[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | Extra juicy! | Home]

Dubs, trips. And quads chooses what I say

The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.

Thread replies: 314
Thread images: 36

File: image.jpg (45KB, 640x1136px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
45KB, 640x1136px
Dubs, trips. And quads chooses what I say
>>
>>605195235
go away
>>
>>605195829
Okay sorry
>>
I sexually Identify as an Attack Helicopter. Ever since I was a boy I dreamed of soaring over the oilfields dropping hot sticky loads on disgusting foreigners. People say to me that a person being a helicopter is Impossible and I'm fucking retarded but I don't care, I'm beautiful. I'm having a plastic surgeon install rotary blades, 30 mm cannons and AMG-114 Hellfire missiles on my body. From now on I want you guys to call me "Apache" and respect my right to kill from above and kill needlessly. If you can't accept me you're a heliphobe and need to check your vehicle privilege. Thank you for being so understanding.
>>
>>605195958
REROLL QUICK!
>>
File: zyzz-workout4x4.jpg (28KB, 400x400px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
zyzz-workout4x4.jpg
28KB, 400x400px
>>605195235
We're all gonna make it brah
>>
>>605196498
re roll
>>
>>605196498
Zyzz brah
>>
File: cats!.gif (450KB, 500x500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
cats!.gif
450KB, 500x500px
Jamaica mon fus mi naily ded wid laugh,

a watching di people rush di door like harbour shark,

so come

fun time deh yah, a time fi di bus ride

sunshine deh yah a time fi di bus ride (x2)

fun time deh yah a time fi di bus ride

now
>>
op hurry
>>
File: image.jpg (196KB, 640x1136px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
196KB, 640x1136px
Lol niggers couldn't hold back
>>
>>605197646
i'm gonna shower over you baby with my godlike cum
>>
id love to shower your mom, baby
>>
I and U and Sex nooowww
>>
>>605198106
>>605198106
dis
>>
>>605197907
this
>>
>>605198311
oh come on the one above was way better...
>>
File: 1388299156402.jpg (247KB, 890x890px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1388299156402.jpg
247KB, 890x890px
You have my attention
>>
>>605197907
this.
>>
>>605198419
Still.. I win..
>>
File: Fedora.jpg (123KB, 474x528px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Fedora.jpg
123KB, 474x528px
>>605198824
Yes... I respect the dubs
>>
File: image.jpg (164KB, 640x1136px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
164KB, 640x1136px
Make it better niggers
>>
I love you
>>
Damn girl, you're so fine I just wanna eat your monkey.
>>
>>605198958
abondan thread
OP is a complete retard
>>
OP, you're a retarded fuck
>>
Next person that come up with the most fucked up shit wins
>>
>>605198958
oh fuck you OP....
>>
File: balls.jpg (176KB, 1024x768px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
balls.jpg
176KB, 1024x768px
Sometimes I like to paint my balls yellow and pretend there's a tiny dog with a weird nose living my pants.
>>
Nah mane, unless u gib dat poosie brah, ahuehuehue
>>
sorry for being weird..I just really have a crush on you..I jerked off to you every time we were together
>>
>>605199361

rerolling
>>
>>605199361

kek'd
>>
>>605199361
This is great but you have to post the picture first
>>
Ashley, will you be my qt3.14 gf?
>>
File: image.jpg (179KB, 640x1136px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
179KB, 640x1136px
>>
>>605199765
Abandon thread, OP's shit went from 52% battery to 56%.. fuck you faggot
>>
>>605199765
Omfg OP PLS
>>
fuck op
>>
File: 1423765900146.png (89KB, 250x238px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1423765900146.png
89KB, 250x238px
>>605199765

u dun goof'd
>>
>>605199765
Sorry, my dad took my phone
>>
File: 4chan Ballet.webm (668KB, 854x480px)
4chan Ballet.webm
668KB, 854x480px
>>605199361
Rolling for this, OP, which means the fucking hyperlinked comment, not my personal comment here, you fucking retarded faggot.
>>
>>605199977
I'm charging my phone?
>>
What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.
>>
>>605200101
roll
>>
sorry Ashley, some customer who just bought some weed from me had my phone. I really didn't mean to send you all of that bullshit. I'd gladly come. Maybe we could grab dinner aswel, and have some awesome sexual intercourse. I'll pay ;)
>>
>>605200211
nice
>>
>>605200101
rell
>>
>>605200287
Rawling
>>
>>605200287
Rull
>>
>>605200171
nobody even wrote that shit you just sent her. Are you completely retarded or what??
>>
>>605200287
Goddamned, get this.
>>
>>605199977
It has the loading sign?
>>
>>605200287
this
>>
File: image.jpg (201KB, 640x1136px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
201KB, 640x1136px
>>
>>605200287
Reroll
>>
>>605200287
rerolling for this, which means you use what he put, not what I put
>>
>>605200287
Get this
>>
>>605195235
Fuck off
>>
>>605200627
oooooooh hoho OP is going down
>>
>>605200287
Rolling again
>>
>>605200911
Winrar
>>
>>605200911
winner winner chicken diinner
>>
how could op possibly be such a faggot
>>
>>605200287
This would be an ultimate plot twist. Get this
>>
File: Coral.jpg (42KB, 720x480px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Coral.jpg
42KB, 720x480px
OP is a faggot, but he's a faggot that delivars
>>
>>605201128
he delivers complete shit no one requested
>>
>>605200287
roll
>>
File: image.jpg (180KB, 640x1136px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
180KB, 640x1136px
Lol
>>
lol jk chill girl..
so how do u look like?
>>
>>605200287
this could fix it all
>>
>>605198958
you fucking idiot
>>
hitler was ok i guess
>>
File: image.jpg (158KB, 640x1136px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
158KB, 640x1136px
>>
>>605201265
hahahha
>>
>>605200287
Roll
>>
I'm under your bed.
>>
>>605201265

rolling for this
>>
>>605201644
Shiiiieeeet
Calm down nigger
>>
>>605200287
this would be great
>>
nigger
>>
Listen I'm sorry someone stole my phone babe and yea I will definitely go to that baby shower with you sorry about that
>>
Suck my faggot hole
>>
>>605201838
this
>>
>>605200287
Please OP, get us this
>>
>>605201644

Please don't tell anyone but I'm in deep shit right now... I'm going to kill myself tonight and can't fail like last time.
>>
>>605200287
dont be a faggot and this (reroll)
>>
>>605201976
OP please
>>
File: jSq5S.jpg (394KB, 1465x1600px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
jSq5S.jpg
394KB, 1465x1600px
>>605201899
YUP
>>
Can tongue punch ur fartbox?
>>
>>605199361
hory sheet
rolling for this.
>>
>>605200287
>>605200287
>>605200287
gogo faggot
>>
>>605201899
win.rar
>>
>>605200287
roooolll
>>
>>605200287
thiss
>>
File: image.jpg (148KB, 640x1136px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
148KB, 640x1136px
>>
Am I the only one that seriously hates all niggers?
>>
>>605200287
do this now idiot
>>
>>605201644
What does "smh" mean?
>>
>>605200287
rawl
>>
>>605200287
RE ROLL QUICKLY
>>
>>605202220
shake my head
>>
File: Winrar2.gif (1017KB, 500x333px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Winrar2.gif
1017KB, 500x333px
>>605201899
>>
>>605202223
so close

>>605200287
still rolling for this
>>
>>605200287
reroll
>>
>>605202220
UD
>>
>>605202273
OP THIS COULD SAVE IT!
>>
A confession actually....I fucked your sisters dog
>>
>>605200287
Roll
>>
>>605202344
GET
>>
>>605200287
dubs get
>>
Who cares? You will when that baby is dead!
>>
>>605200287
sorry Ashley, some customer who just bought some weed from me had my phone. I really didn't mean to send you all of that bullshit. I'd gladly come. Maybe we could grab dinner aswel, and have some awesome sexual intercourse. I'll pay ;)
>>
>>605202344
yes finally
>>
>>605197072
ROOOLL
>>
>>605202400
>>605202399
finally
>>
I'm constructing sticky bombs. You better cancel that babyshower.
>>
>>605202344
>>605202399
>>605202400
Your call, OP
>>
File: tARCih.jpg (26KB, 1024x576px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
tARCih.jpg
26KB, 1024x576px
Please, act like you don't like this 50 shades of grey shit. I'll tie you to my bench, clamp your nipples, and hold a high powered vibrator on your clit until your endless orgasm brings tears to your eyes.
>>
>>605202344

post the message rolled you arsehole, or else this shit will end here
>>
>>605202466
>>605202399
>>605202400
Bless these dubs
>>
>>605202344
>>605202399
>>605202400
Dubsgod wants it... now do it faggot OP
>>
Shit is so fake. OP is texting his friend for the sake of "epic lulz." All of you autists are just freaking out over nothing. Go home. You are cancer.

How I know this because as soon as the cops were brought up you would stop.
>>
File: image.jpg (185KB, 640x1136px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
185KB, 640x1136px
>>
>>605202175
Friendo took my phone.
>>
>>605202603
shut up and let me live in this illusion
>>
>>605199977
r e t a r d a l e r t
>>
>>605202735
"I meant pay for the sexual intercourse, by the way. I know you're strapped.".
>>
>>605202175
tits or gtfo
>>
>>605202603
omg... you destroyed it
>>
Wow OP this girl must be reallllyyyy into you
>>
A man's gotta eat
>>
>>605202785
No. There are better lulz to be had newfriend.

https://www.youtube.com/watch?v=EEEzbFxEbB8
>>
You can stop me or my addiction to MLP homoshit!
>>
File: awwwyiss.gif (2MB, 245x118px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
awwwyiss.gif
2MB, 245x118px
>>605202735
Noice
>>
OP is crazy.
>>
File: 30m9d.jpg (229KB, 1280x1024px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
30m9d.jpg
229KB, 1280x1024px
>>605202900
WE GOT WINRAR
>>
Lol she's one of those bitches that thinks weed is a hardcore narcotic
>>
>>605202175
>58 KB, 640x1136)
God, move on with your life, I'm not pityfucking you again.
>>
I have converted to Islam.
>>
>>605202735
So uh
What up witchu
>>
>>605202735
i heard yesterday that i have testicular cancer!
>>
>>605203111
kek
>>
>>605202921
I can't kill a thread this far into development. No I'm more of a thread aborter, being based as fuck.
No, I can only save as many kittens I can.
>>
>>605202735
is she retarded?
>>
>>605202900
>>605203033
>>
Send me nudes or I will fucking kill you and everyone you love.
>>
File: image.jpg (166KB, 640x1136px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
166KB, 640x1136px
>>
i want to go down on you like the twin towers did on 9/11
>>
>>605203313
reroll
>>
File: thesecret.gif (2MB, 504x279px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
thesecret.gif
2MB, 504x279px
>>605202603
>>605202735

ok, now I believe you anon
Kill yourself OP
>>
>>605203303
"Then why the fuck are you texting me, you whore? That's all you do and all you're good for. Fuck off before I tip the police to your job."
>>
>>605203303
Sorry Ashley. I am kill.
>>
>>605203313
again
>>
This thread needs nudes
>>
>>605203313

Rerollikikikikiik
>>
I don't want your stank ass anyway
>>
>>605203208
Hold on. I'm familiar with this phenonemon where when old people try to act hip, the behavior they're emulating automatically becomes uncool.

Hmmm.
Oh, right.
>>605203303
JET FUEL CAN'T MELT STEEL BEEMS

There.
>>
>>605203303
Why not
>>
>>605203313
Rolling
>>
>>605203303
ill fuck you if you want it or not bitch. you and the baby
>>
>>605203266
>>
You're still texting me which implies that you've got nothing better to do. So do you let me do you?
>>
>>605203033
Please, act like you don't love this 50 shades of grey shit. I'll strap you to my table, clamp your nipples, and strap a high powered vibrator to your clit until your endless orgasm makes you cry, all the while slapping your ass with a meat tenderizer. Than you'll beg to suck my dick.
>>
im outside ur window
>>
>>605203566
reroll
>>
>>605203577
You are boring
>>
File: image.jpg (147KB, 640x1136px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
147KB, 640x1136px
Kek
>>
>>605195235
Date me rancid swine
>>
>>605203731

who is she to you?
>>
>>605203731
the babies dead btw. I know where that cunt that you call your mom lives
>>
"Okay Sorry, Everything I've said today was just kinda crap. I just haven't want to say it but I kinda think your cute, and I just couldn't think of a better way of trying to tell you."

>inb4 too long
>>
If you want the killing to stop you better send some fucking nudes.
>>
>>605203731
>>605195235
>>
I'm sorry. When I was little uncle Jeffrey touched me in my special place...
>>
>>605203844
>>605203844
>>605203844
>>
I don't even care that you won't have sex with me, I'm gonna hunt you down and rape you anyway. You're my little whore now and you WILL be my slave
>>
>>605203313
cmon
>>
>>605203731
Either you fuck me or ill fuck the baby
>>
Is it just me or is this thread full of dubs?
>>
>>605203731
That's it, I'm off to your parents' and grandparents' houses, better get going. Slut.
>>
>>605203853
This.
>>
File: 1409630808061.png (257KB, 516x526px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1409630808061.png
257KB, 516x526px
>>
>>605204032
rolling for this shit
>>
>>605203933
Ignore this Winrar
>>
>>605203995
>>605203995
roll
>>
>>605203731
I'll kill myself. Are you happy now? ARE YOU FUCKING HAPPY NOW
>>
File: image.jpg (151KB, 640x1136px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
151KB, 640x1136px
>>
>>605203933
Rar
>>
all that stuff about the drugs was a lie. I just wanna fuck your asshole till you bleed.
>>
>>605204051
re
>>
Killing? I already killed. Get your tenses right whore
>>
>>605203313
roll
>>
>>605203844
ignore this winrar too
>>
kick hands
>>
>>605204111
Trips have spoken
>>
>>605203313
rollil
>>
>>605204166
i am big cums to my penis
>>
>>605203893
re roll
>>
You're so innocent.
Please let me fuck you in a satanic pentagram covered with goat blood
>>
>>605204134
send her this op
>>
>>605203674
OI WINRAR
>>
>>605204166
teheetheee
>>
>>605203995
>>605203995
>>605203995
>>605203995
>>605203995
roll disss
>>
>>605204166
Can we just go out already your fucking HOT!
>>
>>605204111
Checked
>>
I'm gonna tongue punch your fartbox!
>>
High on you baby girl
>>
>Did you overdose or something??

OP is she retarded?
>>
>>605204322
WINRAR
>>
letz hav segs
>>
>>605203566
wihnrar
>>
I'm sorry, I am severely autistic and do not know how to make jokes.
Send EMTs as I am now swallowing a 12 gauge barrel.
>>
im not on any drugs. that was a lie. I just wanna pound your ass till your fartbox is filled with my love.
>>
>>605203995
>>605203995
>>605203995
>>605203995
roll dis faggots
>>
>>605204338
>your
>>
>>605203893
Kek
Who tge fuck says that
>hey i realized threatening you with murder and saying random shit wasnt
working, youre cute
>>
>>605199765
Better start preparing for you to get v&
>>
>>605204166
>Wtf ur having like mood swings and shit are you okay did you overdose or something

>like mood swings

>and shit

>Being that uncertain

>did you overdose or something???

>being that clueless.

HHAHAHAHAHAHAHAHAH SO FUNNY OP

ALMOST LIKE IT'S FUCKING FAKE.
>>
>>605204388
Wasted your dubs
>>
>>605204299
winrero
>>
Every minute that passes without you sending me tit pics will be another child I murder at the park. How many deaths do you want to be responsible for cunt?
>>
Quads
>>
>>605203995
>>605203995
rolling nig
>>
>>605204425
Thisssssss
>>
>>605204299
winrer
>>
She seems like an incredibly dumb slut. I bet she's fat
>>
Can i bud benis in bagina?
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
>>
>>605203995
Kek rollin this
>>
>send dick pick
>>
>>605204134
roll
>>
>>605204581
reroll
>>
Checkem
>>
File: Winrar.png (41KB, 714x645px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Winrar.png
41KB, 714x645px
>>605204299
>>
I liek turtles
>>
>>605203995
roll.
>>
Cmon OP, don't be a faggot
>>
>>605201265
Better save OPs faggot ass
>>
>>605204697
reroll
>>
>>605199977
I'm so stoned and this made my night...
>>
This is the most blatantly obvious fake I've seen in a long time.
>>
>>605204225
Eh fuck you faggot I rolled fair and square
>>
>>605203995
roll m8
>>
Bitch stfu you fat hoe. Or i will drop that baby on its head
>>
>>605204874
this
>>
File: check.jpg (116KB, 648x422px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
check.jpg
116KB, 648x422px
all your base are belong to us.

check em
>>
I swallowed so much cum I'm sick
>>
>>605203995
this please
>>
>>605204837
No but you see it's epic cuz this poor little girl has no idea what's going on.
She CARES.
HAHAHA.
And we're saying raunchy shit.

Snicker snicker.

Oh man.

Is there an archive for these?
>>
>>605204956

Roll
>>
>>605203995
Reroll
>>
Ashley you know why I'm mad at you...
>>
>>605203995
>>
I fucked your mom.. It's my baby.
>>
Ok sorry gotta go now, cya bb
>>
Watermelon is a tasty fruit, but possesses nowhere near the equivalency rating of strontium.
>>
>>605203dis fagoots
>>605203995
>>
>>605204166
Im feeling generous. I'll let you choose: Should i rape and kill you or that baby? If you dont answer the question ill kill you both. This is not a fucking game so you better choose wisely, slut
>>
>>605205133
Nice
>>
The stories and information posted here are autistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
>>
Well i guess if you won't fuck me I'll just fuck that baby
>>
>>605205109
>>605205038
>>605205006
>>605205003
>>605204956
>>605204890
>>605204874
Faggots we had a winrar
>>605204299
>>
>>605205133
>>605205133
>>605205133
>>605205133
WINRAR
>>
>>605205169
69 winrar
>>
>>605198958
Idiot
>>
Sicker than your average nigger killer. Twist niggers heads off, niggers stick, niggers and gayers. Chicken wing eating players.
>>
OP confirmed for faggot.
>>
>>605205316

>>605205287
>>
I hope you like dick cuz either way your getting one
>>
>>605205369
Double 69 confirmed
>>
>>605205369
OOOOMG PLS U R 96 TOO
>>
>>605204166
send gore, also check em
>>
File: image.jpg (172KB, 640x1136px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
172KB, 640x1136px
I might stop she's probaly serious I'm gonna tell her it's a joke really soon
>>
We need a new thread OP.
>>
>>605205519
LOL, I MADE A RAPE JOKE GUISE
ISN'T RAPE FUNNY?
HAHAH, IT'S FUNNIER CUZ HE'S SO MAD.
HOW COOL ARE WE?
>>
ßß▲
▲ß▲
>>
>>605205618
Nah you just realized the jig is up and you're trying to backtrack like a little faggot.
Kill yourself, fucking tool.
>>
>>605205618
I sexually Identify as a sexual identification classification. Ever since I was younger I dreamed of being a classification of sexual identifications. People say to me that a person being a sexual identification classification is Impossible and I’m fucking retarded but I don’t care, I’m beautiful. I’m having a plastic surgeon install specific classifications of sexual identifications all over my body, and my picture put next to sexual identifications in the dictionary. If you can't accept me you're a Sexual-Identification-phobe and need to check your classification privilege. Thank you for being so understanding.
>>
>>605205618
Wait don't do that just one more chance please I really like you I really don't wanna fuck this up.
>>
>>605205618
Sorry Ashley I lost a bet. Didn't mean to say all this
>>
You threatened to call the cops 50 times already.
Just stop playing hard to get and jump on muh dick
>>
>>605199977
>right of battery icon
>charging icon
>>
>>605205791
Reroll
>>
(OP, stop shes calling the cops)

rolling for
"Bitch i want to go down on you like the twin towers did on 9/11"
>>
>>605205618
If someone has to tell you they're dead serious
they're probably not dead serious
>>
>>605205618
I don't think she's going to laugh this off.
Oh well.
Tell her "I'm very sorry m8, just havin a lighthearted ribbin. Sorry u don't have a sense of humor''
>>
>>605205855
KEK!
>>
>>605205855
weener
>>
>>605205847
re roll quickly

>>605205855
ignore this fag
>>
>>605205758
newfag pls
>>
>>605205618
>"Haha nice joke OP, you're really funny"
You're fucked anyway, why not fuck with her some more?
>>
File: Untitled.png (3KB, 389x149px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Untitled.png
3KB, 389x149px
Calling the cops wont stop e from fucking murdering you
>>
File: 1425679293471s.jpg (5KB, 125x125px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1425679293471s.jpg
5KB, 125x125px
>>605206000
>>
File: image.jpg (177KB, 640x1136px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
177KB, 640x1136px
>>
>>605205847
op needs it
>>
>>605206000
Trips decides
>>
>>605205906
>rape
>>605205791
>>605205847
>apologists
>>605205782
Who gives a fuck about your long-drawn out, failed attempt at humor.
>>605205761
Genius. This.
>>605205586
So edgy. Much corruption.
>>605205438
Offensive! I'm sure that would make even the most frailest of christian women gasp.
>>
>>605206161
>>605203995
Send her this.
>>
File: image.jpg (18KB, 245x318px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
18KB, 245x318px
Just tell her your friend did it, bitches be gullible af.
>>
>>605206189
fuck too late
>>
>>605206182
reroll
>>
>>605206279
roll
>>
>>605205847
re roll re roll re roll
>>
>>605206161
Btw I'm at your door.
>>
>>605206161
Look Ashley, i'm a fucking douchebag, and can hardly talk with girls.
I know i fucked up, but please lets make up, and put all this aside.
I feel really bad playing with your feelings... and you probably won't talk to me ever again.
But please, let me fuck that baby so hard.
I want that baby ass so hard, please my dick is literally 20 inches, and that baby is going to be killed by my dick.
This will be so epic, do me a favor and let me dooo ittt
>>
We need a new thread?!
>>
>>605206366
winrar
>>
>>605206366
W I N R A R
I
N
R
A
R
>>
>>605206533
winrar af lel hax
>>
new bread OP!
>>
>>605206257
kek you are so cool
>>
>>605206558
reroll
>>
FLABABBERDONG
>>
>>605206558
kek
Thread posts: 314
Thread images: 36



[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Top | Home]
Please support this website by donating Bitcoins to 16mKtbZiwW52BLkibtCr8jUg2KVUMTxVQ5
If a post contains copyrighted or illegal content, please click on that post's [Report] button and fill out a post removal request
All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from that site. This means that 4Archive shows an archive of their content. If you need information for a Poster - contact them.