[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | | Home]

Roll yourself a girlfriend

The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.

Thread replies: 226
Thread images: 7

File: IMG_20160728_183615.jpg (644KB, 1548x1024px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_20160728_183615.jpg
644KB, 1548x1024px
Roll yourself a girlfriend
>>
>>696853814
Please, no niggers!
>>
NIGGUHHHH
>>
NIGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS
>>
875682-739412-432367
>>
nope....the master race is denied.
>>
Rolling for camila
>>
>>696855306
I DID IT
>>
Likkoolllolr
>>
9 or 0, 9 or 0.....
>>
7 or 8 get
>>
Rollerino
>>
>>696853814
anyone is win!
>>
No grills allowed
>>
>>696853814
rolling for 5-6
>>
roll, everything is better that current situation: nothing kek
>>
Rollinn
>>
7-8
>>
Memes
>>
9-0 pls god I would sink ships and countries.
>>
no nigga plz
>>
my gf already hotter
>>
Rollio
>>
Rollin'
>>
ROLOOOOOOO XXXXX
>>
>>696853814
Middle plox
>>
Rolling for the nigger!
>>
>>696853814
rollin' cause my life sucks
>>
>>696853814
ezzzztztzt
>>
are these children
>>
File: 23454651543.jpg (2MB, 3849x3126px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
23454651543.jpg
2MB, 3849x3126px
1: 1/2/3
2: 4/5/6
3: 7/8/9
Choose: 0
>>
rolll
>>
rollan
>>
>>696853814
rollin
>>
>>696860448
It had to be the black one?
>>
>>696859446
ah what the hell, roll.
>>
>>696853814
>two niggers no asians.
No thanks.
>>
rolling for right
>>
>>696860703
kek you lost your roll
>>
Casting Fishing pole
>>
>>696860703
another bad roll
>>
>>696860960
yeah
>>
>>696860986
What roll were you hoping for?
>>
>>696853814
rolleroni.exe
>>
holy feet
>>
>>696861063
4/5/6
>>
roll the nigger
>>
>>696853814
that dark nigger has a fuckable muzzle
>>
Boom
>>
>>696853814
ROLLIN
>>
>>696861128
>not rolling for the ginger
>>
>>696853814
rolllll
>>
5/6/9/0 get
>>
>>696853814
rollerino
>>
rollinh
>>
Role
>>
Everything but the nigger or the trap
>>
Oh baby
>>
>>696853814
badaaaaam
>>
>>696853814
ill bite lol
>>
Gogo
>>
>>696853814
Roll
>>
rlllle
>>
>>696853814
uhhhh nice females
>>
>>696853814
Failproof, meh
>>
frololololol
>>
7-8 get
>>
pls
>>
oi
>>
rolololol
>>
>>696853814
Fuck it
>>
>>696853814
haha rollan
>>
i win
>>
Rullin
>>
please not the nigger
>>
>>696853814
As long as it's not a nigger...i'm ok.

Not racists but niggers are disgusting and subhuman.
>>
>>696853814
>
>>
Jdlaxksngldd
>>
>>696853814
hoe
>>
yay
>>
>>696853814
Roll
>>
>>696853814
9-0 the only good one
>>
rall
>>
>>696853814
rock'n'rollin'
>>
>>696853814
roll
>>
Swiss cheese
>>
>>696853814
rollnden
>>
Rolando
>>
File: asian.png (103KB, 250x330px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
asian.png
103KB, 250x330px
>>696860800
here u go
>>
Fapping as I type this
>>
rol||
>>
>>696853814
Goddamn! 7 or 8 get pls
>>
>>696853814
no niggrs they dont count
>>
>>696853814
roll gf
>>
9-0 GET
>>
no nigger pls
>>
Plz no niggar
>>
>>696869017
fuggg
>>
Rol
>>
rollinggg
>>
Rill
>>
>>696853814
Roll for 5 or 6
>>
>>696859446
rolling
cant lose on this one
>>
>>696853814
Kkk
>>
r0ll
>>
ete
>>
>>696853814
i need to roll 7-8
>>
if only it were this easy
>>
File: 1467827292922.jpg (35KB, 570x570px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1467827292922.jpg
35KB, 570x570px
>>696870388
dream come true
>>
>>696870514
ayyy, got the girl i wanted
>>
File: 1462585264942.jpg (61KB, 480x720px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1462585264942.jpg
61KB, 480x720px
>>696853814
>>
gfjkh
>>
>>696853814
gimme the hot bitch
>>
rollz
>>
uhu
>>
>>696853814
reel
>>
rollingsgs
>>
>>696853814
>>
>>696853814
rollondooo
>>
rollllboi
>>
fuark they are all ethnic fuark this shit nigga
>>
rooolllaaaaaaaaaqaaaa
>>
>>696853814
Can anybody name them?
>>
>>696853814
Let's see what we get here.
>>
roll for black girl
>>
rolls
>>
>>696853814
roll for 3-4
>>
7-8 plz
>>
rolllllll
>>
rol
>>
Rollerz
>>
>>696853814
ok
>>
Rollering
>>
>>696853814
Roll
>>
>>696853814
9-0 ploox
>>
rollo
>>
>>696853814
rollerino
>>
>>696853814
Sebum get!
>>
Not the black one pls
>>
Not the nigger
>>
Roll no nigg
>>
>>696853814
roll
>>
>>696853814
5 get
>>
Ok
>>
nigger
>>
Fuck these threads... Roll
>>
rollin'
>>
>>696853814
roll
>>
>>696853814

eh, why not
>>
Rollolo.
>>
brollin
>>
>>696853814
9-0 get
>>
Rollin in da dip
>>
Roll for any but the black one or 1st one pleasssee
>>
>>696881487
Fuck fuck fuck fuck fuck!!!!
>>
>>696853814
rollinggaggin*
>>
Rolling for Lauren or Camilla
>>
>>696853814
So do I receive her in my mail?
>>
>>696874312
L t r. Dinah, ally, Camilla, normani, lauren<3
>>
ROLLELELLELELELEL
>>
>>696853814
rolling for 9-0.
>>
>>696853814
second one or the right one pls
>>
r-r-r-roll
>>
>>696853814
5-6
>>
>>696853814
rollo
>>
File: 1469536792885.png (414KB, 529x518px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1469536792885.png
414KB, 529x518px
>>696853814
rolling for dark chocolate
>>
pls 3-4
>>
be white
>>
>>696853814
Rollerino
>>
praise be to god
>>
File: 1462121890698.gif (668KB, 366x396px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1462121890698.gif
668KB, 366x396px
>>696882788
I got doubles so I choose the last girl on the right
>>
rolllllllllllllllllllll
>>
poop
>>
df
>>
>>696853814
Rollin
>>
>>696853814
roll
>>
>>696853814
Roll
>>
>>696884907
No niggas so re roll
>>
eh
>>
>>696853814
ight
>>
9 or 0 come on...
>>
nawtin
>>
rolling for nigger
>>
nigger get?
>>
need the browny
>>
>>696853814
Aight
>>
>>696886200
>>696886322
>>696886366
>>696886500
4 dubs in a row, naisu
>>
not the black
>>
re
>>
>>696853814
rollerino
>>
>>696853814
Aaaand Roll
>>
>>696853814
rolling cause im degenerate
>>
Wew lad
>>
Rölli
>>
Rololololol
>>
They see me rollin
>>
Rolls
>>
>>696853814
roll for nothing
>>
>>696853814
roll
>>
rollz
>>
rolllenee
>>
Rooooolin'
>>
rell
>>
rollli
>>
>>696853814
Rawl
>>
>>696853814
OH SHIT!
>>
>>696853814
hiptofuckbees
>>
ooga booga
>>
>>696853814
no yes yes no yes
>>
>>696853814
ROLL TIDE
>>
zakrfjnrzjuighthyjthyet-jry
okidtjykultlkutlk
>>
Poostin
>>
Rollorino
>>
rowlin''
>>
Rol
>>
Roll~
>>
trollin'
>>
rilelqwed,lelelell
>>
rolling for dinah
>>
>>696853814
But there's no way to lose here.
Roll anyway.
>>
>>696853814
9-0
>>
>>696893721
YES
>>
rill
>>
>>696853814
not thr fb vc
>>
>>696853814
roll
>>
roland
Thread posts: 226
Thread images: 7



[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Top | Home]
Please support this website by donating Bitcoins to 16mKtbZiwW52BLkibtCr8jUg2KVUMTxVQ5
If a post contains copyrighted or illegal content, please click on that post's [Report] button and fill out a post removal request
All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from that site. This means that 4Archive shows an archive of their content. If you need information for a Poster - contact them.