[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | Click for more| Home]

New Zealand thread. NZfags get in here.

The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.

Thread replies: 293
Thread images: 75

New Zealand thread. NZfags get in here.
>>
File: 1414101144722.jpg (70KB, 1024x512px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1414101144722.jpg
70KB, 1024x512px
>>
Taupo fag reporting
>>
>>575910971
Need anything opiate-related in West Auckland.
>>
Chch
>>
hamilton here

had a busy day smoking cones along the riverbank with my bros

relaxin with another cone
>>
why are IDs even back?
>>
>>575911431
hamfag also here, fancy some company?
>>
File: 1373356109170.gif (325KB, 240x180px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1373356109170.gif
325KB, 240x180px
Hello, boys!
>>
why are IDs even back?
>>
>Looking for weed in Tauranga, pls.
>>
>>575911791
if you don't mind coming to terapa then yeah for sure bro
>>
>>575912454
if you can commute to the tron i can hook you up
>>
>>575912619
Haven't got a car but thanks.
>>
why are IDs even back?
>>
File: 1413502252362.jpg (44KB, 600x943px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1413502252362.jpg
44KB, 600x943px
i wish

i wish i was rich
>>
>>575912619
where in te rapa are you at? wouldn't mind picking up a tinny if you have one you don't mind selling
>>
why are IDs even back?
>>
File: 1414216093709.jpg (187KB, 1000x1628px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1414216093709.jpg
187KB, 1000x1628px
up in the sky man, im feelin so high
>>
>tfw in love with a goddess
>>
File: NewZealand.jpg (199KB, 952x629px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
NewZealand.jpg
199KB, 952x629px
Inb4here
>>
why the fuck are ids even fucking back cunt
>>
Why the fuck are IDs even back cunts?
>>
why are IDs even back?
>>
File: 1414034360302.jpg (403KB, 1200x1800px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1414034360302.jpg
403KB, 1200x1800px
i hate my haters
obviously
>>
Why are IDs even back?
Newfag here. How did this meme start?
>>
who does everyone post asians in nz theads? also otorua reporting high af
>>
>>575916185
>everyone
Only IDbro posts them. Are you new to?
>>
File: 1412721623032.jpg (952KB, 2000x1333px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1412721623032.jpg
952KB, 2000x1333px
we got no answers

we got no answers

just a lot of questions
>>
BUMPING THIS MOTHERFUCKING THREAD I WANT SOME WEED
>>
File: 1409794115623.jpg (90KB, 980x720px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1409794115623.jpg
90KB, 980x720px
>>575916185
i can stop if u want, hyung
>>
>>575916482
Too*
>>
>>575916681
Same, bro, same.

Anon in thread last night said he lived close, was waiting on a text and then never heard from him again.

Noo.
>>
>>575916886
mm hm, had a couple of those in the past
>>
>>575916739
Wtf why are you being nice? Are you sober again??
>>
>>575917121
I live close to Maoris, maybe I should ask them?

Although the last time I got weed it was from a Maori and he ripped me off.

A gay Maori at that!
>>
>>575910971
Orewa-fag reporting in
>>
>>575917201
>tfw rationing my last bottle ;_;
>>
>>575917584
Hang in there bro.
>>
File: catch me on fire.gif (2MB, 251x202px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
catch me on fire.gif
2MB, 251x202px
>>
where my can't get enough of them asian hunnies in Auckland bros at?
>>
why are IDs even back?
>>
Connor here, North shore. I hate myself and want to die. See u in heaven NZfag B supps
>>
>>575919056
put a sock in it and stop complaining, everyone hates themselves and wants to die
>>
wtf Weed in ALK, pref big hooks for petty change. Help a /b/ro out
>>
>>575919056
connor mckenzie?
>>
File: 1413589957247.jpg (110KB, 500x669px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1413589957247.jpg
110KB, 500x669px
>>575919056
suicides don't go to heaven m8
>>
suicide pact bros where we at?
>>
File: 1409187018328.jpg (180KB, 1500x1000px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1409187018328.jpg
180KB, 1500x1000px
please end my miserable existence
>>
Surf was so shit today :( Auckland reporting in
>>
File: 1401661506366.jpg (344KB, 1920x1080px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1401661506366.jpg
344KB, 1920x1080px
WE

ARE

ALL

GOING

TO

MAKE

IT
>>
>LF group Suicide
>Knife round only
>Connor Sheils
>>
>tfw finished the last bottle
>>
File: ZZ-Gandalf-634x475.jpg (59KB, 634x475px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
ZZ-Gandalf-634x475.jpg
59KB, 634x475px
Already dead in heaven, U will never look this good
>LF Aucklanders and big weed
>>
>>575919692
Roll dead. New fag reporting in
>>
Reminder that weed is unhealthy for your body.
>>
File: 1408834161179.jpg (285KB, 1046x1280px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1408834161179.jpg
285KB, 1046x1280px
>>575920376
yo, hyung
>>
weed is fucking degenerate

kill yourselves
>>
File: 1408932253956.gif (890KB, 245x300px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1408932253956.gif
890KB, 245x300px
test
>>
no idea why this thread just turns into people looking for weed. super sad. get a regular dealer or just be smart and don't kill your brain hole.
>>
File: 1408934084619.jpg (1020KB, 977x1600px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1408934084619.jpg
1020KB, 977x1600px
>>575920560
>>575920695
word
>>
If you don't like your life & country then save up and leave
>>
Any femanons on?
>>
>>575913904
>trying this hard to not sound like a cop
Gcsb sundays huh?
>>
>>575917279
Fuck of myke, tired of yo shit
>>
File: 1410878523029.jpg (1MB, 1500x1000px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1410878523029.jpg
1MB, 1500x1000px
A to da O to da A, Ayyy
>>
>>575919349
From Rangi. . ?
>>
>>575917919
Auckland reporting in. Am I late to the party?
>>
>>575920695
Weed dont kill ya brain. Meth will tho.
>>
>>575921362
weeds just as bad though, also your lungs. Besides, people who use regularly enough have their dealers, /b/ no help u.
>>
>>575921335
WEST

IS

BEST
>>
>>575921651
Nah bro...south!
>>
>>575921730
Why are these threads always so dead?
>>
>>575921730
wew!
>>
File: 1409202820879.jpg (2MB, 3264x2448px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1409202820879.jpg
2MB, 3264x2448px
we're not dead

just comfy af
>>
>>575920516
I feel like dying hyung
>>
>>575922153
start feeling like living

do it for >her
>>
File: 1410878358230.webm (2MB, 506x900px)
1410878358230.webm
2MB, 506x900px
>tfw gums are numb
>>
the asian pics r more annoying than ever. whats it for?
>>
>>575922924
See>>575916482
IDbro being an autist...
>>
>tfw too sad to post
>>
>>575922924
Filthy casual detected
>>
>>575923695
No kpop/jpop man post for the under the dog!post for me♥
>>
>>575922924
>this one guy who doesn't like qt asian
what's your story?
>>
File: 1402602169360.jpg (167KB, 1500x1000px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1402602169360.jpg
167KB, 1500x1000px
>>575923940
i got you, hyung
>>
>>575921643
>weeds just as bad though, also your lungs
Not it isn't, you're talking out of your arse.

Cannabis is not totally benign as some would have you believe but it isn't as bad as meth.
>>
>>575922924
based gay bro
>>
>>575917234
Lol don't buy weed off of maoris full stop, it's either really low quality or really small amounts. The best way to get weed is from old white people who give people "back in the day" sized tins
>>
>>575922924
retard
>>
>>575924761
>Tfw achieving goals in school but still feel empty
Kill me anon I dont care how, over come me with qt asian pictures if you must
>>
>>575912454
My god second this so hard.
Tga is full of ditch weed, I've given up.
>>
File: 1413923559464.webm (791KB, 540x960px)
1413923559464.webm
791KB, 540x960px
i h8 mai h8ers

obviously
>>
>>575925125
Yeah, tell me about it.

:-(
>>
>>575912454
I live around Otumoetai
>>
someone start a NZ Nudes dump thread
>>
>>575925512
Do it here dumbass.
>>
>>575925426
And you have weed?
>>
File: 1388375666285.jpg (923KB, 1000x1500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1388375666285.jpg
923KB, 1000x1500px
>>575925009
it's the only thing i can do

>>575925512
why don't you make one?
>>
>>575924846
Well how did you meet them then? And I'm honestly surprised that we haven't at least got medicinal here, if we still had based Aunty Helen we would probably have it by now
>>
>>575925654
Yes. Where do you live?
>>
File: 1409513813011.jpg (827KB, 1500x1000px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1409513813011.jpg
827KB, 1500x1000px
B
E

L
A
Z
Y
>>
File: 1408837374896.jpg (561KB, 1500x1000px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1408837374896.jpg
561KB, 1500x1000px
G
O

C
R
A
Z
Y
>>
>>575925986
Around Fraser Cove.

>>575925974
>Well how did you meet them then?
A dating site, I put up that I wanted weed, haha.
>>
>>575926239
Oh it's you again. Do you go to the college?
>>
>>575926432
TBC?

Not anymore.
>>
File: 1411036704870.gif (887KB, 245x300px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1411036704870.gif
887KB, 245x300px
nananananana
>>
>>575921643
not as bad as you would think...

guy tried to commit suicide by smoking weed soked a shit ton of it, and was unconsious for 3 days. but he is still alive!
>>
>>575926239
Hahaha what the fuck, were you really that desperate?
>>
File: 1411038535486.gif (743KB, 245x245px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1411038535486.gif
743KB, 245x245px
>>575926586
lmfao what a shit gif
>>
>>575926598
Lol, yea.
>>
File: 1411394504147.jpg (409KB, 1500x1000px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1411394504147.jpg
409KB, 1500x1000px
>tfw might be bi-

polar
>>
>>575924221
Yep bad wording, not as bad as meth, still not good for you.
>>
>>575924221
ciggirettes are worse than weed. the ave. ciggie is the equivelent of sucking on a car exhaust pipe. whats in weed? its a all natrual herb. whats in meth? who the fuck knows drain cleaner for all you know....
>>
File: 1412353525085.jpg (946KB, 990x1600px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1412353525085.jpg
946KB, 990x1600px
>but don't hate her when she gets up to leave
>>
File: 1409191985211.jpg (539KB, 1300x866px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1409191985211.jpg
539KB, 1300x866px
http://www.dailymail.co.uk/health/article-2782906/The-terrible-truth-cannabis-British-expert-s-devastating-20-year-study-finally-demolishes-claims-smoking-pot-harmless.html?ito=social-facebook

for my epik high bros
>>
>>575927492
Morgan, pls.
>>
File: 1408933262755.gif (727KB, 201x300px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1408933262755.gif
727KB, 201x300px
>tfw didn't even read the link i posted

i cannot read, i am legally blind
>>
File: 1411690930666.jpg (150KB, 1800x1200px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1411690930666.jpg
150KB, 1800x1200px
>>575927619
literally who is Morgan?

lmao what a dumb name
>>
>>575928153
Thought it literally might have been you.
>>
>>575928246
i never get people who randomly relate a post to a person they know

epik reply tho
>>
>>575928732
Thank you.

>y-you too
>>
I-is it over?
>>
>>575910971
Nelsfag reporting
>>
>>575929209
Did you hear what happened to Shelly today?
>>
>>575929721
What??
>>
>>575930123
She made it.
>>
File: 1413558907910.jpg (208KB, 1000x1500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1413558907910.jpg
208KB, 1000x1500px
I

DON"T

CARE
>>
>>575930173
>>
File: 1411290027336.jpg (580KB, 1000x1505px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1411290027336.jpg
580KB, 1000x1505px
I

LOVE

IT
>>
i need a new tripcode
>>
>>575930774
Lol...
>>
>>575930920
what?
>>
>>575930947
Nothing, bro.

Tell us about yourself, where you from, holw old, etc.
>>
Femanon reporting in. This thread is now dead.
>>
>>575931276
The Otago drawer?
>>
Dunno what ur talking about, but im such a newfag that i dont know how to answer you... :D
>>
>>575931119
born in SK, live in AUK

19

>Tell us about yourself
need ideas for a tripcode
>>
File: 1412400282829.jpg (254KB, 1462x1000px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1412400282829.jpg
254KB, 1462x1000px
>>575931276
yo, Noona

not dead, just comfy
>>
>>575931590
Yey! Found it out! Im not Noona. :D
>>
>>575931448
>i dont know how to answer you
In more ways than one, haha. There was a girl in here the other night, thought you might have been here.

>>575931506
>need ideas for a tripcode
KneadIdeals
Mandela
MandelaWasAFuckingNigger
KaffirKing
>>
>>575931672
dw Noona is just an inside meme
>>
>>575931738
Nah, wasnt me. Im from Aucks.
>>
>>575931590
Have you ever considered getting help for your alcoholism?
>>
File: 1408837348827.jpg (991KB, 2000x1333px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1408837348827.jpg
991KB, 2000x1333px
>>575931738
why does the tripcode thing bother you?

>>575931851
i don't think it's that bad tho
>>
File: 1410309070528.jpg (687KB, 1500x1000px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1410309070528.jpg
687KB, 1500x1000px
>>575931838
WEST

IS

BEST
>>
File: 1412399564513.jpg (228KB, 960x1440px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1412399564513.jpg
228KB, 960x1440px
>>575932191
word.

but max characters is 10 so MandelaWasAFuckingNigger would be impossible. i take this trip thing very seriously.
>>
>>575932948
>max characters is 10
KaffirKing

Done, settled and done.
>>
>>575932172
POST TITS NOW!
>>
>>575933192
Y'all having a very discriminating view of women.
And no, im not gtfo.
Btw, anyone got an idea what to do tomorrow as Im free?
>>
File: sica drinking.gif (736KB, 250x226px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
sica drinking.gif
736KB, 250x226px
>>575933338
>>
>>575933338
>Btw, anyone got an idea what to do tomorrow as Im free?
Take photos of your tits for boys?

Do you like going for hikes or anything? Maybe the War Museum if it's open? If it's nice for for a little stroll in a park and sit down for a picnic?
>>
File: 1410619839629.jpg (473KB, 1760x1344px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1410619839629.jpg
473KB, 1760x1344px
>>575933338
>>
>>575933476
No, I have a bf. I think.
And can I do all these thing s alone? Would look strange. Was thinking about going shopping. :)
>>
>literally 3 people posting

i like comfy time
>>
>>575933586
You think? Haha.

Well, if you want to go shopping then go shopping. What you thinking of getting?

>inb4 'new bf'.
>>
File: ahahaha.gif (1005KB, 245x218px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
ahahaha.gif
1005KB, 245x218px
i have a gf. i think .
>>
File: 1408523200225.gif (925KB, 245x200px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1408523200225.gif
925KB, 245x200px
i don't have a gf. i think.
>>
do we like comfy time here?
>>
>>575910971
chch here

Addington
>>
>>575933763
Lets say its complicated. Hes got a lot of work and thats why we temporarily broke up. But we still love each other. Yeah complicated.
Was thinking of getting xmas presents.
Better early than when its getting busy.
>>
>>575934008
>getting xmas presents for your ex
epik. nice. i like it. i think.
>>
Dunedin's fucking boring
>>
File: 1385098387284.gif (2MB, 360x199px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1385098387284.gif
2MB, 360x199px
>>575933821
>>575933894
u r delicious

>>575934008
If you're getting Christmas presents it might pay not to get your complicated boyfriend any.
>>
File: VeNUS.png (609KB, 1000x1000px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
VeNUS.png
609KB, 1000x1000px
Oropi checking in.
Drinking home alone on a long weekend is depressing as fuck.
>>
>tfw it's getting harder to differentiate letters on a keyboard
>>
New Plymouth here yo
>>
dunedin student fag reporting
>>
>tfw double/triple checking spelling and grammar
>>
>>575934303
Oropi? I went to bloody Oropi School.
>>
>>575934439
No shit, when?
>>
>>575934272
Im just getting present for family. Wouldnt know what to get him anyway.
Its hard to find presents for boys...
>>
>>575934262
can confirm
>>
>>575921260
Fuck me were you class of [spoiler]13[/spoiler] as well?
>>
>>575934498
1994-2001
>>
File: 1411025065297.jpg (1MB, 1000x1500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1411025065297.jpg
1MB, 1000x1500px
>>575934514
is he a korean qt?
>>
>>575934514
Does he drink? Smoke weed?
>>
>>575934692
No. What is that anyway?
>>575934769
Just a little. No.
>>
How much out of ten?
>>
>>575934676
thats crazy, I was there '04, '05 & '06. Was Mrs. Collins there when you went there?
>>
>tfw ~34% of the posts in this thread are mine
>tfw ~76% of the images posted in this thread are mine
>>
>>575934983
Yip, she was headmistress entire time I was there.

Mr. Lewis
Mr. Northey
Mrs. Willougby
Ms. Alexander
Mrs. Harrison
>>
Auckland fag here, am i late?
>>
>>575934939
8

shame about the face tho
>>
>>575934939
I'd say about a 7
[spoiler]she was in my year[/spoiler]
>>
>>575935274
you are right in time for

WEST

IS

BEST
>>
>>575935372
Jesus fucking christ I can't fucking spoiler for shit at the moment
>>
>>575935487
>tfw i forget this is /b/ too

[spoiler]they have no popwer here[/spoiler]
>>
>>575935131
Same, heard she recently had to step down tho.
I had Willougby and Northey too.
>>
>>575935372
What is she like as a person?

Also where can I find raunchy pics of her?
>>
File: 1414261514118.webm (424KB, 480x1034px)
1414261514118.webm
424KB, 480x1034px
>>575935551
>popwer
IT"S FUCKING HAPPENING

I SWEAR I QUADRUPLE CHECKED
>>
>>575935608
She stepped down a while ago, she's now running Kaka Street Retard school or something.

How old were you when you went there? (To Oropi, not the Retard school, although...).
>>
File: 1414200183057.webm (3MB, 1080x1920px)
1414200183057.webm
3MB, 1080x1920px
>>575935669
>IT"S

BRB OFFING MYSELF

RIP
>>
>>575935797
Oh, wait, Willougby and Northey so 9ish-11ish?
>>
>>575935650
She was pretty chill. Had a crush on her for a while actually...and no idea as for the other part
>>
File: 1410864044665.jpg (620KB, 800x1202px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1410864044665.jpg
620KB, 800x1202px
where my hyungs at?
>>
>>575935797
Is the the one by Tga Intermediate?
I was there for years 4,5 & 6 so like 7-9 yo
>>
File: 1411776343824.jpg (200KB, 600x743px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1411776343824.jpg
200KB, 600x743px
where my noonas at?

pls reply with "right here"
>>
>>575935918
Just became friends with her. She is pretty nice.
>>
>>575935967
>>
>>575936067
who u refering to?
>>
>>575936045
Well, there's actually two in Tauranga and I believe another in Rotorua which is the one I think she's running.

Do you sell cannabis?
>>
>>575935806
>>575935669
What videos are these from yo?
>>
File: 1411242975017.jpg (240KB, 700x1215px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1411242975017.jpg
240KB, 700x1215px
>>575936098
Yo, Hyung!
>>
>>575936251
>>
File: 1409368506248.webm (3MB, 720x1280px)
1409368506248.webm
3MB, 720x1280px
>>575936164
google Noona, Noona.

>>575936243
it's a hello venus fancam. i'm usually good a giving source but idk how to complete this sentence.
>>
>>575936197
nah sorry bro, all my connects moved too so I got nothing
>>
>>575934617
Maaa nigggaaaa.
>>
>>575936482
I get stoned in the old playground with some mates a few years ago.

>was a beautiful evening.
>>
>>575936563
Shit man what dean did you have?>>575936073
So are you going to UoA as well then?
>>
>>575936650
fuck that sounds gold, I haven't been back there in years and only live down the road
>>
>>575936816
Yes
>>
>>575936872
Yeah, you should get stoned there one day, for old times sake.
>>
>>575934939
Hahahaha no way how do you know this girl?? I loved this post ..basically was like "hey guys summers here, look i got a good bod". Wanna fuck her after that post top kek
>>
File: 1408934174083.gif (3MB, 300x350px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1408934174083.gif
3MB, 300x350px
are >we posting here till 300?
>>
>>575936816
>>575936985
Came thru to say fuck O'Rorke
>>
>>575935918
Im trying to guess who you are rangi fag
>>
File: 1409412263804.jpg (41KB, 473x440px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1409412263804.jpg
41KB, 473x440px
lets try this again

WHERE MY NOONAS AT?
>>
Is Sylvia Park open tomorrow? Just checking, before I get there and its closed. :D
>>
I've asked this on a few NZ threads but i've never managed to get a good answer. Has anyone ever bought off the deepweb to NZ?
>>
>>575937235
We're posting in here until we feel...
>>
File: 1409221649721.png (1MB, 743x1114px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1409221649721.png
1MB, 743x1114px
>>575937452
RIGHT HERE
>>
>>575936816
Redpath and whats his face. Nah fuck UoA. Massey > auckland
>>
>>575937381
I'd try to guess who you are, but my brains fucked from studying
>>
>>575937575
Yeah fuck my brains fried from studying, intials atleast?
>>
>>575937546
The Fergusson is so much better than Shadows, I'll give you that much
>>
>>575937693
Fuck yes. Fergs is better than bin bin on thurs too imo.
>>
>>575937639
A.S
You?
>>
>>575937524
and there's often this guy who posts Asians and tries to bait with 'right here'. I would of thought with the number of people wanting drugs on here that the dark net markets would be of some interest.
>>
>>575937773
Hahahhaha fuck i was way off! Dat smith
>>
>>575937803
Don't know how to do it and too scared.
>>
>>575937803
you didn't say anything about buying drugs
>>
>>575914826
>$20mil/day on social welfare.
>that'll solve everything.
>>
>>575937870
Haha what were you thinking?
>>575937768
I haven't tried Bin Bin actually. Only really get smashed at shadows or just predrink at home then bus to town
>>
>>575937940
What did you buy off the deepweb then?

>>575937915
It seems like you gotta know a lot to get started and NZ customs seem pretty good..
>>
>>575938140
Someone who was closer to connor tbh
Yeah fuck mostly the same, getting drunk betweens lectures looks like a laugh, isnt as easy at massey.
Favourite clubs?
>>
>>575938295
Probs Lenin and Goldfinch although I've had a few good times at 101.
>>
File: 1413452649184.gif (550KB, 245x140px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1413452649184.gif
550KB, 245x140px
>>575938256
software
>>
>>575938559
Goldfinch is alg, but Lenin is trash, Tyler Street/Cassette are top teir
>>
>>575938650
that sounds cool. What sort of software do you need the deepeweb to download? I would've thought that would be readily available on the likes of piratebay etc?
>>
Any femanons on or lurking?
>>
>>575934414
finish exams yet?
play bball at unipol tomorrow at 2pm
>>
>>575938824
I'll check them out after exams then...gotta get dem law a's first
>>
>>575938831
it's not that interesting.

i don't want to ruin my cool image and tell you.
>>
Thinking of moving to AUS/NZ in a few years.
Can you guys tell me what it's like living in kangaroo land? Is it worth it?
>>
do we like kpop here?
>>
>>575939240
How are u gonna do that?
Like wat Visa would u get when coming to NZ?
>>
>>575939279
only hyoyeon
>>
>>575939240
Try your best not to be anything other than AUS/NZ, you will fit in fine
>>
>>575939279
only jpop! Ayumi Hamasaki!
>>
File: 1408756994165.jpg (968KB, 1000x1500px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1408756994165.jpg
968KB, 1000x1500px
>>575939484
she has a

NICE

NICE

BODY
>>
>>575939476
Haven't fleshed out the details. Like I said, I'm thinking about it.
>>
>>575939708
Have fun finding a visa then. :D
>>
File: 1408513807770.jpg (531KB, 1280x1898px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1408513807770.jpg
531KB, 1280x1898px
>>575939646
best heaven right here

http://www.youtube.com/watch?v=L9ro1KjkJMg
>>
>>575939484
>>575939646
G-Dragon tho
>>
File: 01.jpg (48KB, 368x601px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
01.jpg
48KB, 368x601px
>>575939997
based GoDragon
>>
On a side note, has anyone heard of Devilskin? Probably one of the best NZ bands around
>>
>>575940252
Yip. Got their album. Pretty sweet. Definitely worth the money. :D
>>
>>575940252
Shit yeah, Little Pills and Vessel are great songs.
>>
>>575940369
Apparently they're opening for Slash next year
>>
>>575940396
And Start a Revolution!
>>
how do i make a skype?
>>
ima a third wolrd fucker, and i wanna move to nz, wheres the best place in nz? ima spic educate college fucker, not a sand or watermellon eatear nigger!
>>
>>575940694
add me on skype ;)
>>
>>575940694
fuck off and try and make your own country better
>>
>>575939641
So you're not keen to immigrants, huh.
What's it like to actually live there though? How's housing, cost of living, attitude of the people, healthcare etc.
>>575939791
Elaborate
>>
>>575941225
>housing
epik

>cost of living
epik

>attitude of the people
epik

>healthcare
wha't that?
>>
>>575941225
Whats elaborate? Im actually not native kiwi. not even native english speaker... :D
>>
what's a good skype name?
>>
>>575910971
New Plymouth old town bum reporting.
>>
>>575934352
who r u?
>>
>>575931276
Are you gonna be posting here tomorrow???
>>
Someone start auckland nudes thread i cant rn
>>
>>575941225
Healthcare is pretty awesome as most of it is covered under the ACC system. Cost of living depends heavily on region obviously but I'd say doesn't compare to bad to other countries. The people are quite laidback but I've heard from foreigners they can be cliquey when it comes to getting mates. Housing can be bad.. cheaper homes are notoriously under prepared for the cold.
>>
>>575941808
Why? Maybe. Will this thread still be here tmrw?
>>
>>575941225
I personally don't have a problem with immigrants, but yes allot of people here do, as for cost and living i couldn't really tell you since i don't pay my own bills. Depending on where you live the people are nice
>>
>>575941970
Not this one. Someone will make a new thread around 8pm and should last until this time.
>>
>>575941846
Dentists are f*cking expensive. Cosmetics are expensive. People are mostly nice, laidback and friendly. Houses are expensive, as are flats.
>>
>>575942227
Yeah, then ill probably drop by. Why?
>>
File: 1408830894719.jpg (2MB, 3264x2448px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1408830894719.jpg
2MB, 3264x2448px
will you add me on skype if i make one?

pls reply
>>
K. Before this thread dies and I go to bed, is Sylvia Park open tmrw or not? Please?
>>
File: 1408759754816.gif (1MB, 240x320px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1408759754816.gif
1MB, 240x320px
>>575943040
>going to bed at 4am
>>
>>575941493
>explain further/in more detail

>>575941846
What's the dominant structure, apartment complex or 2 floor victorian type houses?
>>575942045
I'm not a native speaker but speak english fluently. Assuie accent is pretty heavy though so it'll be hard for me to pick it up.

What areas do you guys recommend as best?
>>
>>57594325

What nationality are you?

I've lived in Vic my whole life, i'd suggest something like Sydney or Brisbane, mainly somewhere near the beach, shits so good
>>
>>575943253
What nationality are you?

I've lived in Vic my whole life, i'd suggest something like Sydney or Brisbane, mainly somewhere near the beach, shits so good
>>
>>575943253
Getting a Visa in Nz is difficult. But it depends on what u want to do. If u are skilled and they are looking for guys in your direction youll be lucky.
>>
File: 1412984156117.gif (1005KB, 500x239px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1412984156117.gif
1005KB, 500x239px
>>575943040
it's open Noona from 9am to 7pm. i think.
>>
>>575943040
probably. most shops open on labour day i think.
>>
>>575919056
wecome to big boy pants son, life can be fucken shit and all you can do is suck it up. do what you fucken want in life bro but if you were cool you would suicide bomb a school
>>
>>575919692
>surf

>auckland

what?
>>
>>575944424
are you reading through the thread?
>>
>>575944392
>>575944407

Thank you!
Now I can sleep in peace. :D
Good night!
reporting out.
>>
File: unifag.jpg (35KB, 400x600px) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
unifag.jpg
35KB, 400x600px
there's a guy in kerikeri, his name is nick pratt, he's about 20 years old, on his way to becoming a cop and is pretty much the dumbest fucking asshole i have ever had the misfortune of meeting.. dear nick, i hope you die of mouth cancer..
the rest of nz peeps have been fucking awesome, very kind people, very good weed!
peace
>>
>>575943962
I'm Israeli.

>>575944223
I'm doing a bachelors in EE leaning towards computer engineering.
Is there demand in the tech sector for that?
Thread posts: 293
Thread images: 75


[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / bant / biz / c / can / cgl / ck / cm / co / cock / d / diy / e / fa / fap / fit / fitlit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mlpol / mo / mtv / mu / n / news / o / out / outsoc / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / spa / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vint / vip / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Top | Home]
Please support this website by donating Bitcoins to 16mKtbZiwW52BLkibtCr8jUg2KVUMTxVQ5
If a post contains copyrighted or illegal content, please click on that post's [Report] button and fill out a post removal request
All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from that site. This means that 4Archive shows an archive of their content. If you need information for a Poster - contact them.