[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | Click for more| Home]

Why don't you have a GF?

The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.

Thread replies: 225
Thread images: 21

File: image.jpg (75KB, 400x400px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
75KB, 400x400px
Why don't you have a GF?
>>
why does't anyone on /b/ have a gf? because they are all fat ugly no life losers.
>>
But I do!
>>
>>595729107
Because the GF doesn't have me.
>>
Because I'm fat
>>
Girls are expensive and moody and demanding and lazy and dramatic and annoying and bleed on everything
>>
>>595729107
Break up : useless cunt had chosen to be a vegan.

Now I'm way too old, too ill, too fat, too broke for a decent new one.

Some people have a reason to be here.
>>
File: Johnny-2x4.png (399KB, 600x402px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Johnny-2x4.png
399KB, 600x402px
Last girl said I don't wanna get with you cause you're ugly so that's probably why
>>
>not good looking enough for girls to ask me out
>don't have balls to ask other girls out
>introverted
>socially retarded
>wouldn't know what to do on date
>don't know how to transition from conversation to sex
>hate myself, can't hope to love someone if i dont even like myself
>prefer to relieve urges with internet porn because it's easier
>porn has fucked up my mind so now only hardcore shit gets me off

that's why i am a virgin

pic related.
>>
>>595729107
too socially incompetent
it's much easier to waste time on the internet
>>
I have to push r1 this season, no time for gf
>>
But I do
>>
File: 007.jpg (36KB, 380x665px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
007.jpg
36KB, 380x665px
>>595729107
i think there is something wrong with me
>>
>>595729107
Had two dates recently. Meeting her tomorrow. Soon she will be my gf.
>>
>>595730200
damn man, you're definitely not ugly.. slightly above average looking unless you have fucked up teeth... either way judging by your hairline you won't go bald and have a younger appearance...if only you had the balls to try
>>
>>595729107
she decided to go back to her overweight ex mario and get pregnant by him (even though he cheated on her and walked all over her, apparently i was too nice).

her response. you don't know him like i do.
>>
File: 024.jpg (34KB, 467x622px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
024.jpg
34KB, 467x622px
>>595730200
Damn man, iktfb

But look here son

>pretty handsome so some girls ask me out
>the girls who ask out r more slutty, so not really what im looking 4
>too extraverted, too alfa too sattle
>internetporn fvcked me up aswell
>hate myself, even thou im fvcking selfobsessed and self-in-love with myself
>dunno what i want :/ shy girls r too boring 4 me, partybitches too slutty

pic related, this is what girls send me on daily basis
>>
>>595730200

Well I'll just steal this comment. I'm pretty sure it describes 99% of us here
>>
>>595729107
Caus I'm fat. And because I'm fat, my body is fucking disgusting; not just because it's fat but because that leads to loads of other shit that looks disgusting. Because of this, I don't want anyone to see me naked.
>>
>>595730200
>don't know how to transition from conversation to sex
Well, that's obvious since nobody actually does. Go ask any guy who got some pussy and how it lead to it, and you get most propably a different story. Usually it follows, conversation into touch into sex

Real reasons for no gf is, horrible person, ugly or just bad luck. Mostly the last one.
>>
>>595730200
>>>/r9k/
right now, go
>>
>>595729107
>kinda ugly
>weird
>can't afford it
>>
>>595729585
I am fat, my girlfriend is beautiful and caring. Your excuse is retarded.
>>
Cause I have two very good friends that like me and I don't want to hurt either of them.
>>
>>595729107
Because I'm married.
>>
>>595729107
Bec i suck cock and fuck men good answer?
>>
>>595730200
>>don't know how to transition from conversation to sex
this is your problem
just talk to a girl about shit that you like try to relate to the tings she says
be yourself if she don't dig it then fuck her (metaphorically)
>>
>>595729107
i had one
but girls always need, need, need
they're so bad at just enjoying the simple things in life
and i couldn't give her the world she wanted
>>
>>595731420
Oh, and low self esteem
>>
>>595729107
coz im ugly as fuck maybe ?
>>
>>595729107

gay.

dont have a bf either, but its more of a choice than not.
>>
socially retarded and because theyre boring to talk too unless its about vidya or sex and porn
>>
>>595729107
Cuz my wife won't let me
>>
>>595730200

you're attractive. like you said, not enough so that girls would ask you out.

id totally suck you off though. (homo here)
>>
>>595729107
Cuz girls are gross.
Cockgobbler master race
>>
I had one three days ago. She was a stripper and I was in love with her. Fucked my brains out for two days. Then became a complete and total bitch.

c'est la shit.
>>
I had one.

Gave her everything in the world, made her friends and helped her stop self-harming.
Bitch cheated on me for 7 months and left me for the other guy.
Better women out there and I'm working on em.

That's why.
>>
>>595730200
i'd try er out
>>
>>595729107
dumped her
>>
>semi-autist
>crook backed
>big lips, well ugly in general

other than that I'm pretty okay I guess, and I'd say i'm a socially perfect person
>>
>>595731664

beautiful...through your eyes?
>>
File: 6354545345.jpg (33KB, 396x385px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
6354545345.jpg
33KB, 396x385px
>>595729107

shy and fear of rejection, too chicken shit to ask out girls that i knew were into me even

me and my buddy are going speeddating next week even because shits not happening otherwise
>>
>>595732231
oh and also traumatized by a friend-zoning
>>
>>595729274
I'm not even fat. Just that big of a loser.
>>
>>595731115
We believe you anon, it's ok
>>
>>595730200
Can relate, even though i'm not lucky enough to look like a weird Ewan McGregor. Nice dubs though.
>>
File: 1380697092809-1.jpg (42KB, 479x720px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1380697092809-1.jpg
42KB, 479x720px
im intellectual superior and no one matches with me
>>
used to be fat, now heading opposite way, but still its not anorectic, human females tend to find interest in me sometimes, but I seem to let go every opportunity because I'm a fagget who can't get over my ex since she was such fucked up as I am.
>>
have no friends and know no grills anymore
>>
>>595729107
im beta as hell and im afraid of commitment
>>
File: 1417197262732.jpg (20KB, 250x237px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1417197262732.jpg
20KB, 250x237px
>>595732413
>traumatized by a friend-zoning
you better be kidding, son
>>
Because mine cheated on me
>>
>>595729107
My dick is too big and it scares girls
>>
File: 1415510708931.gif (27KB, 250x350px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1415510708931.gif
27KB, 250x350px
afraid if i ask them out it will ruin our friendship we had before
>>
>>595732674
>afraid of commitment

Me too.
Also I get real paranoid some times.
Motherfucking spotlight effect.
>>
File: 53454534543.png (26KB, 904x542px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
53454534543.png
26KB, 904x542px
>>595732413

hahaha WHAT? get over it and move to the next one. theres no traumatization about it
>>
>>595729107
My wife wouldn't like it.
>>
>>595732568
*as fucked up
>>
Too ugly, agoraphobic, socially awkward

I cant go to the cinema/ watching a firework without being sick..
whats wrong with me /b/
>>
>>595732576

this. too

Wasn't dating anybody when college ended.

Moved.

/sociallife
>>
>>595729107
Because my wife would have a problem with it.
>>
>>595732250
speeddatings way fuckn work I reckon, room full of randoms all wanting the same thing , i dunno that just sounds scarier to me than asking a girl whos all alone if she wants me to fly my plane into her tower
>>
>>595732996
>595732996
Make your wife your girlfriend you dipshit.
Love her like you loved her when you first dated.
>>
I'm very ugly.
I have been in relationships before.
but they all end the same. It's cause of my face. I just know it.
>>
>>595729107
Due to lack of exposure and an absence of social life.
>>
>>595732996
>>595733194
>>595733200
my dubs says it's so.
fucks
>>
>>595732092
I feel ya bro. Something similar happened to me, except my girl didn't cheat on me. I think there's something about girls who self-harm because they have low self-respect, and don't recognize a great guy when they have one. Anyways there's tons of girls out there who better deserve you
>>
>>595729107
because I broke up with her yesterday. hoping I wont be weak and get back together with her this time..
>>
I got rid of my gf becuase after 2 years I realized I didn't actually like the person she was. She was also manipulative and mentally abusive.
>>
>>595729107
killed her by accident
>>
I hate relationships. There is one girl I know irl who I would change that opinion for, and a few fictional ones but I don't care otherwise.
Girlfriends are too annoying to be worth it.
>>
>>595732246
Thought she was beautiful before I took steps to make her mine, so I would say objectively.
>>
>still no stable income
>still no stable living space
>all the drama
>hard to find decent girl
>interest mismatch with 99.9%
>>
>>595729107
Because my wife wont let me
>>
>>595733515
No relationship, so you can bang girls like Marica
>>
>>595729107

My social skills are fucking terrible. I'm so boring nobody could care about me.
>>
>>595733309
They figure it out eventually, when it's too late and all. (Not to be edgemasterBLAZE33t420)
Exactly. Before her used to be the "Big Teddybear" to all these other chicks, and now that I'm single again they all want some.

Let me tell you, /b/tards. Friendzone isn't that bad of a thing, just don't wallow in it and work- or walk away from it you shits.
>>
I work a fuck load out of town, kinda pudgy, not that good looking. That's about it, really. I'm decent at talking to chicks, I make OK money, I can play guitar pretty well, got my own place, own a vehicle.

Im just gone too much to really meet chicks.
>>
>>595733195

yeah we're both in a college for automotive classes. the girls in for dental assistant/nurses are damn gorgeous but i get too choked to talk to them otherwise. this way we're there for the same reason and if i dress/smell good i figure i have a chance
>>
I'm not fat, not repulsive looking. But I have a generally angry attitude. Unfocused, unnecessary anger that I just kinda live with. It makes girls visibly uncomfortable, they avoid me and try not to sit by me in social situations. Feels bad, what do?
>>
>>595733683
this
>>
Commitment issues bruh
>>
She left me for an inbred redneck
>>
>>595733687
Guys who try to act alpha and shit and won't have any girls as friends actually get no attention from girls at all lol.

One day, she'll look back and realize how much she fucked up. Guarantee it.
>>
>>595732826
well I really liked this girl and built up courage to tell her, and she rejected me

she wasn't even hot, she looked lika goblin

well anyway I really don't want to be rejected again mainly cause i'm beta as fuck
>>
>>595729721
>Girls are expensive and moody and demanding and lazy and dramatic and annoying and bleed on everything
You forgot the tits
>>
>>595733777
Nice trips.
Discipline yourself, faggot. Go work out when you're angry, otherwise meditate and control that shit. Was in that boat with my ex, get over it. The anger is natural, as is over-anger, but so is controlling and channeling it into something better.

Work a hobby, work out, learn an instrument. Do something to push it to better uses.
>>
Because I'm too fucking lazy and I haven't felt anything but sexual attraction for a a girl since 3 years ago or so.

I don't know what's my fucking problem
>>
>>595729107
working in it
>>
>>595734062
Dude, you win some and you lose some. That's dating life.
Don't let that be the reason you don't go after chicks
>>
>average looking (ugly in my eyes)
>sligthly introverted
>would rather listen to music than talk to the girl sitting next to me
>when a girl shows interest in me i give her some attention but i don't make any moves (i need someone to force me, im not afraid)
>not really a good flirter at all

and most imporantly
>I never go out to parties/clubs because i hate the environment
>I just want sex fuck romance n shit
>>
>>595734012
And to be honest, sometimes loving them as a friend is enough. Some chicks out there I'd never think of dating, but I see them as a sister almost, and I don't feel to go any farther. The "Just where it's supposed to be" exactness.

Considering day in and day out she tries to get me to do something by hanging off the faggot and staring at me while she kisses him, she's breaking lol.
>>
>>595729107

Leave me alone SHUT UP.
>>
Because fuck you, that's why...

Nah, serial, I got bored of the dissapointment.
>>
>>595734415
you basically describe me
>>
>>595734200
sounds like depression. Depression lowers testosterone which makes you feel less attracted to girls
>>
>>595734200
Then when you talk, remove yourself from that. Discipline the sexual drives and actually focus on their wants. That helps a lot.
>>
Video games thats why
>>
File: h7XPRVQ.png (122KB, 666x667px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
h7XPRVQ.png
122KB, 666x667px
>>595734415

This, a million times this.

The music.

Forced.

All of it.
>>
i know a girl that i've been hanging out with for awhile. we go out, we do things, we have a great time, she'll text me constantly but then it just stops and it stops for about a week. then she comes back and we repeat the cycle.

she says she has a great time with me, she complains when i do something without inviting her, but then when i try to invite her to do something she doesn't respond. so yeah, i don't know how to answer OP, maybe i just need to move on because this one is broken?
>>
Because women are nothing but a wasteful distraction from me growing my mind and body into something great.
>>
because she literally just broke up with me

saw it coming
she wasnt worth the effort of keeping
>>
>>595729274
im not fat but i am a huge loser
>>
>>595733683
Why don't you just date christian girls then?
>>
>>595734548
Exactly. You might as well just treat girls like human being. They don't always have to be sex objects.

Lol I bet she's actually so tired of that fag already. You should post their picks here and let the anons tear em to shreds. We got your back bro.
>>
Chicks are for fags anyway
>>
I like my grades and money.
>>
Last one cheated on me but other than that I really just don't care. They're all shallow as fuck anyways.
>>
File: 1389235499121.jpg (25KB, 500x375px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1389235499121.jpg
25KB, 500x375px
I've broke up with her 20 minutes ago because she came to my place for my birthday on Friday just so she didn't have to come here today when it's actually my birthday since it's weekend and that would be too much work for her. I hate being in a relationship with girls who obviously don't really care about me.
>>
File: 1422209681868.jpg (64KB, 1000x718px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1422209681868.jpg
64KB, 1000x718px
>>595729107
>fucked my eyebone up getting in a fight with a giant nigger in highschool
>still trying to fix it to this day
>getting better but its hard to realign your own fucking face correctly
>still mildly attractive/have my good days
>get attention, but once I do I get nervous and end the relationship
>just fucking hate myself to the core for shit I did
>very self destructive
>give almost 0 fucks in my social life, do crazy shit
>its getting better but its hard to live normally considering what could have been
>makes it hard to function normally socially

Hopefully things get better
>>
>>595729274
>having 50kg
I'd love to gain at least some weight.

>>595730200
First off, nice dubs.
Secondly, pretty much everything is true you say.
>>
>>595729107
Because girls are fucking gross.
>>
Cause when i wake up all i wish is to go back to bed (or to kill myself).
So I'm too focused on surviving than to get a GF
>>
>>595730200
I literally just found myself on the internet.
>>
>>595735012
Nah. Not even worth /b/'s time man. She'll end up tearing herself down piece by piece, and betray him like she did me. Funniest part is she's probably only with him till her parents' cars are fixed (his pop owns a body shop).

She was 10/10 cutey loli though, real short, long-ass hair, tiny tits n all. Still, a 10/10 body ain't worth shit when you're a cunt lol
>>
>>595735011

I am an atheist. Where I live religious girls are just as slutty as non-religious girls. Most of them here are Christian btw.
>>
>>595733683
This.
>>
>>595735011

Also, with >>595735789 in mind, it's not that I won't date a christian but if she is very religious I won't. If she is but is relaxed about it that's fine.
>>
>>595729107
>I hate people
>Women are unfortunately people
>>
>>595733683

Have you tried learning about them? Conversing is a two way road, friend. Even if you think you're boring, after learning about them (and asking questions) I'm sure they would like to learn about you.
>>
Ugly.
>>
>>595729107
Eeh,I'm not sure I want one right now,even though I'm talking with an ex to give it another go.Problem is I get attached to those cancerous beings,at some point they act like autistic 12-year olds and end it for no good reason.I'm just tired /b/.
>>
>>595733683
You can always just be a good listener then,until you get tired of listening to their shit that is.
>>
Because I can throw a bitch boy around and invade that tight ass and cum with no chance of kids, these fags need a real man like me to use them
>>
>>595730200
you learn by fucking up, friend. so go, fuck up.
>>
>>595736071
Not that guy, but i don't even want to tell them about me. I'd even love to hear about their lives and shit, but i can hardly deal with my life myself, no chance in hell i'm going to tell anyone how shitty it actually is.
>>
>>595736071

I do that.

My story is:

>Bullied my whole youth.
>Academic failure my youth due to severe emotional problems from bullying at school and at home getting beaten.
>I turn around slightly JR and senior year HS.
>Gain momentum in uni.
>Now I can do very, very well for myself.
>Chasing future constantly, dad still controls me since he is manipulative and domineering towards everyone.
>I only know my future and resent my past. I have no present.

What I tell them:

>I like hobbies X,Y and Z.
>I intend on doing ____, already have programs that will take me.
>I've done activity ___.

I limit my personal information since most of my life isn't shit I'm proud to say in public.
>>
>>595736503

Enlighten me, what is so shitty about it? Do you have any hobbies or inyerests that you can talk about?
>>
Because she just left me. Fuck you
>>
>>595736503
Then.. Uh... Idk.....

DON'T TELL THEM THE SHIT PARTS?
lol fuck man come on. Tell them the good, focus on the good. If you two talk about the bad, then bring it up, console, then move the conversation out of there. Seriously
>>
>>595736503
nobody actually thinks youre autistic for using a computer most of your day. most people wouldnt even give a shit if you just told them and werent a pussy bitch about it. besides, what other option is there?
>>
>>595736592

I feel ya there, my story isn't all that happy either, but even just tinding any common ground during the conversation is a huge plus in all of this.

Also, glad ya got turned around at the end of hs instead of staying where ya were.
>>
>>595736592
Are you me?
>>
Chronic pain and a number of resulting, as well as independent mental / health problems.
No job, no vehicle, no license even. Walk 35 miles to the nearest town and back (round trip) whenever I need anything.
About to embrace homelessness. Hopefully I can just drift, but the moment you're out of money and out of food, see how much drifting you can really do. Nonetheless, it's the only option I have.
Don't know anyone. Couldn't get long with anyone if I did, people make me feel trapped and miserable eventually. And it's half or more my own fault.

21. Don't know how long I can keep going like this. I used to tell myself until I was dead, but the moment you hit your early twenties, something changes.
>>
>>595729107
I do, and it's lovely.
>>
>>595736704
Sure, but i'd crawl to a halt as soon as the topic would come to "what do you do for a living, anon", because i'm basically a fucking NEET. Inb4 stop being a faggot anon.
>>
I don't know, I blame it on being overweight. I'm attractive, smart, have a nice car and a bright future.
>>
>>595735011
I donno if you were serious, but that actually sounds like a good idea to me. I might try this.
>>
Introvert and no friends, hence no social life to be able to go about and meet with girls.
>>
>>595737640
My life since moving to a new city
>>
>>595729107
lol i do
>>
>>595737777

Quadlife
>>
No one on /b/ has a gf. Except for quads guy, maybe.
>>
>>595729107
just one?
>>
>>595737735
Don't know what to do bro. It's so depressing.
>>
>>595737412

Be creative. You can say that in a creative/not so negative way.

What do you do for a living anon (NEET)

>Well I'm currently between jobs, but taking it easy. Hby?
>Living the dream, you feel me?

Granted they werent the best examples, you get where I'm going?
>>
File: 010196.jpg (21KB, 281x300px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
010196.jpg
21KB, 281x300px
I have a gf, but im mentally ill and she's mentally ill too so it's kind of a weird relationship.

I stopped giving a fuck about being a virgin and getting in a relationship then out of nowhere I met her and we got into a relationship quickly and fucked within the first week.

It's pretty simple once you find a person you can relate too and are decent looking.

Still i'm paranoid she'll cheat on me or break up with me, she doesn't seem like the type just first relationship besides having a thing with a girl who had a boyfriend which makes me not trust girls.
>>
I could get one. Women (some) find me attractive/funny/whatever.
have dated before and had sex but no real commitment to speak of
The thought of have a girlfriend is both exhilarating and terrifying - but I can handle both emotions pretty well these days. Baby steps.
>>
Cause I live in a fucking country where most of girls are near the average. They're not my type. And because I run out of speech very quickly.
Pretty much sums it up.
>>
Because she broke up with me last year when I went to study abroad and I havent bothered to find another gf since
>>
>>595729107
>have a short interaction with a qt 3.14159265
>immediately fall for her
>spend weeks musing over her
>too much of a pussy to talk to her again
>hope some impossibly unlikely situations brings us together
>Either I stop seeing her or I find out she has a bf
>start hating myself

This happens to me all the time. Part of me wants to never even talk to a girl so I don't go through a period of depression after I realize there's no chance will be together. only gf I ever had was for like 7 hours.
>>
>>595729107
Because I don't want to have one.
>>
>>595739769
I don't get where all of this "too afraid to talk to girls" thing comes from... Think of it this way

>What do you have to lose?

If you don't talk to them, you definitely lost them. If you do talk to them...You might get them, you might lose them.
>>
> Why don't you have a GF?

Because I'm a fucking loser.
>>
im desperately broke and girls dont date people who cant afford to take them on dates/ give them gifts
>>
>>595740227
Its from really low self esteem issues. I used to overweight and I had a bad experience with a girl in high school and now I have a crippling fear of rejection.
>>
>>595740177
lol! beta/10
>>
>>595729107
because I am a 4/10 that has too high a standards and fucks up relationships regularly.
>>
Wife won't let me. :(
>>
>>595740704
I am truly sorry.
>>
>>595729107
I do
>>
>>595740509
Same, but replace 'overweight' with 'ugly'
>>
>>595740509

I understand where you are coming from, bro, but I am 270 lbs (although I do wear it well though and don't look as big as I am)

Shitty experiences suck, but as >>595736500 said:

>you learn by fucking up

Just gotta accept the past and, quite frankly, yourself, and move on.
>>
20 years ago i would believe all you fucks, but since you got facebook what is easier than getting in touch with girls and even getting one for a date? facebook is literaly a nobrainer
>>
I'm introverted and have esl.
never get to talk much to grills
>>
Because I am self conscious about my small cock. I am virgin for this.
It is 5.5 inches long and 4.5 inches in girth.
>>
I've been friend zoned the past 7 times I tried to date a girl. Im not going to be dating for a while because I know it will happen again and im tired of having my emotions fucked with. At this point I dont even feel love anymore.

Im an emotionless shell of a man now, my self esteem is deep in the shitter.
>>
>>595741780
i know how you feel bro, friends tell me to just move on and get out there. no desire to just 'get out there' after being fucked with so much.
>>
Because I have a big weird looking nose, I don't seem to have emotions, and I'm just not interesting.
>>
>>595742017
So you're a Jew?
>>
Because I have a wife.
>>
>>595741780
thats what happened to me also, which is why i dont seem to have emotions either
>>
Because no one responds to me on OKCupid, there's no girls in my graduate program, and I don't know any other way to actually meet women.
>>
>>595742171
im German you ignorant fuck
>>
>>595741643
I have a small dick too and I got laid, a girl on omegle once told me, as long as it's over 4 inches it's good enough.
>>
File: garfeel.jpg (4KB, 120x120px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
garfeel.jpg
4KB, 120x120px
>>595741170
I'll try to explain what happened
>Junior high school
>20 lbs overweight
>start talking to qt in one of my classes
>decide i'm finally gonna drop the weight for her
>workout for 4 months and eat basically nothing
>drop most of the weight
>finally ask her out and she says yes
>after school she sends me a text telling me she changed her mind
>she had a reputation as a really nice school girl so no one criticized her
I had low self esteem to start. This just made it way worse. I hate her fucking guts, but I still feel like shit.
>>
File: 1422650040081.jpg (37KB, 410x308px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1422650040081.jpg
37KB, 410x308px
>>595732555
>>
>>595729107
Why would you even want one? Fuck a lot of women, not just one woman. A LOT of women.
>>
>>595742468

Go to a public place or join something social (like a bowling league or something idk)
>>
>>595742505
I am nervous that I would not satisfy her with my cock on long term relationship. Shieeet
>>
>>595729107
> Too lazy to get one.
>>
>>595742488
So defensive, maybe that's why no one wants to be with you.
>>
>>595730200
I'm in exactly the same situation except for those last 2. No idea how to get out of it.
>>
>>595729107
>>595729107
she leave me, because i fuck my cousin
>>
>>595742822
no i just get that alot, and what about you? why dont you have one?
>>
>>595742945
NICE
>>
>>595742747
It's more about how long you last, and if you can make her cum, the first time I fucked my gf I made her cum and lasted a long time, if you're good at finger fucking and willing to go down you'll satisfy her.
>>
>>595742598
Low self-esteem is usually detectable. It probably had more to do with her saying no than anything else.
>>
>>595730200
Hey david bowe
>>
>>595743070
I'm fucking with you, but since you asked I am >>595734800
>>
>>595729107
I had one last year. lasted 4 months until i realized i did not had the capacity to give a fuck about other person. So i dumpt her in the most sensitive way i could. it did not work very well, she kind of hates me right now.
>>
Work 60-90 Hr weeks consistently, anyone into me works with me and already made that mistake once.
>>
>>595743117
thanks bro, that gives hope little bit
>>
>>595743196
The thing was losing the weight gave me confidence, but I lost it all when she rejected me. Not to mention the entire fucking school knew and I could never live it down.
>>
>>595742598

20 lbs overweight? There are people lurking right now who WISH they were only 20 lbs overweight. Now don't get me wrong, almost the exact same thing happened to me:

>Also Junior High
>50lbs overweight
>Started talking to a girl in my class
>Finally build the courage to ask her out (Her friends pushed me into doing it)
>Say yes
>Seemslegit.jpg
>Dumps me 4 days later
>Tells the entire class I dumped her so another boy would feel bad for her and date her.

So trust me there man, I feel ya. But you gotta get that shit behind ya. If I never shook that off, I'd be right where you are.
>>
File: Feel14.jpg (846KB, 3072x2304px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Feel14.jpg
846KB, 3072x2304px
I had a girlfriend and she was fucking perfect. Then shit happened where we couldn't see each other and now she's gone. I would love a girlfriend, but I take relationships seriously. Relationships as I see them happen are so superficial. Go there, eat that, watch this movie together. People break up like it's fucking nothing. It's just some bullshit game people use to get affection and sex. It's so ingenuine. Sure there are other girls but they're all the fucking same. Love will never be the same, it wont even be better. I fucking miss you Adela.
>>
My standards are higher than my ability to talk to grills.
>>
I actually have a GF but she is kind of frigid
>>
>>595743497
On the bright side, it's just high school, fuck people in high school, they think everything plays out in the fucking movies. Chances are you'll never see 99% of those fucks again once you're out of school. If I had realized this I would have taken way more chances during those four years.
>>
>>595729107
Haven't seen any girls in a while
>>
I'm 6'5'', attractive, work out, have a good job, and have good social skills.

But I have a 5.5" dick. It's a letdown for most girls when they expect a fucking footlong.
>>
>>595743230
she probably just lost interest, like maybe theres someone else, idk, girls do shit like that, they don't make much sense to me imo
>>
>>595743253
this. Had one till June of last year. Great body, amazing face, enjoyed vidya. I just can't trust no hoes also.
>>
>>595730200
>i think im ugly but here's a pic of me anyway xDD 1 like = 2 likes back!!
>>
>>595729107
I'm 5'9" and bald
>>
>>595744063
why would I lie about girls not asking me out?
>>
>>595729107
>Socially awkward
>High anxiety
>Depression
>Introverted
>Anime/video game/fantasy/sci-fi nerd

Its not like I am not attractive.
Probably a solid 8/10
I just have an impossible time with socializing.
>>
>>595730200
why don't you have balls to ask them out?

why do you hate yourself?

and lastly

there are plenty of fucked up girls out there too
>>
>>595743553
I guess I just need to cool off a bit. It didn't happen that long ago. Plus I'm still in high school so I'm surrounded by people who know what happen. She also has a boyfriend whose a lot uglier than me. I'm not the most attractive guy in the world, but he's 5'4 and looks like a fucking 40 year old man.
>>
>>595744529
it might have something to do with >introverted >socially retarded
l2read
>>
>>595730200
define hardcore shit?
>>
>I have a girlfriend
>She is 23 years old
>Gives great head, always swallows
>Loves sex, gives spontanious blowjobs
>She is also intelligent, popular and pretty.
>>
>>595741974

friends tell me the same exact thing. Some have even tried to set me up on a date. I have no desire in investing any kind of effort anymore. After a few weeks or months I end up with the same speech from the girl

"Anon, you're a really sweet and great guy but...." (you know the rest)
>>
>>595732246
women don't care how fat a man is you dumb ass. stop making excuses
>>
i have small dick
>>
>>595730200
You're not bad looking at all dude. Just dress well, get involved with things you like, and don't be afraid of fucking up.
>>
>>595744557

Yeah, it's tough sometimes, but just get to know yourself and learn to like yourself. I know that sounds like some gay shit right there. But if you are looking for a healthy relationship (not just a bunch of hookups here and there), then love yourself.

Also, if she chose that guy instead of you, fuck that and fuck her dude. Yeah, you can be friends with her if you want, but you don't need her in your life, man.
>>
>>595733632
so what you're like "i like hiking" and she's like "i don't" and that's it you break up? wtf. it's more interesting if she's into different shit than you are moron.
>>
I like fapping to videos of women getting beaten and raped, so that should tell you something
>>
>>595729107
Dania beach faggot
>>
>>595743643

are you me?

here name was Sydnee, the only girl I ever truly loved
>>
>>595735403
>fucked my eyebone up getting in a fight with a giant nigger in highschool


hahaha I lost
>>
>>595745023

Building off what you said, you can use the interest mismatch to grow your own interests. Then, if that relationship doesn't work out, you can at least take that experience and maybe it will help you in the next one.
>>
>>595735403
what have you done?
>>
File: Feel1.png (37KB, 833x768px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Feel1.png
37KB, 833x768px
>>595745244
Bring it in
Thread posts: 225
Thread images: 21


[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Top | Home]
Please support this website by donating Bitcoins to 16mKtbZiwW52BLkibtCr8jUg2KVUMTxVQ5
If a post contains copyrighted or illegal content, please click on that post's [Report] button and fill out a post removal request
All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from that site. This means that 4Archive shows an archive of their content. If you need information for a Poster - contact them.