[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | Home]
4Archive logo
/bleep/
If images are not shown try to refresh the page. If you like this website, please disable any AdBlock software!

You are currently reading a thread in /mu/ - Music

Thread replies: 130
Thread images: 18
File: ronhead.png (78 KB, 200x214) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
ronhead.png
78 KB, 200x214
/bleep/
>>
https://mega.co.nz/#!T4tBAQSb!rptmEuMkv0Vd7BEx0FgIG1U-nh9bLZ9US22GXZ_UwYU

NEW GREG BEATO.
>>
Anyone saw Clark live? Thoughts?
>>
1st for

>kahn - abbatoir / over deh so [medi83]

https://soundcloud.com/deep-medi-musik/over-deh-so-abattoir-clip

biggest 140 dubs of 2k14 (in my personal humble opinion)
>>
File: 1310482311775.gif (2 MB, 2050x2500) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1310482311775.gif
2 MB, 2050x2500
>>53212926
is this actually greg beato?
>>
File: m8s.jpg (61 KB, 672x520) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
m8s.jpg
61 KB, 672x520
>plug.dj/bleepheads
>plug.dj/bleepheads
>plug.dj/bleepheads
>plug.dj/bleepheads

BANGERS

>plug.dj/bleepheads
>plug.dj/bleepheads
>plug.dj/bleepheads
>plug.dj/bleepheads

GET IN M8S
>>
File: 1296765493538.jpg (40 KB, 600x376) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1296765493538.jpg
40 KB, 600x376
>>53212988
DEM HORNS
>>
>>53212926
bretty gud.
how you get this?
>>
>>53212869
>Start a general
>No links to resources in OP

Delete and try again you lazy shite
>>
>>53213079
>spoonfedding /mu/cunts
kill yourself
>>
>>53213079
this is bleep, not a fucking guide for /mu/core fatano tier pleb
>>
>>53213079
lol like that is commonplace
>>
File: skreamman.jpg (19 KB, 419x468) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
skreamman.jpg
19 KB, 419x468
>>53213079
>spoonfeeding the edgy death grips /mu/ plebs
>>
>>53212981
yeah

good, it's clark
>>
>>53212926
>>53212926
beato never made a bad track
>>
>>53213091
>>53213096
>>53213097
>>53213120

An OP in a general, without resources or information, is ignoring the "you first" rule. Therefore any posts following that OP are nothing but spoonfeeds.
>>
>>53213221
fuck the rules
>>
File: mala_gilles1.jpg (164 KB, 755x566) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
mala_gilles1.jpg
164 KB, 755x566
>>53213221
>rules
go fuck yourself, we discuss bleeps not 'get people into' the fucking shit.

guranteed this guy is white
>>
>>53212926
CHOON
>>
>>53213221
>resources
>information
if you need these things, you shouldn't be posting in these threads
>>
new Beato is cool
>>
>>53213256
>Start a thread called /bleeps/ with nothing in the OP
>Have no intention of contributing to the thread or discussing shit
>Get spoonfed

See how this works?
>>
>>53213359
nope
>>>/mu/
>>
>>53213359
are you retarded? do you know what sponfeeding means?

as you can see most of the thread agrees your a retard.
>>53213221
>>
File: ss03 raf.jpg (126 KB, 800x534) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
ss03 raf.jpg
126 KB, 800x534
POST YOUR LASTFMS I NEED MORE BLEEPBUDS
>>
How you discover new tunes? Only by Resident Advisory or you check all realeses by your favourite labels?
>>
>>53213256
>Implying you're not white or a UK nigga

Either way you're cultureless m8
>>
>>53213375
>Consensus is never wrong or retarded
>>
> almost friday

what we doing this week lads

thinking bout going out tonight maby, havent had a good thursday night in a while
>>
File: fat beato.jpg (620 KB, 2355x1766) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
fat beato.jpg
620 KB, 2355x1766
>>53213173
truth

>2 from today's parcel
>>
>>53213551
http://youtu.be/mG3jv2ObYMA
Tomorrow night
>>
https://www.youtube.com/watch?v=XK_B2SVHFcY
is this PC Music's attempt at jungle/footwork?
lmao
>>
NEW JUAN ATKINS
http://www.xlr8r.com/news/2015/01/premiere-stream-juan-atkins-upcoming-lp-as-model-500/
HOW U LIKE IT /BLEEP/?
>>
>>53213551
not going out tonight or this weekend, hessle next tuesday tho
>>
>>53213677
"Moroder style (y)"
"Kraftwerk in da place ! ;)"
>>
>>53212988
this is probably biggest dj tool for the bass lads this year, can mix abbatoir into about anything and it goes so off
>>
>>53213677
"Hailing from Sydney Australia"

absolutely not
>>
So how does /bleep/ dance at clubs?

Can anyone dance like this guy? He's amazing. https://www.youtube.com/watch?v=poxsF3-HeP0
>>
>>53213816
lamooo badman
>>
>>53213816

It looks better if you play some actual deep house over it.

https://www.youtube.com/watch?v=FaogVnTicA8
>>
Marc
>>
>>53213677
oh fuck that last track
>>
>>53213816
jesus that track is so unbelievably shitty
>>
File: melastsaturday.gif (3 MB, 450x252) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
melastsaturday.gif
3 MB, 450x252
>>53213816
>>
>>53213943
come on dude it's catchy as hell
>>
>>53214086
I'm talking about the first one
anyway gr8 moves
>>
>>53214086
catchy = good

yeah man crazy frog is a fucking sick tune lmao
>>
damn I need to go out so badly these fucking exams are killing me
>>
>>53213421
nmg and radio
>>
>>53213551
gotta spend tonight and tomorrow applying for postgrad shit
got a mate's 22nd on saturday, nothing /bleep/ related, just normal shit club shitfaced
nan's roast dinner on sunday
mates round afterwards for superbowl
back to uni on monday
break up with gf on tuesday :(
best mate's birthday on tuesday :)
>>
any plug .dj man in
>>
>>53213551
>friday, outlook launch party
wiley
fliptrix
verb t
leaf dog
bva
edward scissortongue
onoe caponoe
molotov
the bug ft. flowdan & manga
dj randall
originators ft p money, ogz, footsie, big narstie & logan sama
iration steppas
skeptical
kenny ken
benton
v.i.v.e.k
cern
gerra & stone
kromestar
mc brother culture
mella dee
amy becker

>saturday, jack dansu at power lunches
jack dansu
joseph marinetti
so so in luv
bo en
kane west
toby gale

should be interesting, lmao
>>
post bassline
https://www.youtube.com/watch?v=hWuSTsxENeQ
>>
>>53214937
www.youtube.com/watch?v=t_MNI8qRb6s
>>
>>53213816
https://www.youtube.com/watch?v=nns0S8R_Xyo
>>
>>53213551
Kevin Saunderson tomorrow
>>
Full Model 500 Live show

http://www.dailymotion.com/video/x2fqldb_model-500-juan-atkins-mad-mike-banks-dj-skurge-mark-taylor-full-live-astropolis-festival-le-quartz-b_music?start=87
>>
>>53214098
same

>>53214175
true, I think it's good regardless anyway
>>
>New G Man single
>Expect something like this.
https://www.youtube.com/watch?v=AqHuwUIR7k0
>Get good bars but totally shit beats
https://www.youtube.com/watch?v=HNSPuE8p8MM
https://www.youtube.com/watch?v=eKWp9jOAzJw

We have now got to the point where the last good mixtape was Riko Dan - Rise of da Farda.

>>53214937
https://www.youtube.com/watch?v=cqelNJl4_F0
>>
post donk
>>
>>53215325
post dong
>>
>>53215386
post donk
>>
>>53215325
https://soundcloud.com/dj_schwarzenegger/jonbovi
>>
File: Screenshot_19.png (112 KB, 969x526) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Screenshot_19.png
112 KB, 969x526
why is she so perfect
>>
>>53213009
anyone about for some tunes?
>>
>>53215491
holy shit fuck off
>>
Why americans dont understand techno?
>>
File: pardner.png (147 KB, 281x351) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
pardner.png
147 KB, 281x351
>>53215685
https://www.youtube.com/watch?v=PmiIxtZLpTc
>>
>>53215782
thanks, brooooooooo!!
>>
https://www.youtube.com/watch?v=OMCBSSwTsNk&list=PL9Ny77lBasiHkr_HM2PZKqmi2HwU4IIjw&index=3

To all you junglist out here I'd like to bring to your attention this DJ of days past

RuffadunDaRufige, here is a link to his youtube channel.

https://www.youtube.com/watch?v=OMCBSSwTsNk&list=PL9Ny77lBasiHkr_HM2PZKqmi2HwU4IIjw&index=3

He uploads jungle tunes that you won't be able to find anywhere else on the internet I don't think, have fun!
>>
>>53215815
Made a mistake the second link was supposed to be to his channel.

https://www.youtube.com/user/RuffadunDaRufige/videos
>>
>>53215782
>implying you couldn't play this at the club
>implying people wouldn't go crazy
>>
t minus 10 minutes till the funniest man on television is on 4
>>
>>53215867
you chatting about newswipe m8?
>>
>>53215867
>television
a what?
>>
>>53215815
>>53215837
fuck off you cancerous tripshit.
>>
>>53215867
aww shit nice. didn't realise that was back on. good show. will never be up there with the screenwipe glory days tho
>>
File: ayy lmao.png (19 KB, 300x250) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
ayy lmao.png
19 KB, 300x250
>>53215937

yeah ever since getting with konnie huq and having a cool hairstyle he's not been quite the same :(
>>
>>53213662
this is pretty nice tbh
>cockrockdisco
had no idea that label was still around
haven't heard about them in years
>>
File: n.jpg (52 KB, 525x800) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
n.jpg
52 KB, 525x800
>>53215987
i can't blame him though
>>
>>53215815
>>53215837
>DJ Gunshot
Why did he only make like four or so tracks.
https://www.youtube.com/watch?v=3a5YvcPgqL0
>>
>>53216091
mad
mad for cock
>>
>>53216098
There's probably more sitting in a basement somewhere or something
>>
>>53216195
>tfw Ed Rush and Nico probably have shitload of unreleased Techstep and VIPs which they will never make available
>>
>>53216230
Bad feelings
>>
>>53216098
this tune is ridiculous, probs my fave jungle choon
>>
File: pizzacat.jpg (36 KB, 550x550) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
pizzacat.jpg
36 KB, 550x550
http://mixlr.com/bantzlad/
feel free to come in, request shit and let me know how bad i am
>>
>>53216717
It's one of the tunes I use to demonstrate what Jungle is to someone who's never heard it. The other is this one.
https://www.youtube.com/watch?v=SVqbL3eECpQ
>Chopped amen, dub siren, dancehall sample and rolling bassline all in the first 30 seconds
>>
>>53213816
please never dance like this
fucking konijnendans
>>
>>53212926
this guy can do no wrong
>>
>>53213441
you are just a retard m8

fuck off back to /mu/ with your autistic 'into' guides
>>
>>53213577
>>53213577
yo yo big tracks from fat beato
>>
>>53215867
>>53215867
who is it?

what is the show?

can some 1 explain please
>>
File: lads.png (1 MB, 1220x1192) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
lads.png
1 MB, 1220x1192
ITT
>>
>>53217327
hold tight anyone that gets that basementboiz joke
>>
>>53217327
is the burberry print in again for real? some postironic chav wear or something?
>>
File: 1403761982971.png (1 MB, 1356x1329) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1403761982971.png
1 MB, 1356x1329
>>53217327
i dont relate to any of this tbh bruv

>ive always liked grime
>>
is original nuttah the greatest /bleep/ track ever made i think so
>>
>>53217539
nah, Sandstorm is what the kids want
>>
>>53217327
>yeah i've always liked grime
+1
>>
File: folder.jpg (161 KB, 600x600) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
folder.jpg
161 KB, 600x600
>>53217539
No.
https://www.youtube.com/watch?v=TUC2b-OSZ00

If I had to pick one tune as my favourite track of all time, it would be this everytime.
>>
>>53217670
I like you man, I like you.
>>
>>53217539
https://www.youtube.com/watch?v=gj2dqEno5sQ
>>
>>53217724
u got a mega link for this m8?
>>
>>53217822
soulseek
>>
>>53217702
And I feel like, the music sounds better with you.

Based Bangalter and Braxe on top form.
>>
>>53217539
ahem
https://www.youtube.com/watch?v=HXU5Rxc3vBQ
>>
>>53217670
Confirmed.
>>
Why is my taste so shit?

https://www.youtube.com/watch?v=21JyoBsePQk
>>
>>53218082

because you;re a britposter
>>
>>53218091
Nope. I think I just like pain.
https://www.youtube.com/watch?v=hU4jw6u1vG4
>>
>>53218082
unicorn kid??

lol m8 why don't you post a hadouken tune while we're at it you fucking pleb cunt
>>
>>53218206

>implying there wasn't some anon posting/recommending Tekken remixes in the last thread

/bleep/ has been utter trash these past 2 days
>>
https://www.youtube.com/watch?v=OJTgGgrCpNg

Reminder of what people who actually go to clubs with their friends listen to

;)
>>
>>53218229
Let's fix that by finding the absolute worst shit we can and having a giggle.
>>
listening to a wiley set with kode9 djing and he says FWD>> is next thursday and I'm gutted I didn't go
>>
Anyone been to club aquarium in london?
>>
>>53217822
>not buying the record
>>
>>53214937

ye lad but this one wins everytime
https://www.youtube.com/watch?v=op56AizVYPE
>>
>>53218229
m8 its just ironic

and why do you care about the quality of the bleep thread.

go outside

buy some records

live
>>
>>53217670
downloaded the uppercuts and found this in there. was just kind of gobsmacked at how good this song was. There's really no songs you can say you heard when you a little shit liked, and listened to again now and appreciated on another level. definitely flawless
>>
File: strawberry jelly.0.jpg (276 KB, 975x1013) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
strawberry jelly.0.jpg
276 KB, 975x1013
>tfw when bokbok plays your acquatenances tune out on rinse

cant handle this, i b2b with this guy in my shitty stomping grounds
>>
cna u boys post some huge tunes ??
>>
>>53218266
>having friends
>going to clubs
All absolutely haram.

>>53218683
Exactly this. I think that was the first song which I was sort of consciously aware of actively liking when I was younger and I still love it to this day, without nostalgia being a part of it because it's such a massive tune.
>>
>>53218495
how many people here actually even buy records though? bet its like 5%

sad
>>
>>53218266
Jesus that's shitty. But it could be worse.
https://www.youtube.com/watch?v=k2rqUlYN1m8
>>
>>53218935
could be even worse. see >>53215782
>>
>>53218266
arite mate calm down calm down
>>
>>53218929

i always splurge when i get my paycheck. havent had one in a few months...
>>
https://www.youtube.com/watch?v=X8LUd51IuiA

can we all agree this is the club anthem of the decade
Thread replies: 130
Thread images: 18
Thread DB ID: 35364



[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Home]

[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Home]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the shown content originated from that site. This means that 4Archive shows their content, archived. If you need information for a Poster - contact them.
If a post contains personal/copyrighted/illegal content, then use the post's [Report] link! If a post is not removed within 24h contact me at [email protected] with the post's information.