[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | | Home]

any femanons willing to say racist things on vocaroo? I love

The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.

Thread replies: 146
Thread images: 19

File: 1403728253876.jpg (14KB, 235x252px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1403728253876.jpg
14KB, 235x252px
any femanons willing to say racist things on vocaroo? I love fapping to hot girls being racist but it's hard to find.
>>
File: b stands for betas.jpg (43KB, 729x627px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
b stands for betas.jpg
43KB, 729x627px
oddly, I think I can see why you can't get laid.
in b4 cuck libtard nigger derp derp derp
>>
>>741641937
OP here, I'm actual liberal and a latino of mixed race origin. I like it because it's "wrong" and "taboo"
>>
File: hqdefault (8).jpg (13KB, 480x360px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
hqdefault (8).jpg
13KB, 480x360px
>>741642053
I was gonna offer my services until you said you were a liberal.
>>
>>741642106
not a liberal in all senses. I'm right-leaning when it comes to abortion, etc.

I approach each topic with an open mind.
>>
File: KaVDCBa.jpg (262KB, 774x1032px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
KaVDCBa.jpg
262KB, 774x1032px
>>
>>741642189
what am I supposed to draw from this? nice feet btw
>>
>>741642180
Let me determine how classically liberal you are:
Whats your specific stance on abortion?
>>
>>741642106
>I was gonna offer my services until you said you were a liberal.

Not OP, can you offer your services to me?
>>
>>741642288
I'm doing a vocaroo thread after work today actually, 2pm est
I just came in here to be a shit while on break
>>
>>741642279
>Let me determine how classically liberal you are:
>Whats your specific stance on abortion?

I don't believe in it. It might be a grey area when a life is in danger, but aside from that, nope. We can't quite decide when a life starts, so since we can't, we have to assume it starts at conception.
>>
>>741642335
well...thx?
>>
If i was home alone i would because i tend to say a lot of racist shit lol
>>
>>741641842
Same I made my ex draw hitler on her tit for me and swastikas
>>
>>741642483
go to the bathroom and whisper shit? pleeease
>>
>>741642357
What an ineffective opinion. Babies gonna get aborted either way because heartless people gonna be heartless.
We should make abortion as easy as possible until around 20 weeks (ill let the scientific comminity debate that time frame. Thats just the best one ive determined) and beyond that stonewall it except in case of medical necessity, rape or incest. This is, in my opinion, the only answer that respects the bodily autonomy of the mother and the "child"
Outlawing abortion just hurts people.
>>
>>741641842

Uh, I guess.

What are you after?
>>
>>741642357
He is a pro-life scum, dont do anything for this fag
>>
>>741642589
Could you just act like the stereotypes about black men are true? like how they're good for nothing, crack dealing, apes? But sexualize them at the same time, like they're only good for their dick?
>>
>>741642621
What an asshole, assuming those fetuses want to exist in the first place.
>>
>>741642621
>He is a pro-life scum

I don't impose my opinions on anyone, and I know that there is zero chance of abortion being illegal. It's just my personal opinion on the matter. Stop being silly.
>>
>>741642654

So say it kind of like it turns me on that they're bad or something?

Or that it turns me on I'm being racist about it?
>>
>>741642574
24 weeks. But yup, I agree. First time I've heard something sensible here.
>>
>>741642654
>>741642589
bump
>>
>>741642621
>dont do anything for this fag
>fag
you're a pro-slur animal, kys
>>
>>741642761
You're in a thread where OP is asking for girls to say racist things, you roody-poo
>>
>>741642722
both. act like your father would be SO mad for you going black, but you wanna be bad and try out those nasty thug african animals cuz u heard they fuck best.

Like basically be a racist white girl who is attracted to blacks but doesn't know why?
>>
>>741642831

Ok. Let me have a think for a second.
>>
>>741642819
>You're in a thread where OP is asking for girls to say racist things, you roody-poo

I AM OP, ya goof
>>
>>741642858
appreciate it!
>>
>>741642876

Ok, that was kinda weird. Had to be a bit quiet 'cause my dad is in the other room....
>>
>>741642357
I think abortion is just fine.
I think long term.

Say this is an unwanted kid that the mother keeps.

Then 3 years down the line we get another casey anthony bitch or we get those moms that we see on the news bearing and torturing their kids and simply not giving a fuck.

Im sorry but if i had the choice at life and i knew my mother wouldnt treat me right because she didnt want me id tell them to kill me now before i had to experience that.

Or of the kid survives the abuse then it has the chance to grow up and be a batshit crazy person and hirt others because mommmy didnt love them.


Then we got adoption...it sounds nice but do you realize how shitty it actually can be? Kids having no real sense of home, being put with different people and let me remind you that the people foster kids can encounter can also be just as abusive.
Also growing up knowing mommy didnt want you can fuck with a kids mind.


This is why im all for abortion...if a kid cant be promised a loving mother and a decent life then just fucking kill it before you torture the poor thing for its own exsistance...thats fucked.


But see...many retards cant think of it like that
>>
>>741642955

But here you go I guess...

http://vocaroo.com/i/s1P4ZfU3Sjly
>>
>>741642860
That makes it even more stupid that you'd say that

Take this old recording from a few days ago you liberal loon. Shit, you mightve been the one that requested it

http://vocaroo.com/i/s1Hbu9ZJ4a0n
>>
>>741642984
>But see...many retards cant think of it like that
wow, way to be condescending

>If you don't agree with me you're clearly retarded
>>
>>741642357
Morality is fake all we have is a system set to maximize everyone's benefit a fetus can't kill me shoot it in the fucking head
>>
>>741643006
this....was actually my request. holy shit. lmao. thanks again
>>
>>741643107
I say that because people are too busy trying to be PC and protect life but dnt even bother to consider what kinda life that childs gonna have once its born.

So yea...i stick by what i say
>>
>>741643174
Kek. Was actually fun.
Im always down for more but I am actually at work.
>>
>>741643215
I definitely understand it's not an easy issue to resolve, but that argument is like saying "kill the poor, their lives will suck anyway"
>>
>>741643174
But this wasn't your request
>>
>>741643290
>But this wasn't your request
it was. I usually request in /fsa/ on /soc/ but ocassionally come here if there's a vocaroo thread.
>>
>>741642988

Checked.

Also wtf bitch you sound real young.

Like 4chan bait young.
>>
>>741643350
How was what she said racist Cx
>>
>>741642988
not OP but that was kinda hot moar?
>>
>>741642988
Love the accent. Can't understand shit but it's not like something that a trap would say does really matters anyways
>>
>>741643289
Being poor is a choice unless you were born into it. If people try hard enough they can fix their financial situation.

Being concieved is not the childs choice. This is someone elses life you have to make choices for and i think if you know that this kid isnt gonna have a good shot at life for whatever reason it may be the kindest thing you can do is kill it before it has to experience that shit..
>>
>>741643516
>How was what she said racist Cx
I don't only request racist stuff. I request a lot of different things, I just felt like cumming to racism tonight
>>
>>741643516
Just because i said i wanted to fuck black guys doesnt make it any less racist that i called them felons and implied the kids they gave me would also be violent
>comeonnow.jpg
>>
>>741643556
>If people try hard enough they can fix their financial situation.
>i think if you know that this kid isnt gonna have a good shot at life for whatever reason it may be the kindest thing you can do is kill it

choose one
>>
>>741643596
Not him, I'm actually requester/OP, but just wanted to remind you that in the vocaroo you're referring to, you don't ever actually mention race, that was another recording
>>
>>741643765
Fair point, without context it's vague. I think its racist towards white and black guys simultaneously in context. Lmao
>>
>>741643573
What is mental retardation
>>
>>741643902
agreed. Damn that audio was hot. what time is it where you're at right now? I wanna know when to set an alarm to check for your vocaroo thread later today
>>
>>741643943
So then severe cases like that are the only situations where abortion makes sense, gotcha.
>>
>>741644027
Yes
>>
>>741643988
Its 6am right now. Im off work at 1pm and it takes me an hour to charge my phone and decompress.
Cya then! I'm making myself get out later with each post.
>>
>>741643659
There isnt a choice here.
Explain why you think there is
>>
Um dude you really not hear being called a nigger enough that you need a sexy little blonde to tell your coon ass to get off welfare?
>>
>>741644086
>Cya then! I'm making myself get out later with each post.

ah ok, we're in the same timezone. Awesome!
>>
>>741644184
>Um dude you really not hear being called a nigger enough that you need a sexy little blonde to tell your coon ass to get off welfare?

>assumes I'm black
>assumes I like blondes and not brunettes
>assumes I'm not upper middle-class

As previously stated, I find racism hot because of the "wrongness" of it. Try again. Maybe if you were a femanon and recorded that as a vocaroo, I would have found that hot.
>>
>>741644086
Damn you rev, you've forced me to seek your damn threads since coming across them a couple weeks back

I feel as pathetic as those other avatar fags that stalk you like that plane guy
>>
>>741644434
If you enjoy sexy vocaroos, when rev isn't posting, you should visit /fsa/ (Female Sexy Audio) in /soc/.
>>
>>741643659
Personally I just have no moral or logical reason to value the autonomy of a fetus over a fully aware human being with a place in society. This is why I am okay with someone chosing to kill a fetus before a certain point of viability. I don't say "let em die there are too many people anyways" to spare them from this cruel world.. i say it because plenty of women miscarry babies before 20 weeks every day and they aren't charged for neglect even if it was related to their lifestyle. Women have no obligation to make sure they are pregnant except for their own personal health.

I think the moral argument is the wrong one to take here. I base my argument in reality- people are gonna abort babies whether its legal or not. If we make early abortion easy and non stigmatized you end up saving a lot of late term fetuses from dying in pain due to their mothers intentionally hurting themselves because they do not want to be pregnant. (Once again this is heartless and I dont condone it, but it is just reality.)
>>
>>741644615
I get your point, and you make sense. I understand the benefits of abortion and understand it won't ever stop, but I can still think it's wrong.
>>
>>741644576
..but are they as open minded as her? I always assumed soc was tumblr 2.0
>>
>>741644576
This
>>741644434
Im still surprised people enjoy it as much as they are. Supermanuverability is an ok dude. He posts what he loves and eh doesnt afraid of anything.


And god please dont let my threads get any more avatarfaggy. I started posting as revy to be an inciteful shit but I think threads just feel better when its a bunch of anons talking
>>
>>741641937
yikes
>>
>>741644737
I missed your last couple threads...assuming you've made any. Has anything worth noting happen in any of them? Oh and It's obviously because you're a girl willing to say shit that keeps them entertaining but I like the small talk you have with anons
>>
>>741644705
..but are they as open minded as her?
In the past few threads I've requested raceplay (the racist stuff I requested in this thread), abortion dirty talk, etc. and it's all been fulfilled. Dark, dirty, or socially unacceptable kinks are very welcomed there.

/soc/ is incredibly accepting, it just differs from b in that since it's usually a community of people taking their time out to post pics/audio/etc, being an asshole is generally frowned upon. Be nice, and /soc/ will welcome you with open arms.
>>
>>741644891
Im aware. I still enjoy it and I like contributing something atypical to this board. Ive made a few but nothing too noteworthy. Lots of requests to moan and call people daddy.. i did have an anon ask some really good questions in a morning thread and it kind of made me want to do a little mini podcast with my dad. I think /b/ would enjoy it and I like fostering some meaningful discussion. Use my girl card for good
>>
>>741644959
Honestly felt like I was in leddit just now with those guidelines. I just want to post or listen to the shit requested within that thread

You have a stupid fucking fetish too btw
>>
File: 2u4352b.gif (2MB, 300x169px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
2u4352b.gif
2MB, 300x169px
>>741645102
Great. I was just trying to help you find more audio erotica, way to be a dick about it.
>>
>>741645102
>You have a stupid fucking fetish too btw
Do any fetishes make sense? Calling a fetish stupid means nothing
>>
>>741645036
You're about to go Hollywood on us, I take it you'll be ending your threads soon?

>...podcast with my dad

What topics will you cover or questions have you answered?
>>
>>741645102
I have a fetish where someone suffocates me with their gigantic hairy balls. Fetishes dont make sense
>>
>>741645228
Fuck no I dont want that kind of attention. Remember going mainstream also means censoring myself in this day and age.
If I do it I might try to do it live and take questions from anons (probably gonna omit a lot of incesty comments for my dads sake) but itll probably be us shooting the shit about current events, US politics and philosophy. Those were the sorts of questions an anon was asking the other day that really got me going
>>
>>741645167
>>741645208
>>741645254

Shit like feet, sneezing, even farts I can kinda understand them but fucking racist banter? How do you get off of someone calling another person a nigger?
>>
>>741645407
Taboo. I can get it, coming here my whole adolescense.. it makes the girl part of a niche in crowd that not many people are comfortable dabbling in. I guess thats why ironic racism also works for him. Its political incorrectness
>>
>>741645407
as I said before, it's the shock value/wrongness of it for me. It's not like I woke up one day and said "I'm gonna fap to racism cuz I like dumb shit"

Fun fact, I am also into feet.
>>
>>741645384
Fuck, I missed that. I was there for the moaning stuff that eventually became a motivational thread. Didn't think you'd be willing to take questions too, so are there any questions you won't take?
>>
>>741645675
Not really. If i do a thing with my dad ill probably dodge any kink questions but sexuality is still something i think he and i could talk about.
I'm an open book. I don't usually feel comfortable saying my opinions on social media or among my extended family and friends(theyre good people but they dont know how to stfu and let other people get a word in edgewise) but this would be a fun place to use as an outlet for that sort of discussion.
>>
File: 1490739242481.gif (2MB, 400x300px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1490739242481.gif
2MB, 400x300px
>>741641842
I know who you are, fuck off you spic.

Youve had many of these stupid requests fulfilled but you keep asking for more. Youre no better than that match lighting autist thats ruining asmr right now
>>
>>741646404
Nah, I'm gonna keep requesting the stuff I like. I only ask for about one new recording a day. It doesn't detract from your experience, simply ignore it :^)
>>
>>741646404
Match lighting asmr sounds pretty dope though
>>
File: image.jpg (305KB, 1155x1531px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
305KB, 1155x1531px
>>741646518
No you make an effort to spam these retarded requests and derail fun threads with your shit. Im sure you're the same guy going around in gonewild boards doing this with that other heavy breathing guy. You're the reason why it's become difficult to request shit due to your constant annoyances, annoying like the other spics on this site. Which makes me glad Alice told you to fuck off

>>741646520
Not when it's requested by people like op and pic related
>>
>>741646914
>Im sure you're the same guy going around in gonewild boards doing this with that other heavy breathing guy.

I'm actually not. Sorry if you're frustrated, but everyone that gets you frustrated online is not the same person.
>>
>>741646914
Whatd he ask alice for?
>>
File: faggots2.jpg (24KB, 560x240px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
faggots2.jpg
24KB, 560x240px
>>741642988

Checked and kek'd
>>
File: 1497572460918.jpg (23KB, 500x340px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1497572460918.jpg
23KB, 500x340px
>>741641842
>be me
>Opened thread
>interested in what OP is interested in (just the racism bit)
>scanned thread for vocaroos
>2. One fake, one real.
>femanon only delivered an old one
Holy shit. Libtard niggers ruin fucking everything. It'd be better if slavery was never fucking outlawed because I'd have lynched OP by now.
>>
>>741649103

http://vocaroo.com/i/s1e07cCKf7Kw
>>
File: 1496784086171.jpg (73KB, 736x869px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1496784086171.jpg
73KB, 736x869px
>>741649329
Take your mic out of your cock sucker, anon. The only thing I could clearly understand without replaying it was "ya cunt" and "salty".
>>
>>741649495

http://vocaroo.com/i/s0s3ap67CMUn
>>
File: 1497823150392.png (1MB, 1204x1204px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1497823150392.png
1MB, 1204x1204px
>>741649601
There you go! I'm proud of you! This time I could actually understand what you were saying.

+1 for being accurate too! :D
>>
>>741649798

http://vocaroo.com/i/s0teXbxlTF25
>>
>>741644737
Who's supermaneuverability?
>>
>>741650630
The anon that posts about aviation in the Vocaroo threads.
>>741649103
I wanted to deliver but I'm at work. Check back this afternoon for racist recordings, primal yelling and me miming getting spanked
>>
>>741650752
I haven't been in those threads. You mentioned avatarfagging, is that what he is?
>>
>>741650795
No. He just posts gifs of planes, half to identify his posts and half because i told people early on they could post whatever they like as long as it bumps the thread (in response to a gore spammer)

My vocaroo threads are just something ive started doing recently.
>>
>>741650900
>identify his posts
that's literally an avatarfag though
>>
>>741650944
It's a necessary evil imo. Think about it.. you have regular threads and the same anons come to the threads.. they have specific writing styles and points of interest and in most anon communities people start representing themselves by a identifyable trait when they are talking to people theyve spoken with before
I guess it is technically avatarfagging, but tbh the reason that is discouraged here isn't really due to breaking anon.. its due to RPers being cancer that floods the board and drowns out all the other posting. If someone wants to use a picture or a name so i can better reference past conversations then I welcome it. He's not pretending to be a plane. I know hes a human behind that screen and hes still pretty much anon aside from me knowing one of his hobbies
Thats just my view on things though.
>>
>>741651139
yours can be excused because you return something to requesters, but what does he return? if you're correct and you can identify him by his writing style, then there is literally no reason to post gifs of planes to identify himself
>>
>>741651218
He doesn't know i can do that and it is helpful for other anons that don't come to every thread and aren't as distinct (one makes mad hatter quotes and another references angry videogame characters)
I honestly came back to /b/ after a long hiatus because i missed the unique feel of the community here.. I can say that people not remaining anon in general would hurt that vibe, for sure..
But isolated within threads, where only regular posters will see the trend, i don't really see the harm
If someone tries to RP with me though I'm gonna decline.
>>
>>741651377
Anon has a point, I mean, Aviation anon calls everyone 'buddy', so he's honestly pretty easy to pick out. He seems like an alright guy.
>>
>>741651475
I've seen him do it in Alice's threads too, btw.
>>
>>741651501
Yeah me too. Not saying people don't do it because they want people to notice them but I think the balance comes from those same people enjoying the benefits of posting as anon as well, as I do. (Seriously id seem really fucking lame if i marked all my posts with Revy)
>>
>>741651475
>alright guy
it's creepy as fuck and you know it
>>
>>741651800
I am usually pretty easily irked by "nice guys" and he just seems friendly and perhaps a bit lonely.
>>
>>741651800
He did call alice out for not responding and I did find that a bit odd. I just don't want to trash someone just for wanting to be a regular face within threads where thats normal.
>>
>>741651902
>>741651954
I think that's probably it, I think he probably wouldn't do it if you and Alice weren't females.
>>
>>741652052
Yeah, probably not. He's really barking up the wrong tree with us, though. I'm happy to offer my feminine friendship to any anon that seeks it, though. They just gotta realize my romantic companionship is only gonna come in the form of emotionally detached voice recordings.
>>
>>741652225
It's nothing new, really. 'Lonely anon seeks attention from females' is the story of /b/.
>>
>>741652285
Fucking truth.
I think there is a benefit to some of the guys here having positive platonic experiences with women, if they're capable of it in the first place.
>>
>>741652338
Are you going to call him out on it if he shows up today?
>>
>>741652380
If i talk to him about it ill do it over email. I dont really feel like calling someone out publicly when they have only been kind to me.
>>
>>741652456
He emails you? fuck man, that's sad. That's just sad.
>>
>>741652518
A lot of anons do. Mostly just to ask when the next thread is or to do requests i missed in the thread.
Thats why he emailed me originally at least. Supes is benign but i might ask him about his love life just to make sure im not enabling any destructive behavior.
>>
>>741652800
This thread got super depressing all of a sudden.
>>
>>741652921
Seriously, what a ride
Sorry OP, if you are still here. I owe the guy some racist dirty talk for hijacking his thread
>>
>>741653084
Hey, maybe you'll get lucky and he'll have offed himself before the next thread, then you won't have to deal with him
>>
>>741653161
That wouldnt make me feel better at all! I'm not that dead inside yet.
>>
>>741653322
But you have to admit it's going to be a fucking awkward conversation if you do anything about it.

Either you're stuck with a pathetic anon loitering in your threads or you confront him about it.

This is exactly what's wrong with /b/, there's no normal people. Everyone's fucked up.
>>
>>741653452
Myself included.
I wouldn't have the convo with the guy if I didnt think he could handle it. I'd just accept the thirsty anon bumping my threads if it would be that awkward. I kind of invited that type of poster when I started telling people I loved them and whispering sweet nothings into the mic. I just assume everyone in my thread put on their big boy pants this morning so when I call them out on the obvious I expect them to be able to either respectfully disagree or quietly sulk to save face and then come back after reluctantly accepting that I was right.
>>
>>741653697
That's probably why he follows you around like a sad puppy. To be perfectly honest, I'm a little surprised he isn't in this thread too.
>>
>>741653979
We don't know that he isn't, tbh. After participating in Alice threads I'm convinced all my posts are being monitored by a 24/7 team of shitstirrers.
I've already picked up on some of your concerns, and not just from that anon. I'm still considering bringing my fiance into a thread to do voice requests too since he has a really cool voice. I think that'd be a good counter measure.. not that i think its necessary just yet
>>
>>741654186
Well, from what you said he always identifies himself, so if you're here I can't imagine he wouldn't.
>>
>>741654273
Why would someone ever abandon comfy anonimity? :P
Speaking of which im gonna go back to that. Do I know you by name anywhere else?
>>
>>741654424
Nope. I'm not such a pathetic loser that I need to identify all my posts for attention like he does. there's no real reason for you to do it either, it just causes shit like this to happen.
>>
>>741654533
Agreed. That being said I'm still gonna mark my posts with revy in my thread, and on alice's threads/related threads because its fun and i like drawing fire there. Remaining anon is always best for regular browsing and replying. Tbh it makes me feel way better to go into a thread as anon and still get traction as well as I do posting under a moniker. The whole "tits or gtfo" psycological aspect flies out the window if I can still contribute a lot to this board without my girl card. Still agree with you that my vocaroo threads do as well as they do because im female, though.
>>
>>741654832
As a female, you'll always have that fucked up sort of person seeking your attention, but that's life I guess.
>>
File: IMG_0115.jpg (478KB, 2764x2064px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_0115.jpg
478KB, 2764x2064px
Fucking Alicefags
>>
File: 1501464250939.png (116KB, 286x161px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1501464250939.png
116KB, 286x161px
>>741654932
>>
>>741654927
Yeah. I honestly lived resenting my own gender for the exception it made people treat me with for years.. at the end of the day its just not worth stressing myself over, though. I'll use my girl card for good and hope I never delude myself into thinking the standards people have set for my gender should determine my own personal self worth. People might give me a pass for being female but I sure as hell don't.
>>
File: Alice_face.png (519KB, 936x589px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Alice_face.png
519KB, 936x589px
>>741654932
have you seen this? this is "her" lmao
>>
>>741654932
>>741655041
See what i mean?:
>>741654186
>>
>>741654932
>>741655041
If you hate her, why do you make every thread about her?
>>
>>741655121
>her
>>
>>741655064
>plane anon begins spamming the thread to get back at us for talking about him
>>
>>741655224
/dons tinfoil hat
Hate cultists man. I wouldn't put it past them to samefag as a friendly face too, but that might not be the case this time.
>>
>>741655224
If he's here he's probably feeling pretty damn stupid, I doubt he'd actually show his face.
>>
>>741655341
Now I pretty much have to talk to the guy to prevent him from being an easy target. Wew
>>
>>741655454
Wasn't trying to make more work for you, sorry. If he's mature about it you can just speak to him without him clamming up.
>>
>>741655587
Yeah, and im pretty sure thats how its gonna go since he seems like a pretty alright dude, as stated earlier
Anyways peace nigga
>>
>>741655802
Laters
>>
File: IMG_0117.jpg (1MB, 1804x1936px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_0117.jpg
1MB, 1804x1936px
>>741655081
Yep. Don't tell anyone
>>
File: IMG_0129.jpg (1MB, 1562x1936px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_0129.jpg
1MB, 1562x1936px
>>741655121
You started this
Thread posts: 146
Thread images: 19



[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Top | Home]
Please support this website by donating Bitcoins to 16mKtbZiwW52BLkibtCr8jUg2KVUMTxVQ5
If a post contains copyrighted or illegal content, please click on that post's [Report] button and fill out a post removal request
All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from that site. This means that 4Archive shows an archive of their content. If you need information for a Poster - contact them.