[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | | Home]

Trips gets pic related Dubs gets a mystery game

The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.

Thread replies: 203
Thread images: 9

Trips gets pic related
Dubs gets a mystery game
>>
Boonty26 with arma profile pic
>>
gibe itam pls
http://steamcommunity.com/profiles/76561197984976044/
>>
>>717694760
>gibe itam pls
>http://steamcommunity.com/profiles/76561197984976044/
>>
>>717694760
>gibe itam pls
>http://steamcommunity.com/profiles/76561197984976044/
>>717694798
>>
>>717694760
>gibe itam pls
>http://steamcommunity.com/profiles/76561197984976044/
>>717694798
>>717694835
>>
>>717694760
>gibe itam pls
>http://steamcommunity.com/profiles/76561197984976044/
>>717694798
>>717694835
>>717694858
Last roll
>>
why dont u print this image, crunch the paper and shove it up your ass? stop with this gay steam shit on /b/, go to facebook
>>
>>717694760
>>717694798
>>717694835
>>717694858
>>717694878
Good job you fucked them all up
>>
http://steamcommunity.com/profiles/76561197984976044/
I'M BACK TO WIN
>>
roll for free stuff send me info on this mail,and i'll send steam
[email protected]
>>
roll

http://steamcommunity.com/profiles/76561198043619
>>
>>717694568
>Watchdogs
Rolling for mistery game
>>
http://steamcommunity.com/profiles/76561198327309407/
>>
>>717695170
another roll, tho i never gonna win
[email protected]
>>
rolllerino
http://steamcommunity.com/profiles/76561198043619
>>
halp poorfag pls http://steamcommunity.com/profiles/76561198327309407/
>>
I wouldnt mind that game
steam id: /headshifter
>>
Id/opiss2
>>
File: 1480997781721.png (168KB, 657x507px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1480997781721.png
168KB, 657x507px
>>717694568
Profile is Jacedrake13
>>
>>717695378
Second and last roll
>>
>>717695393
Reroll
>>
no luck
http://steamcommunity.com/profiles/76561198043619
>>
>>717695400
grats!
>>
>>717695437
Thanks!
>>
>>717695324
reroll
>>
>>717695400
Congratulations!
You won:
Gravity Ghost!
>>
File: 1482557216463.png (69KB, 366x401px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1482557216463.png
69KB, 366x401px
>>717695466
Double win, does it count for two mystery games OP?
>>
Id/opiss2 rawl
>>
ITT: Faggots rolling for a shit tier game.
OP never delivers.
69 GET
>>
>>717694568
if i get trips will you delete the game instead? save the pain?
>>
roll for mystery game

[email protected]
>>
┬┤My only roll because i dont have time for this shit

http://steamcommunity.com/profiles/76561198185677589/
>>
>Inb4 717695666

http://steamcommunity.com/id/David_GTA/
>>
rollin
http://steamcommunity.com/id/48948687611532/
>>
Id/opiss2 poorfaggerino
>>
>>717695599
Nice
>>
>>717695666
Winrar
>>
>>717695666
Congrats on winning a shit game
>>
>>717695599

waiting for u, OP
>>
>>717695666
OP will surely deliver
>>
Rollin' for mystery game

http://steamcommunity.com/id/XedriaSaysHi/
>>
File: opdelivers.png (193KB, 1020x662px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
opdelivers.png
193KB, 1020x662px
>>717695800
He did
>>
>>717695800
Boi
>>
OP delivered for the first win I got
>>
i am a huge faggot pleaase rape my face
>>
>>717694568
J006le
>>
so should i play or ?
>>
well he already delivered so i think we should leave the thread unless he still wants to send games
>>
>>717694568
Gimme gimme gimme
>>
>>717696311
got my dubs but i dont know if i get something
http://steamcommunity.com/id/Nope007/
>>
http://steamcommunity.com/id/ Badtripsaregood
>>
>>717694568
Where are trips when you need em
>>
http://steamcommunity.com/id/siralwaysnope/
>>
>>717696433
well you got those dubs
>>
OP here, roll trips and tell me a game that costs $1.50 or less and I'll buy it
>>
>>717696454
Reroll
>>
>>717696433
Wew I got dubs but they're not worth shit
>>
>>717694568
http://steamcommunity.com/id/powerinmuffins
y not
>>
id/mephington
>>
>>717696472
Yeah but the game is already taken
>>
OP delivered and abandoned the thread
>>
>>717696544
So close...
>>
>>717696585
No I didn't, see >>717696483
>>
>>717696454
Rerollorino :^(
>>
>>717696613
Shit happens
>>
>>717696642
Fred dursting agen
>>
>>717696817
Rawling
>>
>>717694568
/id/rnrg12
>>
http://steamcommunity.com/profiles/76561198072875611
>>
steamcommunity.com/id/knbjoaovitor/
>>
>>717696893
Come on 4chan gods do something
>>
>>717694568
Imma roll, why not?
>>
>>717696925
Rerawl
>>
>>717696944
winrar
>>
>>717694568
http://steamcommunity.com/id/RinQ
>>
>>717694568
http://steamcommunity.com/id/aWrEs/
Rolling
>>
>>717694568
/id/rnrg

Win plz
>>
Dg FD hdhggg
>>
>>717697009
Again
>>
rolling because i'm a poorfag
>>
>>717697009
reroll
>>
>>717696944
>>717694568
so, what mystery game will i get
>>
>>717696952
reroll for dub
>>
>>717697030
Roll for 111
>>
>>717697009
Check em
>>
>>717696975
High hopes low probability
>>
>>717697098
Rerol
>>
>>717697009
Dubs cmon
>>
http://steamcommunity.com/id/jin91092

GET!
>>
>>717694568
/id/rnrg12

Lpz win this
>>
>>717697161
get
>>
>>717697009
I WANT DUBZ
>>
http://steamcommunity.com/id/Nope007/
>>
File: 1483482527653.jpg (647KB, 1944x2592px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1483482527653.jpg
647KB, 1944x2592px
>>717694568

Spoder gets trips easy
>>
>>717697163
Reroll 222
>>
ey b0sssss
http://steamcommunity.com/profiles/76561198069881213/
>>
>>717697161
retry
>>
>>717697205
Again
>>
>>717697188
WINRAR :)
>>
>>717697212
b0ss pls
>>
>>717696944
Yo op deliver please
>>
>>717694568
Still rolling, /id/rnrg12
>>
>>717697161
retry for fun
>>
>>717694568
ay BOSS
>>
>>717696454
Top kekerino
>>
>>717696454
Cmon, a dub today...
>>
>>717694568
Last roll

/id/rnrg12
>>
>>717696454
Unluckiest person over time :^(
>>
i dont even know what games you can find in that price there were a few gems during the sales for that price now idk , if i win surprise me

http://steamcommunity.com/id/Nope007/
>>
>>717696944
>>717697087
>>717696985
>>717697278
That ship already sailed, see the rest of the thread
>>
http://steamcommunity.com/id/sirmattperry
>>
Rollin
http://steamcommunity.com/id/ilagalot
>>
http://steamcommunity.com/id/ardel1
Rolling
>>
>>717698060
Reroll
http://steamcommunity.com/id/ardel1
>>
rolling
http://steamcommunity.com/id/he2a/
>>
Rollin
http://steamcommunity.com/profiles/76561198086664011/
>>
>>717698043
Rerolling
>>
>>717698123
One last go
http://steamcommunity.com/id/ardel1
>>
http://steamcommunity.com/id/he2a/
reroll
>>
http://steamcommunity.com/id/OceanWisdom
>>
>>717698211
Ayy dubs
>>
>>717698246
reroll
>>
http://steamcommunity.com/id/RattensohnOmega/
roll
>>
reroll
http://steamcommunity.com/id/he2a/
>>
>>717694568
Nigger
>>
reroll
http://steamcommunity.com/id/he2a/
>>
OP here, see >>717696483 if you're confused as to why dubs aren't worth shit anymore
>>
Last roll
http://steamcommunity.com/id/he2a/
>>
ROLL

http://steamcommunity.com/id/victor_sucks_penis
>>
http://steamcommunity.com/id/arhil/
gimme dat !
>>
>>717698580
reeeeerollllll
>>
watch these damn trips
http://steamcommunity.com/id/Nope007/
>>
id/jasonX469
>>
>>717698822
damn i failed harder than i expected
>>
>>717698838
trips
>>
id/arredracus
>>
>>717698894
damn i was close
>>
>>717694568
rolling
http://steamcommunity.com/profiles/76561198031720954/
>>
quads here
>>
>>717698993
soo fuckin close
>>
>>717698837
reroll
>>
>>717698822
rerolling
>>
My quads mean you throw away both games and send us a video of you doing so.
>>
Alright one last try for trips then.
I'd like to get "Zup! 2"
http://steamcommunity.com/id/ardel1
>>
>>717699037
third time lucky?
>>
>>717699082
BOOM QUADS HERE
>>
HERE IT GOES http://steamcommunity.com/id/Nope007/
>>
FUCKIN IMPOSSIBLE
>>
Let's roll
Didgeridoo with crying anime profile pic
>>
quads bam.
>>
man i'm done with this it's impossible
>>
Roll

http://steamcommunity.com/profiles/76561198183447958/wishlist
>>
ok op watch this
>>
>>717699511
bam trips coming
http://steamcommunity.com/id/Nope007/
>>
>>717699551
10/10 got it
>>
by the gods what have i done
>>
by the power of satan

/davaocityhunter
>>
>>717699665
fuck fuck fuck off by one

satan u have forsaken me
>>
>>717694568
steamcommunity.com/id/rnrg12
>>
zeus do it zeus
http://steamcommunity.com/id/Nope007/
>>
Rawl

http://steamcommunity.com/id/docgonzalez
>>
>>717699665
reroll 777
>>
>>717694568
>>717699752
reroll
>>
quints
http://steamcommunity.com/id/Nope007/
>>
>>717699752
rerrrererere
>>
>>717694568
rollolllolll http://steamcommunity.com/profiles/76561198141957690
>>
>>717694568
ayo roll
>>
>>717699844
dubs?
>>
Rell

http://steamcommunity.com/id/docgonzalez
>>
>>717694568
Roll
http://steamcommunity.com/profiles/yeraydany/
>>
>>717699216
rrroll
>>
>>717699868
Dubs ain't trips
>>
>>717699900
>>717699913
WINNARRARR
>>
>>717694568
>>717694568
steamcommunity.com/id/rnrg12

rol quints
>>
quads niggu
>>
>>717700090
http://steamcommunity.com/id/Nope007/ yeh
>>
>>717699894
Rerell
>>
Id - yumchum

Picture of Daxter
>>
http://steamcommunity.com/id/docgonzalez

Rallll
>>
>>717700230
Og
>>
>>717700180

Ok so 333
>>
roll
http://steamcommunity.com/id/5117231789420/
>>
/SatanExists/
>>
is he still delivering?
http://steamcommunity.com/id/dragonteck2804
>>
http://steamcommunity.com/id/Nope007/
>>
>>717700563
reroll
>>
>>717700563
Ye I'm delivering, nobody's just getting trips
>>
>>717700180

Eh 666 maybe?
>>
>>717694568
steamcommunity.com/id/rnrg12

rolo
>>
>>717700666

Oh...well there you go
>>
>>717700666

777
>>
>>717700666
Impressive.
SteamID?
>>
>>717700668
reriollolo
>>
>>717700783
rereoele
>>
>>717700782

The yumchum one...I'll get the link quick
>>
>>717694568
steamcommunity.com/id/rnrg12
>>
http://steamcommunity.com/id/torci
get it
>>
trips hehe
>>
Rolllll
>>
>>717700445
reroll
>>
http://steamcommunity.com/id/docgonzalez

Rall
>>
http://steamcommunity.com/id/jamirc/
Thread posts: 203
Thread images: 9



[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Top | Home]
Please support this website by donating Bitcoins to 16mKtbZiwW52BLkibtCr8jUg2KVUMTxVQ5
If a post contains copyrighted or illegal content, please click on that post's [Report] button and fill out a post removal request
All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from that site. This means that 4Archive shows an archive of their content. If you need information for a Poster - contact them.