[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | | Home]

Yo, I'll send girls pictures of my uncut cock on kik and

The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.

Thread replies: 99
Thread images: 22

File: download.jpg (4KB, 300x168px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
download.jpg
4KB, 300x168px
Yo, I'll send girls pictures of my uncut cock on kik and post responsese.

My kik is whereisthedude, so we can avoid white knights.
>>
I tried last night, but I got white knighted when I was so close.
>>
posted joelliec last night but never saw any responses
>>
>>718644769
I got a bikini photo of her, I was about to get more, but someone rated me out. I can post the bikini photo as well.
>>
>>718644951
dope
>>
>>718644951
Ratted* damn auto correct.
>>
>>
Come on guys.
>>
https://chat.whatsapp.com/JAglP4jxn7XLpOc6uxYETJ
>>
>>718645187
not bad
small tits tho :/
>>
>>718646380
Could a got more, she was digging me
>>
>>718646538
someone white knighted you?
>>
Drippin.fijii
>>
>>718646621
Yeah
>>
>>718646665
K, now we wait.
>>
>>718646759
sucks, dude
>>
Write to "TrueEnglandGirl" pls
>>
File: 1482010575733.jpg (207KB, 1200x1600px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1482010575733.jpg
207KB, 1200x1600px
this is "autumnbloom" on kik
>>
>>718647114
Says it's off.
>>
>>718644951
What's your success rate? Not gonna lie mate, your cock seems pretty... average.
>>
>>718647006
She only likes black cock
>>
>>718647481
Well, since 95% of the time I get phones that are off, it's hard to say
>>
realmoonmanhours
>>
File: 20160730_061403.jpg (551KB, 2656x1494px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
20160730_061403.jpg
551KB, 2656x1494px
>>718647481
>>718647720
Use a pic of an 8 incher just to be safe
>>
>>718648228
Okay, sent
>>
>>718648742

were waiting
>>
>>718649060
I don't do guys
>>
File: 1484095692241.jpg (195KB, 798x770px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1484095692241.jpg
195KB, 798x770px
>>718649245
mad you got dicked
>>
>>718649377
ANNOYED SHIT KEEPS HAPPENING.
>>
renkoiy28
>>
File: topkek.png (90KB, 251x300px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
topkek.png
90KB, 251x300px
>>718649465
Shit or get off the pot son
>>
>>718649377
Nah, only doing this because I'm bored.
>>
Sophi_jewel
>>
Abot2000
>>
>>718649752
Sadly off.
>>
File: 1482774998061.jpg (21KB, 405x650px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1482774998061.jpg
21KB, 405x650px
>>718649500
dubs have spoken
>>
>>718649500
Sent, but not dilivered.
>>
pjd129
>>
Did anyone ever message bunnii?
>>
>>718650367
Sent
>>
>>718650384
Post more of her
>>
File: 6546481651.jpg (181KB, 500x477px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
6546481651.jpg
181KB, 500x477px
>>718643519
>>718644769
>>718644951
>>718645088
>samefagging this hard

sage goes in all fields
>>
>>718644769
>>
File: V__0E50.jpg (81KB, 750x1335px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
V__0E50.jpg
81KB, 750x1335px
>>718650563
I don't have a lot
>>
>>718650724
If only fag.
>>
concubine96
Do it! Lol. She's 21
>>
Anyone doing tributes on kik?
>>
stomlin93
>>
>>718650820
>I'd suck that cock
lol
>>
>>718650927
No tits?
>>
>>718650367
anything?
>>
Anyone got any black girl Kiks? Or asians they know, anyone at all lol
>>
>>718651592
No just cleavage that's why I posted her here but op didnt deliver
>>
Clurrys
>>
>>718652029
She's mean
>>
ThatXGirl323
>>
>>718651929
>just cleavage
Post cleavage
>>
>>718651813
I'm a responsible adult so I don't mix races..
>>
File: 2568379510.jpg (441KB, 724x1303px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
2568379510.jpg
441KB, 724x1303px
>>718652661
lmfao its just cleavage dude not that interesting
>>
>>718650820
any follow up?
>>
>>718652916
It's my fetish you shitlord
>>
Oh shit look at this
>>718652596
>>718653557
>>
huh
>>
>>718653619
Any win?
>>
Reactions?
>>
Highcelina
>>
>>718650927
Her Kik?
>>
>>718650367
>>
>>718656717
this girl is such a slut for my cock
>>
Alysalinas22
>Alexandra.118
>lucuspicard
Go by order and see what you get Op
>>
>>718644951
It's the profile picture you stupid shit.
>>
>>718656967
That's a catfish
>>
>>718648492
fuck that looks like shit
>>
Tubdi on kik. Her names Kambrie
>>
>>718643519
lucyt_xo4
>>
>>718643519
NaughtyLilKitty666
>>
>>718659935
kek
>>
Top kek
>>
File: 1592452548.gif (1MB, 300x400px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1592452548.gif
1MB, 300x400px
>>718643519
noorunuu

incestuous bitch who likes keeping her fat cunt smelly and dirty
>>
celiknol
>>
>>718659935
Anything good on her? She's fine
>>
Andreea3000 Lol
>>
>>718659935
I'm assuming catfish?
>>
File: IMG_0598.jpg (406KB, 1536x2048px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_0598.jpg
406KB, 1536x2048px
>>718643519
Try Faruos27

Fat British bird that loves to be degraded
>>
>>718663397
Got pics
>>
jmrstarfish
Huge tits
>>
>>718664640
Talking to her. She's weird but I would fuck her
>>
>>718664814
What'd you get?
>>
>>718664814
She gave me a pic of her in a cheer outfit and then left me on delivered lol
>>
>>718665480
Got a few pics but they don't match up. Pretty sure it's a catfish on pikek
>>
Do
GoinAWall
and
EloShell
>>
>>718659935
>>
>>718665565
Agree, and confirmed, just got a 'camera' pic with a watermark.
>>
>>718659935
Im the best, kik me names @castboundz
>>
>>718665977
>>718665897
>>
>>718666032
Look at the bottom right corner of the top pic... U dun goofed.
>>
>>718665899
>>718665977
Something doesn't add up
>>
>>718666161
Lool i dun goofed
Confirmed catfish
>>
Fake fgt
Thread posts: 99
Thread images: 22



[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Top | Home]
Please support this website by donating Bitcoins to 16mKtbZiwW52BLkibtCr8jUg2KVUMTxVQ5
If a post contains copyrighted or illegal content, please click on that post's [Report] button and fill out a post removal request
All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from that site. This means that 4Archive shows an archive of their content. If you need information for a Poster - contact them.