[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | | Home]

if trips i kill my mom with video proof and timestamp im fully

The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.

Thread replies: 231
Thread images: 34

File: hh.png (209KB, 426x398px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
hh.png
209KB, 426x398px
if trips i kill my mom with video proof and timestamp im fully serious i hate that bitch she was never there for me
>>
Of course you'll do it
>>
File: 1495715687317.gif (2MB, 300x242px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1495715687317.gif
2MB, 300x242px
Fucking do it pussy
>>
What a faggot
>>
>>734224162
Waiting
>>
You aint got the ballz
>>
>>734224162
Quit being an underage summerfag and go deliver newspapers or something.
>>
>>734224162
>gr8 b8 m8 i r8 8/8

rolling anyway
>>
Dont do pls. It makes us look weird
>>
You won't
>>
>>734224533
fuck off normie
>>
Fly
>>
>>734224162
Rollin
>>
Why do you do the things that you do why are you the way that you are I do not know these things but you should probably try to figure them how we try to figure them out does your mom not treat you very nicely does she touch you inappropriately at the wrong times is she not a person who unlike me is respectful enough to treat you the way that I treat you MI not a good enough person for you to go ahead and be the way that you are towards me like that but all the time I don't know what your eyes I am yeah
>>
Do it fag
>>
File: IMG_0949.jpg (58KB, 640x625px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_0949.jpg
58KB, 640x625px
Check em
>>
Timestamp: "the mommy next door is much nicer to me"
>>
If I get trips you'll kill yourself instead
>>
File: 1473360054820.jpg (14KB, 188x181px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1473360054820.jpg
14KB, 188x181px
If trips, "Mommy never hugged me"
>>
"She said "no! No! Timmy! Be a good boy"
>>
bring it.
>>
Release the fury. You better show us her titties too
>>
"fuck this mother, send another
<3 pauly d and tha bois"
>>
SPLIT MY DICK
>>
>>734224855
Checked
>>
File: uROO3tF.jpg (72KB, 460x900px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
uROO3tF.jpg
72KB, 460x900px
Roll
>>
Rolli polli
>>
Trips says you wont
>>
>>734224162
Strike her down with all of your anger and your journey towards the dark side shall be complete
>>
111
>>
Rroooollllller
>>
with sarpie in the pooper?
>>
File: image.jpg (22KB, 275x371px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
22KB, 275x371px
>>734224162
Could you also give us your full name and address?
>>
Go go toll
>>
Rollin rollin rollin. Zwweeuup rosen!
>>
rollll
>>
Deadmom go!!!!
>>
Boboroolerino
>>
Go
>>
>>734224162
please do not kill your mother
>>
Do it
>>
>>734225046
OH SHIT! CHECK EM! IF THOSE AINT TRIPS IDK WHAT THEY IS! OOOOOHH MUUUHHFFUUHHH
>>
Rollerino
>>
X
>>
Again
>>
you better be serious, asshole
>>
>>734225240
You don't have to plead with him hes a little bitch that won't do it even if 4 people in this thread get trips
>>
It do now
>>
>>734224162
Do it for dubs bitch.
>>
Trip is it
>>
k
>>
Oh no
>>
rollllllllllllllllllllllllllll
>>
Mine was never there for me either. She was always out (((dancing))) with her mom or driving around. If you have a deadbeat dad or no dad you're fucked.
>>
Whatever you say kid
>>
rooooool
>>
Bait but still rolling
>>
REEEEEEEEEEEEEEE
>>
>>
rolly poley
>>
Mhmmm...
>>
>>734225400
rerollllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
>>
kys faggot
>>
Rool
>>
Guess the tendies weren't cooked to your liking
>>
Hey do it
>>
OP DO IT U FGT
>>
>>734225500
does triple dubs count?
>>
rolllllllllllll
>>
You should just try to connect with her now, you only get one mother.
>>
Now
>>
ok
>>
Too gay to do it
>>
File: image.jpg (234KB, 660x440px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
234KB, 660x440px
>>734225420
>>
>>734225556
FML
>>
roool
>>
op here
>>734225560
no
>>
pls hurry
>>
File: 1485819424456.jpg (96KB, 400x400px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1485819424456.jpg
96KB, 400x400px
>>734224162
Only Pussies, Kill Pussies. She was there or you for 9months you ungrateful cunt.
>>
>>734225565
does 1 number off from quads count?
>>
>666
>>
Something tells me op won't deliver. False promises, just like my mom...
>>
>>734225556
OP DELIVER
>>
File: beter.jpg (468KB, 800x952px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
beter.jpg
468KB, 800x952px
Rollaadoo
>>
666 get
>>
Devil!
>>
Now gooooooo
>>
>>734225642
sjw or female?
>>
>>734225666
WINRAR
>>
>>734224162
you wont
>>
>>734225666
666
>>
>>734225666
>ABSOLUTELY SATANIC
>>
>>734225666
Oh hei lucifer
>>
File: image.jpg (91KB, 1920x1080px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
91KB, 1920x1080px
>>734225666
WAT
>>
>>734225666
TRIPS!!!
>>
>>734225666
op is a faggot
>>
>>734225666
Boom
>>
>>734225666
checked
>>
Bout to give up
>>
>>734225666
Well shit
>>
>>734225666
op here
will stab her now because 666
was gonna use my walther with silencer but eh satanic trips get stabs
>>
>>734225602
Now do it for dubs if you want to so badly
>>
>>734225666
Yo
>>
cunt
>>
pls gib trips
>>
777
>>
>>734225666
>unholy trips
Well he HAS to now
>>
shgggg
>>
File: IMG_2351.jpg (18KB, 300x448px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_2351.jpg
18KB, 300x448px
Do it pussy
>>
>>734225556
TRIPS
>>
>>734225777
double checked
>>
>>734225777
Well shit again
>>
>>734225777
Kek
>>
>>734225666
its OP time
>>
File: winrar.png (70KB, 300x300px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
winrar.png
70KB, 300x300px
>>734225666
WINRAR
>>
>>734225777
>>734225666
kill her. revive her. kill her again
>>
>>734225777
again
>>
>>734225760
This all sounds gay. Pics or it dint happen soul brother
>>
OP plz deliver
>>
do it
>>
File: 1492726560972.jpg (55KB, 337x381px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1492726560972.jpg
55KB, 337x381px
>>734224162
Someone hit trips do it already
>>
File: DEW It.jpg (39KB, 1920x1080px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
DEW It.jpg
39KB, 1920x1080px
>>
hahahahah pussyboi do it
>>
one off :(
>>
>>734225666
666 check em winrar bla bla bla
>>
how are you gonna kill her?
>>
>>734226300

>>734225760 claims to be OP, says stabbing
>>
File: IMG_1932.png (2MB, 1265x759px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_1932.png
2MB, 1265x759px
DONT LET IT 404
>>
OP won't deliver anyways
>>
>>734225666
OP DO IT SATAN IS CALLING YOU
>>
>>734226422
hurry up then kid
>>
>>734226422
This isn't going anywhere.
>>
>>734226422
DO ITTTTTT
>>
>>734226422
GoPro?
>>
DO IT!!!
>>
>>734226422
Kid all kidding and memeing aside now don't kill your mom. That's actually fucked bro like take out your frustrations with something else. It ain't worth going away for life over that cunt
>>
HOLY SHIT HOLY SHIT HOLY SHIT
>>
>>734226422

Show tits of your mom first
>>
I'm trynna get my dicc wett. Hurry the fuck up.
>>
>>734226642
fuck off faggot
>>
>>734226642
Agreed
>>
>>734226422
do it faggot
>>
>>734226642
he probably wont anyway dude
>>
OP here
Did it. Gonna do a quick clean up and then post.
I didn't get tits but i got some pussy
>>
still waiting op
>>
>>734224162
If you were really going to do it, you wouldn't need trips, you insufferable faggot.
>>
>>734226826
bullll shitttt
>>
>>734226711
Kill yourself if this mongoloid actually kills his mom i hope cops try to find every one of you idiots for encouraging this idiot to murder someone
>>
Wow pls do not do (͠≖ ͜ʖ͠≖)
>>
>>734226883
pfff k
>>
File: 1493715215385.png (88KB, 200x219px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1493715215385.png
88KB, 200x219px
>>734226826
suuuuuuuuuuuuure
>>
>>734225642
>dat punctuation

Nigger detected.
>>
So full of shit
>>
File: 1484530486833s.jpg (3KB, 104x124px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1484530486833s.jpg
3KB, 104x124px
>>734226826
Doubt it. Proof is needed anon. Now stop bluffing.
>>
>>734224162
stop being a pussy, I hated my mom too, so I made sure I accomplished whatever goals I wanted and shoved that shit back in her face. Are you that much of a loser you gotta be a fag and fuck ur life up by killing her, and thus proving her point?
>>
>>734227082
This. Also can someone contact FBI and get OP arrested this is awful if real, and ausidtic if not
>>
File: 1491868661500.png (419KB, 871x633px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1491868661500.png
419KB, 871x633px
>>734227082
yes, yes he does.
>>
Bait but whatever suck my trips nigger
>>
>>734227082
Like seriously i feel like this kid might do it. And these neckbeards are seriously like "do it do it"

Christ people are fucked in the head
>>
>>734227138
Well no pics posted so OP is obviously lying and shit.
>>
>>734227138
>ausidtic

you sir are the ausidtic one
>>
Nigggger
>>
>>734227225
he posted a pic of a knife and timestamp
>>
>>734227138
Do it yourself instead of hoping someone else will
>>
File: 1483225012126.gif (2MB, 235x240px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1483225012126.gif
2MB, 235x240px
>>734226422
Satan demands it nigger, do it.
>>
>>734224162
>somebody didn't raise me right
>better kill them
just kys before you reproduce and end up on your moms side of the mistake faggot.
>>
>>734227272
Really anyone could've posted that
>>
>>734227272
But the body? No blood or anything was shown to prove the killing.
I could post a pic of a kitchen knife but it doesnt mean jack shit.
>>
>>734226422
dont do it m8 she's your mom just move out of the basement if you hate her that much
>>
Niggers are not to be dealt like humans
>>
>>734225678
>>734225824
Those aren't trips summerfaggots
>>
Kkk
>>
if dubs op is a faggot and abandon thread
>>
still rolling you won't faggot
>>
File: savage.jpg (81KB, 734x960px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
savage.jpg
81KB, 734x960px
>>734227424
>mamuh sayed
>>
Why are you waiting for trips just delivar you little faggot
>>
>>734227486
Someone already got trips anyway, kek. They rolled 666
>>
File: ok.png (53KB, 184x156px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
ok.png
53KB, 184x156px
ITS CONVERTING TO WEBM
WISH ME LUCK IN PRISON
>>
>>734227449
It always bothered me he took suck a small sip. You are about to die, take a big drink
>>
File: 1496147558005.jpg (126KB, 640x800px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1496147558005.jpg
126KB, 640x800px
>>
File: 1493420478458.jpg (113KB, 816x816px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1493420478458.jpg
113KB, 816x816px
summer is here
>>
File: 1493414335490.gif (2MB, 300x252px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1493414335490.gif
2MB, 300x252px
>>734227604
>>
>>734227604
I'll take "That's not OP" for 200, Alex.
>>
>>734227604
God speed preanalgaper
>>
>>734227604
Kek. Bullshit
>>
>>734227604
idk why but I have the impression he's gonna rick-roll us
>>
Fucking summerfags.
>>
>>734227619
This. But why drink it to begin with?!
>>
>>734227604
Watch it be a rickroll or some shit
>>
>>734227666
Hail Satan
>>
>>734227666
You got trips so by the laws of meme magic, I'm gonna believe you
>>
>>734227494
https://youtu.be/B9nI2e809h4
>>
>>734226642
this.
After marcel hesse, i wont joke about that shit in here anymore
>>
>>734227213
Maybe you should have stayed on Reddit then you pansy little snowflake
>>
>>734227619
If you're going to die a second later it doesn't really matter after what you out consume, just having the taste is enough.
>>
>>734227724
>>734227695
Great minds think alike
>>
>>734227695
Ikr
>>
>>734227666
i regret chanting him on..... but double satan trips
>>
>>734227751
i second this
>>
File: 1492185086865.png (472KB, 636x630px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1492185086865.png
472KB, 636x630px
>>734227777
FUUUUUUUUUUUUCKKKKKKKKKKKKKKKK KEK HAS SPOKEMNEMNE
>>
>>734227777
Whaaaaaat bro
>>
>>734227777
God even demands it now
>>
>>734227770
It's called hivemind. Or do people here not do that anymore?
>>
>>734227604
Maybe I'm just retarded but I think he's for real guys
>>
>>734227777
Oh fugg quads of truth
>>
>>734227715
I mean I kinda understand, like a last meal kinda thing. However that's like ordering a last meal of a sensible salad. Take the whole drink, drink that shit like Steve Austin would a beer. Get one last small enjoyment.

Or at least kill a few of the cops on your way out. No one wants to die alone.
>>
>>734227449
Ah the very video that took my childhood all those years ago. I love that video.
>>
why blame things on your mom? it's easy to make your life better with your own effort. focus on yourself.
>>
>>734225666
>>734225777
satan and God want OP to deliver
>>
>>734227777
>>734227666
Quads and satan trips fucking deliver OP
>>
>>734227920
See
>>734227766

I'm on mobile or I'd elaborate more
>>
>>734225281
where is your wrangler?
>>
>>734228025
wow op your mom is ugly
>>
>>734224162
that clickbait though
>>
File: IMG_0675.jpg (135KB, 501x632px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_0675.jpg
135KB, 501x632px
>>734227927
Mine was Bud Dwyer
>>
>>734227920
The cop thing would be my preferred method. Idk about shooting them tho. I'd feel bad. Maybe just pointing at them and let Jesus take the wheel.
>Inb4 normie
>>
>>734228025
Source?
>>
>>734228007
But taste? That fucker just didn't want to die with cottonmouth
>>
>>734228057
Kek
>>
OP nevar delivar abandon thread
>>
>>734227449
This and that good ol' double chainsaw execution were my firsts
Where has all the time gone
>>
>>734228069
tbh that video is so low quality it really wouldn't do shit to a kid if they saw it
>>
https://www.youtube.com/watch?v=gg-TE-HgZVY
>>
rollo lol
>>
File: 1496170074679.jpg (48KB, 680x583px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1496170074679.jpg
48KB, 680x583px
>>734224162
>>
>>734224162
Let me guess.. all you wanted was a pepsi, just one pepsi, but she wouldn't give it to you, just a pepsi.
>>
>>734228431
lol
Thread posts: 231
Thread images: 34



[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Top | Home]
Please support this website by donating Bitcoins to 16mKtbZiwW52BLkibtCr8jUg2KVUMTxVQ5
If a post contains copyrighted or illegal content, please click on that post's [Report] button and fill out a post removal request
All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from that site. This means that 4Archive shows an archive of their content. If you need information for a Poster - contact them.