[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | Home]
4Archive logo
I just found out I can't smoke weed...
If images are not shown try to refresh the page. If you like this website, please disable any AdBlock software!

You are currently reading a thread in /s4s/ - Sh*t 4chan Says

Thread replies: 64
Thread images: 7
File: 1440600192799.png (364 KB, 560x504) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1440600192799.png
364 KB, 560x504
I just found out I can't smoke weed ever again. Pls send me funny memes so I can feel better :(((
Pic related, me rn.
>>
I shall give the first Royal Jester a second chance, bring him here to entertain this man.
>>
>>4062240
ass
>>
>>4062240
>I can't smoke weed ever again.
but why?
>>
>>4062250
It's kinda personal, so I can't really talk about it, but it's not something I can avoid at all... I've considered all my options.
>>
>>4062254
Go smoke about it
>>
File: 1440713057642.jpg (16 KB, 372x362) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1440713057642.jpg
16 KB, 372x362
>>4062255
I'm getting very drunk instead.
>>
drugs r bad
I'm half sober and I have to work tomorrow. _fuuuuuug
>>
>>4062260
fug ur life. smoke more for me man, since I can't. Or drink with me, man.
>>
>>4062261
why can't u smoke? i only drink really but I'm in bed almost pretending to sleep but spins how are u?
>>
>>4062260
post you're boobs
>>
>>4062263
I'm getting drunker as time goes on, but I'm not drunk enough yet. And it's personal as I said before but I can tell you that I'll be getting tested regularly from now on. Also u seem cool bro, thanks for posting in my thread.
>>
>>4062265
huh? I'm only using this name because I'm impersonating cade. assuming i'm whoever u think i am chances are u have seen them alread
>>
File: image.png (475 KB, 500x486) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.png
475 KB, 500x486
>>4062240
WE WUZ NICE N SHIT

t. Alberto Nicebosa
>>
>>4062270
post you're boobs
>>
>>4062281
stop boobposting please if you're gonna do that at leastr be polite and sayh please.
>>
>>4062270
please post you're boobs :^)
>>
>>4062240
DUDE
U
D
E
>>
>>4062291
thanks for being more poilite in my threzd fam.

>>4062292
WEED LAMO
>>
>>4062293
thank you for the guidance, i got excited and forgot to be nice, but now i think it is better somewhat :^) good thread btw i posted in it
>>
>>4062295
only 3d can boobfeed our children
>>
>>4062295
dude np tbh fam, I just wasnt s4s to be a nice and polite board tbh., thx for ebeing polite.

>>4062305
only 2d is bprefect tbh.
>>
>>4062305
help me see the light of 3d and the goodness of real 3d boobes
>>
>>4062269

That fucking blows so hard, rip my dude.

You could use fake but that shit will fuck you up mentally (not in the good way) so would not recommend
>>
>>4062316
Yeah I'm nopt going to fuck with that but I am slowly getting addicted to DXM for the same reason :(((((
>>
whatever you do don't huff paint

i selected all the palm trees to share this wisdom
>>
let me explain, this wouldn't be a big deal because weed is just weed, bbut I'm an aqrtist and I'm dependent on weed for my art. So basically this fucks ovvcer my career.
>>
>>4062318
don't do that friend, i've seen a couple people totally fuck their brains up robotripping
>>
>>4062323

Ouch. Any way to just move somewhere where it's legal?
>>
>>4062333
Not possible, long story and I don't wanna give away too many personal details. I need to be caustious because I'm a bit drunk and I don't wanna give up persnel info. But just tbh that's not an option.

>>4062326
Yeah I know, I'm tyrying to kick the habit but it's hard since lsd isn;t an option anymoerwe.
>>
>>4062247
i, for one, am enter taint
>>
>>4062333
dank triples

well OP i'll be there with you considering I barely smoke anymore these days but that's not for the same reasons as you tbh
>>
>>4062340
tthanks fburv. this is why I love you guys, s4s. You'ere scuhc nice people. tbh I'm serious you're what keeps mew going n in life. thanks, gusys.
>>
>>4062343
it's posters like you that inspire me to reach the heights of qualityposting i have achieved on this magnificent board
>>
>>4062343

ya my duderino I'm off the weederino right now myselferino but I find memes to be a satisfactory alternativerino
>>
>>4062352
342iswdue what earew you taljking aboutarerino?

>>4062351
Thanks, yout too, you're a nic3wer guy masn.
>>
>>4062353
honestly I learned everything I know from watching Yuji Sakai
>>
>>4062353

What are you drinking duderino
>>
>>4062358
oh gtood tbh that's a googd fun[pioster

>>4062359
Kraken but shhhhhh don't teplll antyone/
>>
>>4062366

Excellent drink and excellent digits
>>
>>4062359
ur a cool namefig tb h fAM
>>
>>4062370

Ur a cool anonymous tbh
>>
>>4062369
ddue thanks man, nice 69s udrsefl mate.
>>
>>4062240
id's a sad day opie :^(
smonk cigerets instead
>>
File: 1452117488836.png (19 KB, 114x126) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1452117488836.png
19 KB, 114x126
>>4062240
making sure you burchased that weed
>>
>>4062255
>>4062322
>>4062333
>>4062366
>>4062377
lots of good dobels itt thread
>>
>>4062379
rthaknss man, nice singles urself,..
>>4062378
I casn't.... infact my rfriends are telling me to tstop drinking tooo
>>4062377
I'll sdo that I guess, no tohter optopn.
>>
>>4062390

If you want a tobacco alternative dont smoke cigs, try swedish snus. Nice buzz imo and its swedish tobacco so it's filtered the hell out of. The swedish brand "General" is pretty easy to find in the US

(Snus is spitless oral tobacco, its just a pouch of dip that you put in your upper lip)
>>
>>4062397
whait what the fuck idss nsnus how do you iuuse it and how doues it smell and taste? How does dying dfeel also?
>>
im horny
>>
>>4062401

It's just a real small pouch of tobacco that you put in your upper lip. It's pretty cheap in the US, you can buy it at most gas stations, but I'd recommend finding a swedish brand because American tobacco will give ya the good old mouth cancer right quick.
>>
>>4062407
congratulations
>>
>>4062407
ioh sthat's cool maybe go on sakaku cannel?

>>4062409
oooh tbh that sounds like dip and dip is bacd nforer ur gums?
>>
>>4062401

It really doesn't have a smell but there's different flavors. Most people like the mint flavor the most but there's literally tens if not hundreds
>>
>>4062412

Dip is yeah, and snus can be too, but if you get a swedish brand it really minimizes the risk. They actually took the warning label off of it in Sweden. As long as you don't do more than like 2 a day then they're a shitload less harmful than cigs. I personally try to keep it at one every other day or so.
>>
>>4062414
fuuuck dude this basement s scaru I think there are ghooosts her :(((

hundreds of flavors tho... how about steak?
>>
>>4062418

lmao mostly fruity shit like melon, mixed berry, green apple, that kinda shit
>>
>>4062421
oh, what other kinds of frunit? is there lychee?
>>
>>4062430

Fuck if I know I usually just get mint because I know its good lol

or MEME FLAVORED
>>
>>4062438
dude you druiiknk kraken? u seem likre ac coool guy,
>>
File: Photo.png (11 KB, 118x130) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Photo.png
11 KB, 118x130
>>4062240
obey consume conform
>>
>>4062442

once or twice lol I dont drink that often and I gotta keep it cheap when I do
>>
File: ayypancade.png (301 KB, 500x375) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
ayypancade.png
301 KB, 500x375
>>
>>4062916
well meme'd my friend! ;D
Thread replies: 64
Thread images: 7
Thread DB ID: 371598



[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Home]

[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Home]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the shown content originated from that site. This means that 4Archive shows their content, archived. If you need information for a Poster - contact them.
If a post contains personal/copyrighted/illegal content, then use the post's [Report] link! If a post is not removed within 24h contact me at [email protected] with the post's information.