[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | Home]
4Archive logo
...
If images are not shown try to refresh the page. If you like this website, please disable any AdBlock software!

You are currently reading a thread in /soc/ - Cams & Meetups

Thread replies: 78
Thread images: 37
File: image.jpg (715 KB, 2048x2048) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
715 KB, 2048x2048
ITT: We make ourselves here - http://www.zanorg.net/bouletmaton/

Then add our real photo next to the cartoon you. Other anons rate for accuracy.

P.s I don't normally have my moustache like that... Was the closest I could find on the site!
>>
>>23267744
7/10 pretty accurate
>>
>>23267749
>all week
>seen this pic posted
You're either so desperate that you're re-using the same pic over and over to whore attention, or you're some fake troller. Either way, reddit is that way
>>
>>23267821
9/10

That's crazy accurate!! If you put a shirt on I'd of given you 10.
>>
File: IMG_20160203_2.png (1 MB, 948x948) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_20160203_2.png
1 MB, 948x948
Not too bad i think
>>
>>23267840
i'm just passing by to say you look gorgeus,have a good day
>>
File: Eh.jpg (221 KB, 1338x634) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Eh.jpg
221 KB, 1338x634
>>23267744
6, the beard options are truly lacking however.
>>23267821
9, I don't think you could've done much different.
>>
Did I do good, couldn't find correct hair.

>>23267821
9/10 that's p accurate

>>23267744
forgot the beard but still 8

>>23267840
7/10 that's pretty close
>>
File: Comparison.png (3 MB, 1912x1335) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Comparison.png
3 MB, 1912x1335
>>23267744
8/10, close but needs beard
>>23267821
9/10, nice job!
>>23267840
8/10, hair is slightly off but still a good shot
>>23267849
6/10, lacking a few features like the stache
>>23267850
7/10, hair is off but pretty close.
>>
>>23267871
There's no stache mate, it's all stubble and there was no such option.
>>23267850
7, you're not that tanned mate. If you are and the picture is lying I'd worry.
>>
>>23267844
Well thank you

>>23267850
I tried my best haha
And yours isnt too bad either
>>
>>23267879
Ah, didn't notice it was stubble. Half asleep and not paying too much attention. Still, other than that it's damn close. Too bad there aren't more options
>>
>>23267744
>>23267821
>>23267840
>>23267849
>>23267850
These all look amazing!!!
This is the best I could do with no black hair.
>>
>>23267849
webcam doesn't do me justice

>>23267849
7, would have added the stubble

>>23267871
give it a solid 7 for accuracy
>>
File: cartoonvsme.jpg (652 KB, 3000x1500) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
cartoonvsme.jpg
652 KB, 3000x1500
i tried lol
>>23267871
8/10 i like the blue scarf for the blue blanket haha
>>23267850
7/10 would be higher if the hair was darker
>>23267849
6/10 hair is close but not much else
>>23267840
pretty close 7.5
>>23267821
really good except the jawline 7.5/10.
>>23267744
haha niceeee too bad about the beard thing 7.5/10
>>
>>23267907
8/10 thats pretty good!
>>
>>23267907
>>23267917
both get a 9/10 for accuracy, nice job.
>>
>>23267907
>>23267917
8/10 for both, would be 9/10 if the option for nasal piercings was available.
And yeah, I thought it was kinda clever to do with the scarf haha
>>
>>23267936
ikr! I was surprised there wasnt any facial piercing options
>>
File: cartoonme.jpg (206 KB, 1109x637) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
cartoonme.jpg
206 KB, 1109x637
hello
>>23267821
7.5/10
>>23267840
7/cute
>>23267849
9/10
>>23267850
6.5/10
Too dark
>>23267871
>>23267907
6/10
>>23267917
7.5/10
>>
>>23267871
Hair isn't very accurate but other than that nice, 7.
>>23267907
I suppose that's the closest you could get considering the options are lacking.
>>23267911
There's no option for stubble.
>>23267917
Eyes aren't too accurate but nose is spot on, 7.5
>>
>>23267952
pretty good desu you need the thicker brows tho 8/10
>>
>>23267950
Yep, wonder if it'll get updated to compensate for that.
>>23267952
8/10, great hair by the way
>>
>>23267952
Pretty accurate, would have made the chin a lil sharper.
>>
>>23267952
pic different eyes, you are more handsome than that
>>
File: lel.jpg (542 KB, 2108x1396) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
lel.jpg
542 KB, 2108x1396
>>23267821
nose is off. There were better options.
>>23267744
on point
>>23267840
Lips and hair are only thing really holding any resemblance, The chubbier face, and different brow and eye option would have done well. I don't remember if there were noses for your type tho.
>>23267849
Different lips and would be on point.
>>23267871
pretty guud
>>23267907
semi on point.
>>23267917
gj
>>23267952
10/10


I'll take a selfie pulling the same face as this cartoon someday. Also better lighting and nose being shown. Just took something old that's vaguely similar from my comp.
>>
>>23267744
Kinda? 7/10
>>23267821
8/10 mate
>>23267840
6/10
>>23267850
Wut lol
7/10
>>23267907
8/10
>>23267917
9/10
>>
>>23267840
Thats a solid 7/10 - also super cute!
>>23267849
9/10 pretty much spot on except for lack of stubble
>>23267850
9/10 the matched expressions made me lol
>>23267871
blanketonpoint/10
>>23267907
8/10 - shame they don't have facial piercings on the site
>>23267917
10/10 - nailed it!!
>>23267952
8/10 - missed the eye colour but everything else is pretty much exact!
>>23268011
6/10 - You're way prettier than you've made your cartoon self!
>>23268021
9/10 - if you'd of scrunched your eyes up 10/10 all day long
>>
>>23268365
They didn't have hazel
>>
>>23267744
anon we have the same eye color and similar as fuck glasses
neat
>>
File: 1454553010Fzgns.jpg (237 KB, 1063x636) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1454553010Fzgns.jpg
237 KB, 1063x636
>>23268415
oh, and here
>>
>>23268415
Post a pic dude!
>>
>>23268439
i di the thing
>>
>>23268444
did* fuck
>>
>>23268436
>>23268439
dudette* - loving the glasses!

10/10 I'd say you nailed it
>>
>>23268450
thanks man
>>
File: 1454553477896.jpg (2 MB, 2048x2048) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1454553477896.jpg
2 MB, 2048x2048
>>23268011
V inaccurate u r more qt
>>23268021
Daww. 6/10
>>23268436
7
>>
File: frenchmeme.jpg (480 KB, 1027x638) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
frenchmeme.jpg
480 KB, 1027x638
>>23267744
yeah, the beard options suck. look fits you
>>23267821
I should've used those brows lel
>>23267825
It's probably a bot. Just report it.
>>23267840
accurate. cute.
>>23267849
you don't even look real lel
>>23267850
lel. 10/10 if there's a darker hair option
>>23267871
think you coulda used a different face shape
>>23267917
you're super qt. are those supposed to be hazel eyes in the cartoon? I'm confused.
>>23267952
why didn't you pick brown eyes?
>>23268011
seems good
>>23268021
holy shit, nujabes is alive!
>>
>>23268484
My eyes are hazel, and they didn't have it so I chose green
>>
File: image.jpg (646 KB, 2048x2048) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
646 KB, 2048x2048
there was an effort
pls rate my face 2
>>
File: boooop.jpg (50 KB, 550x636) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
boooop.jpg
50 KB, 550x636
1/2~
>>
File: boop.jpg (58 KB, 960x640) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
boop.jpg
58 KB, 960x640
>>23268491
2/2~~~~
>>
File: 1454553327wjaGR.jpg (432 KB, 1050x636) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1454553327wjaGR.jpg
432 KB, 1050x636
>>23268436
8/10
>>23268467
6/10
>>23268484
you did a good job m8 idk/10
>>23268495
10/10 so much swag
>>
>>23268491
>>23268495
mega qt
>>23268503
hello hndsome thanks for the 8
i feel like you were a bit modest when you built yourself but i didn't really pay attention to the male options so
>>
>>23268503
would be 8 if you added the stubble option

>>23268495
>>23268491
8 p accurate

>>23268489
8 gg

>>23268484
10/10 if beard option was expansive, gg

>>23268467
9/10 this is pretty good

>>23268436
8/10 match

>>23268021
heuheuheuheuheuh
9/10
>>
>>23268514
r u the girl that dated colby, i also dated colby. whats up, you're super cute too!!
>>23268503
i miss u! do u have Skype?
>>
File: asdasdasdasas.jpg (162 KB, 790x636) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
asdasdasdasas.jpg
162 KB, 790x636
Guess I'll hop on. No hate people!
>>
>>23268585
needs a bigger forehead
also sick tats can i see a close up
i got shit like that but the artist was kinda bad nd the lines got a lil squiggly
>>
>>23268621
Sure, Give me a minute and you'll get a closeup
>>
>>23268621
1/3+1
The tat isn't complete though, I've still got 1 session left. There are loads of small details left, and it's going to expand to the fingertips, and the neck/chest as well.
>>
>>23268653
>>
>>23268658
3/3+1
>>
>>23268660
+1/3+1
This is how it's going to look when it's done.
>>
File: mehh.jpg (662 KB, 2919x2000) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
mehh.jpg
662 KB, 2919x2000
or something
>>
>>23268668
shit thats intense
how much does it cost?
>>
>>23268686
All in all, it's costing me 9000NOK, or $1000.
That is extremely cheap, considering a half-sleeve in Norway can cost up to 25000NOK ($2800)
>>
>>23268682
the overexposure on the pic adds well to the insane look
>>
>>23268682
nailed it
>>
>>23268715
The insane look is great for cosplays o///o
>>
File: fuckdietcoke.png (434 KB, 663x323) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
fuckdietcoke.png
434 KB, 663x323
i honestly had no idea how to recreate my facial features but i suppose i had nothing better to do with the last 10 minutes.
>>
>>23268764
8/10
You smile more IRL than the cartoon, which looks real nice. You should change the smile on the cartoon version.
>>
>>23268764
Didn't you leave here to spend more time with your tromboner playing boyfriend?
>>
>>23268788

......? i don't know anyone who plays the trombone? do you have me confused for someone else or? i've been here pretty consistently for awhile now, i usually just lurk tho

>>23268778

also thanks
>>
File: closeenough.png (947 KB, 1283x636) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
closeenough.png
947 KB, 1283x636
hmmm it's close I think
>>23267744
7
>>23267821
nailed it
>>23267840
I think eyes are wrong colour but otherwise 8/10
>>23267849
8
>>23267850
7
>>23267871
9 nice job w/ the blanket
>>23267907
breddy good 9
>>23267917
10 very good
>>23267952
8
>>23268011
7
>>23268021
6
>>23268436
8
>>23268467
7
>>23268484
8
>>23268489
6
>>23268491
7
>>23268503
6 they're quite different
>>23268585
6 again quite different
>>23268682
7, nb cute
>>23268764
7.5
>>
fuuuuuuuuckkkkkkkk

as soon as I realize I need to get off the computer and do my homework, I see this fun ass thread
>>
File: poop.jpg (88 KB, 595x380) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
poop.jpg
88 KB, 595x380
*shrugs* took off glasses from other post though

>>23267821
Pretty damn accurate 9/10
>>23267840
Eyes are a little diffrent but other than that, spot on 9/10
>>23268495
10/10 Looks pretty spont on, plus blue hair >>23268503
9/10 Uncanny how spot on it is to me
>>23268682
10/10 dem eyes
>>
File: hmprod (1).jpg (158 KB, 582x636) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
hmprod (1).jpg
158 KB, 582x636
I never do well on these
>>
>>23269789
Seems like you did pretty good to me.
>>
>>23269807
well thank man
>>
File: Untitled.png (1002 KB, 1040x868) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Untitled.png
1002 KB, 1040x868
I'm going to do another.
>>
File: comparison.jpg (819 KB, 1100x636) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
comparison.jpg
819 KB, 1100x636
>>23267744
Very accurate.

>>23267821
Pretty accurate

>>23267840
Somewhat accurate.

>>23267849
Not very accurate, aside from the hair.

>>23267850
Not accurate.

>>23267871
A little bit.

>>23267907
Fairly accurate.

>>23267917
Very accurate.

>>23267952
Kind of accurate.

>>23268011
Sort of accurate.

>>23268021
Pretty accurate.

>>23268436
Kind of.

>>23268467
Kind of.

>>23268484
Quite

>>23268489
Spot on.

>>23268503
Pretty close.

>>23268585
Spot on.

>>23268682
Sort of?

>>23268764
Not really.

>>23268801
Pretty close.

>>23269655

Nose is wrong, but otherwise, yeah.

>>23269789
Just a bit.
>>
File: face.jpg (449 KB, 1024x604) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
face.jpg
449 KB, 1024x604
>>
File: #$%#@%#$%TTT.jpg (191 KB, 1072x636) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
#$%#@%#$%TTT.jpg
191 KB, 1072x636
>>23268682
Nailed it.
>>23268801
Almost.
>>23269655
Almost.
>>23268660
>>23268658
>>23268653
>>23268668
Awesome always wanted something similar
Love your taste.
>>23268484
90%
>>23267952
Looking good again love the hair
>>23267952
95%
>>23267917
Accurate
I love that photo of you you look adorable af
>>23267907
95%
It's probably the hair your real one is much prettier
Very cute btw
>>23267840
Almost
>>23267850
Nailed it
Tho your real self is much better <3
>>23267849
Not really wrong face shape/nose 50%
>>23267744
80% OP
>>
File: This-1.jpg (427 KB, 1080x636) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
This-1.jpg
427 KB, 1080x636
>>
File: image.jpg (338 KB, 850x528) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
338 KB, 850x528
I started rating people but I basically just think everyone is pretty accurate.
Personally I found the hair options to be rather lacking.
>>
>>
>>23270474
i think everyone is pretty accurate...considering the program is obv not super detailed or anything
>>
File: Stunning.jpg (51 KB, 464x628) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Stunning.jpg
51 KB, 464x628
>>23270474
Hmm..

>>23270403
Hmm..

>>23270209
Hmm..

>>23270192
Hmm..
Thread replies: 78
Thread images: 37
Thread DB ID: 485537



[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Home]

[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Home]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the shown content originated from that site. This means that 4Archive shows their content, archived. If you need information for a Poster - contact them.
If a post contains personal/copyrighted/illegal content, then use the post's [Report] link! If a post is not removed within 24h contact me at [email protected] with the post's information.