[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | Home]
4Archive logo
KPop General
If images are not shown try to refresh the page. If you like this website, please disable any AdBlock software!

You are currently reading a thread in /mu/ - Music

Thread replies: 386
Thread images: 45
>>
File: CWfbz8VVEAAm5xL.jpg (43 KB, 600x900) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
CWfbz8VVEAAm5xL.jpg
43 KB, 600x900
noice, i was about to make a produce 101 thread aswell
>>
File: 1453123691735.jpg (295 KB, 740x1108) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1453123691735.jpg
295 KB, 740x1108
>>
first for airplane and love
>>
>>61932941
best twice
>>
>>
File: dani.jpg (67 KB, 564x503) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
dani.jpg
67 KB, 564x503
please remember to vote for dani if you like her...
>>
>korean "males"

https://www.youtube.com/watch?v=U15flkdM5to
>>
produce 101 sounds like a community college class for people who want to work in a supermarket
>>
>>61932946
never disappoints
>>
File: CW43wdgUsAAWRiz.png (218 KB, 600x899) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
CW43wdgUsAAWRiz.png
218 KB, 600x899
rev up those producefus

>>61932955
I'll never forgive dani for what happened to t-ara n4
>>
>>61932956
based trap lovers
>>
please remember to vote for somi regardless of whether you like her or not...
>>
Post that one Sunny pic
>>
Somi suckssss
>>
>>61932975
>>
>>61932957
thats probably where most of them will end up tho desu
>>
>>61932984
>First
Good girl
>>
Post that one Bomi pic
>>
File: 1451721299053.webm (3 MB, 1280x720) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1451721299053.webm
3 MB, 1280x720
Post Lesbians
>>
>>61932946
https://youtu.be/b5d9P97bukU
the best kpop video of 2016 desu
>>
GLAM...
>>
File: 81811_99636_5736.jpg (217 KB, 1200x800) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
81811_99636_5736.jpg
217 KB, 1200x800
tfw like both Dani and Somi lol

anyway Dani is back in the top 5

https://twitter.com/teampd101/status/690529893742985216
>>
>>61933006
>some ugly bitch in bikini
>best anything

maybe mediaplay
>>
>>61933020
>>anyway Dani is back in the top 5

holy fuck why
>>
File: 1.jpg (876 KB, 1000x1499) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1.jpg
876 KB, 1000x1499
>>61932994
>>
>>61933020
>Haerim +1

fighting!
>>
>>61933029
lol
>>
my producefu
>>
>>61932941
I hope Somi substitutes Nayeon
>>
Which kpop will give me the best luck if I listen to it on the way to the casino?
>>
idol001 not working atm, try this one

http://www.k-popstream.com/2015/01/mnet-03.html
>>
>>61933043
she looks like a 40 year old that looks like a 30 year old
>>
why do you guys hate dani?

she's a cute girl...
>>
This is what a level 3 black belt in taekwondo looks like

>>61933028
voters caught cheating, it's happened before
>>
>gimmi that irene package, dr. kim
>>
>>61933022
>ugly bitch
>bikini
how does it feel to be sight impaired?
>>
>>61933053
You Think - SNSD
>>
>>61933062
omo

>>61933062
in favor of who?
>>
>>61933053
https://www.youtube.com/watch?v=Hs8QGv2VqJA
>>
>>61933043
post more?
>>
>>61933053
Block B - Jackpot
>>
File: catchy.webm (3 MB, 608x1080) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
catchy.webm
3 MB, 608x1080
>>61933074
All I know is some DSP trainee lost her spot to Dani
>>
alrite shutup its starting
>>
>>61933054
idol001 works for me

inb4 I jinx it
>>
>>61933089
Cathy is one level above the rest, in terms of looks.
>>
>>61933085
>>
looking at the produce 101 stats makes me sad, I feel bad for the girls
>>
I want to marry my gf Sung Bo Ra
>>
>>61933089
do they show chaeyeon a lot?
>>
>>61933102
what's her name and what label is she from?
>>
>>61933097
oh I was trying some minutes ago with no luck, maybe it was that
>>
>>61933102
what is her name?
>>
>>61933100
her name is huihyeon for the time being
>>
>>61933111
김청하 (Kim Cheongha)

Agency: M&H

>tfw she's 41st place

no one likes the older ones
>>
can you guys post all the streams for produce101?
>>
>>61933006
it's straight up telling us to blast off
>>
>>61933113
I jinxed myself, it's buffering hard now

>>61933136
http://tv.idol001.com/idoltv-mnet.html
>>
>>61933136
http://www.hallyukstar.com/2015/04/02/mnet-hd-stream/
>>
>tfw I'm the one providing the links
>doesn't work for me

simply daebak
>>
>>61933136
Yes, but only one at the time
>>
why they reuploaded this
https://www.youtube.com/watch?v=t7hqUhdycQk
>>
>>61933006
is this seolhyun
>>
File: 2mbk.webm (2 MB, 604x1080) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
2mbk.webm
2 MB, 604x1080
>>61933108
Yeah she's one of the top three

https://twitter.com/dorysu1013/status/690334865892372480
>>
IT'S ON

>>61933147
This one works fine
>>
>>61933156
yes
>>
Post that one Yeri webm
>>
>>61933161
omo
>>
clonefu
what
a
qt
>>
lmao that JYP pic
>>
>>
>>61933147
this one is the smoothest
>>
PICK ME PICK ME PICK ME

That was a nice intro.
>>
>>61933195
ewwww
>>
>>61933147
>>61933144
ta~

the hallyukstar one works well for me
>>
no html5 steams on this show?
>>
>>61933211
>Asia
>HTML5
lol
>>
*edit maliciously*
>>
omo, mister costumes~
>>
there aren't any eng subs
>>
>the falling over for mediaplay trick
>>
this is gonna be so awesome to follow

like i'll be on the internet all day watching the rankings
>>
*falls down*
>>
>>61933232
it's just airing in korea now
>>
NAN YESURIYA
>>
are you nervous?
i'm ok *nervous laugh*
>>
im out
>>
all jokes aside, i imagine krystal must have a super tight pussy

the way shes built and everything, all points to it
>>
Post that one Lim Kim pic
>>
shit I think I missed when my producefu came in FUCK
>>
>>61933264
>krystal
>pussy
lel
>>
make with the somi
>>
>tfw producefu is really talkative and sweet

Nice~
>>
why the fuck is this so exciting, lmao
>>
>>61933258
>>61933258
same
>>
I wonder who will be cocky enough to sit on the number 1 place
>>
i would fornicate with all of them desu
>>
is this entire show just all the members walking in and finding their seats?

literally 20mins in
>>
>>61933275
who, kim chungha?
>>
File: zbhVZEF.jpg (820 KB, 1500x1000) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
zbhVZEF.jpg
820 KB, 1500x1000
>>
>>61933297
one of the fantagio girls, the talkative one lol
>>
File: 1431125495749.jpg (25 KB, 597x391) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1431125495749.jpg
25 KB, 597x391
SHOWFAGS GET OUT
>>
>>61933303
stupid frog poster
>>
>>61933281
that one girl seemed to have wanted to sit down there
>>
File: junyool.jpg (110 KB, 1080x1350) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
junyool.jpg
110 KB, 1080x1350
>>
wjsn rejects
>>
>>61933294
i like watching them walk
>>
everyday i shock
>>
>Starship Ent
More like Sasaegi Ent
>>
chorong
>>
IMAGINE

THE

SMELL
>>
Daily reminder that GsD made fun of Ellin's Barbarbar outfit and made her cry
>>
dddaniiiik...
>>
>>61933337
hul
>>
>everyone bowing to MBK girls

KNOW

YOUR

PLACE
>>
>>61933337
strawberries and vanilla
>>
>>61933340
lol
>>
>>61933340
they're cunts
>>
>>61933337
Have they been living together?
Are all 101's cycles synced?
>>
jyp gonna be last and gonna go straight to the top, followed by somi
>>
>>61933355
bowing to the iljins
>>
>>61933374
Yes and yes.

Imagine flushing hundreds of litres of period blood down the toilet..
>>
wait isn't that one of the bully bitches of five dolls?
>>
File: p101.jpg (3 MB, 4339x2888) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
p101.jpg
3 MB, 4339x2888
>101 qts
I can handle this
>>
she stole somis seat
>>
>>61933281
lol you called it, she really looked cocky since the start

based ajumma looking trainee
>>
>>61933395
which
>>
why did that chick sit in jyp's place?
>>
*JYP*
>>
I want to say that this would be more interesting with SM and YG trainees but I feel like it would just add external drama
>>
File: 1453228625326.jpg (2 MB, 1278x1920) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1453228625326.jpg
2 MB, 1278x1920
>>61933397
>gook women
*vomits*
>>
why they reuploaded this
https://www.youtube.com/watch?v=t7hqUhdycQk
>>
how often does produce101 air?
>>
>>61933421
the one on the first place
>>
>>61933434
nah, it's already too much with one girl that's going to make it no matter what happens in this
>>
>>61933441
once a week?
>>
>nobody bowed down to somi
lol
>>
>>61933264
either that or a tiny penis
>>
>>61933463
based dani
>>
>>61933437
she's made for porn
>>
>>61933391
just pipe it straight into my mouth t b h
>>
>>61933467
I think it's because she's 14 though, it'd be really weird

>>61933441
once a week, until 10 episodes

this better be 90 minutes at least...
>>
>>61933434
sm and YG will never send their trainees if they have a chance to loose.
>>
what is this uggo akb48 copy
>>
>>61933437
Mina > Momo > The other
>>
>>61933467
racists
>>
>>61933484
asian anal destruction 16
>>
>>61933481
kek

>>61933485
lmao
>>
does somi speak english?
>>
>>61933487
90 min lel no
50 mins
>>
>>61933485
WTF
>>
File: kahi fdihodfo.jpg (64 KB, 640x640) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
kahi fdihodfo.jpg
64 KB, 640x640
N O O N A
O
O
N
A
>>
>kahi
OMO
>>
>>61933525
she looks like that one dude from seventeen who looks like nana
>>
>>61933523
ruined button
>>
>>61933525
she will be their dancing instructor~

jea for singing, cheetah for rap
>>
>>61933508
yeah, she's good
>>
>>61933017
Acid rocks

I bet kpop on acid is amajinggg
>>
Let the games begin
>>
>>61933557
*destroys each other*
>>
>>61933544
i had a horrible trip after watching kpop

granted i was not in a good mental state anyway, but it really exaggerated the artificiality and freaked me the fuck out for the rest of the night
>>
i really need to learn korean so i can understand these shows
>>
>>61933544
Go for it, LSD is like exercise for your brain.
>>
I hate y'all niggas rn

I wanna watch dis shyt but sum of us niggas got jobs lol
>>
somi scared of starship
>>
>>61933544
damn I haven't tried kpop with acid
>>
>>61933567
what happened? did it make lovelyz good and freak you out?
>>
there's not a single qt in the starship group
>>
>>61933573
no worries, I need to watch this again to see if there's already bad blood between the girls

so far I only noticed that everyone thought that Cathy and Chaeyeon were incredibly pretty
>>
>>61933573
just sell the drugs out of your house instead of on the corner nigger
>>
File: CZQVILGUgAAe-aX.jpg (354 KB, 1083x2048) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
CZQVILGUgAAe-aX.jpg
354 KB, 1083x2048
this is an idol
>>
>>61932949
*energetic dance beats*
https://www.youtube.com/watch?v=alI_e1Emdiw
>>
>>61933567
Kpop definitely has nightmare tim and eric show potential if you're in a bad state of mind.

There's one A Pink song with strings that sounds utterly hellish if you're feeling tense already. I'll post the name if i remember.
>>
>>61933599
how?
>>
OH FUUUUUUG

STARSHIP

OUT
>>
graded like meat
>>
WOw
>>
Weirdly cute.
>>
>>61933599
thought it was yeri in the thumbnail
>>
BTFO
T
F
O
>>
>>61933608
>>
>>61933614
as it should be
>>
>>61933622
raina...
>>
>>61933622
my natty waifu
>>
lol spooky
>>
>>61933622
Worst nose i've seen in some time

Shame on you Dr. Kim
>>
>>61933630
WTF...
>>
>>61933630
FATASS
>>
>>61933642
that's an awful nose but it's nowhere near as bad as sinb's
>>
how regularly does /kpg/ roll up?

its such a tricky drug man, i feel like theres a short period after ive used it where all i can think about is parties and kpop and stuff, like im obsessed... i try to stick to 3 months with 2 months being the bare minimum
>>
>meme acting
>>
WOOOOOOOOOW THAT WAS SO LOW
>>
she's out
>>
this chick is a cringe factory
>>
rip in peace
>>
>>61933648
delete this
>>
fuckkk FFFF
>>
>it's just a prank bro
>>
>>61933661
delete sinb's disastrous nose first
>>
>>61933648
Sinb is a goddess you little shit
>>
>>61933649
are you talking about doing acid? every 2-3 months?

I just do it every time a friend has in his house
>>
imagine embarrassing your company on tv like that

I wonder if she'll get dropped
>>
>>61933649
i only smoke when on break from uni, so really just 2 14 week blocks each year i don't smoke
>>
MBK in the houseee
>>
>>61933669
LOL
>>
somi licking her lips at chaeyeon
why are all jyps like this?
>>
>>61933665
ahhahahaha lmao
>>
>>61933649
If you mean molly, i don't do that shit anymore. I'm just too old for that fuckin bullshit dude. It takes a toll on my body and i feel super depressed afterwards.
>>
>>61933585
you know how sometimes acid makes it really obvious that people in shows are acting, that everything in them is fake?

i got the same feeling about k-pop in a really exaggerated, kind of scary and oppressive way, and that persisted in my perception of the real world for the rest of the trip

at the start i tried to watch gee and it felt like they were forced to do it and their smiles seemed really desperate and grotesque, then they became like waxwork robots or something. then i stopped watching but everything felt the same in the real world too and i couldn't get rid of it as long as the night lasted
>>
>>61933671
why waste acid like that and not do it at parties instead
kpop themed parties even better
>>
wtf only somi is allowed to do this
>>
You dont know me
You dont know me
You dont know me
>>
SO SHUT UP BOY

>>61933697
>kpop themed parties even better
The girls from my Korean class don't even drink lol
>>
>torn stockings

kathy is such an iljin
>>
>>61933688
>i feel super depressed afterwards.
same

i wish i could experience that amazing first time again, everything after has been a letdown compared to it

it happens again right?? right????? if i just keep doing mdma the feeling will come back eventually right????
>>
>>61933695
That makes you really treasure the girls who seem truly genuine.

But yeah, all snsd videos, gee especially, are fucking awful in how fake they are. Into the New World actually might be amazing though because that song is real as fuck.
>>
somi looks like the queen bee
>>
>>
>>61933665
>>61933686
>>61933658
>>61933656
what did she do? i was writing something and missed it
>>
>>61933710
Spike them, it'll blow their tiny minds...
>>
Are they praising Dani and criticizing the others?
>>
>>61933710
go to meme rap parties then
>>
>>61933337
smelly mbk vaginas
>>
>>61933721
Lol if you take a long break, like 4 months at least, and get your life in order, it will be good. The people you do it with matters so much.
>>
File: lewdrene.png (3 MB, 2000x2045) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
lewdrene.png
3 MB, 2000x2045
>Anon oppa...
>>
>not picking Cathy
meanies...

>>61933730
she used DIA's Somehow as theme to dance, and she danced really amateurish
>>
>>61933732
i think dani made the cut and the others got he boot
>>
I want the drugies to leave
>>
>>61933735
why do you want me to go to parties? and why would I even go to some party with retarded nigger wannabe whites?
>>
>>61933750
no fucking way that would be suck bullshit
>>
>>61933743
Irene please untie me... this is wrong...
>>
>>61933750
dani got b rest got c grade
>>
>my stream failing

god fucking damn it
>>
i want the show watching manchildren to leave
>>
>>61933723
i don't know if it was because of snsd or because of my state of mind going in to the trip desu

being depressed and anxious doesn't go too well with acid
>>
>>61933695
i'm blazed and experiencing this right now watching the show
>>
>BGGG
can't wait to watch Twice perform this on sketchbook
>>
>>61933771
fuck off, I hope you OD on weed faggot.
>>
I want all meanies to leave

Kpg is a place where we can all love our girls in peace
>>
make with somi
>>
Jellyfish kills everyone
>>
throwing chocolate at the judges
>>
>Jellyfish
>A

kek
>>
omo all a's
>>
>>61933753
because its funny, esp on drugs

kpop parties are my favorite tbqh even tho im probably the only person who likes kpop there

most of the people who come dont even listen to kpop, they are just there pick up asian girls
>>
File: lewd.png (583 KB, 1000x1000) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
lewd.png
583 KB, 1000x1000
>>61933759
A challenger appears
>>
>>61933802
wut
the ugly girl was horrible at singing
>>
>>61933771
A little of both probably, but more mindset. And yeah, psychedelics can be so bad if you have anxiety and depression because it all gets brought front and center in your mind.

Lol this one time i watched porn on shrooms, like big fake titty porn, and it was so fucking awesome. Like, i realized it was complete bullshit and hideously repulsive but i still had a good wank and had a laugh about it. I'd love to watch a Stellar MV or something lewd and have a laugh again.
>>
>>61933815
what are kpop parties
>>
I want the normies to leave and take their rosties with them
>>
pls don't cry
saranghae!
>>
>>61933820
>he fell for the singing meme
>>
>>61933815
well it'd be nice to go to some kpop party actually

I have a Six Flags near my place, and I want to go there under acid, I'm really excited about it
>>
File: wpfflsiasia.gif (3 MB, 480x854) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
wpfflsiasia.gif
3 MB, 480x854
>jelly fish girls slayed
find strength somi

>>61933779
what does this mean
>>
>>61933815
Where are these kpop parties m8? I'm def down to go Tbh :3
>>
CUBE vs DSP
>>
>>61933828
just the regular clubs where they organize kpop themed parties and play kpop music only

you might also see a bunch of cosplayers idk why
>>
>>61933830
post roasties
>>
>>61933837
>singing
>a meme
>when you're showcasing your singing
>>
>>61933846
i meant to say make with the somi. show needs more somi
>>
>>61933850
DSP fighting
>>
everybody lets get clazy right now
>>
fantagio perf when
>>
omo, pigtails rapper is cute~
>>
for a moment I thought it was over

that one chipmunk is really weird looking, that one other cube girl is cute as fuck
>>
She's like a more annoying Jimin
>>
>>61933861
they're really fucking cute
>>
this show is going to be so heartbreaking
>>
babysoul spikes jack black's drink
>>
NEGA NEGA HE
>>
japanese member
>>
Post that one Hani pic
>>
I just realized you idiots aren't even watching with subs lmao
>>
ncie quick glimpse of somin

>>61933859
oh right yeah true true
>>
>>61933922
>he doesn't speak korean

hul
>>
File: image.gif (1 MB, 324x261) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.gif
1 MB, 324x261
>Jellyfish
Didn't even they had female trainees.
>>
1
2
3
4
5
6
DO
IT
>>
>>61933857
>when you're showcasing your singing
if they're showcasing singing, why are the dancing at the same time?
>>
>>61933922
we all learned korean
>>
https://www.youtube.com/watch?v=yzWUa26XNsI

what a beautiful song
>>
>>61933917
They had a japanese debut not members
>>
File: hani explain.png (1 MB, 1600x900) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
hani explain.png
1 MB, 1600x900
>>61933921
>>
>>61933922
How do you watch a live show with subs, my friend?
>>
>>61933947
they have korean subs, they should have had english ones too
>>
>>61933838
>>61933849
where you from, lets meet up
>>
>>61933926
>>61933930
I'm legit gonna learn it though, that's my new year's resolution, to learn korean and watch shows without subs :3
>>
>>61933929
because they're going to do both as idols, and they're being judged for both right now?
>>
double d's
>>
most of these sluts are ugly as shit 2bh
>>
>>61933817
o-oh no... omo...
>>
>>61933955
serbia
>>
who is the ariana grande of kpop?
>>
>DSP
>D

IDIOTS

Based girls not giving a shit hahahahaha, and why is no one grading looks? that shit is as important as singing.
>>
kahi is the best noona
>>
>>61933966
why....
>>
>>61933976
No one's even close in terms of vocals
>>
>Nobody
Somi is about to choke a bitch.

>>61933957
Go for it anon, it's fun.
>>
>>61933990
rofl
>>
>>61933978
>that shit is as important as singing.

lmao
the judges are not kfappers
>>
>>61933981
if you like manfaces maybe
>>
>>61933978
>looks? that shit is as important as singing.
this general in a nutshell
>>
>>61933961
so you admit there's more to a kpop performance than singing and it's apparently weighted a lot less than you think, despite what you read on nb
>>
>>61933998
You're fucking dumb dude, ariana grande is up there with mariah carey vocally, no kpopper comes close in terms of tone and range.
>>
>>61934002
literally the most popular rookie right now is Tzuyu, all because of her looks

>implying Koreans are fair when it comes to ugly girls
>>
neba eba~
>>
>>61934022
Koreans are shallow as fuck

They'll forgive almost anything if you're beautiful
>>
https://www.instagram.com/p/BA2DhnHI5bI/
>that tommy in the replies
lol
>>
>>61934009
there's more than singing, of course, where did i say anything else?

they're being judged for singing and dancing. anon pointed out the idol wasn't singing well. retarded akfg kfapper memes aside, what is the problem?
>>
>>61934008
Are you really that new bro? it's not us, it's not some Korean horny males, that's how it is.

Look at how they treat Umji, we're not even that cruel to her in here.
>>
>yfw 11 ugly girls win and the group flops
>>
>>61934022
so? this show obviously isn't graded on contestants' looks
>>
THAT
GIRL
CAN'T
SING

HOLY
SHIT
>>
my ears are bleeding
>>
LMAO this singing
>>
lol i thought this one was going to be a good singer
>>
jesus christ what a train wreck

she's self aware too so that just makes it better
>>
>>61934044
umji pretty flower
>>
>that 3 octave high note
lol

>>61934063
if they want to be popular, if they want people to notice them they need attractive girls
>>
KEKKEKEKEK
>>
She tried
>>
>>61934022
talented singers like hyorin are popular too even though everyone complains about her looks
>>
TOO OLD, NEXT!
>>
>No G
>>
>>61934050
somi is guaranteed a place and her visuals alone could carry a whole group of uggos desu
>>
thugger
>>
Shit, I'm late. How long has it been on, since the top of the hour?
>>
>>61934090
Hyorin is not a really good example though, she's considered one of the best voices in kpop so it really doesn't matter how she looks.

And she's an exception, Soyou is not in Sistar because she can sing.
>>
>>61934095
she must be as old as the judges
>>
>>61934085
it's not like the most popular groups have the most attractive girls

most of snsd aren't model level or anything, it was because of their songs and charisma and sm's marketing

it's part of their charm that they seem relatable to girls and attainable to guys
>>
ITT: NEETs
>>
>>61934109
since 11KST
>>
>tfw this is going to be at least 90 minutes
nice

>>61934109
started at 11 pm, 1 hour ago
>>
>>61934125
You're in this thread too.
>>
>this is considered good dancing
>>
>>61934125
FUCK YOU
>>
so sad
such a tearjerker
i'd cry if i understood a word
>>
>>61934125
i have the day off school/work and i'm just lurking here out of habit. it fucking sucks.
>>
>>61934119
Chanmi is 23
>>
>>61934127
>>61934128
So it's been on for 80 minutes already? Damn, thought I'd only missed twenty.
>>
>>61934137
But i'm getting paid lmao
>>
>>61934122
SNSD is considered really attractive, Yoona is considered goddess tier in all Asia who knows why. Looks are vital to make it, you can't make a group of Hyoyeons
>>
>>61934151
dr kim must have really fucked up then
>>
PINKY
>>
Pledis timeee
>>
kahi going to give the pledis trainess an F as revenge for getting kicked out of AS
>>
>>61932936
>she will never take a shit into your mouth without even touching you
why live
>>
do you know bob that goes to work
>>
Pledis though

>>61934147
lol
>>
BrAvE SOund
>>
>>61934166
>you can't make a group of Hyoyeons
quality kek
>>
Chanmi, you cannot win this competition with "cute". You will win it with "power". Belt out your vocals every chance you get. This group will be large enough to have a band sub-unit. Show them your musical instrument skills. You looked very pretty on the Hidden Box Mission. Kpg loves you baby!
>>
I wonder if there's going to be a rivalry between pledis and fantagio because of hello venus
>>
>one of them got an F
:(
>>
>>61934166
>group of Hyoyeons
We call that a football team
>>
>>61934192
As if they care
>>
SOMI FIGHTING
>>
>>61934192
it's more like ultra nugus against middle-tier companies

>>61934201
lmao
>>
>>61934166
only yoongie, and with good reason~

but the rest of them really aren't incredibly pretty, any of these trainees are on their level purely visually, especially pre-surgery. SNSD just have that IT thing, charisma and charm and whatever
>>
wait, this girl didn't make twice? she's prettier than any of them
what's jyp thinking
>>
File: DSC04724.jpg (345 KB, 797x1200) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
DSC04724.jpg
345 KB, 797x1200
>tfw you realize somi is almost 10 years younger than you
>>
>that Harry ad
lol
>>
>>61934166
literally 2ne1
>>
>>61934176
i don't think she got kicked out
>>
A
>>
>>61934233
dara isn't that bad
>>
new
>>61934248
>>61934248
>>61934248
>>
B
>>
>>61934251
idiot
>>
>>61934217
>SNSD just have that IT thing
not really m8, they debuted on another era, a less competitive one

they're good and I've always liked them, but they were never the best
>>
>>61934243
glad the judges agreed with me
>>
>>61934251
i would migrate if the OP was a cute girl like mijoo but nope
>>
SOMI
O
M
I
>>
>>61934251
show is on
>>
>>61934251
moron
>>
>>61934220
WORD
hes a racist idiot
>>
>>61934220
it's all part of his master plan
>>
Post that one Bomi pic
>>
this KIm Yuna girl is sadly too fat to be an idol
>>
Somi>Bomi
>>
MALICIOUS
E
D
I
T
I
N
G
>>
She cant dance???
>>
>>61934360
mediting? wtf
>>
Post yfw PICK ME is soty
>>
Its over
>>
>>61934404
I liked it
>>
File: qri dance.gif (2 MB, 268x500) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
qri dance.gif
2 MB, 268x500
>>61934396
Thread replies: 386
Thread images: 45
Thread DB ID: 467031



[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Home]

[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Home]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the shown content originated from that site. This means that 4Archive shows their content, archived. If you need information for a Poster - contact them.
If a post contains personal/copyrighted/illegal content, then use the post's [Report] link! If a post is not removed within 24h contact me at [email protected] with the post's information.