
post tits kelsey
>>
slut
>>
File: image.jpg (20 KB, 259x194) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
20 KB, 259x194
>Internet friends club.
/b/ the internees /b/est friend club.
>>
>>555883051
this
>>
I want to cum inside of you Kelsey <3
>>
hello gurl your bautiful
>>
>>555882719
I have completely and utterly lost my ability to even
>>
>>555881727
>implying 4chan is an internet friends club
haha, we're all friends :) <3
>>
>>555882719
BREAKING NEWS: OP is not a faggot, maybe.
>>
I want to eat out your entire asshole Kelsey!
>>
File: str8 pimpen.jpg (9 KB, 280x177) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
str8 pimpen.jpg
9 KB, 280x177
Kelsey you man is straight up pimpin
>>
>>
Kelsey if you read this do us a favor and post tits
>>
FUCK YOU KELSEY. THROUGH YOUR FRIENDS POST I WAS ABLE TO TRACE YOUR PICTURE AND FIND ANYTHING THERE IS TO KNOW ABOUT YOU AND YOUR FAMILY. I WILL FEAST ON YOUR ENTIRE EXISTENCE. BE AWARE.
>>
>>555882719
http://4archive.org/b/res/555876564

epic thread is fucking epic
>>
File: image.jpg (1 MB, 3264x2448) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
1 MB, 3264x2448
Remember Kelley, we're not tools of the government
>>
HI KELSEY POST TITS
>>
Hey kelsey, suck a turd and post pic pls :)?
>>
tits or gtfo kelsey
>>
File: ct261_phelddagrif.jpg (144 KB, 620x400) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
ct261_phelddagrif.jpg
144 KB, 620x400
>>555882719
What are the next numbers OP you retarded no good fuckwad?

I want to tear this bitch apart with my witty repartee.
>>
You reading this Kelsey? Thanks 4 lulz
>>
Kelsey is a Jew in the hottest possible way
>>
this is kelsey, wtf is this?
>>
File: 1397616141757.jpg (53 KB, 404x498) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1397616141757.jpg
53 KB, 404x498
hey kelsey wanna go out pic related it's me
>>
>kelsey finds post
>kelsey doesnt post tits
>kelsey gtfo
>>
File: 1276718371.png (475 KB, 1617x3209) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1276718371.png
475 KB, 1617x3209
Op, thank you. posted that to derail thread but you delivered. you are as hetero as they come.
>>
File: 1405022990738.jpg (45 KB, 1000x1000) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1405022990738.jpg
45 KB, 1000x1000
>>555883521
fake. Not typing like Kelsey
>>
ben you son of a bitch!!!!!!!!! you find that funny?
maybe your friends like to know that your dick is tiny.
you know i still got your picture?
>>
You remember me Kelsey you stupid bitch? It's me Mike you fucked me over last year and I FUCKING HATE YOU I SWEAR TO GOD I WILL FUCKING RAPE YOU IN YOUR SLEEP YOU HORRIBLE SLUT.

Also, I showed all of my friends your naked pictures. I'm going to send them to your parents after I rape you.

Dumb bitch.
>>
>>555883715
0/10 not kelserino

captcha: Newell ilsourb
>>
>>555883715
tits or gtfo kelsey
>>
>>555883715
>top kek
>bait initiates
>whiteknight comes in 5 min
Thread replies: 322
Thread images: 32
Thread DB ID: 3743



[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Home]

[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Home]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the shown content originated from that site. This means that 4Archive shows their content, archived. If you need information for a Poster - contact them.
If a post contains personal/copyrighted/illegal content, then use the post's [Report] link! If a post is not removed within 24h contact me at [email protected] with the post's information.