[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | Click for more| Home]

DRAW THREAD >Lurk before posting >Try not to bump req

The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.

Thread replies: 313
Thread images: 89

File: 1423858003399.png (74KB, 500x500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1423858003399.png
74KB, 500x500px
DRAW THREAD

>Lurk before posting
>Try not to bump requests too often
>Don't take the bait
>Don't be afraid to try requests or RP
>Hide and Report spam
>Keep reposting to a minimum
>New Drawfriends are ALWAYS welcomed

IRC: #/b/drawthread on rizon.net
https://qchat.rizon.net/?channels=/b/drawthread&uio=d4

Drawfag List:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1YZSg3n4r3Eu_vfNLrjF4DE6JlHxRlC6_mjfL_KhtdoM/edit?usp=sharing

Want to learn how to draw or improve your drawing skills? Visit /ic/:
>>>/ic/1579290
>>>/ic/1971743
>>>/ic/1964439

Books and Tutorials:
https://mega.co.nz/#F!2RARFaLA!VTiQb6eRXfV4V6mYQ6FJTA
https://www.dropbox.com/s/kno4yv719g88pol/Tutorials.zip?dl=0

Paint Tool Sai:
https://mega.co.nz/#!k4FwgI5B!TD-s6ySRNMmLbtZswI20nCKoi61JmOYUG6MkFnm0DxY

Figure Drawing:
http://www.quickposes.com/pages/random
>>
Can someone draw a diapered Gatomon who can't find a litter tray/toilet, needing to go bad enough where it resorts to wetting it's diaper please?
>>
>>598117146

first

also, dubs
>>
>>598117349

fcuk...
>>
Requesting huge futa cock Nanako Dojima fucking Labrys in the ass.
Bonus points if you put emphasis on Nanako having yellow eyes.
>>
>>598117349
#rekt
>>
File: 1420686291170.png (131KB, 600x600px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1420686291170.png
131KB, 600x600px
requesting a puppy stuck in a bowl or a cat riding a shark.
>>
>>598117343
PISSISLOVEPISSISLIFEPISSISLOVEPISSISLIFEPISSISLOVEPISSISLIFE
>>
File: donkey.png (59KB, 700x700px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
donkey.png
59KB, 700x700px
>>598117349
>not first
>not dubs
>get rekt by gatomon
time to commit suicide yo
>>
Could someone draw Shirasaka Koume as a Five Nights at Freddys animatronic? Like an actual animatronic, not just her wearing a outfit or something. Pic is of Shirasaka Koume
>>
>>598117536
tourettesguy_piss.wav
>>
>>598117415
And what are you going to about it again?
Cry some more until the spoopy boogeyman that's all in your head go away?
I'm not doing anything wrong, you guys are for constantly shitting all over the thread whenever you see me post, you bunch of autistic shits.
I'm not here to have my ass kissed unlike some obvious drawfags here but get my fucking request done, so you can suck my clit for all I care.
>>
>>598117602

n-no
>>
>>598117815

Daily Reminder that Taith is a baby fucker.
>>
>>598117504

oh yeah finished jackin it btw but my wrist broke or some shit oh well

why u in france anyway
>>
>>598117933
that's not taith
>>
File: image.jpg (167KB, 772x1034px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
167KB, 772x1034px
Can anyone draw my fairy couple having sex, please
>>
>>598117146
Blowjob pls?
>>
>>
File: 1420754068565.gif (251KB, 600x600px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1420754068565.gif
251KB, 600x600px
>>598117965
>finished jackin it btw but my wrist broke or some shit

Thats impressive dude.
Who wouldn't wanna go to france for absolutely no reason other than they feel like it? You gotta live more anon.
>>
>>598117815
>triggered
>>
File: guayo.png (297KB, 800x800px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
guayo.png
297KB, 800x800px
I am become death, destroyer of worlds.
>>
>>598118140
*pisses on your mouth*
>>
>>598118150

>live more

i still got an eternity to live babe
>>
>>598118150
Is it just you, or is EHG with you?
>>
File: Untitled-1.png (111KB, 800x800px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Untitled-1.png
111KB, 800x800px
Requests?

working on the Body slam 40k one.
>>
File: request.png (64KB, 500x500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
request.png
64KB, 500x500px
>>598117504
>>
>>598118172

that's awesome

saving
>>
>>598118150
I hope the plane crashes on the way back and you both die burning alive.
>>
>>598118363
Pangnoll Barbarian if you feel like it
>>
>>598117615

If you would be so nice. Not looking for anything lewd though.
>>
>>598118363
Gag on muh cok.
>>
File: nam 4.png (122KB, 600x600px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
nam 4.png
122KB, 600x600px
New bread, takin requests, non lewd.
>>
>>598117146
Storm trooper drinking tea.
>>
File: goldie.png (811KB, 1020x768px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
goldie.png
811KB, 1020x768px
Requesting horsecock-futa Goldie Goldenglow.
>>
>>598118363
You on beach
>>
>>598118613

shoot at a basketball

also wats ur name
>>
File: 1417926739451.png (1MB, 769x1080px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1417926739451.png
1MB, 769x1080px
>>598118315
wanna go skydiving?
>>598118359
Just me.
>>598118456
AWJESUS THANK U BASED LIL
>>598118505
well not to be a stickler but plane crash deaths are pretty instantaneous. so burning alive wouldnt be an option. the impact would prolly kill us first
>>
>>598118739
>>598118613

like, with a gun
>>
>>598118747

i got an eternity to live

im not invincible
>>
>>598118699
>faps to triangles
>>
>>598118363
Can you do lewds? >>598118065
>>
>>598118613
Batman jerking off onto the dead, decomposing body of Harley Quinn as The Joker cries.
>>
>>598118363
If you would >>598117615. I am not looking for anything lewd
>>
>>598118747
Why just you? What is EHG doin' with you away?
>>
File: Entity.png (17KB, 500x500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Entity.png
17KB, 500x500px
>>598118747
>plane crash deaths are pretty instantaneous
World war z.
>>
>>598118963
>faps to triangles
>you don't
>>
File: 1418948744635.png (8KB, 800x700px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1418948744635.png
8KB, 800x700px
>>598118963
>>
>>598118570
mind posting a reference?
>>
how does everyone in these threads draw awesome shit with minimal (i assume) effort
>>598118456
this guy for example
>>
File: 1420686152990.png (56KB, 600x600px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1420686152990.png
56KB, 600x600px
>>598118937
that has nothing to do with skydiving.
>>598119011
>quoting a movie for real life example
m-marc pls...are you trying to bait me...
>>
>>598119011
>shitty movie
Step up your game, senpai.
>>
>>598118699
That's a toddler, you sick fuck!
>>
>>598119135
>quoting
>>
>>598119164
Yes, and?
>>
File: Entity.png (23KB, 500x500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Entity.png
23KB, 500x500px
>>598119135
9/11.

>>598119161
>senpai
FUCKING CHOKE
>>
File: guayo.png (234KB, 800x800px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
guayo.png
234KB, 800x800px
S-Slam... jam...

https://www.youtube.com/watch?v=lWKQiZVBtu4
>>
File: 1417842445867.png (259KB, 556x646px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1417842445867.png
259KB, 556x646px
>>598119232
oh did i use...the wrong word?
>>598119268
>no survivors in the plane
>all died on impact
I just...marc...stop it
>>
>>598119135

>that has nothing to do with skydiving.

but it does though

what if something fucks up
>>
>>598117146
Can u draw me a rock? but not just any rock, an AWESOME rock.
>>
File: Steve.jpg (14KB, 300x300px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Steve.jpg
14KB, 300x300px
Can someone draw a furry piss in diapers taking a shit while drowning and kissing another furry piss with a dildo in their mouths while they are driving a truck with you on it while smoking a bong with futa rainbow dash who's being given a titjob by futa briana from kick buttowski while trixie poops on a femboy wearing a pink dress and a brown shirt?
>>
>>598119254
So you support this?
>>
>>598119386

not even the same person. CITING motherfucker.
>>
>>598119386
You do know that the only way to defeat Marc is to not talk to him, right?
>>
File: pangnolls ref.jpg (244KB, 1085x1409px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
pangnolls ref.jpg
244KB, 1085x1409px
>>598119074
Sure thing
>>
File: 1418021548558.png (63KB, 370x496px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1418021548558.png
63KB, 370x496px
>>598119398
then you die. no biggy.
>>598119486
aw geez. DUH. ugh. gomen sometimes i just go full retard with words..
>>
>>598119486

ikr

Mexicans.
>>
>>598119485
Yes.
>>
File: pangnoll ref 2.jpg (337KB, 1085x1409px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
pangnoll ref 2.jpg
337KB, 1085x1409px
>>598119074
And the the description
>>
File: Entity.png (26KB, 500x500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Entity.png
26KB, 500x500px
>>598119386
If there were no survivors how are we still alive?
>>
>>598119450
Sure just gimme 1 minutes
>>
File: 1419960619938.png (91KB, 800x700px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1419960619938.png
91KB, 800x700px
>>598119553
I don't wanna defeat Marc. I like him.
>>598119584
>Mexicans.
STOP TRIGGERING ME
>>
>>598119565

>then you die. no biggy.

but then I won't have an eternity to live
>>
>>598119450
i fuckin lold
>>
File: request.png (91KB, 500x500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
request.png
91KB, 500x500px
>>598118661
>
>>598118747
yw!
>>598119132
you get used to drawing quick after awhile, but it took me awhile. even now I've slowed down I think

restarting computer, things are going haywire
>>
>>598118150
>>598117504
>>598118747
>>598119135
>>598119386
>>598119565
>>598119680
>keep reposting to a minimum
>to a minimum
>minimum
>>
Requesting a dire mouse. A dire dire mouse. A goddamn kaiju mouse nibbling on a city.
>>
>>598119680

>TRIGGERTRIGGERTRIGGER
>>
>>598119680
Who else do you like here? Must have shit taste if you like that cancer.
>>
>>598119760
I-IT'S OKAY WHEN DRAWFAGS DO IT!
>>
>>598117343

Please?
>>
File: image.jpg (8KB, 125x125px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
8KB, 125x125px
I'm looking for the full sized pic of this, please.
>>
>>598119649
Im gonna pee on your doorknob.
>>598119689
Nigga just go skydiving with me. Or i'll come to your house and punch your face.
>>598119755
im so glad you're back
>>598119760
Yeah I was going to stop at this post. ya jumped the gun ya doof.
>>598119826
S-STOPPP
>>598119836
Shhhh.
>>598119843
Hey man if you can't draw and need to repost a couple pics to establish who you are then go on. Thats what I consider the minimum at least. /shrug
>>
>>598117343
seconded hard
gatomon is too cute to pass this up!
>>
File: nam 5.png (54KB, 600x600px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
nam 5.png
54KB, 600x600px
>>598118739
>>598118819
Its ded, also the names necro
>>
>>598119843

no it isn't

drawfags reposting was the reason why EHG was all like

FUCK YOU GUYS

and we had to put that in. you should say "it's okay when pin does it"
>>
File: Entity.png (26KB, 500x500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Entity.png
26KB, 500x500px
>>598119979
Checkmate pepsi lovers.
>>
>>598119938
oh why
it looks like shit
i bet tohma shat that one out
>>
>>598119979

cant punch me with your limp-pudge wrists

>omg pin sry so much
>>
>>598120112
requesting entities chaos dunk audition
>>
>>598120101
oh stop being such a salt.
>>598120112
You ham handed canadian fucko.
>>598120278
R-RUDE. IM TUFF.
>>
>>598120092

that's awesome

thanks
>>
File: out.gif (993KB, 500x272px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
out.gif
993KB, 500x272px
>>598120162
>anime
>looks like shit
>tohma
Sides are gone.
>>
>>598119979
Why do ppl need to know who you are, tho
>>
>>
>>598119618
Why?
>>
>>598120414

tuff as fluff
>>
File: Untitled-1.png (291KB, 800x800px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Untitled-1.png
291KB, 800x800px
SPACE HULK-AMANIA SUMMER 40,0015

>>598118570
>>598118603
>>598118704
>>598118971
>>598118976
none of these make me vomit uncontrollably. Ill try to get to them all

>>598119555
>>598119621
danka
>>
>>598120500
because she needs all kinds of attention to fill the void that is her life
which is why she doesn't use skype instead
>>
File: Entity.png (24KB, 500x500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Entity.png
24KB, 500x500px
>>598120407
Chaos is shit.

>>598120414
DIE.
>>
>>598120529
Because I like futa of all kinds...And shapes.
>>
>>598120500
So we can circlejerk properly. Duh.
>>598120538
fluff can be tuff. ]8<
>>598120697
Im sorry no one wants to talk to you. Wanna have an argument to validate your existence?
>>598120711
AFTER I EAT YOUR BIG MEATY HANDS
>>
>>598120881

I'd love to circle jerk, but my wrist is broken because of jerk-off problems.
>>
>>598120881
i'm not here to feed on attention by blogging and doing boring chit-chats though
but it's okay since your life is that lackluster and all
god bless you find something that fills that void soon
>>
>>598121082
So what?
>>
>>598120711
>Chaos a shit.

Wow thanks, Dad. I fucking hate you...
>>
>>598120539
Thank ye
>>
File: Entity.png (68KB, 500x500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Entity.png
68KB, 500x500px
>>598120881
OKAY, SEE THESE, I TRACED MY HANDS ON MY TABLET TO SHOW YOU THAT MY HANDS ARE NOT HAM!

>>598121161
Fuc choas.
>>
>>598120539
Awesome. Have fun with your drawings!
>>
>>598120539
Thank you, I'm looking forward to seeing mine!
>>
>>598121271
>Fuck Chaos
>Is chaotic impulsive shitposter.
>>
File: 1421007340823.png (137KB, 700x700px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1421007340823.png
137KB, 700x700px
>>598121271
THOSE ARE NOT YOUR HANDS STOP LYING. WHERE IS THE MEAT
>>598121094
Daw well thank you for your concern.
>>
File: request.png (53KB, 500x500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
request.png
53KB, 500x500px
back, updates take forever

>>598119979
thanks, but i'll probably disappear again lol
>>
File: GUI.png (42KB, 444x444px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
GUI.png
42KB, 444x444px
>>
>>598121624
well at least stay til I can draw again. i can finally give that snake hand the business. ; o;
>>
>>598118065
Midsummers Night Dream?
>>
I would love someone to draw me a picture to give to my gf for Valentine's.
Can someone draw me a picture of a horse saying 'I love you CoCo, Happy Valentine's day'?
>>
>>598121681

hay whos that OC
>>
>>598121880
>Coco

https://www.youtube.com/watch?v=6vYnas6q3Sg
>>
File: Entity.png (57KB, 500x500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Entity.png
57KB, 500x500px
>>598121557
NO, CHAOS IS BAD I AM GOOD SPICY MARINE.

>>598121559
HAM HANDS WERE AGAINST GOD EMPOROR'S RULES.
>>
>>598121918
Mr. Cucked by Red
>>
>>598121624

hey

I wanna see how you draw your scar

>no bullshit "just the scar" closeups pls
>>
File: 1423589446784.png (19KB, 600x600px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1423589446784.png
19KB, 600x600px
>>598121997
GIVE ME THE HAM MARC. GIVE. ME. THE. HAM.
>>
>>598117343

bump
>>
>>598121997
>Am good
>Spicy Marine

You realize that 40k Spess mahreens are actually pretty evil and no where near being human?
>>
Big thanks to that one butthurt guy last thread. Those gesture references are incredibly helpful.
>>
>>598119011
>>598120711
Stop rollin in the dubs, you have been doing it since this morning
>>
>>598118065
Bump
>>
I miss Paperclip
>>
File: GUI.png (29KB, 444x444px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
GUI.png
29KB, 444x444px
>>598121918
derpy diver or somthin
npc from dice game
i dunno im here for adventure or somthin
>>598122109
u fockin whot m9
>>
File: Entity.png (52KB, 500x500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Entity.png
52KB, 500x500px
>>598122144
>

>>598122241
You mean that the 10 foot tall disgusting looking things weren't the good guys?
I bet you're gonna say they have no dicks too.

>>598122330
Fuc,,,,,,
>>
File: request.png (77KB, 500x500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
request.png
77KB, 500x500px
>>598121784
they'll need it, things have not been going well for their business as of late
>>598122134
you're making it sound super sekrit man, but sure coming up

any more (non-lewd) requests?
>>
>>598122673
Y-You heard me.
E-Enjoy your used goods.
>>
>>598122109
Wait what?
What did I miss?
>>
>>598122678
>ham solo
>not hama the hut

hmph hmph hmph
>>598122810
awyis. ill be back in town next week. prepare for hard business time >:c
>>
>>598122678
In the grim darkness of the far future, there is only grim darkness.
>>
>>598122963
>>598122821
>>598122109

pls.

don't make me hate hazel again.
>>
>>598123433
Hazel a harlot.
She cucked Suncat HARD.
>>
>>598123063

it's still hamlarious
>>
File: anoncuddle.png (76KB, 512x512px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
anoncuddle.png
76KB, 512x512px
Happy Valentines day, anons!

(where i am, anyway.)
>>
File: Entity.png (64KB, 500x500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Entity.png
64KB, 500x500px
>>598123312
Only Spic marines.
>>
>>598123597

no. I finally understand it man, don't ruin the fucking chill.
>>
>>598123683
Is that all?

It's Valentines day... aren't you at least let me going to cum in that pussy?
>>
File: Untitled-1.png (127KB, 724x611px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Untitled-1.png
127KB, 724x611px
>>598118570
>>
>>598123765

dammit

the anger's welling up again
>>
>>598123765
I bet she's enjoying Valentine's Day by getting fucked hard by Red.
>>
>>598122307
Let me fuck your butt while you [spoiler]shit.[/spoiler]
>>
>>598123942

FSAGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGgasfgaa

FUCKIN BITCH WTF
>>
Marc a shit
Moth a shit
Trinket a shit
Mejic a shit
>>
Krak is back, taking requests.
>>
>>598124044
>No Zander
>No Espec
Fuck off Zander
>>
>>598124044
You forgot to add yourself Tohma.
>>
>>598124156

trip over a basketball
>>
>>598124018
I'm sorry, I couldn't hear you over Hazel moaning so loudly as he gets pounded hard by Red, just laughing heartily at your misfortune.
>>
>>598124156
Basketball to the head
>>
>>598124186
>>598124222
>implying those queers are in the thread
>>
>>598124018

I think I'm chill again.
>>
>>598124222
But then he would be the only shitty one compared to the others.
>>
File: 1411239041504.jpg (22KB, 500x500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1411239041504.jpg
22KB, 500x500px
>>598124044
>Mejic a shit
lol
>>
>>598124360
Porky a shit
>>
>>598121985
I didn't realise it was a parody song until
>Baking soda, I got baking soda

But thanks Anon, I've sent that as another 'present'
>>
>>598124333
>>598124301


FUCK I THOUGHT I WAS OKAY BUT APPARENTLY NOT OH WELL
>>
File: Entity.png (34KB, 500x500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Entity.png
34KB, 500x500px
>>598124044
>Marc
Agreed.

>>598124311
No he got trips, that means he is right.
>>
File: request.png (91KB, 500x500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
request.png
91KB, 500x500px
>>598122134
(fugg this took longer than it shouldve but that's how long it's been since I even thought about it lmao)
it's just a number and healed burn scars, plus some scarring from scratching at it for a long time
>>598123063
aw shi!!

still no requests?
>>
TOP 3 BOTTOM 3
>>
>>598124352
SIIIIICK BUUUUUURNN
>>
>>598124459
This isn't a parody ...
>>
>>598124044
>Trinket

Why you gatta pick on the nerd?
>>
>>598124501

Top 3

MT
Hellstroem
Daria

BOTTOM ONE

HAZZEFkaa
>>
>>598124491
Deepthroat.
>>
>>598124696

I MEAN FUCK.
>>
>>598124156
Pls draw yourself as a plague doctor
>>
Does anyone have the vocaroo with Hazel commenting after?
>>
Bumping for >>598118699
>>
Jesus Christ, now I feel awful for bringing her up.
I'm sorry Suncat.
>>
File: Entity.png (37KB, 500x500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Entity.png
37KB, 500x500px
>>598124501
Entertainment wise.
EHG
Suncat
Red

Tohma
Sal
I dunno, fill in the blank.

Artistically
Banq
Fly
EHG when he puts time into shit.

Same as entertain.
>>
>>598124501
Top
Bagman, Suncat, Sal

Bottom
YV
>>
>>598124923
>Tohma this high up
>>
>>598124901
I WILL WEAR YOUR SKIN.
>>
>>598124751

all the fuckin' "i-is that what you want me to s-say"

SO OPAQUE MAN YOU COULDN'T EVEN SHINE A LIGHT THROUGH THAT SHIT. JUST LIKE A GLASS OF WATER MAN.

AND THEN FUCKING FOLLOW THROUGH ANYWAY

YUP THAT'S AWESOME
>>
>>598118065
Anyone, please?
>>
Boy, I sure love the taste of Red's cock dipped on Suncat's tears!
>>
File: request.png (82KB, 500x500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
request.png
82KB, 500x500px
>>598124719
shoulda specified non-lewd, sorry anon
>>
File: Entity.png (40KB, 500x500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Entity.png
40KB, 500x500px
>>598125026
High up?
>>
>>598124923
>Hateboner that large for Sal and Tohma
>>
>>598118065
DIY
>>
>>598125226
Tease an anon
>>
>>598125285
He's salty he got cucked since Sal was pretty much the first drawfag he ERP'd with.
Top kek.
>>
>>598125226
That reference....
>>
>>598125118

now I'm cool again, I guess.

I don't hate anyone. FUCK. I don't.

I'm just an angry fucking guy.
>>
>>598125465
I know it's just a reference but still made me half-erect picturing her blowing a dick still shadowed like that.
>>
File: Entity.png (26KB, 500x500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Entity.png
26KB, 500x500px
>>598125285
Are you actually telling me you find them either entertaining or decent at drawing?

>>598125408
Yes I'm upset that I can't hit that E-Puss from behind.
>>
>>598119555
Neat, Pangolin persons
Pangolins are best mammal.
>>
>>598122673
Adventure!

But of what sorts?
>>
>>598124648
You cereal, nigga? I know rap turned to shit after Public Enemy, but this is going a bit far
>>
>>598125570
>getting this worked up over a junkie whore
Come on Suncat bro, you're better than that...
>>
>>598125879

I'm not suncat. I'm another drawfag. A drawfag with a bleeding heart, and a broken wrist.
>>
File: Untitled-1.png (58KB, 557x483px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Untitled-1.png
58KB, 557x483px
>>598118603
>lewd number 91803281 done
>>598118704
next
>>
>>598124923
>no Ire
>>
>>598124227
>>598124308
Here you go
>>598124792
working on.
>>
>>598126028
No slammotron? ;_;
>>
File: request.png (114KB, 500x500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
request.png
114KB, 500x500px
>>598125407
>
>>598125465
>>598125599
PFFFF
>>
>>598126000
Hazel has always been a junkie whore, it was bound to happen, really.
That shy attitude didn't fool me, I knew she was a raging slut deep inside.
>>
>>598125631
I like them.
>>598125793
I'm serious.
https://www.youtube.com/watch?v=p2cQSPRTdhg
>>
File: 1420767990042.png (96KB, 600x600px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1420767990042.png
96KB, 600x600px
>>598126000
stop jacking off so hard
>>
>>598121880
May I politely bump this /r/? Today I haven't got my girl shit and need something
>>
>>598126028
Draw trinket enjoying a glass of whiskey with a cigar on a terrace, thinking life is good
>>
>>598126028
Noice
>>
>>598126258
NICE CONTRIBUTION TO THE DRAWTHREAD
10/10
GOOD POST
>>
>>598126228
>>598120539
bruh
>>
>>598126228
>>598120539

oh nvm. I missed it, Thanks trinket!
>>
>>598126367
shhhhhh
>>
File: Entity.png (21KB, 500x500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Entity.png
21KB, 500x500px
>>598126104
Look he's like right under top 3 on both of those.
>>
Hey drawfags, good afternoon
>>
File: guayo.png (453KB, 800x800px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
guayo.png
453KB, 800x800px
im back
>>
>>598126225

awesome man

thanks
>>
>>598126104
He's putting Red that high because he likes NTR and wish it was happening to him during the Hazel x Red thing.
>>
>>598126679
It looks like Mr Potato head with a horse cock coming out of it's mouth
>>
>>598126796
But he already got cucked.
>>
>>598126679
LOL
Basketball Dwarf. Good Job Guayo
>>
>>598118065
Can someone do my request, please?
>>
>>598126225
Draw yourself as the Medic from TF2
>>
File: heep.png (23KB, 583x1735px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
heep.png
23KB, 583x1735px
/r/ gatomon swimming with gear on underwater grabbing her ankles.
>>
>>598126258

nope

no can do
>>
>>598126796
I thought it was because of skype n00ds
>>
>>598126985
Everyone should draw themselves as a tf2 character
>>
File: Entity.png (35KB, 500x500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Entity.png
35KB, 500x500px
>>598126796
>implying the cucking wasn't the most entertaining shit we got in weeks.

>>598126865
Then Marc married and fucked a shark.
Looks like it all worked out in the end.
>>
>>598126910
You dont need to bump your request. People see it. If you don't get it this thread just try again later, but constantly bumping will cause people to hate you. Just a protip.
>>
>>598127072
Requesting all Drawfriends drawthemselves as TF2 Characters! (Hats optional)
>>
>>598127090
Are you forgetting how often you got cucked by anons?
Maybe you are just a cuck in denial afterall.
>>
>>598118065
>>598127111
Okay, last bump of thread
>>
>>598126028
Very nice, didn't think you sucked deeeeick
>>
whos got dem secks pics of red n hazel? dump plox n thnx
>>
File: 1422223413893.png (66KB, 700x700px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1422223413893.png
66KB, 700x700px
>>598127021
I believe in you.
>>
File: guayo.png (178KB, 800x800px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
guayo.png
178KB, 800x800px
>>598126833


>cure diabetes

>>598126870
ye
>>
>>598127258
Who the heck are you?
>>
>>598127202
Bird heads optional
>>
File: cassidy.png (103KB, 500x500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
cassidy.png
103KB, 500x500px
sup

>>598127202
will try
>>
>>598127111
>People see it.
No, they fucking don't.
Don't lie to the guy, drawfags NEVER scroll up for requests.
>b-but they will hate you
So what?
Keep bumping it.
Maybe you will find someone that won't hate you or the request and actually do it.
>>
File: anonymus.png (121KB, 700x612px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
anonymus.png
121KB, 700x612px
>>598124004

Hope this doesn't blow up the thread.
>>
>>598127332
nnnnnnnnooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
>>
File: Four.png (67KB, 444x444px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Four.png
67KB, 444x444px
>>
>>598127424
I dont know about you but when I join a thread I scroll through the thread to know whats up.

And yes people will get annoyed with constantly bumping a request. Stop trolling this kid into being hated you ass.
>>
File: eryetyhn.png (47KB, 580x580px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
eryetyhn.png
47KB, 580x580px
>>598127424
yeah i do
>>
>>598127424
I usually Ctrl+F for requests when bored
>>
File: Entity.png (38KB, 500x500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Entity.png
38KB, 500x500px
>>598127256
Remember when I was 100% muscle and got two twinks to blow me and that's all the supa six I got?
>>
>>598127474
Dude, what happened to loli-you?
>>
>>598127413
Espec you've been too chill recently, and not the good kind. Be more exciting.
>>
File: 1423818908167.jpg (15KB, 333x279px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1423818908167.jpg
15KB, 333x279px
>>598127299
>not knowing trinket lewd levels
exactly how new are you?
>>
>>598127489

hey suncat i love you man

im getting booze to get drunk on your behalf

can you do a dunk with your hair or whatever

or just shoot it if you want
>>
>>598127489
Did you ever do lil Suncat telling big Suncat to git gud at fishing?

I fell asleep and missed it if you did.
>>
>>598127635
pretty new
she hot
>>
File: guayo.png (82KB, 800x800px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
guayo.png
82KB, 800x800px
>>598127583
Mac
>>
All drawfriends under anon, Tell us a bit of yourself and tell us which other drawfriend you don't really like and we try to guess who you are.
>>
>>598127536
>>598127549
>>598127555
No, you don't.
Don't bullshit your way out.
Rule of thumb around here between drawfags is to never scroll up and focus on what's currently happening rather than some moldy request left to the flies.
All drawfags pulls this shit.
>>
>>598127965
Fuck off Tohma
>>
>>598127967
>people literally telling you they do
>NO NO FUCK YOU GUYS YOU DONT

are you...are you fucking retarded?
>>598127965
i hate everyone.
>>
File: Entity.png (44KB, 500x500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Entity.png
44KB, 500x500px
>>598127951
Feel these miscles Gayo.

>>598127965
>All pusspuss's respond.
>>
>>598124792
Here you are
>>598126985
I'll try
>>
>>598118065

God damnit OCfag, what the hell is with you and your gay orgys
>>
>>598127965
I like pretty much every drawfag
>>
Requesting batman sodomizing robin with his (robin's) severed leg.
>>
>>598127965
I'm a cuck. I hate Marc.
>>
>>598127951
Do it guayo, purge us in divine retribution.
Fill us deeply with your unyielding Light!
>>
>>598128142
Thank you!!
>>
>>598127965
I hate Marc.
I hate Pin.
I hate EHG.
I hate Zander.
I hate Helly.
I hate Sal.
I hate Tohma.
I hate Hips.
I hate Jim.

I wish Skellebro was back.

I think I'm forgetting several others.
>>
>>598127965
I hate Alex the most.
>>
>>598128180
EHG..?

>>598128337
Happi?
>>
>>598128142
Classy
>>
>>598121880
One last try at a bump. Don't want to interrupt the circle jerk but I really need this. Please?
>>
>>598128427
TK
>>
>>598128479
Have you tried other drawthreads
>>
>>598128337
>hating everyone but the shittiest drawfag ever

fuck off skellebro no one likes you
>>
File: this fucking cat.png (104KB, 700x612px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
this fucking cat.png
104KB, 700x612px
>>598127593

Eh I get into certain drawing moods for extended periods of time.

I'll most likely go back to drawing a lot of loli. The reason I'm drawing adult Lillith so much is because it fulfills both my desire to draw action pieces along with breasts.
>>
>>598128479
That's sweet I was draw it if I was at my computer
>>
File: Entity.png (37KB, 500x500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Entity.png
37KB, 500x500px
>>598128180
>>598128337
Same TBBH.
>>
>>598128490
Nope. A hint's that I hate him out of jealousy.
>>
>>598127965
I'm a shitposter. I hate Sal and Tohma.
>>
>>598128655
Are you doing requests right now?
>>
>>598128479
Maybe try /mlp/
>>
>>598128655
Phew, you had me worried for a moment, I heard anons scared you off loli so I thought it was true.
What a relief.
>>
>>598128696
Oh, Sidhe!

>>598128730
Hey, Zander!
>not espec

wait...
>>
>>598128730
Fud
>>
>>598127967

Fuck you.

I'm a grime-scraper. I take the requests that nobody takes.

As long the request isn't cancerous, I find time to do that shit, because those are all the requests I "get". They're all the requests I can do.

>>598127965

Fuck it. My OC is kinda insecure. Keeps to herself. Does stuff she's not comfortable with. Will draw anything as long as it's within her capabilities.

I don't dislike anyone, but my OC sort of dislikes YV. It's kind of my fault, I guess. Kinda hard to stay in character when you're a ragemonster in real life.
>>
>>598128730
Hi cuck.
I mean, Marc.
>>
File: four.png (70KB, 444x444px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
four.png
70KB, 444x444px
>>598127850
a dunk with my hair.
like, shootin some hoops.
like, sports.
ew.
ok.
>>598127850
yeah but I don't think I saved it let me check.

im do....things
>>
Requesting a spider resting on an elf's head.
>>
File: Untitled-1.png (78KB, 800x489px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Untitled-1.png
78KB, 800x489px
>>598118704
>
>>598126910
I think its the next one on my list.

>>598127925
welcome to the club.
>>
>>598128841
>>598128655
FUCK YOU. STOP DRAWING LOLIS. YOU'RE ATTRACTING ALL THESE PEDOPHILES. DISGUSTING GET OUT.
>>
>>598128841
>I heard anons scared you off loli
Protip: Mejic dont give a fuck.
>>
File: Entity.png (33KB, 500x500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Entity.png
33KB, 500x500px
>>598128696
>Jealous of someone who eats guinea pigs

>>598128730
Fuck off Marc.

>>598128906
Fuck off Gredude.

>>598128887
>sidhe jealous of Alex.
HA.
>>
File: high waist.png (97KB, 700x612px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
high waist.png
97KB, 700x612px
>>598128655

Rule of thumb is to just request right out. I don't like to post without a picture.
>>
>>598128994
Requesting futa loli shutting up this anon with her thick cock.
>>
File: guayo.png (172KB, 800x800px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
guayo.png
172KB, 800x800px
>>598128136
we all hav muss-kulls


>>598128191
i am not a judge, only the verdict
>>
File: 5P2e04X.png (483KB, 1100x1345px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
5P2e04X.png
483KB, 1100x1345px
Did someone do my request last night? It involved a raptor and parkour.

If they didn't, I'll re-request.
>>
File: sidh.png (72KB, 580x800px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
sidh.png
72KB, 580x800px
>>598129051
>>598128887
w-what
>>
>>598129051
>>sidhe jealous of Alex.

OH GOD I'M DYING
>>
>>598128957
Yay, I'm excited!
>>
>>598128655
Oppai loli is a thing you know. A little hard to be convincing but I think you can pull it off.
>>
>>598128887
Jealous of his art Anon./
>>
>>598129051

>Fuck off Gredude.

No. I don't think I even know this guy.
>>
>>598129329
Mew or JK?
>>
>>598123683
Hey Moth-chan!
Any chance we can go lewd?
With your big furry bug butt and thighs?
>>
File: fae.png (139KB, 580x580px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
fae.png
139KB, 580x580px
>>598129223
>>598129051
i didnt even ask for this
>>
Make a new thread, niggers
>>
>>598129095
Your character about this size being told she's about to get fucked in the ass.
>>
>>598129429
I'm starting to think I'm not prominent enough to be guessed..
>>
File: Entity.png (40KB, 500x500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Entity.png
40KB, 500x500px
>>598129223
It's disgust.

>>598129188
Shhh bby you're okay, don't worry aboot it.

>>598129369
Frankie or whatever.

>>598129429
Tohma or Sal. Or whatever other weeb that is out there.
>>
>>598127965
I'm volatile by nature, I hate... uh... who to choose from...
>>
File: request.png (103KB, 500x500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
request.png
103KB, 500x500px
back, Daria came home and we got talking

>>598128479
call me cupid, anon!
>>
>>598128148
I don't think its that same dude. cuz if it was he would just have reposed that shitty one from earlier.

plus he would be screaming and crying per the norm.
>>
>>598128655
Requesting Oppai Futa Loli Lilith fucking adult Lilith silly
Thread posts: 313
Thread images: 89


[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Top | Home]
Please support this website by donating Bitcoins to 16mKtbZiwW52BLkibtCr8jUg2KVUMTxVQ5
If a post contains copyrighted or illegal content, please click on that post's [Report] button and fill out a post removal request
All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from that site. This means that 4Archive shows an archive of their content. If you need information for a Poster - contact them.