[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | Extra juicy! | Home]

Let's play the second most dangerous game in the world.

The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.

Thread replies: 293
Thread images: 42

File: BC4O5izCYAAAZiN.jpg (107KB, 1024x683px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
BC4O5izCYAAAZiN.jpg
107KB, 1024x683px
Let's play the second most dangerous game in the world.

>Get dubs, send a dick pic to the last person you messaged. No context, picture only. (Asshole pic if femanon)

>Get casino trips, try to convince them to send something back.
>>
Pls dubs
>>
>>608393720
Rawls
>>
File: hqdefault.jpg (19KB, 480x360px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
hqdefault.jpg
19KB, 480x360px
Rollin' around at the speed of sound
>>
i like to live dangerously
>>
>Implying I'll get dubs
>>
>>608393720
why asshole pic and not vagina?
THAT SOUNDS LIEK INEQUALITY TO ME
#TRIGGERED

also, is that a friend? Is that how niggers treat each other? Geez, with friends like those...
>>
I'm fallin' and I can't turn back
>>
>>608394475

>why asshole pic and not vagina?

It's weirder.

>Not rolling, won't deliver.
>>
will not deliver if dubs
>>
>>608394628
who said I wont deliver? Just because I didnt type roll?
stop being retarded
>>
>>608394700

FUCK YOU.
>>
>>608394700
kek
>>
>>608394700
Lel
>>
>>608394700
Irony
>>
>>608394788
nigga!
>>
>>608394763

I meant I'M not rolling, I AM NOT going to deliver. I. Not you.
>>
>>608394788
Deliver?
>>
>>608393720
Rahls
>>
Rolling.
>>
Doesn't matter she will enjoy it
>>
Last person I texted was my daughters mom, so why not.
>>
>>608394628
>>608394788
>>608394937

Samefag here. Sorry guys.
>>
new girl im talking too, i sure hope i dont get dubs
>>
Rolly polly
>>
No whammy
>>
I will not deliver
>>
Rerolling because bored
>>
I'm only here to steal dubs.
>>
get triples ' w '
>>
Rolling on the edge
>>
>>608395204
>my daughters mom
>not my wife/fiance/GF
kids these days.
>>
>>608395888
FUCK. I told myself it couldn't happen to me. Will post results
>>
>>608393720
k
>>
>>608393720
Duuuubs
>>
>>608393720
RAWLIN RAWLIN RAWWWWLLLIIIINNN
>>
>>608396084
I didnt get dubs :c
>>
>>608393720
>not dubs get
>>
ROLLIN lkolerino
>>
File: 138578765360.jpg (67KB, 600x600px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
138578765360.jpg
67KB, 600x600px
>>608393720
last person i texted is my cousin.
>>
File: 1427432117198.gif (684KB, 400x226px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1427432117198.gif
684KB, 400x226px
I don't have a cell phone :(
>>
Send dick pic to daughter's Mom and Daughter. Double your chances of getting a fuck
>>
File: image.jpg (59KB, 640x640px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
59KB, 640x640px
>>608396264
Rolling for u m8 ;)
>>
>>608395888
Oh god now we wait
>>
LIVIN ON THE EDGE
>>
>>608393720
haha if i get dubs i gotta send a dick pic to my bitch

i been sending her dick pics all day bruh
>>
>>608396472
Once more for /b/ros
>>
>>608396503
Bloody hell this fucker did it...
>>
>>608396611
Gg
>>
>>608396503
>>608396503
>>608396503
>>608396503
>>
>>608393720
Rawling down the rivah.
>>
>>608396726
oi were in for a helluva show id reckon meself mate
>>
>>608393720
Rolling
>>
Better not be dubs
>>
>>608396503
>6503▶>>608396726 >>608396758
>File: Screenshot_2015-04-07-00-46-44.png (636 KB, 1080x1920)
>>>608395888
>Oh god now we wait
he did it yo!
>>
>>608396503
wtf did you send her before the dick pic? A pic of your computer with her on the webcam?
>>
>>608396503
She's got a babyface
>>
Not even a dangerous game, I've never rolled dubs before and I've been posting since this summer
>>
>>608396726
It's more than likely a "safe" contact to send dic pics to tho.

The last person I messaged was one of those, and you bet your white ass I would have sent one if I rolled dubs.
>>
im immune to dubs
>>
>>608396997
Yeah I was showing her my new tv I bought for my pc
>>
>>608396012
Could be an ex
>>
>>608397100

Guess what, pal.
>>
>>608397100
you rolled dubs delivar
>>
>>608397100
>you bet your white ass I would have sent one if I rolled dubs.
>dubs

Deliver
>>
>>608394475
LOOKS LIKE WE GOT A NEEDLE DICK HERE

NEEDLE DICK NEEDLE DICK NEEDLE DICK NEEDLE DICK
>>
>>608397100
>If
You just did faggot
>>
A black man with a small dick. Woah, what's this world coming to.
>>
lets try this, the last person i texted was my girlfriend, and she's asleep so yeah.
>>
>>608397277
kek, you're up fag
>>
>>608397100
Kek. Dubs checked. Start sending faggot.
>>
File: image.jpg (73KB, 640x960px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
73KB, 640x960px
>>608395922
>>
>>608397277
>77

I dunno, what?
>>
>>608397365
You're coming to reality faggot.

Welcome.
>>
>>608397440
Kek
>>
>>608393720
KeK
>>
Christ, I'm just drunk enough to follow through. Tripsss come on
>>
>>608396503
Beneath that is nudes so yeah that's basses, I have a girl to come back to when I go on leave. Thanks /b/ros
>>
dubs>
>>
Badass****
>>
>>608397799
Shieet
>>
>>608397799
>dubs again
deliver her nudes?
>>
>>608397799
DOUBLES AGAIN, FAGGOT.

DELIVAR AGAIN
>>
>>608397799
She sent some? gotta post it now.
>>
>>608397440
Shit nigga, that's hilarious
>>
>>608397799
she has downs?
>>
>>608397799

You're welcome, /b/ro.

>99 Send another one, say she owes two.
>>
>>608397799

How about you just post every picture she ever sent you?
>>
>>608393720
What if the last thing i messaged was in a watsapp group where me and about 9 friends (both female and male) hang out?
>>
>>608397440
TOP KEK
>>
>>608398195
Then nigga you either gotta not play or probably kill yourself from loneliness in a year.
>>
fuck
>>
>>608398195

DO IT FAGGOT, DON'T CARE IF YOU DIDN'T GET DUBS.
>>
Either way I ain't the cats got my back
>>
lel
>>
File: 20140926_211306.jpg (614KB, 1920x1080px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
20140926_211306.jpg
614KB, 1920x1080px
>>608397799
In honor of trips then dubs
>>
>>608398418
But the god of dubs didn't give me its blessing
>>608398638
Nice
>>
>>608398638
nice desu
>>
>>608398638
>getting butt in exchange

She sucks.
>>
>>608397277
>>608397278
>>608397292
>>608397338
>>608397436

My phone literally just fuckin' died lol. I'll deliver when it turns back on
>>
>>608398747
Just keep playing until you win then
>>
>>608398638
and there was much rejoicing
>>
I shall delivar
>>
>>608397799

ALPHAAAA
>>
>>608398638
no tits?
>>
>>608398817
Nah she is an ex of mine. But still. I get tail when I get back. Potentially. I like ass.
>>
>>608399052
Fuck I didn't get it
>>
>>608396233
WINRAR
>>
Just texted my male cousin. Rollin' lol
>>
I'm too beta for this pls
>>
>>608399344
no friend, you be the winrar
>>
ayy rofl
>>
>>608399344

Winrar.rar
>>
File: !.png (64KB, 997x447px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
!.png
64KB, 997x447px
>>608398824
sorry teacher, i was sick on the exact day i had to present my project. bummer, right? lol.

nobody believes you, faggot.
people only pretend to believe your bullshit in real life because they don't like confrontation.
everyone talks behind your back you piece of shit.
grow up.
>>
>>608399344
oh shit
>>
>>608398923
>>608398923
You really want me to send a photo of my dick to my friends?

[spoiler]i bet at least the other guys would post their dick i f i do[/spoiler] but i'll only do it if i get dubs
>>
File: 1428376752140.gif (3MB, 320x240px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1428376752140.gif
3MB, 320x240px
>>608399344
U 2 FGGT
>>
texted my male friend last
>>
>>608399462
My phone will be back on in literally 2 minutes.

Calm your tits faggot
>>
rolel
>>
File: sip my tea.jpg (21KB, 358x404px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
sip my tea.jpg
21KB, 358x404px
Ain't gonna happen
>>
>>608399591
What kind of garbage phone takes 2 min to turn on
>>
She's not responding /b/ros help
>>
I never get dubs so
>>
niggers
>>
what if somebody rolls quints? 99999 is getting close?
>>
>>608399727

"I'm so sorry, I meant to send another picture"
>>
>>608399716
It's less garbage phone and more "shitty charger"
>>
NEVER!
>>
>>608399845
get
>>
roll for quints guys?
>>
Dumb
>>
cmon quints!
>>
quints?
>>
re roll for quints
>>
quints sends dick picks to entire contact list
>>
only niggers get dubs
>>
99999 get
>>
>>608399845
>What if somebody quints

Sounds like a new kind of fart, as in
>farts come from the asshole
>queefs come from the vagina

Therefore quints must be the sound that the "third hole" makes.
>>
>>608400000
Winrar?
>>
>>608400010
>>608400037
>>608400040
>>608400045
we missed quints and quads >608399999
>>
>>608399859
I think I fucked up man
>>
>>608400189
rip
>>
>>608400189
Who is she? Your mom? Try not to be so beta you fucking retard.
>>
>>608400198
Every time i see someone roll something like this i think of neo dodging fucking bullets.
>>
>>608400189
yup
>>
>>608400355
Deliver faggot
>>
>>608400189
#rekt
>>
god roll
me
>>
>>608400401
You just dodged a bullet, Neo. Duuuurrr
>>
deliverin if dubs
>>
>>608399727
You dumb bitch, not every girl always wants your fedora dick
>>
>>608400682
It's okay im high. If i roll i'll deliver.
>>
rollin. my dad was the last person.
>>
>>608400189
ur penis small
>>
>>608400189

No shit bitch
>>
fuck it rolln
>>
Roll this shiit for dubs
>>
>>608394037
Roll
>>
>>608399879
Its been 2 min deliver faggot
>>
>>608400189
DESTROYE
D
>>
>>608400844
Hah
>>
>>608400844
>>608400844
god damn it
>>
>>608399727
probably cuz u sent a dick pic brah
>>
>>608400844
Gogogo
>>
File: 54327095.jpg (111KB, 500x500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
54327095.jpg
111KB, 500x500px
Last person I messaged was my 11yo cousin...

...so does she get to see my cawk?
>>
they've seen it before tho :////
>>
>>608400996
close call
>>
singles pls
>>
>>608393720
this is super dangerous
>>
I never get dubs anyways.

captcha: bfoot
>>
>>608401080
I know.. shiiiet.
>>
File: vegeta check em.jpg (11KB, 275x183px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
vegeta check em.jpg
11KB, 275x183px
This ensures I don't get dubs.
>>
>>608400996

Do it, fag. Post reaction and then pray to Satan she doesn't tell anyone.
>>
>>608401109
You don't have to play. Just fade into the abyss.
>>
>>608400996
So disappointing.
>>
>>608401311
is it pics or the abyss then?
>>
>>608401387
fack so close
>>
>>608400809
Its 6 inches but alright
>>
>>608400996
Do it anyway, for the lulz
>>
ayy
>>
File: 1425705957776s.jpg (5KB, 125x125px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1425705957776s.jpg
5KB, 125x125px
Rollarino down a river
>>
>>608401455
Pics nigger
>>
>>608393720
rick rolld
>>
>>608393720
rdd
>>
>>608401455
You tell me?
>>
>>608401577
Dubs
>>
>>608401546
roll
>>
rawl
>>
>>608400996

Rolling for you, my nigga. Do it fag.
>>
>>608393720
i'm a girl
>>
Woah woah I don't even want trips
>>
>>608401855
MOTHERFUCKING GET!!!!
>>
>>608401879

better have a bleached ass then
>>
>>608401977
SHIT!
>>
>>608401855

Winrar

>>608400996

Do it fag
>>
fags
>>
>>608401977

get indeed
>>
File: 1428246842179.jpg (10KB, 225x225px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1428246842179.jpg
10KB, 225x225px
>>608401977
>>
shit, get
>>
>>608401855
WINRAR!

>>608400996
Come on, bitch nigga
>>
>>608401289
>>608401524
>>608401855

No, niggers.
>>
Dubs?
>>
>op is actual fag and this is just so he can see all your dick pics
>>
>>608401977
Top kek
>>
>>608402154

Yes, nigger cunt
>>
File: photo (1).jpg (93KB, 646x960px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
photo (1).jpg
93KB, 646x960px
>>608402154
you suck faggot
tits will be reveleaed if you do it?
>>
Last person I messaged was my wife, I couldn't care less if I did get dubs
>>
>>608402273
No, nigger chicken.
>>
pls no dubs/trips
>>
File: tJsYaCp.jpg (94KB, 480x640px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
tJsYaCp.jpg
94KB, 480x640px
>>608402154

Tits for you if you do it.
>>
>>608393720
Betafag
>>
>>608402380
>>608402302
>>608402439
two offers of tits
>>
These are trips.
>>
File: 1427463302284.jpg (111KB, 600x1473px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1427463302284.jpg
111KB, 600x1473px
get
>>
>>608402302
moar
>>
>>608402522
Lol
>>
File: 1388799145981.gif (2MB, 500x390px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1388799145981.gif
2MB, 500x390px
>>608402566
>>
File: photo.jpg (67KB, 800x960px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
photo.jpg
67KB, 800x960px
>>608402522
Because I cant deliver (I dont have an recent text buds heres this girls nudes: >>608402302 )>>608402574
>>
File: unnamed.png (135KB, 483x725px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
unnamed.png
135KB, 483x725px
>>608400844
>>608400844
>>608400844
waiting for reply, /b/
>>
>>608402574

Moar? Then ask >>608400996
>>608402154
>>608402380
to do it.
>>
>>608402302
ill send a dick pick to my 11 yo cousin for ass
>>
>>608402732
That conversation flow is flawless.
>>
>>608402733
dubs
>>
>>608402744

You'll send it because of dubs.
>>
>>608402744
Get?
>>
File: 1419624454628.jpg (73KB, 937x678px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1419624454628.jpg
73KB, 937x678px
>>608402713
Moaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
>>
>>608402744
Winrar
>>
>>608402733
dubs
>>608402744
you just got dubs again and i already showed tits here >>608402713
pic isnt me its a girl I went to school with
>>
>>608402732
top fucking kek
>omg mee too! what are you watching? :D
>dick
>>
ok
>>
>>608402893
different girl I went to school with here is her ig: https://instagram.com/melwitharosee/
>>
File: image.jpg (79KB, 640x738px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
79KB, 640x738px
>>608393720

Singles
>>
File: 1411610447951.jpg (339KB, 1024x1024px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1411610447951.jpg
339KB, 1024x1024px
>>608402744

There you go. DO IT.
>>
>>608402744
Get rekt
>>
>>608403093
tits of this lovely specimen?
>>
>>608400996
2nd to last person then
>>
>>608402918
L M A O
M
A
O
>>
>>608402744
dickpic sent. screenshotting now, will also screenshot results
>>
File: 1411609354041.jpg (280KB, 896x717px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1411609354041.jpg
280KB, 896x717px
>>608403168

I think it's the same girl.
>>
>>608401662
fuck yes no dubs
>>
>>608394887
Creeper moon nearly got trips!
>>
>>608403316
mah nigga>>608403338
>>
File: unnamed (1).png (123KB, 455x682px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
unnamed (1).png
123KB, 455x682px
/b/ros........
fukken wat do for real lmao
>>
shes prolly asleep, shes 12 and its 230 am here
>>
>>608403397
3 for 3?
>>
File: unnamed (2).png (118KB, 455x682px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
unnamed (2).png
118KB, 455x682px
>>608403467
>>608403467
I meant to upload this one.
>>
File: 1411610672922.jpg (131KB, 1280x933px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1411610672922.jpg
131KB, 1280x933px
>>608403316

We're waiting.
>>
Is there a collection of win pics somewhere for the most/second most dangerous game?
>>
>>608403467
"You asked what I was watching"
>>
>>608403315
L M A O
M A
A M
O M A L
>>
File: 1424152707318.gif (975KB, 500x280px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1424152707318.gif
975KB, 500x280px
>>608403467
Just be like " oh shit my bad that was for someone else"
>>
Rick
>>
>>608403612
fuckin nice /b/ro
>>
>>608403612
now man up and ask for tits faggot
>>
>>608403612
give us her number josh or get her nudes for us
>>
>>608403612
>fun with dick and jane
>>
>>608403612
tits!!! ask for them!!
>>
>>608403612
Pretty Skeptical over here, what are the odds that the last person you texted also has a four letter J name...weird man.
>>
File: 1411610606236.jpg (354KB, 900x1024px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1411610606236.jpg
354KB, 900x1024px
>>608403316
DELIVER.
>>
File: le_coolguy_face.png (1KB, 348x320px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
le_coolguy_face.png
1KB, 348x320px
>>608403787
>>
>>608403787
top KEK
>>
File: 1m.jpg (45KB, 960x720px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1m.jpg
45KB, 960x720px
>>608403047
>>608402713
thanks m8s, here's my Gf
>>
>>608403999
THE ALMIGHTY TRIPS
>>
>>608402732
10/10, would read convo again
>>
File: meh.ro10689.jpg (31KB, 464x384px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
meh.ro10689.jpg
31KB, 464x384px
>>608402732
>What are you watching?
>Mfw dick and jane
>>
>>608403612
Ask if she wants to watch Netflix with you
>>
Dick pic inc
>>
>>608403612
You win already
>>
>>608393720
scared
>>
If this happens, im going to have a really angry group text
>>
rawly
>>
>>608404112
this nigga know his pussy game
>>
Dubs fer d lulz
>>
File: image.jpg (108KB, 484x600px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
108KB, 484x600px
>>608404233
Winrarrrr
>>
>>608404233
HAHAHAHAAHA FAGGOT
>>
>>608404468
u suck nigga no one wants to deliver
>>
>>608403787
>lek
>>
>>608403612
Hahahahaha fun with dick and Jane!!
>>
File: dickjane.gif (3MB, 500x375px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
dickjane.gif
3MB, 500x375px
>>608403787
>>
>>608403787
Right! Hahahahahahahahahahahahahalololololololhahahahahah
>>
>>608404569
Anon made the choice the second he posted. He threw his chances into the cosmos and now he must tongue punch the fartbox called fate.
>>
NNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>>
>>608393720
Roooll
>>
File: BROS.png (135KB, 455x682px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
BROS.png
135KB, 455x682px
/b/ thank you for giving me the courage to send a dick pic to this chick I've had a crush on at work for the longest fucking time top fucking keks are being had at how this actually worked. What the fuck.
>>
File: 897_n.jpg (31KB, 640x943px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
897_n.jpg
31KB, 640x943px
>>608403999
>>
>>608403612
Update nigger
>>
>>608405152
Go Josh go
>>
>>608405152

As the beta slowly inches his way into alphahood
>>
>>608405152
lucky sob... Sending dick pic has a 5% success rate let's be honest. [atleast for me, fuck me...]
>>
For posterity:
https://4archive.org/b/thread/608393720
>>
>>608404949
>new thread now!
this
Thread posts: 293
Thread images: 42



[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Top | Home]
Please support this website by donating Bitcoins to 16mKtbZiwW52BLkibtCr8jUg2KVUMTxVQ5
If a post contains copyrighted or illegal content, please click on that post's [Report] button and fill out a post removal request
All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from that site. This means that 4Archive shows an archive of their content. If you need information for a Poster - contact them.