[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | Voyeur Cams | Click for more| Home]

catfished this girl into thinking i was a girl, got nudes. will

The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.

Thread replies: 298
Thread images: 60

File: blondie.png (2MB, 1440x1397px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
blondie.png
2MB, 1440x1397px
catfished this girl into thinking i was a girl, got nudes. will post if interest
>>
>>647906970
Do it
>>
>>647906970
Do it!
>>
I'm interested so drop them please
>>
post Please
>>
File: 1445294260093.jpg (76KB, 640x1136px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1445294260093.jpg
76KB, 640x1136px
>>647906970
give me 3 sets of dubs bitches

i also have webms, will dump
>>
Lurking with a boner.
>>
Do it
>>
Gimme dubs
>>
>>647907761
Fuck you OP. Roll
>>
How does that work I don't know
>>
>>647906970
OP master, explain how u got nudes plz
>>
Check em.
>>
File: 1445352923089.jpg (14KB, 259x194px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1445352923089.jpg
14KB, 259x194px
>>647906970
go for quads baby
>>
Pls
>>
rolllll
>>
>>647906970
how did you got nudes ?
>>
Shit fuck you OP. Roll
>>
Dubs you say?
>>
File: original.gif (915KB, 245x285px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
original.gif
915KB, 245x285px
>>647906970
>>
>>647908177
Dubs checked
>>
>>647908177
WE GOT ONE
>>
>>647908177
>>647908255
One more set faggos
>>
Roll. Saw two sets already.
>>
>>647908177
>>647908095

>beme
>makefaketinder
>downloadcoolsnapchatapp
>sendsumfakesnaps
>nudespourin
>>
>>647908255
2?
>>
>>647908255

DUBS GOTEM
>>
dubss
>>
dooo itt
>>
File: photo035.jpg (599KB, 1333x2000px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
photo035.jpg
599KB, 1333x2000px
roll
>>
>>647908177
>>647908255
Rawlins
>>
>>647906970
PLEASE!! I've never seen nude women before this..:
>>
hjklhjklhjk
>>
>>647908255
Chek'd
>>
oh ok
>>
rollio
>>
>>647908255
>>647908177
>>647908447
>>
rolly polly
>>
Shit that didn't happen.
>>
File: 1441154306296.png (188KB, 375x341px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1441154306296.png
188KB, 375x341px
Don't be a faggot op
>>
dubsss
>>
Here are the final set of dubs. Dump.
>>
File: teen-kasia-05-1.jpg (91KB, 1010x650px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
teen-kasia-05-1.jpg
91KB, 1010x650px
It's time anon...
>>
poast em
>>
Bush did the holocaust
>>
>>647908651
Newfag alert
>>
last dubs leggo
>>
File: 1445476211104.jpg (34KB, 367x384px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1445476211104.jpg
34KB, 367x384px
>>647908651
do it you fag
>>
>>647908922
nice
>>
>>647908885
So.. Fucking close>>647908885
>>
>>647908922
woah
>>
>>647908836
Mad alert
>>
check'em
>>
>>647908922
boom bitch, show the titties
>>
>>647908922
WINRAR
>>
POAST
>>
come on op
>>
>>647908922
Chech'd
>>
>>647908651
> being this new

Summer is over faggot. Go back to school.
>>
>>647908177
>>647908255
>>647908922
Lets go OP
>>
>>647908922
I got you guys no worries
>>
File: image.jpg (82KB, 650x366px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
82KB, 650x366px
Roll
>>
>>647909022
>>647909033
two extras niggie
>>
DUBS ERRWHERE !
>>
>>647909088
dubs
>>
>>647908651
Lurk moar faggot
>>
>>647908398
still don't understand why she would send nude to a girl...
>>
op post nothing
>>
>>647909081
Summers over when I want it to be over
>>
OP pls
>>
>>647909149
Twas meant to be anon, may Starhawk be with you
>>
File: th6HVZ6GCC.jpg (16KB, 300x225px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
th6HVZ6GCC.jpg
16KB, 300x225px
>>
File: gaben.jpg (87KB, 512x512px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
gaben.jpg
87KB, 512x512px
>>647909283
I gave you the 55 dubs, suck a dick.
>>
>>647906970
Dubs have landed nudes or gtfo
>>
j.k rollin
>>
let loose the juice OP there's been 6 sets of dubs now.
>>
>>647909376
>>
Op don't delivah
>>
>>647907761
>dubs

AKA
WASTE OF TIME

FUCK THIS THREAD
>>
Well boys..
>>
>>647909466
Checked
>>
>>647909466
just missing 11, 44, 99
>>
>>647909464
Yet quoted the 447..... not adding up....
>>
>>647909546
Autism verified
>>
File: niggers.jpg (9KB, 240x210px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
niggers.jpg
9KB, 240x210px
YOU BETTER FUCKING DELIVER
>>
>>647909655
teehee dubs again on my own dub post
>>
File: 1439007232376.png (174KB, 308x308px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1439007232376.png
174KB, 308x308px
>>
My balls be itchin' bruh.
>>
File: 1389239879930.gif (2MB, 321x223px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1389239879930.gif
2MB, 321x223px
>>647909103
Wow, an OP that lied. I'm shocked, SHOCKED, I tell you.
>>
Rolling for 999
>>
still 999
>>
>>647909673
Because I am a desperate mother fucker.
>>
>>647906970
Op is a fag did not deliver
>>
File: 1429392491517.jpg (127KB, 700x505px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1429392491517.jpg
127KB, 700x505px
>>
File: 1438793674102.gif (1MB, 500x281px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1438793674102.gif
1MB, 500x281px
>>
>>647909899
OMFG I'VE GOTTEN BOTH THE 55 AND THE 99 IN THE SAME POST MAN FUCK THIS THREAD.
>>
darn
>>
>>647909985
ROLLING FOR 666
satan be praised
>>
>>647909546
It's a trap guise!!!
Don't fall for.. Aww shit
>>
File: 1 (7).jpg (85KB, 640x1136px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1 (7).jpg
85KB, 640x1136px
>>647910150
converting the webms, plus i like making yall sweat, here ya go fags
>>
>>647910088
WTF I GOT THE 88 TOO..
>>
FBI here, check 'em
>>
I've gotten 3 doubles in this thread just by myself rofl
>>
I'll give ya that I suppose....

Nice dub dubs

Motherfucking checked
>>
>>647910309
EXPLAIN HOW U GOT THIS
>>
>>647910370
Go away FBI, ur not invited to the clibhouse
>>
>>647910370
Tom Hanson DEA!
>>
>>647910309
You said NUDES. That is the opposite of nude.
>>
>>647910309
HURRY IT UP KID
>>
File: 1341261707090.gif (2MB, 300x227px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1341261707090.gif
2MB, 300x227px
>>647910309
>>
File: 1 (8).jpg (80KB, 640x1136px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1 (8).jpg
80KB, 640x1136px
>>647910309

>>647910734
patience my dear faggot, patience
>>
File: k (2).webm (189KB, 320x568px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
k (2).webm
189KB, 320x568px
>>647910874
>>
>>647910874
Dissappointed, fuck this shit.
>Sage
>>
>>647910309
What's the game she's talking about OP ?
>>
>>647910311
>>647910088
>>647909899
>>647908255
I've contributed 4 dubs to this post.
>>
File: k (1).webm (542KB, 320x568px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
k (1).webm
542KB, 320x568px
>>647911067
>>
>>647910874
Goddamit.
>sage
>>
IS THERE A WAY TO WATCH WEBMS ON A SHITTY IPHONE6
>>
>>647911147
Too bad they were wasted on trash
>>
>>647911280
Well at least I broke my curse.
>>
File: 1 (11).jpg (77KB, 640x1136px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1 (11).jpg
77KB, 640x1136px
>>647911269
>>
You know the drill

Sage in all fields
>>
for fuck sake am I the only one interested to know how he did this
>>
>>647911278
Yeah. You trade it in for a Galaxy S6+.
>>
I mean they are OK tits
>>
File: k (5).webm (815KB, 320x568px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
k (5).webm
815KB, 320x568px
>>647911391
>>
>>647911468
Who cares. It's all shit. A 2 second webm and gifs directly from said Webm.
>>
>>647911511
Oh bby dubs 1st roll
>>
they'd be better without the piercings.
>>
>>647911468
Nope. I'm rather curious.
>>
>>647911468
It's called the internet.
>A place where you can be anyone.
>>
File: k (7).webm (1MB, 320x568px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
k (7).webm
1MB, 320x568px
>>647911628
>>
>>647911491
>samsung
>not lg or htc
pleb pls go
>>
>>647911713
i think what you meant was this is 4chan, a place where thousands of upon thousands of nudes are shared, so you could gather enough of some random person..
>>
>>647911842
dece
>>
>>647911965

Samsung makes better phones than LG and way better phones then HTC.

But it doesn't matter because if it's not a Nexus or a Motorola phone, you're a faggot.
>>
>>647911468
since you wanna know my ways
>>
>>647911648
yeah but I want to do the same shit
>>
>>647911842
any pussy or ass?
>>
File: Convo (1).png (2MB, 2304x1960px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Convo (1).png
2MB, 2304x1960px
>>647911468
>>
File: 1445546258808.jpg (64KB, 680x830px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1445546258808.jpg
64KB, 680x830px
>>647909019
>gets called out for being newfag
>continues to be new as fuck
Lurk moar and learn what dubs is pusi
>>
File: k (3).webm (584KB, 320x568px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
k (3).webm
584KB, 320x568px
>>647912371
>>
>>647912413
thx men. appreciated
>>
>>647912536
MOAR pls
>>
I hope this is just another dude catfishing. Two dudes jerking off to each other's fake content.
>>
>>647912413
>inb4 post snapchat
>>
>>647912413
who knew getting nudes were that easy
>>
>>647912536
I just left this thread and you reeled me right back in
>>
>>647912536
that's pretty neat
>>
File: k.webm (522KB, 320x568px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
k.webm
522KB, 320x568px
>>647912933
your a dumb fuck, a catfish knows when speaking to another catfish, ive gotten snaps of her speaking towards me

>>647913181


>>647913111
yup i have more convos if you fucks are interested
>>
>>647910088
>flip flops
>>
>>647912413
How old was she
>>
>>647913333
hell i like the convos
>>
File: 1 (1).jpg (114KB, 640x1136px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1 (1).jpg
114KB, 640x1136px
>>647913189
>>
File: 1445405853662.gif (2MB, 300x225px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1445405853662.gif
2MB, 300x225px
>>647913111
I was going to say "anyone who isn't a virgin."

Then I check'd your trips and, well, pic related.
>>
>>647913333
more convos anon
>>
>>647906970

WHITE WOMEN, FTW!
>>
>>647913333
share those combos
>>
>>647913333
How do you fake the snaps?
>>
>>647913485
uh... i wanna say 23??
>>
>>647913578
>swipe right
>chat
>input photo from gallery
>>
File: Convo (2).png (436KB, 800x621px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Convo (2).png
436KB, 800x621px
>>647913576
>>647913549
>>647913489
>>
>>647912339
But op is a colossal faggot, why ya wanna be like that nigger?
>>
>>647913333
convos
>>
>>647913701
Oh shit. Right then.
>>
>>647913333
checked
>>
File: 1 (2).jpg (70KB, 640x1136px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1 (2).jpg
70KB, 640x1136px
>>647906970
>>
Thanks for the nightly fap OP
>>
File: 1 (4).jpg (77KB, 640x1136px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1 (4).jpg
77KB, 640x1136px
>>647913887
no wrong, they will ask for a "live pic"

thats when the banned third party snapchat apps come in.
>>
>>647913782
what snap did u send ?
>>
>>647913333
>>
File: 1 (5).jpg (65KB, 640x1136px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1 (5).jpg
65KB, 640x1136px
>>647914098
>>
>>647911194
holy fuck im not lying i think ive dated her and i bought that necklace at tiffany and co for her a few years ago for about 320$ what the fuck
>>
>>647913782
You're on android right?
>>
>>647914492
how was the sex?
>>
File: 1 (13).jpg (73KB, 640x1136px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1 (13).jpg
73KB, 640x1136px
>>647914492
her name starts with what letter?
>>
>>647913782
Woah woah woah motherfucker, that ain't the same ho!
>>
>>647914129
wat u mean?
>>
>>647914791
yeah for real
>>
File: Convo (9).png (494KB, 900x529px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Convo (9).png
494KB, 900x529px
>>647914791
you stupid af yes it is, of course girls are gonna wear tons of makeup and filter the shit outta their profile pics, but when sending nudes they are usually about to go to bed so no makeup
>>
>>647914129
but what snap do u send with that snap app
>>
File: 1 (3).jpg (54KB, 640x1136px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1 (3).jpg
54KB, 640x1136px
>>647914814
you can send snaps thru the chat and some thru the official camera, they will ask for pics thru the camera because they believe you cant fake em.
>>
File: 1 (14).jpg (46KB, 640x1136px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1 (14).jpg
46KB, 640x1136px
>>647915160
have u gone on tumblr, twitter, or even /sexybeautifulwomen ? tons and tons of sets
>>
>>647915305
Is this third party snapchat removed from the app store?
>>
File: 1397763950209.gif (4MB, 292x291px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1397763950209.gif
4MB, 292x291px
>>647915305
>>
>>647915065
That went from food-talk to "I'm wet" in literally seconds. What the fuck? My convos never escalate this quickly. Is this just a lesbian thing?
>>
>>647915487
casper.io
>>
>>647915487
On android go to casper.io
>>
What about Apple
>>
ITT: everyone gets dubs
>>
>>647915870
Gotta jailbreak I believe
>>
File: Convo (8).png (413KB, 900x533px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Convo (8).png
413KB, 900x533px
>>647915650
EXACTLY! this is what guys need to understand, if i pretended to be a hot guy these chicks would still shut me down, know why?

because every girl is looking for "mr right"

and with girls... they just wanna have fun.

heres another convo proving me right.
>>
>>647915870
Snapbox. Has an app downloading token system which sucks
>>
>>647915870
get a real phone. or jailbreak I'll bet there is something for gayphones if jailbroken
>>
>>647916049
blind apple haters smh
>>
File: 1 (9).jpg (131KB, 636x983px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1 (9).jpg
131KB, 636x983px
>>647916049
>>
>>647916028

use mega.nz
>>
>>647915969
dude this guys right. ive been using a fake catfish girl fbook profile for months and have literally gotten dozens of girls nudes. im now convinced 80% of women are bi or lesbos.
>>
holy shit its time to start a tinder again

i wonder how many hot chicks in my college (uiuc) are closet lesbos
>>
>>647915710
can you connect to a bitch's snapchat through casper? or does she have to have a casper account?
>>
>>647913333
checked
>>
>>647916515
meh. I've had both. I prefer Android because it is more powerful, customize-able, and the phones typically have better specs than their Iphone equivalent. To each their own.
>>
>>647916821
Casper is just the snapchat app redone by some kid that allows you to save snaps. You login with your snapchat
>>
>>647916746
all humans are gay
>>
File: convobr.png (1MB, 1200x1162px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
convobr.png
1MB, 1200x1162px
>>647916746
yea, ive met all kinds of girls, lesbian, bi sexual, bi curious, straight girls, married, single, even some that want a poly relationship
>>
>>647911278

Download VLC media player, the app, for the phone. It lets you download all the webms on the app itself for future watching :D
>>
>>647917319
ditto. its amazing shit. women are just hotter, they want pussy just like us.
>>
>>647917319
How do you get matched with bitches that are far away?
>>
>>647917001
fair enough, i just hate these cunts who hop on the i hate apple bandwagon to fit in
>>
I wouldn't say all women are gay / bi. I'd just say women are more comfortable being naked in-front of other women. They like to feel sexually wanted by anyone and it hurts less if a woman is uninterested because they're more interested in men, anyway.

Did that make any sense?
>>
File: s.png (2MB, 1280x1136px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
s.png
2MB, 1280x1136px
>>647917517
yea i might write a book

>>647917674
ok so to avoid "lets meet!" i use a fake location app

so if they are somewhere ill just bump myself 500 miles away and tell them im from bumblefuck and it works always. this helps because they have no hope of seeing me in person so they want that sexual tension satisfied by sexting nudes
>>
>>647918097
True. What app?
>>
>>647918097
dudes a genius.
>>
>>647918040
yes
>>
File: kk.webm (871KB, 320x568px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
kk.webm
871KB, 320x568px
>>647918040
funny that you say that, heres a snap this chick sent me 3 mins ago. literally her sending me nudes in front of her roomate
>>
>>647918438
>literally her sending me nudes
thats not nude you retard
>>
>>647918438

>in a bra
>nudes

ok
>>
>>647918097
does this one start with an H.

if so... i know her.
>>
>>647918285
>>647918097
I second this. Lol
>>
>>647918438
>nude

Erm...
>>
>>647918747
>>647918677
>>647918660
topkek
>>
you're a nice fag op
>>
>>647918285
It takes anyone who isn't a total retard to figure shit like this out. I probably started doing this shit way before op but it got boring.

Just remember real pussy is better than one on a screen
>>
Jesus man you gotta teach me got skype or what's your snapchat
>>
>>647919015
He's literally showed us how to do this. Scroll through the thread and READ.
>>
File: n.webm (628KB, 320x568px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
n.webm
628KB, 320x568px
>>647918802
>>647918699
>>647918677
>>647918660
better? fags

>>647919015
email me: mollysamanthaspring @ gmail
>>
>>647919290
yeah better but im bitter as fuck now
>>
>>647919290
OP, can you dropbox or something all the vids and pics pls?
I'd love to hear her voice
>>
>>647919501
drop box. Yes
>>
>>647919501
same
>>
>>647919290
You work with straight girls?
>>
>>647919290
The funny part is you call everyone else a faggot but you're just some lonely beta that has to catfish these sluts to even get them to talk to you.
>>
>>647919501
mega.nz also works
>>
>>647919733
lol get over 250 girls to send nudes to you as yourself and then come talk smack

>>647919700
nah
>>
>>647919290
show some ones where you turned straight girls, that shits hot
>>
>>647919913
What app you use to change location?
>>
>>647919913
But you said here>>647917319 you get straight girls? So what is it?
>>
>>647919913
Go actually fuck a real girl and come back and talk faggot. You wouldn't have to catfish if that was remotely true. Enjoy living in fantasyland.
>>
>>647920093
Because he's full of shit.
>>
>>647920183
assuming i dont fuck girls kek your funny

>>647920093
okay so there has been straight girls that have a tinder just to meet friends and they end up messaging saying "im not gay but damn im having second thoughts"
>>
>>647919913
So why pretend to be someone else? Post convos of "yourself" then. Oh you don't have those saved? Imagine that.
>>
>>647920183
shut the fuck up. OP is providing nudes to the world to fap to, that is a service.
>>
>>647920183
I think that anon means to do this whilst they're actually talking to them through their real identity.
>>
>>647920352
>your funny
You spend all this time getting pictures and videos while you're pretending to be a girl. You're a fucking faggot.
>>
>>647920434
Found the virgin. Go be a whiteknight somewhere else useless faggot.
>>
>>647920421
i dont use tinder as myself, that shit doesnt work. i just meet people in real life.

>>647920434
seriously, people are never happy. oh well haha probably some neckbeards

>>647920634
>>
We found the faggot who got catfished by a guy pretending to be a girl apparently, go focus your angst at something else and cry about it somewhere else
>>
>>647920352
So you lied? If I gave you girls snapchats, who are straight, could you get nudes?
>>
>>647920785
So claiming to get over 250 nudes "as yourself" was just bullshit. Got it. You can't even keep your story straight dude. I'm out.
>>
Leave op alone lol more plZ
>>
>>647920779
literally the opposite of whiteknighting, faggot
go learn your dank me-me lingo and come back when you're done
>>
>>647920779
lmao. shit talks virgins over the internet. neckbeard scum living in a fantasy world aren't hard to come by nowadays.
>>
>>647920845
niggggaaaa..... no i didnt lie you just took it out of context

straight girls have sent me messages. i dont message straight girls, got it?
>>
>>647918097
please post more of her
>>
>>647920825
Found the beta virgin fatass that has never seen tits in real life. Kill yourself you pathetic loser.
>>
>>647909284
Lesbianism is a thing.
>>
>>647920919
lmfao this nigga is dyslexic af. cant even read the thread right
>>
>>647921000
You're a retard. You're sucking OPs dick telling me to leave and stop talking shit. The definition of a whiteknight. I swear murder should be legal.
>>
more nudes OP? And is that dropbox or mega coming? I appreciate your kindness I don't care what these other faggots are saying.
>>
>>647921148
i swear you motherfuckers
need to learn how to read properly

>>647921190
are u 12?
>>
>>647921148
See
>>647919913
Dumbass nigger.
>>
>>647921232
for real
>>
>>647921052
Rage this bad can only confirm my beliefs. What happened, the guy who catfished you pretending to be a girl hurt your wittle feelings?
>>
>>647921190
lmao. so butthurt. faggots like you should die. kill yourself. if you don't wanna see tits youre a faggot. gtfo
>>
>>647921316
I would ask if you were a fat virgin but the angry replies begging for more catfish pics are proof enough.
>>
>>647921319
that anon was talking shit, probably you honestly
he was talking like he didnt have to catfish because he got tons of nudes, while in reality he cant get nudes kuz hes a neckbeard
>>
>>647921461
Awe look at the mad virgin. Keep beating off to pictures of chicks you'll never ever talk to beta.
>>
>>647921384
Jokes on you I don't have to use tinder. You betas are relentless with your retarded logic. You need to take a look at your life and fix it rather than projecting all of your problems onto someone else.
>>
>>647921638
kek dude go play minecraft your friends are calling you
>>
>>647921638
lmao. keep thinking youre an alpha and you might just grow enough balls to go out at get some, fag
>>
>>647906970
OP, legit question here. How did you manage to send pics on snapchat to catfish her?
>>
So many /b/itches in this thread.

Fucking aye, man.
>>
>>647921638
lmao. keep thinking youre an alpha and you might just grow enough balls to go out at get some, faggot
>>
>>647919290
What did she say to you here?
>>
>>647921793
As you post from your "battle station"
>>
NUDES, CONTINUE WITH THE NUDES
>>
>>647921971
dont even play video games brah
>>
>>647921319
You clearly don't understand what is going on here dude.

>The funny part is you call everyone else a faggot but you're just some lonely beta that has to catfish these sluts to even get them to talk to you.

>lol get over 250 girls to send nudes to you as yourself and then come talk smack

What he is saying is that getting 250 girls to send nudes as himself ie a dude would be near impossible. He is denying nothing. I don't see what your so butthurt about.
>>
File: 1443751774568.jpg (531KB, 1368x1500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1443751774568.jpg
531KB, 1368x1500px
>>647906970

Take these quads instead ya cunt
>>
>>647921997
Yes plZ
>>
>>647921809
>>647921896
Nice insults. Have anymore of the golden originals?
>>
>>647921780
> tells others not to project their problems on others, while they just projected their problems on others. Dat logic.
>>
>>647921919
she was singing
>>
>>647922140
I'm far from a virgin kiddo. I'm also engaged and have my own house. Wow wee. I'll project my cum on my fiancees face just for you tonight buddy.
>>
>>647906970
You got some loser dyke to send you nudes?
Yeah..no thanks.
Clam jouster probably looks like quasi modo after he lost a fight with mike tyson.
>>
>>647922189
Get her to snap her spread pussy to you.
>>
>>647922051
Consoles are better than PC.
>>
>>647921997
>>647921997
>>647921997
>>647921997

SECONDED, where are the nudes and convos???
>>
>>647922356
dyke? wow just ... you fags are retarded
>>
>>647921190
Are you fucking autistic
>>
File: Untitled-1.png (472KB, 1000x619px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Untitled-1.png
472KB, 1000x619px
>>647922520
>>647922468
>>
File: 1444164714817.webm (2MB, 1280x720px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1444164714817.webm
2MB, 1280x720px
OP left. Faggots ruined the thread. Abandon thread
>>
>>647922534
No but you're acoustic. Virgin.
>>
File: 1445403847639.gif (265KB, 486x500px)
1445403847639.gif
265KB, 486x500px
>>647922468
>>
>>647922773
Hahahahahahahahah
>>
File: 1445550847652.gif (462KB, 250x141px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1445550847652.gif
462KB, 250x141px
>>647922773
Thread posts: 298
Thread images: 60



[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Top | Home]
Please support this website by donating Bitcoins to 16mKtbZiwW52BLkibtCr8jUg2KVUMTxVQ5
If a post contains copyrighted or illegal content, please click on that post's [Report] button and fill out a post removal request
All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from that site. This means that 4Archive shows an archive of their content. If you need information for a Poster - contact them.