[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | Home]
4Archive logo
Japanese drill music thread. THIS SHIT GOES HARD!!
If images are not shown try to refresh the page. If you like this website, please disable any AdBlock software!

You are currently reading a thread in /mu/ - Music

Thread replies: 27
Thread images: 1
Japanese drill music thread. THIS SHIT GOES HARD!!

https://www.youtube.com/watch?v=DPC9erC5WqU
>>
Kohn is the only jap in that video.

Rest are Koreans .

Nice to know skrts are universal
>>
Is this the Asian Hip-Hop thread?

REPPIN DJ KENN UNTIL I DIE

https://www.youtube.com/watch?v=HdJ2o3z2P6c
>>
>>53582958
http://noisey.vice.com/blog/whats-going-on-with-dj-kenn

>When I ask Kenn about knowing no English when he got here, he responded: "I just learned that shit."
>When I ask when he started producing, he mishears the question as “why.” His response: "I wanted to do that shit. So I did it."
>>
hella weabs in comments on j-rap videos though maaan
>>
>>53582728
This is one of the more confusing things that I have seen.
>>
>>53582893
wellllll I feel ignorant. isn't it a japanese producer?
>>
>>53582728
thats Korean homie... shit goes the fuck in tho
>>
But like,

https://www.youtube.com/watch?v=kT3OQwyvKmk
>>
>>53583400
fuck Maco, gets all pissed off at a bunch of asian dudes but has no beef with Lean or any of the sadboys... such a fuckboy
>>
>>53583400
dammmmmnnnn they're pretty identical to be honest.. but still it g ma goes hard though lmao
>>
Is there any Japanese hip hop that's actually decent (and isn't just instrumental/turntablism like Nujabes, DJ Krush, etc)?
>>
>>53583522
Try KOHH..
>>
>>53583400
og maco is a mark
>>
>>53583522
Shing02 is pretty good
>>
This is kind of fucking based.
>>
https://www.youtube.com/watch?v=0MR1RN0xgbE

Holy shit this is 10x better than the original.

Korea's getting slept on for rap rn.
>>
>>53583400
og maco is a certified bitch. his music blows dick, and yes, i have listened to more than U Guessed It.

>>53583451
Why would he have beef with sadboys/lean? I can't stand any of the artists in question so i don't follow them and i have no idea wtf is going on lol
>>
https://www.youtube.com/watch?v=Md0jjLB6wuk

how does andy milonakis end up in everything?
>>
I see you guys talking about kohh but not posting his solo songs

https://www.youtube.com/watch?v=1Iw_m-CXywo
https://www.youtube.com/watch?v=-eN_ztessfM
https://www.youtube.com/watch?v=xi_HGCZxlVY

I also recommend checking out his album he released last year.
>>
>>53582728
Oh fuk I been looking for this!
>>
>>53584820
Maco called out these guys for "jacking" his style, yet has said nothing about Yung Lean who possibly more blatantly jocked trap raps gimmick. Yung Lean sticks out due to Sherman and his other producers that classify him as cloud rap, but still... fuck maco
>>
>>53584845
guy at the end fucking killed it
>>
>>53582728
>Japanese drill music
https://www.youtube.com/watch?v=dBJg6Y_yZ8o
>>
>>53585116
Huh, i guess it never occurred to me that sadboys took influence from him because i never gave a fuck about either of them lol. But yeah man fuck maco he's a fuckboy that makes sub par music for meme-rap adoring adolescent white kids that want to "turn up" and will ride the wave of anything that has hype.
>>
>>53585328
I mean the similarities are much clearer in Its G Ma, but if Maco is going to start calling out every non black rapper that has used the trap style, he has a long list of people to go after
>>
>>53583522
Tha Blue Herb.
https://www.youtube.com/watch?v=mNQgrD8PGFI
https://www.youtube.com/watch?v=-GTw7CGZYbY
https://www.youtube.com/watch?v=Z3jqdfd9evk
Thread replies: 27
Thread images: 1
Thread DB ID: 38704



[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Home]

[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Home]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the shown content originated from that site. This means that 4Archive shows their content, archived. If you need information for a Poster - contact them.
If a post contains personal/copyrighted/illegal content, then use the post's [Report] link! If a post is not removed within 24h contact me at [email protected] with the post's information.