[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | | Home]

s/fur

The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.

Thread replies: 210
Thread images: 151

File: 1433027281739.jpg (882KB, 1032x1200px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1433027281739.jpg
882KB, 1032x1200px
s/fur
>>
>>
File: 1435618704729.jpg (400KB, 808x1280px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1435618704729.jpg
400KB, 808x1280px
I wanna be inside a shark grills belly

Post bellies

Also navel piercings
>>
Fake and gay
>>
File: 1463876330183.png (446KB, 652x1038px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1463876330183.png
446KB, 652x1038px
>>
File: 1436578619999.png (121KB, 422x908px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1436578619999.png
121KB, 422x908px
>>685557980
Yeah, I think you're right. It's just kinda hard to.

Sure you're doing okay?
>>
>>
File: 1463886543052.jpg (349KB, 850x1190px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1463886543052.jpg
349KB, 850x1190px
>>
>>
>>
>>685558212
I didn't say I was.
>>
File: 1440194863910.jpg (123KB, 1000x747px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1440194863910.jpg
123KB, 1000x747px
>>
File: 1460413754250.jpg (117KB, 413x588px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1460413754250.jpg
117KB, 413x588px
>>
>>
>>
File: 1444795151149.png (472KB, 1200x1688px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1444795151149.png
472KB, 1200x1688px
>>685558369
I know, I'm just prying a little. You said it wasn't important but it is.
>>
>>
File: 1460865169536.jpg (480KB, 772x1000px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1460865169536.jpg
480KB, 772x1000px
>>685558518

Sexy face, sexy belly... no muscles, though...
>>
>>
File: 1440452713664.jpg (157KB, 853x1280px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1440452713664.jpg
157KB, 853x1280px
>>
File: YUS.png (333KB, 497x516px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
YUS.png
333KB, 497x516px
aww shit guys!
any of you listen to sabaton?
>>
>>
File: 1436487835400.jpg (85KB, 698x800px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1436487835400.jpg
85KB, 698x800px
>>685558814
They're nothing to write home about.
>>
>>685558814
has NS been shitting the bed for anyone else, or is it just me still?
>>
>>685558931
It drops a few posts here and there lately.
>>
File: 1463876889312.png (3MB, 1200x1300px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1463876889312.png
3MB, 1200x1300px
I should make a full scale dragon girl torso using some movie prop magic, make its structure, texture and color realistic with scails.

Or a shark one, or both.

Best thing is I already do costume and prop creation so if it's found I can pass it off as a prop project and noone would think otherwise.
>>
File: 1454909711962.jpg (227KB, 1280x888px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1454909711962.jpg
227KB, 1280x888px
>>
>>685558905
I guess if you're not into power metal much
>>
File: 1438128921461.jpg (115KB, 488x1212px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1438128921461.jpg
115KB, 488x1212px
>>
>>685558686
<3 Hopey

>>685558814
Yeah, sometimes. I really like The Art of War, very good album.

>>685558931
No, it isn't just you.
>>
>>685558686
I want to play with your dragon abs
>>
File: 1462334463974.jpg (130KB, 1070x1280px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1462334463974.jpg
130KB, 1070x1280px
>>685558814
Yea, im a huge fan. Heard about the new album a few weeks ago.
>>
>>
File: 1437942215981.jpg (130KB, 989x1280px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1437942215981.jpg
130KB, 989x1280px
>>
File: 1463801565495.jpg (746KB, 2560x2108px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1463801565495.jpg
746KB, 2560x2108px
>>
File: 1444870945977.jpg (217KB, 947x1200px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1444870945977.jpg
217KB, 947x1200px
>>685558452
RIP Rei Vegan.
I have no idea where you went.
>>
File: 1457997745423.png (606KB, 900x1350px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1457997745423.png
606KB, 900x1350px
>>
>>
File: 1438139437890.png (631KB, 776x600px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1438139437890.png
631KB, 776x600px
>>
>>
File: 1437352002707.gif (250KB, 500x476px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1437352002707.gif
250KB, 500x476px
>>
>>685559003
>>685559054
damn

>>685559054
I like all their shit, but I'm a bit baised.

>>685559102
Hell yeah, too bad we have to wait so long for the release.
>>
>>
File: 1445040697116.jpg (369KB, 1000x1280px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1445040697116.jpg
369KB, 1000x1280px
>>
>>
File: 1463876263130.jpg (176KB, 581x1000px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1463876263130.jpg
176KB, 581x1000px
Or make skin tight slip on clothing that can be worn by a real person to simulate a dragon girl or shark or what ever you want, but that requires a real person.

Make these, market them at cons, get rich.
>>
>>685559415
Yeah, they're pretty good. Among power metal they're not my absolute favorite, but they are up there. I like my cheesy, fantastical lyrics, like Blind Guardian. I've really only listened to The Art of War though, I'll have to listen to their other albums as well before I really form any opinions.
>>
>>
File: 1444867259385.png (401KB, 650x741px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1444867259385.png
401KB, 650x741px
>>
>>
>>
File: 1440450261256.jpg (109KB, 573x788px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1440450261256.jpg
109KB, 573x788px
I need to get a better brush
>>
>>
>>685559789
Stronk Renamon is best Renamon

>>685559851
Nice bike. Ninja 650 it looks like.
>>
>>685559924
>lifting shirt
>navel ring

10/10
>>
File: 1435526297632.jpg (178KB, 785x1000px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1435526297632.jpg
178KB, 785x1000px
>>
File: 32234.png (19KB, 658x590px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
32234.png
19KB, 658x590px
>>
>>
>>685559687
Dude, Blind Guardian is literally god tier. I have an affinity for Dragon Force too.

I just, I wouldn't say I'm a history nut, but all of Sabatons lyrics are so good.

>>685559924
A brush?
>>
>>685559924
Most of them use a pet brush.
>>
>>685560152
Ah shit, bruh, that's hot.
>>
>>
>>685557963
Here you are op
http://1312484.igenapps.com/go-figure#0
>>
File: 1440971445896.png (1MB, 1280x989px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1440971445896.png
1MB, 1280x989px
>>685560193
Yeah, for my fursuit head.

>>685560273
Yeah, I need one that's finer. This coarse one has been good for getting some of the larger knots out of the hair but it needs more refinement
>>
>>685560193
>Dragon Force
I'm glad I'm not the only one that likes them. They get a lot of shit, but I really enjoy them. I was actually listening to Sonic Firestorm and Inhuman Rampage earlier today.
>tfw I will never be this good at guitar https://www.youtube.com/watch?v=rePViih8UH8
>>
File: image.jpg (218KB, 1200x849px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
218KB, 1200x849px
>>
>>685560482
Ya, just make sure it doesn't pull.
>>
>>
File: 1435799003648.jpg (132KB, 574x800px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1435799003648.jpg
132KB, 574x800px
>>685560592
That's what I'm afraid of happening ;___; I really don't want that to happen
>>
>>685560482
Ahh k. I didn't know you had a suit. I bet that makes cons way more fun.

>>685560486
Hah yeah, they do get a lot of shit, but like, cmon, it's power metal, what did you expect?
>tfw I don't even play the guitar
I played the cello for a while but that's the extent of my musical career.
>>
>>
>>685560746
I'm sure it will be fine. And things can always be repaired. That head has already had a lot of work done on it.
>>
>>
File: 1438045058065.png (1MB, 1280x1280px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1438045058065.png
1MB, 1280x1280px
>>685560835
I have had one as of last week.

It certainly adds another aspect of potential fun but going to a con is so much fun in or out of suit

>>685560954
Yeah, it's definitely seen use and repairs and they've all been done very well so I don't think I would have an issue having to find someone to work on it.

It's just that if I don't have to, I don't want to. Keep it clean and be gentle with it.
>>
>>
>>685560835
>Hah yeah, they do get a lot of shit, but like, cmon, it's power metal, what did you expect?
Exactly.
Guitar's fun as hell, if you have a good one. Most of the time I don't even play simply because it's a piece of shit that cost like $100, need a better one so it'll be fun.
Cello's cool, I've always wanted to play it.

But seriously, that solo. I've watched it dozens of times, and it never ceases to amaze me. How in the FUCK does anyone remember it? it's absolutely insane.
>>
>>
File: 1439085024125.jpg (188KB, 1088x1280px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1439085024125.jpg
188KB, 1088x1280px
>>
>>
>>
>>685561189
so you got a used one?
That's still pretty cool. I wish I was into the whole con scene. They look like fun.

>>685561223
Yeah, my older brother has some nice guitars, but he lives a couple thousand miles away.
I swear, some people are like, not people.
I don't care how he does it, it sounds sick as fuck!
>>
>>
Hello
>>
>>685561780
Hey
>>
>>685561780
ayyy
>>
>>
penis
>>
File: 1433389209459.jpg (147KB, 660x1020px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1433389209459.jpg
147KB, 660x1020px
Think I'm going to take off for the night and try to sleep.

Night guys

>>685561635
Yes, I'm the third owner, and I'll be the last. The character means more than whatever words I can say and so I want to treat it well and preserve it, but still be able to use it and wear it at cons.

Cons are a ton of fun dude.

>>685561780
Hey Harpo, I'm about to go to bed. Have a good night.
>>
>>685561943
Привет
>>
>>685562003
Bye
>>
>>685562003
nite
>>
File: image.jpg (243KB, 1280x1148px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
243KB, 1280x1148px
>>
>>
>>685561635
Tell him to send me one, kek.
Yeah, seriously. I mean it's impressive enough being able to play that well, but remembering it is fucking inhuman. It's literally hundreds if not thousands of notes in a two and a half minute solo, with multiple different patterns, and multiple guitarists.... Just.... What the fuck. I'd sell my soul to Satan to play that well, like Dave Mustaine did.
>>
>>
>>685561780
Heya snek.

>>685562003
Later Charles.
>>
>>
>>685562003
night, sleep well!!
That's pretty cool man!

>>685562078
If only I could actually read Cyrillic.
but hello!
>>
>>685557963
Get the fuck out of here Izime.
>>
>>
>>685562280
watup
>>
Any prego fur?
>>
>>685562232
really though, how the fuck do you even write that?
How the actual fuck? They're using some serious witchcraft to pull that shit off.
>>
>>
>>
>>
>>685562232
>>685562521
Line by line, that's how.
>>
>>
>>
File: 1422081443970.jpg (659KB, 1113x1280px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1422081443970.jpg
659KB, 1113x1280px
I wanna lay on a giant dragon grills belly
>>
>>
>>685561780
Ey b0ss, what's up?
>>
>>685562490
Listening to DragonForce, and being blown away by some of the shit they play. Well, what others cover really. What are you up to?

>>685562521
I really don't know. Writing it doesn't seem *that* hard since it's just a bunch of arpeggios, but to play it is something fucking else.

>>685562756
I wish I could do that. Wayyy too complex for me, I can play some Metallica, and little bit of Megadeth at best. But DragonForce is just bullshit hard.
>>
>>
>>685562756
that 2 minutes must've taken them years to write then.
>>
>>
File: image.jpg (133KB, 783x800px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
133KB, 783x800px
>>
>>
>>685562993
Just got home so watching my youtube subs.
NS keeps cutting out for random posts.

>>685562984
nothing much
>>
>>685563015
A high volume of notes doesn't necessarily make it more difficult.
Take arpeggios for instance.
>>
File: spiderman thread.jpg (35KB, 544x400px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
spiderman thread.jpg
35KB, 544x400px
>>
>>
>>
>>
>>
>>685563166
>NS keeps cutting out for random posts.
You're telling me. I've been dealing with this shit for like an hour now, it's really annoying.

>>685563216
Exactly. Writing isn't too hard, it's playing and remembering that makes it hard. At least in the world of power metal, shit is ridiculous.
>>
>>685562993
Haha I'm listening to them now too.

Yeah man, I don't know. I still think they're inhuman. I could never imagine doing any of that.

>>685563166
Yeah, been happening to everyone bb

>>685563216
Yeah, I guess that makes sense. I'm a music noob, but at least I can enjoy it!
>>
>>
>>685563480
Music can often be less magical when you know what's going on.
>>
File: 3492123.jpg (33KB, 448x286px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
3492123.jpg
33KB, 448x286px
>>
>>
what do you guys think of my idea?

>>685559681

I'm thinking something like a morphsuit or like a one piece swimsuit that's fashioned to be skin tight but flexible and have the outside textured to feel exactly like the anthro species of your choice.

think of it like a cheaper less bulky and non plushy fur suit for sex, or like a laytex sex suit but for anthro.
>>
>>
PLS LLIKE MY YIFF PAGE

http://ziggylikesitruff.tumblr.com/
>>
https://www.youtube.com/watch?v=DXnplJ3VgF0
It's actually not the fastest parts that are the most difficult to play/write here.
>>
>>685563754
I like this
>>
>>
>>685563606
yeah. That's the case for most things I suppose.
>>
File: 1445639261496.png (498KB, 811x973px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1445639261496.png
498KB, 811x973px
>>685563606
And sometimes stellar vibrato is just a manifestation of Parkinson's.
>>
>>685563820
I like you ;3
>>
File: 1389899422334.jpg (1MB, 3968x2232px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1389899422334.jpg
1MB, 3968x2232px
>>685563721
Like this?
>>
>>685563820
THANK YOU SO MUCH FOR THE FOLLOW AT 100 FOLLOWERS I WILL RELEASE MY YIFF VIDEO IN FULL FURSUIT
>>
>>
>>685563721
>swimsuit
why not just some spandex? That would be way easier and more comfy.

and those are a thing btw
>>
File: 1407038668072.gif (947KB, 285x235px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1407038668072.gif
947KB, 285x235px
>>685563480
Right? But what really impresses me in that video is the 2 clean solos. They don't follow the typical arpeggio (sweep picking) patterns, and the tapping of the rest of the song. It's so fucking complex, it just blows my mind how anyone can remember that.

>>685563861
Damn you, you made me spit my water all over my screen.
>>
>>685563861
I didn't know Michael J Fox played an instrument.
>>
ewweweefwwef
>>
>>685564067
I bet he'd play a mean tambourine.
>>
>>
>>685564033
Sometimes I wish these threads weren't full of impressionable teenagers.
>>
>>685564130
Yes
>>
>>685564033
>>685564067
I'm not even joking. I wish I still had a source, but "they" analyzed some now-dead famous violinist's recordings and think it was probably the case.
*shrug*
>>
>>
>>
>>685564251
Huh, that's actually kinda interesting.
>>
>>685563897
Dude on the left has a nice ass shirt, I want that.

>>685564073
That supposed to be a name for an indie wrestling promotion?
>>
File: cIPqd55.jpg (117KB, 1920x1080px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
cIPqd55.jpg
117KB, 1920x1080px
Wow, you guys seem really cool. I've lurked here for a while now, and I'm wondering why I haven't tried socializing here before.
>>
File: 1421465435727.jpg (73KB, 800x800px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1421465435727.jpg
73KB, 800x800px
>>685563897
yes only more realistic and better fitting, the head is optional that creeps me out.

my optimal idea for it is more aimed at scailies because the texture is sooo goood and easier to simulate.

>>685564032
spandex laytes what ever, the point is the outside would need to be made purl for form fitting and realism, not like you are fucking someone wearing felt, more like she (or he) puts it on and you are fucking whatever type you chose, realistic outer texture.
>>
>>
>>
>>685564177
Mate, I've been playing guitar for 7 years, and I'm not what you would call an "impressionable teenager". I listen to all kinds of music, and can spot a good guitarist fairly easily, not trying to brag though. While I do like DragonForce, it's the guy in the video who covered one of their solos that's damn impressive. Seriously, listen to it. I'd like to see you try and play either of the clean solos.
>protip: you can't
>>
File: image.jpg (161KB, 853x1280px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
161KB, 853x1280px
>>
>>685564531
>the head is optional that creeps me out.
Normie.
>>
>>
>>685564498
Because everyone assumes we're all either raging faggots, or just like everyone else on /b/; however, these threads are like their own separate community from /b/ and all other furries. They're pretty cool.
>>
>>
>>685564033
God man, shit's amazing. I'm glad I found someone else who appreciates them.
>>
>>
File: 1332486627079.jpg (177KB, 489x600px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1332486627079.jpg
177KB, 489x600px
The thing that really gets me about the Paganini I linked is just how explicit he was about just what the performer has to do to sound JUST how he wants. (sul Ponticello, Pizzicato, IVa Corda, and basically all of Var. XIII, for example)
>>
>>
>>685564668
REEEEEEEEE

that would creep me out too though
>>
>>
File: 1438137469967.jpg (654KB, 1576x1108px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1438137469967.jpg
654KB, 1576x1108px
>>685564668
yeah I don't like fur suits, I just want to fuck a dragon girl and as I do so run my hands over her belly and sides and feel the textures of her scales, or fuck a shark girl and feel the tight rough (less rough than a real shark because shark girls probably have nicer skin than real sharks like how they have nicer tits than real sharks) skin under my hands.
>>
>>685564595
I only have one word for you. Are you ready? This could change your life.

shawn lane
>>
>>685564951
It is kinda weird to think we've been playing Mozart with the wrong inflections for years.

>>685565000
Why are you even here?
>>
>>
File: Hullo.jpg (135KB, 1920x1080px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Hullo.jpg
135KB, 1920x1080px
>>
>>
>>685565136
I hadn't heard of that.
To what are you referring?
>>
>>
>>685565321
*COULD be playing
Sorry, I can't think straight right now.
>>
>>
>>685565136
Why wouldn't I be here?
>>
>>
>>
>>685564839
Yeah, me too. DragonForce really gets more shit than they deserve.

>>685565106
I know who Shawn Lane is, dude. He's very good, I'll admit it. I know this is probably pretty cliche, but I still think Buckethead is one of the best musicians ever (and not just guitarists). Everyone thinks of him as a shredder, and while is, he's got some really nice mellow songs as well. And he's really fucking good at bass, too. And banjo of all things. He'll always be my #1 musician no matter what anyone says to me.
>>
>>
>>
>>
>>
>>685565618
Yeah, oh well. I still like them despite the hate.
>>
>>685565462
I know that in at least one instance, he specified for all violins to tune their strings up a semitone, just so that they'd be louder.
>>
>>
How about a full sized realistically textured and put together shark anthro sex toy/pool toy?
>>
>>685565975
huh
>>
>>
>>685566101
It was somewhat infamous, as it also makes strings snap more often, due to the increased tension/stress.
>>
>>
>>685566207
The violinists would also have to adjust the bow position to compensate, right?
>>
>>685565618
https://www.youtube.com/watch?v=OhxUjpygfKk

I love Buckethead to death but I recognize that Shawn Lane truly was in a league of his own. Both were / are fantastic multi-instrumentalists and musicians. In my opinion Shawn had better composition, feel, and speed.
>>
>>
>>
>>685566340
Hm? I'm not sure where you're getting that impression.
>>
>>685563758
Oh yeah, I've heard of him before. I decided to give it a listen after admiring the DragonForce solo. Isn't that guy notorious for writing crazy shit?

>>685566366
Eh, to each their own. But yeah, Shawn Lane was really good, no doubt about it.
>>
>>685566536
Because I'm not very smart.
But if the strings were tuned up a semitone wouldn't playing a D then be a C# for instance?
>>
>>685566606
The reason Dragonforce got (gets?) so much shit was because they're a studio band in the truest sense of the phrase. Can't even play their own songs in a live setting.

And then you have a band like Pink Floyd that could play better live than their studio recordings.
>>
>>685566828
For sure. I've seen some of their live videos before, not all that impressive. Herman Li is a decent guitarist though, but trying to write stuff that you can't even play is admittedly kind of dumb. Guy needs to git gud.
>>
>>685566748
The bow would be the same.
The place the fingers need to be on the neck moves out for the same sounded pitch, but you've got the direction backwards in your example.
>>
>>685567295
Ugh, I was picturing the bow on the neck for some reason. I think I'm losing it.
>>
>>685567413
It's just an alternate tuning, like Drop D or All Fourths or whatever Djent thing the kids are doing these days.
Thread posts: 210
Thread images: 151



[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Top | Home]
Please support this website by donating Bitcoins to 16mKtbZiwW52BLkibtCr8jUg2KVUMTxVQ5
If a post contains copyrighted or illegal content, please click on that post's [Report] button and fill out a post removal request
All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from that site. This means that 4Archive shows an archive of their content. If you need information for a Poster - contact them.