[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | Click for more| Home]

New Welsh Thread #3 cont from >>>604637738

The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.

Thread replies: 210
Thread images: 33

File: welsh.gif (21KB, 450x270px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
welsh.gif
21KB, 450x270px
New Welsh Thread #3 cont from
>>>604637738
>>
Cheeky banter
>>
>>604644281
Pentrebane massive
>>
File: 5.jpg (95KB, 960x960px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
5.jpg
95KB, 960x960px
Still looking for nudes of this lass
>>
IT CONTINUES!
>>
we didn't need a new thread but, anyone go here??
>>
Cheeki breeki.
Cardiff Uni repping.
>>
>Only Welsh University worth going to
>LOL CARDIFF MET
>LOL USW
>LOL SWANSEA
>mfw you pay the same as me for a shit tier degree
>>
>>604644437
https://www.youtube.com/watch?v=WgOIEGz7o_s
>>
any of you fuckers staying in liberty park in cardiff?
>>
File: cardiff_ logo.jpg (23KB, 960x450px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
cardiff_ logo.jpg
23KB, 960x450px
>>604644497

Lol im so retarded I forgot pic. Too busy reading journal articles like a top Russel Group Uni student would
>>
>>604644412
No. Just no.
>>
any1 know sam breen?
>>
>>604644281
any lampeter folks in here?
>>
Just dump anybody from SW male or female and see if anybody gets recognised
>>
>>604644554
Lol'd. But it aint, I've seen more. I think she's cute.
>>
>>604644497
Tfw I go Cardiff met
Some of the uni is great, depends on what course though i.e Llandaff > Cyncoed
>>
any league players?
Add me: nemfrog
>>
File: 1426286777206.jpg (62KB, 439x812px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1426286777206.jpg
62KB, 439x812px
>>604644281
the guy bumping with nudes from the last thread
>>
>>604644281

EBBW VALE REPORTING IN
>>
>>604644685
agree post away lads
>>
I was on the jury at Ian Watkins' pedo trial, right laugh, good lad.
>>
>>604644763
Cardiff Met is the worst uni. Your buildings look shit
>>
Swansea lad here, anybody got any nudes of Swansea girls aged 18-22? I never see anybody I know.
>>
Any cardiffs on the dole
>>
Daily reminder that Llanelli fags can't play CSGO
>>
>>604644849
kek'd
>>
File: 1406569850977.jpg (21KB, 276x277px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1406569850977.jpg
21KB, 276x277px
>>604644609
>Not performing the research yourself
It's like you want to get a 2.2
>>
all welsh cunts pls die
>>
Thread like this is going to die off quick. Any Newport lads/lasses here?
>>
>>604644850
Looks don't matter, all my mates who go to Cardiff Uni say it's a bit shite for what it is
>>
>>604644763
I go to met to. Llandaff.
Joined the uni before researching how low ranked it was. Don't care tho. A degree is a degree
>>
BeFloo posting /b/ro u here?
>>
>>604644785
Ebbw Vale here, how old are you? I may know you.
>>
>>604644664
Yes!
>>
>>604644953
2:2 is the easiest grade to get.
>>
Any dota 2 fags around????
>>
>>604645075
That's all I had.
>>
>>604645055
If Cardiff Uni is shit then Cardiff Met is the gutter outside oceana on a saturday night
>>
>>604645064
What course you on?
1st year Psychfag here
>>
File: 6.jpg (38KB, 721x494px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
6.jpg
38KB, 721x494px
Anyone know this girl?
>>
>>604645115
Nice, you studying at the uni there or what?
>>
>>604645098

26
>>
>Truth
>>
>>604645156
Yup
>>
>>604644664
maate lampeter, went to ffynnonbedr as a kid, that bakery still open on the corner?
>>
>>604645225
>oceana
>Not knowing it no longer exists
Come on
>>
Swansea repping
>>
>>604645248
Ah nice! I fucked all my a levels up so I'm on a foundation year lol. Leading to psychology tho
>>
Any lads nudes? Not gay shit just embarrassing blackmailesque stuff, need a laugh tonight
>>
>>604645362
22 here, may know you. Whereabouts in Ebbw you from?
>>
>>604644463
Holy shit, some of the best times were had there
>>
>>604645179
shite. thanks for sharing bruh
>>
>>604645348
Nahh just a local
>>
>>604644281
Guy who avoided llandrillo here. you might know my cousin anon, her last name is roberts. currently pregnant.
>>
>>604645387
if you mean popty, then yea, still open and kicking.
>>
>>604645390
>Pryzm

Come on anyone who goes to that place after first year needs to reevaluate their life
>>
>>604645311
guy looks like a chubby ed sheran or whatever his name is
>>
>>604644281
hjdaslhkjasd hfkjasdhf kjashfkjasdhfkjasdhfkjas dhfkasj dhfkjas dhfkjas hdfkjasdhkfash dfjsdhsyf9 ew5rt78yhasri7kusdjfbjashdf gashjdgf shdfg shjdfghjsdfg shjdfg ashjdgf hjsdfg shjdf ghjasd gfjasdg fiasdy fikausg kaus dgfausdyhfais yfo7aisy tdysf ghjasgf hjasfgdhjs fdyusf syufg shfj gasdhjf gasd


i can speak welsh now
>>
Anyone from Llanelli here fancy going out and doing something stupid? I'll pick you up..
>>
>>604645373
hit me up for some MLG shit nigga
steam: Captain Kuma
>>
>>604645447
err..........
>>
>>604645479
You fucked her? Lol
>>
>>604645387
Yes it is, you talking about popty?
>>
Tryna apply for Tesco they keep rejecting my applications
What am I doing wrong?
>>
>>604645461

Glyncoed / Beaufort - yourself?
>>
File: 7.jpg (106KB, 718x960px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
7.jpg
106KB, 718x960px
>>604645447
>>
>>604645488
ah, fair enough like.
>>
Any?
>>
nwales here
>>
>>604645626
nah m8 i wish
>>
>>604645578
That's pretty much it, and just as irrelevant as a language too
>>
>>604645578
what the fuck did you just say about my mum, fight me prick.
>>
>>604645695
Applying to tescos, that's what
>>
>>604645729
She attends Cardiff Met or USW

I can sense the retardartion
>>
>>604645716
wtf, jake?
>>
>>604645716
Nah don't recognise him
>>
>>604645754
where in in north wales? coast or hick?
>>
>>604645702
Rassau, used to go to Glyncoed comp, you the same guy I was talking to last thread?
>>
>>604644913
Only just yeah. Was working for sky but packed it in cos of the shit pay
>>
>>604644437
>her
>>
Any Rosy H?
>>
>>604645729
If chins could kill
>>
>>604645765
Pure dirt
>>
>>604645542
it's so much worse now, and it was shit before
>>
>>604645897
Guessing you know who this is then?
>>
>>604645729
>HERE COMES THE CRIMSON CHIN!
>>
>>604646046
Glam is even worse though, fight central
>>
>>604645873
You insecure about failing your course at cardiff uni so you gotta insult people at other unis to feel better about yourself?
>>
>>604645786
Need money and a job like
>>
>>604645923

Nope. I used to live in New Rassau. First name then fool.
>>
>>604645897
post Facebook
>>
>>604646136
Old friend of mine, saw him after a few years in the gym the other da, fuuarrk
>>
>>604645667
can't remember the name mate, it was on the corner near spar I think? its bee years
>>
>>604646044
fuuuck you went there? lucky lad
>>
>>604646167
I get 2:2s in my sleep thank you very much

I just hate seeing people waste their money
>>
Anybody in CF up for a midnight drive
>>
>>604646187
Look in a McDonald's, they have good pay, tescos over work people, Asda is better, or Aldis is apparently great
>>
>>604646331
Definitely popty.
>>
>>604646331
Yeah definitely popty!
>>
>>604646203
Matt, U Rhos Y Fedwyn?
>>
>>604646347

>implying 2:2 is good.

Hahah, oh child.
>>
SA7 here
>>
>>604646159
where is actually good to go drinking in cardiff these days? recently moved back and every fucking place i go in town is just full of roid head valley boys
>>
File: 1426336318815.jpg (33KB, 540x720px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1426336318815.jpg
33KB, 540x720px
This thread is lacking in welsh slags, post what you got faggots
>>
>>604646347
Lol why are you proud of 2:2's? That's next to the worst grade possible.

All degrees are a waste of money let's be honest
>>
Anyone Brecon/merthyr area?

first pints on me.
>>
>>604646251
What's his initials if you know him
>>
>>604646489
>Implying I get firsts when I am awake
>>
>>604646414
Applied for a few, never hear back from them
Ill pop in aldis though tomorrow, Asda still got that can only apply once per 6 months shit going on?
>>
>>604646334
Yea a few times
>>
>>604646569
Live lounge, Fuel, Bunker and metros are the places that are (mostly) asshole free
>>
>>604646577
All in favour of granting this motion say ayyeee
>>
>>604646569
>Ten Mill Lane
>Peppermint

Be sure to bring with you £100 and wear a suit.
>>
>>604646442
ahah sound! Fucking loved that place!
>>
File: 1416757222217.jpg (59KB, 450x800px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1416757222217.jpg
59KB, 450x800px
>>604646577
>>
>>604646767
i imagine that she gives head like a champion
>>
>>604646714
Your degree won't mean shit unless you have good work experience (which I do at the UHW)
>>
>>604646479

Nah I went to Glyncoed Infants then juniors... my name is Adam - got a brother your age probably in your year as well.
>>
File: image.jpg (23KB, 250x333px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
23KB, 250x333px
>>604644281
>>
>>604646773
>metros
>bunker
also shitholes.
>>
>>604646569
Undertone's alright if you like sweaty hipster bitches
>>
>>604646714

You're meant to say you do good when you're asleep therefore exceptional when awake. Not mediocre when asleep and then good whilst awake. C'mon now.
>>
>>604646773
>Live Lounge
No thanks I don't want to listen to some shitty band and be pushed around by a bunch of scumbags
>Bunker
you for real bro they let you in with trainers and ripped jeans
>Metros
okay you have no idea
>>
>>604646718
tesco house are taking on email staff atm. its easy as fuck, and the pay's not bad.
>>
>>604646773
Live Lounge is good, £1 for a bottle of Carlsberg, can't go wrong. Got kicked out last night for smoking a joint down the street though.
>>
>>604646569
Westgate street is pretty good for bars, if you can spend a little more for much better stuff, Brew Dog, Urban Taphouse etc...
>>
>>604646569
Lab 22 is pretty neat.
>>
>>604646884
the cheese and bacon pastry things are to die for after drinking in the kings
>mfw the kings closed down.
>>
>>604646966
Fun, cheap, good music
When your pissed thats all you need
>>
>>604646900
she'll do anything you tell her to do
>>
>>604646908
Most Cardiff Uni are smart and know this.
>>
>>604646910
I have m8s who went to Glyncy, Pontygof here, moved when Old Rassau school got shut down. What's your brothers name?
>>
File: 1412460428130-2.jpg (339KB, 1280x960px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1412460428130-2.jpg
339KB, 1280x960px
>>604646898
>>
>>604647028
>604647028
Lab 22 is overpriced and shit
>>
>>604647090
m8, the kings was pretty grim to be fair.
>>
Newport here
>>
>>604646988
Where do i find that on the website? or just google it? aint got any email ones on the jobs website i'm using right now
>>
>>604647240

This turning in to a trap thread?
>>
>>604647240
She is hot who is she
>>
>>604647133
she has a bf now dude, sad times. otherwise i'd go there
>>
nudes of any girls from swansea?
>>
File: 1412460428130-0.jpg (340KB, 960x1280px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1412460428130-0.jpg
340KB, 960x1280px
>>604647240
>>
>>604646968
sounds alright, is undertone the one across the road from the strip club?
>>
anyone knows her ? any nudes ?
>>
File: C2.jpg (131KB, 528x396px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
C2.jpg
131KB, 528x396px
Dumping a small selection of nudes I've obtained
>>
>>604647359
Lol I don't reckon that would stop her
>>
File: image.jpg (56KB, 500x373px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
56KB, 500x373px
>>604647447
Moar
>>
>>604647528
we shag it you eat it
>>
>>604647284
grim, for sure, but the dogs were cool, and the guy who owned it was a legend.
>>
File: 1412460428130-1.jpg (300KB, 960x1280px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1412460428130-1.jpg
300KB, 960x1280px
>>604647447
>>
>>604647528
Cheeky twat you
>>
>>604647003
you got kicked out of live lounge? meaning you have to be in live lounge, but you were smoking a joint down the street?
you high right now pal?
>>
>>604647333
go into red recruitment on st mary's street. they were taking on for email and live-chat (even easier) literally last week
>>
File: C14.jpg (166KB, 396x528px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
C14.jpg
166KB, 396x528px
>>604647576
>>
>>604647447
is this that slag who did the facebook rap thing about men taking care of women or some shit?
>>
>>604645472
storytime
>>
>>604647528
Fuck sake have some respect

That's my cousins missis
>>
File: 0y0l0.jpg (26KB, 276x275px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
0y0l0.jpg
26KB, 276x275px
>>604647605
fuckin ace ima go for it
>>
>>604647528
yeah.. got a few will dump if people want.. she's hell of a tease
>>
File: image.jpg (47KB, 500x500px)
image.jpg
47KB, 500x500px
>>604646952
>>
>>604647456
Thats the one, get some mandy in, and go when theres something on.
place fills up after 12
>>
>>604647528
Is that Cheryl ?? Where did you get pictures of my bird you cheeky cunt ??
>>
Any girls from around Morriston/Hafod/Bonymaen/Birchgrove?
>>
>>604647028
where's that to? mill lane?
>>
>>604647754
alright mate in town tomorrow anyway nice one
>>
>>604647728
Me and my mate took a stroll down past the wedding shop, sparked up by there. The bouncers came over and said "You can't come back in now, lads." so we got our other friends to bring our shit and we headed to Moon Club for a bit.
>>
>>604647823
Anymore of her shes BAAAD
>>
>>604647817
Lol
>>
>>604647643
most the bar owners seem like top folks to be fair. Bloke who owns the castle is a great chat while shitfaced. That's actually how the hockey team was gonna get sponsorship this year.
>>
>>604647959
Forgot about the moon club, that place is good
>>
>>604647937
best of luck m80
>>
>>604647883
Morriston would be much appreciated
>>
>>604648040
back to LADbible you fucker.
>>
>>604648060
Pricey though. Good for gigs I guess.
>>
>>604647823
initials?
>>
File: images.jpg (6KB, 225x225px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
images.jpg
6KB, 225x225px
>>
>>604647255
Meet some good people and occasionally some good girls there. >>604647907

No. Its chipshop alley. Next to mill lane. Number 10 is cool too. (Mill lane) Recently opened last year
>>
>>604648230

MODS
>>
PONTYPRIDD HERE
>>
>>604648230
That's some cheesy pizza there
>>
File: 1426623568974.jpg (32KB, 254x252px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1426623568974.jpg
32KB, 254x252px
>>
>>604648269
Lol'd
>>
>>604648046
yeah? nice! I've been there a few times, my mate was on the darts team and we used to go watch them there. I think i might actualy been missing the place. spent all my time drinking cider at the pagan circle though haha
>>
>>604648230

MODS MODS MODS WTF
>>
File: IMG_6061.png (998KB, 960x640px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_6061.png
998KB, 960x640px
>>604647823
Girl I fucked the other day... she wants more!
>>
CF23
>>
>>604648230
thats one hell of bush for someone so young
>>
File: 8.jpg (12KB, 500x500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
8.jpg
12KB, 500x500px
Anyone know this Cardiff slag? She has a gifyo and a Tumblr but I'm too lazy to share the images or dig up the link.
>>
>>604648444
Same here bro.
>>
Who's got kadie's nudes then lads

Swansea fags report in
>>
>>604648529
Ha yes I know her, nudes errwhere, name's Megan Gomer
>>
>>604648529
Fuckin WISH I knew her
>>
>>
>>604648655
You got any of her proper nudes? Lost all the ones I had saved
>>
>>604648581

Kadie, who is this?
>>
>>604648377
aw mate, spent a while at the pagan circle towards the end of last year, great times were had. I remember my mate joe would make a fire and we'd just sit there and drink, have a good time. Also you met a fella called Drew? met him in first year, think he's the captain of the darts team at the moment.
>>
Radyr reporting in.
>>
File: IMG_6060.png (1010KB, 960x640px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_6060.png
1010KB, 960x640px
>>604648411
an another
>>
File: 1426264985191.png (356KB, 960x726px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1426264985191.png
356KB, 960x726px
anyone know her Newport area
>>
>>604648444

Anything goin on?
>>
>>604648713
Her gifyo is wolfeyes
>>
File: stuffss.png (19KB, 130x86px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
stuffss.png
19KB, 130x86px
>>604645585
>>604644928


Llanellifags can fuck off if you think you are legit
>>
>>604646569
welsh club, owl club
>>
>>604646952
Jess?
>>
Pontypool reportin in
>>
NP19 0DS here
>>
>>604645585
Like what?
>>
File: IMG_4183.png (1MB, 640x960px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_4183.png
1MB, 640x960px
>>604648840
Different gurl
>>
>>604648999
Meet me outside asda en cunt i'll show you legit pal
Thread posts: 210
Thread images: 33


[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Top | Home]
Please support this website by donating Bitcoins to 16mKtbZiwW52BLkibtCr8jUg2KVUMTxVQ5
If a post contains copyrighted or illegal content, please click on that post's [Report] button and fill out a post removal request
All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from that site. This means that 4Archive shows an archive of their content. If you need information for a Poster - contact them.