[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | | Home]

Stores in Shanghai

This is a blue board which means that it's for everybody (Safe For Work content only). If you see any adult content, please report it.

Thread replies: 12
Thread images: 2

Australia has shit all stores and i'm going to Shanghai for a bit so i'm wondering, what international/ China based stores do you think I should check out
>>
>>10662125
don't bother mate, any high end designers are expensive as hell in China thanks to luxury taxes.

go for a wander around the old french concession and find some indie designers.

otherwise all you have are the same ol uniqlo type stores.

but do go check out IT, Joyce, BY and Blank.

Good people to chat with, but realise these cunts are made of money and will have their fuccboi radar on high.
>>
>>10662125
its the same with HK desu imo.
>>
>>10662514
Cheers for the suggestions ill have to give them a good look
>>10662527
Yeah but Australia is really baron when it comes to stores. I can go to Culture Kings to spend my monthly earnings on one pair of anything, or shop at k-mart
>>
>>10662527
wait shit, misread what you meant. Yeah I'll take a look through the HK clothing stores.
>>
>>10662125
what part are you from senpai?
>>
>>10662554
West Sydney
>>
>>10662125
> australia has shit stores so im going to shanghai
>>
>>10662567
Yes Im going to shanghai to get clothes. Im wasting more money to go overseas rather than staying here for the sole purpose of clothes.

You seriously thought that
>>
>>10662561
I'm in the ACT, trust me it's far worse fashion wise
>>
>>10662531
bro. CC is shit, there are more stores around sydney that carry better shit.
>>
File: 1338958738986.png (43KB, 800x1200px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1338958738986.png
43KB, 800x1200px
>>10662570
Haha.

As an aside, all the young Chinese that I've met either disregard fashion entirely, or are complete hypebeasts. One guy I know has at least 8 different pairs of Jordans, and only Jordans.
Thread posts: 12
Thread images: 2


[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Top | Home]
Please support this website by donating Bitcoins to 16mKtbZiwW52BLkibtCr8jUg2KVUMTxVQ5
If a post contains copyrighted or illegal content, please click on that post's [Report] button and fill out a post removal request
All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from that site. This means that 4Archive shows an archive of their content. If you need information for a Poster - contact them.