[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | | Home]

What the hell makes him think anyone cares if he sees the new

The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.

Thread replies: 165
Thread images: 17

File: James_D._Rolfe.jpg (495KB, 1509x2134px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
James_D._Rolfe.jpg
495KB, 1509x2134px
What the hell makes him think anyone cares if he sees the new ghostbusters movie or not
>>
>>685372217
the thousands of pre-teen faggot kids he calls fans i'd guess
>>
>>685372362
Dude seriously like who the hell cares about old video games and shit besides stupid 6th graders anyways

theyre stupid little shits trying to be edgy

i dont think hes sexist

but who gives a fuck what this guy thinks
>>
>>685372217
I've meet James in real life he is a great guy and his opinion is valid because je is a movie nerd so he knows what he is talking about and is up to date with movie news unlike dickmuncher op
>>
>>685372217
seeing as you've made multiple threads about this, I'd say you care quite a lot
>>
>>685372681
Have you ever met op in real life?
>>
>>685372681
wats it like talking to hi be as detailed as possible i wanna know man i wanna be his best friend tbh is that weird
>>
>>685372217
I told him on Facebook that I cared.
>>
The video was aimed at fans expecting him to review the movie. Go back to fucking reddit you autists
>>
File: angry whopper.jpg (1MB, 2907x2432px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
angry whopper.jpg
1MB, 2907x2432px
>>685372781
I'm not the only one who's been talking about this lately
its a controversial issue
>>
>>685372998
>"I'm not going to see a move"
>Controversial
>>
File: 1452066057292.gif (1MB, 413x192px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1452066057292.gif
1MB, 413x192px
>>685372217
>>685372362
>>685372609
SJW tumblerinas trying to stir shit up on /b/
Fuck off and take your bull shit else where.
>>
>>685373142
It's only controversial if you're a PC tumblr white knight
>>
Yeah I saw that feminazi whore the nostalgia chick put in her awful 2 cents about it too people need to stfu so what he doesn't wanna see the stupid movie so he's obviously a sexist.fuck people
>>
>>685372998
>you've got red on you.
>>
>>685372810
I meet him at a meet and greet in LA at some game store that they used to film his movie. James is the shit he was funny telling jokes to all his fans taking photos and all that me and him were talking about video game for like 5 minutes
>>
>>685372998
you just made a thread earlier, nobody gave a shit about you "not caring" so here you are with a new thread proclaiming how much you don't care once again
>>
>>685372217
Yeah, fuck this particular guy's passion!
>>
File: notapleb.jpg (46KB, 620x413px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
notapleb.jpg
46KB, 620x413px
>>685373228
This. I won't see those fat cunts and niggertits pretend to be Ghostbusters. It's garbage!
>>
>>685373288
>>you've got red on you.
What does this mean?
>>
>>685373320
Mr matei please stop
>>
>>685373320
He's a good dude who doesn't wanna see a terrible movie so sjw are using that as an excuse to start there bullshit with a guy who has never gotton political in any of his videos
>>
File: image.jpg (66KB, 623x520px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
66KB, 623x520px
>>
File: jigaboojoness.jpg (317KB, 2000x1333px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
jigaboojoness.jpg
317KB, 2000x1333px
>>685373738
He likes "Mike Tyson Mysteries" though. He's got shit taste in films and needs to burn.
>>
>>685372806
i met op once he was gay
>>
>>685374120
Who the fuck even likes Mike Tyson Mysteries?
>>
>>685372806
Sorry I usually don't go to gay bars
>>
>>685374391
Exactly?! No one watches that shit, except him.

He likes Mike Tyson Mysteries, but shits all over Ghostbusters. Baffling.
>>
File: 1298250717191.jpg (38KB, 500x624px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1298250717191.jpg
38KB, 500x624px
>>685372217
>irrelevant faggot hating based AVGN
go back to 9gag, you SJW prick ass cunt
>>
>>685374793
get back to watching your mike tyson mysteries, nigger lover!
>>
>>685374577
He's okay with shit no matter how bad but it has to star an iconic 80's pop culture idol for it to suffice. Seriously, this dude sounds like a cranky, old fart.
>>
>>685374793
>9gag
>SJW

Can't decide on which invisible enemy to call me, huh?
>>
The new Ghostbusters looks fucking terrible.
>>
>>685372781
this
>>
>>685375462
How dare you say that you racist sexist fuck nah I'm kidding that shit looks fucking awful but you better not let Patton oswalt hear you say that
>>
The best thing about James is he completely ignores you fucktards like a fucking boss and keeps making awesome shit for his fans. Go to your echo chamber tumblr and rot your brain so we don't have to suffer your bullshit op and shills
>>
File: shhhhhhhhhh.jpg (22KB, 476x352px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
shhhhhhhhhh.jpg
22KB, 476x352px
>>685372217
>I don't care
>here I am crying like a baby about it
>>
>>685375744
Patton Oswalt is fucking terrible.
>>
File: ghostbusters media.jpg (4MB, 1496x7784px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
ghostbusters media.jpg
4MB, 1496x7784px
>>685372217
The fact that he got tons of ''professional'' online journalists and celebrities like Patton Oswald trying their damnest to insult and discredit him in any way they can (even called him sexist and insulted his wife) kind of shows that he's a pretty big deal, him having 2 million subscribers on YT and all.

James is a known Ghostbusters fan, a huge one at that, if he didn't review the new one his fans would be pretty baffled. He also advises people to simply not waste their money on movies that they know fully well that they will not like, like the latest Hollywood remake.
>>
>>685375462
Yeah because it's full of women. NO matter what that's the real reason you hate it. You need to watch it without judgement and you'll see that it's a solid 6/10. It's not your fault, just trust me on this.
>>
>>685376116
He's just another fat little loudmouth who thinks his opinion matters
>>
>>685375991
How can you know I don't care if I don't tell you guys I odn care
>>
>>685375317
>cranky old fart
The video of him saying he's not gonna review the new GB is as calm and well intentioned as you can get.
>>
>>685372217
is that a mixture of jim and dwight
>>
>>685376628
You're fucking terrible.
>>
>>685376116
I actually liked him back in the day when he sang that heavy metal anthem "Balls to the Walls"
>>
>>685376739
You're fucking correct.
>>
>>685376830
He was visibly sweaty from just finishing an episode of, "Mike Tyson Mysteries", though.
>>
>>685376575
But why he's a harmless YouTube critic who doesn't bother anyone.it really pisses me off and wish to god I could punch those fucking people in the mouth fuck Patton oswald fuck the nostalgia chic who ran her mouth too like people fucking care
>>
>>685377018
You were fucking wrong.
>>
>>685373515
Shawn of the Dead quote. Idk what he actually intended by if though.
>>
>>685377267
the buns were red you stupid fuck. it makes perfect sense.
>>
>>685377116
The fact that all those people whining about him got a backlash so huge that they went full damage control gives me hope for humanity.
>>
>>685374577
That shit is hilarious
>>
>>685377267
>You've got red on you.
>>
>>685376830
Not going to watch the movie because not one character reprises their original role. His calmness is due to his autism. Show a little empathy why don't you?
>>
File: 3502jqp.jpg (132KB, 1280x835px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
3502jqp.jpg
132KB, 1280x835px
>>685372217
>What the hell makes him think anyone cares if he sees the new ghostbusters movie or not
The same thing that makes us care that you don't care. It is his expression his unhappiness with how the new GB remake is not what he expects.
He can say and video himself expressing that as much as Fag boys and Damaged cumdumpsters saying they want to jack off in the opposite gender bathroom just because they identify as a fruit salad
>>
>>685372217
what the hell makes you think anyone cares if you care if he thinks anyone cares if he sees the new ghostbusters movie or not?
>>
>>685377778
What's your favorite episode of MIke's Tyson Mysteries?
>>
>>685372217
OP is a fag
That movie is shit
OP is a fag
The nerd is OK, I guess
OP is a huge motherfucking fag
>>
File: foglejew.jpg (97KB, 992x744px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
foglejew.jpg
97KB, 992x744px
>>685372217

I'm more interested in whether or not Joseph Fritzl has seen the movie tbh and what his opinions on it would be.
>>
>>685377976
why indeed? this sounds like a mystery fit for michael tyson.
>>
>>685377096
Can you show me a link for that?
>>685377778
>Not going to watch the movie because not one character reprises their original role.
That's just one of his complaints. He also mocks how absolutely terrible and unfunny the trailers make the film look and how it's the latest shameless Hollywood remake of a beloved movie. He even said that he wouldn't have issues with a new cast if they were slowly brought in for fans to get used to.
>His calmness is due to his autism.
I don't think you know what autism even is. He's being calm about his opinion like a sane man.
>>
>>685372217
better question is; Why do you care?
>>
>>685378377
amen
>>
>>685378161
who the fuck is joseph fritzl
>>
>>685372217
Why do you care about some cuck horder's opinion?
>>
>>685372362
Awwwe... I like his reviews
>>
>>685378755
*hoarder's
>>
>>685378377
He's on his autism meds. When he wasn't he went full bore autist on Dr. Jeckyll and Mr. Hyde nintendo. That was hilarious as fuck
>>
>>685377833
I don't know if I can believe that image? Please to god tell is that ben 10 sticker actually made and produced by CN?
>>
>>685378649
he used to do speaking engagements for nambla until the price in oil dropped and he had to return to fort mcmurray. he should start touring again next spring.
>>
>>685378816
where are all these mike tyson mystery fans coming from?!
>>
>>685378882
>When he wasn't he went full bore autist on Dr. Jeckyll and Mr. Hyde nintendo
You do know that the AVGN is a character?
>>
>>685378649

The father you wish you had
>>
>>685379172
fritzl's schnitzels!
>>
>>685372217
what the hell makes you think any cares if you care, faggot.
and the movie is shit, if you watch it your should and soon will be IN THE OVENS.


BUILD THE WALL
OF OVENS
>>
>>685372609
You sound like a pretty big faggot too, though.
>>
>>685372806
no, but OP is a faggot so why would I want to.
>>
>>685376575
Those "professional" journalists taking aim at his wife of all things was fucking sickening, honestly not much grinds my gears nowadays but I have to admit, that got to me.

Plus, complaining that James' company is named Cinemassacre? Really? That's the bullet you're going to use against him is it?
>>
>>685379276
This. For the schnitzels!
>>
>>685379461
take your bleached faggy asshole back to r eddit, faggot.
>>
File: james rolfe support.png (801KB, 1280x1904px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
james rolfe support.png
801KB, 1280x1904px
>>685379461
James also got support from his close friends, except Doug Walker (Nostalgia Critic) so far, so there's still hope left in man.
>>
>>685377665
I think He and his wife were dating before or around the time he created The Nerd persona. 12 years ago.
>>
>>685379461
>Cinemassacre
The most casual name for a cult film critique series ever. His review of Jackie Chan was pathetic. He just glazes over shit everybody always knows about Jackie. His vids are just as bad as those shit YouTube videos called Top 10 Movies That Will Keep You Awake or some shit. Even Filmojo makes his ass look sorry as fuck
>>
>>685379091
Citation needed
>>
>>685380252
I stopped taking him seriously when I found out he was a fan of Mike Tyson Mysteries.
>>
>>685380252
Review of Jackie Chan? What? That's a person. His film reviews are great, they are not presumptious and feel genuine. How exactly are movie reviews comparable to a ''top 10 list'' where each slot gets at best 1 minute of basic screentime?
>>
>>685379948
It's good to see some of the usual suspects showing up in that, at least not everyone is a dumbass
>>
File: flipnote frog.gif (52KB, 320x240px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
flipnote frog.gif
52KB, 320x240px
>>685380475
thanks for the chuckle.
>>
>>685380252
>Likes watch mojo
Kill yourself.
>>
>>685380700
Scripted Mike Tyson isn't funny at all. Unscripted Mike is the best.
>>
>>685379948
That's because doug is a fucking cuck too and his protege the nostalgia chic talked shit so fuck doug
>>
>>685381044
source?!
>>
It's just another shitty remake of an old movie. We have them every year. They suck, but get some money; and life goes on.
>>
>>685380783
Dane fucking cook had to put his 2 cents in lol unbelievable what a fucking joke
>>
>>685381925
Attitude's like yours are why they remade Point Break.
>>
>>685372217
You do enough to make a thread about faggot
>>
>>685372217
Apparently you care immensely. Why else would you create this thread late at night on a fucking friday?
>>
>>685381547
>the nostalgia chick talked shit
I only just saw this, sweet jesus man, all James said was "I don't want to see this movie", and James is a major factor in how she has a career in the first place and she turns around and slags him off? What the fuck is wrong with these cunts
>>
>>685372217
I think the main message here is just vote with your money. Don't see a shit ass movie if you know it's gonna be shit its a pretty good tip.
>>
>>685382029
To be fair anon, even the people defending the reboot told Dane Cook where to shove it kek
>>
>>685373771
Motherfucker mike!!!!!!!
>>
>>685372217

james is a great man, dont fucking start with your cancer
>>
It's going to be fucking hilarious when the movie comes out, sucks, and all film reviewers, and the media in general, are too scared to call it what it is.
>>
>>685381925
And it's a movie for fucking kids especially little girls with low self esteem that gen x'ers should take their children to see and shut the fuck up already. I grew up watching Shaquille O'Neal movies. Shit was cash
>>
>>685382198
I made it for you because I knew you don't go out Friday nights.
>>
Probably the existence of the care you seem to have about whether or not he thinks people care. You just proved his point.
>>
>>685382536
second this
>>
>>685382383
I know I just went on twitter with my comment lol I read what people wrote I love it
>>
Literally nowhere else on the internet do I see so many people so butthurt over the new Ghostbusters but here. Even nostalgia-addicted Gen Xers I know don't go into the spittle-emitting froth of rage you faggots work up over this stupid movie franchise.
>>
>>685372217
>youre not gonna see ghostbusters? 2 bad so sad my man, im so cool i dont give a FUCK B)
>>
File: 1454800862248.jpg (36KB, 462x579px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1454800862248.jpg
36KB, 462x579px
>>685372217
faggots posting in a thread about him on some gay-ass weeaboo shit hole site would prolly be pretty high up on the list
>>
>>685382946
>spittle-emitting froth

Are you spying on me, pervert?!
>>
>>685382306
That made me so mad when I saw that that bitch isn't even funny who isn't even in the same league with James I mean like him or not he's still been around a while with a decent fan base and he seems like a good guy but her she was never funny and has no right to trash him
>>
>>685383250
omg are you me? i tweeted the same thing!
>>
>>685382946
Nowhere but here? Dude, you should stay away from YouTube and Twitter then...

Believe it or not the vitriol is even worse there.
>>
>>685382806
I will never not find it funny that that dickhead has over 3 million followers but only has 60 likes and 22 retweets on his status slagging off James
>>
b8
>>
>>685383391
We just think alike anon
>>
>>685383453
Funniest thing Dane Cook has ever done.
>>
>>685372681
/thread
>>
>>685372217
It's nothing but sexism for him to refuse the movie simply because it has an all female cast. Fuck Gamergate retards and their misogynistic bullshit.
>>
>>685383250
It's disgusting isn't it, she owes him so much whether she wants to admit it or not and she can't even afford him even the tiniest of shreds of respect
>>
>>685376575
And that's the story of how I learned Patton Oswalt's wife died. I feel bad for him.
>>
>>685383800
I know it makes me sick I guess she doesn't wanna piss off the 3 female fans that actually found her videos funny
>>
>>685383981
Why? She did it to escape him.
>>
>>685382946
Do you live under a rock?
>>685376575
>>
>>685383800
He's only one of the pioneers of the satirical review and the retro review. Like that deserves any acknowledgement from anyone at TGWTG.
>>
>>685376628
haha what a fag.
what's next you going to tell us Sex and The City is a solid 6/10 show also?
fuckin pussy
>>
>>685383981
Yeah, she obviously died of excessive exposure to smug passive aggressive condescension.

We're the ones that still have to suffer his petulant bullshit sticking up for his friends masquerading as social points.
>>
>>685384402
He also did multiple collaborations with TGWTG during his hay-day when he was arguably THE e-celeb when it came to that kind of shit, that naturally gave TGWTG some massive exposure, which caused them to expand their channel and... that's pretty much how Nostalgia Chick became a thing, so yeah, she owes him
>>
>>685383800
Her and fucking Doug owe what they do avgn but now they wont admit it because there liberal cucks who don't wanna piss off there cis hating fans fuck them
>>
>>685374159
confirmed
>>
>>685384668
I still like his stand up. His anecdotes make me smile.
>>
>>685384839
To me Doug always seemed like a fucktard, no talent, coattail rider.
>>
>>685384839
I'd like to think Doug is sick of her bullshit and is firmly with James on this, but perhaps that's giving Doug a bit too much credit
>>
>>685384740
Yeah she does but she wont acknowledge that fact because she's a feminist babykilling unfunny hipster who would never say a man helped her in anything
>>
>>685372217
OMFG this thread didnt die, people actually took the bait.

Bleach. Bleach for all of you.
>>
>>685385180
Then he's worse than I thought for not being able/willing to stand up for what he believes. Hypothetically.
>>
>>685372362
/thread
>>
>>685385398
Bleach is healthy. It's mostly water. And we're mostly water.
Therefore, we are bleach.
>>
>>685385180
It is he should have said something already but I don't watch his videos anymore because his left wing political leanings are starting to creep out more and more I don't know why he's a fucking YouTube movie critic and she just sucks and was easily the worst part of tgwtg
>>
Why the fuck do you virgins and losers have a problem with this guy? He hasn't done shit to anyone but makes videos which lots of people enjoy
>>
>>685385112
His 15 minutes are coming to an end
>>
>>685385358
Yeah, sad but true, that's pretty much the mindset of a significant amount of the female population right now apparently
>>
>>685386136
You sound like a nice lady at least.
>>
>>685386136
I'll buy you a shirley temple if you promise to stop talking.
>>
>>685385112
Fuck Doug and everything he's ever done. Mostly because it never evolved from stupid, trying to sound witty while saying something that should be read instead format. He's too awkward and uncomfortable, and tries to compensate by being "hyper" and "obnoxious". If you watch one of the couple James and Mike Mondays he's on, he's out of his element having to speak to somebody in real life. He's constantly moving like he's on drugs, and stutters everything he says, laughs at inappropriate times

He's just a freak who got lucky
>>
>>685386136
And the future is doomed because of it the men are turning into huge cuck pussies who need to run to a safe space to escape hateful words and the woman are feminazi bitches who thinks because a man looked at her she was raped
>>
>>685372217
Apparently you do, having made two threads about it in one day.
>>
File: eec.png (232KB, 500x553px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
eec.png
232KB, 500x553px
>>
>>685386738
how much autism does it take to analyze this faggot so well? are you an fbi profiler?
>>
>>685372217
Probably the fans who asked him to review it
>>
>>685372681
Yeah, I really like James and his reviews
>>
>>685372217
Why the hell would you want to see it anyways... unless you're a cuck?
>>
>>685386363
Thanks man, I try
>>
>>685387289
Why don't you marry him then!
>>
>>685387137
I actually use my eyes while watching videos, and it was so weird to see a hyper faggot playing Yoshi. It also had James and Mike in frame (well, they played in separate rooms, but it would switch) and they were relaxed and normal, like every other guest they've had on besides Doug
>>
>>685377267
It's Shaun you retard
>>
>>685373515
Uncultured swine. Go watch some movies faggot
>>
>>685387433
Oh shit boys it's kicking off in here now
>>
>>685387438
>use my eyes
that's pretty interesting. i'm going to have to try that some time. maybe james and mike just took all his xanax?
>>
>>685387433
Okay, I think I will. Thanks, anon!
>>
>>685380475
>>685378882

bait?
Thread posts: 165
Thread images: 17



[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Top | Home]
Please support this website by donating Bitcoins to 16mKtbZiwW52BLkibtCr8jUg2KVUMTxVQ5
If a post contains copyrighted or illegal content, please click on that post's [Report] button and fill out a post removal request
All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from that site. This means that 4Archive shows an archive of their content. If you need information for a Poster - contact them.