[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | | Home]

Cont from >>>734320322

The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.

Thread replies: 181
Thread images: 40

Cont from >>>734320322
>>
>>734324299
fucking nigger better do it
>>
still lurking
>>
>>734324299
How much worth is our time shall this be?
>>
File: 1478897255448.jpg (67KB, 555x448px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1478897255448.jpg
67KB, 555x448px
He is FOOLING us
>>
Nigger or minion?
>>
earthcam<DOT>com/usa/newyork/timessquare/?cam=tsstreet
>>
quite convinced that umbrellanigger isnt op. also quite convinced that op made up an elaborate scheme to waste our time
>>
>>734324299
Nah, nigger carries a badge, no way someone that can be recognized would do this. Or maybe op is that stupid, who knows
>>
SOMEONE KNOCK OVER THE FUCKING PLANT
>>
>>734324299
carrying an awful lot of shit to be running from the cops
>>
>>734324494
well if he is in fact a nigger he might very well be that stupid
>>
Op is gay. Leave.
>>
why has 92 guy been there for so long
>>
Do it
>>
soooo anyone else near a earthcam and not a faggot?
>>
someone that lives near there just has to go
just for the sake of this thread
i've been watching for almost 1 hour
>>
>>734324594
Correction, OP is a massive faggot.
>>
OP where the fuck are you? Fucking 5 mins max. go.
>>
My god you fucking bunch of raging faggots, if OP said 20 min and already an hour has passed then OP is a faggot as always and won't deliver.
>>
>>734324299
checked and checking in.
>>
I dont care who does it or how but THAT FUCKING PLANT MUST COME DOWN
>>
File: op.jpg (12KB, 213x236px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
op.jpg
12KB, 213x236px
This is like the card stand all over again.
>>
File: 1495122409579.png (17KB, 467x453px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1495122409579.png
17KB, 467x453px
Common' faggot, do it already !
>>
File: 1495916885259.jpg (96KB, 1080x1080px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1495916885259.jpg
96KB, 1080x1080px
what the fuck am i doing with my life
>>
goddamn if I was in new york
>>
>>734324776
Leave that poor plant alone. Dick punch the faggot dressed as a minion instead.
>>
File: literally dies.jpg (10KB, 213x165px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
literally dies.jpg
10KB, 213x165px
why do people do this? just go on the internet and tell horrible horrible lies???
>>
OTHER THREAD 404'D RIP OP
>>
File: look its op.jpg (99KB, 780x785px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
look its op.jpg
99KB, 780x785px
>>
Everyone in NYC has failed us.
>>
>>734324856

The card stand fell, eventually..

We may be dead by the time this fucker gets knocked over.
>>
OP point your umbrella upwards if you really are the umbrella guy
>>
Is anyone else like genuinely stressed now? If it doesnt get knocked down im gunna lose it. 1 2 3 4 5, 1 2 3 4 5, 1 2 3 4 5.
>>
OP IS GAY
>>
92 and nigger on the move
>>
seriously noone is lurking in nyc??? goddamnit i was there 3 weeks ago i would've fucken done it.
>>
are there any earthcams near tennessee? i am considering on taking a trip to some city ill never go back to and fuck up some plants or shit
>>
File: 1496209385392s.jpg (7KB, 196x250px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1496209385392s.jpg
7KB, 196x250px
OP is a huge faglord
>>
someone jack off on camera
>>
dont even bother, OP is a faggot
>>
>>734324856
>>734325030
what if someone just crashes into nigger and friends again
>>
what's 92 doing?
>>
File: opisfag.jpg (53KB, 406x402px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
opisfag.jpg
53KB, 406x402px
abandon thread
>>
File: 1495901912848.jpg (130KB, 1440x1798px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1495901912848.jpg
130KB, 1440x1798px
>>734325167
You said it Demon!
>>
Guy recording plant????
>>
now would be perfect chance to knock it over
>>
2 CUCKS POINTING AT THE CAM
>>
POINTED AT CAMERA, HES LOOKING
>>
OUR HEROES
>>
THEYRE LOOKING AT THE CAM TWO GUYS BY PLANT ARE NEW OP
>>
those 2 fags are looking at the camera?????????????
>>
they pointed!!!!!
>>
File: JSPPRENE.png (441KB, 439x427px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
JSPPRENE.png
441KB, 439x427px
KNOCK IT U PUSSIES
>>
OH SHIT
THEY POINTED AT THE CAMERA
>>
agreed bail on the faggot bois, mark my words when i find myself near an earthcam, i will deliver
>>
DO IT DUDES
>>
High five each other NOW
>>
OMGOMGOMGOMG someone record this
>>
knock it over you shits, prove that youre not as beta as you look
>>
One knock over the plant, the other steals the smurfs head

Do it faggots
>>
File: Big Woke.jpg (294KB, 800x659px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Big Woke.jpg
294KB, 800x659px
SOMEONE RECORD THIS
>>
WAVE AT CAM
>>
DOE IT ey hoi jack xddd
>>
File: 1496066588791s.jpg (3KB, 92x125px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1496066588791s.jpg
3KB, 92x125px
DOOOO IIITTTTTT
>>
OP is that your boyfriend?
>>
bois jump twice if you are here
>>
>>734325355
DUBS ASKED
>>
File: s.png (661KB, 773x471px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
s.png
661KB, 773x471px
this is going down in history
>>
fucking niggers better do it, leon is autistic
>>
pussies ffs
>>
NO FAGGOTS NO
>>
FUCK OUR LAST HOPE IS GONE
>>
son of A FUCKEN BITCH
>>
fuck they left, faggots
>>
wtf no come back
>>
THE 2 CUCKS LEFT FUCK
>>
FFS they left
>>
NYC is a strange place
>>
JESUS CHRIST ITS DOOMED
>>
wtf is this
>>
THERES STILL HOPE THERE IS 92 GUY
>>
THICCCCCC
>>
What's the significance of this plant!?
>>
fags doing gym now
>>
if someone were to start a crowdfund to take a trip to NYC just to tip over a potted plant, would you fund it?
>>
File: 71761627.jpg (9KB, 136x233px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
71761627.jpg
9KB, 136x233px
you fuckers are lurking but you won't tip the fucking plant
at least show us your tits
>>
The Cuckle Brothers, no...
>>
YOU COULD'VE BEEN HEROES BOYS. FAGGOTS
>>
it was a set up to watch their shitty street show
>>
looks fun
>>
File: Unbenannt.png (179KB, 187x408px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Unbenannt.png
179KB, 187x408px
FUCK OFF .. I WANT OP
>>
Sage in all fields
>>
OP is such a pussy
>>
I'll go eat something, this fucking planter better be down when i come back
>>
File: recording (1).webm (532KB, 133x203px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
recording (1).webm
532KB, 133x203px
at least something is happening
>>
cop is back lmao with 92
>>
OH SHEET cop is back
>>
>>734325616
92 is cop too, and nigger too
>>
File: bhd145ufcqty.jpg (64KB, 750x735px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
bhd145ufcqty.jpg
64KB, 750x735px
this is a god damn rollercoaster of emotions and i dont like it one bit. fuck you op and fuck you 2 cucks why dont you just knock the plant over man shiettttttttttttttt
>>
IM GONNA TAKE A FUCKING PLANE AND FUCK THIS SHIT UP JESUS
>>
File: soon.jpg (26KB, 320x256px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
soon.jpg
26KB, 320x256px
>>
SOmeone call the Waffles & Dinges store and have them knock the fucker over.
(646) 257-2592
>>
one of those is op
>>
>>734325798
Pls someone in NA call
>>
>>734325798
if only i didn't have intense anxiety
>>
blue under balloons OP?
>>
It has been almost 2 hours. There will be no op. He said its going to happen in 20 minutes. No hope is left.
>>
>>734325917
>nah
>>
If I were to buy a plane ticket right now and get over there to knock over the plant, You guys think there will still be people watching?
>>
somebody in the area do some stupid shit on camera for us please im dying
>>
only people who have been around long enough to actually be op are nigger 92 and old "cop" dude. unfortunately none of them are op because they are some gay salespeople. just face it, op lied and broke our hearts. fuck you op
>>
>>734325987
I would wait for that.. or you could call the store and tell them youll give them $20 to do it. Wafels & Dinges
WebsiteDirections
4.5
133 Google reviews
Belgian Restaurant
Address: W 35th St, New York, NY 10001
Hours: Open today · 9AM–10PM
Phone: (646) 257-2592
>>
>>734325987
It depends how long the flight would take.
>>
pretty sure the camera has a sign saying smile you're on earthcam or something. People waving aren't necessarily lurking.
>>
File: I6U8F623.png (956KB, 947x492px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
I6U8F623.png
956KB, 947x492px
Op!!
>>
>>734325987
shut up nigger i cant handle more let downs
>>
The flight would probably be a solid 8 hours
>>
>>734326104
how do you know?
>>
Can we get an OP is a faggot thread rolling?
>>
>>734326145
just find a local earthcam and do something
>>
>>734326145
Eight hours? Where the FUCK are you?
>>
>>734326104
somebody call and tell this guy to do it
>>
>>734326157
I don't lol. But he is looking at the camera a lot, and is on his phone.
>>
ill send 20 $ via paypal if someone does something on that plant
>>
>>734326297
I will match that. Seriously. $40 total to anyone who fucks that plant up
>>
>>734326370
i will up it $60
>>
>>734326444
checked
>>
no broke ny anon who wants to make easy money??
>>
File: doit.png (795KB, 967x548px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
doit.png
795KB, 967x548px
Do it! Do it now!
>>
Umbrella nignog selling drugs on cam? Wtf is he still doing there
>>
im willing to give up my last money for this thing to happen
put some joy in my life pls ny anon
>>
File: 1496172463056.jpg (36KB, 600x657px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1496172463056.jpg
36KB, 600x657px
>>734326297
>>734326370
>>734326444
Whoever does that better bring a sledgehammer in case that plant is fixed to the ground.
>>
pay the plane trip there and back and ill fuckin do it if you faggots are that desperate
>>
>>734326641
from where you slut
>>
>>734326641
no ones paying for your plane ticket you bullshitter faggot fuck
>>
Op is umbrella sportsbag nigger.
>>
>>734326684
Nashville you whore, 45 min from the country shithole and will totes do it
>>
Any earthcam alternatives? there isnt any anywhere near where i live..
>>
>>734326725
nope debunked, he's some salesman or something
>>
Whats wrong with this picture?
>>
>>734326725
nope he is just selling shit
we went over this like 10 times in the past 1h
>>
>>734326725
he didnt prove it. he need to point up his umbrella to prove he is OP
>>
>>734326812
so many kids that dont read on here.
>>
updates ?
>>
>>734326944
OP is a faggot
>>
>>734326944
OP is a pussy
>>
>>734326944
you have cancer. you only have a day to live, and your entire family is dead.
>>
>>734327001
>>734327049
>>734327059

already knew that but thanks
>>
>>734326944
op is one big pussy faggot
anons will give up to 60$ for some shit to happen soon
>>
OP are you there yet
>>
this is now a 9gag meme thread
>>
>>734327147
OP pussied out
>>
>>734327165
well shit, might aswell be
>>
Nothing will happen because OP is a fag.
SAGE.
>>
File: 1495899696542.jpg (449KB, 640x640px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1495899696542.jpg
449KB, 640x640px
I mean, there's practically no-one there, if ever there was a time for OP to do it, it'd be now.
>>
It's a plant, is there really no one nearby that has enough balls to beat up a plant?
>>
*thinking about mlp*
>>
File: opiguess.png (66KB, 159x175px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
opiguess.png
66KB, 159x175px
This has to be OP, he fits the 4chan profile
>>
mfw 100 people are watching a plant for over 1h
>>
OP is too busy bumming animals
>>
Is OP fat dude sitting down?
>>
*hoping fatass doesn't knock me down and eat me*
>>
>>734327383
yeah lets admit it, op won. he made so many people just sit here and freak out over a plant for almost 2 hours. fuck me
>>
That nigger with the sports bag and umbrella is selling drugs
>>
I think a question needs to be asked over our lives. We have just sat here staring at a plant in New York for over 2 hours whilst racially abusing OP lol..
>>
>>734327381
No thats le redditor
>>
where do you watch this?
>>
FUCK OP or anyone at all has 5 more mins or im out
>>
Nigger with umbrella and yellow/black adidas sportsbag carries bomb on times square. Fbi nsa police help rape childabuse isis muslim terror. Somewhere a red flag call cops quick.
>>
*im getting kinda hungry.. hmm.. that plants looks good but i'm not a vegan...but im hungry*
>>
>>734327709
>earthcam<DOT>com/usa/newyork/timessquare/?cam=tsstreet
>>
>>734327686
see ya guys im off to masturbate anyways
>>
is Op even on this thread anymore
>>
Am I the only one who thinks someone is gonna get shot or a bomb will go off rn
>>
>>734327806
I doubt it.
>>
>>734327806
honestly i think he just made the thread and left
>>
File: m1543.jpg (109KB, 1920x1080px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
m1543.jpg
109KB, 1920x1080px
>>734327756
thanks
>>
Op fucking retard dont say shit if you wont deliver
>>
File: DbKKzrT.jpg (33KB, 400x300px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
DbKKzrT.jpg
33KB, 400x300px
>>
File: 8w40cQ25.png (80KB, 195x152px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
8w40cQ25.png
80KB, 195x152px
Yay lol
Thread posts: 181
Thread images: 40



[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Top | Home]
Please support this website by donating Bitcoins to 16mKtbZiwW52BLkibtCr8jUg2KVUMTxVQ5
If a post contains copyrighted or illegal content, please click on that post's [Report] button and fill out a post removal request
All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from that site. This means that 4Archive shows an archive of their content. If you need information for a Poster - contact them.